חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 15:21

איזה זלזול....איזה באסה כי הבעיה היא אצלך אינטר אתה זה שלא יודע לזהות עומק שאתה רואה אותו חבל לי מאוד בשבילך אתה לא יודע כמה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3755
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 09 פברואר 2022, 15:30

אני מצטער, אין שם עומק. העומק בסולס הוא אולי במטה, לא במכניקות. בסקירו אפילו מטה אין, זה הכל תזמון של parry. לדעתי אתה מבלבל רמת קושי עם עומק.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 15:31

אני מחשיב את עצמי מעריץ של סדרת DMC (למעט השני) ואני בהחלט חושב שהדוגמא של DMC של NT היא מצויינת.
לא, המשחק לא הכי טוב בסדרה, אבל הוא ממש אחלה, וכן מוכיח את הטענה שלו, שאם חברה די בינונית וקטנה (בזמנו) הייתה מסוגלת לקחת את הנוסחה ולעשות משחק לא רע בכלל, אז חברה הרבה יותר רצינית מהם לדעתי הייתה יכולה לעשות אותו הרבה יותר טוב.
אגב, מבחינת עיצוב שלבים ומבחינה טכנית - הוא גם היה המשחק הכי טוב בסדרה, ביחס לזמנו. גם הבוסים היו אדירים לדעתי, עם עיצובים זהב. הוא מאוד אנדרייטד ובעיקר אהבו לצחוק על העיצוב של דנטה.

לגבי משחקי נוטי דוג - אני חושב שהם משתפרים כל הזמן, וTLOU2 מוכיח שהם יכולים לעשות גיימפליי פשוט מצויין, לא פחות.

אגב, אתה אומר ״יפנים טובים יותר״ אבל זה בדרך כלל דוגמאות מאוד מעטות, רוב הגיימפליי שיוצא משם על הפנים, ברמה מגוחכת.
פשוט יש דוגמאות ספציפיות מאוד שטובות יותר ממה שיש במערב. נניח 95% מהפלטפורמרים היפנים גרועים, אבל יש את משחקי מריו שלבדם מקפיצים את השם של ״היפנים״ בתחום. כנ״ל יריות ואקשן ממבט שלישי עם יוצרים מאוד מאוד ספציפיים ביפן שמצליחים להתחרות במליון משחקים מעולים בז׳אנר שמגיעים מהמערב.
מאז זלדה OOT היפנים לא עשו משחק עולם פתוח אחד שהעולם שלו הוא באמת משהו שמרשים אנשים במערב, עד שהגיע BOTW. זה המון זמן. טוב נו, אולי שנמו הראשון… אבל אתה מבין, הם מביאים איזו בשורה אחת ל-15 שנים ואז המערב משפיל אותם במשך עשור וחצי עד שאיזה כשרון (בדרך כלל אותו כשרון מלפני 15 שנים) מביא משהו שונה שתופס.

אז כן, אתה יכול להגיד שאחת לליקוי חמה היפנים טובים יותר מהמערב בגיימפליי :)

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 09 פברואר 2022, 15:41

אני יחזור על זה שוב, רוב הצוותים הכי מוערכים בתעשייה עושים נוסחה אחת טוב. זה טבעי לחלוטין ואין בכך שום הוכחה ליכולת שלהם או אי היכולת שלהם ליצור משהו אחר. מה שכן משותף ללא מעט מהם זה שהם גם המציאו את הנוסחא וגם עושים אותה הכי טוב, וכרגע זה נכון לחלוטין גם בקשר ל FROM. וזה לא רק הגיימפלי והבוסים, משהו שאנשים שפחות מכירים את המשחקים שלהם נוטים להתרכז בו, גם לא דברים מהפכניים בזמנו כמו האלמנטים של האונליין, אלא גם ה level design שנמצא בליגה אחרת לגמרי. מי שרוצה לקחת את הכתר צריך להתחיל משם.

