משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 29 אוקטובר 2014, 15:35

וואלה... לא זוכר את זה...
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 30 אוקטובר 2014, 09:37

החנויות מתחילות להגזים עם השבירה של תאריכי היציאה, אנשים כבר משחקים ב AC UNITY על ה PS4
תמונה

הנה גיימפליי באורך דקה מהגרסה של הפס4, הוא מכיל ספוילר (לטעמי די משמעותי אם יש לכם עניין בו)-
http://vimeo.com/110403249

הגראפיקה עד כמה שניתן לשפוט נראית מעולה.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2014, 10:34

מתי הוא אמור לצאת? חשבתי שבעוד כמה ימים בסה"כ... לא נראה לי שיש פה משהו חריג מאוד (או שאני מתבלבל עם COD)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 30 אוקטובר 2014, 11:22

Laskin כתב:מתי הוא אמור לצאת? חשבתי שבעוד כמה ימים בסה"כ... לא נראה לי שיש פה משהו חריג מאוד (או שאני מתבלבל עם COD)

ב 13 לנובמבר, גם את COD אגב ראיתי אתמול שאנשים מסטרימים דרך הפס4 שלהם, מישהו שיחק במפת מוליפלייר נגד בוטים וגם ראיתי אנשים שמשחקים נגד אנשים אחרים, כמובן שאחרי חצי שעה הם קיבלו באן אבל זה נראה שגם הוא הודלף אלא אם כן זו בטא או משהו (אף אחד לא שיחק בקמפיין מה שאולי רומז על כך שאין להם את הגרסה המלאה או שפשוט הוא לא מעניין אותם).

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 30 אוקטובר 2014, 11:33

מתי שחקני פס4 יתחילו לגבות תשלום עבור שרפליי של המשחקים שהם משיגים מוקדם? אחלה עסק.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 30 אוקטובר 2014, 11:42

Kazz כתב:מתי שחקני פס4 יתחילו לגבות תשלום עבור שרפליי של המשחקים שהם משיגים מוקדם? אחלה עסק.

מעניין אותי אם זה אפשרי, אני חושב שיש למפיצה אפשרות להגביל את זה כמו שאני לא יכול למשל להקליט סצינות מעבר ב MGS:GZ בגלל שקונאמי מונעת את זה מחשש לספוילרים (מופיעה הודעה של תוכן מוגבל כשמנסים), אני די בטוח שבלי בעיה אפשר למנוע את זה.

דרך אגב, נראה שב AC:UNITY אין מחזור אור ולילה וגם הצללים בקטע הגיימפליי ששמתי לא ממש נראים, אני מקווה קאוטיק שכמו שביקרת את אינפמוס על כך שכדי לדחוף גראפיקה כמה שיותר יפה עשה את הפשרות הללו תעשה גם עם AC :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אוקטובר 2014, 13:22

bling כתב:מעניין אותי אם זה אפשרי, אני חושב שיש למפיצה אפשרות להגביל את זה כמו שאני לא יכול למשל להקליט סצינות מעבר ב MGS:GZ בגלל שקונאמי מונעת את זה מחשש לספוילרים (מופיעה הודעה של תוכן מוגבל כשמנסים), אני די בטוח שבלי בעיה אפשר למנוע את זה.

דרך אגב, נראה שב AC:UNITY אין מחזור אור ולילה וגם הצללים בקטע הגיימפליי ששמתי לא ממש נראים, אני מקווה קאוטיק שכמו שביקרת את אינפמוס על כך שכדי לדחוף גראפיקה כמה שיותר יפה עשה את הפשרות הללו תעשה גם עם AC :)


לא חדש.
קצת משונה, כי בכל משחקי AC היה מחזור אור ולילה, אז לא ברור למה הם וויתרו על זה הפעם. אולי בגלל מגבלות של פיתוח לדור החדש, הם העדיפו להשאיר את זה לגירסא הבאה?
הם כן שלטו במחזור קצת יותר, בהתאם למשימות (כמו בGTA V, שהעבירו לזמן מסוים ביממה, לפני תחיילת משימה, כדי שיהיה את האווירה שמתחשק להם), אבל בכל שאר הזמן, מחזור היום והלילה זז באופן קבוע.

בכל מקרה, ההשוואה לאינפיימוס, לא באמת תופסת. UNITY, משחק כל כך הרבה יותר מורכב ומלא בכל כך הרבה יותר פרטים וכל כך הרבה יותר מרשים טכנית, שבאמת שהוא זכה בהנחות על כך שאין תמיד צללים דינמיים (בעיקר, אין צללים, על צללים, בניגוד לאינפיימוס, שבו לא היו צללים באור ישיר), או שמחזור היום והלילה נעול לפי מה שהמפתחים רוצים.
ההעדר של פיטצ'רים מתבקשים באינפיימוס לא הגיוני, כי הוא כל כך פשוט ומת. במשחק כמו AC:U, זה נסבל, בגלל שיש בו כל כך הרבה יותר.
בשורה התחתונה, חבל, בגלל שזה פיטצ'ר שמוסיף לאימרסיביות בעולם (וגם מאפשר להוסיף מכאניקה שמשנה את כמות השומרים, למשל, בזמן הלילה ומשפיעה על הגיימפליי, אבל זה כבר נושא אחר), אבל בניגוד לאינפיימוס, זה בהחלט נסלח, כי זה מגיע לצד אחד מהעולמות הפתוחים המרשימים ביותר שאי פעם נוצרו.
כשבאינפיימוס יהיה עולם מורכב כל כך (או, נניח, לפחות '20% מהאנשים שיש ברחובות פריז בUNITY), יהיה אפשר לסלוח לו על כל מיני העדרויות כאלה. עד אז, אמשיך לשפוט אותו לפי הסטנדרטים שמתאימים לו, בדיוק כמו שאני לא שופט את הגרפיקה של AC:U, לעומת זו של RYSE.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 30 אוקטובר 2014, 13:57

לא יודע על מה אתם מדברים, יש צללים ועוד איך בAC:U. אולי כשאתה בתוך מבנה אין, או משהו... אבל יש בהחלט צללים דינמיים:



רוצו ל1:45 בערך, אם בא לכם.

ואני ממש ממש בספק אם זה רק בPC. אין סיכוי לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 30 אוקטובר 2014, 17:07

Nucleus_Dawn כתב:
לא חדש.
קצת משונה, כי בכל משחקי AC היה מחזור אור ולילה, אז לא ברור למה הם וויתרו על זה הפעם. אולי בגלל מגבלות של פיתוח לדור החדש, הם העדיפו להשאיר את זה לגירסא הבאה?
הם כן שלטו במחזור קצת יותר, בהתאם למשימות (כמו בGTA V, שהעבירו לזמן מסוים ביממה, לפני תחיילת משימה, כדי שיהיה את האווירה שמתחשק להם), אבל בכל שאר הזמן, מחזור היום והלילה זז באופן קבוע.

