PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 19 פברואר 2014, 11:51

יש ירידות פריימים רציניות... מה אתה באמת לא רואה???
האמת שזה בכלל לא מטריד אותי, יסדרו את זה עד שהמשחק יצא. מה שכן מבאס- שזה עוד משחק סרט חסר גיימפליי...

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 20:00

יש מצב שהמחשב שלי פשוט מקרטע ואני כבר רגיל שסרטונים קצת מגמגמים אצלי בלי קשר אז לא שמתי לב...
אני רואה את זו שב 2:13 כשהוא טוען את הרובה אבל דווקא את הזה שהרבה יותר מורגש ב 2:33 אני לא מצליח לראות, לפחות לא שם לב להסלמה ביחס לשניות הקודמות.

יכול להיות שפשוט הסרטון לא רץ חלק אצלי בלי קשר לא יודע, או שאני באמת לא חד אבחנה בדברים האלה, גם KEO בכה על פריימרייט רע ב TLOU ולי זה היה סביר ובקושי הרגשתי, GTA5 לעומת זאת שמתי לב יותר.

וונטד חכה קצת ליותר גיימפליי כדי לקבוע שאין כזה, נכון שהחשיפה עשתה רושם רע אבל הבנתי שיש פאזלים, חקירה, רגעים שקטים, גם לא ראית את כל האלמנט של המפלצות שבטח משנה את כל האווירה והופך את המשחק ליותר אימתי, בקיצור מוקדם מאוד לשפוט מסרטון של 4 שניות בשלב כזה.
ולגירס גם קראת משחק סרט חסר גיימפליי? רוב הסיכויים שתבלה את מרבית המשחק עם אותו גיימפליי של גירס.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 12:17

באמת שאני לא רואה את זה כאן ספציפית, אבל גם המחשב במשרד ישן מאוד.
בכל מקרה זה ויכוח מיותר... :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2014, 12:23

swiss-the-engine כתב:תגיד התחלקת על הראש? איזו ביקורת אני יכול להעביר על משחק שלא קרוב ליציאה בכלל? מה אתה קשור תגיד לי? סתם ציינתי OBSERVATION. ומה אתה עכשיו כותב שכתבים אמרו את מה שאמרתי מלכתחילה? אם כך למה ביקרת אותי מלכתחילה?

לאסקין תעשה טובה... אני משחק משחקי וידאו מספיק שנים בשביל לדעת מתי מה שמוצג לפני הוא פחות מ20. לא חיפשתי לדייק... מצידי זה יכל להיות 1 FPS... אותי זה לא מעניין ולא ניסיתי להראות שאני יודע במדוייק אבל פחות מ20? כל גיימר סביר בעולם ישים לב לזה, יש אינספור משחקים מהדור הזה שהם משחקי 30FPS ורואים בבירור מתי הם יורדים מתחת ל20... יש הבדל גדול מאוד בין בערך 24 FPS ומעלה לבין <20.

אפשר להרגע, סך הכל אמרתי לך שאין מה לשפוט נפילות פריימים מסרטון יוטיוב כי אין לך מושג אם הן נובעות מהמשחק עצמו או מבעיות קידוד או תפיסה. מאוחר יותר התחילו לצאת הכתבות שאמרו שבאמת יש בעית FPS. אחלה, יום טוב לכולנו.

דין, לא מחקו לך הודעה, כנראה תקלת שליחה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 20:31

זה ויכוח מיותר בין אם רואים בסרטון נפילות או לא, RAD מודעת שהבילד לא יציב, ציינה שהפיתוח במצב מעולה לשלב הזה והכל יסודר, אין סיבה להמשיך לחפור בזה כשיש עוד הרבה זמן ליציאת המשחק.

אגב לאסקין נראה שהתיאור של TPA שהבאת הוא בסופו של דבר לא מדויק, תקפוץ בראיון פה לדקה 4:55

המפתח מגדיר את המשחק כקודם כל TPS, ושהדגש הכבד הוא על combat, הוא אומר שהיחס הוא בערך 80% ירי ו 20% לשאר.
זה גם ל WANTED שמיהר לקרוא למשחק סרט חסר גיימפליי, כמו שאמרתי, אם זה חסר גיימפליי אז כנראה ככה כל TPS כי 80 אחוז מהזמן אתה תירה באנשים/מפלצות.

אותי זה מאכזב מן הסתם, אם האומנות לא היתה כ"כ טובה, ולא היינו בתחילת דור שגם אין הרבה מבחר וגם ההתלהבות מגראפיקה בשיאה, רוב הסיכויים שהייתי מחכה לפלוס/ירידה במחיר עם המשחק הזה, אבל גם אם יהיה שוטר גנרי אני מוכן לשחק בו בהתחשב בנסיבות הללו...

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 12:48

חחח, אז שיסגרו על עצמם, כי לפני שבוע אחד המפתחים הראשיים טען גם כן שמדובר בTPA:
http://www.ign.com/articles/2014/02/06/ ... -is-30-fps
וגם בראיונות רבים בסביבות יוני.

בקיצור - אני חושב שההגדרה שלהם היא כמו של UNCHARTED וBIOSHOCK INFINITE, הם מגדירים את עצמם כאקשן-הרפתקה, אבל הם בערך היחידים שעושים זאת מכל מי ששיחק אותם :)
ביושוק היה לגמרי שוטר לכל דבר, בפועל.
אנצ'רטד פחות, בעיקר בזכות קטעי הפאזל והפלטפורמה.
נדמה שזה יהיה אפילו קצת פחות שוטר מאנצ'רטד, ויהיו קטעי קישור אינטראקטיביים במקום קטעי פלטפורמה (או יותר נכון - טיפוס).

בכל אופן, נראה לי שהראיון שהבאת מבשר חדשות טובות - המשחק לא יהיה ברובו QTE כמו RYSE וכד', למי שהיה מספיק מנותק מספיק כדי לחשוב כך לרגע ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 21:25

אירטיונאל הגדירה את ביושוק אינפיניט כמשהו חוץ משוטר?
זה באמת הזוי, אולי בהתחלה עוד היה אלמנט הרפתקני, אבל בשלב שאני נמצא אני אשכרה מנקה זירה אחרי זירה.
בין המשחקים הכי שוטריים ששיחקתי בדור הזה מלבד COD.

דם אנצ'רטד למרות הפאזלים והפלטפורמה הוא די שוטר רוב הזמן אז אולי החלוקה היא לא 80 אחוז כמו האורדר אלא 65-35 אבל עדיין לא מעט ירי.
גם באורדר אגב יש אלמנטים פלטפורמיים קלים של קפיצות וטיפוס כמו שראית בסרטון שקופצים מהגגות.

בקשר לסרטון זה היה ברור לי שה QTE נשמר לאירועים מיוחדים, במיוחד שהם השקיעו בו כ"כ הרבה ובנו עץ סביבו סטייל דייויד קייג', זה ברור שהם לא יוכלו לחפור איתו יותר מדי.
מוזר לי שאנשים כל הזמן ממהרים לקפוץ למסקנות מטופשות על סמך גיימפליי רנדומלי של 30 שניות של קטעים מודבקים שברור מהם שהמפתחים רצו להראות כל מני אלמנטים שונים במשחק.

אבל כן זה הולך להיות מפוצץ QTE כמו רייז וגם אין בכלל גיימפליי, הכל דיבורים סינמטיים על גגות ו QTE בהילוך איטי כשפעם ב יורים ב 2 אנשים דרך מסדרון, מה לא ראית את הסרטון חשיפה!? :P

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 21:43

bling כתב:אירטיונאל הגדירה את ביושוק אינפיניט כמשהו חוץ משוטר?
זה באמת הזוי, אולי בהתחלה עוד היה אלמנט הרפתקני, אבל בשלב שאני נמצא אני אשכרה מנקה זירה אחרי זירה.
בין המשחקים הכי שוטריים ששיחקתי בדור הזה מלבד COD.

דם אנצ'רטד למרות הפאזלים והפלטפורמה הוא די שוטר רוב הזמן אז אולי החלוקה היא לא 80 אחוז כמו האורדר אלא 65-35 אבל עדיין לא מעט ירי.
גם באורדר אגב יש אלמנטים פלטפורמיים קלים של קפיצות וטיפוס כמו שראית בסרטון שקופצים מהגגות.

