חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 26 מאי 2020, 18:20

לא יודע איך זה מוקדם מדי, 4 שנים זה המון זמן בשביל מכשיר שגם כשהוא יצא - היה די מיושן.
לגבי סטודיואים - הם לא חייבים להיות פנימיים, כמו שאיירון מן לדעתי לא מפותח על ידי סטודיו פנימי והוא בלעדי, אבל אני די בטוח שאינסומניאק - שעבדו על משחקים לאוקולוס בבלעדיות לפני שנרכשו על ידי סוני - עובדים על משחקים לPSVR 2. אולי אפילו משחק של ספיידרמן? :)
כמו כן יש להם את דרימס שיגיע למציאות מדומה וזה משהו שMM אישרו, והוא פחות או יותר נבנה לדבר הזה, יותר מכל משחק אחר בערך.
כך או כך הם לא צריכים הרבה צוותים, ו-3 צוותים זה יותר ממספיק, הם רק צריכים להביא את רזי8 והאלף לייף אלכס והם במצב מצויין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2020, 18:37

אני לא יודע אם סוני תרצה להתעסק עם vr בשיגור שלהם. לדעתי הם יתנו לטכנולוגיה קצת להבשיל ולמשחקים להיות מוכנים בpipeline ורק אז יצאו עם psvr2.

נניח להוציא את הקסדה ב2022 עם אסטרובוט 2.

Uncle Pey'j כתב:סוני אישרה שהקסדה הנוכחית תעבוד עם הפס5.
לגבי הנקודות דור הבא,זו בהחלט אופציה,העניין הוא שאני לא חושב שסוני צריכה משהו כזה- אם היא תראה משהו כמו הורייזון 2,או טיזר לספיידרמן 2 או GOW 2 זהו,המשחק נגמר,זה כבר כמעט ניצחון טכני על פני MS.
אגב לגבי העיצוב,לא ממש דיברנו על זה,אבל שימו לב כמה השפה העיצובית של הקסדת PS VR הנוכחית דומה לדואל סנס,זה לא צירוף מקרים.
אני לא אומר שלא יהיה PS VR 2,זה ברור לגמרי שזה בדרך,אבל אני עדיין חושב שזה מוקדם מדי לסוני להתחיל לדבר על זה,ואנחנו גם לא באמת יודעים כמה משאבים מוקצים לזה,כי אחרי הכל אני חושב שהם אפילו סגרו לא מזמן איזה סטודיו במנצ'סטר שהיה אמור לעבוד על איזה פרוייקט VR,אז זה משאיר להם את סטודיו לונדון,כנראה הצוות בתוך סטודיו יפן שפיתח את Astro Boy ו..זהו?

אם להראות את הורייזן 2 זה שחמט אז מדובר בשחמט בטוח כי הסיכוי שלא יראו אותו גובל באפס. אבל מהצד שלי זה ממש לא שחמט, הורייזון כל כך לא מושך אותי (ועל פי התגובות את רוב הפורום, חוץ מלאסקין) וכמעט כל בלעדי אחר עדיף בעיניי. רק בצד הגרפי מעניין אותי לראות את הורייזן 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 מאי 2020, 18:48

אני שיחקתי כמה שעות בהורייזון,הוא לא מאוד משך אותי וזנחתי אותו,אבל אני חושב שהרבה מזה היה קשור לנסיבות שבכלל לא קשורות למשחק,אז אני כן מתכנן לתת לו צ'אנס נוסף כשהוא יגיע לפיסי,שם אני תמיד מעדיף לשחק.
כשאני מדבר על ניצחון טכני,אני מדבר בעיקר על איזשהו רגע "וואו,זה הדור הבא,אני רוצה לשחק במשחק הזה שקיים רק בקונסולה הזו" ואני לא רואה את MS נותנת לנו משהו כזה,לפחות לא בהתחלה,כי עם כל הכבוד להיילו איפיניט שאני מחכה לו הרבה יותר מכל משחק אחר שמגיע השנה,הוא עדיין משחק קרוס-ג'ן עם שורשים חזקים בחומרה של ה-XBO אז אני לא משלה את עצמי לרגע שהוא הולך להרשים יותר מהורייזון 2.

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 26 מאי 2020, 18:53

הזוי בעיניי שאתה אשכרה מצפה לרכוש אל DS למחשב, אבל הורייזון לא מעניין אותך :)
אני משוכנע שאחרי שתשחק בו, ואני משוכנע שמתישהו כן תשחק בו לפחות במחשב - אתה קצת תשנה את דעתך.
העולם הפתוח הכי מקורי ומעניין שהיה בדור הזה, כנ״ל אוייבים, וגם אחלה קרבות ונשקים... הוא פשוט רחוק מלהיות ממש טוב בכל הקשור לעלילה ומשימות צד, וזו הסיבה היחידה שהוא לא על 90+

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Klayman » 26 מאי 2020, 19:39

היית משוכנע שהוא ישנה את דעתו גם על RDR2.. לא קרה :D.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2020, 20:17

Laskin כתב:הזוי בעיניי שאתה אשכרה מצפה לרכוש אל DS למחשב, אבל הורייזון לא מעניין אותך :)
אני משוכנע שאחרי שתשחק בו, ואני משוכנע שמתישהו כן תשחק בו לפחות במחשב - אתה קצת תשנה את דעתך.
העולם הפתוח הכי מקורי ומעניין שהיה בדור הזה, כנ״ל אוייבים, וגם אחלה קרבות ונשקים... הוא פשוט רחוק מלהיות ממש טוב בכל הקשור לעלילה ומשימות צד, וזו הסיבה היחידה שהוא לא על 90+

אם ההמלצה על הורייזן היא כמו ההמלצה על RDR2 כמו שקליימן אמר, אז פשוט בו אלי הביתה ותהרוג אותי וזהו :)

אבל אני כנראה אבדוק את הורייזן על המחשב, גם אם לניסוי של חצי שעה לראות את הטכנולוגיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 26 מאי 2020, 22:51

בחיית, מה הקטע עם אנצ'רטד? זה אחד הפרנצ'ייזיים הכי אוברייטד אבר. אפשר לקרוא לו Unwarranted. שיחקתי בשלושת המשחקים הראשונים בשנה-שנתיים האחרונות ובאמת שזו סדרה שאפשר לנקוף לזכותה רק ספקטאקל וסביבות יפה. כל מה שקשור למשחקיות ומכניקות היא רדודה עד כאב וממוצעת במקרה הטוב ביותר. מקביל לסרט פופקורן.

לולא TLOU הטוב יותר בכמה מונים, לא הייתי מבין כלל את ההאדרה שנוטי דוג מקבלת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2020, 23:05

אני משער שב-2019 אתה מקבל פחות את האפקט שאנצ'רטד 2 יצר ב-2009. אני מסכים שבמכניקות הוא נופל בכל קטגוריה מהטופ של הז'אנר, אבל הרמות ספקטקל שם הן מטורפות (לזמנן). הסצנה על המטוס באנצ'רטד 3 זכורה לי עד היום כסוג של שיא בסטרס בגיימינג. אבל זה בהחלט נכון הגיימפליי רגע לרגע שלהם הוא בסדר לכל היותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4332
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 26 מאי 2020, 23:22

אנצ'רטד הוא ה-TPS הכי טוב שיש. גיימפליי, מכניקות, קרבות, גרפיקה, ערכי הפקה, סט פיסס, מה שתרצה. אף משחק אחר לא מתקרב בכלל. ותיכף מישהו כמובן יזכיר את TR, מה שתמיד גורם לי לצחוק. TR זה אנצ'רטד לעניים מכל בחינה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 מאי 2020, 23:45

InterAl כתב:אנצ'רטד הוא ה-TPS הכי טוב שיש. גיימפליי, מכניקות, קרבות, גרפיקה, ערכי הפקה, סט פיסס, מה שתרצה. אף משחק אחר לא מתקרב בכלל. ותיכף מישהו כמובן יזכיר את TR, מה שתמיד גורם לי לצחוק. TR זה אנצ'רטד לעניים מכל בחינה.