בכל מקרה, ההשוואה לאינפיימוס, לא באמת תופסת. UNITY, משחק כל כך הרבה יותר מורכב ומלא בכל כך הרבה יותר פרטים וכל כך הרבה יותר מרשים טכנית, שבאמת שהוא זכה בהנחות על כך שאין תמיד צללים דינמיים (בעיקר, אין צללים, על צללים, בניגוד לאינפיימוס, שבו לא היו צללים באור ישיר), או שמחזור היום והלילה נעול לפי מה שהמפתחים רוצים.
ההעדר של פיטצ'רים מתבקשים באינפיימוס לא הגיוני, כי הוא כל כך פשוט ומת. במשחק כמו AC:U, זה נסבל, בגלל שיש בו כל כך הרבה יותר.
בשורה התחתונה, חבל, בגלל שזה פיטצ'ר שמוסיף לאימרסיביות בעולם (וגם מאפשר להוסיף מכאניקה שמשנה את כמות השומרים, למשל, בזמן הלילה ומשפיעה על הגיימפליי, אבל זה כבר נושא אחר), אבל בניגוד לאינפיימוס, זה בהחלט נסלח, כי זה מגיע לצד אחד מהעולמות הפתוחים המרשימים ביותר שאי פעם נוצרו.
כשבאינפיימוס יהיה עולם מורכב כל כך (או, נניח, לפחות '20% מהאנשים שיש ברחובות פריז בUNITY), יהיה אפשר לסלוח לו על כל מיני העדרויות כאלה. עד אז, אמשיך לשפוט אותו לפי הסטנדרטים שמתאימים לו, בדיוק כמו שאני לא שופט את הגרפיקה של AC:U, לעומת זו של RYSE.

כן, ברור ש AC יותר מרשים ומתקדם טכנית, גם עבדו עליו 4 שנים עם צוות ענק של אלפי איש והוא יוצא שנה אחרי ההשקה לעומת אינפמוס שעבדו עליו שנתיים עם צוות של עשירית מהגודל וניסו לדחוף לתקופת ההשקה, ועדיין אינפמוס נראה נפלא והוא הישג טכני מרשים ועדיין משחק העולם פתוח הכי יפה על הקונסולות מבחינה טכנית (כולל סאנסט שבעל אומנות יפהייפייה אבל טכנית לא ברמה של אינפמוס), מאוד מרשים בשביל מפתחת כמו סאקרפאנץ׳ רק חבל שאת עיקר המאמצים השקיעה במנוע במקום בתוכן.

לאסקין אולי כמו אינפמוס אין צללים ממקורת אור מסויימים? גם באינפמוס היו צללים כשהיית בחוץ בשמש אבל דווקא בתוך מבנה מפנס לא היה, זה לא היה קבוע מתי יש צללית ומתי לא :)

יכול להיות שגם אין בעיה עם הצללים ביוניטי וככה בדיוק זה אמור להראות בתנאי התאורה בסצינה (יש מקרים שהצל לא מודגש תחת תנאי תאורה מסויימים), אבל מה שבטוח זה שאין השתקפויות ואפילו השתקפות של הדמות במראה אין, גם בעיה שהיתה לעיתים באינפמוס.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אוקטובר 2014, 18:00

bling כתב:כן, ברור ש AC יותר מרשים ומתקדם טכנית, גם עבדו עליו 4 שנים עם צוות ענק של אלפי איש והוא יוצא שנה אחרי ההשקה לעומת אינפמוס שעבדו עליו שנתיים עם צוות של עשירית מהגודל וניסו לדחוף לתקופת ההשקה, ועדיין אינפמוס נראה נפלא והוא הישג טכני מרשים ועדיין משחק העולם פתוח הכי יפה על הקונסולות מבחינה טכנית (כולל סאנסט שבעל אומנות יפהייפייה אבל טכנית לא ברמה של אינפמוס), מאוד מרשים בשביל מפתחת כמו סאקרפאנץ׳ רק חבל שאת עיקר המאמצים השקיעה במנוע במקום בתוכן.

לאסקין אולי כמו אינפמוס אין צללים ממקורת אור מסויימים? גם באינפמוס היו צללים כשהיית בחוץ בשמש אבל דווקא בתוך מבנה מפנס לא היה, זה לא היה קבוע מתי יש צללית ומתי לא :)

יכול להיות שגם אין בעיה עם הצללים ביוניטי וככה בדיוק זה אמור להראות בתנאי התאורה בסצינה (יש מקרים שהצל לא מודגש תחת תנאי תאורה מסויימים), אבל מה שבטוח זה שאין השתקפויות ואפילו השתקפות של הדמות במראה אין, גם בעיה שהיתה לעיתים באינפמוס.


בעיית ההשתקפויות נמצאת גם בSO, אגב.
כנראה שזה עדין משהו שלא עושים בצורה יעילה מספיק, או שהקונסולות החדשות עדין לא מספיק חזקות, כדי לספק פתרון מלא עבורו. לפחות לא במשחקי עולם פתוח. אם משהו כזה יגיע מאיפשהו, אני מהמר על יוביסופט. בפן הטכני, הם נמצאים בחוד החנית של משחקי עולם פתוח. בטח נראה את זה בFC5, או אולי בהמשך של WD, שיהיה רק לדור הבא.

אגב, SO יותר מרשים בעיני. מעבר לכמות האקשן העצומה שיש על המסך (בטח בקו-אופ), שרץ ב30FPS חלק לחלוטין, יש גם כמות פסיכית של מקורות אור, אנימציות מבוססות פיזיקה (כל אנימציות הנוזל, שכותב מילה, למשל), סימולציה של אור על חומרים מסוגים שונים וDD פשוט מדהים. לדעתי, רמה מעל אינפיימוס.
שלא תבין אותי לא נכון, אינפיימוס נראה טוב בהחלט. הוא פשוט עושה את זה על בסיס עולם ריק ומת, פשרות בסיטואציות מסוימות והמון המון המון מראות ועשן (לא שזה דבר רע, כן? גם ביושוק אינפיניט נראה מרהיב, בזכות המון מראות ועשן).
אגב, אינפיימוס יצא לפני קצת יותר מחצי שנה. אם בשבעה-שמונה חודשים כבר עקפו אותו בפער עצום כזה, קשה לי להתייחס אליו כאל איזה master piece טכני. הוא פשוט משחק שעושה הרבה הרבה פחות ממשחקים אחרים וגם ביום היציאה שלו, לא עשה הרבה יותר מהם, מבחינה טכנית (אני עדין זוכר שהם עשו סרטון שלם על זה שהמים עושים שלוליות, כשזה פיטצ'ר שקיים בGTA V ואפילו לא הזכירו אותו בטריילרים שלו).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 08:03

Nucleus_Dawn כתב:
בעיית ההשתקפויות נמצאת גם בSO, אגב.
כנראה שזה עדין משהו שלא עושים בצורה יעילה מספיק, או שהקונסולות החדשות עדין לא מספיק חזקות, כדי לספק פתרון מלא עבורו. לפחות לא במשחקי עולם פתוח. אם משהו כזה יגיע מאיפשהו, אני מהמר על יוביסופט. בפן הטכני, הם נמצאים בחוד החנית של משחקי עולם פתוח. בטח נראה את זה בFC5, או אולי בהמשך של WD, שיהיה רק לדור הבא.

אגב, SO יותר מרשים בעיני. מעבר לכמות האקשן העצומה שיש על המסך (בטח בקו-אופ), שרץ ב30FPS חלק לחלוטין, יש גם כמות פסיכית של מקורות אור, אנימציות מבוססות פיזיקה (כל אנימציות הנוזל, שכותב מילה, למשל), סימולציה של אור על חומרים מסוגים שונים וDD פשוט מדהים. לדעתי, רמה מעל אינפיימוס.
שלא תבין אותי לא נכון, אינפיימוס נראה טוב בהחלט. הוא פשוט עושה את זה על בסיס עולם ריק ומת, פשרות בסיטואציות מסוימות והמון המון המון מראות ועשן (לא שזה דבר רע, כן? גם ביושוק אינפיניט נראה מרהיב, בזכות המון מראות ועשן).
אגב, אינפיימוס יצא לפני קצת יותר מחצי שנה. אם בשבעה-שמונה חודשים כבר עקפו אותו בפער עצום כזה, קשה לי להתייחס אליו כאל איזה master piece טכני. הוא פשוט משחק שעושה הרבה הרבה פחות ממשחקים אחרים וגם ביום היציאה שלו, לא עשה הרבה יותר מהם, מבחינה טכנית (אני עדין זוכר שהם עשו סרטון שלם על זה שהמים עושים שלוליות, כשזה פיטצ'ר שקיים בGTA V ואפילו לא הזכירו אותו בטריילרים שלו).


לטעמי SO נשען על אומנות חזקה שעושה אותו יפהיפה אבל טכנית הוא לא מתקרב לרמה של אינפמוס, הנה תמונה מהמשחק שנתפסה בכרטיס תפיסה באיכות גבוהה, בלי התחכמויות או גיפים למיניהם:
תמונה
לא מבין מה מלהיב טכנית באנימציית נוזל, יותר מלהיב אם היה באמת פיצוץ שמבוסס על פיזיקה עם הנוזלים, לא שכל פעם יש אנימציה קבועה עם המילה BOOM, אתה לא רציני. זה מגניב/חמוד ומאוד מסוגנן אבל שוב טכנית זה ממש לא מרשים, אם כבר האפקטים באינפמוס יותר מרשימים עם הניאון שמשאיר שובל של ברק ושכפולים של הדמות שלך כשאתה רץ מהר.
גם אינפמוס רץ על 30 חלק, וגם בו יכול להיות המון בלאגן עם אינספור חיילים שיורים עליך (בגלל זה אני לא סובל את הספאם שהמשחק זורק עליך כל הזמן) למרות שנראה ש ב SO קורים יותר שטויות, אבל ה FIDELITY שלהם לא באותה רמה, ה DD באינפמוס הוא ממש ברמה של עד כמה שהעין יכולה לראות, זה נשמע שאתה מדבר מתוך בורות, אתה יכול לטפס על ה NEEDLE בסיאטל וכל הסביבה גלויה לעיניים שלך ברמת פירוט מדהימה.

אינפמוס עושה פשרות, כנראה כמו כל משחק בז'אנר (גם ב SO העולם ריק ומת, הרבה יותר מאשר באינפמוס), אבל הוא הישג טכני מדהים לסאקר פאנץ' שעד היום מכניסים את המשחק שלה לצד ענקים כמו של גרילה וקרייטק כשמדברים על המשחקים היפים ביותר לדור הבא, אין רשימה שאינפמס נעדר ממנה, ה FIDELITY שלו לעולם פתוח הוא מאוד מרשים גם אם אין לו פיזיקה מדהימה או עולם חי בטירוף שנראה שאלו דברים שחשובים לך יותר כי כל פעם אתה מחפש מה הוא עושה שאחרים לא (שהתשובה הפשוטה זה שפשוט מציע FIDELITY מטורף לעולם פתוח גם בלי לעשות איזה וי על משהו שלא נעשה)

ואולי לא הייתי צריך לעלות את ההשוואה עם SO שהרי הם הולכים על דברים כל כך שונים במראה שלהם שזה כמו להשוות את RIME עם RYSE, זה קצת חסר טעם, לטעמי אין ספק שאינפמוס דוחף את הקונסולה הרבה יותר, אבל עדיין SO נראה פשוט נפלא ואין לי טענות למראה שלו מלבד IQ שיכל להיות טוב יותר, הנקודה היתה שסאקר פאנץ' שיחקה אותה טכנית אבל אין מה להאריך בדיבור, אם לא התרשמת זו זכותך.
-----------------

דרך אגב אתמול ראיתי שמישהו מסטרים את AC UNITY על הפס4 אבל אחרי 2 דקות הוא קיבל באן ולא יכלתי לראות הרבה :/
גם עשו סטרים לקמפיין של COD והאיכות היתה נוראית אבל זה היה נראה מאוד מאוד מרשים ממה שיכלתי לקלוט, הפער בין הגראפיקה של הקמפיין למולטי שנראה די בינוני הוא מטורף, יש מצב שהקמפיין רץ ב 30 FPS אולי?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 אוקטובר 2014, 10:28

bling כתב:
לטעמי SO נשען על אומנות חזקה שעושה אותו יפהיפה אבל טכנית הוא לא מתקרב לרמה של אינפמוס, הנה תמונה מהמשחק שנתפסה בכרטיס תפיסה באיכות גבוהה, בלי התחכמויות או גיפים למיניהם:
תמונה
לא מבין מה מלהיב טכנית באנימציית נוזל, יותר מלהיב אם היה באמת פיצוץ שמבוסס על פיזיקה עם הנוזלים, לא שכל פעם יש אנימציה קבועה עם המילה BOOM, אתה לא רציני. זה מגניב/חמוד ומאוד מסוגנן אבל שוב טכנית זה ממש לא מרשים, אם כבר האפקטים באינפמוס יותר מרשימים עם הניאון שמשאיר שובל של ברק ושכפולים של הדמות שלך כשאתה רץ מהר.
גם אינפמוס רץ על 30 חלק, וגם בו יכול להיות המון בלאגן עם אינספור חיילים שיורים עליך (בגלל זה אני לא סובל את הספאם שהמשחק זורק עליך כל הזמן) למרות שנראה ש ב SO קורים יותר שטויות, אבל ה FIDELITY שלהם לא באותה רמה, ה DD באינפמוס הוא ממש ברמה של עד כמה שהעין יכולה לראות, זה נשמע שאתה מדבר מתוך בורות, אתה יכול לטפס על ה NEEDLE בסיאטל וכל הסביבה גלויה לעיניים שלך ברמת פירוט מדהימה.

