Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי matangt8 » 28 ספטמבר 2013, 20:54

Golan כתב:המשחק ירוץ ב-30FPS בקונסולות הדור הבא. :(

לפחות הוא רץ ב1080P על הPS4. ויובי טוענים שהקונסולות יכולות להגיע ל60 אבל הם מעדיפים שהמשחק ירוץ על 30 יציב מאחר והוא נשאר על זה קבוע.
http://www.examiner.com/article/rumor-playstation-4-gets-graphically-definitive-version-of-watch-dogs?cid=db_articles
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4177
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 28 ספטמבר 2013, 22:15

הם גם כותבים שגרסאת הפס4 יכולה לרוץ ב60 בצורה יציבה והxbox one לא.
"Both hit 30fps easy. I think Xbox One suffers a few dips from 60fps. PS4 is pretty smooth. Definitive version"
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי רונן » 30 ספטמבר 2013, 11:45

אם הוא יכול לרוץ ב-60, למה לא רץ?

ומלבד לפריימים ולרזולוציה, יש גם עדיפות מבחינה גרפית? טקסטורות, כמות הפרטים וכד'?
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38788
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ספטמבר 2013, 12:48

רונן כתב:אם הוא יכול לרוץ ב-60, למה לא רץ?

ומלבד לפריימים ולרזולוציה, יש גם עדיפות מבחינה גרפית? טקסטורות, כמות הפרטים וכד'?

הוא יכול לרוץ ב60FPS עם נפילות פשוט בONE יש יותר נפילות מהפס3. אם הם רוצים כל הזמן VSYNC ויש נפילות מ60FPS אז זה יפול ל30FPS ומשחק שמקפץ בין 60 ל30 זה ממש אבל ממש לא משהו שאתה רוצה. רק לא מובן לי למה, אם המשחק רץ בסביבות ה60 אבל נועלים אותו על 30, לא משפרים את הגרפיקה כך שהוא ירוץ קרוב יותר לסביבות ה40FPS וינעל על 30. הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב היא שהמשחק צולל מאוד נמוך כשיש אקשן, קרוב ל30.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Golan » 01 אוקטובר 2013, 04:12

DrKeo כתב:הוא יכול לרוץ ב60FPS עם נפילות פשוט בONE יש יותר נפילות מהפס3. אם הם רוצים כל הזמן VSYNC ויש נפילות מ60FPS אז זה יפול ל30FPS ומשחק שמקפץ בין 60 ל30 זה ממש אבל ממש לא משהו שאתה רוצה. רק לא מובן לי למה, אם המשחק רץ בסביבות ה60 אבל נועלים אותו על 30, לא משפרים את הגרפיקה כך שהוא ירוץ קרוב יותר לסביבות ה40FPS וינעל על 30. הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב היא שהמשחק צולל מאוד נמוך כשיש אקשן, קרוב ל30.


"דור הבא", אה?


סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Golan » 13 נובמבר 2013, 15:55

bozeman כתב:http://www.gamespot.com/articles/ubisoft-watch-dogs-progressing-very-well-will-be-top-seller-in-2014/1100-6416137/


יפה. יש להם ציפיות גדולות, אני אוהב את זה.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 27 מרץ 2014, 20:11

הגיע הזמן לערוך את הכותרת ולעדכן אותה לתאריך הרשמי.

יצא היום טריילר חדש ובדקה 2:36 רואים את האנשים משחקים בארקייד של Far Cry 3: Blood Dragon :D

"A man chooses, a slave obeys"


סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 מרץ 2014, 21:17

ShiTDemoN כתב:הגיע הזמן לערוך את הכותרת ולעדכן אותה לתאריך הרשמי.

יצא היום טריילר חדש ובדקה 2:36 רואים את האנשים משחקים בארקייד של Far Cry 3: Blood Dragon :D



העיר פשוט מרהיבה במורכבות שלה.
אני מת שהמשחק הזה ייצא כבר :) הוא נראה יותר טוב בכל פעם שמראים אותו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 28 מרץ 2014, 16:17

Nucleus_Dawn כתב:
העיר פשוט מרהיבה במורכבות שלה.
אני מת שהמשחק הזה ייצא כבר :) הוא נראה יותר טוב בכל פעם שמראים אותו.

לגמרי
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4177
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 30 מרץ 2014, 16:36

הטריילר האחרון של Welcome to chicago צולם מהDevKit של הPS4:
תמונה
ככה זה נראה למי שלא זוכר:
תמונה

מה שמעלה את השאלה, למה לא מראים את גרסאת האקסבוקס וכל כך מסתירים אותה?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4177
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 30 מרץ 2014, 10:10

Nigga כתב:זה מובן מאליו שהגרסה הכי נחותה תהיה גרסת ה One, למה שהם יראו אותה?
בכל מקרה, משחקים כאלה משחקים על ה PC.

אני לא בטוח, גרסאת הפס4 נראית לא רע, אנחנו לא יודעים מה באמת קרה לגרסאת הפיסי ואם מה שהוצג ב-2012 זה באמת המראה שלה וגם על איזה חומרה.

לגבי האקסבוקס, נחותה, נחותה, שיחשפו את המגרעות שלה, הקונים צריכים לדעת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 30 מרץ 2014, 10:13

אתה שואל את השאלה הלא נכונה, אין להם מה להסתיר עם גרסת ה ONE, אנחנו כבר מכירים את העסק, היא תרוץ ב 900P עם AA פחות טוב כמו שהיה עם AC4, כבר לא מתרגשים מזה עוד.

הסיבה שלא מראים מורכבת משני גורמים, קודם כל ליובי יש הסכמים עם סוני לתוכן שבלעדי לקונסולה והוא הוצג מהרגע הראשון על הפס4 כולל ספוט במסיבת העיתונאים של סוני ב E3.

הגורם השני זה מאותה סיבה שכמעט כל חברה מציגה את גרסת הפס4 כשזה נוגע לגרסאות קונסולה וזה שהיא נראית קצת יותר טוב ולכן מראים את המשחק בצורה האידיאלית שלו כשזה נוגע לגרסת הקונסולה, כמעט כל משחק אם לא שמת לב מוצג על הפס4 אם אין PC באיזור, זה לא מצביע על זוועות של גרסת הוואן אלא שהיא קצת פחות טובה אבל זה לא בדיוק מפתיע בשלב הזה ואין סיבה להניח שיש פה משהו חריג במיוחד.

אבל דווקא השאלה שצריך לשאול ושכולם מתים לדעת זו איך נראית גרסת ה PC?
למי אכפת מהוואן, רוצים לראות אם גם ה PC עבר DOWNGRADE או שהיא זהה לבילד מהחשיפה של E3 2012.

יובי כבר מזמן מחרטטת וסותרת את עצמה בנושא ככשואלים על ה PC, מקודם היא אמרה שה PC אכן מקביל ל E3 2012 ושהפס4 מקביל ל E3 2013 אבל השבוע כששאלו איך גרסת הפס4 עומדת מול ה PC פתאום הבמאי אומר שברזולוציה שווה הוא מתקשה להבחין בהבדל בין הגרסאות, שזה כמובן סותר את ההצהרה הראשונה כי ה Downgrade ממש לא מתבטא ברזולוציה או איכות תמונה באופן כללי, זה מעבר ל AA, זה מנוע תאורה הרבה פחות טוב, זה כל האפקטים המתקדמים, פיזיקה וכו׳ אז איך הוא לא מבחין אם ה PC זהה לחשיפה?!

קיצור נחכה שיצא המשחק כי הם מחרטטים חופשי ונמנעים מלאמר מה הולך.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4177
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 30 מרץ 2014, 10:20

bling כתב:אתה שואל את השאלה הלא נכונה, אין להם מה להסתיר עם גרסת ה ONE, אנחנו כבר מכירים את העסק, היא תרוץ ב 900P עם AA פחות טוב כמו שהיה עם AC4, כבר לא מתרגשים מזה עוד.

הסיבה שלא מראים מורכבת משני גורמים, קודם כל ליובי יש הסכמים עם סוני לתוכן שבלעדי לקונסולה והוא הוצג מהרגע הראשון על הפס4 כולל ספוט במסיבת העיתונאים של סוני ב E3.

הגורם השני זה מאותה סיבה שכמעט כל חברה מציגה את גרסת הפס4 כשזה נוגע לגרסאות קונסולה וזה שהיא נראית קצת יותר טוב ולכן מראים את המשחק בצורה האידיאלית שלו כשזה נוגע לגרסת הקונסולה, כמעט כל משחק אם לא שמת לב מוצג על הפס4 אם אין PC באיזור, זה לא מצביע על זוועות של גרסת הוואן אלא שהיא קצת פחות טובה אבל זה לא בדיוק מפתיע בשלב הזה ואין סיבה להניח שיש פה משהו חריג במיוחד.

אבל דווקא השאלה שצריך לשאול ושכולם מתים לדעת זו איך נראית גרסת ה PC?
למי אכפת מהוואן, רוצים לראות אם גם ה PC עבר DOWNGRADE או שהיא זהה לבילד מהחשיפה של E3 2012.

יובי כבר מזמן מחרטטת וסותרת את עצמה בנושא ככשואלים על ה PC, מקודם היא אמרה שה PC אכן מקביל ל E3 2012 ושהפס4 מקביל ל E3 2013 אבל השבוע כששאלו איך גרסת הפס4 עומדת מול ה PC פתאום הבמאי אומר שברזולוציה שווה הוא מתקשה להבחין בהבדל בין הגרסאות, שזה כמובן סותר את ההצהרה הראשונה כי ה Downgrade ממש לא מתבטא ברזולוציה או איכות תמונה באופן כללי, זה מעבר ל AA, זה מנוע תאורה הרבה פחות טוב, זה כל האפקטים המתקדמים, פיזיקה וכו׳ אז איך הוא לא מבחין אם ה PC זהה לחשיפה?!

קיצור נחכה שיצא המשחק כי הם מחרטטים חופשי ונמנעים מלאמר מה הולך.

מי אמר שההפרשים בין הפס4 ל-אקסבוקס נעצרים שם? בMGS זה הגיע גם לפיצ'רים כמו מזג אוויר ותאורה פחות מתקדמת בזמן אמת שלא נכנסו לגרסאת הOne, ידוע שפה יש גם בעיות פריימים חמורות בOne והיא לא מסוגלת לרוץ ב-60 פריימים בצורה יציבה כמו הפס4. החברה צריכה לחשוף הכל, החל עם מה קורה עם גרסאת הפיסי וכלה איפה עומדת גרסאת הOne לפני שיגור המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 30 מרץ 2014, 10:36

Death_119 כתב:מי אמר שההפרשים בין הפס4 ל-אקסבוקס נעצרים שם? בMGS זה הגיע גם לפיצ'רים כמו מזג אוויר ותאורה פחות מתקדמת בזמן אמת שלא נכנסו לגרסאת הOne, ידוע שפה יש גם בעיות פריימים חמורות בOne והיא לא מסוגלת לרוץ ב-60 פריימים בצורה יציבה כמו הפס4. החברה צריכה לחשוף הכל, החל עם מה קורה עם גרסאת הפיסי וכלה איפה עומדת גרסאת הOne לפני שיגור המשחק.

לא יודע, המשחק נראה לך כל כך הרבה יותר תובעני מ AC4 שאתה מצפה להבדל גדול?
במיוחד שמאז כלי הפיתוח לוואן בטח השתפרו ולא צריך להזדרז להשקה, אני לא חושב שיהיו הבדלים יותר גדולים משהיו ב AC4.

יש עוד זמן עד ליציאת המשחק, כרגע הם מתמקדים בגרסת הפס4 מהגורמים שציינתי, לקראת היציאה יראו את הוואן ואתה תראה שזה לא ביג דיל.

בקשר למטאל גיר אתה יודע שזה בולשיט ובתכל׳ס קוג׳ימה או פישל או פשוט לא טרח עם הוואן, אין סיבה לכאלו הבדלים גדולים ברזולוציה ובמערכת מזג האוויר, זה משחק בין דורי די סטנדרטי וזה שגרסת הוואן נראית כמו שהיא נראית זה פאשלה של המפתחים או עניין של תקציב או לא יודע מה, אין סיבה שהיא לא תרוץ כמו רוב המשחקים שעל הוואן ב 900p ועם כל הפיטצ׳רים של גרסת הפס4, זה לא הוויטצ׳ר 3 פה.

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Mandellla » 07 אפריל 2014, 15:12

אני מאוד מצפה למשחק, מקווה שהם לא יאכזבו ושיהיה בו מלא תוכן ומשחקיות להציע כמו שהבטיחו בסרטוני גיימפליי.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 אפריל 2014, 21:05

גירסאת הPC המהממת של המשחק, עם כמה מהאפקטים של NVIDIA:


מאז AC 4 אני חסיד של TXAA. הAA הכי טוב שראיתי והוא יעיל במיוחד.
במשחק עם כל כך הרבה פרטים, כמו WD, הוא יכול להיות די כבד, אבל המשחק יראה מדהים וחלק.

מדהים כמה שהעיר בחושך נראית יותר טוב מאשר באור. פתאום יש עוד המון מקורות אור (סביר להניח שלפחות חלקם אפויים ולא דינמיים) והכל נראה מדהים, שלא לדבר על הגשם שעושה הכל נוצץ ויפה.

הגרפיקה המצוינת, לצד העובדה שיוביסופט הם החברה הכי טובה בתעשייה (שלא קוראים לה רוקסטאר) בבניית עולמות משחק פתוחים, מורכבים ומעניינים מעלה לי עוד את ההייפ למשחק הזה. איזה כיף שהוא יוצא בעוד כמה שבועות. :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 11 אפריל 2014, 05:10

Nucleus_Dawn כתב:גירסאת הPC המהממת של המשחק, עם כמה מהאפקטים של NVIDIA:


מאז AC 4 אני חסיד של TXAA. הAA הכי טוב שראיתי והוא יעיל במיוחד.
במשחק עם כל כך הרבה פרטים, כמו WD, הוא יכול להיות די כבד, אבל המשחק יראה מדהים וחלק.

מדהים כמה שהעיר בחושך נראית יותר טוב מאשר באור. פתאום יש עוד המון מקורות אור (סביר להניח שלפחות חלקם אפויים ולא דינמיים) והכל נראה מדהים, שלא לדבר על הגשם שעושה הכל נוצץ ויפה.

הגרפיקה המצוינת, לצד העובדה שיוביסופט הם החברה הכי טובה בתעשייה (שלא קוראים לה רוקסטאר) בבניית עולמות משחק פתוחים, מורכבים ומעניינים מעלה לי עוד את ההייפ למשחק הזה. איזה כיף שהוא יוצא בעוד כמה שבועות. :D

אני גם מאוד מצפה למשחק.

שאלה קטנה - מה זה AA? אני יודע שזה ראשי תיבות של Anti Aliasing, אבל מה זה עושה?
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 אפריל 2014, 21:14

ShiTDemoN כתב:אני גם מאוד מצפה למשחק.

שאלה קטנה - מה זה AA? אני יודע שזה ראשי תיבות של Anti Aliasing, אבל מה זה עושה?


אליאזינג זו תופעה שבה קווים שאמורים להיות ישרים, מופיעים בתמונה כקווים מזוגזגים, או ג'אגיז.
מה שAA עושה זה לגרום להם להראות כמו קווים ישרים וחלקים. יש כל מיני סוגים של AA. יש כאלה, שהיו פופולאריות בקונסולות הדור הקודם, שפשוט טשטשו את המסך כולו וגרמו לג'אגיז להיות פחות מורגשים ויש טכניקות יותר מתקדמות (שדורשות הרבה יותר משאבי עיבוד) שמזהות באופן ספציפי את הג'אגיז ויודעות למלא את האזורים מסביבם בצבעים הנכונים, שגורמים לקו להראות חלק.

הנה דוגמא ממש פשוטה:
תמונה

והנה ההבדל שAA עושה במשחק תלת מימדי:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 10 אפריל 2014, 21:42

Nucleus_Dawn כתב:גירסאת הPC המהממת של המשחק, עם כמה מהאפקטים של NVIDIA:


מאז AC 4 אני חסיד של TXAA. הAA הכי טוב שראיתי והוא יעיל במיוחד.
במשחק עם כל כך הרבה פרטים, כמו WD, הוא יכול להיות די כבד, אבל המשחק יראה מדהים וחלק.

מדהים כמה שהעיר בחושך נראית יותר טוב מאשר באור. פתאום יש עוד המון מקורות אור (סביר להניח שלפחות חלקם אפויים ולא דינמיים) והכל נראה מדהים, שלא לדבר על הגשם שעושה הכל נוצץ ויפה.

הגרפיקה המצוינת, לצד העובדה שיוביסופט הם החברה הכי טובה בתעשייה (שלא קוראים לה רוקסטאר) בבניית עולמות משחק פתוחים, מורכבים ומעניינים מעלה לי עוד את ההייפ למשחק הזה. איזה כיף שהוא יוצא בעוד כמה שבועות. :D

בחלק מהסצינות בלילה הוא נראה מצויין, בחלק אחרות לא ממש, אבל סכ"ה המשחק בהחלט נאה גם אם לא ממש ברמה של החשיפה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38788
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אפריל 2014, 00:11

בסצנה שהוא הולך ברחוב ברוח המשחק נראה כמו בהדגמה מקורית שלו פחות או יותר, הוא נראה ממש טוב ב80% מהזמן. דווקא כשרואים סצנה רחבה יותר נראה שהוא מרשים פחות משום מה.
We're just normal men. We're just innocent men

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Megalomaniac » 11 אפריל 2014, 00:41

Nucleus_Dawn כתב:גירסאת הPC המהממת של המשחק, עם כמה מהאפקטים של NVIDIA:


מאז AC 4 אני חסיד של TXAA. הAA הכי טוב שראיתי והוא יעיל במיוחד.
במשחק עם כל כך הרבה פרטים, כמו WD, הוא יכול להיות די כבד, אבל המשחק יראה מדהים וחלק.

מדהים כמה שהעיר בחושך נראית יותר טוב מאשר באור. פתאום יש עוד המון מקורות אור (סביר להניח שלפחות חלקם אפויים ולא דינמיים) והכל נראה מדהים, שלא לדבר על הגשם שעושה הכל נוצץ ויפה.

הגרפיקה המצוינת, לצד העובדה שיוביסופט הם החברה הכי טובה בתעשייה (שלא קוראים לה רוקסטאר) בבניית עולמות משחק פתוחים, מורכבים ומעניינים מעלה לי עוד את ההייפ למשחק הזה. איזה כיף שהוא יוצא בעוד כמה שבועות. :D



זה נראה לי פעם ראשונה שיוביסופט מוציאה משחק בעולם פתוח בסגנון GTA... אי אפשר לקחת את פאר קריי 3 כדוגמא כי אתה עושה שם דברים אחרים וזה סביבות בעיקר של ג'ונגלים.
ללא ספק יהיה מעניין לראות מה ייצא מהמשחק הזה, בינתיים הוא נראה כמו משהו שיש לו פונטציאל להתעלות על GTA V.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אפריל 2014, 01:43

Megalomaniac כתב:

זה נראה לי פעם ראשונה שיוביסופט מוציאה משחק בעולם פתוח בסגנון GTA... אי אפשר לקחת את פאר קריי 3 כדוגמא כי אתה עושה שם דברים אחרים וזה סביבות בעיקר של ג'ונגלים.
ללא ספק יהיה מעניין לראות מה ייצא מהמשחק הזה, בינתיים הוא נראה כמו משהו שיש לו פונטציאל להתעלות על GTA V.


אתה צודק. הסגנון הזה באמת מאוד שונה ממשחקי העולם הפתוח האחרים שלהם והוא גם מציב אתגרים שונים מאוד, בכל הנוגע לעיצוב המשחק.

אני לא הייתי ממהר לטעון שהוא יכול להיות יותר טוב מאחד המשחקים הטובים בהיסטוריה, אבל נחכה ונראה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 11 אפריל 2014, 17:49

Nucleus_Dawn כתב:
אליאזינג זו תופעה שבה קווים שאמורים להיות ישרים, מופיעים בתמונה כקווים מזוגזגים, או ג'אגיז.
מה שAA עושה זה לגרום להם להראות כמו קווים ישרים וחלקים. יש כל מיני סוגים של AA. יש כאלה, שהיו פופולאריות בקונסולות הדור הקודם, שפשוט טשטשו את המסך כולו וגרמו לג'אגיז להיות פחות מורגשים ויש טכניקות יותר מתקדמות (שדורשות הרבה יותר משאבי עיבוד) שמזהות באופן ספציפי את הג'אגיז ויודעות למלא את האזורים מסביבם בצבעים הנכונים, שגורמים לקו להראות חלק.

הנה דוגמא ממש פשוטה:
תמונה

והנה ההבדל שAA עושה במשחק תלת מימדי:
תמונה


הבנתי. תודה רבה!
"A man chooses, a slave obeys"


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 129 אורחים