bling כתב:הרבה ממעריצי הסדרה לא מתים עליו (גם SWYM ביקר אותו פה) אבל אני חושב שדווקא בגלל זה יש סיכוי שאנשים כמו קאוטיק ואחרים יהנו ממנו
bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...
זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.
DrKeo כתב:bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...
זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.
היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.
הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.
הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.
כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.
Klayman כתב:מיקרוסופט אשמה!.
bling כתב:DrKeo כתב:bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...
זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.
היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.
הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.
הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.
כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.
כל הקטע של ה COPY/PASTE מתאים בעיקר להיילו הראשון, שיחקת בהמשכים והרגשת את אותו הדבר?
קצת נסחפת עם המבזה, זה עיצוב משחק שיש כאלו שאוהבים, אני גם לא מתחבר וזה באמת נראה כמו סינגל נגד בוטים במפות גדולות, אבל הביקורות והקהל אמרו את דבריהם, פשוט אני מבין שזה סגנון שלא מתאים לי, מישהו גם יכול לאמר ש MGS5 מבזה אותו כי הוא נשען על מכניקות ועיצוב שלבים (וכן ברור לי שאין מה להשוות בסאנדבוקסיות ובחופש של MGS5 להיילו, אבל תזרום עם הדוגמא) ופחות על עיצוב משימות מסעירות לרוב, זה פשוט סגנון שונה.
DrKeo כתב:bling כתב:DrKeo כתב:bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...
זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.
היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.
הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.
הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.
כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.
כל הקטע של ה COPY/PASTE מתאים בעיקר להיילו הראשון, שיחקת בהמשכים והרגשת את אותו הדבר?
קצת נסחפת עם המבזה, זה עיצוב משחק שיש כאלו שאוהבים, אני גם לא מתחבר וזה באמת נראה כמו סינגל נגד בוטים במפות גדולות, אבל הביקורות והקהל אמרו את דבריהם, פשוט אני מבין שזה סגנון שלא מתאים לי, מישהו גם יכול לאמר ש MGS5 מבזה אותו כי הוא נשען על מכניקות ועיצוב שלבים (וכן ברור לי שאין מה להשוות בסאנדבוקסיות ובחופש של MGS5 להיילו, אבל תזרום עם הדוגמא) ופחות על עיצוב משימות מסעירות לרוב, זה פשוט סגנון שונה.
גם היילו 1 וגם היילו 2 היו מלאים בCOPY PASTE, היילו 2 פחות מ-1 אבל עדין קיים. בנוסף אחד מהדברים הכי בזויים ועצלנים בהיילו ששכחתי לציין היו הBACKTRACKING הבזוי שגרם לך לשחק כל מני שלבים לשני הכיוונים (כלומר כשהגעת לסוף השלב, היית צריך לחזור אותו שוב עם אוייבים חדשים רק כדי למרוח עוד זמן) שהחרא הזה נשאר אפילו בהיילו 3. בעצם היילו ריץ' הוא ההיילו לא עצלני היחיד שאני יכול לחשוב עליו, באמת הראשון בסדרה שאני יכול לקרא לו בפה מלא משחק טוב.
זה לא סגנון, עולם מת זה לא סגנון, זה חוסר יכולת או חוסר תקציב או חוסר זמן. עובדה שהיילו ריץ' כבר לא עשה 90% מהחרא של היילו 1-3, אז היילו ריץ' הוא כבר לא בסגנון של היילו? גם הדוגמה של MGS5 לא ברורה לי, המשחק הזה ידוע כלא גמור ושהיה אמור להיות בו הרבה יותר תוכן ויש בו רגעים מתוסרטים מעולים, ע"ע המשימה הראשונה (שהיא שעה שלמה) או משימה 43. אפשר להתלונן על MGS על הרבה דברים, רובם קשורים לזה שהוא פשוט לא הגשים את החזון של עצמו מחוסר זמן/תקציב, אבל הבעיות של היילו אין לו.
DrKeo כתב:כן, זאת בדיוק הסיבה שהיילו בסינגל לבד זה משעמם רצח. בco op זה כיף אבל הכל בco op זה כיף. היילו צריך ללכת בכיוון mgs. יש לו אחלה מערכת קרב והיא מתפקדת יופי באזורים פתוחים אז למה לא עולם פתוח עם meta game? אפשר לבנות 3-4 אזורים פתוחים על כוכבים וטבעות שונות, משימות שמביאות loot וטריגרים לעלילה וסרטוני מעבר איפה שצריך. ממילא זאת סדרה בלי בוסים, בלי תסרוט ועם עולם מת לגמרי, הסדרה הזאת פשוט מתחננת לעולם פתוח. ל343 אין את הביתים
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים