PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 מרץ 2014, 04:20

matangt8 כתב:אולי במקום שיסגרו אותם,שירחיבו אותם...הבנתי שהם חצי מהגודל של TURN 10...

מה שבאמת חשוב הוא שT10 משתמשים במיקור חוץ ופליפוני לא. לא הגיוני שבמשחק שכל מה שצריך לעשות בו זה למדל מכוניות, הדבר הכי בסיסי שממדל תלת מימדי לומד, הצוות עצמו צריך למדל את כל המכוניות. אצל T10 מיקרוסופט מחליטה כמה היא מוכנה לשלם והיא פשוט שוכרת אמנים בתקציב הזה. ככה הם לא מוגבלים בכלל בגודל של T10, ככה גם T10 עושה פי 2 יותר מכוניות במשחקים שלה מאשר פליפוני. לא ברור לי למה סוני לא עושה את זה למרות שיש לי הרגשה שזה עניין של כבוד יפני שבא דווקא מפליפוני.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 20 מרץ 2014, 20:37

DrKeo כתב:מה שבאמת חשוב הוא שT10 משתמשים במיקור חוץ ופליפוני לא. לא הגיוני שבמשחק שכל מה שצריך לעשות בו זה למדל מכוניות, הדבר הכי בסיסי שממדל תלת מימדי לומד, הצוות עצמו צריך למדל את כל המכוניות. אצל T10 מיקרוסופט מחליטה כמה היא מוכנה לשלם והיא פשוט שוכרת אמנים בתקציב הזה. ככה הם לא מוגבלים בכלל בגודל של T10, ככה גם T10 עושה פי 2 יותר מכוניות במשחקים שלה מאשר פליפוני. לא ברור לי למה סוני לא עושה את זה למרות שיש לי הרגשה שזה עניין של כבוד יפני שבא דווקא מפליפוני.

הם והכבוד היפני שלהם...זה הרס לי את החוויה של GT6 ואם הם אומרים שוב פעם שבGT7 יש "1500 מכוניות" וחלקם עדיין מכוניות "רגילות" אני לא קונה את המשחק הזה.

זה נכון שיש לפוניפוני חצי ממספ המפתחים של T10. בזמן שבזמן הפיתוח של פורצה 3 היה לT10 בערך 300 מפתחים,לPD יש בערך 110 לפי האתר שלהם.. קצת הזוי שסוני לא מרחיבה אותם. התקווה שלי שנוכל לקבל משחק שלם כמו GT4 ולא משחקים שבורים כמו GT5 וGT6
נערך לאחרונה על ידי matangt8 ב 21 מרץ 2014, 06:02, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 20 מרץ 2014, 20:51

הביקורות של Infamous התחילו לזרום, הממוצע עומד על 81 עם ביקורות טובות מGT עם 88 ו-81 מGamespot. נראה שעיקר הביקורות נוגעת למשימות צד לא מעניינות ושחוזרות על עצמן לעומת הקודמים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2014, 22:41

רשמים מהמורפיוס אומרים שאין בחילת תנועה והזמן תגובה טוב אבל המשקפיים פתוחים מלמטה כך שאתה רואה את הרצפה ונכנס אור שמפריעים לאמרסיה ושרואים את הפיקסלים כמו באוקולוס DK1.
במאי טכני ביוביסופט:
“Screen latency is good but a bit pixelized. Pretty cool PSMove usage on Castle,”
עוד עובד של יוביסופט:
"The screen quality is good but you can still see the pixel like with the Oculus Rift (haven’t tried the HD one)"
הוא הוסיף:
"So, here is my Morpheus demo debrief. It’s quite comfortable and easy to adjust. Immersion wasn’t perfect: was still able to see the ground"
"Immersion is quite cool, even more with the pad mimicking your arm. As soon as the shark attacks the cage, everything is moving but not you.""
…So it’s quite weird and breaking your immersion. I’m subject to motion sickness but didn’t felt it here which is great
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 מרץ 2014, 22:38

דיגיטל פאונדרי ראשוני לאינפיימוס.
המשחק עובד תמיד על מעל 30 FPS, מה שאומר שהכל רץ חלק ויפה. זה המצב גם כשיש הרבה אויבים ופיצוצים.
נראה חביב ביותר. לא סיבה לקנות קונסולה, אבל יכול להעביר את הזמן נחמד אם הPS4 זו מכונת המשחקים היחידה שיש בבית.

אם חברה לא הכי מוכשרת טכנית כמו סאקר פאנצ' הצליחה לעשות את זה, זו עוד תעודת כבוד לכמה טוב הPS4 מעוצבת.

יש בכתבה סרטון של 50 הדקות הראשונות של המשחק, אז הזהרו מספוילרים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 מרץ 2014, 08:41

אחרי שצחקו על מייקרוסופט בפעם הראשונה:
תמונה
נראה שהמסורת ממשיכה:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 16:48

עוד בדיחות אינפיימוס בעדיבות קוטאקו:
תמונה
קראו את הכיתוב מימין בכל לוח.
ומשחק שמודע לעצמו:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 מרץ 2014, 19:40

Nucleus_Dawn כתב:דיגיטל פאונדרי ראשוני לאינפיימוס.
המשחק עובד תמיד על מעל 30 FPS, מה שאומר שהכל רץ חלק ויפה. זה המצב גם כשיש הרבה אויבים ופיצוצים.
נראה חביב ביותר. לא סיבה לקנות קונסולה, אבל יכול להעביר את הזמן נחמד אם הPS4 זו מכונת המשחקים היחידה שיש בבית.

