נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יוני 2023, 06:54

מיקרוסופט מעלה את מחירי הקונסולות בשווקים רבים שהם לא ארה״ב, ומעלה את מחירי הגיימפאס בכל השווקים… מחיר הGP ultimate עולה ב-2 דולר לחודש.
יש פה פירוט גדול יותר:
https://www.theverge.com/2023/6/21/2376 ... e-increase

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2023, 15:04

InterAl כתב:קח פיסי עם 1700x ו-2080 super ותשווה לרוב המשחקים על הקונסולות, זה לא קרוב. mw2 למשל, well optimized על כל הפלטפורמות, רץ ב-120/1440 על הקונסולות, על פיסי כזה הוא לא יחזיק 80 באותה רזולוציה. גם 3700x לא. קח את uncharted legacy, על הפיסי, לפי הדרישות הרשמיות, צריך 2070 ו-3700x ל-1440/60. הפס5 עושה 100fps בממוצע על 1440. קח את היילו אינפינט, רץ על 4k60 או 1440/120 (דינאמי) על ה-xsx, פיסי? הדרישות המומלצות הן 3700x עם 2070, זה מביא אותך ל-30fps ממוצע על 4k או 1440/46... אפשר להמשיך, אבל אני לא מבין, זה באמת חדש לך שכדי להריץ את משחקי הדור הזה על הפיסי כדי שיהיו שקולים לקונסולות, אתה צריך specs שהם מעל ומעבר ל-specs של הקונסולות על הנייר? לא, זה לא חדש, לא בדור הזה וגם לא בדורות קודמים. כולם יודעים את זה.

אתה רוצה לעשות את זה שוב רק הפעם עם משחק אחד שמוגבל CPU ולא GPU כדי שזה אשכרה יהיה רלוונטי לדיון? כלומר, זה די טפשי, אבל שניים יכולים לשחק את המשחק הזה ולי קל משמעותית כי אני לא מכיר אף משחק קונסולה שכרגע רץ בקונסולות בX ולא רץ במחשב בלפחות 2X. גם אם נסתכל על משחקי דור הבא בלבד שנעולים ל-30, כמו נניח סימולטור טיסה, רצים במחשב סביר יותר מ-X3 וזה עוד לפני DLSS3 שנותן גם למעבדים יחסית מעפנים להריץ את המשחק ב-100fps.

כלומר, 13400F, מעבד של 200$, והוא מריץ את סימולטור טיסה ב-100+ כשה-XSX עושה 30.
תמונה

או נניח PT:R שאנחנו יודעים שהוא מוגבל CPU בקונסולות ובכדי להריץ אותו על הקונסולות בפאטצ׳ האחרון ב-60 צמצמו אלמנטים מעמיסי CPU כמו העכברשים או כמות האנשים על המסך, רץ ב-150FPS לפחות על ה-CPU במחשב בהגדרות גבוהות משמעותית מאלה שבקונסולות וזה לפני DLSS3:
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 22 יוני 2023, 17:37

הבאת בנצ׳מארק של msfs שרץ על 4090 ב-1080, איך אתה משווה את זה ל-4k של xsx עם gpu שמקביל ל-2080 super בדיוק? PT בבירור לא cpu bound כשההפרש בין 4090 ל-2080 הוא פי 2.
ואין לי מושג למה אתה מזכיר את DLSS כל הזמן, איך הוא רלוונטי לנושא?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2023, 18:07

InterAl כתב:הבאת בנצ׳מארק של msfs שרץ על 4090 ב-1080, איך אתה משווה את זה ל-4k של xsx עם gpu שמקביל ל-2080 super בדיוק? PT בבירור לא cpu bound כשההפרש בין 4090 ל-2080 הוא פי 2.
ואין לי מושג למה אתה מזכיר את DLSS כל הזמן, איך הוא רלוונטי לנושא?

כשבודקים את הביצועים של ה-CPU צריך כרטיס מסך כמה שיותר חזק ורזולוציה כמה שיותר נמוכה אחרת אתה GPU BOUND.
וכן, PT הוא CPU בבאונד בקונסולות, על פי DF ועל פי הפאטצ׳ 60 שאסובו הוציאו. הגרף שהבאתי מראה לך בבירור שה-CPU רץ ב-149fps כי ההפרש בין ה-3090 ל-4090 קטנטן. כלומר הקונסולות מורידות הגדרות שקשורות ל-CPU כדי להגיע ל-60 על ה-CPU ובכלליות ההגדרות שם נמוכות ממש ביחס ל-PC בזמן שבמחשב ה-CPU טס ב-150fps.

אגב אתה יכול לראות את זה גם ב4K כשההפרש בין ה-3090 ל-4090 הופך לאסטרונומי ברגע שהמשחק הופך להיות GPU bound:
תמונה

ושוב, העובדה שאין אפילו משחק אחד במחשב שהוא לא מכפיל את הביצועים של הקונסולות אומר בבירור שמחשבים עם מעבדים מודרנים מסוגלים בקלות להכפיל את הביצועי CPU של הקונסולות דור הנוכחי. והעובדה שהמצב של הפורטים למחשב כיום מזעזע (ע״ע TLOU1 שמנצל כמעט אך ורק ליבה אחת ביום השיגור) רק מחזק את זה עוד יותר.

כן, מעבד X בקונסולה יעבוד יותר יעיל ממעבד X במחשב. אבל ההפרש בין נניח 13700K למה שיש בפס5 הוא כל כך גדול שלהגיד שלאסקין לא יוכל להריץ משחקי פס5 בהגדרות גבוהות משמעותית ב-FPS לפחות כפול בגלל המעבד זה סתם טרולינג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2023, 19:44

עוד ראיון טוב עם טוד האווארד שמתרכז בעיקר במכניקות, מה אפשר ואי אפשר לעשות בסטארפילד וכו׳.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 22 יוני 2023, 21:01

בקצב שדברים נחשפים מול ה-FTC עוד נקבל את כל ההכרזות ש-MS תכננה ל"E3" של שנה הבאה :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 22 יוני 2023, 21:05

DrKeo כתב:כשבודקים את הביצועים של ה-CPU צריך כרטיס מסך כמה שיותר חזק ורזולוציה כמה שיותר נמוכה אחרת אתה GPU BOUND.

נכון. אבל זה לא מה שעשית עם msfs. כתבת: ״גם אם נסתכל על משחקי דור הבא בלבד שנעולים ל-30, כמו נניח סימולטור טיסה, רצים במחשב סביר יותר מ-X3 וזה עוד לפני DLSS3 שנותן גם למעבדים יחסית מעפנים להריץ את המשחק ב-100fps... כלומר, 13400F, מעבד של 200$, והוא מריץ את סימולטור טיסה ב-100+ כשה-XSX עושה 30.״

ואז הבאת את הבנצ׳מארק של 4090 שמריץ ב-1080p כדי להוכיח שהפיסי מהיר פי 3... מה? זה לא הגיוני, אתה משווה דברים לא קשורים בכלל. תבדוק כמה 4090 עם 7900x עושה עם dlss off על 4k:
https://youtu.be/aKLbeRKovnw?t=95
נע סביב 40-50, עם נפילות ל-35. יותר קרוב ל-50% תוספת מאשר פי 3, וגם זה רק כי ה-xsx נעול על 30. וכמובן שזה עם specs שהם הטופ של הטופ. ועל 4k, אני לא בטוח שה-xsx היא cpu bound בכלל.

DrKeo כתב:וכן, PT הוא CPU בבאונד בקונסולות, על פי DF ועל פי הפאטצ׳ 60 שאסובו הוציאו. הגרף שהבאתי מראה לך בבירור שה-CPU רץ ב-149fps כי ההפרש בין ה-3090 ל-4090 קטנטן. כלומר הקונסולות מורידות הגדרות שקשורות ל-CPU כדי להגיע ל-60 על ה-CPU ובכלליות ההגדרות שם נמוכות ממש ביחס ל-PC בזמן שבמחשב ה-CPU טס ב-150fps.

אגב אתה יכול לראות את זה גם ב4K כשההפרש בין ה-3090 ל-4090 הופך לאסטרונומי ברגע שהמשחק הופך להיות GPU bound:

לא ראיתי שום מקור שאומר שהוא CPU bound בקונסולות. הגרף שהבאת מראה שהוא cpu bound על 1080p עם 4090... הקונסולות רצות על 1440 עם 2080. מה זה מוכיח? כלום.

DrKeo כתב:ושוב, העובדה שאין אפילו משחק אחד במחשב שהוא לא מכפיל את הביצועים של הקונסולות אומר בבירור שמחשבים עם מעבדים מודרנים מסוגלים בקלות להכפיל את הביצועי CPU של הקונסולות דור הנוכחי. והעובדה שהמצב של הפורטים למחשב כיום מזעזע (ע״ע TLOU1 שמנצל כמעט אך ורק ליבה אחת ביום השיגור) רק מחזק את זה עוד יותר.

כן, מעבד X בקונסולה יעבוד יותר יעיל ממעבד X במחשב. אבל ההפרש בין נניח 13700K למה שיש בפס5 הוא כל כך גדול שלהגיד שלאסקין לא יוכל להריץ משחקי פס5 בהגדרות גבוהות משמעותית ב-FPS לפחות כפול בגלל המעבד זה סתם טרולינג.

מכפיל עם איזה gpu ואיזה הגדרות? מה שהבאת עד עכשיו לא מפריך שום דבר ממה שאמרתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2023, 20:46

InterAl כתב:נכון. אבל זה לא מה שעשית עם msfs. כתבת: ״גם אם נסתכל על משחקי דור הבא בלבד שנעולים ל-30, כמו נניח סימולטור טיסה, רצים במחשב סביר יותר מ-X3 וזה עוד לפני DLSS3 שנותן גם למעבדים יחסית מעפנים להריץ את המשחק ב-100fps... כלומר, 13400F, מעבד של 200$, והוא מריץ את סימולטור טיסה ב-100+ כשה-XSX עושה 30.״

ואז הבאת את הבנצ׳מארק של 4090 שמריץ ב-1080p כדי להוכיח שהפיסי מהיר פי 3... מה? זה לא הגיוני, אתה משווה דברים לא קשורים בכלל. תבדוק כמה 4090 עם 7900x עושה עם dlss off על 4k:
https://youtu.be/aKLbeRKovnw?t=95
נע סביב 40-50, עם נפילות ל-35. יותר קרוב ל-50% תוספת מאשר פי 3, וגם זה רק כי ה-xsx נעול על 30. וכמובן שזה עם specs שהם הטופ של הטופ. ועל 4k, אני לא בטוח שה-xsx היא cpu bound בכלל.

אני לא מוכיח לך שהPC מהיר פי 3, אני מוכיח לך שהCPU מהיר פי 3+ בסימולטור טיסה שרץ בקונסולות ב-30 בגלל המגבלות cpu (וזה לא משנה אם הוא 30 כי המעבד בקונסולות מריץ אותו ב-35 או ב48, עדין המחשב מכפיל+). ברור לכולנו שבצד של הGPU יש ללאסקין כרטיס שמנגב את הרצפה עם הדור הנוכחי, כל הדיון הוא 100% על ה-CPU. אז בו נתרכז בCPU כי הGPU לא רלוונטי.

אם אנחנו מדברים על CPU, כשאני מביא נתונים שבהם מסירים את המגבלה של הGPU ורואים נטו את הקצב שבו הCPU פועל (ודברים כאלה עושים עם GPU מפלצת ברזולוציה נמוכה - ע״ע 4090 ב1080 ומטה) אתה רואה את הקצב שהCPU פועל בסימולטור טיסה, וזה מעל ל-100fps. גם בסרטון שאתה הבאת רואים את זה, כי רואים את הרוויה של הליבות cpu בסרטון והיא אפסית, הCPU פשוט ישן כי הבאת סרטון לא רלוונטי בו המשחק GPU bound כי הוא רץ ב-4k טבעי לא דינאמי בהגדרות שהקונסולות רק חולמות עליהן.