זה ממש לא נכון, לפחות לא בטרילוגיה המקורית. הפלטפורמה אכן טובה יותר ב-TR, המערכת COVER וירי אכן טובה יותר בגירס. ואין ספק שאין לאנצ'רטד תחרות בקטגורית ערכי ההפקה והסט-פיסס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4332
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 26 מאי 2020, 23:56

לא מסכים. לגבי פלטפורמינג, גם ב-TR וגם ב-UC היא אוטומטית ברובה. מבחינת קאבר וירי, לדעתי אנצ'רטד לוקח בקלות. לא כי המכניקה הבסיסית טובה יותר, אלא כי היא מאוזנת ומשתלבת טוב יותר עם הגיימפליי. בקמפיין של גירס אני יכול להישאר דבוק לאותו קאבר 90% מהקרבות ולנצח בלי מאמץ. מבחינתי, זאת לא מערכת קאבר טובה, גם אם המכניקה הבסיסית טובה יותר. ב-UC בלתי אפשרי להישאר צמוד לאותו קאבר כל הקרב, כי האויבים מאגפים אותך וזורקים עליך רימונים. מערכת הקרב של TR היא בכלל בדיחה מהלכת שלא שווה אפילו אזכור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2020, 00:00

InterAl כתב:לא מסכים. לגבי פלטפורמינג, גם ב-TR וגם ב-UC היא אוטומטית ברובה. מבחינת קאבר וירי, לדעתי אנצ'רטד לוקח בקלות. לא כי המכניקה הבסיסית טובה יותר, אלא כי היא מאוזנת ומשתלבת טוב יותר עם הגיימפליי. בקמפיין של גירס אני יכול להישאר דבוק לאותו קאבר 90% מהקרבות ולנצח בלי מאמץ. מבחינתי, זאת לא מערכת קאבר טובה, גם אם המכניקה הבסיסית טובה יותר. ב-UC בלתי אפשרי להישאר צמוד לאותו קאבר כל הקרב, כי האויבים מאגפים אותך וזורקים עליך רימונים. מערכת הקרב של TR היא בכלל בדיחה מהלכת שלא שווה אפילו אזכור.

זה נכון ששל TR דביקה בדיוק כמו של אנצ'רטד, אבל היא פתוחה יותר ונותנת לך דברים לעשות בניגוד לזאת של אנצ'רטד שהיא אשכרה מסילה. אולי זה קשור יותר לעיצוב שלבים היותר פתוח של TR ואולי אנצ'רטד 4 פתר את זה עם העיצוב שלבים היותר פתוח שלו, אבל אני מדבר פה על U1-3 כי זה הנסיון שלי עם הסדרה. בנוגע למערכת ירי, גירס ברמות הקשות דורש ממך לרוץ בין קאברים, מה שאתה אומר אולי חל רק על הרמות הקלות יותר. בכל מקרה ה-GUN PLAY של גירס הרבה יותר טוב, משמעותית. אם באנצ'רטד היה הGUN PLAY של גירס והפלטפורמה של TR אז זה היה מרומם אותו ממש לדעתי. אבל יכול להיות שאנצ'רטד 4 פתר את כל זה. אגב, גם החידות הרבה יותר טובות ב-TR לדעתי, החידות בU1-3 הן ברמה ממש נמוכה ויותר דורשות להסתכל במחברת של נייט ולא להשתמש בראיה מרחבית ושכל כמו ב-TR.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4332
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 27 מאי 2020, 01:26