בקשר לסרטון זה היה ברור לי שה QTE נשמר לאירועים מיוחדים, במיוחד שהם השקיעו בו כ"כ הרבה ובנו עץ סביבו סטייל דייויד קייג', זה ברור שהם לא יוכלו לחפור איתו יותר מדי.
מוזר לי שאנשים כל הזמן ממהרים לקפוץ למסקנות מטופשות על סמך גיימפליי רנדומלי של 30 שניות של קטעים מודבקים שברור מהם שהמפתחים רצו להראות כל מני אלמנטים שונים במשחק.

אבל כן זה הולך להיות מפוצץ QTE כמו רייז וגם אין בכלל גיימפליי, הכל דיבורים סינמטיים על גגות ו QTE בהילוך איטי כשפעם ב יורים ב 2 אנשים דרך מסדרון, מה לא ראית את הסרטון חשיפה!? :P


לפי איך שהמפתחים תיארו את המשחק, כך שיש מעבר תמידי של ירי-סרטון-QTE, בהחלט סביר לדאוג שתהייה בעיה באיזון, כמו שהיתה בRYSE. יכול להיות שהיחס יהיה שונה (אפילו סביר להניח), אבל בעיה באיזון עדין מדאיגה, פשוט בגלל איך שהמפתחים מתייחסים למשחק של עצמם.
הם שמו כל כך הרבה דגש בחשיפה על סרטוני המעבר והQTE וכל כך מעט דגש על הגאנפליי (שהתיאור היחיד שלה שקראתי עד עכשיו הוא גירסא clunky של גירס), שחשש בנוגע לסדר העדיפויות שלהם רחוק מלהיות מטופש ובהחלט במקום.
הרי אם המשחק באמת מתרכז ברוב רובו בירי, הגיוני יהיה להראות את הירי הזה בחשיפה. אם המשחק הוא 80% ירי ו20% כל השאר, למה הם הראו בחשיפה 80% כל השאר ו20% ירי. אתה חושפים משחק? תראו איך הוא ישוחק רוב הזמן ותפלפלו את העניינים עם התוספות הקטנות (כביכול). אם לא עושים את זה, אז אי אפשר להתלונן שאנשים מפקפקים במה יהיה במשחק.
כמובן שכל מי שהעלה דאגה כזאת, גם סייג אותה ואמר שהוא רוצה לראות יותר, כי החשיפה הזאת היתה לא משהו, בלשון המעטה. חצי מהזמן של החשיפה התמקד בQTE. מה הפלא שאנשים חוששים שיהיו יותר מידי QTE גם במשחק הסופי?

אפשר גם להאמין לכל מילה שהם אומרים על המשחק. בדיוק כמו שכולם האמינו שRYSE יהיה מגוון ומאתגר, כי ככה אמרו בקרייטק ואף אחד לא רץ להסיק מסקנות מטופשות על סמך סרטון של דקה.

אף אחד לא אמר שהוא הולך להיות מפוצץ QTE כמו רייז, או שאין בכלל גיימפליי, או שרק יורים פעם ב... באנשים דרך מסדרון. מוזר לי שאנשים כל הזמן ממהרים לקפוץ למסקנות מטופשות, שאנשים בכלל לא אמרו.
למה לקחת "החשיפה לא הראית הרבה. אני מקווה שהמשחק לא יתרכז במה שהחשיפה התרכזה בו" ולהפוך את זה ל"בטוח המשחק יהיה אחד לאחד ביחס הירי-סרטונים-QTE של החשיפה ואין ספק שהוא יהיה מחורבן!!!"?
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2014, 13:50

סליחה, נדמה לי שהתבלבלתי וזה פשוט היה ויכוח בקהילה, האם הוא A או S
:)

וביושוק אינפיניט בהחלט שוטר לכל דבר בעיניי, עם אלמנטים פה ושם של RPG, אבל בקטנה ממש.
מה שכן, למרות שהוא שוטר - זה האלמנט הכי פחות טוב בו :/

ומה ז"א "בשלב שאני נמצא בו..."???? לא סיימת אותו? ואם לא - מה אתה עושה לעזאזל במקום?! :D

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 19 פברואר 2014, 21:57

ראית את הריאיון קאווטיק? זה ברור שהם זרקו כל מני אלמנטים שונים במשחק, אפשר לקוות שלא יהיו הרבה QTE אבל מפה ועד רייז על סמך 20 שניות של גיימפליי? מה נסגר כאילו.
למה לא לחשוב שזה יהיה כמו TR מבחינת QTE? למה לקפוץ לתסריט הכי קיצוני?
זה ברור שהם הראו קטע גיימפליי קצר של ירי, קטע קצר של qte, קטע קצר של סרטון בשליטת השחקן עם הנשק שזז וכו׳ וזהו.
חשיפה מסכנה אבל מפה להשוואות לרייז זה מגוחך, במיוחד שאומרים חד וחלק שזה tps עם דגש כבד על ירי ל 80 אחוז מהמשחק.

זו בכלל לא חשיפה מלאה ורצינית, זה רק להראות גראפיקה וקצת אלמנטים שונים מהמשחק, כשתראה קטע גיימפליי מלא של שלב שלם כמו שעשו עם רייז ושם תראה כל הזמן Qte אז יהיה לך יותר ביסוס כמו שאנשים עשו על רייז שראו חלק יפה מהמשחק וממערכת הקרב שלו, עד אז זו פשוט השוואה מטומטמת שאין סיבה להניח מלחתכילה.
-------
לאסקין אני אני בדרך לסיים! סתם עיכובים מטופשים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2014, 16:36

bling כתב:ראית את הריאיון קאווטיק? זה ברור שהם זרקו כל מני אלמנטים שונים במשחק, אפשר לקוות שלא יהיו הרבה QTE אבל מפה ועד רייז על סמך 20 שניות של גיימפליי? מה נסגר כאילו.
למה לא לחשוב שזה יהיה כמו TR מבחינת QTE? למה לקפוץ לתסריט הכי קיצוני?
זה ברור שהם הראו קטע גיימפליי קצר של ירי, קטע קצר של qte, קטע קצר של סרטון בשליטת השחקן עם הנשק שזז וכו׳ וזהו.
חשיפה מסכנה אבל מפה להשוואות לרייז זה מגוחך, במיוחד שאומרים חד וחלק שזה tps עם דגש כבד על ירי ל 80 אחוז מהמשחק.

זו בכלל לא חשיפה מלאה ורצינית, זה רק להראות גראפיקה וקצת אלמנטים שונים מהמשחק, כשתראה קטע גיימפליי מלא של שלב שלם כמו שעשו עם רייז ושם תראה כל הזמן Qte אז יהיה לך יותר ביסוס כמו שאנשים עשו על רייז שראו חלק יפה מהמשחק וממערכת הקרב שלו, עד אז זו פשוט השוואה מטומטמת שאין סיבה להניח מלחתכילה.
-------
לאסקין אני אני בדרך לסיים! סתם עיכובים מטופשים.


מה נסגר, בלינג? אמרתי מתישהו שהוא יהיה בדיוק כמו RYSE? אמרתי שכמות הQTE בו תהייה זהה לזו שבRYSE? למה אתה מבין שאני אומר דברים, שבכלל לא כתובים?
ברור שראיתי את הראיון. בדיוק אליו התייחסתי. המפתח שם אמר את המילה סינמטי כל כך הרבה, שזה הזכיר את RYSE. הוא גם אמר שהוא רוצה שהשחקנים יבינו שהמעבר התמידי בין גיימפליי-סרטונים-QTE הוא הפייסינג שהם רוצים למשחק. אם זה לא נשמע לך כמו RYSE, סבבה. לי כן.

גם החשיפה הראשונה של RYSE היתה חתך רוחב. גם שם רק הראו חלק מהאלמנטים ולא שלב שלם. שם בהחלט לא היית אופטימי כמו עכשיו.
בסה"כ אמרתי שיש דימיון בין החשיפה הזאת והחשיפה של רייז ושיש דימיון מסוים בין המשחקים, אז זה מעלה אצלי חששות דומים. זה הכל. לא אמרתי שום דבר נחרץ, בדיוק בגלל הסיבה שהעלית - עדין לא ראינו מספיק ויהיה אפשר לדעת יותר ברגע שנראה איזה חצי שלב משוחק באמת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2014, 22:44

אינפמס ישקול 24GB למי שמוריד דיגיטלית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 19 פברואר 2014, 23:49

DrKeo כתב:אינפמס ישקול 24GB למי שמוריד דיגיטלית.

הוא גם שוקל 24 GB למי שוכש אותו פיזית. מניסיון עם קיילזון שאדו פול...
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 פברואר 2014, 09:14

לא אמרו שזה משנה, סתם נתון שהוצג :)
זה פחות או יותר הממוצע של משחק דור הבא שייצא, אני מניח.
אני חושב שאחכה שתצא גירסת טרה /:

שחר, הטעות שלך במשפט הזה:
"הוא גם אמר שהוא רוצה שהשחקנים יבינו שהמעבר התמידי בין גיימפליי-סרטונים-QTE הוא הפייסינג שהם רוצים למשחק. אם זה לא נשמע לך כמו RYSE, סבבה. לי כן."
היא שרייז משלב את הQTE בגיימפליי המרכזי, במכניקה של כל הריגה והריגה, ואילו ORDER משלב את הQTE בסרטונים, והופך אותם לאינטראקטיביים יותר, במקום להפוך את הגיימפליי עצמו לאינטראקטיבי פחות. וזה הבדל גדול מאוד.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 פברואר 2014, 10:17

Nucleus_Dawn כתב:
מה נסגר, בלינג? אמרתי מתישהו שהוא יהיה בדיוק כמו RYSE? אמרתי שכמות הQTE בו תהייה זהה לזו שבRYSE? למה אתה מבין שאני אומר דברים, שבכלל לא כתובים?
ברור שראיתי את הראיון. בדיוק אליו התייחסתי. המפתח שם אמר את המילה סינמטי כל כך הרבה, שזה הזכיר את RYSE. הוא גם אמר שהוא רוצה שהשחקנים יבינו שהמעבר התמידי בין גיימפליי-סרטונים-QTE הוא הפייסינג שהם רוצים למשחק. אם זה לא נשמע לך כמו RYSE, סבבה. לי כן.

גם החשיפה הראשונה של RYSE היתה חתך רוחב. גם שם רק הראו חלק מהאלמנטים ולא שלב שלם. שם בהחלט לא היית אופטימי כמו עכשיו.
בסה"כ אמרתי שיש דימיון בין החשיפה הזאת והחשיפה של רייז ושיש דימיון מסוים בין המשחקים, אז זה מעלה אצלי חששות דומים. זה הכל. לא אמרתי שום דבר נחרץ, בדיוק בגלל הסיבה שהעלית - עדין לא ראינו מספיק ויהיה אפשר לדעת יותר ברגע שנראה איזה חצי שלב משוחק באמת.

לאסקין פחות או יותר ענה לך, משום מה החלטת שרייז הקבלה טובה לאורדר ועל סמך מה?
קטע גיימפליי של 30 שניות שבתוכו יש QTE וקאטסינס על גגות?
למה להניח שבגלל שהם השקיעו ב QTE מעבר לסטנדרט בתעשייה (וכמובן שהם גם הסבירו את המכניקה בראיונות מה שגרם לך להאמין שבגלל זה היא דומיננטית כמו רייז) פתאום הוא מזכיר את רייז שהשתמש בזה בצורה הכי גרועה ורפטטיבית שיש?
למה לא לחשוב שזה יקרה ברגעים מיוחדים וסינמטים במשחק כמו הרבה משחקים בתעשייה?

ובגלל שהם השתמשו במילה סינמטיות שוב הקבלת את זה לרייז, למה בגלל שיש להם פרזנטציה שמתמקדת ברמה סינמטית גבוהה זה מזכיר דווקא את רייז? למה לא אנצ׳רטד של נוטידוג שגם אוהבת להשתמש במילה סינמטיות?

בסופו של דבר לקחת משחק שעושה רושם של TPS די סטנדרטי שכמעט את כולו תבלה בירי והחלטת שהוא דומה להאק אנ סלאש בין הגרועים שיצאו בשנים האחרונות שאצלו ה QTE הוא חלק דומיננטי מהמכניקות הבסיסיות במשחק, וכל זה על סמך מה?
גיימפליי של 30 שניות וראיונות שבהם הם מסבירים על המכניקות השונות ומשתמשים במילה סינמטיות? (ועל הדרך מציינים שזה קודם כל שוטר שכמעט כולו מתרכז בירי)
ואתה משווה זאת לחשיפה של רייז שקיבלנו גיימפליי רציף ושלם של 10 דקות שבהן יכלנו להתרשם עד כמה המערכת קרב וכל המכניקות עושות רושם רע בנוסף ל previews נוראיים בזמנו שפירטו איך ה qte שלהם עובד?

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 פברואר 2014, 10:30

קצת סירבלת את זה, אבל נו טוב ;)
אני חושב שאפשר לסכם שהוא נראה לגמרי כמו UNCHARTED ביריות, ולגמרי כמו TWD בקטעי הקישור שיש בהם אקשן.

הQTE של רייז הרבה יותר "סטנדרטי" ובסיסי, אין BRANCHING כמו בTWD/TWAU והוא דווקא מזכיר משחקים אחרים כמו GOW, רק ששם זה לא חובה בכל אוייב שהורגים (אם כי כן בבוסים), אלא אם בא לך לבצע "פיניש", ולכן זה גם לא משהו שפגע בGOW, וכן פגע ברייז.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 פברואר 2014, 21:40

bling כתב:לאסקין פחות או יותר ענה לך, משום מה החלטת שרייז הקבלה טובה לאורדר ועל סמך מה?
קטע גיימפליי של 30 שניות שבתוכו יש QTE וקאטסינס על גגות?
למה להניח שבגלל שהם השקיעו ב QTE מעבר לסטנדרט בתעשייה (וכמובן שהם גם הסבירו את המכניקה בראיונות מה שגרם לך להאמין שבגלל זה היא דומיננטית כמו רייז) פתאום הוא מזכיר את רייז שהשתמש בזה בצורה הכי גרועה ורפטטיבית שיש?
למה לא לחשוב שזה יקרה ברגעים מיוחדים וסינמטים במשחק כמו הרבה משחקים בתעשייה?

ובגלל שהם השתמשו במילה סינמטיות שוב הקבלת את זה לרייז, למה בגלל שיש להם פרזנטציה שמתמקדת ברמה סינמטית גבוהה זה מזכיר דווקא את רייז? למה לא אנצ׳רטד של נוטידוג שגם אוהבת להשתמש במילה סינמטיות?

בסופו של דבר לקחת משחק שעושה רושם של TPS די סטנדרטי שכמעט את כולו תבלה בירי והחלטת שהוא דומה להאק אנ סלאש בין הגרועים שיצאו בשנים האחרונות שאצלו ה QTE הוא חלק דומיננטי מהמכניקות הבסיסיות במשחק, וכל זה על סמך מה?
גיימפליי של 30 שניות וראיונות שבהם הם מסבירים על המכניקות השונות ומשתמשים במילה סינמטיות? (ועל הדרך מציינים שזה קודם כל שוטר שכמעט כולו מתרכז בירי)
ואתה משווה זאת לחשיפה של רייז שקיבלנו גיימפליי רציף ושלם של 10 דקות שבהן יכלנו להתרשם עד כמה המערכת קרב וכל המכניקות עושות רושם רע בנוסף ל previews נוראיים בזמנו שפירטו איך ה qte שלהם עובד?



אני אומר "יש נקודות דימיון בין רייז וTHE ORDER ויש נקודות דימיון בין החשיפה של רייז והחשיפה של THE ORDER".

אתה מגיבים ל"רייז וTHE ORDER הם אחד לאחד אותו המשחק וכמות הQTE בשניהם זהה לחלוטין".

אתם מוזמנים להגיב למה שאני כותב, במקום למה שהמצאתם, אם מתחשק לכם.
את נקודות הדימיון שזיהיתי (וכמו שאמרתי, לא הועלו רק על ידי) כבר הסברתי. אין טעם שאסביר אותן שוב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 פברואר 2014, 14:05

לגבי החשיפה וההתמקדות בזה - אני די מסכים.
לגבי הדמיון בין 2 המשחקים - אני לא.

ונשאיר את זה כך :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 פברואר 2014, 15:57

Laskin כתב:לגבי החשיפה וההתמקדות בזה - אני די מסכים.
לגבי הדמיון בין 2 המשחקים - אני לא.

ונשאיר את זה כך :)

אני מנחש שזה גם תלוי איזה previews קראת כדי לקבל את הרושם הזה, למשל בראיון שהבאתי שהמפתח מסביר שהם רק הביאו טעימה בחשיפה לאלמנטים שונים אבל בסופו של דבר זה TPS עם הרבה ירי זה כבר מוציא אותו מהקטגוריה הזו מבחינת חשיפה, אבל עזוב, הויכוח הזה באמת נמתח יותר מדי, בוא נשאיר את זה כך...

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 פברואר 2014, 01:20

Nigga כתב:אני מניח ב GDC אנחנו נקבל גיימפליי שלם עם נקודת התחלה וסוף קצת יותר נורמליים. מי היה מאמין שעוד פחות מחודש GDC 2014.


תיקנתי

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 פברואר 2014, 17:33

Laskin כתב:
תיקנתי

הגזמת לאסקין, אחת הסיבות לחשיפה המצומצמת הזו זה בגלל שהמשחק עדיין לא במצב מספיק טוב לתצוגה, העיתונאים דיווחו על בילד לא יציב וגם RAD הסבירה שהקוד לא עבר אופטימזציה, קשה להאמין שתוך פחות מחודש פתאום יציגו לנו שלב שלם שמוכן להדגמה.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 פברואר 2014, 01:58

לא יודע, אני בינתיים מהמר שהם יעבדו החודש במלוא המרץ על דמו, ואם ירגישו מספיק בטוחים בו, שהוא יכול להוריד את החששות שהכתבי דיברו עליהן - למה לא?
לא הייתי באמת שם על זה כסף אמיתי, אבל זה אפשרי בהחלט :P
חודש זה לא כזה מעט זמן, ולא בטוח (ואילו מאוד סביר להניח) שהדמו שהראו לכתבים היה הבילד האחרון בהחלט שיש להם, אלא בטח האחרון מאז שהתחילו לעבוד על הדמו הזה, נגיד חודש או חודשיים אחורה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 פברואר 2014, 18:43

Laskin כתב:לגבי החשיפה וההתמקדות בזה - אני די מסכים.
לגבי הדמיון בין 2 המשחקים - אני לא.

ונשאיר את זה כך :)


אתה לא חושב ששני המשחקים עם גרפיקה מאוד מוצלחת ולוק סינמטי?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 פברואר 2014, 20:05

bling כתב:הגזמת לאסקין, אחת הסיבות לחשיפה המצומצמת הזו זה בגלל שהמשחק עדיין לא במצב מספיק טוב לתצוגה, העיתונאים דיווחו על בילד לא יציב וגם RAD הסבירה שהקוד לא עבר אופטימזציה, קשה להאמין שתוך פחות מחודש פתאום יציגו לנו שלב שלם שמוכן להדגמה.

זה שהם הציגו עכשיו משהו לא אומר שהם סיימו את הדמו הזה עכשיו, יכול להיות שהם גמרו אותו לפני כמה זמן והבילד האמיתי שלהם הוא לקראת GDC.

שחר, לא תארת כרגע כל משחק שהולך להיות בדור הזה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 פברואר 2014, 20:49

DrKeo כתב:


לא. לא כל משחק שהולך להיות בדור הזה מנסה, או מצליח להיות סינמטי כמו שרייז וORDER הצליחו. בטח ובטח שלא כל משחק שם דגש כל כך ברור על הכיוון הזה בפרזנטציה שלו. לשמחתנו הרבה, לא כולם דיוויד קייג'.
זה גם מתבטא בכל מיני אפקטים שהם מוסיפים על גבי התמונה, כדי ליצור תמונה שמזכירה סרטים וגם בעבודת מצלמה מאוד מסוגננת. זה משהו שגם ברייז וגם באורדר הצליחו להגיע לרמות גבוהות מאוד.
אותו הדבר נכון בנוגע לגרפיקה. אלו שניים מהמשחקים הכי מרשימים שראינו. WITCHER 3 הוא בין היחידים שיותר מרשים מהם, למשל.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 54 אורחים

cron