אם חברה לא הכי מוכשרת טכנית כמו סאקר פאנצ' הצליחה לעשות את זה, זו עוד תעודת כבוד לכמה טוב הPS4 מעוצבת.

יש בכתבה סרטון של 50 הדקות הראשונות של המשחק, אז הזהרו מספוילרים.

מעניין, הם מדגישים כמה המשחק יפהיפה, מחזיק ב AA מאוד מתקדם, תאורה מורכבת, אפקטים מתקדמים וכל זה בלי נפילות, נשמע שהם ממש משתפכים עליו.
הם מכנים אותו אפילו ״stunning achievement״ מבחינה טכנית, למרות כל הנסיונות פה להמעיט ממנו בזה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 14:52

אינפיימוס באמת נראה מדהים, לטעמי אפילו טוב מRyse:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

שום בול, הכל לכידות מסך של שחקנים.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 מרץ 2014, 15:05

למשחק יש DRAW DISTANCE מהמרשימים יותר שראיתי... ראיתי בינתיים רק בסרטי יוטיוב שלא מאפשרים להציג את האפקטים כמו שצריך, אבל זה עדיין נראה פשוט מדהים לפעמים.
עם זאת, RYSE נראה תמיד טוב יותר, כי יש לו פחות חופש כמובן, והרבה יותר פירוט במה שכן קיים.
לא משווים אף פעם גרפיקה של עולם פתוח למשחק שהוא לא...

אני מניח שGTA5 לPC יהיה לא פחות מרשים... אני כמובן רק מקווה ולא יודע דבר, אבל הם בטח עובדים עליו המון זמן ולא יוציאו סתם פורט עלוב כמו ב-4.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 23:28

Laskin כתב:למשחק יש DRAW DISTANCE מהמרשימים יותר שראיתי... ראיתי בינתיים רק בסרטי יוטיוב שלא מאפשרים להציג את האפקטים כמו שצריך, אבל זה עדיין נראה פשוט מדהים לפעמים.
עם זאת, RYSE נראה תמיד טוב יותר, כי יש לו פחות חופש כמובן, והרבה יותר פירוט במה שכן קיים.
לא משווים אף פעם גרפיקה של עולם פתוח למשחק שהוא לא...

אני מניח שGTA5 לPC יהיה לא פחות מרשים... אני כמובן רק מקווה ולא יודע דבר, אבל הם בטח עובדים עליו המון זמן ולא יוציאו סתם פורט עלוב כמו ב-4.

על סמך מראה עיניים אני לא רואה את זה, אינפיימוס נראה לטעמי טוב יותר, בוא לא נשכח שהוא גם רץ ברזולוציה גדולה פי 2 כמעט. פשוט מדהים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 15:36

Laskin כתב:למשחק יש DRAW DISTANCE מהמרשימים יותר שראיתי... ראיתי בינתיים רק בסרטי יוטיוב שלא מאפשרים להציג את האפקטים כמו שצריך, אבל זה עדיין נראה פשוט מדהים לפעמים.
עם זאת, RYSE נראה תמיד טוב יותר, כי יש לו פחות חופש כמובן, והרבה יותר פירוט במה שכן קיים.
לא משווים אף פעם גרפיקה של עולם פתוח למשחק שהוא לא...

אני מניח שGTA5 לPC יהיה לא פחות מרשים... אני כמובן רק מקווה ולא יודע דבר, אבל הם בטח עובדים עליו המון זמן ולא יוציאו סתם פורט עלוב כמו ב-4.


הDD באמת מפתיע לטובה. בסרטונים שהראו הוא היה הרבה פחות טוב, אבל הם הצליחו להסתיר הרבה פופ אין עם שימוש יפה באפקט DOF. הם עשו כמה טריקים ממש יפים, שהרימו את הרמה הגרפית של המשחק, מאז התצוגות המוקדמות שלו.
בסופו של דבר, זה שבנו את המשחק מאוד שטחי, בכל הנוגע לעולם המשחק, עזר להם להגיע לרמה גרפית מאוד יפה, באופן יחסי. המשחק הזה לגמרי גורם לי לצפות למשחק עולם פתוח ממפתחת בטופ של הז'אנר.

בשורה התחתונה, אני חושב שבלינג היה הכי מדויק בתיאורים שלו. הם עשו קפיצה יפה בכל הנוגע לאיך שהמשחק נראה, אבל הבעיות שליוו את הסדרה מההתחלה עדין שם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 מרץ 2014, 23:48

לא שיחקתי ברייז וגם אין לי PC חזק לכן הניסיון שלי לא שווה הרבה אבל לאינפמוס יש את ה IQ הכי מדהים שראיתי, התמונה שלו מושלמת, שוב לא ראיתי 4K וכאלו אבל קשה למצוא פגמים כלשהם, וכן אני יודע ש 4K פתאום יראה לי עוד יותר חלק איכשהו, זה תמיד ככה, אבל בעיניים שלי זה נראה חסר פגמים.
התיאור של בולשוט שהתעורר לחיים מדויק במקרה הזה, יש רגעים שזה פשוט לא יאומן לאיפה משחקים הגיעו ואני מוצא את עצמי ממש מחזיק את הראש שזה משחק עולם פתוח ושאני שולט בדבר הזה :)

בשבילי (במיוחד ברגעים הללו) זה בקלות המשחק הכי יפה שראיתי אי פעם (במציאות כמובן בלי השוואות לקרייסיס 3 על פיסי ביוטיוב שאינפמוס מרשים ממנו בהשוואה כזו אבל ברור לי שעל פיסי חזק עם IQ מטורף קרייסיס 3 יכול להרשים אולי יותר), המודלים בגיימפליי והכל זהים לחלוטין לסרטוני המעבר אגב, זה לא בלוף כמו באנצ׳רטד ו TLOU, אם תעשו זום תראו שה fidelity אחד לאחד, מדהים לעולם פתוח.

מבחינת גיימפליי אני רק בהתחלה, אני יכול לאמר שהמשחק התחיל מצויין, אבל עכשיו שנכנסתי לאיזור הראשון מתחילות לצוץ לי איתו כמה בעיות...
אני לא אמהר לשפוט עדיין, אני רק מקווה שלא יעייף אותי, האויבים אגב עדיין במינימום יוצאי navy seals וכולם פוגעים בצורה מדויקת ממרחק של מאות מטרים.

בכל אופן זה לא שונה מאינפמוסים הקודמים ואני בטוח שחובבי הסדרה יעופו עליו, הוא מרגיש הרבה יותר מלוטש וחלק מהקודמים, זה כבר משהו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 15:50

bling כתב:לא שיחקתי ברייז וגם אין לי PC חזק לכן הניסיון שלי לא שווה הרבה אבל לאינפמוס יש את ה IQ הכי מדהים שראיתי, התמונה שלו מושלמת, שוב לא ראיתי 4K וכאלו אבל קשה למצוא פגמים כלשהם, וכן אני יודע ש 4K פתאום יראה לי עוד יותר חלק איכשהו, זה תמיד ככה, אבל בעיניים שלי זה נראה חסר פגמים.
התיאור של בולשוט שהתעורר לחיים מדויק במקרה הזה, יש רגעים שזה פשוט לא יאומן לאיפה משחקים הגיעו ואני ממש מחזיק את הראש...,

בשבילי (במיוחד ברגעים הללו) זה בקלות המשחק הכי יפה שראיתי אי פעם (במציאות כמובן בלי השוואות לקרייסיס 3 על פיסי ביוטיוב שאינפמוס מרשים ממנו בהשוואה כזו אבל ברור לי שעל פיסי חזק עם IQ מטורף קרייסיס 3 יכול להרשים אולי יותר), המודלים בגיימפליי והכל זהים לחלוטין לסרטוני המעבר אגב, זה לא בלוף כמו באנצ׳רטד ו TLOU, אם תעשו זום תראו שה fidelity אחד לאחד, מדהים לעולם פתוח.

מבחינת גיימפליי אני רק בהתחלה, אני יכול לאמר שהמשחק התחיל מצויין, אבל עכשיו שנכנסתי לאיזור הראשון מתחילות לצוץ לי איתו כמה בעיות...
אני לא אמהר לשפוט עדיין, אני רק מקווה שלא יעייף אותי, האויבים אגב עדיין במינימום יוצאי navy seals וכולם פוגעים בצורה מדויקת ממרחק של מאות מטרים.

בכל אופן זה לא שונה מאינפמוסים הקודמים ואני בטוח שחובבי הסדרה יעופו עליו, הוא מרגיש הרבה יותר מלוטש וחלק מהקודמים, זה כבר משהו.


הבנתי שהמשחק הופך ליותר מהנה בrגע שמקבלים את כוחות הניאון, כי הפלטפורמינג משתפר.
מעניין גם לדעת איך המשימות שהוסיפו בפאטצ' יום ראשון היו משפעיות על הטענות לרפטטיביות. אשמח לשמוע ממך אם בפן הזה יש שיפור במשחק, על פני הקודמים (אני זוכר את הראשון ממש לרעה. כמו AC הראשון, רק עם פלטפורמינג משעמם ועולם מת).

מעבר לזה, ברוך הבא לעולם ה1080P. אני זוכר שהרגשתי כמוך כששיחקתי בקרייסיס 3. חבל שהוא משחק כל כך נוראי. אלמלא רייז, הוא היה המשחק הכי גרוע של קרייטק.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 24 מרץ 2014, 15:57, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 15:57

Nucleus_Dawn כתב:
הבנתי שהמשחק הופך ליותר מהנה בrגע שמקבלים את כוחות הניאון, כי הפלטפורמינג משתפר.
מעניין גם לדעת איך המשימות שהוסיפו בפאטצ' יום ראשון היו משפעיות על הטענות לרפטטיביות. אשמח לשמוע ממך אם בפן הזה יש שיפור במשחק, על פני הקודמים (אני זוכר את הראשון ממש לרעה. כמו AC הראשון, רק עם פלטפורמינג משעמם ועולם מת).

יש לך יציאות מוזרות, באינפיימוס הראשון יש משהו כמו 20 משימות צד שונות, שזה בערך כל סוגי משימות הצד שיש בכל משחקי AC ביחד, ואתה עוד משווה את זה לראשון. ועל המשימות צד יש בערך 45 משימות ראשיות מקדמות עלילה. אתה בטוח ששיחקת איי פעם באינפיימוס? כי קודם טענת שהפלטפורמינג שונה מAC, ושהרחובות ריקים ושאין גיוון בגיימפליי ובמשימות. כל מה שאתה אומר הוא בערך הפוך ממה שהמשחק הציג, וזה אפשר לראות אמפירית.

הביקורת על המשחק הנוכחי הוא שהוא רפטטיבי ביחס לקודמיו, לא כמוהם. בגלל זה לדוגמא GT נתנו לו 85 ולא 93 כמו לשני לדוגמא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 16:05

Death_119 כתב:יש לך יציאות מוזרות, באינפיימוס הראשון יש משהו כמו 20 משימות צד שונות, שזה בערך כל סוגי משימות הצד שיש בכל משחקי AC ביחד, ואתה עוד משווה את זה לראשון. ועל המשימות צד יש בערך 45 משימות ראשיות מקדמות עלילה. אתה בטוח ששיחקת איי פעם באינפיימוס? כי קודם טענת שהפלטפורמינג שונה מAC, ושהרחובות ריקים ושאין גיוון בגיימפליי ובמשימות. כל מה שאתה אומר הוא בערך הפוך ממה שהמשחק הציג, וזה אפשר לראות אמפירית.


ברור שאני בטוח ששיחקתי באינפיימוס. קיבלתי אותו בחינם, אחרי הפאדיחה של סוני עם הפריצה לPSN.

הוא מאוד רפטטיבי. בקושי יש מה לעשות ומה שיש לעשות משעמם. העולם מת לגמרי, עם בערך אפס אנשים ברחובות. פלטפורמינג לא זורם בכלל, דביק שברוב המקרים לא עושה את מה שאתה מתכוון לעשות וגורם לך לא פעם למות. יש גם את האפקט המטומטם והמעצבן שהכל הופך לשחור לבן כשאתה עם בריאות נמוכה, מה שמקשה עוד יותר וגורם לך למות ברגע שזה קורה.
המשחק מעוצב נורא ואיום מכל בחינה. החל ממשימות "תעמוד במקום ותחכה בגלי אויבים עד שיקרה משהו" וכלה במשימות חוזרות על עצמן של "תלך מתחת לאדמה, תעשה משימת פלטפורמינג במנהרה חשוכה ומכוערת, עם שליטה ממש מחורבנת ובסוף תראה שוב ושוב ושוב ושוב אנימציה של קול מקבל חשמל מאיזה מקום".
אם את AC עוד סיימתי, אחרי שחזרתי אליו אחרי נטישה של איזה חודש בזכות כיוון אומנותי חזק, מערכת פלטפורמינג מאוד מרשימה ועולם מרהיב ואותנטי. באינפיימס גם לא היה מה לעשות, גם היה סיפור מחורבן של רוע/טוב, גם היה עולם מכוער וריק וגם היו מכאניקות משחק שהרגישו במקרה הטוב clunky ובשאר המקרים שבורות.

היציאות שלך נראות לי המוזרות פה, אבל שיהיה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 00:09

Nucleus_Dawn כתב:
הבנתי שהמשחק הופך ליותר מהנה בrגע שמקבלים את כוחות הניאון, כי הפלטפורמינג משתפר.
מעניין גם לדעת איך המשימות שהוסיפו בפאטצ' יום ראשון היו משפעיות על הטענות לרפטטיביות. אשמח לשמוע ממך אם בפן הזה יש שיפור במשחק, על פני הקודמים (אני זוכר את הראשון ממש לרעה. כמו AC הראשון, רק עם פלטפורמינג משעמם ועולם מת).

מעבר לזה, ברוך הבא לעולם ה1080P. אני זוכר שהרגשתי כמוך כששיחקתי בקרייסיס 3. חבל שהוא משחק כל כך נוראי. אלמלא רייז, הוא היה המשחק הכי גרוע של קרייטק.

אני כבר יכול לאמר לך שמשימות הצד רפטטיביות, יש לך איזורים במשחק שבכולם יש משימות קבועות כמו להרוס מצלמות, לאסוף shards (לזכותם יאמר שהאיסוף הזה מועיל במשהו כי הם משדרגים לך את היכולות, מצד שני זה מכריח אותך לאסוף אותם גם אם אין לך כח :/), להרוס משאית שאחראית על שקר כלשהו של הצבא, לסמן בגראפיטי ולהלחם על האיזור מול כמה עשרות אויבים עד שהוא משוחרר.
על כל פעולה שאתה עושה באיזור כתוב לך כמה אחוזים שחררת, וככה זה על כל איזור במשחק.

מבחינת משימות ראשיות לא עשיתי יותר מדי מאז שנכנסתי לעיר, הייתי עסוק רק ב busy work הזה של לאסוף shards, להרוס מצלמות וכו׳
נערך לאחרונה על ידי bling ב 25 מרץ 2014, 00:36, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 16:18

Nucleus_Dawn כתב:
ברור שאני בטוח ששיחקתי באינפיימוס. קיבלתי אותו בחינם, אחרי הפאדיחה של סוני עם הפריצה לPSN.

הוא מאוד רפטטיבי. בקושי יש מה לעשות ומה שיש לעשות משעמם. העולם מת לגמרי, עם בערך אפס אנשים ברחובות. פלטפורמינג לא זורם בכלל, דביק שברוב המקרים לא עושה את מה שאתה מתכוון לעשות וגורם לך לא פעם למות. יש גם את האפקט המטומטם והמעצבן שהכל הופך לשחור לבן כשאתה עם בריאות נמוכה, מה שמקשה עוד יותר וגורם לך למות ברגע שזה קורה.
המשחק מעוצב נורא ואיום מכל בחינה. החל ממשימות "תעמוד במקום ותחכה בגלי אויבים עד שיקרה משהו" וכלה במשימות חוזרות על עצמן של "תלך מתחת לאדמה, תעשה משימת פלטפורמינג במנהרה חשוכה ומכוערת, עם שליטה ממש מחורבנת ובסוף תראה שוב ושוב ושוב ושוב אנימציה של קול מקבל חשמל מאיזה מקום".
אם את AC עוד סיימתי, אחרי שחזרתי אליו אחרי נטישה של איזה חודש בזכות כיוון אומנותי חזק, מערכת פלטפורמינג מאוד מרשימה ועולם מרהיב ואותנטי. באינפיימס גם לא היה מה לעשות, גם היה סיפור מחורבן של רוע/טוב, גם היה עולם מכוער וריק וגם היו מכאניקות משחק שהרגישו במקרה הטוב clunky ובשאר המקרים שבורות.

היציאות שלך נראות לי המוזרות פה, אבל שיהיה.

א. איך משחק שמציג 20 סוגי משימות צד ועוד כל כך הרבה משימות ראשיות יכל להיות רפטטיבי? AC הראשון הוא רפטטיבי, AC 2 הוא רפטטיבי (כל אחד הציג משהו כמו 4 משימות צד), FC3 הוא משחק רפטטיבי (מציג Grinding אין סופי לצד 4 סוגי משימות צד).
ב. הרחובות במשחק הראשון והשני לא ריקים, הם מלאים אנשים ומכוניות.
ג. גם בAC הפלטפורמינג זהה ונדבק, לא יודע למה קיבלת רושם שזה שונה. הפלטפורמינג בAC עוד אוטומטי טיפה יותר כי פשוט אפשר להחזיק את כפתור הריצה ורק לכוון קדימה והדמות תזנק ותטפס ללא הכרה. באינפיימוס אתה עוד צריך לתזמן את הקפיצה.
ד. למרות שסיפור זה באמת טעם אישי, אני חושב שיש תמימות דעים דיי גדולה שאחד הדברים האהובים בInfamous הראשון הוא הסיפור שלו שכולל את אחד הטוויסטים הטובים ביותר שהיו איי פעם במשחק וידאו לסוגו. אם כבר עלילת AC היא ממבו ג'מבו עצום, טמפלרים, גביע קדוש, ראש מסדר שבוגד, מתנקשים על פני ציר הזמן וטמפלרים על פני ציר הזמן. אין יותר לעוס מזה. AC היה משחק סופר משעמם, והוא לא השכיל להשתפר.

נסה לשחק במשחק שוב, נראה שכבר הספקת לשכוח מה הוא כולל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 16:37

Death_119 כתב:א. איך משחק שמציג 20 סוגי משימות צד ועוד כל כך הרבה משימות ראשיות יכל להיות רפטטיבי? AC הראשון הוא רפטטיבי, AC 2 הוא רפטטיבי (כל אחד הציג משהו כמו 4 משימות צד), FC3 הוא משחק רפטטיבי (מציג Grinding אין סופי לצד 4 סוגי משימות צד).
ב. הרחובות במשחק הראשון והשני לא ריקים, הם מלאים אנשים ומכוניות.
ג. גם בAC הפלטפורמינג זהה ונדבק, לא יודע למה קיבלת רושם שזה שונה. הפלטפורמינג בAC עוד אוטומטי טיפה יותר כי פשוט אפשר להחזיק את כפתור הריצה ורק לכוון קדימה והדמות תזנק ותטפס ללא הכרה. באינפיימוס אתה עוד צריך לתזמן את הקפיצה.
ד. למרות שסיפור זה באמת טעם אישי, אני חושב שיש תמימות דעים דיי גדולה שאחד הדברים האהובים בInfamous הראשון הוא הסיפור שלו שכולל את אחד הטוויסטים הטובים ביותר שהיו איי פעם במשחק וידאו לסוגו. אם כבר עלילת AC היא ממבו ג'מבו עצום, טמפלרים, גביע קדוש, ראש מסדר שבוגד, מתנקשים על פני ציר הזמן וטמפלרים על פני ציר הזמן. אין יותר לעוס מזה. AC היה משחק סופר משעמם, והוא לא השכיל להשתפר.

נסה לשחק במשחק שוב, נראה שכבר הספקת לשכוח מה הוא כולל.


א. כאשר כל משימות הצד אותו הדבר, למרות שכאילו יש 20 סוגים, המשחק רפטטיבי. כאשר המכאניקות הבסיסיות של המשחקים מתוכננות ומבוצעות גרוע, אז זה עוד יותר בעייתי. העובדה שאתה חושב שFC3, שמלא בעשרות דברים שונים ומשונים לעשות, רפטטיבי רק מחלישה יותר את הטענות שלך לגבי אינפיימוס.
ב. הרחובות ריקים. בקושי יש בהם רכבים או אנשים. הכל מרגיש מת לגמרי.
ג. הפלטפורמינג בAC שונה לחלוטין. עקרונות דומים, אבל ביצוע שונה לחלוטין. באינפיימוס הפלטפורמינג פשוט מחורבן ולא עובד כמו שצריך. בAC הוא לא פחות ממהפכני. הוא עובד כמעט מושלם ונראה מדהים, שזה תמיד נחמד. הטענה שהם זהים מגוחכת כמו הטענות על כמה הערים באינפיימוס חיות ומלאות באנשים ורכבים. סתם הבדל "קטנטן": באינפיימוס יש כפתור קפיצה קבוע. בAC אין.
ד. הסיפור באינפיימוס היה שטחי ומטומטם, לדעתי. גם בהרבה ביקורות של המשחק החדש הזכירו שניסו לעשות את הסיפור איכשהו סביר והכל מרגיש מאולץ ומעפן, כמו במשחקים הקודמים, שחטאו בדיכוטומיה אידיוטית של טוב/רע מוחלטים.
AC באמת הפך למפלצת הזויה בכל הנוגע לסיפור שלו (ולמכניקות המשחק שלו), עם השנים. הוא דווקא התחיל הרבה יותר טוב והסיפור בשני המשחקים הראשונים ממש מוצלח. בטח יותר אפור ומעניין מהסיפור של משחקי אינפיימוס.

אני לא מתכוון לשחק בו שוב. סבלתי ממנו מספיק בפעם הראשונה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 01:01

בקשר לויכוח על הרפטטיביות אני יכול לאמר דבר אחד מהניסיון שלי, פאר קריי 3 דרקון הדם שהורדתי עושה בית ספר לאינפמוס מהבחינה הזו, האווירה וההומור מעולים אבל הגיימפליי כל כך משעמם וחוזר על עצמו ויש גם שם את הקונספט של לכבוש בסיסים ולבצע משימות צד קבועות אבל הן אפילו גרועות יותר וגם המשימות הראשיות נוראיות כשכל פעם צריך להגן על NPC מפני גלי אויבים ובעיקרון זה ירי משעמם ובלתי פוסק בגראפיקה גרועה (לפחות אינפמוס נראה מדהים ויש קצת חופש בתנועה ויכולות מגניבות שנפתחות)

אני אישית נשברתי אחרי שעה עם דרקון הדם, שעמום טוטאלי ואת אינפמוס הראשון (וגם את החדש בתקווה) סיימתי בסופו של דבר עם כל הבעיות שלי איתו, בדרקון הדם כבר לא יכלתי.

אני לא יודע איך AC או פאר קריי 3 בנויים ואם זה סגנון דומה, אבל הוא ספציפית היה רפטטיבי בטירוף, נראה לי גם הסביבה החד גונית לא עזרה במיוחד.

אני מקווה מאוד שזו לא תהיה ההרגשה שלי גם בווטצ׳ דוגס, אני שומע לא מעט מילות אימה על המבנה של משחקי העולם הפתוח של יובי ולפחות בדרקון הדם אני מבין על מה מדברים, יש הרגשה בלתי פוסקת של עבודה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 17:19

bling כתב:בקשר לויכוח על הרפטטיביות אני יכול לאמר דבר אחד מהניסיון שלי, פאר קריי 3 דרקון הדם שהורדתי עושה בית ספר לאינפמוס מהבחינה הזו, האווירה וההומור מעולים אבל הגיימפליי כל כך משעמם וחוזר על עצמו ויש גם שם את הקונספט של לכבוש בסיסים ולבצע משימות צד קבועות אבל הן אפילו גרועות יותר וגם המשימות הראשיות נוראיות כשכל פעם צריך להגן על NPC מפני גלי אויבים ובעיקרון זה ירי משעמם ובלתי פוסק בגראפיקה גרועה (לפחות אינפמוס נראה מדהים ויש קצת חופש בתנועה ויכולות מגניבות שנפתחות)

אני אישית נשברתי אחרי שעה עם דרקון הדם, שעמום טוטאלי ואת אינפמוס הראשון (וגם את החדש בתקווה) סיימתי בסופו של דבר עם כל הבעיות שלי איתו, בדרקון הדם כבר לא יכלתי.

אני לא יודע איך AC או פאר קריי 3 בנויים ואם זה סגנון דומה, אבל הוא ספציפית היה רפטטיבי בטירוף, נראה לי גם הסביבה החד גונית לא עזרה במיוחד.

אני מקווה מאוד שזו לא תהיה ההרגשה שלי גם בווטצ׳ דוגס, אני שומע לא מעט מילות אימה על המבנה של משחקי העולם הפתוח של יובי ולפחות בדרקון הדם אני מבין על מה מדברים, יש הרגשה בלתי פוסקת של עבודה.

Blood dragon זהה לFC3 + ההומור והעיצוב המסוגנן. גם FC3 הוא משחק של איזה ארבע פעולות. הגיוון מגיע מהמשימות הראשיות שאני לא מצאתי מעניינות יותר מידי כי הסיפור לא משהו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 01:29

Death_119 כתב:Blood dragon זהה לFC3 + ההומור והעיצוב המסוגנן. גם FC3 הוא משחק של איזה ארבע פעולות. הגיוון מגיע מהמשימות הראשיות שאני לא מצאתי מעניינות יותר מידי כי הסיפור לא משהו.

אבל יש הבדל לא קטן בממוצע, פאר קריי3 עם ממוצע 90 לעומת 80 לדרקון הדם, אני בטוח שזה לא קשור למחיר כמו עם מטאל גיר כי לא שמעתי בעיות מהבחינה הזו כשיצא והוא נותן מספיק תוכן ונמכר במחיר סביר.

אולי המשימות הראשיות בפאר קריי 3 יותר טובות?
לפחות בטוח שהסביבה יותר מעניינת, שיחקת בדרקון הדם?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 17:29

bling כתב:בקשר לויכוח על הרפטטיביות אני יכול לאמר דבר אחד מהניסיון שלי, פאר קריי 3 דרקון הדם שהורדתי עושה בית ספר לאינפמוס מהבחינה הזו, האווירה וההומור מעולים אבל הגיימפליי כל כך משעמם וחוזר על עצמו ויש גם שם את הקונספט של לכבוש בסיסים ולבצע משימות צד קבועות אבל הן אפילו גרועות יותר וגם המשימות הראשיות נוראיות כשכל פעם צריך להגן על NPC מפני גלי אויבים ובעיקרון זה ירי משעמם ובלתי פוסק בגראפיקה גרועה (לפחות אינפמוס נראה מדהים ויש קצת חופש בתנועה ויכולות מגניבות שנפתחות)

אני אישית נשברתי אחרי שעה עם דרקון הדם, שעמום טוטאלי ואת אינפמוס הראשון (וגם את החדש בתקווה) סיימתי בסופו של דבר עם כל הבעיות שלי איתו, בדרקון הדם כבר לא יכלתי.

אני לא יודע איך AC או פאר קריי 3 בנויים ואם זה סגנון דומה, אבל הוא ספציפית היה רפטטיבי בטירוף, נראה לי גם הסביבה החד גונית לא עזרה במיוחד.

אני מקווה מאוד שזו לא תהיה ההרגשה שלי גם בווטצ׳ דוגס, אני שומע לא מעט מילות אימה על המבנה של משחקי העולם הפתוח של יובי ולפחות בדרקון הדם אני מבין על מה מדברים, יש הרגשה בלתי פוסקת של עבודה.


לא שיחקתי בדרקון הדם, אבל בFC3 זה עשוי ממש מצוין. העולם בנוי כל כך טוב, שלהשתלט על כל בסיס מרגיש שונה לגמרי. חלק על הר. חלק במישור. חלק בעמק. רק המיקום שלהם משנה הכל וגם כל בסיס היה בנוי בצורה שונה, עם דרכי הגעה שונות לגמרי.
בשילוב של מגוון נשקים מגניב, היכולת לבחור אם להתגנב, או ללכת בכוח, מגוון רכבים בים, ביבשה ועם דאון והמשמעות של להשתלט על כל בסיס (להמנע ממפגשים לא פשוטים נגד אויבים שמפטרלים באזור), החלק הזה במשחק נעשה נהדר.
חוץ מזה, היה את הקטע של טיפוס על מגדלים לסקירת העולם (כמו בבטמן האחרון, או משחקי AC), שכל מגדל הציע אתגר פלטפורמינג חביב ושונה.
בנוסף היו משימות ציד, משימות נהיגה במגוון רכבים (מג'יפים כבדים, דרך טרקטורונים ועד סירות מירוץ), באיזורים שונים בתכלית, משימות התנקשות (שכל אחת מהם היתה מאוד שונה, בזכות מיצוב חכם של כל חבורת אויבים בסביבות שונות לגמרי, שהכריחו אותך לגשת לכל משימה בצורה שונה), משימות ציד שכל פעם אתגרו אותך בצורה שונה (להרוג דוב באיזו מערה עם שוטגן, להרוג שני נמרים בעשב גבוה עם חץ וקשת, להרוג כריש עם חץ וקשת).
מעבר למשימות הצד המאוד מגוונות, מעניינות ומספקות (מה שדודי קורא לו "גריינדינג"), העולם היה בנוי ממש מדהים. היה מלא דברים מעניינים למצוא, כמו גופות של חיילים ממלחמת העולם השנייה, או מקדשים חבויים. אחד מרגעי הגיימינג הכי טובים שהיו לי אי פעם היה כשהתחלתי ללכת מסביב להר, כדי להגיע לאזור עם צבאים שרציתי לצוד, ראיתי מערה עם מים שנראית כאילו היא תוביל לאן שצריך, שבסוף הובילה אותי דרך קרב עם תנין להר געש לא פעיל, מוצף במים, עם מדרגות למקדש חבוי עם כמה אוצרות ומדרגות נוספות שמובילות לבסיס מלא אויבים, שהיה ממש על פי המערה שממנה יצאתי. בסוף, בכלל יצאתי באזור אחר של המפה ואת הצבאים הגעתי רק מאוחר מידי, אבל זה היה מדהים לגלות את העולם בדרך הזאת. ממש הרגיש כאילו אני זר באי טרופי מלא סכנות.
גם הסביבות במשחק מאוד מגוונות. ג'ונגלים טרופיים, מישורים עם עשב ירוק שנמתחים לאופק, כפרים קטנים, עיירות קטנות ומלוכלכות על צידי נהרות, מערות חבויות, בית קברות לספינות, עמק שעל דפנות הצוקים בו תלויים גשרי פח, שדות גידול של מריחואנה, חופים, ביצות ועוד מלא אזורים שונים ומשונים.

הוא אחד ממשחקי העולם הפתוח הכי טובים ששיחקתי בהם אי פעם. גיוון עצום בסביבות ובמשימות. עושה ממש המון ומרשים בכל דבר שהוא עושה.

אבל, נסחפתי... זה נושא PS4. הגיע הזמן שנפסיק לדבר על משחקים למכשירים אחרים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 02:35

bling כתב:אבל יש הבדל לא קטן בממוצע, פאר קריי3 עם ממוצע 90 לעומת 80 לדרקון הדם, אני בטוח שזה לא קשור למחיר כמו עם מטאל גיר כי לא שמעתי בעיות מהבחינה הזו כשיצא והוא נותן מספיק תוכן ונמכר במחיר סביר.

אולי המשימות הראשיות בפאר קריי 3 יותר טובות?
לפחות בטוח שהסביבה יותר מעניינת, שיחקת בדרקון הדם?

יש לי 5 שעות במשחק (כמעט לפני סיום) ומעל 15 שעות בFC3, המשחקים זהים. הם רק שינו את הSkin וכמובן שיש פחות תוכן בBlood dragon, יש פחות משימות ראשיות, יש קצת פחות סוגי משימות משניות, וצורת עליית הרמות שונה (שם הXP נותן לך יכולות בצורה אוטומטית בהתאם לרמה ואתה לא בוחר איך לפזר את הנקודות), אבל מלבד זאת הכל זהה. זה משחק שמתבסס על Grinding אין סופי בין אם זה להוציא לבבות על מנת להרוויח עוד XP וכסף או לצוד חיות לשם אותה סיבה ושדרוגי נשקים. בדיוק כמו שהעיניין מתנהל בFC3. כמו שאמר לך שחר, הוא היה צריך לדמיין שהוא עושה דברים אחרת כי פה היה קצת יותר גבוה ושם קצת יותר נמוך בשביל להמציא גיוון. FC3 וההרחבה שלו הם דוגמא למשחקים הכי רפטטיביים שיש בשוק. למען האמת כל משחק עולם פתוח שמוציאה יוביסופט זה סקין של AC. אין שום הבדל בקונספט בין AC לFC3, אפילו את רעיון המגדלים הם הכניסו בכוח. אנשים חסרי מעוף.

בזרת הכי קטנה של קול יש יותר גיוון בכמות התוכן ואיכותו לעומת כל מה שהולך בכל סדרת AC ובטח FC. וזה עוד לפני שדיברנו על מורכבות הגיימפליי שהיא אפסית בFC, זה ללכת קדימה ולירות כאילו אתה בדום 1 או התגנבות בשקל.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24161
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 מרץ 2014, 18:39

Nigga כתב:ההיגיון השבור שלך אולי תופס כאשר מדובר בחומרה אחידה.
אבל המצב כאן לא כזה, ה PS4 מסוגלת להריץ עולמות גדולים יותר שנראים טוב יותר מ Ryse ברזולוציה גבוהה יותר מ Ryse.

לפעמים אנשים כאן כל כך משתדלים להישמע אובייקטיבים שזה גורם להם להגיד דברים מפגרים.


קודם כל - תגובה די עויינת, על פניה... מה נסגר?
דבר שני - גם עם הבדלי חומרה של 100 אחוז - אתה לא יכול לבנות עולם עם רמת הפירוט של רייז בגודל של העיר באינפמוס, או עולמות פתוחים קטנים יותר, על הPS4.
דבר שלישי - אני לגמרי נוטה לכיוון של סוני נכון לעכשיו, ובעצם מאז הPS1, כך שאין לי מושג מאיפה החשדות כלפיי שאני לא אובייקטיבי, דווקא לכיוון מיקרוסופט. אני משתדל להיות תמיד אובייקטיבי בתגובות שלי, ואני לא חושב שאמרתי משהו מפגר. העולם של רייז הוא צר מאוד, ומפורט להפליא, אם אתה חושב שניתן לעשות אותו בסקייל של סיאטל על הPS4 - לדעתי אתה חי בסרט.
דבר רביעי - תשתדל להתבטא בצורה בוגרת יותר.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 39 אורחים