אני לא זוכר את גירס 1-3, אבל ב-4-5 שיחקתי על הרמה אחת לפני אחרונה, והרגשתי שאני יכול להיצמד לאותו הקאבר כל הזמן ולנצח. לא עשיתי את זה כי זה משעמם, אבל יכולתי. לגבי 1-3, באמת שכבר לא זוכר. יכול להיות שה-coalition הרסו את הגיימפליי, אני לא בטוח. לגבי TR, אולי הפלטפורמינג פתוח יותר, אבל לא חושב שטוב יותר. בכל מקרה, אנצ'רטד הוא מסילה רק בקטעים הלינאריים. יש גם פלטפורמינג בזמן קרבות, ושם זה כבר לגמרי נתון לשיקול דעתך, לטקטיקה ולסגנון המשחק. ספציפית ב-4 ו-LL יש המון קרבות ורטיקליים שמשלבים פלטפורמינג. אז נכון, הפלטפורמינג לא מאתגר או משהו, הוא רק אמצעי. אבל המכלול הוא שחשוב, וכמכלול אנצ'רטד לא רואה ממטר משחקים אחרים בז'אנר. לגבי חידות, יכול להיות שלגבי 1-3 אתה צודק, אבל ב-4 ו-LL יש חידות שאפשר לשבור עליהן את הראש לא מעט זמן. החידות של TR הן חידות equipment כאלה, בסגנון זלדה/מטרויד, הסגנון של אנצ'רטד שונה ולכן קשה להשוות ממש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2020, 02:30

InterAl כתב:אני לא זוכר את גירס 1-3, אבל ב-4-5 שיחקתי על הרמה אחת לפני אחרונה, והרגשתי שאני יכול להיצמד לאותו הקאבר כל הזמן ולנצח. לא עשיתי את זה כי זה משעמם, אבל יכולתי. לגבי 1-3, באמת שכבר לא זוכר. יכול להיות שה-coalition הרסו את הגיימפליי, אני לא בטוח. לגבי TR, אולי הפלטפורמינג פתוח יותר, אבל לא חושב שטוב יותר. בכל מקרה, אנצ'רטד הוא מסילה רק בקטעים הלינאריים. יש גם פלטפורמינג בזמן קרבות, ושם זה כבר לגמרי נתון לשיקול דעתך, לטקטיקה ולסגנון המשחק. ספציפית ב-4 ו-LL יש המון קרבות ורטיקליים שמשלבים פלטפורמינג. אז נכון, הפלטפורמינג לא מאתגר או משהו, הוא רק אמצעי. אבל המכלול הוא שחשוב, וכמכלול אנצ'רטד לא רואה ממטר משחקים אחרים בז'אנר. לגבי חידות, יכול להיות שלגבי 1-3 אתה צודק, אבל ב-4 ו-LL יש חידות שאפשר לשבור עליהן את הראש לא מעט זמן. החידות של TR הן חידות equipment כאלה, בסגנון זלדה/מטרויד, הסגנון של אנצ'רטד שונה ולכן קשה להשוות ממש.

יש בגירס אוייבים ספציפים שמחייבים אותך לצאת מהקאבר (הכדורי מתכת, היצורים המקפצים שנצמדים אליך והוריאציה המתפוצצת שלהם) ויש אוייבים גדולים ואטיים שלאט לאט סוגרים איתך מרחק ומאלצים אותך ללכת לאחור (ברמות הקלות יותר זה פחות אפקטיבי כי אתה הורג אותם די מהר). אני לא מדבר על 4 כי אין לי נסיון איתו ואני גם לא אומר שגירס או TR טובים ממנו כי הוא משחק טוב מהם, אבל ספציפית הפלטפורמה של TR טובה יותר וספציפית ה-gun play יותר טוב בגירס - לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4332
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 27 מאי 2020, 13:23

לגבי כדורי המתכת והיצורים המקפצים, הם לא זכורים לי ב-4/5. אויבים גדולים ואיטיים שסוגרים מרחק יש, אבל הם מעטים וגם ברמות הגבוהות אפשר לחסל אותם מרחוק. ולגבי הפלטפורמה, גם אם היא טובה יותר ב-TR, זה לא משהו משמעותי.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 27 מאי 2020, 16:30

