PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2014, 16:56

שוב, ממה שקראתי - זה פשוט נראה טוב יותר. אז כן. אני בעד שיראה כמה שיותר טוב קודם כל, ואז שזה יציג על כמה שיותר שטח של הטלויזיה שלי.
נוסחא די פשוטה, לא? ;)

אני דווקא כן סומך במקרה הזה על המפתחים, שהם ניסו וזה נראה טוב יותר ב800P.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2014, 17:36

Laskin כתב:שוב, ממה שקראתי - זה פשוט נראה טוב יותר. אז כן. אני בעד שיראה כמה שיותר טוב קודם כל, ואז שזה יציג על כמה שיותר שטח של הטלויזיה שלי.
נוסחא די פשוטה, לא? ;)

אני דווקא כן סומך במקרה הזה על המפתחים, שהם ניסו וזה נראה טוב יותר ב800P.

באמת שלא ברור לי איך אתה מעדיף לאבד 25% מהמסך בשביל תמונה טיפונת יותר חדה.
כלומר כן, האורדר יראה יותר חד מכל משחק דור הבא קיים כרגע אבל על חשבון 25% מהתצוגה? זה פסיכי. כנראה שעדין ב900P עם X4MSAA המשחק יראה יותר חד מרוב משחקי ה1080P עם FXAA שזה רוב המשחקים שיוצאים בשנה הקרובה אז בשביל שטות כזאת לאבד 25% מהמסך? כלומר באמת, לא קבלנו פה 4K, זה לא שווה 25%.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 09 פברואר 2014, 18:06

מבחינת כמות הפיקסלים, 1920x800 > 1600x900

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2014, 18:12

Kazz כתב:מבחינת כמות הפיקסלים, 1920x800 > 1600x900

כן, ו-1080X1920 >800X1920, תודה על העזרה במתמטיקה.

שחקתי במספיק משחקים בPC שלי בMSAAX8 ובFXAA ב1080P ואין יותר מדי הבדל כי 1080P זאת רזולוציה גבוהה מספיק שהיא לא צריכה יותר מדי AA. כלומר פסים שחורים עם MSAA ופסים שחורים עם FXAA נראים מאוד קרוב כך שזה לגמרי מיותר. אם כבר אז שיעשו 900P ויורידו את הפסים השחורים ויתנו לX4MSAA לפצות על האיבוד רזולוציה. אומרים שלRYSE יש IQ נהדר והוא רץ ב900P ועם AA פחות טוב מMSAAX4, כלומר זאת לא אמורה להיות ממש בעיה. הרי אם לאורדר ב900P יהיה IQ יותר טוב משל RYSE (בגלל הX4MSAA) אז באמת משהו פה מוכן לסבול את הפסים השחורים? בשביל כלום?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 פברואר 2014, 09:33

תכל'ס מסכים עם KEO, אני כנראה אתרגל לפסים השחורים והם לא יפריעו לי משלב מסויים, אבל מצד שני אני לא חושב שיש לי עיניים של נץ שיכלו לקלוט 900P עם AA ברמה הכי גבוהה לעומת 1080P, לא חושב שההבדל כה קריטי כדי להצדיק לחתוך את המסך.

אז כנראה שהמשחק גם בסוף הדור יהיה אחד החדים ביותר על הקונסולות, אבל באמת לא בטוח שזה שווה את זה חוץ מאפקט פסיכולוגי שזה כביכול הכי חד שיש, אני חושב שגם רוב חולי הגראפיקה לא היו שמים לב שהמשחק לא רץ ב 1080P מלא אם היו הולכים על 900P ו 4xMSAA.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 פברואר 2014, 11:11

Nigga כתב:ברור שאין הצדקה לרדת ל 1920x800 במקום ל 900p אם המטרה היא תוספת ביצועים. זה בדיוק מה שאני אמרתי לאורך כל הדרך. הרעיון שסטודיו ילך על יחס 2.40:1 רק בשביל תוספת ביצועים הוא אבסורד.
חלק כאן טוענים שהם ירדו ל 1920x800 נטו בשביל התוספת ביצועים ואני אומר שזה בולשיט. זה בהחלט מביא בונוס, אבל זו לא הייתה המטרה העיקרית. אחרת הם היו יורדים ל 900p כמו כולם.

מה? כלומר מה נסגר איתך? מי יורד ל1920X800 רק כי בא לו? הם אומרים לך במפורש, הם לא מסוגלים לעשות 1080P עם MSAAX4, הם אומרים במפורש שהם העדיפו 1920X800 MSAAX4 על 1080P בלי AA. מאיפה אתה מביא שזה לא בשביל תוספת ביצועים? אתה הבן אדם היחיד בעולם הזה שחושב שמפתחת מוסיפה פסים שחורים שמחשיכים 25% מהמסך ומורידה רזולוציה בהתאם רק בשביל האומנות של פסים שחורים על המסך.

ואל תאמין ל"עצבנו את המשחק במיוחד לפסים שחורים", אין דבר כזה וגם אם היה זה לא היה נכון כי הם אמרו שהם עדין לא החליטו אם לעשות פסים שחורים או לא. אם המשחק מעוצב לפסים שחורים איך הם בכלל שוקלים להוריד אותם?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 10 פברואר 2014, 19:59

למה לקחת OUTLIER כזה כמו הבחור של קוונטיק? הבחור מת להיות יוצר סרטים וה"משחקים" שלו מראים את זה. אין קשר בין המשחקים שלו לאף משחק אחר. ובלי קשר... אם מורידים את הפסים אתה מקבל את אותה חווית FPS?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 פברואר 2014, 20:15

DrKeo כתב:מה? כלומר מה נסגר איתך? מי יורד ל1920X800 רק כי בא לו? הם אומרים לך במפורש, הם לא מסוגלים לעשות 1080P עם MSAAX4, הם אומרים במפורש שהם העדיפו 1920X800 MSAAX4 על 1080P בלי AA.


הם גם אמרו במפורש שהם ניסו גם 900P וגם 800P ו-900P נראה יותר טוב. לדעתם המקצועית, לפחות.
אני לא חושב שיש להם בעייה ללכת על 900P, הם פשוט לא רוצים. להפך מלעלות ל-1080P ולהשאיר את הMSAA - שהם פשוט לא מסוגלים טכנית, ככל הנראה (מבלי ירידה בFPS).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 פברואר 2014, 13:14

swiss-the-engine כתב:למה לקחת OUTLIER כזה כמו הבחור של קוונטיק? הבחור מת להיות יוצר סרטים וה"משחקים" שלו מראים את זה. אין קשר בין המשחקים שלו לאף משחק אחר. ובלי קשר... אם מורידים את הפסים אתה מקבל את אותה חווית FPS?

אני די בטוח שאמרו שיש ירידה של כמה פריימים, והמשחק תובעני ויש כמה סצינות שגם עם פסים שחורים מורידות אותו למתחת ל 30 לפי מה שהבנתי ככה שההחלטה לשים את הפסים די מובנת וכן קשורה לביצועים וכמובן מסתדרת גם עם הפטיש של קייג' על הדרך :)
אבל ב HR לא היו פסים שחורים ואני לא רואה סיבה לחשוב שהוא משחק פחות קולנועי מ BEYOND, פשוט BEYOND הרבה יותר מתקדם ממנו אז אין מה להשוות.

ולאקסין בלבלת אותי לגמרי עם הרזולוציות, אתה מתכוון שהמפתחים ניסו 1080P על מסך מלא עם AA פחות טוב ומצאו את ה IQ פחות מרשים ולכן הכיוון של 900P (או יותר נכון 1080P עם פסים) עם MSAA, זה לפחות מה שהם אמרו.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 פברואר 2014, 13:51

כן, צודק.
אז אני בכלל מבולבל וכבר לא יודע לאיזו הצהרות להאמין :)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 10 פברואר 2014, 14:47

bling כתב:אני די בטוח שאמרו שיש ירידה של כמה פריימים, והמשחק תובעני ויש כמה סצינות שגם עם פסים שחורים מורידות אותו למתחת ל 30 לפי מה שהבנתי ככה שההחלטה לשים את הפסים די מובנת וכן קשורה לביצועים וכמובן מסתדרת גם עם הפטיש של קייג' על הדרך :)
אבל ב HR לא היו פסים שחורים ואני לא רואה סיבה לחשוב שהוא משחק פחות קולנועי מ BEYOND, פשוט BEYOND הרבה יותר מתקדם ממנו אז אין מה להשוות.

ולאקסין בלבלת אותי לגמרי עם הרזולוציות, אתה מתכוון שהמפתחים ניסו 1080P על מסך מלא עם AA פחות טוב ומצאו את ה IQ פחות מרשים ולכן הכיוון של 900P (או יותר נכון 1080P עם פסים) עם MSAA, זה לפחות מה שהם אמרו.

אני לא חושב שהוא פחות קולנועי מביונד אלא פשוט הפטיש שלו (קייג') מתגבר בכל משחק שהוא עושה... גם הגיימפליי של ביונד לא כמו של HR. לא שאני יודע כי שיחקתי פשוט אני זוכר שזה מה שנאמר... שהוא עוד יותר פשטני מHR.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 פברואר 2014, 15:01

swiss-the-engine כתב:אני לא חושב שהוא פחות קולנועי מביונד אלא פשוט הפטיש שלו (קייג') מתגבר בכל משחק שהוא עושה... גם הגיימפליי של ביונד לא כמו של HR. לא שאני יודע כי שיחקתי פשוט אני זוכר שזה מה שנאמר... שהוא עוד יותר פשטני מHR.

כאמור, אני די בטוח שיש הבדל של פריימים (לא הבדל מאסיבי אבל גם כמה בודדים שהיו גורמים לסצינות במשחק להרגיש פחות טוב כי היו מפילים אותו למתחת ל 30 זה נחשב), ומבחינת גיימפליי היה ניסיון די כושל של קייג' לגרום למשחק להרגיש פחות כמו QTE ולתת לו כביכול יותר גיימפליי.

זאת אומרת שאם כבר להפך, הביקורות על ה QTE כן השפיעו עליו והוא ניסה להכניס גיימפליי כביכול בשרני יותר ל BEYOND אבל זה יצא די כושל "כשמערכת הקרב" שלו היתה QTE רע בתחפושת והמכניקה של הרוח עם איידן היתה מוגבלת, אבל אין ספק שהיה פה ניסיון להכניס יותר חופש וגיימפליי ביחס ל HR (מבחינת מכניקות, מבחינת אינטרקטיביות עלילתית המשחק לקח צעד ענק לאחור)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 10 פברואר 2014, 15:57

בסדר זה גם ככה סתם TANGENT עכשיו... הנקודה היא שאני לא חושב שיהיה נכון לנסות להכניס את ביונד לתמונה עם ת'ה אורדר זה הכל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 10 פברואר 2014, 16:18

RAD ממשיכה להתעקש שהבחירה ברזולוציה של האורדר נעשתה מטעמים אומנותיים, אומרת שהתוספת הביצועית זה בונוס נחמד אבל רחוק מלהיות קריטי, הם מציינים שהמשחק עוצב סביב הרזולוציה הזו ואין שום כוונה לשנות את זה:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 פברואר 2014, 16:39

bling כתב:RAD ממשיכה להתעקש שהבחירה ברזולוציה של האורדר נעשתה מטעמים אומנותיים, אומרת שהתוספת הביצועית זה בונוס נחמד אבל רחוק מלהיות קריטי, הם מציינים שהמשחק עוצב סביב הרזולוציה הזו ואין שום כוונה לשנות את זה:
תמונה

איזה בולשיט. אני לא מבין מה הבעייה לקום ולהגיד - "אין לנו את היכולת להריץ את המשחק ב1080P עם החומרה הנתונה ורמת הIQ הרצויה". כל התעשייה הזאת בנויה על לערבל את המשתמשים ולהצית Flame wars :D. בכל מקרה בחירה סופר מעצבנת שתשגע אותי, העיקר שהמשחק יהיה טוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 פברואר 2014, 17:14

Laskin כתב:
הם גם אמרו במפורש שהם ניסו גם 900P וגם 800P ו-900P נראה יותר טוב. לדעתם המקצועית, לפחות.
אני לא חושב שיש להם בעייה ללכת על 900P, הם פשוט לא רוצים. להפך מלעלות ל-1080P ולהשאיר את הMSAA - שהם פשוט לא מסוגלים טכנית, ככל הנראה (מבלי ירידה בFPS).

לכל דבר יש עונש ופרס, 900P והפסים השחורים עם ה800X1920 הם שני מקרים שונים לגמרי. 800X1920 נותן לך איכות תמונה זהה לגמרי ל1080P. התמונה לא נמתחת, לא מכווצת, לא מוגדלת, לא נמרחת, לא כלום. באותה מידה אתה יכול לקחת משחק של 1080P, לשים שני בדים שחורים על הטלביזיה וקבלת 800X1920, כלומר אין שום שינוי באיכות תמונה. לכן 800X1920 נראה בדיוק כמו 1080P. הטריידאוף של 800X1920 הוא רבע מסך שחור, הטריידאוף של 900P הוא איכות תמונה יותר נמוכה.

יש המון ביקורות על RYSE, כולל של אתרים טכנים כמו DF, כולם אומרים שיש שם IQ נהדר שנראה אפילו יותר טוב משל חלק ממשחקי 1080P.
"Ryse uses a sub-1080p framebuffer running at 1600x900 and couples it with the right combination of materials, anti-aliasing, and post-processing to produce a cleaner, more filmic image. In this sense, Ryse serves as an example of what you can achieve when focusing on the quality of each pixel rather than the raw pixel count. Obvious pixel and sub-pixel crawl is reduced, edges are smooth and clean, yet detail remains visible and sharp. Minor aliasing and shimmering do persist in certain instances, such as distant views of complex structures, but the overall image often more closely resembles a pre-rendered film than a typical game - an impressive achievement.

These results are achieved using a number of different techniques, beginning with Crytek's custom upscaling solution. As we initially observed in our Battlefield 4 Face-Off preview, there's an artificial sharpening effect being applied to numerous sub-1080p Xbox One titles, suggesting a potential issue with the default scaling technique employed on the platform. Stranger still, when the console is set to output at native 720p, these same ringing artefacts are eliminated completely, suggesting that this effect is controlled at the system level. In the case of Ryse it appears that Crytek is applying its own scaling algorithms internally, seemingly bypassing the sub-optimal scaling process. Most likely, as far as the Xbox One is concerned, the game is rendering at 1080p even though the component image is assuredly 1600x900. That would certainly clarify some of the confusion around Cevat Yerli's comments earlier this year. The amount of control available to developers utilising a lower-resolution framebuffer is unclear but Ryse suggests that it is possible to work around the unpleasant effects of the hardware scaler.

Beyond upscaling, Crytek has also implemented a custom anti-aliasing technique it calls SMAA 1TX. This method combines a custom morphological anti-aliasing (MLAA) solution to ensure clean edges with a temporal component designed to eliminate ghosting and reduce shimmering during motion. Ryse also makes heavy use of high-quality bokeh depth-of-field, variable film grain and both object and camera-based motion blur - all of which contribute to its film-like presentation while simultaneously enhancing the fluidity of its variable frame-rate. The end result is a stable image that is arguably cleaner and more pleasing to the eye than any other title available on Xbox One, including native 1080p titles such as Forza Motorsport 5."

וצריך לזכור שRYSE משתמש בMLAA שהיא שיטה נחותה בהרבה מX4MSAA. כלומר משחק 900P עם MSAAX4 יראה פשוט נהדר מבחינת IQ. האם משחק ב1080P יראה אפילו יותר נהדר מבחינת IQ? בטח, אבל בסופו של דבר מנועי משחקים זה פשרות ואתה צריך לדעת ולבחור את הקרבות שלך. 900P עם MSAAX4 זה נהדר, קרב שנוצח כבר. פסים שחורים... זה לא לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 10 פברואר 2014, 18:23

bling כתב:RAD ממשיכה להתעקש שהבחירה ברזולוציה של האורדר נעשתה מטעמים אומנותיים, אומרת שהתוספת הביצועית זה בונוס נחמד אבל רחוק מלהיות קריטי, הם מציינים שהמשחק עוצב סביב הרזולוציה הזו ואין שום כוונה לשנות את זה:

שים לב שהוא כותב ש*בנקודה הזו* הם כבר לא ישנו את זה - וזה די הגיוני בהתחשב בנקודה בה המשחק נמצא. זו היתה החלטה שבוצעה לפני הרבה זמן וכל הליך פיתוח המשחק והעיצוב הויזואלי שלו הושפע ממנה: כשהם התחילו עם המשחק הspec של הPS4 עוד לא היה קיים בצורתו הסופית ולכן הם נאצלו לעבוד מול חומרה לא ידועה, וכנראה גם לא יכלו לדעת בוודאות כמה טוב (ועם בכלל) יעבוד הupscaler שלו מרזולוציות שונות.
אפילו אם בדיעבד הם רואים שלהריץ את המשחק ב-900p הוא ההחלטה החכמה יותר שתספק איכות תמונה טובה יותר, שלא נדבר על אולי לעשות אופטימזציות ולעלות ל1080p מלא - זה כבר לא משהו שאפשר לשנות בשלב כל כך מאוחר בפיתוח.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 10 פברואר 2014, 18:27

נו, אז בינתיים אני מאמין להם שזה עדיף בגלל האיכות, אבל אני בטוח שזה יהיה חלק שלא יתעלמו ממנו ברשמים, ואשפוט יותר טוב לפי זה.
לפחות השחור אצלי בטלויזיה ממש טוב :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 פברואר 2014, 19:42

Laskin כתב:נו, אז בינתיים אני מאמין להם שזה עדיף בגלל האיכות, אבל אני בטוח שזה יהיה חלק שלא יתעלמו ממנו ברשמים, ואשפוט יותר טוב לפי זה.
לפחות השחור אצלי בטלויזיה ממש טוב :)

נראה לי שעל הLED תאורת צד שלי המשחק הולך להראות כמו דליפת אור אחת גדולה :?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 11 פברואר 2014, 15:08

גיימפליי ראשון של EVOLVE, המשחק הבא של turtle rock מגרסת ה PS4:

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 11 פברואר 2014, 16:15

*מגרסת המחשב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 פברואר 2014, 00:30

היי האתר הזה ציין את זה בכותרת של הסרטון לא אני, הוא אומר בראיון שהוא שיחק במשחק אבל לא ציין גרסה, אם הם רשמו PS4 אז כנראה שיחק על הפס4?
לא יודע, יש מידע שאומר שכל ה FOOTAGE מה PC או שזו השערה שלך?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 11 פברואר 2014, 17:27

בכתבות שפורסמו היום באתרים כתוב שהם שיחקו על המחשב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 פברואר 2014, 02:05

מוזר כי ראיתי עוד טריילר גיימפליי של אתר שמסקר PS4 שהגדיר את הגיימפליי כ PS4 למרות שבסרטון עצמו הוא שוב לא אומר שהוא שיחק מפורשות על הפס4.
מצד שני ראיתי טריילר גיימפליי של מגזין XBOX ושם הם כתבו בכותרת XBOX ONE GAMEPLAY...

אז כן כנראה אתה צודק ומדובר באיזשהי מדיניות של המגזינים והאתרים הללו, לחרטט בכל מצב שכל דבר שמוצג שייך לפלטפרומה שהם מסקרים.

טעות שלי, שחכתי לרגע שאני מתעניין בתעשייה שהאמינות שלה משולה לשל סוחר מכוניות משומשות ולכן צריך לבדוק כל דבר פעמיים ולא לקבל דבר כמובן מאליו ואשכרה להאמין למה שאומרים לי (אפרופו טריילרים מזוייפים של EA בדיון המקביל), הצדק איתך.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 פברואר 2014, 10:48

לדעתי נראה מעולה!
מת לראות איך שאר המפלצות ייראו ומה יהיה הכח שלהן. מקווה שיהיה אחד שמטפס על עצים וכאלה, איזה LURKER...


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים