PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 01 פברואר 2017, 11:03

זה הבדל ענק
במשחק אחד, יש לך מישור גדול

במשחק השני, מסדרונים וחדרים, יש לך במטרואיד
קדימה אחורה, ולפעמים למעלה למטה, אבל לא תמיד
בזלדה יש לך בגלל המישור, מזרח מערב, צפון ודרום

מה שנחשב עולם פתוח

תבין אני לא מדבר מה יותר טוב
רק על המושג עצמו

כמו שמאריו 64 סוג של עולם פתוח
אבל מאריו 3d לאנד לא

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3755
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 01 פברואר 2017, 20:37

עדיין לא ברור למה מישור כן נחשב לעולם פתוח וסייד סקרול לא. טראריה הוא לא עולם פתוח? אני חושב שכן. ואם כן, אז ההבדל בין טראריה לסופר מטרויד הוא לא גדול במיוחד.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3700
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 02 פברואר 2017, 12:30

המבנה של משחקי עולם פתוח בדרך כלל לא תלוי רק בTraversal על מפה גדולה אלא גם באפשרויות שעומדות לך כשחקן בדגש על סדר המשימות ועל משימות צד ופעילויות אחרות שהעולם מאפשר לך לעשות.
זלדה הוא עוד גבולי (זה משתנה ממשחק למשחק בסדרה, אבל הייתי מקטלג אותו כמשהו שנמצא באמצע. אולי Hub World?), אבל משחקי מטרוידווניה בדרך כלל לא עונים על הדרישה הזו של הפתיחות: למרות הבאקטראקינג יש סדר מאד ספציפי של פעולות שאתה צריך לעשות בשביל להתקדם במשחק, אין הרבה נתיבים שונים להתקדמות, ואין לך כל כך הרבה פעילויות צדדיות נוספות לעשות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 02 פברואר 2017, 12:56

מה שכן, ברגע שאתה פותח נטיבים במשחקי מטרויידווניה אז לאט לאט נבנה לך עולם שאתה יכול להסתובב בו חופשי ולהגיע לכל מני מקומות ממקורות שונים. גם משחקי עולם פתוח קלאסים עד לפני כמה שנים היו סוגרים לך את הדרך עד שהיית מגיע לרמת התקדמות מסויימת. למשל GTA3 סגר לך את החצי השני של העיר בתירוץ של "עבודות על הגשר" וגם כשהגשר נפתח בשלב מאוחר יותר של המשחק עדין הוא הדרך היחידה להכנס ולצאת מהאזור.

אני חושב שעולם פתוח זאת הגדרה מאוד אמורפית ויש כמה וכמה דרגות של חופש בין COD ל-GTA, זה לא בינארי. למשל זלדה TP הוא דוגמה די טובה למשחק שיושב איפשהו באמצע. יש לו שדות פתוחים, אבל הם מופרדים במסדרונות עם LOADING כך שמה מבדיל בין זלדה TP למטרויד עם חדרים קצת יותר גדולים וסקייבוס במקום גג?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 02 פברואר 2017, 14:06

סוני מורידה רשמית את המחיר של TLG ל-40$.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 02 פברואר 2017, 14:06

בדיוק באתי לפרסם את זה :)

בנוסף, יצאו כמה ביקורות של NIOH:

IGN – provisional 9
Destructoid – 9
USgamer – 4/5
Game Informer – 9
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Eurogamer – Recommended
PSU - 9.5/10


כשיהיו עוד נוסיף... אבל עושה רושם שזה משחק חובה למי שמתחבר לסגנון, שהוא איפהשהו בין משחקי SOULSBORNE לONIMUSHA או משהו כזה :)
תוספת נפלאה לרשימת הבלעדיים של הPS4 השנה, שמצטרף לGRAVITY RUSH 2 וYAKUZA 0 שיצאו בחודש האחרון ואיכשהו הצליחו לעמוד בציפיות ולהיות משחקים טובים מאוד... רק נראה מה קורה עם הHORIZON הזה כדי שבאמת תהיה תחילת שנה נהדרת.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3755
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 02 פברואר 2017, 19:51