בגירס לא שיחקתי מעולם, אבל מה בדיוק יותר טוב בפלטפורמינג של TR? זה כמעט זהה, והבדלים כאלו ואחרים שאולי כן אפשר למצוא הם בגזרת שינויים ולא שיפורים.
אפילו להיפך, אני יכול להגיד שאישית מאוד נהנתי מהפלטפורמינג של U4, למרות שהוא קיבל בראש על המערכת הזו ועיקר התלונות התמקדו שם. אני גם יכול להבין את זה, זו מערכת סופר פשוטה וחסרת אתגר, אבל איכשהו אישית דווקא נהנתי ממנה ברמה כמעט מדיטטיבית. וזה המשחק היחיד בסדרה שבאמת שם דגש על האספקט הזה.
בכל מקרה בעוד אני יכול להבין אנשים שלא אהבו את המערכת בU4 (ושוב, כאמור, אני אהבתי), אבל אני לחלוטין לא מבין איך TR עדיף.

בכל הקשור לגאנפליי, אני לא יכול להשוות עם גירס, אבל מול TR אין בכלל תחרות. הגאנפליי של אנצ'רטד (בעיקר 4 מן הסתם) הרבה יותר מוצלח ומספק.

וחוץ מזה, להתייחס פתאום לאנצרטד כאילו זו סדרה שעושה מישמש מוצלח בין אלמנטים בינוניים זה ממש לא נכון. הפלטפורמינג בינוני והגאנפליי טוב (כלומר 8 כזה), אבל בכל הקשור לפייסינג, 'קמפיין' (כלומר הכוונה היא שילוב של הנרטיב בתוך המשחק בצורה רציפה, הקמפיין), דמויות, עיצוב (ויזואלי וטכני) ו, כמובן, ה-סט פיסס, הוא כמעט בכל הקטגוריות במקום הראשון בכל עולם הגיימינג. אז כן, זה משחק שיש בו אלמנטים לא מושלמים, אבל לא סתם הוא במקום שהוא נמצא בו.
אלו משחקים שלא פחות משינו את כל התעשייה, אז אני חושב שמגיע להם טיפה כבוד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2020, 17:38

אין לי מושג למי אתה מגיב סטיק כי אתה מגיב לדברים שלא אמרתי בכלל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swym » 27 מאי 2020, 17:53

bling כתב:בכל אופן אתה די מונה בעצמך את הבעיות של גירס בהקשר של הסינגל, אז כן המשחק צריך להיות מגוון הרבה יותר כי זה די משעמם לרוץ מקאבר לקאבר כל המשחק עבור הרבה אנשים, הסיפור מעניין יותר, עם עולם מורכב יותר כמו שקיאו אמר, המפתחת לא מספיק משופשפת כמו שציינת - אז חסרה איכות שזה מה שמנסים לאמר פה. הסיבות ברורות.

ה DLC של אנצ׳רטד נחשב למצויין, פשוט באופן טבעי הפקה קטנה יותר עם דמויות משניות יקבל ציונים פחות גבוהים אבל בפני עצמו הוא באמת תוכן מעולה. יש כאלה גם שטוענים שזה משחק יותר טוב מ 4 ואחד הטובים בסדרה, אבל כן באופן טבעי הוא לא יקבל את אותם הציונים של 4.

אני לא חושב שזה משעמם לרוץ ממחסה למחסה: משחקי גירס ה"קלאסיים" עשו את זה מעולה, עם תמהיל טוב של דברים קטנים שמשנים את המאזן מידי פעם. אבל כשמשחק עושה משהו ממש טוב ומעניין אתה לא צריך לזגזג בין המון סוגי גיימפליי שונים כדי לשמור על העניין: הגיוון נוצר בזכות מפגשים ואתגרים מעניינים.
יכול להיות שמשחקי גירס החדשים לא עשו את אותו בסיס של המשחק כמו שצריך (לא שיחקתי), ומצד שני יכול להיות שגם עליהם יטענו שהם טובים יותר מהטרילוגיה המקורית אבל באופן טבעי לא יקבלו את אותם הציונים (דמויות משניות וכו').

InterAl כתב:אני לא זוכר את גירס 1-3, אבל ב-4-5 שיחקתי על הרמה אחת לפני אחרונה, והרגשתי שאני יכול להיצמד לאותו הקאבר כל הזמן ולנצח. לא עשיתי את זה כי זה משעמם, אבל יכולתי. לגבי 1-3, באמת שכבר לא זוכר. יכול להיות שה-coalition הרסו את הגיימפליי, אני לא בטוח.

סיימתי את כל הטרילוגיה על הארדקור (הרמה הלפני אחרונה), ואין שום דרך לנצח את המשחק עם הצמדות לקאבר: יש לך כל הזמן אויבים שיאגפו אותך מהצדדים, חורים שצריך להתקרב אליהם כדי לסתום אותם, tickers שיבואו אליך ויתפוצצו, ובשלבים מסוימים הקאברים מתחילים לזוז ולהיעלם. רמת הקושי הזו בנויה ככה שלא תוכל להישאר באותו המחסה, אבל מצד שני גם לא תצליח לשרוד יותר מכמה רגעים מחוץ למחסה.

בגדול הניסיון שלי עם כל המשחקים האלו הוא רק בדור הקודם, ולפחות אז גירס עשה נטו מערכת ירי מעולה, עם כמה קטעי מסילה ובוסים בשביל הגיוון.
טומב ריידר הביא כמה פאזלים סביבתיים נחמדים (במיוחד במקדשים) ופלטפורמינג חביב (אבל הוא היה יותר מאתגר ומעניין לפני הריבוט), אבל הדבר היחיד שאני יכול לזקוף לזכות אנצ'רטד מלבד קטעי קישור זה מערכת melee טובה שהתווספה במשחק השלישי: מעבר לזה הוא לא עשה שום דבר ממש טוב, ואני חושב שאפילו הירי-מחסות בריבוט של טומב ריידר היה יותר מעניין מאשר בטרילוגיה של אנצ'רטד.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 27 מאי 2020, 19:50

DrKeo כתב:אין לי מושג למי אתה מגיב סטיק כי אתה מגיב לדברים שלא אמרתי בכלל.


הוא מגיב לדברים של קאז, שכמובן אף אחד לא באמת מסכים איתם, בטח לא אם מתייחסים לזמן אמת שבו המשחקים האלה יצאו.

SWYM אני מכיר את הראש שלך עוד מהתקופה שנכנסת לוויכוחים מול קיאו על רמת הקמפיינים של היילו. אישית אני לא מתחבר לתפיסה הזו ולדעתי חובה שיהיה גיוון בכל משחק גם אם המכניקות שלו מצויינות, אתה צריך לעשות עוד דברים חוץ מאותו סוג של פעילות רפטטיבית שוב ושוב לאורך כל המשחק, אתה צריך קצת לשבור את השגרה.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 מאי 2020, 20:12

אני גם שיחקתי את כל הטרילוגיה של גירס על הארדקור,ואת 1 אפילו סיימתי על Insane ואין מצב בעולם שאתה יכול להיצמד למחסה אחד לאורך זמן ולצלוח ככה את כל המשחק,זה פשוט לא נכון.
לגבי אנצ'רטד,אני לא יודע כמה שיחקו בו ב-4,אבל מכניקות הירי שם משמעותית טובות יותר מהמכניקות ירי ה'משוחררות' קצת יותר מדי של 1-3,יש רתע הרבה יותר טוב מהנשקים,הם נשמעים הרבה יותר טוב,האויבים כבר לא bullet sponge והכל מרגיש הרבה יותר מלוטש ובמקום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42457
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2020, 20:27

bling כתב:
DrKeo כתב:אין לי מושג למי אתה מגיב סטיק כי אתה מגיב לדברים שלא אמרתי בכלל.


הוא מגיב לדברים של קאז, שכמובן אף אחד לא באמת מסכים איתם, בטח לא אם מתייחסים לזמן אמת שבו המשחקים האלה יצאו.