אינפמוס עושה פשרות, כנראה כמו כל משחק בז'אנר (גם ב SO העולם ריק ומת, הרבה יותר מאשר באינפמוס), אבל הוא הישג טכני מדהים לסאקר פאנץ' שעד היום מכניסים את המשחק שלה לצד ענקים כמו של גרילה וקרייטק כשמדברים על המשחקים היפים ביותר לדור הבא, אין רשימה שאינפמס נעדר ממנה, ה FIDELITY שלו לעולם פתוח הוא מאוד מרשים גם אם אין לו פיזיקה מדהימה או עולם חי בטירוף שנראה שאלו דברים שחשובים לך יותר כי כל פעם אתה מחפש מה הוא עושה שאחרים לא (שהתשובה הפשוטה זה שפשוט מציע FIDELITY מטורף לעולם פתוח גם בלי לעשות איזה וי על משהו שלא נעשה)

ואולי לא הייתי צריך לעלות את ההשוואה עם SO שהרי הם הולכים על דברים כל כך שונים במראה שלהם שזה כמו להשוות את RIME עם RYSE, זה קצת חסר טעם, לטעמי אין ספק שאינפמוס דוחף את הקונסולה הרבה יותר, אבל עדיין SO נראה פשוט נפלא ואין לי טענות למראה שלו מלבד IQ שיכל להיות טוב יותר, הנקודה היתה שסאקר פאנץ' שיחקה אותה טכנית אבל אין מה להאריך בדיבור, אם לא התרשמת זו זכותך.
-----------------

דרך אגב אתמול ראיתי שמישהו מסטרים את AC UNITY על הפס4 אבל אחרי 2 דקות הוא קיבל באן ולא יכלתי לראות הרבה :/
גם עשו סטרים לקמפיין של COD והאיכות היתה נוראית אבל זה היה נראה מאוד מאוד מרשים ממה שיכלתי לקלוט, הפער בין הגראפיקה של הקמפיין למולטי שנראה די בינוני הוא מטורף, יש מצב שהקמפיין רץ ב 30 FPS אולי?


פשוט תקרא את הסיקור של דיגיטל פאונדרי.
תראה, למשל, שפיצוצי הנוזלים כן מבוססי פיזיקה ונופלים כל פעם בצורה שונה. תראה שיש כמות אדירה של מקורות אור (מאות). תראה שיש סימולציה של חומרים מסוגים שונים, כך שהאור מגיב להם שונה, גם בתלות בהאם הם רטובים, או לא..

אינפיימוס לא מתקרב אפילו לכמות הבלגן שיש בקו-אופ של SO. הוא מציג הרבה פחות על המסך ולכן SO כל כך יותר מרשים.

יכול להיות שזה עניין של טעם, כמובן. אני מעדיף את שהDD יהיה יותר טוב, שהאנימציות יהיו מבוססות פיזיקה, שיהיו המון מקורות אור ושכל האור יהיה בזמן אמת, על פני AA יותר טוב (דוגמא למשהו שאינפיימוס באמת מציע פתרון עדיף בו). אני אניח שפה טמונה חוסר ההסכמה שלנו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוקטובר 2014, 10:38

Nucleus_Dawn כתב:
פשוט תקרא את הסיקור של דיגיטל פאונדרי.
תראה, למשל, שפיצוצי הנוזלים כן מבוססי פיזיקה ונופלים כל פעם בצורה שונה. תראה שיש כמות אדירה של מקורות אור (מאות). תראה שיש סימולציה של חומרים מסוגים שונים, כך שהאור מגיב להם שונה, גם בתלות בהאם הם רטובים, או לא..

אינפיימוס לא מתקרב אפילו לכמות הבלגן שיש בקו-אופ של SO. הוא מציג הרבה פחות על המסך ולכן SO כל כך יותר מרשים.

יכול להיות שזה עניין של טעם, כמובן. אני מעדיף את שהDD יהיה יותר טוב, שהאנימציות יהיו מבוססות פיזיקה, שיהיו המון מקורות אור ושכל האור יהיה בזמן אמת, על פני AA יותר טוב (דוגמא למשהו שאינפיימוס באמת מציע פתרון עדיף בו). אני אניח שפה טמונה חוסר ההסכמה שלנו.

Infamous מרנדר בזמן אמת רזולוציה שגדולה בשליש מSunset overdrive לשם התחלה. שיחקת באינפיימוס שאתה כל הזמן מספר שאין שום דבר על המסך כשאתה משחק? שהרחובות ריקים, אין פעילות, אין פיצוצים ולמעשה מדובר במשחק שנסוב סביב מסע רוחני בעיר ריקה ששרדה וירוס קטלני שכל תושביה נכחדו. Infamous נראה טוב לאין שיעור מAC, אתה טוען שזה בגלל שהם השקיעו חישובי AI נוספים היו צריכים לחתוך בAC? אוקיי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 10:39

quote="Nucleus_Dawn"]
bling כתב:
לטעמי SO נשען על אומנות חזקה שעושה אותו יפהיפה אבל טכנית הוא לא מתקרב לרמה של אינפמוס, הנה תמונה מהמשחק שנתפסה בכרטיס תפיסה באיכות גבוהה, בלי התחכמויות או גיפים למיניהם:
תמונה
לא מבין מה מלהיב טכנית באנימציית נוזל, יותר מלהיב אם היה באמת פיצוץ שמבוסס על פיזיקה עם הנוזלים, לא שכל פעם יש אנימציה קבועה עם המילה BOOM, אתה לא רציני. זה מגניב/חמוד ומאוד מסוגנן אבל שוב טכנית זה ממש לא מרשים, אם כבר האפקטים באינפמוס יותר מרשימים עם הניאון שמשאיר שובל של ברק ושכפולים של הדמות שלך כשאתה רץ מהר.
גם אינפמוס רץ על 30 חלק, וגם בו יכול להיות המון בלאגן עם אינספור חיילים שיורים עליך (בגלל זה אני לא סובל את הספאם שהמשחק זורק עליך כל הזמן) למרות שנראה ש ב SO קורים יותר שטויות, אבל ה FIDELITY שלהם לא באותה רמה, ה DD באינפמוס הוא ממש ברמה של עד כמה שהעין יכולה לראות, זה נשמע שאתה מדבר מתוך בורות, אתה יכול לטפס על ה NEEDLE בסיאטל וכל הסביבה גלויה לעיניים שלך ברמת פירוט מדהימה.

אינפמוס עושה פשרות, כנראה כמו כל משחק בז'אנר (גם ב SO העולם ריק ומת, הרבה יותר מאשר באינפמוס), אבל הוא הישג טכני מדהים לסאקר פאנץ' שעד היום מכניסים את המשחק שלה לצד ענקים כמו של גרילה וקרייטק כשמדברים על המשחקים היפים ביותר לדור הבא, אין רשימה שאינפמס נעדר ממנה, ה FIDELITY שלו לעולם פתוח הוא מאוד מרשים גם אם אין לו פיזיקה מדהימה או עולם חי בטירוף שנראה שאלו דברים שחשובים לך יותר כי כל פעם אתה מחפש מה הוא עושה שאחרים לא (שהתשובה הפשוטה זה שפשוט מציע FIDELITY מטורף לעולם פתוח גם בלי לעשות איזה וי על משהו שלא נעשה)

ואולי לא הייתי צריך לעלות את ההשוואה עם SO שהרי הם הולכים על דברים כל כך שונים במראה שלהם שזה כמו להשוות את RIME עם RYSE, זה קצת חסר טעם, לטעמי אין ספק שאינפמוס דוחף את הקונסולה הרבה יותר, אבל עדיין SO נראה פשוט נפלא ואין לי טענות למראה שלו מלבד IQ שיכל להיות טוב יותר, הנקודה היתה שסאקר פאנץ' שיחקה אותה טכנית אבל אין מה להאריך בדיבור, אם לא התרשמת זו זכותך.
-----------------

דרך אגב אתמול ראיתי שמישהו מסטרים את AC UNITY על הפס4 אבל אחרי 2 דקות הוא קיבל באן ולא יכלתי לראות הרבה :/
גם עשו סטרים לקמפיין של COD והאיכות היתה נוראית אבל זה היה נראה מאוד מאוד מרשים ממה שיכלתי לקלוט, הפער בין הגראפיקה של הקמפיין למולטי שנראה די בינוני הוא מטורף, יש מצב שהקמפיין רץ ב 30 FPS אולי?


פשוט תקרא את הסיקור של דיגיטל פאונדרי.
תראה, למשל, שפיצוצי הנוזלים כן מבוססי פיזיקה ונופלים כל פעם בצורה שונה. תראה שיש כמות אדירה של מקורות אור (מאות). תראה שיש סימולציה של חומרים מסוגים שונים, כך שהאור מגיב להם שונה, גם בתלות בהאם הם רטובים, או לא..

אינפיימוס לא מתקרב אפילו לכמות הבלגן שיש בקו-אופ של SO. הוא מציג הרבה פחות על המסך ולכן SO כל כך יותר מרשים.

יכול להיות שזה עניין של טעם, כמובן. אני מעדיף את שהDD יהיה יותר טוב, שהאנימציות יהיו מבוססות פיזיקה, שיהיו המון מקורות אור ושכל האור יהיה בזמן אמת, על פני AA יותר טוב (דוגמא למשהו שאינפיימוס באמת מציע פתרון עדיף בו). אני אניח שפה טמונה חוסר ההסכמה שלנו.[/quote]

אתה יכול לקרוא את ה DF גם של אינפימוס, הם די אמרו כשיצא שזה אולי הדבר הכי מרשים שראו על הקונסולות :)

וגם באינפמוס התאורה משגעת, ה DD מדהים, וה IQ מטורף, וכן אין לו CO OP וכנראה הוא פחות פסיכי מבחינת דברים שקורים על המסך ביחס ל SO, אבל עדיין קורים הרבה שטויות ואם זה המדד אז אף משחק לא מתקרב לפסיכיות של SO אז זו לא חוכמה, אני פשוט חושב שיש לו FIDELITY הרבה יותר מרשים, אבל אין מה להרחיב וכל אחד ישאר בדעתו.

בכל מקרה FFXV מחסל את כולם (אני אביא לינקים לעניין הזה בת'רד של 2015 עכשיו :))

Death, הדיון הוא מול סאנסט אוברדרייב לא מול AC, שם (בסטנסט אוברדרייב) העיר בכלל ריקה ומתה לחלוטין ואין בכלל חישובי AI ככה שזה בטח לא משהו שהוא יכול להשען עליו :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 אוקטובר 2014, 10:41

Death_119 כתב:Infamous מרנדר בזמן אמת רזולוציה שגדולה בשליש מSunset overdrive לשם התחלה. שיחקת באינפיימוס שאתה כל הזמן מספר שאין שום דבר על המסך כשאתה משחק? שהרחובות ריקים, אין פעילות, אין פיצוצים ולמעשה מדובר במשחק שנסוב סביב מסע רוחני בעיר ריקה ששרדה וירוס קטלני שכל תושביה נכחדו. Infamous נראה טוב לאין שיעור מAC, אתה טוען שזה בגלל שהם השקיעו חישובי AI נוספים היו צריכים לחתוך בAC? אוקיי.


מה יש לך מדחלילים? אתה בעל מפעל לייצור שלהם, או משהו?
אוף... כשתתייחס למשהו שבאמת כתבתי, אולי תקבל תגובה רצינית.

---

בלינג, קראתי את הסיקור של אינפיימוס בזמנו. באמת שלא הבנתי איך הם הגיעו למסקנה הזאת, על בסיס התוכן של הכתבה, כמו שלא הבנתי איך הם כל כך רגועים בסוף של הכתבה של SO.
אני מניח שפשוט אינפיימוס יצא מספיק מוקדם בדור, ככה שהם עדין נורא התלהבו מכל מה שפתאום אפשרי על הקונסולות החדשות. אין לי הסבר אחר.


אינפיימוס נראה כמו משחק דור קודם, ברזולוציה גבוהה יותר ואפקטים מתבקשים איכותיים יותר. שדרוג HD לדברים שכבר ראינו.
SO נראה כמו משחק דור הבא. הוא לא רק עושה את כל מה שראינו אלף פעם גדול יותר. הוא גם עושה דברים חדשים.
ככה אני רואה את זה, לפחות.

אגב, גם אין ספק שהסגנון האומנותי של SO מוסיף המון ללוק שלו. זה פשוט לא סותר את העובדה שהוא עושה דברים מאוד מרשימים טכנית.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 31 אוקטובר 2014, 10:47, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוקטובר 2014, 10:45

bling כתב:אתה יכול לקרוא את ה DF גם של אינפימוס, הם די אמרו כשיצא שזה אולי הדבר הכי מרשים שראו על הקונסולות :)

וגם באינפמוס התאורה משגעת, ה DD מדהים, וה IQ מטורף, וכן אין לו CO OP וכנראה הוא פחות פסיכי מבחינת דברים שקורים על המסך ביחס ל SO, אבל עדיין קורים הרבה שטויות ואם זה המדד אז אף משחק לא מתקרב לפסיכיות של SO אז זו לא חוכמה, אני פשוט חושב שיש לו FIDELITY הרבה יותר מרשים, אבל אין מה להרחיב וכל אחד ישאר בדעתו.

בכל מקרה FFXV מחסל את כולם (אני אביא לינקים לעניין הזה בת'רד של 2015 עכשיו :))

Death, הדיון הוא מול סאנסט אוברדרייב לא מול AC, שם (בסטנסט אוברדרייב) העיר בכלל ריקה ומתה לחלוטין ואין בכלל חישובי AI ככה שזה בטח לא משהו שהוא יכול להשען עליו :)

אין בכלל מה להשוות בין השניים, רזולוציה קטנה משליש? נגמר.
רזולוציה היא המדד הכי משפיע על זמן עיבוד. אנחנו עושים את זה יום, יום בעבודה. כשיש פערים כל כך גדולים ברזולוציות אין בכלל סיבה להשוות פרמטרים אחרים. צריך להשוות תפוחים לתפוחים.

בלי שום קשר לדיון, שני המשחקים נראים נפלא, גם קצת בלתי אפשרי להשוות רק עם הסתכלות בעין שני משחקים שכל כך הרבה עיבוד וpost processing מתרחשים בהם בכל פריים. בדרך כלל בעולם האמיתי כשרוצים להשוות אלגוריתם ואת ההשפעות שלו יעשו את זה במטלב תוך שבוחנים פיקסלים בודדים כדי לראות את השינוי, לא בתמונה המוגמרת.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 31 אוקטובר 2014, 10:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 10:51

Nucleus_Dawn כתב:
מה יש לך מדחלילים? אתה בעל מפעל לייצור שלהם, או משהו?
אוף... כשתתייחס למשהו שבאמת כתבתי, אולי תקבל תגובה רצינית.

---

בלינג, קראתי את הסיקור של אינפיימוס בזמנו. באמת שלא הבנתי איך הם הגיעו למסקנה הזאת, על בסיס התוכן של הכתבה, כמו שלא הבנתי איך הם כל כך רגועים בסוף של הכתבה של SO.
אני מניח שפשוט אינפיימוס יצא מספיק מוקדם בדור, ככה שהם עדין נורא התלהבו מכל מה שפתאום אפשרי על הקונסולות החדשות. אין לי הסבר אחר.


אינפיימוס נראה כמו משחק דור קודם, ברזולוציה גבוהה יותר ואפקטים מתבקשים איכותיים יותר. שדרוג HD לדברים שכבר ראינו.
SO נראה כמו משחק דור הבא. הוא לא רק עושה את כל מה שראינו אלף פעם גדול יותר. הוא גם עושה דברים חדשים.
ככה אני רואה את זה, לפחות.

אגב, גם אין ספק שהסגנון האומנותי של SO מוסיף המון ללוק שלו. זה פשוט לא סותר את העובדה שהוא עושה דברים מאוד מרשימים טכנית.

הם הגיעו לזה כי מדובר באחד המשחקים הכי מרשימים לדור הבא וכנראה עדיין במשחק עולם פתוח הכי יפה שיש, הוא לא עושה דבר חדש אבל הגראפיקה שלו לעולם פתוח על הקונסולות (ובתכל'ס גם על ה PC מלבד IQ עדיף שיש במשחקי PC) היא מטורפת, אתה יכול לשים את הגראפיקה שלו במסדרון ועדיין הוא יתעלה על הרוב הברור של משחקי הסינגל מבחינה גראפית אז בעולם פתוח האפקט מרשים פי כמה, זה סתם תירוץ לאמר שהם הכתירו אותו כאחד היפים ביותר בגלל שזה תחילת דור ואתה יודע את זה, מפורצה 5 ואפילו מקילזון הם לא התלהבו ככה למשל אז אל תלך למקומות האלה, אפשר להודות שמשחק נחשב לטכנית מאוד מרשים ויפהייפה לדעת רוב האנשים גם אם אתה אישית לא מתחבר אליו, אל תתחיל עכשיו עם תירוצים של "התלהבו כי יצא בתחילת הדור" וכו'.

Death, זה קצת בעיה מה שאתה אומר, אז בעצם אם אקח משחק PS2 וארנדר אותו ב 4K על הPS4 אתה אומר שהוא יהיה יותר מרשים מכל מה שקיים על הפלטפורמה?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוקטובר 2014, 10:55

bling כתב:הם הגיעו לזה כי מדובר באחד המשחקים הכי מרשימים לדור הבא וכנראה עדיין במשחק עולם פתוח הכי יפה שיש, הוא לא עושה דבר חדש אבל הגראפיקה שלו לעולם פתוח על הקונסולות (ובתכל'ס גם על ה PC מלבד IQ עדיף שיש במשחקי PC) היא מטורפת, אתה יכול לשים את הגראפיקה שלו במסדרון ועדיין הוא יתעלה על הרוב הברור של משחקי הסינגל מבחינה גראפית אז בעולם פתוח האפקט מרשים פי כמה, זה סתם תירוץ לאמר שהם הכתירו אותו כאחד היפים ביותר בגלל שזה תחילת דור ואתה יודע את זה, מפורצה 5 ואפילו מקילזון הם לא התלהבו ככה למשל אז אל תלך למקומות האלה, אפשר להודות שמשחק נחשב לטכנית מאוד מרשים ויפהייפה לדעת רוב האנשים גם אם אתה אישית לא מתחבר אליו, אל תתחיל עכשיו עם תירוצים של "התלהבו כי יצא בתחילת הדור" וכו'.

Death, זה קצת בעיה מה שאתה אומר, אז בעצם אם אקח משחק PS2 וארנדר אותו ב 4K על הPS4 אתה אומר שהוא יהיה יותר מרשים מכל מה שקיים על הפלטפורמה?

לך לעוד קיצון, קח תמונה ריקה ותציג אותה תחת איזו רזולוציה שתרצה. זו כמובן לא היתה כוונת המשורר. אבל אתם לוקחים שני משחקים שעושים כל כך הרבה כדי להגיע לתמונה המוגמרת שאתם רואים, איך אפשר לשפוט למי יש אלגוריתם יותר טוב ומי עושה EIQ יותר טוב לתמונה. מצד שני, כשיש לך הפרשים כל כך גדולים ברזולוציות האם יש בכלל טעם להשוות? לצורך העיניין, נגיד ולSO יש באמת AA יותר טוב, אבל הוא עושה את זה על תמונות קטנות משמעותית, אז מה הפואנטה? הוא עשה התפשרות.

תחשוב שאתה רוצה להשוות אלגוריתם שעשית לאגוריתם אחר, איך היית עושה את זה? בתמונות בעלות רזולוציה שונה? אבל אחד המדדים שאתה רוצה להשוות זה לא רק את טיב התוצר אלא גם את זמן העיבוד שהוא מדד חשוב כמעט בכל מוצר בשוק. האם תעשה את זה בתמונה שכוללת אלגוריתמים נוספים שרצו עליה והיא מאוד מורכבת? או שתעדיף לקחת פוליגון יחסית פשוט עליו תרצה לבדוק תכונה מסויימת שאת ההשפעה שלה חזית מראש? זו הכוונה שלי. אי אפשר באמת לבוא ולהשוות כמעט שום שני משחקים בימינו, הטכנולוגיות שעומדות מאחורי כל משחק מודרני כל כך ענפות שזה בלתי אפשרי. אבל אתה גם לוקח נתוני פתיחה שונים. אז אוקיי, אם הרעיון הוא להתווכח לשם ויכוח זה משהו אחר. אני חושב ששני המשחקים נראים נפלא. הדבר היחיד שאני יכל באמת לשפוט זה את המראה האומנותי ואני אישית חושב שSO נראה הרב יותר טוב בצד הזה.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 31 אוקטובר 2014, 11:01, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 10:59

Death_119 כתב:לך לעוד קיצון, קח תמונה ריקה ותציג אותה תחת איזו רזולוציה שתרצה. זו כמובן לא היתה כוונת המשורר. אבל אתם לוקחים שני משחקים שעושים כל כך הרבה כדי להגיע לתמונה המוגמרת שאתם רואים, איך אפשר לשפוט למי יש אלגוריתם יותר טוב ומי עושה EIQ יותר טוב לתמונה. מצד שני, כשיש לך הפרשים כל כך גדולים ברזולוציות האם יש בכלל טעם להשוות? לצורך העיניין, נגיד ולSO יש באמת AA יותר טוב, אבל הוא עושה את זה על תמונות קטנות משמעותית, אז מה הפואנטה? הוא עשה התפשרות.

אז איך לדעתך אפשר להשוות ולקבוע?
אם נלך על מראה עיניים סובייקטיבי אז אני אגיד ש א' יפה יותר והוא יאמר ש ב' יפה יותר ואז נגמר הדיון.
מה שכן אני מסכים שהסגנון הגראפי שלהם באמת שונה יותר מדי בשביל להשוות בצורה ישירה ובסופו של דבר זה מסתכם במה יותר מרשים כל אחד, אבל מבחינת מה יותר מתקדם טכנית, איך לדעתך ניתן לקבוע?

ואינפיימוס אגב עושה AA הרבה יותר טוב מ SO, ה IQ שלו זה אחד הדברים שמצטיין בו במיוחד.

אוקי ראיתי את העריכה, אז בעיקרון אתה אומר שלא ניתן לקבוע והדיונים בנושאים הללו של מה יותר מרשים הם עקרים? סבבה.
גם אני אגב חושב שאומנותית SO פשוט נהדר ועדיף מאינפמוס מהבחינה הזו בהרבה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 31 אוקטובר 2014, 11:03

bling כתב:אז איך לדעתך אפשר להשוות ולקבוע?
אם נלך על מראה עיניים סובייקטיבי אז אני אגיד ש א' יפה יותר והוא יאמר ש ב' יפה יותר ואז נגמר הדיון.
מה שכן אני מסכים שהסגנון הגראפי שלהם באמת שונה יותר מדי בשביל להשוות בצורה ישירה ובסופו של דבר זה מסתכם במה יותר מרשים כל אחד, אבל מבחינת מה יותר מתקדם טכנית, איך לדעתך ניתן לקבוע?

ואינפיימוס אגב עושה AA הרבה יותר טוב מ SO, ה IQ שלו זה אחד הדברים שמצטיין בו במיוחד.

אוקי ראיתי את העריכה, אז בעיקרון אתה אומר שלא ניתן לקבוע והדיונים בנושאים הללו של מה יותר מרשים הם עקרים? סבבה.
גם אני אגב חושב שאומנותית SO פשוט נהדר ועדיף מאינפמוס מהבחינה הזו בהרבה.

הצורה שאנחנו עובדים זה לבודד את האלגוריתם, אני לא בוחן אחרי שהוא עובר את כל השרשרת, אני אגיע לנקודה בקוד, אשחק עם הפרמטרים, אבדוק שהוא עומד במה שרציתי, כמובן שאני אקח כמה פוליגונים מייצגים כדי לראות התנהגויות שונות ואת ההתנהגות אני אבחן ברמת הפיקסל או בחיסור לתמונות אחרות ואז אבחן ברמת הפיקסל. לא בתמונה בסוף השרשרת.

יש דברים בולטים שאפשר לבחון, AA הוא לדוגמא בערך השם הכי פופולארי בכל ההשוואות הללו והדיונים הקיימים, כי יחסית מחסור בו אפשר לראות בתמונה סטטית בצורה קלה. יש גם דברים אחרים שאפשר לראות בצורה קלה, כמו רזולוציה, קצב פריימים, תאורה אם החברה ממש טורחת להראות את השינויים (אני ואתה לא נרגיש בזה במשחק כי לא נדע מה לחפש ובטח לא יהיה אפשרי לנו לקלוט את השינוי במשחק שמתנהל). אבל הרמה כיום היא כל כך גבוהה שהדבר הופך את רוב הדיונים לטעמי ללא רלוונטיים. מה זה משחק שנראה טוב? יש כל כך הרבה פרמטרים שמשפיעים על מראה המשחק, כל מפתח בחר להתמקד במשהו ולהזניח את האחר, אז מי קבע מה נחשב יותר ומה נחשב פחות? הרי אין פה מקום להשוואות אמיתיות, משחקים שעושים הכל אותו הדבר, וכל מדד הוא בר השוואה.

לטעמי האישי (חשוב האישי), אני אסכם ואומר שאני הייתי מעדיף לשחק במשחק שנראה כמו SO, האם הוא מתקדם יותר טכנולוגית? אין לי מושג ולעולם לא אדע.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 11:10

Death_119 כתב:הצורה שאנחנו עובדים זה לבודד את האלגוריתם, אני לא בוחן אחרי שהוא עובר את כל השרשרת, אני אגיע לנקודה בקוד, אשחק עם הפרמטרים, אבדוק שהוא עומד במה שרציתי, כמובן שאני אקח כמה פוליגונים מייצגים כדי לראות התנהגויות שונות ואת ההתנהגות אני אבחן ברמת הפיקסל או בחיסור לתמונות אחרות ואז אבחן ברמת הפיקסל. לא בתמונה בסוף השרשרת.

יש דברים בולטים שאפשר לבחון, AA הוא לדוגמא בערך השם הכי פופולארי בכל ההשוואות הללו והדיונים הקיימים, כי יחסית מחסור בו אפשר לראות בתמונה סטטית בצורה קלה. יש גם דברים אחרים שאפשר לראות בצורה קלה, כמו רזולוציה, קצב פריימים, תאורה אם החברה ממש טורחת להראות את השינויים (אני ואתה לא נרגיש בזה במשחק כי לא נדע מה לחפש ובטח לא יהיה אפשרי לנו לקלוט את השינוי במשחק שמתנהל). אבל הרמה כיום היא כל כך גבוהה שהדבר הופך את רוב הדיונים לטעמי ללא רלוונטיים. מה זה משחק שנראה טוב? יש כל כך הרבה פרמטרים שמשפיעים על מראה המשחק, כל מפתח בחר להתמקד במשהו ולהזניח את האחר, אז מי קבע מה נחשב יותר ומה נחשב פחות? הרי אין פה מקום להשוואות אמיתיות, משחקים שעושים הכל אותו הדבר, וכל מדד הוא בר השוואה.

הנה ניסיון להכניס קצת מדע לעסק, אם נגיד ניצור פורט של PC לאינפמוס ול SO (שעבר אופטימזציה טובה והכל) איפה דרישות המערכת יהיו גבוהות יותר?

אבל בעיקרון זה נכון מה שאתה אומר, זאת אומרת יכול להיות משחק תובעני שעושה המון דברים אבל נראה פחות יפה מבחינת מודלים, AA וכו' ממשחק עולם פתוח אחר אז קצת בעיה לשפוט "מרשים" כי כל אחד יכול להתרשם ממשהו אחר, אני מעדיף לאמר FIDELITY כי זה יותר מתמקד בגראפיקה בצורה הטהורה שלה (רמת מודלים ונכסים, תאורה, AA וכו') ולא דברים מסביב, ופה למשל ה FIDELITY של אינפמוס לעולם פתוח הוא מאוד מרשים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 אוקטובר 2014, 11:12

bling כתב:הם הגיעו לזה כי מדובר באחד המשחקים הכי מרשימים לדור הבא וכנראה עדיין במשחק עולם פתוח הכי יפה שיש, הוא לא עושה דבר חדש אבל הגראפיקה שלו לעולם פתוח על הקונסולות (ובתכל'ס גם על ה PC מלבד IQ עדיף שיש במשחקי PC) היא מטורפת, אתה יכול לשים את הגראפיקה שלו במסדרון ועדיין הוא יתעלה על הרוב הברור של משחקי הסינגל מבחינה גראפית אז בעולם פתוח האפקט מרשים פי כמה, זה סתם תירוץ לאמר שהם הכתירו אותו כאחד היפים ביותר בגלל שזה תחילת דור ואתה יודע את זה, מפורצה 5 ואפילו מקילזון הם לא התלהבו ככה למשל אז אל תלך למקומות האלה, אפשר להודות שמשחק נחשב לטכנית מאוד מרשים ויפהייפה לדעת רוב האנשים גם אם אתה אישית לא מתחבר אליו, אל תתחיל עכשיו עם תירוצים של "התלהבו כי יצא בתחילת הדור" וכו'.

Death, זה קצת בעיה מה שאתה אומר, אז בעצם אם אקח משחק PS2 וארנדר אותו ב 4K על הPS4 אתה אומר שהוא יהיה יותר מרשים מכל מה שקיים על הפלטפורמה?


את אינפיימוס באמת אפשר להשוות למשחקים מסדרוניים, בלי להתבייש. הוא פשוט עושה כל כך קצת, שלמרות העיר הפתוחה, הוא לא באמת דורש יותר ממשחקים עם שלבים הרבה יותר קטנים.
בגלל זה הוא לא באמת הרשים אותי, אף פעם.

פורזה 5 באמת לא נראה כל כך מדהים. רואים שאת רוב ההשקעה במשחק הזה כיוונו למכאניקות ול60FPS ופחות למראה. בטח נראה קפיצה יותר רצינית בפורזה הבא, כמו שקרה גם בין 2 ו3, בדור הקודם.
גם מקילזון לא ממש ברור ממה יש להתלהב. הוא נראה כמו משחק השקה סטנדרטי. קפיצה לא משמעותית בכלל מהדור הקודם, שלא לדבר בכלל על כך שכל מה שאפשר לעשות במשחק, נעשה כבר עשרות פעמים וטוב יותר, במשחקים ישנים יותר.

בהחלט סביר שההתלהבות הזאת שלהם נבעה מכך שהוא אחד מהמשחקים הראשונים, אחרי הגל הראשון והפחות מרשים של משחקי דור הבא. לא מצליח לחשוב על סיבה אחרת.
הוא באמת משחק יפה והכל. פשוט, underwhelming מבחינת מה שהוא בעצם עושה וזה החלק שבאמת קשה לעשות - לשלב מראה מצוין וביצועים טובים, עם מכאניקות שדורשות המון משאבים. SO עושה את זה. AC עושה את זה. אינפיימוס לא עושה את זה.

האמת שdeath צודק ואין לנו באמת את הכלים לקבוע נחרצות מה מהם יותר מרשים טכנית. זה לא באמת דיון שמבוסס על עובדות שלא ניתנות לערעור, אלא מעורבב בו המון דעות אישיות.
אסכם בזה שאני חושב שSO גם משחק הרבה יותר יפה וגם הרבה יותר מורכב ולכן אני חושב שהוא מרשים יותר.
לגבי AC, זה כבר קנה מידה שונה לגמרי. הוא מעל SO בראש ומעל אינפיימוס בחצי דור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 11:17

אתה מגזים עם אינפימוס אפשר להשוות למשחקים מסדרוניים, יכול לקרות הרבה בלאגן על המסך ומדובר עדיין בעולם פתוח ורחב עם SCALE גדול, עזוב אתה סתם קיצוני וזה כבר חסר טעם לדון איתך אם אתה מגיע למקומות של משחק מסדרון רק בגלל שהעולם לא חי מספיק.

וקילזון מאוד מרשים ברגעים היפים שלו ולהזכירך גם יצא RYSE שאין עוררין עליו מבחינה טכנית ועדיין DF בחרו לציין שאינפיימוס אחד הדברים היפים שראו, אותך הוא לא מרשים, סבבה, עדיין לא מוריד ממה שסאקר פאנץ' השיגו עם המשחק הזה.
ולא הבנתי מה זה AC מעל SO בראש וחצי דור מעל אינפיימוס, אם אתה מסכים שהדיון חסר טעם אז איך קבעת את זה? ועוד חצי דור, טוב שאתה לא קיצוני בכלל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 אוקטובר 2014, 11:57

bling כתב:אתה מגזים עם אינפימוס אפשר להשוות למשחקים מסדרוניים, יכול לקרות הרבה בלאגן על המסך ומדובר עדיין בעולם פתוח ורחב עם SCALE גדול, עזוב אתה סתם קיצוני וזה כבר חסר טעם לדון איתך אם אתה מגיע למקומות של משחק מסדרון רק בגלל שהעולם לא חי מספיק.

וקילזון מאוד מרשים ברגעים היפים שלו ולהזכירך גם יצא RYSE שאין עוררין עליו מבחינה טכנית ועדיין DF בחרו לציין שאינפיימוס אחד הדברים היפים שראו, אותך הוא לא מרשים, סבבה, עדיין לא מוריד ממה שסאקר פאנץ' השיגו עם המשחק הזה.
ולא הבנתי מה זה AC מעל SO בראש וחצי דור מעל אינפיימוס, אם אתה מסכים שהדיון חסר טעם אז איך קבעת את זה? ועוד חצי דור, טוב שאתה לא קיצוני בכלל.


אני לא חושב שאני מגזים בכלל. הוא באמת הצליח להגיע לרמה קרובה למשחקים מסדרוניים, בגלל שהוא, מכאנית, מאוד דומה להם.

מה זה איך קבעתי? הסברתי את זה כבר איזה שמונה פעמים.

עולם מלא וחי.
אלף ואחת דברים שאיתם אפשר לבוא באינטראקציה בעולם.
משחק שנראה הרבה יותר טוב, מכל בחינה אפשרית.
מורכבות גדולה יותר, בקנה מידה שונה לחלוטין.

חצי דור מעל.

תסכים. אל תסכים. זו דעתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 31 אוקטובר 2014, 12:06

שטויות, הוא מרנדר סביבה הרבה יותר רחבה וקורה בו לעיתים הרבה יותר דברים בו זמנית ממשחקי מסדרון, לעלות על בניין ענקי ולקפוץ מ 100 מטר בזמן שעשרות אויבים רודפים אחריך זה לא משחק מסדרון, אולי אתה צריך לשחק בו כדי להבין שאתה פשוט טועה בנושא וכדי להבין למה DF התלהבו ממנו (כאילו אם היה יוצא היום התגובה שלהם היתה שונה, הרי כל כך הרבה משחקי NEXT GEN מטורפים יצאו מאז אינפמס... :|)

ואני תמיד אמרתי ש AC מדהים ואני מסכים שמרשים יותר מכל משחקי העולם הפתוח עד כה כולל אינפמס, אבל כנראה ההגדרה שלנו לחצי דור היא שונה, אני פשוט חושב שזה קיצוני להשתמש בה במקרה שכזה, מבחינתי חצי דור זה אולי משחק שיוצא בשנה הראשונה של הקונסולה לעומת שנים מאוחרות יותר כמו אנצ'רטד 1 לעומת אנצ'רטד 3, אבל ברור שאצלך אם משחק עושה יותר כעולם פתוח מבחינתך זה הכל והוא אוטומטית "חצי דור" אז שיהיה, זכותך לחשוב ככה, לטעמי מבחינת מראה הוא לא נראה הרבה יותר טוב, השילוב שעושה אותו מרשים יותר זה שה FIDELITY שלו ברמה גבוהה מאוד בשילוב עם ה SCALE האדיר.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 44 אורחים