אתה מוזמן להביא דוגמאות למשחקים שרצים על הcpu מודרני, ושוב אני מדגיש - cpu, בפחות מפי 2 מהקונסולות בהגדרות זהות לקונסולות. אני לא מכיר כאלה, אלה אם מדובר בפורט דפוק שרץ רק על איזה ליבה וחצי בגרסת המחשב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2023, 20:55

הורדת את פקטור ה-gpu מהפיסי אבל לא מהקונסולות. אנחנו לא יודעים איך msfs היה רץ אם ב-xsx היה 4090, וכל עוד אתה לא יודע את זה, אתה לא יכול לטעון דבר כזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2023, 21:03

InterAl כתב:הורדת את פקטור ה-gpu מהפיסי אבל לא מהקונסולות. אנחנו לא יודעים איך msfs היה רץ אם ב-xsx היה 4090, וכל עוד אתה לא יודע את זה, אתה לא יכול לטעון דבר כזה.

אני בהחלט יודע דבר אחד על הxsx - המעבד שלה לא מסוגל להריץ את המשחק ב60 בזמן ש-14200f מריץ במעל ל-100. זה לא משנה אם המעבד של הxsx מריץ ב-35 או ב-55, מה שמשנה הוא שהוא < 60 בזמן שבמחשב הוא בהגדרות גבוהות יותר > 100 על מעבד של 200$.

שורה תחתונה היא שמשחקים שהxsx והפס5 מריצות ב30 המחשב של לאסקין מריץ ביותר מ-60 בהגדרות גבוהות משמעותית ומשחקים שהפס5 וה-xsx מריצות ב-60 המחשב של לאסקין מריץ ביותר מ-120 בהגדרות גבוהות משמעותית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2023, 21:34

זה לא מצב של עולם אמיתי. בעולם אמיתי ה-gpu לא מנוטרל לגמרי, ולכן התרומה של ה-cpu היא לא 1:1 בביצועים ביחס לכוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2023, 21:40

InterAl כתב:זה לא מצב של עולם אמיתי. בעולם אמיתי ה-gpu לא מנוטרל לגמרי, ולכן התרומה של ה-cpu היא לא 1:1 בביצועים ביחס לכוח.

אין דבר כזה ״תרומה״, כדי להגיע לfps בקצב x גם הcpu וגם הgpu צריכים לחצות את קצב x. בהחלט אפשר לנטרל לגמרי את הgpu ולמדוד נטו את הביצועים של הcpu אם שמים רזולוציה נמוכה מספיק ומשתמשים בכרטיס חזק מספיק. למזלנו יש היום מפלצת בשם 4090 שנותנת מאוד בקלות למדוד את הcpu בצורה טהורה למדי כי ב720p ואפילו ב1080p הוא מספק זמני פריימים מטורפים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2023, 21:50

אני לא מדבר על מדידה וביצועים במצבי קיצון שה-gpu מנוטרל. אני מדבר על ביצועי עולם אמיתי ברזולוציות שמשחקים בהן. תסתכל על msfs, מחשב עם 4090 ו-7900 לא מחזיק 60 על 4k.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2023, 23:13

InterAl כתב:אני לא מדבר על מדידה וביצועים במצבי קיצון שה-gpu מנוטרל. אני מדבר על ביצועי עולם אמיתי ברזולוציות שמשחקים בהן. תסתכל על msfs, מחשב עם 4090 ו-7900 לא מחזיק 60 על 4k.

זה לא מצב קיצון, זה ליטרלי הקצב שבו המעבד מספק פריימים, מה הgpu משנה בכלל? ככה מודדים ביצועים של מעבד וזה הרי הדיון - האם המעבד של לאסקין מספק בשביל לקבל x2 ביצועים מהקונסולה, והתשובה היא בהחלט כן כי בכל משחק שאתה בודק המעבד שלו מצליח לספק לפחות פי 2 מקצב הפריימים שהקונסולות מספקות.

ואפילו שאין שום קשר לדיון אני בכל זאת אתיחס ואציין שבקונסולה המשחק רץ ב1440p ב-30 בהגדרות נמוכות מהמחשב (ונופל מ-30 באזורים עירוניים בגלל ה-cpu על פי DF) כך שבקושי 60 ב4k טבעי זה משמעותית יותר מ-x4 הביצועים ששחקן קונסולה מקבל. וגם בסרטון שהבאת של הבקושי 4k/60 שים לב שהניצולת CPU היא על 10-20 אחוז מה שאומר שאתה לגמרי GPU bound והוא לא מעיד כלום על המעבד שהוא הנושא שיחה. ובכלליות נראה לי שהוא משחק לא על הדרייברים והפאצ׳ים האחרונים כי גם הGPU שלו רק בניצולת של 50-70 אחוז כך שמשהו דפוק לגמרי במדידה שלו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 24 יוני 2023, 00:24

נטרלת את ה-gpu בבנצ׳מארק של פיסי, לא של קונסולה. כדי להראות שמעבד של פיסי מספק פי 2 פריימים ממעבד של קונסולה, אתה צריך לנטרל גם את ה-gpu של הקונסולה.
לגבי msfs, צודק שהוא רץ ב-1440, יש אפסקיילינג ל-4k. אבל הוא משיג 90-100fps ב-vrr ברזולוציה הזאת, לא רחוק בכלל מהבנצ׳מארק שהבאת ב-1080. אגב, ע״פ הסרטון שקישרתי קודם, הפיסי נע סביב 50fps ב-1440/1080. לא ברור למה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7951
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 24 יוני 2023, 09:42

על סטארפילד: קצת מאכזב שאין רכבים וכלי תחבורה שאפשר לנסוע איתם בתוך הכוכב ושאנחנו מוגבלים לJetpack הזה בשביל הטרוורסיה. זה לא צריך להיות עכשיו Gta אבל איזה אופנוע סטייל Days gone היה מעולה.

גם שיש לך משחק כמו Xenoblade X שנותן לך להטיס מק בתוך הכוכב על פאקינג WII U.
אני מדבר על דבר כזה: הזוי שסטארפיילד לא מאפשר דבר כזה.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2023, 11:17

ברור שיגיע הDLC של הרכבים מתישהו…

אה, ולגבי Elder Scroll 6 - ספנסר אומר שהוא במרחק של לפחות 5 שנים מהיום:

https://mp1st.com/news/the-elder-scroll ... il-spencer

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7951
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 24 יוני 2023, 12:11

אז אני מתאר לעצמי שזה משחק "דור הבא?" על אמת ושאפילו המחשבים הנוכחים שלנו כנראה לא יריצו אותו בצורה הכי מדהימה שיש? טוב מייק ניצחו.
אני לא אוותר על הפס6, אבל אני בהחלט מצטרף לאנשים כמו דודי ואחרים פה שיש להם את הקומבו של האקסבוקס+PS6 אני לא הולך לבנות עוד PC עוד 6 שנים במיוחד בשביל TES6
יותר משתלם שתי הקונסולות ולסגור עניין.

הולך לי טוב הסידור הזה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2023, 12:55

זה מה שאמרתי כאן ממש לא מזמן..במחיר של שתי קונסולות, אתה מבטיח לעצמך את הדור בראש יחסית שקט. המחיר הזה, אגב, הוא יותר זול מכרטיס מסך אחד היי אנד בימינו, ככה שאין מה לדבר על מחשב שלם בכלל.

בוודאי שלא תקבל את כל ה bells and whistles שאפשר רק עם ה טכנולוגיה הכי עדכנית של "נא וי דה", אבל לי אישית, זה לא מפריע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2023, 22:27

InterAl כתב:נטרלת את ה-gpu בבנצ׳מארק של פיסי, לא של קונסולה. כדי להראות שמעבד של פיסי מספק פי 2 פריימים ממעבד של קונסולה, אתה צריך לנטרל גם את ה-gpu של הקונסולה.
לגבי msfs, צודק שהוא רץ ב-1440, יש אפסקיילינג ל-4k. אבל הוא משיג 90-100fps ב-vrr ברזולוציה הזאת, לא רחוק בכלל מהבנצ׳מארק שהבאת ב-1080. אגב, ע״פ הסרטון שקישרתי קודם, הפיסי נע סביב 50fps ב-1440/1080. לא ברור למה.

בודדנו במחשב, נכון, ואנחנו יודעים שמעבד סביר וזול במחשב עושה בקלות 100+. ובקונסולה לא יכלנו לבודד, אבל אם הcpu יכל לעשות אותו ב60 קבוע אז המשחק היה רץ ב60. ובסופו של יום, שוב משחק שלאסקין יכול להריץ בפי 3+ fps מאשר גרסת הקונסולה בהגדרות גבוהות משמעותית.

אגב, אם אתה מסתמך על DF שהגרסת אקסבוקס מגיעה ל-90fps, זאת הייתה תקלה בבדיקה שלהם ב-VRR של ה-oled והמספרים בטעות הוכפלו - כלומר הוא רץ באקבוקס על 25-45 פריימים לשניה, לא 50-90.
UPDATE: Based on reports we're receiving, plus our own testing on console equivalent settings on PC with an RTX 3090, it is likely that some form of low frame-rate compensation effect is skewing the frequency readings from the LG and it's actually running at half the reported frequencies


אז האקסבוקס לא מצליחה לעבור את ה-45fps כשהfps לא נעול בזמן שהמחשב של לאסקין בהגדרות דומות יכול לעשות 100+ בקלות. עם dlss3 בכלל.

ואגב, כבר ביססנו שהסרטון שהבאת דפוק כי גם המעבד וגם הgpu לא מתקרבים לרוויה. משהו דפוק אצלם, אין מה להתיחס למספרים שם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7951
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 25 יוני 2023, 16:31

וואט דה פאק? המשפט הזה מביא את הסקטור הזה לטירוף. :lol:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2023, 17:16

זה מצחיק שברגע שהמצלמות נכבות כל הבכירים האלה מדברים כמו שאנחנו מדברים פה בפורום :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2023, 19:04

הפילרמונית של לונדון עושים 10 דק׳ של סטארפילד:


למי שאין כוח למשהו כל כך ארוך, קפצו ל-8:20.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7951
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 26 יוני 2023, 11:55

לפי Nick (נו ההוא עם ההדלפות וכו') המשחק של אינדיאנה ג'ונס יהיה שילוב של גוף ראשון ושלישי, כלומר לא כמו המשחקים של בטסדה שאתה יכול לבחור בינהם בכל רגע נתון, אלא כמו דאוס אקס ה"חדשים" שיש לך רגעים שבהם אתה גוף ראשון רוב המשחק ואז ברגעים ספציפים (בטח כשאתה עובר ממחסה אחד לשני) (אולי אפילו קטעי פלטפורמה?) אתה עובר לגוף שלישי.

אני לא אשקר זה קצת מוריד לי את ההייפ מהמשחק, זה כמובן לא הופך את המשחק לגרוע או משהו אבל רציתי שזה יהיה הUncharted של מייקרוסופט כמו בטח רבים אחרים, וזה קצת רחוק מאיך שדמיינו את המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42059
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יוני 2023, 20:39

כתבה עצומה של IGN על Perfect Dark ומה לעזאזל הולך עם המשחק. הם דברו עם 13 אנשים שעבדו ועובדים על המשחק.
https://www.ign.com/articles/xboxs-perf ... years-away

אמ;לק קצת ארוך, אבל זה כי מדובר בכתבה עצומה:
- כשהציגו את ה-CGI ב-VGA 2020 הם לא ידעו מה המכניקות או אפילו עד הסוף מה הסגנון של המשחק.
- החזון המקורי היה אקשן גדול עם set pecies ענקיים, מותחן ריגול עם הרבה גאדג׳טים ומשחק שמרגיש מאוד ״פיזי״. פנימית הם התיחסו למשחק כמשחק AAAA, כן, ארבעה A, מה שזה לא אומר.
- התוכנית ליוזמה תמיד הייתה להיות סטודיו יחסית קטן שיש בו רק מגה מפתחים מנוסים כשהעבודה ה״מלוכלכת״ תעשה על ידי סטודיו שותף.
- הסטודיו שותף המקורי היה Certain Affinity שהצטרף ב-2019, חברה של כמעט 300 חבר׳ה שמובילים אותם אקס-באנג׳י. הם עבדו על כל היילו מאז היילו 3, על רוב משחקי COD וגם על דום 2016. הם סטודיו עזרה גדול שעבד שלוש שנים עם היוזמה.
- בתקופת החזון המקורי של המשחק הצוות היה אופטימי ומאוד התלהב גם מה-IP וגם מהקונספט. הקונספט היה משחק שמביא לגיימינג מהקולנוע משהו שנמצא בין ג׳יימס בונד ומשימה בלתי אפשרית, והקונספט לא ממש השתנה עד היום.
- הבעיה העיקרית היא שהצוות לא הצליח לתרגם את הסרטים הללו למכניקות ולופ גיימפליי כיפים. הציפיה הייתה שיקח זמן לנעול את המכניקות גיימפליי, אבל הצוות נתקע בלופ של שנים שבו הם עושים אבטיפוס למכניקות שונות, זונחים אותן ועושים אבטיפוס חדש. כך בלופ במשך יותר מ-3 שנים.
- חוסר תקשורת בין ההנהגה לצוות (ההנהגה התקשתה להעביר את החזון לצוות, והרעיונות והפידבק של הצוות ברובו נדחה על ידי ההנהגה) יצרה תסכול מה שהוביל לעזיבות המוניות.
- המשחק עבר ריבוטים כל כמה חודשים, עובד שעזב את החברה אמר ששלבים שהיו ביום שהוא עזב היו שונים לגמרי מהשלבים שהיו שלושה חודשים לפני. ריבוט אחרי ריבוט אחרי ריבוט.
- רוב ההתנגשויות בצוות קרו בגלל השיתוף פעולה עם Certain Affinity. היוזמה חפשה פרטנר לעשות איתו סיעור מוחין לרעיונות ומכניקות חדשים אבל Certain Affinity הם סטודיו outsource שיודע בעיקר לרוץ על קונספטים קיימים ולבנות משחק. Certain Affinity היו גדולים יותר והעפילו על הקואליציה הקטנים, וככל שהקואליציה גדלה התחילו להיות כפילויות של תפקידים בכירים בינם לבין ה-Certain Affinity מה שיצר חיכוך.
- הקורונה הכתה בהם חזק במיוחד לעומת סטודיואים אחרים בתעשיה, גם בגלל שהם סטודיו חדש שרצה לבנות תרבות סטודיו וזה היה כמעט בלתי אפשרי בעבודה מרחוק, וגם כי הם עבדו עם סטודיו חיצוני כשהתקשורת בינהם הייתה רק בין העובדים הכי בכירים מה שגרם לקצר תקשורת אפילו גדול יותר מאשר בחברה רגילה.

- באביב 2021 היה להם כבר דמו מוכן עם כמה שלבים, גאדג׳טים, קצת עלילה, מערכת טרברסיה וכו׳. אבל במקום שהמשחק יכנס לפיתוח בפול גז ברגע שהבסיס היה מוכן, החוזה בין Certain Affinity והיוזמה לא חודש בגלל החוסר התאמה בין החברות והם אבדו יותר מחצי מהאנשים שעבדו על הפרוייקט.
- ב-2021 אחרי ההתפוררות עם Certain Affinity, בעקבות דרו מורי שעזב בחזרה לאינסומניאק, עזבו את היוזמה כמעט 50 עובדים וברגע הכי נמוך שלהם הם הצטמצמו ל-30 אנשים בלבד ובלי צוות חיצוני תומך. במשך כמעט שנה אנשים ישבו כמעט חסרי מעש כי לא היו עובדים בתפקידים ראשיים שיעשו את ההחלטות הגדולות.
- גליגר ומאט בוטי עשו שיחות עידוד עם הצוות שהיה בדיכאון אחרי גל העזיבות והאיבוד של סטודיו התמיכה. הם הבטיחו צוות חיצוני חדש ושמיקרוסופט מאמינה בפוייקט ותומכת בו.
- בספטמבר 2021 קריסטל דינאמיקס באו להציל את המצב. במקור הם היו אמורים להיות סטודיו תמיכה שעוזר ליוזמה להוציא לפועל את החזון שלהם. אבל המצב ביוזמה היה כל כך רע בסוף 2021 שקריסטל דינאמיקס נכנסו חזק יותר להליך ומלאו תפקידים שלמים שהיו חסרים ביוזמה.
- קריסטל דינאמיקס קבלו את הדמו מ-2021 שרץ על UE4, אבל בין התקופה שהדמו נוצר להצטרפות של קריסטל דינאמיקס היוזמה החליטו לעבור ל-UE5. כך שקריסטל דינאמיקס הבינו שהם צריכים לעזור ליוזמה לבנות פחות או יותר את כל הדמו של המשחק כמעט מאפס, כשהם היו צריכים לבנות מחדש כמעט כל מערכת קיימת בגלל המצב של הדמו המקורי שהתבסס על מנוע ישן.
- המשחק התחיל פיתוח מחדש ב-2022 על UE5. בגלל שהפיתוח התחיל ב-2018, גם ההנהלה של היוזמה וגם של קריסטל דינאמיקס התחילו להכנס למצב לחץ ונתנו דדליינים קשים יותר ויותר, כאלה שאפילו קריסטל דינאמיקס הגדולה לא ממש הצליחו לעמוד בהם. כתוצאה כמות העובדים מקריסטל דינאמיקס על הפרוייקט תפחה ותפחה.
- מקורות בקריסטל דינאמיקס אומרים שהצוות שעובד על PD כל כך גדול ונמצא כל כך עמוק במקומות בכירים של הפיתוח, שהם מרגישים ש-PD של 2022 והלאה הוא יותר משחק של קריסטל דינאמיקס מאשר היוזמה.
- המפתחים אומרים שמיקרוסופט הם מאוד hands off איתם. מיקרוסופט בייסיקלי נותנת להם הרבה כסף ואומרים להם לעשות מה שבא להם.

- מאט בוטי אומר כתגובה לכתבה שסטודיו התמיכה המקורי Certain Affinity הם יותר סטודיו outsource בזמן שהיוזמה חפשו סטודיו שיהיה שותף מלא לפיתוח של המשחק. זאת הייתה טעות שעלתה ל-PD ב-3 שנים של פיתוח, אבל עכשיו עם קריסטל דינאמיקס הם מרגישים שהם במסלול הנכון. בוטי ראה דמו מלא של המשחק במאי והוא אומר שהם עושים התקדמות יפה.
- בוטי הוסיף שאין צוות של קריסטל דינאמיקס וצוות של היוזמה, הם יחד הצוות של PD (ולהתחשב בזה שיש הרבה יותר עובדים על קריסטל דינאמיקס שעובדים על המשחק, ההערה על זה שמדובר ביותר משחק של קריסטל דינאמיקס מובנת).
- חצי מקריסטל דינאמיקס עובדים עכשיו על PD, כלומר בערך 150 אנשים. היוזמה על פי לינקדאין הם בערך 50 אנשים, כך שעובדים על המשחק בערך 200 אנשים כשכמעט כולם מקריסטל דינאמיקס.
- המצב של המשחק כיום הוא שעדין מדובר ב-fps שמשלב קרב עם ריגול, פוקוס על תנועתיות שמבוססת על טכנולוגית תנועה חדשנית שהם בנו והמון גאדג׳טים. המשחק עדין נמצא בשלב ה״פרי-פרודקשן״ אבל יש לו עכשיו בסיס חזק ויציב והפיתוח מתקדם הייטב. יש לו כבר דמו שנראה ועובד טוב בניגוד לדמו שהיה בתחילת 2021. הוא משחק של 2025-2026, יש עוד הרבה פיתוח לפניו.
- יש דיבורים על לשחרר את המשחק בפרקים - איכסה. אבל זה רק בשלב הרעיון וזה יכול להשתנות.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 45 אורחים