Laskin כתב:יצא הסרטון. הוא לא עובד על HDD כמו שצריך, גם על מחשב מפלצת… לא בפעם הראשונה לפחות. בפעם השנייה זה כבר עניין טכני שמאפשר לזה להיות יותר טוב משמעותית, ועדיין לא חלק. הקטעים המרשימים שעושים שימוש בSSD לא רק מגמגמים על HDD, אלא ממש הורסים את החוויה.
גם אם היה אפשר למצוא דרך להחביא את זה, הSSD לכל הפחות עשה להם חיים ממש קלים והתוצאה מאוד מרשימה, עד היום. אחלה פורט, אמתין לירידה ממש גדולה במחיר ועוד כמה פאצ׳ים, והייתי משחק בו שוב על המחשב, הקטן גם מספיק גדול כדי לסיים אותו אולי, עם עזרה כמובן.
אגב, אם כבר וזה - אז ראיתי השבוע ואף אחד לא הביא לכאן - שאינסומניאק עובדת על פרוייקט AAA שלישי שנמצא בשלבים די מתקדמים, שטרם הוכרז
זה לא לגמרי נכון, כי כשמורידים את המשחק לגרפיקת very low פתאום הוא עובד אחלה עם HDD. ואם המשחק היה יוצא לפס4, כנראה שהגרפיקה הייתה פחות טובה מ-Very low כי גם היא נראת יותר טוב ממה שהפס4 מסוגלת לעשות.
בנוסף, המשחק רץ בvery low על כרטיסים עם 2GB. כלומר לפס4 יש הרבה מרווח לעשות buffering לזיכרון למה שצריך, בדיוק כמו בריצה השניה של אלכס. אין ספק שאינסומניאק היו צריכים להזיע קליעים כדי לגרום למשחק הזה לרוץ ב-30 נעול על הפס4, אבל נראה שזה אפשרי בשילוב עם קאשינג בזיכרון (ע״ע טייטנפול 2 שדברנו עליו ארוכות בזמנו). אני גם משער שהיו עושים התאממות אם הוא היה משחק פס4, נגיד בסצנות עם מעבר פורטלים שהיו לוקחים 5 שניות במקום 0.7 שניות היו מיצרים חוויה שנראת קצת אחרת כדי להחמיא ל-5 שניות הללו.
אני חושב שהביקורת של אלכס הדגישה בדיוק מה שאמרתי על המשחק הזה לפני שנים כשהוא יצא - הוא ניצנים ראשונים של פס5, משחק עם ריח של שיגור ונסיונות ראשונים בטכנולוגיות עתידיות. כלומר הוא נבנה לקונסולה עם SSD של 5500MB/s אבל רץ אחלה על אחד של 500MB/s בהגדרות משמעותית יותר גבוהות מהפס5 - ליטלרי לא מנצל אפילו 10% מהSSD. זה נקרא לנצל את הקונסולה? הגדרה מילונית של ניצנים ראשונים, נסיונות, גישושים. וזה מה שהוא, גישושים ראשונים שבקושי מיצגים מה החומרה יוכלה לעשות. פשוט בגלל שאף אחד לא מוציא משחקי דור הבא, הוא עד היום הפוסטר-בוי של הפס5 וזאת תעודת עניות לדור הזה, לא לראצ׳ט.
We're just normal men. We're just innocent men