SWYM אני מכיר את הראש שלך עוד מהתקופה שנכנסת לוויכוחים מול קיאו על רמת הקמפיינים של היילו. אישית אני לא מתחבר לתפיסה הזו ולדעתי חובה שיהיה גיוון בכל משחק גם אם המכניקות שלו מצויינות, אתה צריך לעשות עוד דברים חוץ מאותו סוג של פעילות רפטטיבית שוב ושוב לאורך כל המשחק, אתה צריך קצת לשבור את השגרה.

אם כך טעות שלי :)

ופייג׳, דברתי רק על 1-3, ב4 עדין לא שחקתי :)
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 27 מאי 2020, 21:01

הלפלטפורמינג באנצ'רטד זה חרטה ברטה בשביל להעביר דיאלוגים, פייסינג ולתת eye candy. אין להם ערך באמת במכניקה. כאילו, באיזה סרט הפלטפורמינג בטרילוגיה זה נקודת חוזק? טומב ריידר אינברסרי שגם בו שיחקתי רק ב2013 מראה מה זה פלטפורמינג שהיא חלק מהמשחקיות ועם אתגר. כאילו איך אפשר להשוות.

כנל לגבי מערכת הירי הרדודה ושכמעט לא משתנה בשלושת המשחקים הראשונים. אין שם כלום. במקרה הטוב ביותר היא competent. להגיד שהיא יותר טובה ממשחקים כמו RE5? מקס פיין 3? עשרות אחרים? אנצ'רטד הוא ה TPS הכי טוב אי פעם במכניקות ירי? lol. אפילו TLOU הרבה יותר טוב בהיבט הזה משלושת המשחקים.

זה תודות לדברים אחרים שמשחקי אנצ'רטד בסופו של דבר הם משחקים שהייתי מעניק להם ציונים של 7-8. יותר מזה? אין שום סיכוי.

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 914
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Baba Yaga » 28 מאי 2020, 08:14

Kazz כתב:זה תודות לדברים אחרים שמשחקי אנצ'רטד בסופו של דבר הם משחקים שהייתי מעניק להם ציונים של 7-8. יותר מזה? אין שום סיכוי.


זו בדיוק השורה התחתונה, היום המשחקים האלה שווים ציונים של 7-8, אבל בזמן שהם שוחררו? הם היו בצדק הדבר הדבר הכי איכותי שרץ על הפלייסטישן ובצדק, אני עדיין זוכר עד היום חלק מהשלבים באנצרטד 2.
אפשר להגיד אותו דבר על הורייזון זירו דאון, שיחקתי בו רק חצי שנה אחרי שהוא יצא וללא כל ההייפ שהתלווה אליו הוא הרגיש לי קלון של אססין קריד עם רובוטים דינוזאורים.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24467
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 28 מאי 2020, 08:56

קלון של AC??? חוץ מהקטע שיש מפה עם סימני שאלה שאותה ניתן לפתוח באמצעות עלייה ל״מגדלים״ - איזה עוד דמיון יש בין הורייזון לאסאסינס קריד?
הגיימפליי, העולם, הנשקים, האויבים... הכל בעצם - רחוק מאוד מלהזכיר אותו.

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 914
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Baba Yaga » 28 מאי 2020, 09:10

Laskin כתב:קלון של AC??? חוץ מהקטע שיש מפה עם סימני שאלה שאותה ניתן לפתוח באמצעות עלייה ל״מגדלים״ - איזה עוד דמיון יש בין הורייזון לאסאסינס קריד?
הגיימפליי, העולם, הנשקים, האויבים... הכל בעצם - רחוק מאוד מלהזכיר אותו.


אינסוף המשימות של לך תביא, סימני שאלה בלי סוף,מערכת הטיפוס שלוקה בחסר,שום משימת צד שהיה שווה להתעכב עליה, האוייבים האנושיים...
שלא תטעה, גרילה יצרה עולם ואווירה מאוד יחודי, כיף להסתובב בעולם של הורייזון לצוד רובוטים ולשחק בטרזן מלך הג'ונגל, אבל שמנקים את ההייפ הראשוני שהיה למשחק הזה מתברר שהוא ממש לא מה שעשו ממנו.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים