DrKeo כתב:או במילים אחרות, MMO קלאסי.
אכן. רק בלי הקטע של הM הראשונה ועם מכאניקות ירי שקיימות רק בכמות מאוד מאוד קטנה של MMO כושלים. אז במילים אחרים, לא MMO קלאסי בכלל.
DrKeo כתב:או במילים אחרות, MMO קלאסי.
DrKeo כתב:יש mmo שהם סימולטורי חלל, יש mmo שהם משחקי מירוץ, יש mmo שהם rpg קלאסים ויש mmo שהוא שוטר. כן, אין מליונים כאלה אבל לא בדיוק קשה להבין איזה סוג משחק זה הדיוויג׳ן, זה mmo הכי קלאסי שיש כשהמכניקת גיימפליי היא ירי קבוצתי.
DrKeo כתב:דסטיני לא היה ברור רק כי הם שקרו את דרכם לשיגור (או יותר נכון היו להם בעיות פיתוח שמנעו מהם לעשות את המשחק שהם הבטיחו) אבל בסופו של דבר זה בורדרלנדס. גם בורדרלנדס לא כזה להבנה, ״דיאבלו fps״. אפשר להגיד שהדיוויג׳ן הוא החזון של דסטיני, חזון שלא מומש.
הדיוויג׳ן לא נשמע לי כמו בורדרלנדס, זה משחק עולם פתוח. הוא rpg קלאסי, אתה ו-party עושים raids בשטחי pve ובאזורים מסויימים יש pvp. זה תיאור של בערך כל mmo בשנים האחרונות. לא קשה לתאר את המשחק הזה, mmo שוטר.
DrKeo כתב:דסטיני ובורדרלנדס הם דיאבלו fps, זה נראה קצת יותר. אבל נגיד שאתה חושב שזה בול דסטיני / בורדרלנדס, אז מה לא מובן בסגנון אחרי 6 שנים של פופלריות אדירה של שני המשחקים האלה?
DrKeo כתב:די נו ברצינות, משחקים עושים את זה שנים, קוראים לזה rpg לייט. אתה בעצמך קראת לו בורדרלנדס, משחק שיצאו בו כבר שלושה משחקים על גבי 6 שנים.
DrKeo כתב:לצערי דסטיני מעולם לא יצא לPC אז לא יצא לי לחוות בעצמי. אולי זאת פשוט בורות, איך דסטיני שונה מבורדרלנדס? כי כל מה שראיתי ממנו זה בורדרלנדס. אוסף של שלבים עם OBJECTIVE שמשחקים אותו PVE יחד עם חברים וכל המכניקות הMETA הן פשוט דיאבלו.
DrKeo כתב:אוקיי, יש אירועים של יותר מקבוצה אחת פה ושם, זה ההבדל בינהם שהופך אותו לתת ז'אנר? נשמע לי כמו שני משחקים באותו ז'אנר עם הבדלים קלים שזה בדיוק ההגדרה של כל שני משחקים באותו ז'אנר. ובטח שהיה קיים משחק כזה לפני בורדרלנדס, Hellgate london. הוא היה משחק מחורבן אבל קיים. המפתחים שלו אגב זה הצוות של דיאבלו 2, החבר'ה הלכו אחרי זה לעשות משחק קטנטן בשם TOURCHLIGHT כי HGL היה כזה כישלון והם רצו לנסות קוד רשת חדש שהם כתבו על משחק קטן וזול. HGL היה דיאבלו עם רובים בגוף ראשון ובורדרלנדס הגשים את החלום שלהם. אם אתה זוכר, לפני שבורדרלנדס יצא היו הרבה השוואות בינו לבין HGL, פחדו שהוא יצא צואה כמוהו.
DrKeo כתב:אף אחד לא ניסה לחקות את HGL, הם ניסו לעשות דיאבלו FPS. פשוט ברגע שבורדרלנדס ניסו לעשות דיאבלו FPS כולם דברו עליו ביחס לHGL, משחק שהיה בפיתוח ארוך וגם ניסה לעשות דיאבלו FPS, כי בורדרלנדס הוכרז כמה חודשים לפני שיצא HGL וכל התעשיה דברה על HGL באותה תקופה.
DrKeo כתב:HGL היה מפלצת תעשיה שעשה המון רעש בדרך שלו ליציאה ואז עשה המון רעש כשהוא בער בלהבות כשהוא יצא. פחות או יותר כמו too human.
DrKeo כתב:רוניק הם פלאגשיפ שחר. וכן, מית'וס זה גם שלהם והוא באמת ARPG נשכח. והזיכרון שלך חלש למדי, מדובר במשחק עם דמי מנוי חודשיים, סרטוני CGI מטורפים והפקת AAA ענקית. היה לו הייפ מטורף, טריילרי CGI מרשימים, הוא היה הAAA של הAAA ומלא הייפ מ"החבר'ה שהביאו לכם את WOW, דיאבלו וסטארקאפט". זה שהוא יצא משחק תחת זה כבר משהו אחר לגמרי אבל HGL היה חתיכת AAA מלא הייפ. הוא גם נצרב בתודעה של התעשיה לשנים בגלל הכישלון הקולסאלי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 12 אורחים