Uncle Pey'j כתב:אני תוהה אם יש סיכוי שסוני תפעיל עוד 2CU מתוך מה שכמעט בוודאות הוא צ׳יפ 36/40 בשביל לנסות לצמצם קצת את הפער מול MS. ממה שאני מבין,RDNA מתוכננת בצורה כזו שדבר כזה לא אפשרי אבל מי יודע..
The cool thing about Xbox One compatibility with previous titles is that the games don't just run, they do better. We don't talk about that very often, but the fact is that future hardware ensures that games from earlier generations look better and play better. We have seen this on the PC for quite some time, but bringing something like that to the console store was a real sense of achievement. For example, recently there was 4K support for Xbox 360 games like Kameo.
When designing Project Scarlett, we made sure that games emulated on Xbox One today will continue to work in the future. In other words, Xbox and Xbox 360 titles that run on Xbox One today will also work on Scarlett. And our goal is to make all Xbox One games playable on Scarlett. Oh, and your Xbox One or Elite controllers will also work with the next generation.
You hit the nail on the head - that's exactly why we want the team that was responsible for it on Xbox One to continue with Scarlett. Because its members are not satisfied when an old game is running on a new console - instead they ask each title: Can we build the best possible version? They didn't do this for all 360 games, and sometimes they had to work overtime to get them to the same frame rate. Compatibility is not an easy task, but I am convinced that we have the best compatibility team in the world.
Laskin כתב:אני חושב שיש מצב שנקבל טיזר כמו שהיה לSeries X בטקס הVGA, מינוס החשיפה של משחק. זאת אומרת - רק יראו את החומרה, מבלי לחשוף יותר מדי. אולי אפילו רק צללית שלה...
bling כתב:לטעמי לא יראו כלום ובטח שלא שווה לקום במיוחד בשביל זה
מצד שני אמרתי את זה גם על סקרלט ב VGA אבל הפעם זה באמת הרבה יותר מופרך.
גם מבלי שפיל יאמר אני בטוח ב 99 אחוז שיהיו שיפורים ל BC על ה X, זו מייקרוסופט, הם ממש אלופים בזה.
Laskin כתב:לגבי שדרוגים "אוטומטיים" - אני חושב שתהיה איזו תקופה בה ינסו לזרוק עלינו כל מני שיטות ויראו מה נדבק ומה לא...
DrKeo כתב:דווקא כאן יש לסוני פטנט חומרתי מאוד חשוב שיכול לעזור להם להביא בתאוריה מהירות טובה משמעותית משל מיקרוסופט.
swym כתב:דווקא נראה לי שהפורס פידבאק בטריגרים יהיה חתיכת שדרוג, הרבה יותר גדול מהדור הנוכחי.
swym כתב:קצת בהרחבה, כי הטלתי פצצה והלכתי:DrKeo כתב:דווקא כאן יש לסוני פטנט חומרתי מאוד חשוב שיכול לעזור להם להביא בתאוריה מהירות טובה משמעותית משל מיקרוסופט.
כן. אבל לא. קראתי את הפטנט החומרתי הזה, ואני חייב לציין שזה היה משעשע לראות איך המצחיקים בResetEra לא מצליחים לקרוא אותו כמו שצריך ומתלהבים מאיך שיהיה שם CPU עזר וSRAM שהולכים לשפר ביצועים....
עזוב את זה שהם לא מבינים פטנטים, הם גם לא מבינים איך עובד SSD: הרי כל כונן SSD היום מתבסס על קונטרולר שכולל גם מעבד וגם זיכרון באפר, והנה אפילו קונטרולר NVMe של מארוול שעברו כבר בשנת 2016 לSRAM במקום DRAM:
https://www.marvell.com/storage/assets/ ... 160830.pdf
מה באמת כולל הפטנט? ממה שקראתי מדובר שם בסך הכל בשיטה לניהול הקבצים, ואם אני צריך לנחש אז המטרה המרכזית שם היא אופטימיזציה של חיבור כוננים חיצונים תוך כדי שמירה על מהירות מיטבית: מוזכר שם כל הזמן secondary storage, ואני מניח שהכוונה היא לחיבור של יותר מכונן אחד, ולא נניח לזיכרון משני. כלומר ניסיון לניהול קבצים אופטימלי של מערכות הפעלה על בסיס של יותר מכונן אחד.
דווקא למיקרוסופט יש ניסיון עשיר בזה, אבל מערכת הפעלה לקונסולות משחקים לא צריכה לנהל קבצים באותה צורה כמו מערכת הפעלה כללית ולכן יש שלל אופטימיזציות שאפשר לעשות (ומצד שני, סוני בעצמה היא עם ניסיון של שנים עם מוצרי אלקטרוניקה מבוססי פלאש).
אז בשורה התחתונה זו רק אופטימיזציית תוכנה: אם פעם היו עושים אופטימיזציות לסידור הקבצים על DVD כדי להגיע למהירות מירבית בטעינת משחק, בדור הבא הפוקוס יהיה על אופטימיזציה דומה לניהול קבצים בכונני פלאש על היתרונות והחסרונות שלהם. גם מיקרוסופט וגם סוני במירוץ הזה, אבל אני חושב שאתה בזמנו ציינת בעצמך, ובצדק, שעיקר הקפיצה יהיה מהמעבר הטכנולוגי ל-PCIE 4.0 - ומעצם זה שניתן יהיה להסתמך על זה בתור המכנה המשותף (אופטימיזציה שהיום אתה לא יכול לעשות במחשב אפילו אם יש לך חומרה תומכת) - וכל השאר זה באזז שיווקי.swym כתב:דווקא נראה לי שהפורס פידבאק בטריגרים יהיה חתיכת שדרוג, הרבה יותר גדול מהדור הנוכחי.
אפשר להיות אופטימי, אבל אני חושב שעד היום, אפילו השדרוג המרכזי של סטיק אנלוגי לא חילחל למספיק משחקים (בעצם לא ראיתי שום מכניקת גיימפליי מעניינת יותר ממה שהיילו עשה כבר במשחק הראשון עם הmotion sensor). לback triggers כבר יש יותר משמעות, אבל זה משהו שקיים גם היום בשלטי pro למיניהם.
אמנם שמעתי את ההתלהבות מ"זה מרגיש אחרת כשנוסעים על חול או על חצץ" - אבל בנינו זה סך הכל גימיק. אני לא רואה איך זה משתלב במכניקת גיימפליי מרכזית, וזה תקף במיוחד אצל מיקרוסופט שכבר התחייבה ששלטי הדור הנוכחי יעבדו על הדור הבא.
bling כתב:נראה מדהים! אני אשמח לראות גיימפליי רציף על מחשב חזק כי זה קצת מזכיר לי צילומי replay ממשחקי מירוצים שבסוף בזמן אמת ההבדל כן משמעותי.
בכל מקרה למה אתה מתכוון כשאתה אומר דור הבא? מבחינה טכנית שהוא כאילו מאוד מתקדם וכבד עבור חומרות מאוד חזקות או בגלל הגימיק הזה של ההזרמה שהיא כאילו משהו שלא היה קיים עד עכשיו?
זה הרי משחק שיוצא גם לוואן לא?
bling כתב:לא מזלזל בזה אבל אם מדובר בטכניקה שלא קשורה לחוזק של חומרה אז זה לא נופל להגדרת דור הבא מבחינתי, כמו ש ONLIVE רץ על הפס3 וזה היה מאוד חדשני והכל אבל זה לא משהו שמסמל מעבר של דור אם זה לא מנצל חומרה חזקה בצורה שלא היתה אפשרית בעבר.
זו הכוונה שלי.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
bling כתב:זה לא בערך חלון הזמן של החשיפה של הוואן?
נשמע הגיוני מאוד.
עכשיו שסוני תחשוף בסביבות פברואר את הפס5 ובכלל יהיה שמח
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 161 אורחים