אז כן מאכזב לקבל אישור לזה שהמשחק לא עושה נחיתה שהיא Seamless אבל אין מה לעשות.
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
אינטר: בחיי אתה מגזים עם ההקטנה שאתה עושה לדינאמיות של משחקי בטסדה, יש מאות פשוט מאוד סייד קווסטים שהם לא "Fetch quests " דמויות NPCS זוכרות מה עשית 300 שעות
בגיימפלי כל עקיצה שאי פעם נתת להן בדיאלוגים ומתייחסות אליך בהתאם ורודפות אותך ונוקמות בך אם צריך... יש אינספור התרחשויות כל פעם שאתה מטייל לך בדרך למשימה שלך קורים 3000 אירועים שאתה יכול לקחת בהם חלק להתערב בהם, ולהיסחף לסייד קווסטים והתרחשויות שלא תכננת בכלל...אלוהים כמה דברים יש במשחקים שלהם, מצחיק שאתה בכלל משווה לפאר קרי.
בסטארפילד למשל,קל לראות איך יהיו לך למשל מרדפים בחלל עם מתנקשים או פדרציות יריבות, תצטרך לנחות באחד הכוכבים בשביל לברוח ולהיגרר לסייד קווסטים שבכלל לא התכוונת להיתקל או שתשחק אותה סוכן כפול ותשחד את המתנקש ששלחו אליך והמשחק יזכור את כל הזמן ויגיב בהתאם. אין חופש כזה בAAA,שהוא לא בטסדה, יש בחירות עלילתיות שכאלה בעלילות ראשיות, יש סייד קווסטים שנותנים בחירות משמעותיות אבל רק אצל בטסדה התרחשות כזו יכולה לקרות עם NPC רנדומלי לחלוטין באמצע משימה רנדומלית לחלוטין.
אפילו בנוגע לכוכבים האוורד, אמר שיהיה מדובר ב1000 כוכבים קבועים, זה לא שכל בן אדם פה בפורום המשחק יצור לו 1000 כוכבים רנדומלים, גם אם הרוב המוחלט של הכוכבים האלה
נוצרו בידי מחשב עדיין מה שבטסדה עשו זה ללכת ולמלא את הכוכבים האלה אחכ בסייד קווסטים ובדברים למצוא בגלל זה ההשוואה לNMS עקומה, אין בNMS שום תוכן למצוא בכוכבים שלו, זה משחק הישרדות עלוב וקזואלי, שגם לא הגיוני למלא אותו בתוכן עם המספר כוכבים הלא נתפס שלו.