Laskin כתב:לא יודע, העיניים שלי ראו ארטיפקטים מאוד בולטים, ונראה שיש הרבה פחות תנועה והולכי רגל בRT60 מאשר במצב הperformance הרגיל, שנראה ממש סבבה דווקא.
על פי DF במצב 30FPS המשחק רץ ב-4K טבעי עם RT שיכול ליפול במקרה הגרוע ל-1512p, במצב 60FPS המשחק מוכן ל-DSR יותר אגרסיבי שיורד עד 1440P ומאבד את ה-RT. במצב 60FPG עם RT הרזולוציה יורדת ל-1440P שעובר ריקונסטרקציה ל-4K והיא יכולה לדרדר עד 1080p ואיכות ה-RT נמוכה מבמצב ה-30FPS. זהו, אלה ההבדלים. אין הבדל בכמות המכוניות או ההולכי רגל ושאר הירקות. ההבדלים הם הבדלי רזולוציה והבדלי איכות RT (שאגב אחד מהם שהולכי רגל נעלמים מההשתקפות RT קרוב יותר למצלמה כך שבתאוריה אולי תראה בהשתקפות פחות הולכי רגל, אבל לא ברחוב. וזה מצחיק כי במצב 60FPS ללא RT לא תראה הולכי רגל כלל כי ההשתקפות מזוייפת
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
אז כמישהו ששחק בכל שלושת המצבים אני ממליץ על המצב RT 60FPS. אגב, זאת גם הייתה ההמלצה של DF
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
RT כל כך חשוב משחק הזה, הוא מפוצץ במתכת וזכוכית ורואים השתקפויות בכל מקום. גם בסרטוני מעבר זה ממש מורגש, איכות החומרים כל כך הרבה יותר טובה עם RT (בחומרים שיש בהם RT). לא הייתי מוותר על RT בשביל טיפה רזולוציה, ביחוד שהריקונסטרקציה של אינסומניאק היא פשוט מעולה ומכפה על רוב ההפרש. כלומר, מבחינת חדות המצב RT 60 נראה כמעט אותו דבר כמו המצב 60 כך שאין באמת זכות קיום למצב 60 כיום ואני לא בטוח למה הם לא הסירו אותו באותו פאטצ'.