InterAl כתב:מובי דיק, מראה שחורה, אפוקליפסה עכשיו. זה לדעתי הטופ בכל אחת מהמדיות. הכותבים של משחקי המחשב הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות סופרי מד״ב סוג ב׳.
swym כתב:InterAl כתב:מובי דיק, מראה שחורה, אפוקליפסה עכשיו. זה לדעתי הטופ בכל אחת מהמדיות. הכותבים של משחקי המחשב הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות סופרי מד״ב סוג ב׳.
זה עובד גם הפוך, אתה יודע... הסופרים והתסריטאים הטובים ביותר הם במקרה הטוב יכולים להיות כותבים למשחקי מד"ב סוג ב'
stick כתב:אויש נו באמת. תעשיית המשחקים היא תעשייה צעירה מכל אחת מהמדיות שציינת פה, והיא מתפתחת. יש בה אולי המון זבל באופן יחסי, כי להבדיל מכל אחת מאלו שציינת היא לא מבוססת בעיקרה המוחלט על סיפור. אבל היא מתפתחת, ובכל דור אחוז המשחקים שהסיפור שלהם מעניין, ויותר מזה, אחוז מהמשיקים שהסיפור בהם מתבסס על עצם המדיום שבו הוא נמצא, הולך וגדל.
בטח שיש משחקים עם סיפור טוב, הרי בלי סיפור ביושוק אינפינט הוא משחק של 7.5 ועם סיפור הוא משחק של 9.rpg שמפוצץ בסיפור ודמויות ורקע ולור שניתנים לחקירה מעמיקה עד כמה שאתה כשחקן תחליט להעמיק, כמו נניח הוויצר, זה לא סיפור טוב? משחק כמו ברדרס שמעביר רגשות שלמים רק על ידי מכניקת משחק, זה לא סיפור טוב?
יש לך כאן שלוש דוגמאות לסיפורים טובים שעובדים רק מעצם היותם משחקים. אתה לא צריך לשפוט סיפור של משחק לפי איך שהוא היה מועבר במדיום אחר, כי סיפורים של משחקים מועברים דרך הגיימפלי ודרך העולם ודרך חקירה.
Stick כתב:-- --
בנושא אחר, אני מניח שנמאס לשמוע עד כמה הוא טוב אבל, אני ממש נהנה מהend game של gow. הם אשכרה שמרו את הפאזלים הכי טובים ואת הקרבות הכי מאתגרים לעשרות שעות שנפתחות אחרי המשחק. זה כבר משהו שבאמת לא ציפיתי ממשחק gow.
InterAl כתב:מראה שחורה היא סדרה איכותית רק בגלל העלילה/כתיבה. אין שם כלום מעבר לזה. גם ״רעיונות״ אני מחשיב כחלק מהעלילה.
לגבי צמצום פערים, אני מסכים שזה קורה, אבל התעשייה עדיין לא ברמה של הסרטים/סדרות/ספרים האיכותיים באמת.
ואני מסכים שאנצ׳רטד הוא לא פחות טוב מאינדיאנה ג׳ונס, אבל גם באינדיאנה ג׳ונס אין כתיבה או עלילה טובה. פורטל, TLOU וכל השאר, לא, ממש לא.
Uncle Pey'j כתב:Stick כתב:-- --
בנושא אחר, אני מניח שנמאס לשמוע עד כמה הוא טוב אבל, אני ממש נהנה מהend game של gow. הם אשכרה שמרו את הפאזלים הכי טובים ואת הקרבות הכי מאתגרים לעשרות שעות שנפתחות אחרי המשחק. זה כבר משהו שבאמת לא ציפיתי ממשחק gow.ספויילר: הצג
Stick כתב:ההגדרה שלך לסיפור טוב מאוד גמישה בהתאם למה שאתה רוצה להגדיר כסיפור טוב..
סיפור טוב בהחלט יכול להיות משחק כמו ברדרס ובהחלט יכול להיות rpg שמפוצץ בפרטים ובעולם שלם ובחקירה שלא יכולים להיות קיימים בשום מדיום אחר, גם אם ה"סיפור הראשי" הוא בסך הכל קלישאת 'לך מפה לשם'.
ברור שאם תחפש במשחקים את מה שסרטים למדו לעשות במהלך יותר מ-100 שנים אתה תמצא שאת אותם דברים הסרטים עושים יותר טוב, ואתה לא צריך להשוות ככה.
באותה מידה אני יכול להגיד שאפוקליפסה עכשיו שציינת ככתיבה טובה, מעביר הרבה מהמוטיבים והרעיונות שלו דרך הערוץ הויזואלי. מבחינתי זו בהחלט כתיבה טובה, אבל אי אפשר להשוות את זה לספר שבפני עצמו כתוב טוב.
-- --
בנושא אחר, אני מניח שנמאס לשמוע עד כמה הוא טוב אבל, אני ממש נהנה מהend game של gow. הם אשכרה שמרו את הפאזלים הכי טובים ואת הקרבות הכי מאתגרים לעשרות שעות שנפתחות אחרי המשחק. זה כבר משהו שבאמת לא ציפיתי ממשחק gow.
InterAl כתב:Stick כתב:ההגדרה שלך לסיפור טוב מאוד גמישה בהתאם למה שאתה רוצה להגדיר כסיפור טוב..
סיפור טוב בהחלט יכול להיות משחק כמו ברדרס ובהחלט יכול להיות rpg שמפוצץ בפרטים ובעולם שלם ובחקירה שלא יכולים להיות קיימים בשום מדיום אחר, גם אם ה"סיפור הראשי" הוא בסך הכל קלישאת 'לך מפה לשם'.
ברור שאם תחפש במשחקים את מה שסרטים למדו לעשות במהלך יותר מ-100 שנים אתה תמצא שאת אותם דברים הסרטים עושים יותר טוב, ואתה לא צריך להשוות ככה.
באותה מידה אני יכול להגיד שאפוקליפסה עכשיו שציינת ככתיבה טובה, מעביר הרבה מהמוטיבים והרעיונות שלו דרך הערוץ הויזואלי. מבחינתי זו בהחלט כתיבה טובה, אבל אי אפשר להשוות את זה לספר שבפני עצמו כתוב טוב.
-- --
בנושא אחר, אני מניח שנמאס לשמוע עד כמה הוא טוב אבל, אני ממש נהנה מהend game של gow. הם אשכרה שמרו את הפאזלים הכי טובים ואת הקרבות הכי מאתגרים לעשרות שעות שנפתחות אחרי המשחק. זה כבר משהו שבאמת לא ציפיתי ממשחק gow.
שאלה פשוטה: יש משחק שהיית ממליץ למישהו בעיקר בשביל לחוות את העלילה שלו? כי בכנות, אני לא שיחקתי באחד כזה. יש משחקים עם עלילה נחמדה, אבל זה אף פעם לא העיקר.
InterAl כתב:Stick כתב:ההגדרה שלך לסיפור טוב מאוד גמישה בהתאם למה שאתה רוצה להגדיר כסיפור טוב..
סיפור טוב בהחלט יכול להיות משחק כמו ברדרס ובהחלט יכול להיות rpg שמפוצץ בפרטים ובעולם שלם ובחקירה שלא יכולים להיות קיימים בשום מדיום אחר, גם אם ה"סיפור הראשי" הוא בסך הכל קלישאת 'לך מפה לשם'.
ברור שאם תחפש במשחקים את מה שסרטים למדו לעשות במהלך יותר מ-100 שנים אתה תמצא שאת אותם דברים הסרטים עושים יותר טוב, ואתה לא צריך להשוות ככה.
באותה מידה אני יכול להגיד שאפוקליפסה עכשיו שציינת ככתיבה טובה, מעביר הרבה מהמוטיבים והרעיונות שלו דרך הערוץ הויזואלי. מבחינתי זו בהחלט כתיבה טובה, אבל אי אפשר להשוות את זה לספר שבפני עצמו כתוב טוב.
-- --
בנושא אחר, אני מניח שנמאס לשמוע עד כמה הוא טוב אבל, אני ממש נהנה מהend game של gow. הם אשכרה שמרו את הפאזלים הכי טובים ואת הקרבות הכי מאתגרים לעשרות שעות שנפתחות אחרי המשחק. זה כבר משהו שבאמת לא ציפיתי ממשחק gow.
שאלה פשוטה: יש משחק שהיית ממליץ למישהו בעיקר בשביל לחוות את העלילה שלו? כי בכנות, אני לא שיחקתי באחד כזה. יש משחקים עם עלילה נחמדה, אבל זה אף פעם לא העיקר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים