PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 אוקטובר 2015, 15:45

RIME גם לא יהיה ב PSX:
תמונה

טוב עכשיו ברור שמשהו השתבש שם.

וידאו של RIGS:


המשחק היחיד ב VR שנראה שווה משהו, הייתי שמח לנסות אותו אבל אין מצב שאקנה תוסף בשבילו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2015, 16:29

מה עם Adr1ft? גם נראה ממש מגניב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 אוקטובר 2015, 16:42

אני בטוח שהוא יהיה אחלה, אבל הוא גם סוג של walking simulator (או יותר נכון floating simulator), כמעט כל המשחקי VR שיש הם ממש בקטע של "תראו איזה מגניב ה VR!!!1" הם מנסים להיות נטו חוויתיים שזה אחלה, בטח בהתחלה שאתה מתלהב מזה, אבל כמשחקים לא יודע עד כמה הם מעניינים מעבר לגימיק.

RIGS באמת מנסה לבנות מכניקות ולתת חווית אונליין עם VR שנראית מגניבה רצח, משהו שכיף לשחק בלי קשר ושה VR מנסה להוסיף לו ולתת לך את התחושה שאתה בתוך מכונת מלחמה גדולה, לא להיות המהות של הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2015, 16:44

האמת שRIGS נראה כמו משחק סטנדרטי לגמרי שהדביקו עליו VR. אם כבר יש קילר אפ לVR זה משחקי סימולציה, EVE וואלקרי או GT ספורטס למשל, זה קילר.

הייתי משמיד עמים שלמים כדי לקבל Mechwarrior בVR :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 אוקטובר 2015, 17:35

הכתב הזה התנסה ב RIGS והוא חושב שה VR הולך להיות מהפכה, אומר ש RIGS זה ה 5 דקות הכי טובות שהיו לו בגיימינג אי פעם וש VR מרגיש כמו לעבור מטלוויזיה בשחור לבן לצבע:

http://www.smh.com.au/digital-life/games/gaming-is-about-to-change-forever-this-is-why-20151028-gkkk6d.html#ixzz3psCPauAY

בנוסף הוכרז שלדרייבקלאב יצא מוד VR קרוב להשקה של המורפאוס, מגניב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2015, 18:06

אני לא מתווכח עם זה אבל הוא כנראה היה אומר דבר דומה על GT7 בVR. משחקים שמבוססים "אני בתוך כלי מסויים ושולט בו" הם החווית VR המושלמת כי התנועה היא של הכלי ולא של הדמות שלך (מה שמונע 99% מהבעיות חוסר תאום בין התנועה במציאות של הראש למה שרואים על המסך) וכלים כאלה ממילא שולטים בהם במשהו שהוא סטייל סטיק אז זה מרגיש סופר ראליסטי. שמעתי עיתונאים שמדברים על גרסת VR של GRID שהם שחקו על הDK2 וזה היה מדהים, התחושת מהירות מרגישה כמו במציאות ואפילו הם יכלו להוציא את הראש מהאוטו ולהסתכל לאחור או להשתמש במראות צד כמו במציאות, זה ממש game changer במשחקים שאתה נמצא בסוג של תא טייס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 אוקטובר 2015, 18:19

כן יכול להיות, אבל אין GT7 כרגע :)
והבאתי את זה סתם כהייפ ל VR גם באופן כללי, לא רק RIGS.

ו DREAMS יכול להיות מהפכה בתחום משחקי היצירה, ניתן יהיה להעביר נכסים ל UNITY:
All of this will rely on the creativity of Dreams players, of course. But crucially, MM says, their work won't be stuck in their walled garden. Everything players make in Dreams can be exported -- to the game development platform Unity, for instance, or to 3D printers. If this works, Dreams (and the PS4) could instantly become one of the most creative tools in digital arts. If hints at other companion software, perhaps for Apple's iPad, are realised, Dreams might be much more than a video game. Full-length animated movies, for instance, could be created in Dreams -- and MM really hopes that artists will pick up that challenge.


http://www.wired.co.uk/news/archive/2015-10/28/dreams-media-molecule-ps4

לא יודע כמה אפיל מיינסטרימי יש למשחק הזה אבל אנשים שאוהבים ליצור הולכים לעוף על זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2015, 18:23

אם מישהו משתמש בDREAMS ברצינות ככלי ליצור מודלים ליוניטי, הם צריכים ללכת ללמוד מאיה או סטודיו מקס מהר. אבל זה פיצ'ר מגניב לגמרי, אני לא רואה אנשים משתמשים בו אבל מגניב :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 28 אוקטובר 2015, 18:24

מה שאתה מציע אולי מתקדם מדי לאנשים כאלו, יש אנשים שאוהבים ליצור אבל אין להם מספיק את היכולת להתמקצע בזה, DREAMS זה אחלה פתרון בשבילם, מעניין יהיה לראות מה אנשים יעשו שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2015, 18:33

bling כתב:מה שאתה מציע אולי מתקדם מדי לאנשים כאלו, יש אנשים שאוהבים ליצור אבל אין להם מספיק את היכולת להתמקצע בזה, DREAMS זה אחלה פתרון בשבילם, מעניין יהיה לראות מה אנשים יעשו שם.