ודווקא סנטה מוניקה שאינטר עף על העובדה שהמשחקים הישנים שלהם שונים מ GOW2018 לא המציאו את הנוסחא בכל מה שקשור לגיימפלי במשחקים שלהם, הם העתיקו/לקחו השראה ממפתחות יפניות, בשני המקרים. לא שאני חושב שזה מוכיח משהו לגבי היכולות שלהם, המשחק האחרון שלהם מעולה בעיני, אבל הטענה כאילו FROM לא יכולים ליצור שום דבר חדש בהשוואה אליהם קצת מצחיקה. אנחנו גם משווים כאן רזומה של מפתחת לאורך שלושה דורות, לבין רזומה של מפתחת לאורך שני דורות (אם יוצאים מנקודת הנחה ש FROM התחילו להיות מי שהם מהרגע שמיאזקי הגיע), ככה שההשוואה מראש לא הוגנת.. אבל גם אם עורכים אותה, אני לא בטוח שקיבלנו מהם פחות גיוון ביחס לסנטה מוניקה.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 15:56

פה אני מסכים, סנטה מוניקה ממש לא מגוונים יותר מדי, לעומת זאת אינסומניאק זו כן חברה עם רזומה מאוד מאוד מגוון.
הם עשו פלטפורמרים כמו ספיירו, מטרוידואניה כמו song of the deep ותפקידים-פלאש לפייסבוק כמו outernaughts ושוטרים כמו סדרת resistance ואקשן-יריות כמו ראצ׳ט ופעלולים כמו סאנסט אוברדרייב ועולמות פתוחים סינמטיים כמו ספיידרמן ומשחקי VR ועוד… הם אולי מהמגוונים ביותר בשוק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3755
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 09 פברואר 2022, 16:02

זה לא משנה מי המציא את הנוסחה. למיאזקי היתה הברקה לפני 13 שנה ומאז הם חולבים אותה. נחמד, אבל לא מעיד על היכולת שלהם כמפתחת על או משהו שקרוב לזה. הם יודעים לעשות משחקים טובים בז׳אנר הקטן שלהם וזהו בערך, מוציאים כל שנתיים העתק חדש של אותה נוסחה. מזכיר קצת את treasure, גם הם היו מלכים בז׳אנר הקטן שלהם אבל הם לא השכילו להתקדם עם התעשייה ובסוף נקברו קבורת חמור.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 16:42

העובדה היא שהם כן שכללו ושינו דברים ועדיין הצליחו מאוד, סקירו לא ממש ממש דומה לסולס ואלדן רינג הוא משהו שונה… אני אמנם לא שיחקתי אבל אני מבחין בהמון הבדלים.
בגיימפליי - כן, נראה שיש השענות מאסיבית על תזמון וכד׳ בכולם אבל זה עדיין נראה מספיק שונה וזה בטל מרגיש שונה לשחק בהם.

אז זה לא נכון להשוות לחברות שהצליח להם במקרה פעם אחת וחגגו על הנוסחה עד שנמאס, כי הם משנים הרבה מסביב, אבל אם מיאזאקי עוזב אני לא יודע מה יישאר מהחברה, ואני לא יודע כמה זמן הם יישארו המלכים של הז׳אנר גם איתו.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 17:49

InterAl כתב:אני מצטער, אין שם עומק. העומק בסולס הוא אולי במטה, לא במכניקות. בסקירו אפילו מטה אין, זה הכל תזמון של parry. לדעתי אתה מבלבל רמת קושי עם עומק.


קושי גדול יותר תמיד יביא עומק גדול יותר כי הקושי מכריח את השחקן להשתמש בתבונה בכל המערכות הקיימות בניסיון למצוא איזשהו יתרון להאחז בו. וממתי מטה זה לא חלק מהעומק? אל תצחיק, המטה זה חלק ענק מהעומק כי אתה חייב להתחשב במטה, אם אתה רוצה להיות שחקן טוב, זה שיש אנשים שמרמים ולומדים את המטה ממדריכים
(כמוך? ) זה עניין שלהם אין למעצב שליטה על דברים כאלה.

אתה כנראה לא מבין מה זה עומק אינטר, עומק זה שכל שחקן יכול לבטא את עצמו במשחק ברמה כזו שאפשר אשכרה להבדיל בין שחקן אחד למשנהו מהגיימפלי בלבד ויש לסולס יש את כל זה יש אנשים שעשו קריירה ביוטוב מסגנון המשחק האישי שלהם במשחקים האלה.

אין קשר לבילדים, כי משחק יכול לתת לך אשליה של עומק ואשליה של ביילדים ועדיין לא יהיה כמעט הבדל אמיתי בין הביילדים.
עומק במכניקות זה הפאקטור היחיד שנותן לשחקן לבטא את עצמו ואת הייחוד שלו ואת זה משחקי הסולס מביאים בערמות, שוב אולי לא ראית את זה כי מישהו לימד אותך דרך לשחק את המשחקים האלה ומאז נצמדת לשיטה שלו והמצאת לעצמך שזו הדרך שלך.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 17:53

איזה שטויות. אני יכול לעשות משחק פשוט מאוד וקל יחסית, ואז לשנות משהו בו ככה שאתה מת במכה אחת והנה - הוא סופר קשה פתאום, בלי שהוספתי שום עומק.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 18:07

Laskin כתב:אני מחשיב את עצמי מעריץ של סדרת DMC (למעט השני) ואני בהחלט חושב שהדוגמא של DMC של NT היא מצויינת.
לא, המשחק לא הכי טוב בסדרה, אבל הוא ממש אחלה, וכן מוכיח את הטענה שלו, שאם חברה די בינונית וקטנה (בזמנו) הייתה מסוגלת לקחת את הנוסחה ולעשות משחק לא רע בכלל, אז חברה הרבה יותר רצינית מהם לדעתי הייתה יכולה לעשות אותו הרבה יותר טוב.
אגב, מבחינת עיצוב שלבים ומבחינה טכנית - הוא גם היה המשחק הכי טוב בסדרה, ביחס לזמנו. גם הבוסים היו אדירים לדעתי, עם עיצובים זהב. הוא מאוד אנדרייטד ובעיקר אהבו לצחוק על העיצוב של דנטה.

לגבי משחקי נוטי דוג - אני חושב שהם משתפרים כל הזמן, וTLOU2 מוכיח שהם יכולים לעשות גיימפליי פשוט מצויין, לא פחות.

אגב, אתה אומר ״יפנים טובים יותר״ אבל זה בדרך כלל דוגמאות מאוד מעטות, רוב הגיימפליי שיוצא משם על הפנים, ברמה מגוחכת.
פשוט יש דוגמאות ספציפיות מאוד שטובות יותר ממה שיש במערב. נניח 95% מהפלטפורמרים היפנים גרועים, אבל יש את משחקי מריו שלבדם מקפיצים את השם של ״היפנים״ בתחום. כנ״ל יריות ואקשן ממבט שלישי עם יוצרים מאוד מאוד ספציפיים ביפן שמצליחים להתחרות במליון משחקים מעולים בז׳אנר שמגיעים מהמערב.
מאז זלדה OOT היפנים לא עשו משחק עולם פתוח אחד שהעולם שלו הוא באמת משהו שמרשים אנשים במערב, עד שהגיע BOTW. זה המון זמן. טוב נו, אולי שנמו הראשון… אבל אתה מבין, הם מביאים איזו בשורה אחת ל-15 שנים ואז המערב משפיל אותם במשך עשור וחצי עד שאיזה כשרון (בדרך כלל אותו כשרון מלפני 15 שנים) מביא משהו שונה שתופס.

אז כן, אתה יכול להגיד שאחת לליקוי חמה היפנים טובים יותר מהמערב בגיימפליי :)


אני יותר חושב שבגלל שאתה מאוד מעריך חדשנות לאסקין אז אתה מאוד מעריך את היפנים כשהם טורחים לחדש/BOTW/שנמו אבל לדעתי גם כשהם לא מחדשים הMoment to moment של הגיימפלי שלהם פשוט מרגיש יותר טוב, למערכות שלהם יש יותר מורכבות ועומק נסתר וכו' אתה לא חייב להסכים איתי כמובן לאסקין, אבל יש סיבה למה העולם חיכה שנים לDMC5 יפני, זה בגלל ההרגשה היפנית.
(אין אישית לא משחק DMC ברמה גבוהה אבל וואלה כמו כולם מעריך את אלה שכן)

יש סיבה למה אנשים מתחננים שנים שפלטיניום יפתחו שוב את סקיילבאונד, כן זה גם בגלל הקטע המגניב עם הדרקון זה ברור, אבל אם זה היה רק הקונספט, מייק מזמן יכלה לתת אותו לIOI או חברה מערבית אחרת, אנשים רוצים את ההרגשת גיימפלי המדהימה של פלטיניום שרק היפנים יודעים לעשות.

והרי אם אתה כזה מעריץ של DMC לאסקין, אין מצב שאהבת את DMC יותר מDMC5 פשוט אין :) ואני אומר את זה כאחד שאהב הכל בDMC מהעלילה המפגרת הטראשית ועד הגיימיק של ה"כחול/אדום" והדגש על הפלטפורמה... וזה פשוט עדיין לא זה :)

היפנים מעל המערב בגיימפלי עצמו. הם נחותים למערב בכל מה שקשור למנועים וערכי הפקה, שוב אתה לא חייב להסכים גם לזה, אם בעיניך הוריזן למשל משתווה ליפנים בגיימפלי, אבל יש סיבה למה נדב למשל לא יכול לגעת בהוריזן אחרי BOTW וBOTW2 ילך ויעמיק את הפער :)

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 18:19

מהרבה בחינות נהנתי מdmc5 יותר ומכמה בחינות פחות… בסה״כ מבחינתי 5 היה קצת פספוס בגלל V, בכלל - אני רוצה משחק שמשחקים בו רק את דנטה.

לא הבנתי את הקטע של הורייזון, נדב לא ניסה אותו עדיין אז אין לו מושג איך ירגיש לו הגיימפליי, והאמת אני ממש לא בטוח שההמשך יעמוד בציפיות בכל הקשור לחדשנות, אבל אם הוא לא יוכל לגעת בהורייזון בגלל הגישה של העולם הפתוח (ולזה הוא התכוון, לא לגיימפליי) אז הוא לא יוכל לגעת גם בערך בשום משחק עולם פתוח אחר כי מהבחינה של הגישה הפתוחה לגמרי של סאנדבוקס וללכת לאן שתרצה מיד מהרגע הראשון - כנראה שכמעט שום משחק לא ינקוט בגישה הזו גם בדור הזה.

אבל נחזור לנושא - אני פשוט לא מסכים שהגיימפליי של היפנים טוב יותר ברוב מוחלט של הז׳אנרים. הם פשוט עושים משחקים שלרוב לא עושים במערב, עם דגשים אחרים, גם בגיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10162
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 09 פברואר 2022, 18:29

אני לא ממש שחקן של פרום אבל לפחות מבחינת נתונים יבשים קשה להתווכח עם זה שפרום של מיאזאקי היא מהמפתחות המוערכות והטובות היום בתעשייה ושמיאזאקי עצמו ללא ספק בטופ של השמות שיש היום מבחינת מפתחים.

הציונים והמכירות וזה שהוא הצליח לחולל כזו השפעה גדולה על התעשייה בכלליות ועל הז׳אנר הזה שיצר בפרט ועדיין אף חיקוי סול (או משחקים שמשאילים אלמנטים של סול) לא באמת מתקרבים לרמה שלהם.

האמת אפילו GOW שאני מן הסתם מסכים שהוא משחק מדהים (שהרבה יותר מדבר אלי מסולס) הושפע בצורה משמעותית ממשחקי סולס. אני לא חושב שהוא היה משחק בצורה דומה אם מיאזאקי לא היה הופך ככה את הז׳אנר על הראש. רק על זה לבד חייבים לתת לו קרדיט גדול.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 19:16


Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 19:20

בעוד 30 שנה מהיום, הדור הזה ייזכר כדור שסיים את מלחמות הבלעדיות… יותר מSSD וריי טרייסינג, יותר משירותים בתשלום אולי.
עדיין יהיו משחקים בלעדיים, אבל בעיקר חוויות סינגל פלייר.
משחקי מולטיפלייר ששייכים לאחת מהגדולות יצאו לקונסולות המתחרות לראשונה (אולי מלבד מיינקראפט), יש יותר שיתופי פעולה ביניהן… זה ממש נחמד :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 09 פברואר 2022, 20:48

אנשים פה צריכים להיגמל מהתפיסה של 'בלעדי או כלום'. זה ש COD יהיה בגיימפאס אבל במחיר מלא על הפס5 עושה את רוב העבודה שאי-שחרור המשחק על הפס5 הייתה עושה. ובלי להפסיד את כל הכסף ממי שעדיין רוצה לבחור בפס5.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 22:11

להיגמל או לא... עכשיו זה עוד יותר מרגיש מטומטם שהם נועלים את בטסדה על הבוקס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2022, 22:13

Laskin כתב:כן אבל הם עדיין בערכי הפקה של פס3, אני חושב שבדור הזה אנחנו נראה משחקים כל כך מרשימים ומטורפים שאפילו המעריצים קצת יסלדו מערכי ההפקה של FS, ושהם חייבים להעביר הילוך ולהשקיע הרבה יותר, ושזה יבוא על חשבון התפוקה שלהם.
לא חסרות דוגמאות לחברות שעברו מ-5+ משחקים בדור ל-2 משחקים בלבד בדור הקודם, וזה משהו שימשיך גם בדור הנכחי ואולי אפילו יהיה חמור יותר. אז כן - בדור הנכחי אני חושב שנראה מהם תפוקה נמוכה עוד יותר, ולכן אני חושב שהם, וגם אנחנו, כנראה נרוויח אם ירכשו אותם או שהם יחזרו לפתח בשת״פ עם חברה גדולה, שתדאג לשדרג את הפן הטכני.

המשחקים של FS תמיד היו דור אחורה, משחקי הפס4 שלהם נראים כמו משחקי פס3, משחקי הפס3 שלהם נראים כמו משחקי פס2. אני משער שמשחק הפס5 שלהם יראה כמו משחק פס4, אין חדש תחת השמש. אנשים לא משחקים במשחקים שלהם בשביל עליונות טכנית.

Laskin כתב:פה אני מסכים, סנטה מוניקה ממש לא מגוונים יותר מדי, לעומת זאת אינסומניאק זו כן חברה עם רזומה מאוד מאוד מגוון.
הם עשו פלטפורמרים כמו ספיירו, מטרוידואניה כמו song of the deep ותפקידים-פלאש לפייסבוק כמו outernaughts ושוטרים כמו סדרת resistance ואקשן-יריות כמו ראצ׳ט ופעלולים כמו סאנסט אוברדרייב ועולמות פתוחים סינמטיים כמו ספיידרמן ומשחקי VR ועוד… הם אולי מהמגוונים ביותר בשוק.

זה נכון, אבל אינסומניאק עושה הכל ממוצע כזה. אף משחק שלה לא מתקרב לרמה של נוטידוג, סנטה מוניקה או FS. הכל אצלם ליד, המשחקים שלהם הם תמיד כמעט, אבל אף פעם לא טובים באמת. הם מעולם לא עשו משחק של 9, אפילו אם יש בעבר שלהם איזה משחק שקבל 9. זה פשוט לא ב-dna שלהם, הם הולכים הביתה ב-5:30 בערב, לא יוצרים אומנות גדולה כשעובדים תשע עד חמש.


הניסוח הזה מעורפל אש, באותה מידה אפשר לקחת ממנו שהם ימשיכו לתמוך במשחקים שיצאו כבר לפלייסטיישן תחת ההסכם ולא יוציאו משחקים חדשים יותר. כרגע המטרה של מיקרוסופט היא שה-FCC יאשרו להם את העסקה.

Kazz כתב:אנשים פה צריכים להיגמל מהתפיסה של 'בלעדי או כלום'. זה ש COD יהיה בגיימפאס אבל במחיר מלא על הפס5 עושה את רוב העבודה שאי-שחרור המשחק על הפס5 הייתה עושה. ובלי להפסיד את כל הכסף ממי שעדיין רוצה לבחור בפס5.

אם זה היה נכון, לא היו בלעדיים ב-40 שנים האחרונות. המטרה של מיקרוסופט היא שתומר ל-GP, אם אתה משחק רק על פלייסטיישן זה לא יקרה. אין להם אנטרס לשחרר את המשחקים האלה על פלייסטיישן, הם רוצים שתקנה אקסבוקס, מחשב גיימינג או מכשיר נייד ותשחק עליהם ב-GP, לא שתשאר בפלייסטיישן ותקבל את כל המשחקים שם.

לשים את COD בחינם ב-GP מיקורוספט יכלו לעשות ב-1% ממה שהם שלמו על AB, הם לא שלמו 70 מליארד בשביל שמשחקים רק יגיעו ל-GP. אותם טיעונים נשמעו כשהם שלמו 7.5 מליארד על בת׳זדה, הם לא החזיקו מים. עכשיו מעלים את אותם טיעונים כשמיקרוסופט שלמה פאקינג 70 מליארד. כן, שמענו, משחקי אקטיוויז׳ן מגיעים כולם לפלייסטיישן... שמענו. תהיה תקופת מעבר, בסוף הם יפסיקו להגיע לשם בכלל, אולי חוץ מאיזה GaaS או שניים.

אני מוכן לשים כסף שהקמפיין COD האחרון של הדור הזה לא יהיה ב-PSN. אולי warzone, אבל לא הקמפיין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 22:19

Laskin כתב:איזה שטויות. אני יכול לעשות משחק פשוט מאוד וקל יחסית, ואז לשנות משהו בו ככה שאתה מת במכה אחת והנה - הוא סופר קשה פתאום, בלי שהוספתי שום עומק.


כשתעשה את זה אתה תראה איך אנשים מגלים במשחק שלך מכניקות שאפילו אתה לא ידעת שקיימות בו כדי לנצח או לכל הפחות ינצלו באגים שלא ידעת שקיימים כדי לנצח והרי לך משחק עמוק יותר מכנית.

מישהו בכלל זוכר לדוגמא שהקומבואים בSF2 היו בכלל באג במקור ;) ?

Stick
Veteran
הודעות: 4804
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 09 פברואר 2022, 22:21

אני רק להגיד שאלדן רינג הוא משחק PS4.. כן?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2022, 22:22

Stick כתב:אני רק להגיד שאלדן רינג הוא משחק PS4.. כן?

כן, זה למה הוא נראה כמו משחק קרוס ג׳ן מהפס3 :)
הוא נראה כמו dragon age 3 :)
כלומר, אולי זאת קצת הגזמה, אבל הוא לא רחוק משם. אני בספק אם גרסת הפס4 תראה רחוקה מדי מ-DA3.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4804
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 09 פברואר 2022, 22:25

להה, אתם מגזימים. גם אם אפשר איכשהו לנתק את העין הטכנית מהעין האומנותית (כי המשחקים כן נעימים לעין בדרך כלל, הרבה בזכות העיצוב שלהם), המשחקים שלהם עדיין לא נראים *עד כדי כך* רעים. יש הזיות טכניות כמו העובדה שרק ב2019 הדמיות התחילו להזיז את הפה, אבל מבחינת הנראות הויזואלית (טכנית) שלהם הם לא כל כך רעים, בטח לא מאז בלאדבורן.

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2022, 22:28

כן, אני חושב שהעניין הוא שהולכת להיות קפיצה כזו, שזה ייראה הבדל של 2 דורות… שזה קצת כמו מה שקורה עכשיו עם אלדן רינג כמו שבדיוק כתבתם.

במשחק הבא שלהם זה לגמרי יהיה המצב לדעתי. מקווה שלא… ואולי הסיבה שלא זה יהיה שת״פ.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2022, 22:31

Stick כתב:להה, אתם מגזימים. גם אם אפשר איכשהו לנתק את העין הטכנית מהעין האומנותית (כי המשחקים כן נעימים לעין בדרך כלל, הרבה בזכות העיצוב שלהם), המשחקים שלהם עדיין לא נראים *עד כדי כך* רעים. יש הזיות טכניות כמו העובדה שרק ב2019 הדמיות התחילו להזיז את הפה, אבל מבחינת הנראות הויזואלית (טכנית) שלהם הם לא כל כך רעים, בטח לא מאז בלאדבורן.

המשחקים שלהם תמיד נראים הכי low teir שיש בעולם ה-AAA, הם אף פעם לא ברמה גרפית של משחק AAA סטנדרטי. וזה לא לוקח לשניה שום מדבר מה-art המדהים שהם עושים, כן? יש שם art מטורף לגמרי, אבל המשחקים נראים די רע עם ניחוחות של דור קודם ורמת האנטרקטיביות, פיסיקה ותסרוט מאוד ירודות. כלומר, תראה מה גרפיקה יפה גרמה לך להרגיש ב-DS לפס5. וביננו זה לא משחק כזה יפה, הוא נראה כמו רימאסטר של משחק פס4.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי glass man » 09 פברואר 2022, 22:36

לול זה הגרסת From ל"DQ11 נראה משחק פס3 " כאילו בחיי מי שחשקה נפשו לחבוט במפתחת יפנית למה צריך להרחיק לכת עד FROM :) אפשר פשוט להתנגח בTri ace המשחקים שלהם באמת תמיד נראו דור אחורה. אני מתכוון בדור הפס2 המשחקים שלהם נראו דור פס1 בפס1 דור 16BIT בפס3 המשחקים שלהם נראו כמו פס2 והיום המשחקים שלהם בכללי נראים כמו פס2....

Stick
Veteran
הודעות: 4804
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 09 פברואר 2022, 22:41

DrKeo כתב:
Stick כתב:להה, אתם מגזימים. גם אם אפשר איכשהו לנתק את העין הטכנית מהעין האומנותית (כי המשחקים כן נעימים לעין בדרך כלל, הרבה בזכות העיצוב שלהם), המשחקים שלהם עדיין לא נראים *עד כדי כך* רעים. יש הזיות טכניות כמו העובדה שרק ב2019 הדמיות התחילו להזיז את הפה, אבל מבחינת הנראות הויזואלית (טכנית) שלהם הם לא כל כך רעים, בטח לא מאז בלאדבורן.

המשחקים שלהם תמיד נראים הכי low teir שיש בעולם ה-AAA, הם אף פעם לא ברמה גרפית של משחק AAA סטנדרטי. וזה לא לוקח לשניה שום מדבר מה-art המדהים שהם עושים, כן? יש שם art מטורף לגמרי, אבל המשחקים נראים די רע עם ניחוחות של דור קודם ורמת האנטרקטיביות, פיסיקה ותסרוט מאוד ירודות. כלומר, תראה מה גרפיקה יפה גרמה לך להרגיש ב-DS לפס5. וביננו זה לא משחק כזה יפה, הוא נראה כמו רימאסטר של משחק פס4.

בוא נגיד את זה ככה, ברור שהייתי מעדיף שכל משחק של from היה נשלח אחרי היציאה לBP שיעשו לו ליטוש גראפי לגאסאת GOTY, כן? :)
לצד זה, המנוע הגראפי שלהם הוא בוודאי לא פלוס אבל הוא גם לא מינוס, בטח שלא עם העובדה שהמשחקים שלהם מעוצבים מדהים ותמיד נעימים לעין והייתי אומר שבהגדרה הכוללת תמיד 'נראים טוב'. שוב, בעיקר מאז בלאדבורן, ובפועל רק אז הם באמת הפכו להיות מפתחת גדולה גם בזמן פיתוח המשחק.
סך הכל זו לא בעיה מבחנתי במשחקי from, להבדיל נגיד ממשחק כמו ניהו שאני חושב שמספיק מכוער כדי שזה יפגע בו במעט.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 118 אורחים