Death_119 כתב:פשוט בושה שזה מה שאתה כותב. אתה אשכרה משווה את באטמן למשחקים כגון DMC, NG וGOW? וואו... או שבחיים לא שיחקת באף אחד מהמשחקים או שהעיוורון שלך למייקרוסופט קפץ בצורה מטורפת דור. באטמן הוא משחק שבנוי על build up meter של שתי פעולות ו-4 גאדג'טים שבסיום ההתמלאות שלו (רצף של X8 ומעלה) אתה מקבל אפשרות לבצע מהלך מיוחד. כל השאר בנויים על עשרות רבות של יכולות שונות ומשונות, נשקים שמשנים את אופי המשחק ושילוב של הכל ביחד. אני פשוט בהלם.
צא מהסרט, אם Ryse יהיה משחק עם גיוון גדול (כמו שמציגים כל משחקי GOW הן ברמת סצנות הלחימה, היריבים והמקומות) לצד מערכת קרב הדוקה ועמוקה כמו שהמשחק מציג הוא יהיה מעולה. אם יפול לחזרתיות ועדיין יציג מערכת קרב דומה יהיה דאנטה. אם יציג חזרתיות לצד שימוש בשני כפתורים הוא יהיה באטמן.
אני לא יודע זו חמימות מוח בעקבות זה שקראת את מה שכתבתי לא נכון, או שזו חמימות מוח שהובילה לזה שקראת את מה שכתבתי לא נכון...
בשום מקום לא השוותי את מערכת הקרב של GOW לבאטמן אלא להיפך: ציינתי במפורש את ההבדל ביניהן. אתה מבין את זה, או שהייתי צריך לשים את ה"קצת" במרכאות?
בנוסף, את DMC ו-NG שמגיעים עם מערכת קרב עוד יותר מתוחכמת אפילו לא העלתי כאן, אז למה ואתה משום מה מאשים אותי בהשוואת המשחק אליהם? ויותר מצחיק זה שאתה מאשים אותי בעיוורון למיקרוסופט אחרי שאני אומר במפורש שבגלל איך שהדמו נראה ובגלל מחזור הפיתוח שלו אני לא מנבא טובות למשחק הזה. או שאתה בטריפ רע, או שאתה מחפש על מה להתווכח...
בכל מקרה, הנה עוד קצת על מאחורי הקלעים של שבע שנות הפיתוח המתמשכות של המשחק מאז Codename Kingdom ב-2006:
http://www.polygon.com/e3-2013/2013/6/1 ... evelopment