אז הם יבנו את המודלים בDREAMS כי הם חובבנים מדי ואז ילכו ליוניטי ויבנו משחק ב... כתיבת קוד של C#? מן הסתם אפשר לבנות דברים פשוטים יותר בלי כמעט לתכנת אבל הקפיצה מלעשות משהו בתוך משחק וידאו ללעבוד עם יוניטי זאת חתיכת מדרגה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 28 אוקטובר 2015, 19:02

bling כתב:ועל מה אתה מדבר שפוליפוני איבדו את זה מבחינה מסחרית, המספר הזה מוכיח ההפך, זה מספר שהמפתחים של פורצה חולמים עליו בלילות, אתה שוכח שההשקה של GT6 היתה כושלת ברמה שמכרו כמה עשרות אלפים או משהו, זה הרגיש כמו משחק שהולך להתרסק ולא להגיע למליון אפילו, זה שבסוף הצליח להוציא 5 מליון על קונסולה מתה לגמרי שכמעט שום משחק לא מצליח למכור עליה כבר שנה לפני ש GT6 יצא רק אומר עד כמה המותג בכל זאת חזק שהוא גילה רגליים כאלו להשקה כל כך כושלת.

הנחת העבודה שלך מתבססת על שני דברים שגויים: הראשון הוא שGT6 באמת מכר 5 מליון עותקים, בעוד בפועל ה-5 מליון תוספת לפרנצייז (וה-70 מליון נספרו משהו כמו חצי שנה לפני שGT6 יצא) הם לכל המשחקים שנמכרו לצרכן בסדרה, ככה שה-5 מליון זה בוודאות overtracking - גם אם לא גדול במיוחד.
ההנחה השניה היא שהמפתחים של פורצה חולמים בלילות על פרנצייז שמוכר לאיטו ב-3 שנים כמות של עד חמישה מליון עותקים. הרי כשמדובר בתקופה כל כך ארוכה ברור לך שהמכירות הן בתג מחיר נמוך יותר (המשחק זמין היום בתג מחיר של 15$ בקופסא או בדיגיטל דרך אמזון).
ובצד השני יש לך את פורצה, שאמנם אין לנו מספרים מלאים עבורו אלא רק הערכות, אבל אנחנו כן יודעים שבמהלך חמש השנים האחרונות יוצא כל שנה משחק ראשי או משני בסדרה ומזיז לא מעט יחידות בתג מחיר מלא, ואז מזיז עוד הרבה DLC, ואז מזיז עוד מיקרוטרנסאקציות במקרה של פורצה 5 - כלומר די בוודאות כל עותק של המשחק מכניס הרבה יותר כסף בממוצע מאשר משחק אחד שנגרר על פני שלוש שנים. ומיקרוסופט מצליחה להוציא אותם כמו שעון שנה אחרי שנה.
אם אני הייתי בפוליפוני אז הייתי חולם על הביצועים של פורצה בלילות, לא להיפך.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אוקטובר 2015, 20:06

אני מת על "פרסי" מסיבות העיתונאים של קייל בוסמן:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 29 אוקטובר 2015, 09:47

bling כתב:הכתב הזה התנסה ב RIGS והוא חושב שה VR הולך להיות מהפכה, אומר ש RIGS זה ה 5 דקות הכי טובות שהיו לו בגיימינג אי פעם וש VR מרגיש כמו לעבור מטלוויזיה בשחור לבן לצבע:

http://www.smh.com.au/digital-life/games/gaming-is-about-to-change-forever-this-is-why-20151028-gkkk6d.html#ixzz3psCPauAY

מהמם. אני כנראה אקנה :)
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 אוקטובר 2015, 10:11

swym כתב:
bling כתב:ועל מה אתה מדבר שפוליפוני איבדו את זה מבחינה מסחרית, המספר הזה מוכיח ההפך, זה מספר שהמפתחים של פורצה חולמים עליו בלילות, אתה שוכח שההשקה של GT6 היתה כושלת ברמה שמכרו כמה עשרות אלפים או משהו, זה הרגיש כמו משחק שהולך להתרסק ולא להגיע למליון אפילו, זה שבסוף הצליח להוציא 5 מליון על קונסולה מתה לגמרי שכמעט שום משחק לא מצליח למכור עליה כבר שנה לפני ש GT6 יצא רק אומר עד כמה המותג בכל זאת חזק שהוא גילה רגליים כאלו להשקה כל כך כושלת.

הנחת העבודה שלך מתבססת על שני דברים שגויים: הראשון הוא שGT6 באמת מכר 5 מליון עותקים, בעוד בפועל ה-5 מליון תוספת לפרנצייז (וה-70 מליון נספרו משהו כמו חצי שנה לפני שGT6 יצא) הם לכל המשחקים שנמכרו לצרכן בסדרה, ככה שה-5 מליון זה בוודאות overtracking - גם אם לא גדול במיוחד.
ההנחה השניה היא שהמפתחים של פורצה חולמים בלילות על פרנצייז שמוכר לאיטו ב-3 שנים כמות של עד חמישה מליון עותקים. הרי כשמדובר בתקופה כל כך ארוכה ברור לך שהמכירות הן בתג מחיר נמוך יותר (המשחק זמין היום בתג מחיר של 15$ בקופסא או בדיגיטל דרך אמזון).
ובצד השני יש לך את פורצה, שאמנם אין לנו מספרים מלאים עבורו אלא רק הערכות, אבל אנחנו כן יודעים שבמהלך חמש השנים האחרונות יוצא כל שנה משחק ראשי או משני בסדרה ומזיז לא מעט יחידות בתג מחיר מלא, ואז מזיז עוד הרבה DLC, ואז מזיז עוד מיקרוטרנסאקציות במקרה של פורצה 5 - כלומר די בוודאות כל עותק של המשחק מכניס הרבה יותר כסף בממוצע מאשר משחק אחד שנגרר על פני שלוש שנים. ומיקרוסופט מצליחה להוציא אותם כמו שעון שנה אחרי שנה.
אם אני הייתי בפוליפוני אז הייתי חולם על הביצועים של פורצה בלילות, לא להיפך.

נו אמרתי בסביבות 5 מליון, יש בכלל ספק שהחלק הארי של המכירות הללו שייכות ל GT6?

GT6 מבחינת השקה היה כישלון, הוא לא זכה לפרסום נורמלי והוא נבלע תחת ההייפ של הקונסולות החדשות והוא עדיין הגיע ל 5 מליון, משחק רגיל בסדרה גם מוכר 10+, אין בכלל מה להשוות את הפופולריות של 2 הסדרות, פורצה הוריזון בכלל נחשב לכישלון, פורצה הראשי מוכר סביר, את שניהם (האחרונים בסדרה לפחות) לא ראיתי ב NPD ו MS לא שיחררה PR שחוגג את הצלחתם, מעניין למה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 29 אוקטובר 2015, 10:36

רק עכשיו צפיתי במשחקיות של WILD. נראה מגניב מצד אחד, אבל עם פוטנציאל גדול של ''ללכת לאיבוד'' מצד שני. מחכה לראות עוד ממנו. Not Sold.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24463
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 אוקטובר 2015, 10:47

זה נראה לי משחק עצום מבחינת תוכן וכו'... אני די סומך על היוצר, ובלי שום קשר נראה כמו חוויה ייחודית. אבל כן, חייבים לראות עוד ממנו

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 29 אוקטובר 2015, 11:00

כבודו של אנסל במקומו מונח. לא באתי לזלזל או משהו. פשוט אומר (כמו שאתה מסכים), שאני צריך לראות עוד ממנו כדי באמת להתלהב.. סיימתי את הצפייה עם הרגשה לא משהו האמת.. יש שם פוטנציאל למשחק מעניין מאוד וחווייתי, מן הסתם. באותה המידה יש שם פוטנציאל לאיזה בליל משחקי/חוייתי לא ברור שהולך לא לפה ולא לשם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אוקטובר 2015, 11:03

Klayman כתב:כבודו של אנסל במקומו מונח. לא באתי לזלזל או משהו. פשוט אומר (כמו שאתה מסכים), שאני צריך לראות עוד ממנו כדי באמת להתלהב.. סיימתי את הצפייה עם הרגשה לא משהו האמת.. יש שם פוטנציאל למשחק מעניין מאוד וחווייתי, מן הסתם. באותה המידה יש שם פוטנציאל לאיזה בליל משחקי/חוייתי לא ברור שהולך לא לפה ולא לשם.