swym כתב:המבנה של משחקי עולם פתוח בדרך כלל לא תלוי רק בTraversal על מפה גדולה אלא גם באפשרויות שעומדות לך כשחקן בדגש על סדר המשימות ועל משימות צד ופעילויות אחרות שהעולם מאפשר לך לעשות.
זלדה הוא עוד גבולי (זה משתנה ממשחק למשחק בסדרה, אבל הייתי מקטלג אותו כמשהו שנמצא באמצע. אולי Hub World?), אבל משחקי מטרוידווניה בדרך כלל לא עונים על הדרישה הזו של הפתיחות: למרות הבאקטראקינג יש סדר מאד ספציפי של פעולות שאתה צריך לעשות בשביל להתקדם במשחק, אין הרבה נתיבים שונים להתקדמות, ואין לך כל כך הרבה פעילויות צדדיות נוספות לעשות.

אבל גם במשחקי עולם פתוח יש סדר מאוד ספציפי של משימות שאתה צריך להשלים כדי להתקדם בעלילה הראשית. נכון, במטרויד למשל יש פחות פעילויות משנה (למרות שאפשר להחשיב השגה של ה-energy tanks או ה-missile extensions כסוג של פעילויות משנה), אבל אני לא חושב שזה מה שמוציא אותו מהכלל.

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 03 פברואר 2017, 11:53

Laskin כתב:בדיוק באתי לפרסם את זה :)

בנוסף, יצאו כמה ביקורות של NIOH:

IGN – provisional 9
Destructoid – 9
USgamer – 4/5
Game Informer – 9
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Eurogamer – Recommended
PSU - 9.5/10


כשיהיו עוד נוסיף... אבל עושה רושם שזה משחק חובה למי שמתחבר לסגנון, שהוא איפהשהו בין משחקי SOULSBORNE לONIMUSHA או משהו כזה :)
תוספת נפלאה לרשימת הבלעדיים של הPS4 השנה, שמצטרף לGRAVITY RUSH 2 וYAKUZA 0 שיצאו בחודש האחרון ואיכשהו הצליחו לעמוד בציפיות ולהיות משחקים טובים מאוד... רק נראה מה קורה עם הHORIZON הזה כדי שבאמת תהיה תחילת שנה נהדרת.

המשחק בינתיים יושב על ממוצע של 87. הפתיע לגמרי.
אני באופן אישי לא מתחבר לסגנון אבל הוא אכן תוספת נפלאה לרשימת הבלעדיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 03 פברואר 2017, 22:02

בעדכון הבא של הפס4 פרו יהיה בהגדרות מצב boost שיתן ביצועים טובים יותר במשחקים שלא תומכים בפרו.

הסבר מהיר - לפס4 הרגילה יש gpu בודד מסדרה 7000 שרץ במהירות 800Mhz. בפרו אין באמת gpu חדש לגמרי, מה שסוני עשו הוא לקחת את הgpu של הפס4, חיקו אותו פעמיים על צ׳יפ בודד מסדרה 400, ואז פנקו ב-oc ל-911Mhz. אם נדמה את זה למחשב, סוני הוציאו כרטיס מסך x מהפס4 והכניסו שני כרטיסי x עם oc של בערך 15 אחוז.

היום נשחקים שלא תומכים בפרו רצים בערך על סימולציה של הפס4 המקורית. כלומר סוני מכבה חצי מהgpu (הרי כל חצי gpu של הפרו זהה לgpu של המקורית) ואז מורידה את מהירות השעון שלו ל-800Mhz כמו במקורית. סוני עושה אותו דבר גם למהירות המעבד והזיכרון שגם הם זהים אבל בoc, וכך בעצם אנחנו מקבלים פס4 מקורית על פס4 פרו. כלומר במשחק שלא תומך בפס4 פרו, נקבל ביצועים זההים לגמרי לפס4 המקורית.

מצב הבוסט החדש של סוני עדין מכבה חצי gpu אבל משאיר את מהירויות השעון הגבוהות, כלומר הוא כמו פס4 במצב oc. הgpu רץ ב911Mhz במקום 800Mhz, הזיכרון עולה מ-176GBps ל-218GBps והמעבד מ-1.6Ghz ל-2.1Ghz. משחקים כמו היטמן שיש בו מצב unlocked אמורים להראות שיפור די רציני ומשחקים מגמגמים ירוצו חלק יותר.

אגב, זה אחד ההבדלים הגדולים בין הפס4 פרו לסקורפיו. אם נלך לעולם הדימויים לpc, הפס4 פרו היא לקנות עוד gpu כמו שכבר יש לך לsli ולהאיץ אותם קלות בזמן שהסקורפיו היא כמו לקנות פשוט gpu חדש. זה אומר שהסקורפיו לא תצטרך ״מצב בוסט״, היא פשוט תעשה את זה טבעית כמו במחשב ששדרגו לו את הgpu. הולכת להיות מלחמה טכנית מעניינת ב2017.

עריכה:
יכול להיות שקפצתי את האקדח והחצי השני של הGPU גם זמין, עדין TBD.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3700
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 05 פברואר 2017, 08:31

InterAl כתב:
swym כתב:המבנה של משחקי עולם פתוח בדרך כלל לא תלוי רק בTraversal על מפה גדולה אלא גם באפשרויות שעומדות לך כשחקן בדגש על סדר המשימות ועל משימות צד ופעילויות אחרות שהעולם מאפשר לך לעשות.
זלדה הוא עוד גבולי (זה משתנה ממשחק למשחק בסדרה, אבל הייתי מקטלג אותו כמשהו שנמצא באמצע. אולי Hub World?), אבל משחקי מטרוידווניה בדרך כלל לא עונים על הדרישה הזו של הפתיחות: למרות הבאקטראקינג יש סדר מאד ספציפי של פעולות שאתה צריך לעשות בשביל להתקדם במשחק, אין הרבה נתיבים שונים להתקדמות, ואין לך כל כך הרבה פעילויות צדדיות נוספות לעשות.

אבל גם במשחקי עולם פתוח יש סדר מאוד ספציפי של משימות שאתה צריך להשלים כדי להתקדם בעלילה הראשית. נכון, במטרויד למשל יש פחות פעילויות משנה (למרות שאפשר להחשיב השגה של ה-energy tanks או ה-missile extensions כסוג של פעילויות משנה), אבל אני לא חושב שזה מה שמוציא אותו מהכלל.

סדר הפעולות במשחקי עולם פתוח הוא עדיין הרבה פחות ספציפי.
אפילו בזלדה הראשון למשל, אפשר להתחיל מהdungeon השני או השלישי (ואולי גם הרביעי, כבר לא זוכר אם זה הדאנג'ן שמקבלים בו את הסולם) לפני שבכלל מתפנים לעשות את הראשון. ובמשחקים כמו GTA יש לך לאורך רוב המשחק בערך 2-4 משימות שונות במקביל שמקדמות את העלילה הראשון ותמיד ניתן לבחור מביניהן - וזה לפני כל משימות המשנה שפזורות בעולם המשחק. זה למשל עץ המשימות מתוך Lost and the Damned, שהוא רק חבילת הרחבה ולא משחק GTA "מלא":
תמונה
זה די דומה לריבוי המשימות שיש לך בכל מיני משחקי תפקידים, רק שבמשחקים תפקידים לא מחייב שהעולם עצמו יהיה עולם אחד רציף (משחקי Bioware למשל עד DA:I מבוססים עם hubs עם שלבים קטנים ומופרדים שכוללים אזורי טעינה. וכנ"ל Borderlands).

אם לעומת זאת תיקח משחקי מטרוידווניה, סדר המשימות שלהן הוא עדיין מאד מאד לינארי: לא מזמן חזרתי לDarksiders וסיימתי במקביל את Ori and the Blind Forest, ובשניהם אין דבר כזה שאתה יכול להגיע לאזור מסויים לפני שסיימת את האזור הקודם. יש לך כל הזמן משימה אחת בדיוק לעשות, ו"פעילויות המשנה" מוגבלות רק ל-backtracking אחרי שקיבלת כוחות חדשים בשביל להשיג עוד שדרוגים אופציונליים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2017, 13:06

האמת שגם בסדרת מטרוייד תמיד יש לך 2-3 דברים שונים שאתה יכול לעשות כדי לפתוח עוד את העולם (בלי לדבר על כל מני שדרוגי אנרגיה וחיים שאפשר להתיחס אליהם כמשימות צד). לפעמים אתה תקוע על משימה אחת ספציפית כדי להמשיך אבל לא חסרים משחקי עולם פתוח שגם עושים את זה, ביחוד זלדה אם מישהו רוצה לקרא לזלדה משחק עולם פתוח כי BOTW הוא העולם הפתוח הראשון של זלדה לדעתי.

