נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ספטמבר 2018, 17:32

לפחות מבחינת צל, מה שבאמת משנה הוא מספר מקורות האור והרזולוצית רינדור. אני לא חושב שראינו מהם פחות בתחום הזה מאשר tr ואולי אפשר להגיד שאצלם זה יותר קשה כי כל פעולה מוכפלת ומשולשת ברגע שצריך גם להוסיף השתקפות. אפשר לעשות אינסוף אופטימיזציות בנושא, ראינו מה החבר׳ה של דייס אמרו לdf, ואני לא בטוח שהאולפן הזה של איידוס שאפילו לא בנה את המנוע יודע לעשות דברים ברמה של תותחים טכנים כמו רמדי או דייס.

מפתחים אשכרה קבלו את החומרה והדרייברים לפני שבועיים, הם עדין בשלב הניסוי והטעיה וחבר׳ה ברמה של דייס יודעים לעשות ניסויים ולהתחיל להמציא אופטימיזציות בזמן שחבר׳ה ברמה של איידוס מונטראול כנראה צריכים לחכות להרצאות gdc או סיגרף של החבר׳ה מדייס כדי להגיע לשם :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2018, 02:03

ביוור שוקלים להוסיף RTX ו-DDL לאנת'ם.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 04 ספטמבר 2018, 10:02

מה זה ddl ?

Laskin
Elder
הודעות: 22130
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ספטמבר 2018, 11:09

DrKeo כתב:לפחות מבחינת צל, מה שבאמת משנה הוא מספר מקורות האור והרזולוצית רינדור. אני לא חושב שראינו מהם פחות בתחום הזה מאשר tr ואולי אפשר להגיד שאצלם זה יותר קשה כי כל פעולה מוכפלת ומשולשת ברגע שצריך גם להוסיף השתקפות. אפשר לעשות אינסוף אופטימיזציות בנושא, ראינו מה החבר׳ה של דייס אמרו לdf, ואני לא בטוח שהאולפן הזה של איידוס שאפילו לא בנה את המנוע יודע לעשות דברים ברמה של תותחים טכנים כמו רמדי או דייס.

מפתחים אשכרה קבלו את החומרה והדרייברים לפני שבועיים, הם עדין בשלב הניסוי והטעיה וחבר׳ה ברמה של דייס יודעים לעשות ניסויים ולהתחיל להמציא אופטימיזציות בזמן שחבר׳ה ברמה של איידוס מונטראול כנראה צריכים לחכות להרצאות gdc או סיגרף של החבר׳ה מדייס כדי להגיע לשם :)


עזוב ניחושים על מה הצוות הטכני הזה יודע לעשות ומה לא, העולם בTR מורכב ובקונטרול הוא פשוט, יש מעט עצמים להצליל לעומת הרבה, מעט שקורה על המסך לעומת הרבה... לא מבין כל כך את ההשוואה.
חוץ מזה, אם נשאר בצוות של רמדי כל כך הרבה כשרון, אני עדיין מצפה להסברים (טובים יותר) על הביצועים של QB על המחשב, ולמה לא הצליחו לפתור את זה, והייתי צריך להוריד גירסה פיראטית *אחרי שקניתי אותו* בחנות של מיקרוסופט, ולשחק בה במקום :P

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 04 ספטמבר 2018, 11:15

אין תירוץ למה שקרה עם QB בגרסאת ה-Windows Store אבל גרסאת הסטים עובדת מושלם,כנראה בגלל שהם זנחו את DX12.