כן... פשוט לא ממש הראו תוכן. הראו איזה עקרון כללי של איך המשחק יעבוד. זה לא בהכרח מעיד על האיכות של המוצר הסופי. כמו שאמרת,זה מעיד על פוטנציאל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 אוקטובר 2015, 11:15

Nucleus_Dawn כתב:אני מת על "פרסי" מסיבות העיתונאים של קייל בוסמן:

אחלה סרטון, הציון שלו לא תואם את הדברים הטובים שסכ"ה היה לו לאמר, זה בכל זאת סוג של גיימסקום לא E3, בשביל מסיבה בסקופ הזה מגיע להם 7-8 בכיף.
חוץ מהציון אני מסכים עם רוב הדברים :)

אה והקטע בסוף שהוא מדבר על התוויות, חשבתי צריך לעודד שקיפות כזו מצד סוני, לא לרדת עליה, אין כמעט דבר כזה במסיבת עיתונאים שסתם יבואו להציג צד ג' בלי הסכם כלשהו, אז דווקא צריך לשמוח שעל כל משחק שמוצג יש הבהרה על סוג התוכן.
-----------------

אנצ'רטד 4 הולך להיות ככל הנראה המשחק האחרון של ND בסדרה:
Cogburn also said Uncharted 4 will "most likely be Naughty Dog's last game in the series," though when asked about this later he suggested this wasn't absolutely confirmed.

"We as a studio feel that this will probably be the last Uncharted game we do. Who knows?"

Creative director Neil Druckmann previously said it is bringing closure to protagonist Nathan Drake's journey, and the game will be the "end of an era" for the studio.

http://www.gamespot.com/articles/uncharted-4-multiplayer-to-include-microtransactio/1100-6431779/

כמובן שמה שמשתמע מזה זה שהסדרה תמשיך תחת מפתחת אחרת, אבל מבחינת ND הם סוגרים את הסאגה שלהם עם דרייק, בערך מה שהולך לקרות עם סדרת באטמן שתחליף ידיים.
מי המפתחת שתהיה? אני חושב שזה פרופיל שיושב יפה על סנטה מוניקה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42445
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אוקטובר 2015, 11:24

סנטה מוניקה? הם יצטרכו לשכור הרבה כותבים כדי להתקרב לכפות רגלים של נוטידוג. בצד הטכני אבל הם יהיו אחלה. מי עשה את גולדן אביס?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 אוקטובר 2015, 11:25

סוני BEND, הוא נחשב לדי ממוצע, ולא רק בגלל שזה ויטה, יושב סביב ה 8 ככה, אבל המפתחת גדלה מאז כי היום היא מפתחת משחק אימה עולם פתוח לפס4, יכול להיות שאם היא תעשה עבודה טובה שם אז היא מועמדת טבעית.

וסנטה מוניקה יכולה לעשות SET PIECES שלא יפלו משל ND, ובלעצב פאזלים הם יותר טובים מ ND :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אוקטובר 2015, 12:02

הציון של בוסמן הוא חצי בדיחה.
הבדיחה בסוף, זה על כמה שהמערכת של "בלעדיות" מורכבת ומסובכת ודי טיפשית. שקיפות תמיד היתה בדברים האלו. תמיד אמרו First on Xbox על הDLC של COD ומזמן אמרו בלעדי קונסולות. זה שהם הפכו את זה לאיזו מערכת דירוג "רשמית" רק מדגיש את זה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 29 אוקטובר 2015, 17:24

דין, איזה ראנדומלי, רק קאוטיק או סווים יכולים להוציא אותך מהתרדמת אה? :)

זוכרים שב E3 הוכרז ההמשך של NIER? אז מסתבר שסקוור החליטה לתת את הפרויקט לפלטניום, והתוצאה?



אכן משחק של פלטניום :)

קצת תמונות:
תמונה
תמונה
תמונה

ברור לי שזה יהיה משחק מצויין, אבל לא יודע, פלטניום לא קצת one trick pony יותר מדי? ברור לי שהם ממש טובים בסגנון משחקים הזה, אבל פעם הם גם עשו משהו כמו אוקאמי, יהיה נחמד לראות משהו שונה וחדש מהם פעם חוץ ממשחק אקשן של פלטניום.

לפחות סקיילבאונד נראה קצת מיוחד ביחס לדברים שהם עושים.

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 29 אוקטובר 2015, 17:27

בין כל המשחקים שסוני הציגה במסיבה שלה, דווקא לזה היא חשבה שאין מקום בבמה המרכזית? ושאלה מעניינת יותר זה איך פלטניום - צוות לא גדול במיוחד- יכולים לעבוד על 700 משחקים בו זמנית. יש להם אשכרה אקסלוסיבי לכל אחת משלושת הגדולות שנה הבאה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 29 אוקטובר 2015, 17:31

מסכים איתך בלינג - זה בדיוק מה שחשבתי שראיתי את הטריילר.. זה עוד משחק של פלטינום שעושה את אותו הדבר, בסטינג אחר פשוט. האמת? אני מבין למה לא הוצג על הבמה, הוא נראה די ריק, לפחות כרגע, ורוב האוייבים נורא דומים אחד לשני. לדעתי הוא עוד רחוק מסיום עבודה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים