swym כתב:המבנה של משחקי עולם פתוח בדרך כלל לא תלוי רק בTraversal על מפה גדולה אלא גם באפשרויות שעומדות לך כשחקן בדגש על סדר המשימות ועל משימות צד ופעילויות אחרות שהעולם מאפשר לך לעשות.
זלדה הוא עוד גבולי (זה משתנה ממשחק למשחק בסדרה, אבל הייתי מקטלג אותו כמשהו שנמצא באמצע. אולי Hub World?), אבל משחקי מטרוידווניה בדרך כלל לא עונים על הדרישה הזו של הפתיחות: למרות הבאקטראקינג יש סדר מאד ספציפי של פעולות שאתה צריך לעשות בשביל להתקדם במשחק, אין הרבה נתיבים שונים להתקדמות, ואין לך כל כך הרבה פעילויות צדדיות נוספות לעשות.
Laskin כתב:בדיוק באתי לפרסם את זה![]()
בנוסף, יצאו כמה ביקורות של NIOH:
IGN – provisional 9
Destructoid – 9
USgamer – 4/5
Game Informer – 9
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Eurogamer – Recommended
PSU - 9.5/10
כשיהיו עוד נוסיף... אבל עושה רושם שזה משחק חובה למי שמתחבר לסגנון, שהוא איפהשהו בין משחקי SOULSBORNE לONIMUSHA או משהו כזה![]()
תוספת נפלאה לרשימת הבלעדיים של הPS4 השנה, שמצטרף לGRAVITY RUSH 2 וYAKUZA 0 שיצאו בחודש האחרון ואיכשהו הצליחו לעמוד בציפיות ולהיות משחקים טובים מאוד... רק נראה מה קורה עם הHORIZON הזה כדי שבאמת תהיה תחילת שנה נהדרת.
InterAl כתב:swym כתב:המבנה של משחקי עולם פתוח בדרך כלל לא תלוי רק בTraversal על מפה גדולה אלא גם באפשרויות שעומדות לך כשחקן בדגש על סדר המשימות ועל משימות צד ופעילויות אחרות שהעולם מאפשר לך לעשות.
זלדה הוא עוד גבולי (זה משתנה ממשחק למשחק בסדרה, אבל הייתי מקטלג אותו כמשהו שנמצא באמצע. אולי Hub World?), אבל משחקי מטרוידווניה בדרך כלל לא עונים על הדרישה הזו של הפתיחות: למרות הבאקטראקינג יש סדר מאד ספציפי של פעולות שאתה צריך לעשות בשביל להתקדם במשחק, אין הרבה נתיבים שונים להתקדמות, ואין לך כל כך הרבה פעילויות צדדיות נוספות לעשות.
אבל גם במשחקי עולם פתוח יש סדר מאוד ספציפי של משימות שאתה צריך להשלים כדי להתקדם בעלילה הראשית. נכון, במטרויד למשל יש פחות פעילויות משנה (למרות שאפשר להחשיב השגה של ה-energy tanks או ה-missile extensions כסוג של פעילויות משנה), אבל אני לא חושב שזה מה שמוציא אותו מהכלל.
DrKeo כתב:עריכה:
יכול להיות שקפצתי את האקדח והחצי השני של הGPU גם זמין, עדין TBD.
DrKeo כתב:יש לך אישור לזה? כל מה שראיתי הוא הודעה רשמית מסוני שמדברת על מהירויות שעון של הCPU והGPU. הרי אם סוני פותחת את כל הכוח של הקונסולה אז הארכיטקטורה של הפרו היא אחת מיצירות החומרה הכי טפשיות שסוני עשו אי פעם, מתחרה בבלגן הGPU של הפס3.
DrKeo כתב:אז נראה שהניחוש המושכל היה נכון, המצב בוסט רק מעלה את מהירות השעון של הGPU/CPU/זיכרון ולא פותח את החצי השני של הGPU כך שהבוסט ביצועים שמגיע מהGPU הוא רק 14%:
DrKeo כתב:עכשיו יהיה ממש מעניין לראות משחקים לא מותאמים רצים על הסקורפיו להתחשב בזה שהוא נותן בערך פי 3 ביצועים על הפס4 פרו במצב בוסט. יש מצב שנראה משחקים בלי CAP ל-FPS משפשפים את ה100FPS מלמעלה.
DrKeo כתב:לאכול קש איך? זה כמו הפרו רק עם ארכיטקטורה טובה כי הם לא צריכים לפצות על API נכה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 145 אורחים