SHAPIRA500 כתב:לגמרי מהטובים שראיתי בזמן האחרון. מישהוא יודע מתי המשחק מתרחש ביחס לקודמים?
Nucleus_Dawn כתב:
די הרבה זמן לפני. בתקופה המוקדמת של בטמן (אפשר גם לראות שהחליפה שלו די low tech).
SHAPIRA500 כתב:האמת שהחליפה שלו נראית יותר טוב מבשניים הראשונים, הרבה יותר badass.
זה טוב שזה פריקוול, משחק בלי ג'וקר לא מתאים בכלל.
Klayman כתב:סוויס כבר בדק את נושא הM&E ביוטיוב, ואתה מוזמן לעשות כמוהו. גם ברמה הכי קשה, אתה מקבל את כלל הM&E על כל חיסול שקט. אז איפה פה בדיוק האיזון? והיי, אני לא הבאתי את השלב בחניון כדוגמה, אלא אתה, ועוד למשחקיות התגנבות ואפילו לא טרחת לציין שהיא רעה בעיניך (כמו על השלב בעיראק).
DrKeo כתב:1) אבל אפילו אם הייתי רוצה להתגנב, ההתגנבות לא עובדת בקונביקשן כמו משחק התגנבות אמיתי. מאחר ואתה לא יכול לסחוב גופות, יש לך שתי אופציות. הראשונה, תחסל ואחרי כמה זמן יראו את הגופה ויתחילו לחפש אחריך ולכן לא כיפית או רלוונטית למי שאוהב התגנבות. השניה היא לחסל את כולם מהר מהר לפני שיגלו מה שלוקח משחק התגנבות למשחק של "תהרוג את כולם ממש מהר לפני שכולם שמים לב". בקונביקשן כשהתגנבתי גיליתי שמה שקורה שם לרוב שזה להרוג מספר מסויים של אוייבים, אז מגלים את הגופה ומתחילים לרדוף אחריך, אתה מקפץ לך מאחורי שני קירות ורואה את הצללית של "המיקום האחרון" שלך והנה, הם שוב לא יודעים איפה אתה. בכאוס ת'אורי הייתי מאתחל את הCHECK POINT האחרון שלי כשהיו רואים אותי עושה משהו, בקונביקשן זאת הנורמה הרגילה. תוסיף לזה שאני מנקה חדר תוך שניה עם M&E בחלק מהמקרים (תלוי בחדר ומבנה השלב כמובן) ושהירי כל כך נוח שלפעמים פשוט הגישה הישירה של לירות בהכל פשוט עובדת והנה, יש לך משחק שאפילו לא מזכיר את SC הקלאסים אלה סוג של משחק אקשן פסודו התגנבות שמעדיף שתהרוג הכל ופחות תתגנב.
2) זה עובד ומאוד בקלות בקונביקשן, ביחוד עם המערכת "מיקום האחרון שלך". כשהרמות עולות זה לא קשה יותר לברוח, זה רק אומר שאם יורים בך אתה חוטף יותר נזק. וכן, בבטמן ההתגנבות היא גם מפגרת אבל שם זאת מכניקה מתוך 10 ונקודת משיכה למשחק מתוך 10 ובדיוק כמו שבאנצ'רד ההתגנבות טפשית וזה לא ממש משנה לך כך גם בבטמן, כי יש אלף פוקוסים אחרים. בספלינטר סל זה לא עובד כי זה לא ספלינטר סל.
3) לפחת אותי אישית השחור לבן דחה בדיוק כמו המצב בלש בבטמן. קונביקשן משחק עם רבית צבע נורא גבוהה, האדום נורא אדום, הירוק נורא ירוק וכשהמשחק עובר לשחור לבן זה פשוט נעשה פחות אטרקטיבי, לפחות לטעמי.
swym כתב:אני מעולם לא טענתי אחרת לגבי הM&E, אבל עם העליה ברמת הקושי האויבים נהיים הרבה יותר רגישים לתנועה שלך, יורים עליך יותר, ובאופן כללי יותר חכמים (יכול להיות שגם יש יותר מהם אבל אולי זה רק מרגיש ככה - אולי תופעת לוואי של זה שהם מפעילים יותר אזעקות). ברגע שאתה צריך להתעסק עם אויבים יותר חכמים, מראש יותר קשה להשיג M&E ואחר כך גם יותר בעייתי לנצל אותו: זה מפחית מאד מהאפקטיביות שלו כי אתה יודע שאחרי ש"בזבזת" אחד אז לא תוכל להיעלם ולמצוא מטרה בודדת נוספת כדי לטעון אותו מחדש.
נדב, על הבעייתיות בזה שאין לך יכולת לסחוב גופות אנחנו לא מתווכחים - אבל זו לא בעייה שנגרמת בגלל הM&E אלא מכניקה חסרה אחרת (שתתוקן במשחק הבא).
הסברתי פה לקליימן למה רמת הקושי משפיעה על היכולת שלך לבצע M&E, ובגלל המודעות של האויבים הרבה יותר קשה לברוח כי הם גם הרבה יותר אגרסיביים בחיפושך. ועדיין, אם עקבת אחרי המסלול של הפטרולים ונפטרת מגופות במיקום הנכון (כי יש חורים בכיסוי שלהם) אז תוכל להסתדר גם בלי לסחוב את הגופה. וכמובן שבחלק לא מבוטל מהמקומות יש גם את האופציה של לנסות להתחמק מהאויבים בלי להיכנס לעימות (לצערי לא במספיק מקומות).
אה, ולבטמן יש אחלה טריילר. אני בטוח שBlack Mask יהיה אחלה של נבל ובתקווה לא נראה את הג'וקר בכלל כי כולנו יודעים שהוא ממילא יהיה בבטמן הבא של רוקסטדי
bling כתב:מצחיק שהזכרת את זה כי בדיוק עכשיו המדובב של הסדרה הראשית שלא יופיע בפריקוול פלט בטעות בטוויטר שהוא יופיע בארקהם הבא שיצא ב 2014 ולא בקרוב,כמובן שהוא מחק את הציוץ וכמובן שמדובר פה באינטרנט וזה לא ממש יעזור לו כי מליון איש כבר לכדו את התמונה:
בנוסף הוא קשקש על המשחק הבא בסדרה בכנס קומיקס בדאלאס ושם הוא אמר את הדברים הבאים:
“It’s an unbelievable game,” Conroy said at Dallas Comic Con of the now-unknown installment in the "Arkham" franchise. “I still can’t say anything about it [...] but it’s amazing. It’s a huge, huge cast, and a big story, and it took almost a year to write and put together. They’ve been working on it for a long time.”
הסיפור המלא:
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=45596
נראה שמדובר בהמשך ״האמיתי״ ואפשר להמר בבטחון שרוקסטדי אחראית עליו.
זה שיוצא השנה גם משחק בסדרה שמופקד על צוות אחר אולי גם רומז על כך שוורנר מעוניינת לעשות לו טיפול קוד ולהפוך את המותג לסדרה שנתית עם צוותים מתחלפים,אני מקווה שזה לא יקרה,חלאס עם החליבות האלה. :/
Kazz כתב:עוד סדרת משחקים שהופכת לשנתית והולכת להחרב. רוקסטידי וWB מונטריאול לסירוגין. עוד דוגמה למצב השפוף של התעשייה כאשר מפיצות מחפשות לעשות מהזיכיון הכי גדול שלהם תופעה שנתית כדי שיוכלו להכניס כסף רציני ולכפר על זה שהמשחקים האחרים שלהם לא נמכרים באותה מידה.
Nucleus_Dawn כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
יש מספיק סדרות שנתיות, שהוכיחו שהן כן שומרות על איכות ומי שמעוניין לגוון, בכל מקרה יכול לקנות את המשחקים אחת לכמה שנים, כך שזה לא באמת פוגע באף אחד וזה בטח לא "מחריב" סדרות..
אם זה יביא לכך שWB ימשיכו להפיץ משחקים אחרים, שמניבים פחות רווחים, אבל מספקים חוויות יותר מקוריות ומעניינות, אז למה בכלל להתלונן? שיצליחו להם עם הסדרה השנתית שלהם ואנחנו נהנה מהמשחקים הלא הכי רווחיים, אבל יותר מעניינים שלהם.
bling כתב:תכל׳ס זה די מבאס,ארקהם סיטי היה אחד המשחקים האהובים עלי בדור הזה ובכלל,אני לא רוצה להגיע למצב שתהיה לי בחילה מהסדרה שאני אאלץ לקנות כותר אחת לכמה שנים כדי להנות ממנה,זו בדיוק ההגדרה של להחריב את הסדרה אם זה יגיע עבורי למצב כזה.
אפשר גם לראות עם AC שכבר לא מתרגשים מפרק חדש בסדרה כמו פעם,זה שוחק את המותג ובהרבה מקרים פוגע גם באיכות שלו ובייחודיות שלו (שוב כמו עם AC וגם הקמפיינים של קוד שנהיו שחוקים,דווקא במבחן המציאות נראה שרוב הסדרות לא חסינות מזה)
ומה בכלל WB עושים נורמלי חוץ מבאטמן שאנחנו צריכים לשמוח שנוכל להנות מפרויקטים אחרים שלהם?
מצד שני אני שומר על ראש פתוח בנושא,אני כ״כ נהניתי מהמותג הזה שאולי יהיה לי אפילו כיף כל שנה לשחק בפרק חדש בסדרה,למרות שהייתי מעדיף לא לערוך את הניסוי הזה אבל oh well...
ואחרי זה AC3 קיבל באקלאש גדול מצד מעריצי הסדרה.
Kazz כתב:...אתה יודע, אפשר לקנות משהו ולהיות מאוכזב ממנו. והיו הרבה כאלה מ AC3. וגם הביקורות לא היו סופר חיוביות ואתרים מובילים גם פרסמו דעות מאוד נוקשות כלפיו. לא אמרתי שמשחקים שנתיים לא יכולים למכור יותר, אמרתי שבמקרה של AC ההוצאות השנתיות לא תרמות לאיכות הסדרה ולמידת שביעות הרצון של מעריצי הסדרה.
אולי גם תגיד שלדיאבלו3 לא היה שום מקטרגים כי הוא מכר 10מליון; ושלאף אחד לא היה בעיה עם סימסטי כי 1.6מליון אנשים קנו אותו. ובאמת אנשים, אולי מספיק לנגח את ניאוגאף בלי קשר כאילו זה התגובה המנצחת לכל טיעון? זה מביך.
אז אגיד שוב: מהתרשמותיי ונסיונותיי, סדרות משחקים שהפכו להיות שנתיות ניזוקו יותר מאשר שופרו כתוצאה מהשינוי הזה, אם לא באופן 'אובייקטיבי' גורף אז לפחות לטעמי. לכך אין קשר לגבי הצלחה מסחרית.
Kazz כתב:זה גם לא אומר שהוא לא צודק. ומה זה 'צודק'? אם שחקתי ב AC1 ואני קורא רשמי שחקנים שהמשחק החדש הוא פחות או יותר דבר מבחינת המכניקות אז אני לא אטרח.
http://kotaku.com/5958941/how-has-assas ... t-the-ways
It is one of the best video games of the year, one of the most daring developed by a major studio this generation, and one of the most beautiful to ever run on any machine.
ACIII packs surprises big and small, veers away from habits of the older games, and looks a hell of a lot better than them, too, thanks to a new graphics engine. All things considered, it winds up perhaps not as refined as Assassin's Creed Brotherhood, but far more satisfying and well-crafted than the rough draft of Assassin's Creed 1. Connor may not have Ezio's flair, but he has a game that rivals the quality of the Italian's trilogy. Cautious consumers might want to wait for the inevitable subsequent patches, but those who don't mind a few cosmetic bugs should have no fear. This is a great game.
Kazz כתב:בגלל זה בשנים האחרונות לקרוא רשמים של שחקנים נותן תמונה טובה יותר מאשר לקרוא ביקורות. רצית דוגמאות לאכזבה? נתתי. וישר רצת להביא את הביקורת של האתר ונפנפת את מה שהבאתי. מקריאת רשמים של שחקנים ממש אין קונצנזוס שAC3 הוא משחק איכותי ומוצלח מאוד. אבל כמובן כל אמירה שכזו ישר מיוחסת ל'מיעוט'. לא שאני מבין למה זה אמור לגרום לכך שמה שהם אומרים פחות או לא נכון. אני אסמוך יותר על 'מיעוט' שהם שחקנים שקנו את המשחק ושאוהבים את הענף מספיק כדי לדבר עליו באופן קבוע בפורומים מאשר מקורות אחרים בשביל לעמוד על טיבו של משחק.
לא יודע אילו כותרים. דיברתי על סדרות שיוצאות כל שנה בלי קשר אם הם תמיד יצאו ככה או לא. עדיין לא נתקלתי במקרה בו אהבתי את המשחקים יותר ובאילה שלא שחקתי לא קיבלתי את הרושם שההוצאה השנתית הועילה בצורה משמעותית למשהו אחר מכיסה של המפיצה.
Kazz כתב:עוד סדרת משחקים שהופכת לשנתית והולכת להחרב. רוקסטידי וWB מונטריאול לסירוגין. עוד דוגמה למצב השפוף של התעשייה כאשר מפיצות מחפשות לעשות מהזיכיון הכי גדול שלהם תופעה שנתית כדי שיוכלו להכניס כסף רציני ולכפר על זה שהמשחקים האחרים שלהם לא נמכרים באותה מידה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 20 אורחים