bling כתב:דווקא הפאזלים של הרידלר בסיטי ממש חמודים ויצירתיים,משתמשים בצורה מגניבה במכניקות ובגאג'טים,עשויים מעולה לדעתי.
בהתגנבות צריך לשפר כמה דברים,היא קלה מדי,צריך להעניש יותר על שגיאות של השחקן ולא שתוכל לברוח בשנייה לגורגולים ולהעלם בשנייה,אולי שפשוט ירייה תוריד 50 אחוז מהחיים בקטעים הללו,אבל בבסיס שלהם הם גם עשויים היטב,ככה התגנבות של באטמן צריכה להראות,הוא לא אמור לזחול על האדמה כמו סוליד סנייק אלא להשתמש ביכולת העבירות הגבוהה שלו ובגאדג'טים ולהוריד אותם אחד אחרי השני מכל מני איזורים מפתיעים כמו דרך הקיר או במפתיע ממערכת האיוורור וכו',גם עשוי טוב בסך הכל.
מערכת הקרב אולי לא מורכבת עכשיו כמו משחק של פלטניום,אבל היא נורא כיפית וברמה הקשה גם יש בה אחלה אתגר (אין טעם בכלל לשחק את המשחק על נורמל כי באטמן די OP באופן כללי),היא משלבת נהדר את הגאדג'טים וכיף ומאתגר ליצור שרשרת גבוהה של קומבואים,היא מושלמת לבאטמן ולא הייתי משנה אותה לשנייה,תראה סרטונים ביוטיוב אם אתה רוצה לראות לאיזה סקיל מגניב אפשר להגיע איתה.
הסיפור זה דווקא החלק היחסית חלש,כמובן שהעולם מצויין וכיף לאסוף פרטי מידע על הדמויות וכו' אבל אם נתייחס לסיפורים בסדרה של ג'וקר בונה צבא טיטאנים בראשון ושהוגו כולא את פושעי גותאהם בכלא עירוני בשני קשה לאמר שהסיפור יותר מקשקוש די זבלוני.
לא סתם המשחקים כל כך אהובים ועם ציונים מאוד גבוהים,אם זה לא היה בגלל הגיימפליי וכל המרכיבים שסביבו והגיוון הרב שהוא מציע בחיים הוא לא היה מחזיק ציונים כאלו על אווירה וסיפור.
-------------
קליימן,סבבה לקחתי את ההמלצה שלך,אני אקנה אותו בהזדמנות בהמשך
הפאזלים זהים. אני מניח שהוא מרגיש שהם פשוטים כי הם פשוט 1 ל-1 אותם פאזלים מהקודם, כך שהוא כבר יודע פחות או יותר איך לפתור הכל. מה גם שצמצמו את הכמות שלהם לרבע בערך על פי שאני מסוגל להעריך כרגע (עשרה בכל אזור בעיר כאשר יש בערך עשרה אזורים לעומת איזה 450 בסיטי).