בסופו של דבר הקטע האמיתי של עולם פתוח זאת החקירה, העובדה שאתה מסתובב באזורים שונים שוב ושוב, מגלה מקומות חדשים וכו'. יש דרגות חופש שונות, זה כמו מיניות, צריך סולם קינזי לעולמות פתוחים מול לינאריות :)
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 05 פברואר 2017, 13:58

DrKeo כתב:עריכה:
יכול להיות שקפצתי את האקדח והחצי השני של הGPU גם זמין, עדין TBD.

מסתבר שכל הכוח של הפרו זמין. בסביבות 90% מהמשחקים קיבלו שיפור כזה או אחר.
נראה לי שהגיע הזמן לקנות פרו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2017, 15:33

יש לך אישור לזה? כל מה שראיתי הוא הודעה רשמית מסוני שמדברת על מהירויות שעון של הCPU והGPU. הרי אם סוני פותחת את כל הכוח של הקונסולה אז הארכיטקטורה של הפרו היא אחת מיצירות החומרה הכי טפשיות שסוני עשו אי פעם, מתחרה בבלגן הGPU של הפס3.
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 05 פברואר 2017, 16:28

DrKeo כתב:יש לך אישור לזה? כל מה שראיתי הוא הודעה רשמית מסוני שמדברת על מהירויות שעון של הCPU והGPU. הרי אם סוני פותחת את כל הכוח של הקונסולה אז הארכיטקטורה של הפרו היא אחת מיצירות החומרה הכי טפשיות שסוני עשו אי פעם, מתחרה בבלגן הGPU של הפס3.

לא זוכר אם קראתי תגובה או ששמעתי את זה באיזה סרטון, אבל מישהו אמר שכל מה שסוני עשתה זה לגרום ל PS4 להתייחס לשתי ה GPUs כאל GPU אחד עם עדכון תוכנה. הוא ציין בהתחלה שיכול להיות שכל מה שסוני עשתה זה לכבות את ה GPU הישן אבל השיפורים שהוא ראה גדולים מדי בשביל שזה יהיה רק זה, מה שמשאיר את האופציה השנייה. אם אני אמצא את זה אני אביא אבל לשאלה שלך - עוד אין אישור רשמי. בתאכלס, עם שיפורים כמו שראיתי בכל כך הרבה משחקים, זה באמת משנה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2017, 19:00

האמת שעדין לא ראיתי בנצ'מארקים, אני משער שאני אתפנה לזה מאוחר יותר. אני מקווה שבאמת פתחו את כל הGPU למרות שאם זה נכון הם הפכו את כל העיצוב של הפרו ללא רלוונטי ויקר יתר על המידה וזה ממש חבל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2017, 13:01

עושה רושם שזה ממש שיפור ניכר בהרבה משחקים מכל מני כתבות שאני רואה באינטרנט, אבל נחכה לוידאו מפורט של DIGITAL FOUNDRY שבטח יעלה בימים הקרובים

ובינתיים - IGN נתנו לNIOH ציון של 9.6, מה שכתבתי לפני כמה ימים היה 9.0 לפי רשמים ראשונים.
זה הBLOODBORNE של 2017. הפתעה אדירה, ונראה לי שהייתי משחק בו, מה שלא עשיתי עם כל הSOULSBORNE למיניהם. הוא הרבה יותר מהיר ואני מת על העיצוב... מניח שאקנה במבצע לקראת סוף השנה, אם יהיה לי PS4 עד אז

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 06 פברואר 2017, 15:54

שיחקתי בבטא בזמנו (או באלפא, לא זוכר כבר, היו כמה כאלה) ובעוד הוא אולי יותר מהיר במובן של - אני יכול לעשות המון התקפות מהירות (עם נשקים מסויימים) או התקפות מיוחדות כמו איזה משחק נינג'ה גיידן או משהו כזה, זה אולי כן, אבל מההתרשמות שלי האויבים ממש לא יותר מהירים מבלאדבורן , וזה לדעתי מה שבאמת מכתיב קצב של משחק. כי הרי גם ב Nioh אתה יכול לקחת נשק כבד לשחק בצורה הזו ואז המשחק כביכול "איטי" יותר.

באופן אישי אין לי צורך עצום לשחק בו DAY 1, אני עובד על RE7 ומשתדל לשחק פה ושם בפורזה הורייזן 3 , זה יחזיק אותי עד זלדה ומאס אפקט במרץ שנמצאים אצלי בעדיפות על כל המשחקים הטובים/מסקרנים שיצאו ויצאו בינואר-פברואר שאני יקנה בזול במועד מאוחר יותר כי בכל זאת צריך לחסוך איפשהו:)
אבל היי, מגניב מאוד שטים נינג'ה עוד זוכרים איך לעשות משחק טוב אחרי כמה שנים לא משהו .

Stick
Veteran
הודעות: 4804
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 06 פברואר 2017, 16:05

משחק שמאוד מעניין אותי ושמתי עליו עין ועקבתי אחריו כבר תקופה ארוכה, אבל כחובב הדוק של סדרת סולס זה לא מפתיע.
בכל מקרה נהדר לראות שהוא מוצלח, קנייה בטוחה ביום שיהיה לי ps4, דבר שכבר נראה שיקרה בקרוב בקצב הזה..

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 07 פברואר 2017, 09:06

הפרו יקר משמעותית בארץ, מה סלים
לא היתי ממהר לקנות אחד

Laskin
Elder
הודעות: 22127
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2017, 14:11

כן, אבל הפרו הוא שיפור ניכר ומאפשר לך לשחק בהגדרות שלא מביישות מחשב טוב, ברזולוציה נורמלית וקצב פריימים גבוה יותר, מה שמשפר משמעותית את חויית המשחק.
לדעתי לקנות היום PS4 SLIM זו טעות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 פברואר 2017, 23:26

אז נראה שהניחוש המושכל היה נכון, המצב בוסט רק מעלה את מהירות השעון של הGPU/CPU/זיכרון ולא פותח את החצי השני של הGPU כך שהבוסט ביצועים שמגיע מהGPU הוא רק 14%:


עכשיו יהיה ממש מעניין לראות משחקים לא מותאמים רצים על הסקורפיו להתחשב בזה שהוא נותן בערך פי 3 ביצועים על הפס4 פרו במצב בוסט. יש מצב שנראה משחקים בלי CAP ל-FPS משפשפים את ה100FPS מלמעלה.
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 09 פברואר 2017, 00:42

DrKeo כתב:אז נראה שהניחוש המושכל היה נכון, המצב בוסט רק מעלה את מהירות השעון של הGPU/CPU/זיכרון ולא פותח את החצי השני של הGPU כך שהבוסט ביצועים שמגיע מהGPU הוא רק 14%:

גם טוב.

DrKeo כתב:עכשיו יהיה ממש מעניין לראות משחקים לא מותאמים רצים על הסקורפיו להתחשב בזה שהוא נותן בערך פי 3 ביצועים על הפס4 פרו במצב בוסט. יש מצב שנראה משחקים בלי CAP ל-FPS משפשפים את ה100FPS מלמעלה.

נראה לי שמיקרוסופט הולכת לאכול הרבה קש עם הסקורפיו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2017, 00:50

לאכול קש איך? זה כמו הפרו רק עם ארכיטקטורה טובה כי הם לא צריכים לפצות על API נכה.
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 09 פברואר 2017, 01:13

DrKeo כתב:לאכול קש איך? זה כמו הפרו רק עם ארכיטקטורה טובה כי הם לא צריכים לפצות על API נכה.

שיווקית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38797
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2017, 01:37

שיווקית הפס4 פרו היה בעייתי רצח ועם לא מעט בעיות טכניות והוא מכר נהדר, הוא עשה לסוני את הרבעון הכי חזק שלהם בדור הזה. אני לא יודע איך מיקרוסופט ימתגו את עצמם עם הסקורפיו אבל אני די בטוח שאלה אם הם ממש אבל ממש מפשלים במיתוג, הוא יעשה להם רק טוב.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 145 אורחים