Laskin
Elder
הודעות: 22130
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ספטמבר 2018, 11:30

ולקח להם מלא זמן להביא אותה... אני סתם צוחק כאן, כן? אבל לזלזל בצוות של TR מהבחינה הטכנית, כשהם מוציאים משחקים מהיותר יפים שיש על המחשב, ורצים מעולה עם כל ההגדרות מופעלות, ויוצאות עם תמיכה בSLI וכל הטררם של האפקטים של NVIDIA, לעומת רמדי, עם כל הכבוד להם (ויש כבוד) - זה לא מסתדר לי בראש :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2018, 13:33

1) את TR עושה צוות חדש, איידוס מונטראול. הצוות המוכשר והטכני שעשה את שני המשחקים הקודמים ובנה את המנוע עובד על המשחק נוקמים. איידוס מונטראול לקחו את המנוע של ROTTR ובנתיים נראה שהמשחק החדש לא בדיוק משפר עליו יותר מדי. אני יודע ש-CD שעשו את שני המשחקים הקודמים מוכשרים טכנית, אני לא יודע את אותו דבר על איידוס מונטראול. אני מזכיר לך שדאוס אקס האחרון, המשחק שמונטראול פתחו, היה מבוסס על המנוע "קרחון" של IO, המנוע של היטמן. בזמן שהיטמן רץ כמו חמאה על כל כרטיס קיים, לדאוס אקס היו בעיות ביצועים מפה ועד קנדה (כדוגמה 1080GTX מריץ את היטמן ב-80FPS ב-1440P, את דאוס אקס שיצא באותה שנה על אותו מנוע 1080TI לא מצליח להחזיק ב-60FPS) כך שהם עדין לא הוכיחו שהם באמת חברה שיודעת ליעל טכנולוגיה גרפית.

2) שוב, היה להם שבועיים במקרה הטוב, אולי הם פשוט לא הצליחו לישם בצורה יעילה עדין, בדיוק כמו DICE.

3) לעשות צל לקוביה בודדת שהצל שלה תופס את רוב המסך (שזה נניח דימוי לקונטרול) לבין לעשות 200 צללים קטנים שתופסים את אותו שטח, זאת עבודה זהה. מה שחשוב הוא כמה צל נראה על המסך, ממש המדד השטחי של כמה מטר רץ של צל רואים בכל רגע נתון, וכמה מקורות אור יש. כלומר אם בשניהם יש שלושה מקורות אור ו-30% מהתמונה מוצלת, העבודת RT אמורה להיות זהה מבחינת הכרטיס. אז העובדה שהסביבה ב-TR מסובכת יותר לא מסבכת את הפעולה (יותר מדי), ביחוד שלמשל בסצנת הפאזל הגדולה ב-TR ששם ראינו נפילות פריימים גדולות יש רק מקור אור אחד, השמש.

בקיצור, אני משער שנצטרך לחכות ולראות כי מה שראינו עד עכשיו הוא חסר כל אופטימיזציה. החבר'ה של DICE ורמדי מוכשרים מספיק בשביל להרים משהו בשבועיים עם מספיק אופטימיזציה בשביל רוץ חלק ב-1080P, החבר'ה של איידוס מונטראול פחות. רק העובדה ש-DICE, אולי החברה הכי מוכשרת טכנית היום, עשו את ה-RT טורי ולא מקבילי (כלומר קודם רנדרו את הפריים ואחרי זה עשו RT במקום לעשות את שתי הפעולות במקביל), כבר מראה כמה מעט זמן היה להם לישם את זה. הפעולה הזאת לבד יכולה להביא שיפור של עשרות אחוזים לביצועים והם כבר אמרו שאיחוד מבנים יביא להם 30% שיפור ביצועים, אני לא אתפלא אם למשל ב-BFV יצליחו להביא 1440P ב-60FPS אחרי כל האופטמיזציות שהם טוענים שהם יכולים לעשות וכמובן איזו רזולוציה שבא להם ברגע שהם יפרידו את הרזולוצית RT מהרזולוצית פריים. כלומר יש מצב שכבר ב-BFV תוכל עם 2080TI לשחק ב-4K כשההשתקפויות מחושבות בחדות של 1440P ב-RT ואתה תשמור על 60FPS.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22130
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ספטמבר 2018, 14:29

אה, לרגע שכחתי שזה צוות חדש... היית רק צריך להגיד "מונטריאול" כדי לשכנע אותי שהם לא ראויים :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2018, 14:36

אבל הייתי צריך to mansplain לך!

אגב, דווקא יש קצת יותר סיבוכיות בסביבה שיש בה הרבה עצמים כי צריך לעבוד עם חלוקות שטח קטנות יותר אז צריך לעשות יותר בדיקות פגיעה לכל קרן אבל זה זניח בהשוואה לעובדה שרמדי עושים gi, השתקפות וצל במקביל. גם לא צריך לזלזל בכמות עצמים בסצנה בקונטרול, למשל בסוף הטריילר rtx שלהם הקירות מתפוררים למאות קוביות שמתחילות להסתובב במערבולת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2018, 23:28

אינטל רכשה את NetSpeed Systems, חברה שמיצרת בעיקר צ'יפים שהם SOC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 12 ספטמבר 2018, 01:06

למה איידוס מונטריאול לא ראויים? הם אחראים לשני משחקי דאוס אקס מאוד מוצלחים (כן,גם האחרון טוב. לא כמו HR,אבל טוב) ואין להם איזה כישלון מהדהד ברקורד.
טכנית,אני עדיין חושב שדאוס אקס האחרון נראה מעולה,הוא פשוט מאוד גרוע כשזה מגיע לביצועים ואופטימיזציה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ספטמבר 2018, 01:44

אתה מדבר טכנית? מה הם עשו טכנית בדאוס אקס? השתמשו במנוע של אולפן אחות שרץ כמעט ב-60FPS על הפס4 הבסיסית ויצרו משחק עם בעיות ביצועים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1253
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 13 ספטמבר 2018, 15:56

אני מקווה שזה המקום המתאים: אני מחפש לקנות מסך מחשב חדש.
המסך שיש לי היום: NEC 20WGX2 אני מאד אוהב אותו אבל הוא אצלי כבר יותר מעשור ורציתי להתחדש וגם לקנות מסך גדול יותר.
אני משתמש במחשב בעיקר לגלישה ומשחקים אבל לא מהדור האחרון (אני אוהב משחקים קצת יותר ישנים) וקצת צפייה בסרטים.
אז החלטתי על 24 או 25 אינץ'. אני רוצה להמשיך להשתמש בפאנל IPS (או PLS) וראיתי שיש כמה רזולוציות אפשריות (בעיקר FHD או QHD)
הסתכלתי מה מציעות החנויות בארץ וחרשתי על אתרי ביקורת וצמצמתי לאפשרויות הבאות

ViewSonic VP2468 24" FHD IPS
קיבל ביקורות טובות, הרבה אפשרויות חיבוריות (HDMI וגם DVI וגם DP וגם mini DP)

DELL U2417H 24" FHD PLS
ה"סטנדרד" של דל למסך בגודל ורזולוציה. קיבל ביקורות טובות.

DELL S2419H 24" FHD IPS glossy coating
גלוסי! מי לייק גלוסי! אבל חיבוריות מוגבלת (2 כניסות HDMI)

DELL U2515H 25" QHD IPS
25 אינץ' עם רזולוציה QHD

ASUS MX259H 25" FHD AH-IPS
זה קומבינציה מעניינת של גודל 25 אינץ' ורזולוציה FHD מה שאומר גודל נקודה גדול יחסית. מצד אחד יתרון בעבודה מול טקסט וחסרון במשחקים

ASUS MX25AQ 25" QHD AH-IPS
הגירסה ברזולוציה QHD

הנטייה שלי לכיוון המסך הגלוסי של דל. אשמח לשמוע הצעות/הערות/המלצות

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 13 ספטמבר 2018, 16:00

אני משתמש ב-Dell U2715H- מסך מעולה לצרכים שלי. הוא לא נחשב מסך 'גיימינג' (אני ממש לא סובל את איך שרובם נראים,מרגישים לי כמו צעצועים) אבל יש לו תמונה איכותית,מדוייקת,זמן תגובה סביר למסך IPS ואינפוט לאג נמוך בצורה מפתיעה. הדל U2414H די דומה לו,עם אינפוט לאג כמעט אפסי (יש ביקורת מעולה עליו ב-TFT CENTRAL,האתר הכי טוב למוניטורים). אני דווקא לא יודע אם הייתי ממליץ על 25' ל-1440P,מרגיש לי טיפה קטן מדי. 27' זה די ה-sweet spot לרזולוציה הזו (ואני נשבע לך,גם 27' מרגיש לי כבר קטן מדי).

קשה לי להגיד מה עדיף עבורך,אבל מהניסיון שלי,המסכים של דל מעולים ואני מניח שגם המסך הבא שלי יהיה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2018, 01:04

לי יש DELL 24" 1440P IPS ואני ממש מרוצה ממנו. הצבעים אחלה וממש קשה לחזור ל-FHD אחרי 1440P אפילו ב-24". ביחוד אם אתה משחק משחקים ישנים יחסית ואתה יכול בקלות לרוץ ב-1440P אז מאוד כדאי לך לעלות לרזולוציה הזאת. לפני מספר שבועות התקנתי את GTAV שוב כדי לשחק אונליין עם חברים (חוויה קטסטרופלית שהובילה להסרת GTAV, אבל זה כבר סיפור אחר) והייתי צריך לעלות אונליין לבדוק אם היה פאטצ' שמשפר את הגרפיקה של המשחק. מסתבר שבגלל שחוויתי אותו לראשונה ב-1440P, הגרפיקה נראתה לי כל כך הרבה יותר טובה שזה לגמרי בלבל אותי. מאוד קשה לחזור מ-1440P וכמובן שגם תוכן 4K כמו סרטים נראה הרבה יותר טוב מאשר ב-FHD.

המסך הבא שלי יהיה כנראה מסך גיימינג רק כי אני ממש רוצה 4K/HDR/144HRZ/G-SYNC אבל כנראה שזה יקח עוד כמה שנים עד שיהיה משהו כזה במחיר של בני אנוש. אני כן יכול להגיד שאחרי כמה מסכי DELL אני לגמרי אשמח לקנות שוב מסך DELL אם סט הפיצ'רים שאני מחפש תהיה בו.

ובנושא אחר, עוד 9 משחקים הוסיפו תמיכה ב-DLSS:
Darksiders III
Hellblade: Senua's Sacrifice
Deliver Us The Moon: Fortuna
Fear The Wolves
KINETIK
Outpost Zero
Overkill's The Walking Dead
SCUM
Stormdivers
We're just normal men. We're just innocent men

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 830
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Baba Yaga » 14 ספטמבר 2018, 14:41

מישהו ניסה פעם את האופצייה שיש בכרטיסי נווידיה, להעלות "מלאכותית" את הרזולוציה ל1440 ויכול להגיד כמה זה דומה לאמיתי?
מניסיון שלי על מסך fhd אני לא רואה שינוי מטורף כמו שכולם מספרים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 14 ספטמבר 2018, 15:27

תחשוב על זה כעל AA ממש,אבל ממש טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2018, 16:45

avive כתב:מישהו ניסה פעם את האופצייה שיש בכרטיסי נווידיה, להעלות "מלאכותית" את הרזולוציה ל1440 ויכול להגיד כמה זה דומה לאמיתי?
מניסיון שלי על מסך fhd אני לא רואה שינוי מטורף כמו שכולם מספרים.

זה לא דומה, תחשוב על זה כaa ממש טוב אבל התמונה לא נעשת חדה יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2018, 17:03

היום מגיעים חמישה משחקי מיקרוסופט מהחנות של חלונות לסטים:
ReCore: Definitive Edition
Super Lucky’s Tale
Disneyland Adventures
Rush: A Disney-Pixar Adventure
Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection,
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 14 ספטמבר 2018, 18:18

מצוין,אני תמיד שמח לשמוע על עוד משחקים שניצלים מהחנות המזעזעת שלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2018, 18:36

גורם לי להתבאס שקניתי שם את ריקור :/
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 14 ספטמבר 2018, 18:48

הוא תמיד סיקרן אותי והיו עליו המון מבצעים ותמיד מצאתי את עצמי עם הסמן על 'רכישה' אבל החוש השישי שלי אמר לי שהמשחק יגיע לסטים מתישהו.
עם Halo Wars 2 נכנעתי וקניתי בחנות שלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 ספטמבר 2018, 19:34

שחקתי בו איזה חצי שעה וממש נהנתי, אני מאוד רוצה להמשיך לשחק בו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38799
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2018, 00:27

ירד האימבארגו חומרה על סדרה 2000 של NVIDIA. עדין אין ביקורות, הן יגיעו רק שבוע הבא אבל כן מדברים סופסוף חופשי על הארכיטקטורה. אז אפשר לזרוק פה קצת עובדות והשערות שמגיעות מ-NVIDIA.
- טיורינג יודע לעשות פעולות INT במקביל לפעולות FLOAT, הוא הכרטיס צרכנים הראשון שיודע לעשות את זה (גם VOLTA יודע אבל הוא כרטיס שרתים). ההשערה של NVIDIA שעל כל 100 פעולות FLOAT, מפתחים יעשו בערך 35 פעולות INT "בחינם" על הליבות INT במקביל. באמת שאני לא יודע לכמת את זה לביצועים כי פעולות INT הן פשוטות יותר אבל סדרה 2000 יודעת לעשות אותן ביחס של 1 ל-1, כלומר כרטיס של 14TFLOPS יודע גם לעשות 14T פעולות INT. אם היחס לדעתם הוא 1 ל-3 בשימוש של INT מול FLOAT למה הם עשו יחס של 1 ל-1 בביצועים בינהן ולא חתכו את הביצועי INT ב67%? אלוהים יודע.
- NVIDIA חושבת ש-80% מהפעולות רינדור במשחקים שתומכים בכל הפיצ'רים שיש בסדרה 2000 יגיעו מהליבות שיידרים ו-20% מכל המסביב (כלומר RT, חישובים טנסורים וכו').
- NVIDIA טוענת שצריך 10TFLOPS של GPU סטנדרטי בשביל לחשב 1 גיגה קרניים. אני מזכיר שב-2080TI יש 10 גיגה קרניים, ב-2080RTX יש 8 גיגה קרניים וב-2070RTX יש 6 גיגה קרניים.
- החומרה היעודית בליבות RT יודעת לעשות שני חישובים חומרתית, האחד הוא חיתוך עם קופסאות והשני הוא חיתוך עם משולשים. הרעיון הוא רעיון די עתיק (משנות ה-80 לדעתי) של לעטוף כל אלמנט בעולם בקופסה שבתוך קופסה שבתוך קופסה וכך הלאה עד שמכסים את כל עולם המשחק. אם נחשוב על דימוי אז אם רוצים לבדוק אם קרן פוגעת בעלה של עץ, במקום לבדוק עכשיו חיתוך עם 5 מליון עלים שרואים כרגע על המסך קודם כל בודקים אם הקרן חותכת את אחד היערות שרואים על המסך. אם היא חותכת יער אחד, מתעלמים מכל האחרים ואז בודקים אם היא חותכת אחד מהעצים באותו יער. אם היא חותכת עץ אחד אז מתעלמים מכל העצים האחרים ובודקים האם היא חותכת אחד מהעלים של אותו עץ. כלומר במקום לבדוק מליונים עלים אם לא מליארדים, בסוף בדקנו רק עלים של עץ אחד.

אז מערכת הקופסאות עובדת בצורה דומה. העולם מחולק לקופסאות וברגע שחותכים קופסה מסויימת בודקים בתוכה את התת קופסאות וכך הלאה עד שמגיעים לקופסה הכי קטנה. כשהגענו לקופסה הקטנה ביותר (המקביל לעץ בדימוי מקודם) מגיעים לחלק השני של הליבת RT, בדיקת חיתוך עם משולש. לוקחים את כל הפוליגונים שנמצאים בקופסה הקטנה (או העלים בדימוי מקודם) ביותר ובודקים אם חותכים אחד מהם. כך יצא ובדקנו חיתוך עם רק כמה עשרות פוליגונים במקום מליארדים של פוליגונים שרואים בכל רגע נתון על המסך.

- יש שיפור מאוד משמעותי ב-ASYNC COMPUTE בסדרה 2000, זה היה אחד הפוקוסים של NVIDAI בארכיטקטורה החדשה (זה גם נכון על וולטה, נראה שלא מעט מסדרה 2000 מבוסס על וולטה).
- מטמון L2 הוכפל בטיורינג מ-3MB בפסקל ל-6MB ובנוסף ה-L1 והזיכרון המשותף אוחדו יחדיו כך שאפליקציות שמשתמשות רק באחד או רק בשני יוכלו להנות מכל נפח הזיכרון בניגוד לפסקל ששם חלקים במטמון ישבו ללא שימוש כתלות באפליקציה.
- שינו את המבנה TPC לראשונה מזה שנים. פעם היו בכל TPC סך הכל 128 ליבות CUDA שנמצאות ב-SM אחד. עכשיו בכל TPC יש שני SM שבכל אחד 64 ליבות CUDA, כלומר סך הכל אותו דבר, 128 ליבות CUDA בכל TPC אבל בגלל שהן מחולקות לשני SM החלוקת זיכרון תהיה יעילה יותר (המערכת עכשיו מאפשרת לתת משקל שונה של זיכרון לכל SM כך שבמקום שיהיה 64K מטמון לכל SM, אפשר עכשיו לתת נניח ל-SM1 רק 16K ול-SM2 לתת 48K אם SM1 עושה עבודה שפחות דורשת זיכרון בזמן ש-SM2 עושה עבודה שדורשת הרבה זיכרון. בנוסף יש בכל TPC גם ליבת RT אחת, 128 ליבות INT ו-8 ליבות טנסוריות.
- אז בהמשך לנקודה קודמת, יש ב-2080TI סך הכל 68 יחידות SM עם 4352 ליבות CUDA. בנוסף יש 4352 יחידות INT ואיתן 544 ליבות טנסוריות ו-68 ליבות RT.
- בצ'יפ הממש גדול, הלא חתוך של הקוואדרו, יש 72 יחידות SM מה שאומר שיכלו להיות פה עוד 6% ליבות. המעניין הוא שגם עם 72 וגם עם 68 CM עדין NVIDIA טוענת בשני הכרטיסים ל-10 גיגה קרניים כך שה-2080 כנראה משפשף את ה10 מלמטה בזמן שהקוואדרו משפשף מלמעלה.
- דיוק כפול בזוי בדיוק כמו בדורות קודמים, כלומר מי שרוצה לעבוד מקצועית עם הכרטיסים צריך לחכות לטייטן או לשפוך אלפים על קוואדרו.
- בכל GPC יש שישה TPC, בניגוד לפסקל שבו היו חמישה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4756
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 ספטמבר 2018, 01:24

אני אפרט על המשחק יותר בת'רד אחר,אבל בחיי כמה שטומב ריידר החדש יפה על ה-PC,פשוט חוויה לעיניים. כל הכבוד ל-Nixxes על פורט מעולה שנראה משמעותית טוב יותר מגרסאת ה-XBX. והוא גם רץ מצוין אגב.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 192 אורחים