Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 אוקטובר 2015, 18:15

יכול להיות, פשוט הוא יהיה משחק פושר נחמד כזה (בעיניי אנשים כאלה מעאפנים) ולא משהו שבאמת שווה לשחק אותו... עוד FPS מעייף.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2015, 19:56

bling כתב:הרבה ממעריצי הסדרה לא מתים עליו (גם SWYM ביקר אותו פה) אבל אני חושב שדווקא בגלל זה יש סיכוי שאנשים כמו קאוטיק ואחרים יהנו ממנו :)

אולי היילו 4 פשוט לא טוב או משהו כזה, אין לי מושג. אבל היילו 1-3 הם משחקים פשוט... לא יודע איך לתאר אותם חוץ מאשר שהיה שם vibe שכל מי שמתלהב מהמשחק הזה לא שחק בFPS בחיים שלו. הכל שם היה כל כך קז'ואלי ולא עשוי טוב שזה היה פשוט מביך. לצערנו כל הקז'ואליה הזאת הפכה לסטנדרט בתעשיה, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי על המעבר של ז'אנר הFPS מהPC לקונסולות. אותו ז'אנר שבערך כמעט עשור אמרו שאין סיכוי שאפשר לעשות אותו כמו שצריך על קונסולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 אוקטובר 2015, 20:12

אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...

זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 12 אוקטובר 2015, 20:52

14 דקות גיימפליי של TR:

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 12 אוקטובר 2015, 23:23

Halo 4 היה בלשון המעטה לא מדהים... מכיוון שכבר שיחקתי ב Beta של Halo 5 ויש לי קצת רשמים הוא היה ממש ממש כיף ואני מאוד מאוד מחכה לו, בנוסף, הטריילר עשוי מעולה.. אחד הטובים שראיתי

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2015, 23:33

bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...

זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.

היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.

הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.

הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.

כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4916
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 13 אוקטובר 2015, 03:48

לא שוב הויכוח הזה...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוקטובר 2015, 04:11

ממתין לנובמבר כשגיא יכנס שוב. מקווה שנעלה את hl2 :)
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5444
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 13 אוקטובר 2015, 06:18

יהיה 300 מיקרו תשלומים בטומב רידר החדש

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 13 אוקטובר 2015, 07:47

מיקרוסופט אשמה! :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 13 אוקטובר 2015, 10:22

למרות שיש יותר משחקים שמשתמשים בגלגל נשקים עדיין הגבלות נשקים שולטות במשחקי הFPS.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2015, 12:04

DrKeo כתב:
bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...

זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.

היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.

הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.

הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.

כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.

כל הקטע של ה COPY/PASTE מתאים בעיקר להיילו הראשון, שיחקת בהמשכים והרגשת את אותו הדבר?
קצת נסחפת עם המבזה, זה עיצוב משחק שיש כאלו שאוהבים, אני גם לא מתחבר וזה באמת נראה כמו סינגל נגד בוטים במפות גדולות, אבל הביקורות והקהל אמרו את דבריהם, פשוט אני מבין שזה סגנון שלא מתאים לי, מישהו גם יכול לאמר ש MGS5 מבזה אותו כי הוא נשען על מכניקות ועיצוב שלבים (וכן ברור לי שאין מה להשוות בסאנדבוקסיות ובחופש של MGS5 להיילו, אבל תזרום עם הדוגמא) ופחות על עיצוב משימות מסעירות לרוב, זה פשוט סגנון שונה.

kririn
Sage
הודעות: 5444
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 13 אוקטובר 2015, 13:37

Klayman כתב:מיקרוסופט אשמה! :).



MS מעורבת בפרויקט הזה
,יש להם בלעדיות ,אומנם כנראה זמנית ,אז כן אני חושב שחלקית הם אשמים ,יחד עם סקוור איניקס
חלק מהקלפים האלו גם ישפיעו על המשחק ,ולא סתם משהו קוסמטי

תבין זה משחק של 60$ בהשקה ,יהיה לו חבילת DLC עונתית בבערך 40$ ,ואז יהיה גם מיקרו תשלומים
ועוד 300 מהם

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוקטובר 2015, 14:22

bling כתב:
DrKeo כתב:
bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...

זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.

היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.

הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.

הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.

כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.

כל הקטע של ה COPY/PASTE מתאים בעיקר להיילו הראשון, שיחקת בהמשכים והרגשת את אותו הדבר?
קצת נסחפת עם המבזה, זה עיצוב משחק שיש כאלו שאוהבים, אני גם לא מתחבר וזה באמת נראה כמו סינגל נגד בוטים במפות גדולות, אבל הביקורות והקהל אמרו את דבריהם, פשוט אני מבין שזה סגנון שלא מתאים לי, מישהו גם יכול לאמר ש MGS5 מבזה אותו כי הוא נשען על מכניקות ועיצוב שלבים (וכן ברור לי שאין מה להשוות בסאנדבוקסיות ובחופש של MGS5 להיילו, אבל תזרום עם הדוגמא) ופחות על עיצוב משימות מסעירות לרוב, זה פשוט סגנון שונה.

גם היילו 1 וגם היילו 2 היו מלאים בCOPY PASTE, היילו 2 פחות מ-1 אבל עדין קיים. בנוסף אחד מהדברים הכי בזויים ועצלנים בהיילו ששכחתי לציין היו הBACKTRACKING הבזוי שגרם לך לשחק כל מני שלבים לשני הכיוונים (כלומר כשהגעת לסוף השלב, היית צריך לחזור אותו שוב עם אוייבים חדשים רק כדי למרוח עוד זמן) שהחרא הזה נשאר אפילו בהיילו 3. בעצם היילו ריץ' הוא ההיילו לא עצלני היחיד שאני יכול לחשוב עליו, באמת הראשון בסדרה שאני יכול לקרא לו בפה מלא משחק טוב.

זה לא סגנון, עולם מת זה לא סגנון, זה חוסר יכולת או חוסר תקציב או חוסר זמן. עובדה שהיילו ריץ' כבר לא עשה 90% מהחרא של היילו 1-3, אז היילו ריץ' הוא כבר לא בסגנון של היילו? גם הדוגמה של MGS5 לא ברורה לי, המשחק הזה ידוע כלא גמור ושהיה אמור להיות בו הרבה יותר תוכן ויש בו רגעים מתוסרטים מעולים, ע"ע המשימה הראשונה (שהיא שעה שלמה) או משימה 43. אפשר להתלונן על MGS על הרבה דברים, רובם קשורים לזה שהוא פשוט לא הגשים את החזון של עצמו מחוסר זמן/תקציב, אבל הבעיות של היילו אין לו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 13 אוקטובר 2015, 15:12

Tomb Raider נראה מדהים.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2015, 15:33

DrKeo כתב:
bling כתב:
DrKeo כתב:
bling כתב:אני חושב פשוט שהיילו זה סוג של קמפיין שאתה (וגם אני) לא מתחברים אליו, הוא נשען יותר על עיצוב של זירות קרב גדולות עם הרבה חופש יחסית מאשר קמפיין מסורתי לניארי עם עיצוב שלבים ומשימות מהודקות יותר, כן זה מרגיש כמו קרב מולטי נגד בוטים ברמה מסויימת, אבל לא חושב שזו סדרת קז׳ואל, הרי סווים אחד המעריצים הגדולים שלה והוא שחקן PC לא פחות ממך...

זה פשוט סגנון משחק שאנחנו לא מתחברים אליו, אבל בשלב הזה שיצאו המון משחקי fps ושחקני קונסולה לא זרים לז׳אנר וחוו משחקים ברמה גבוהה שם (למרות שעדיין לא משהו ברמה של האלף לייף אבל עדיין) קצת קשה לאמר שאין להם מושג בז׳אנר, פשוט לא מתחברים לעיצוב משחק הזה וזהו.

היילו יצג אצלי שני דברים, קז'ואליה של ז'אנר הFPS ועצלנות פושעת שקרתה פשוט כי לא היה לבאנג'י זמן לסיים את המשחק.

הקז'ואליה הייתה כי הוא הציג סחיבה של שני נשקים בלבד כי המוח הקטנטן של בעלי הקונסולה פשוט לא מסוגל להתמודד עם מבחר של יותר משני נשקים (בציניות כמובן. לשמחתי עם השנים משחקי FPS בקונסולה הבינו ששני נשקים זה מפגר והורס את כל האסטרטגיה במשחק והיום כמעט ולא קיים דבר כזה), בריאות נטעת מה שהסיר כל מתח ממשחקי FPS (מה שאני ממש שונא אלה אם מדובר במשחק עולם פתוח) וכמובן הכוונת הע-נ-ק-י-ת שדרשה בערך אפס דיוק ביחס למשחקי הFPS שהתבססו על סופר דיוק.

הבעיה של העצלנות/חוסר זמן, זה פשוט היה מביך. בהיילו אין בוסים, בהיילו אין תסרוט, בהיילו אין שום דבר אנטרקטיבי בשלבים ובהיילו יש COPY PASTE של אזורים בשלב. היילו היה השיא של השיא של העצלנות. הם בנו מערכת קרב, "30 שניות של כיף" הם קוראים לזה, ומעבר לזה הם עשו... כלום. במשחק הזה אשכרה יש אזורים שהם COPY PASTE ולא בקטע של "היי, אזור X דומה לאזור Y" אלה שאתה הולך במסדרון X, מגיע לחדר Y, אז אתה מגיע בקצה שלו שוב למסדרון X והוא מוביל בדיוק לחדר Y שהוא זהה ב100% לY הקודם. אתה מכיר את ההרגשה הזאת שSTAR CITIZEN השרה עד לאחרוונה שכל מה שיש להם זה אוסף של מודלים ואזורים של דברים אבל לא באמת התחילו לבנות את המשחק מסביב לזה? ככה היילו הרגיש, שהיה להם זמן לבנות את הסביבות אבל שכחו לבנות את המשחק בתוכן.

כשנגשתי לשחק בהיילו הרגשתי שהמשחק הזה מבזה אותי, שמנסים לעבוד עלי. המשחק הזה הוא אשכרה אוסף של שלבי מולטי ששורשרו יחד לסינגל פלייר בעזרת סרטוני מעבר. הסדרה הזאת הפכה לטרוף שהיא היום בגלל המולטיפלייר שלה ששם אין לי דבר רע אחד להגיד עליה, מולטי מדהים. אבל הסינגל של היילו? באמת שחוץ מאשר הקרבות עצמם מול הקווננט והשליטה של הוות'וג אין לי דבר חיובי אחד להגיד על המשחק הזה.

כל הקטע של ה COPY/PASTE מתאים בעיקר להיילו הראשון, שיחקת בהמשכים והרגשת את אותו הדבר?
קצת נסחפת עם המבזה, זה עיצוב משחק שיש כאלו שאוהבים, אני גם לא מתחבר וזה באמת נראה כמו סינגל נגד בוטים במפות גדולות, אבל הביקורות והקהל אמרו את דבריהם, פשוט אני מבין שזה סגנון שלא מתאים לי, מישהו גם יכול לאמר ש MGS5 מבזה אותו כי הוא נשען על מכניקות ועיצוב שלבים (וכן ברור לי שאין מה להשוות בסאנדבוקסיות ובחופש של MGS5 להיילו, אבל תזרום עם הדוגמא) ופחות על עיצוב משימות מסעירות לרוב, זה פשוט סגנון שונה.

גם היילו 1 וגם היילו 2 היו מלאים בCOPY PASTE, היילו 2 פחות מ-1 אבל עדין קיים. בנוסף אחד מהדברים הכי בזויים ועצלנים בהיילו ששכחתי לציין היו הBACKTRACKING הבזוי שגרם לך לשחק כל מני שלבים לשני הכיוונים (כלומר כשהגעת לסוף השלב, היית צריך לחזור אותו שוב עם אוייבים חדשים רק כדי למרוח עוד זמן) שהחרא הזה נשאר אפילו בהיילו 3. בעצם היילו ריץ' הוא ההיילו לא עצלני היחיד שאני יכול לחשוב עליו, באמת הראשון בסדרה שאני יכול לקרא לו בפה מלא משחק טוב.

זה לא סגנון, עולם מת זה לא סגנון, זה חוסר יכולת או חוסר תקציב או חוסר זמן. עובדה שהיילו ריץ' כבר לא עשה 90% מהחרא של היילו 1-3, אז היילו ריץ' הוא כבר לא בסגנון של היילו? גם הדוגמה של MGS5 לא ברורה לי, המשחק הזה ידוע כלא גמור ושהיה אמור להיות בו הרבה יותר תוכן ויש בו רגעים מתוסרטים מעולים, ע"ע המשימה הראשונה (שהיא שעה שלמה) או משימה 43. אפשר להתלונן על MGS על הרבה דברים, רובם קשורים לזה שהוא פשוט לא הגשים את החזון של עצמו מחוסר זמן/תקציב, אבל הבעיות של היילו אין לו.


מה לא הבנת בדוגמא של MGS5? אני בכלל לא מדבר על תוכן חסר, גם אם היו משלימים ומסיימים את המשחק כמו שצריך ולא היו טענות על תוכן חסר וסיפור לא גמור, אופן העיצוב שלו הם לרוב סביב מכניקות ועיצוב שלבים, נכון לפעמים יש התרחשויות מיוחדות בתוך השלב עצמו, פתאום יש לך איזה קרב בוס או קטע מעניין שקורה גם בגיימפליי עצמו, אבל באופן כללי המשימות עצמן נעות סביב חלץ את/ הרוג את/ עצור את השיירה וכו' והם מתבססות על החופש העצום שיש לך בלתקל אותן וכמובן עיצוב השלבים השונה (פעם אתה בבסיס גדול, פעם אתה באיזור של מערות עתיקות וכו')

אז ניסיתי לעשות את אותה השוואה להיילו, יש לו עיצוב מסויים שאתה לא מתחבר אליו וזה לגיטימי, אבל אני לא רואה בו איזה פשע לעולם ה FPS כמוך, רק סגנון משחק שלא מדבר אלי, באותה מידה יש אנשים שיאמרו שהם רוצים את ה MGS שלהם מתוסרט ורכבת הרים לניארית ומהודקת כמו הקודמים, מפה ועד נגיד שיאמרו משהו כמו " MGS5 משחק מבזה והוא בושה לז'אנר" יש דרך ארוכה לא? אני גם חושב שהיילו נראה משחק די גרוע מבחינתי, רק חושב שאתה לוקח את זה קצת רחוק :)

ד"א טענות על עולם ריק יש גם כלפי MGS5, זה לא בדיוק משחק שמנסה לבנות עולם מדהים לשחקן, פונקציונאלי, לא יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוקטובר 2015, 17:27

יש אזורים מתוסרטים בMGS, הרוב מן הסתם זה פשוט גיימפליי עולם פתוח. בהיילו אין עולם פתוח, זה שוטר לינארי. צריך לצאת מהסרט של הפתיחות שלו וכו', הוא פתוח ביחס לCOD אבל לא צריך להגזים, עדין מדובר בשוטר לינארי עם זירות יחסית פתוחות פה ושם. אם היית מסיר מMGS5 את כל המכניקות META, את כל האירועים המתוסרטים/בוסים/אירועים מיוחדים והופך את העולם הפתוח למסדרון לינארי אז הם אולי היו ברי השוואה. אני מבין מאיפה אתה מגיע אבל זה ממש לא בר השוואה.

בהיילו אין עיצוב מסויים שנועד להיות ככה, היילו 1-2 הם שני משחקים שפשוט לא הספיקו לסיים אותם זה הכל. זה לא מכוון או משהו כזה. הם לא עשו COPY PASTE מרצון כי הם חושבים שזה מגניב, הם לא גרמו לך לעשות BACK TRACKING כי הם חושבים שזה כיף, הם לא עשו את העולם מת וללא אירועים מתוסרטים כי הם חשבו שזה "קטע". לא היה להם את הזמן עם היילו 1 ו-2, זה הכל. עובדתית בהיילו ריץ' אין אפילו COPY PASTE אחד, אין קטע אחד של BACK TRACKING ויש אירועים מתוסרטים וקטעי גיוון מגניבים (כמו למשל פתאום קטע שבו מטיסים חללית והוא הופך לסימולטור חלל לשלב אחד בודד, סתם ככה. מגניב אש). אני אתן לך דוגמה קלאסית מהיילו 2. המשחק מתחיל בפליש לכדור הארץ, אתה נוחת בעיר גדולה (נדמה לי ניו מומבסה?) ומנסה להדוף את הפלישה של הקווננט. איך העיר נראת? אפס מכוניות, אפס אנשים, אפס אנושיות, פשוט אוסף של קוביות שאמורות להיות בניינים ומכוניות. אפילו הרחוב לא נראה כמו רחוב ריק, ממש הN64 בשנת 2004.

בנושא העולם הריק של MGS, יש עולם ריק ויש עולם ריק. העולם של MGS הגיוני לגמרי, אוסף עמדות צבאיות במדבר עם סיורים בינהן, חיות בר וכדומה. זה GTA? לא ממש, אבל להשוואת את זה למה שהלך בהיילו 1-2? ברצינות?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4916
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 14 אוקטובר 2015, 03:04

אם להוסיף נניח על נושא מה יש לקונסולות להציע השנה, הנה משהו שלא לקחתם בחשבון.
פרסומת חדשה לרוק בנד החדש, עם לני קרביץ וגיימס פראנקו משווקת כמשחק ps4. הנה משהו שיכול להזיז קונסולה פה, ואפילו לא חשבנו עליו.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 15 אוקטובר 2015, 23:39

GB מתחילים לשחק את שלושת המשימות הראשונות של היילו 5, עכשיו לייב:

http://www.giantbomb.com/chat/

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 16 אוקטובר 2015, 00:23

הצצתי קצת, זה נראה כמו דסטיני במצב RAID או משהו כולל העניין של ה PARTY עם חברים, או כמו שאמרנו בעבר, מרגיש כמו משחק מולטי נגד בוטים, אם יש איתך חברים אני בטוח שזה כיף, כקמפיין סינגל לי אישית זה נראה משעמם רצח, אבל נראה לי שהמעריצים יהיו מרוצים, GB ללא ספק נהנים מאוד.

והסאונד אדיר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 01:07

המשחק הזה הוא כנראה הכי לא ״מולטי נגד בוטים״ שהיה בסדרה. אירועים מתוסרטים וכל מני דברים קורים שהם לא פשוט ״חדר הבא, תהרוג את כולם, חדר הבא, תהרוג את כולם, חדר הבא, תהרוג את כולם. אה רגע! ג׳יפ! סע קדימה, תהרוג את כולם, תחזור ללכת ברגל, חדר הבא, תהרוג את כולם...״. אם זה נראה לך כמו מולטי מול בוטים, לך תראה את היילו 1-3. המשחק הזה לא נראה כמו דסטיני, דסטיני זה היילו עם קצת mmo בפנים. אם כבר יש סדרה שצריכה ללכת לעולם פתוח זאת היילו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 16 אוקטובר 2015, 01:15

לא ראיתי הרבה, זה די משעמם אותי, אבל ממה שראיתי התיאור שאמרת זה אחד לאחד "לך לחדר הבא תהרוג חייזרים- כנס לחדר הבא תהרוג עוד, הנה מסדרון עם קצת דיבורים ברקע, עלה על ג'יפ ותתקדם עוד" וכו'

יש כמובן קטעי מעבר וסיפור שבטח יהיה אחלה אבל ממה שהבחנתי, ויכול להיות שפספסתי, התסרוט אם קיים לא היה ממש מעניין וזה הרגיש כמו CO-OP עם חברים במצב RAID שכזה (גם שם אתה מתקדם עם חברים בסביבה יחסית פתוחה והורג בוטים)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 01:33

כן, זאת בדיוק הסיבה שהיילו בסינגל לבד זה משעמם רצח. בco op זה כיף אבל הכל בco op זה כיף. היילו צריך ללכת בכיוון mgs. יש לו אחלה מערכת קרב והיא מתפקדת יופי באזורים פתוחים אז למה לא עולם פתוח עם meta game? אפשר לבנות 3-4 אזורים פתוחים על כוכבים וטבעות שונות, משימות שמביאות loot וטריגרים לעלילה וסרטוני מעבר איפה שצריך. ממילא זאת סדרה בלי בוסים, בלי תסרוט ועם עולם מת לגמרי, הסדרה הזאת פשוט מתחננת לעולם פתוח. ל343 אין את הביצים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 01:45

DrKeo כתב:כן, זאת בדיוק הסיבה שהיילו בסינגל לבד זה משעמם רצח. בco op זה כיף אבל הכל בco op זה כיף. היילו צריך ללכת בכיוון mgs. יש לו אחלה מערכת קרב והיא מתפקדת יופי באזורים פתוחים אז למה לא עולם פתוח עם meta game? אפשר לבנות 3-4 אזורים פתוחים על כוכבים וטבעות שונות, משימות שמביאות loot וטריגרים לעלילה וסרטוני מעבר איפה שצריך. ממילא זאת סדרה בלי בוסים, בלי תסרוט ועם עולם מת לגמרי, הסדרה הזאת פשוט מתחננת לעולם פתוח. ל343 אין את הביתים :)


בשביל מה זה יהיה יותר טוב? גם בשלבים הגדולים יחסית, אך מוגבלים המשחקים האלו מרגישים סופר ריקים וחסרי כל דרמה בקמפיין. למה עולם עוד יותר גדול, שמדגיש עוד יותר את כמה שהכל ריק וחסר פואנטה יעזור? יהיה אפשר לנהוג 5 דקות בג'יפ, במקום דקה וחצי? יהיה אפשר לצלוף מישהו במרחק 200 מטר, במקום 50? יהיו יותר אויבים שחוזרים על עצמם כל הזמן (כי צריך לשים משהו בעלם הפתוח הזה)? לא רואה איך משחק ששיעמם עם הזירות המחזרויות שלו קודם, יהפוך ליותר טוב בזכות זה שהזירות שלו יהיו הרבה יותר גדולות וחסרות עוד יותר כל תשומת לב לפייסינג.

יכול להיות שאלו שאהבו את המשחקים הקודמים דווקא יהנו מזה, אבל לי זה נראה כמו כיוון שידגיש את החסרונות, במקום לטפל בהם ואפילו הם לא יצליחו להנות ממשחק שלגמרי זונח כל ניסיון לפייסינג.
בדבר אחד זה יכול לעזור, אני מניח. עיצוב השלבים המשעמם והמחזורי של מסדרון-זירה-מסדרון זהה-זירה זהה יעלם. זה לא מבטיח עיצוב שלבים מעניין, אבל לפחות זה שינוי כלשהו. נראה לי קצת חסר פאונטה, אבל עדין שינוי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42454
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2015, 01:55

לקחת באנשי ולטוס לראש הר עליו מקדש forrunners, לעשות scouting, לבחור את הציוד הנכון ואז לתקוף מהכיוון שאתה חושב שנכון בדרך שאתה חושב שהיא נכונה, להגיע למטרה ולקבל בדיוק את הloot שאתה צריך בשביל שהassualt rifle שלך יעשה 30% יותר נזק נשמע לי כל כך הרבה יותר טוב ממסדרון, הרוג את כולם, חדר, הרוג את כולם וכך הלאה שיש עכשיו.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים