
טוב עכשיו ברור שמשהו השתבש שם.
וידאו של RIGS:
המשחק היחיד ב VR שנראה שווה משהו, הייתי שמח לנסות אותו אבל אין מצב שאקנה תוסף בשבילו.
All of this will rely on the creativity of Dreams players, of course. But crucially, MM says, their work won't be stuck in their walled garden. Everything players make in Dreams can be exported -- to the game development platform Unity, for instance, or to 3D printers. If this works, Dreams (and the PS4) could instantly become one of the most creative tools in digital arts. If hints at other companion software, perhaps for Apple's iPad, are realised, Dreams might be much more than a video game. Full-length animated movies, for instance, could be created in Dreams -- and MM really hopes that artists will pick up that challenge.
bling כתב:מה שאתה מציע אולי מתקדם מדי לאנשים כאלו, יש אנשים שאוהבים ליצור אבל אין להם מספיק את היכולת להתמקצע בזה, DREAMS זה אחלה פתרון בשבילם, מעניין יהיה לראות מה אנשים יעשו שם.
bling כתב:ועל מה אתה מדבר שפוליפוני איבדו את זה מבחינה מסחרית, המספר הזה מוכיח ההפך, זה מספר שהמפתחים של פורצה חולמים עליו בלילות, אתה שוכח שההשקה של GT6 היתה כושלת ברמה שמכרו כמה עשרות אלפים או משהו, זה הרגיש כמו משחק שהולך להתרסק ולא להגיע למליון אפילו, זה שבסוף הצליח להוציא 5 מליון על קונסולה מתה לגמרי שכמעט שום משחק לא מצליח למכור עליה כבר שנה לפני ש GT6 יצא רק אומר עד כמה המותג בכל זאת חזק שהוא גילה רגליים כאלו להשקה כל כך כושלת.
bling כתב:הכתב הזה התנסה ב RIGS והוא חושב שה VR הולך להיות מהפכה, אומר ש RIGS זה ה 5 דקות הכי טובות שהיו לו בגיימינג אי פעם וש VR מרגיש כמו לעבור מטלוויזיה בשחור לבן לצבע:
http://www.smh.com.au/digital-life/games/gaming-is-about-to-change-forever-this-is-why-20151028-gkkk6d.html#ixzz3psCPauAY
swym כתב:bling כתב:ועל מה אתה מדבר שפוליפוני איבדו את זה מבחינה מסחרית, המספר הזה מוכיח ההפך, זה מספר שהמפתחים של פורצה חולמים עליו בלילות, אתה שוכח שההשקה של GT6 היתה כושלת ברמה שמכרו כמה עשרות אלפים או משהו, זה הרגיש כמו משחק שהולך להתרסק ולא להגיע למליון אפילו, זה שבסוף הצליח להוציא 5 מליון על קונסולה מתה לגמרי שכמעט שום משחק לא מצליח למכור עליה כבר שנה לפני ש GT6 יצא רק אומר עד כמה המותג בכל זאת חזק שהוא גילה רגליים כאלו להשקה כל כך כושלת.
הנחת העבודה שלך מתבססת על שני דברים שגויים: הראשון הוא שGT6 באמת מכר 5 מליון עותקים, בעוד בפועל ה-5 מליון תוספת לפרנצייז (וה-70 מליון נספרו משהו כמו חצי שנה לפני שGT6 יצא) הם לכל המשחקים שנמכרו לצרכן בסדרה, ככה שה-5 מליון זה בוודאות overtracking - גם אם לא גדול במיוחד.
ההנחה השניה היא שהמפתחים של פורצה חולמים בלילות על פרנצייז שמוכר לאיטו ב-3 שנים כמות של עד חמישה מליון עותקים. הרי כשמדובר בתקופה כל כך ארוכה ברור לך שהמכירות הן בתג מחיר נמוך יותר (המשחק זמין היום בתג מחיר של 15$ בקופסא או בדיגיטל דרך אמזון).
ובצד השני יש לך את פורצה, שאמנם אין לנו מספרים מלאים עבורו אלא רק הערכות, אבל אנחנו כן יודעים שבמהלך חמש השנים האחרונות יוצא כל שנה משחק ראשי או משני בסדרה ומזיז לא מעט יחידות בתג מחיר מלא, ואז מזיז עוד הרבה DLC, ואז מזיז עוד מיקרוטרנסאקציות במקרה של פורצה 5 - כלומר די בוודאות כל עותק של המשחק מכניס הרבה יותר כסף בממוצע מאשר משחק אחד שנגרר על פני שלוש שנים. ומיקרוסופט מצליחה להוציא אותם כמו שעון שנה אחרי שנה.
אם אני הייתי בפוליפוני אז הייתי חולם על הביצועים של פורצה בלילות, לא להיפך.
Klayman כתב:כבודו של אנסל במקומו מונח. לא באתי לזלזל או משהו. פשוט אומר (כמו שאתה מסכים), שאני צריך לראות עוד ממנו כדי באמת להתלהב.. סיימתי את הצפייה עם הרגשה לא משהו האמת.. יש שם פוטנציאל למשחק מעניין מאוד וחווייתי, מן הסתם. באותה המידה יש שם פוטנציאל לאיזה בליל משחקי/חוייתי לא ברור שהולך לא לפה ולא לשם.
Nucleus_Dawn כתב:אני מת על "פרסי" מסיבות העיתונאים של קייל בוסמן:
Cogburn also said Uncharted 4 will "most likely be Naughty Dog's last game in the series," though when asked about this later he suggested this wasn't absolutely confirmed.
"We as a studio feel that this will probably be the last Uncharted game we do. Who knows?"
Creative director Neil Druckmann previously said it is bringing closure to protagonist Nathan Drake's journey, and the game will be the "end of an era" for the studio.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים