PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 27 דצמבר 2015, 20:06

זאת ההגדרה המקובלת כבר שנים, והמקסימום שאתה יכול להגיד זה שאתה לא מקבל את ההגדרה. מותר לך לא לקבל אותה (ואני מלכתחילה לא קיבלתי אותה), אבל זה לא ישנה את העובדה שזו ההגדרה המקובלת בתעשייה ולזה אנשים מתייחסים כשהם אומרים AAA. אין שום קשר בין ההגדרה לבין קונסולות או תג המחיר העודף שלהן, מאחר ועיקר העלויות כשזה מגיע להפצת ריטייל הן עלויות ההפצה שקיימות באותה מידה גם על הPC וגם על הקונסולות. באותה מידה על הקונסולות "אפשר למכור את אותו משחק בזול יותר ולקצור כמות רווח דומה" כשבוחרים להפיץ משחק בצורה דיגיטלית בלבד, ולכן לא תראה משחקים להפצה דיגיטלית בתג מחיר של 60$ גם על הקונסולות.

בנוסף, גם על הקונסולות יוצאים משחקים שאינם AAA ומשחקים שהם כן AAA: למשל Alan Wake עוד לפני שמצא את דרכו לPC הופץ כמשחק AAA. אבל Alan Wake American Nightmare לא. ומנגד, גם משחקים שלא יוצאים לקונסולות אלא רק לPC ומגיעים בתג מחיר בריטייל מקוטלגים כמשחקי AAA. למשל X-Com 2 שיוצא בקרוב, ולעומתו Xenonauts לא מקוטלג כמשחק AAA בשום צורה למרות שהוא נבנה בדיוק לאותו קהל יעד. למשל Sid Meier's Civilization: Beyond Earth ולעומתו Sid Meier's Starships.

זה נראה שאתה פשוט לא מבין את ההבדלים העצומים בעלויות ההפצה ובגלל זה אתה הופך את הסיבה והתוצאה: זה לא תג המחיר שקובע אם משחק נבנה ומתוקצב כמשחק AAA (אף אחד לא בא ואומר "אני הולך לעשות משחק שיעלה 60$, לכן אני אעשה משחק AAA") אלא להיפך - זה משחק שנבנה ומתוקצב כמשחק AAA שמצריך גם חשיפה לקהל משתמשים הרבה יותר יותר גדול ולכן ריטייל וגם קביעת תג מחיר של 50-60$ על מנת להצדיק את עלויות ההפצה הגבוהות בריטייל.

לא, זו הייתה הגדרה מקובלת שנים אבל היא כבר לא ואין טעם בה בהגדרה שכזו. זה שאתה ממשיך לאחוז 'בהפצת ריטייל' מראה עד כמה. ניוז פלאש: הבדלה שכזו בשוק המחשב כבר לא קיימת. משחקי AAA יכולים לצאת פיזית בלבד, דיגיטלית בלבד ובתמחורים שונים. כמה מעניין שאתה מתעקש על פן העותק פיזי של ההגדרה כי אז אתה תצטרך להתעלם ממלא משחקים למחשב. ואתה מתעלם מהסיבה שמשחקי קונסולות זה 60 דולר בגלל הקאט שלוקחת סוני/מיקרוסופט. אם אתה רוצה להכניס תמחור להגדרת ה AAA (מה שאני לא מסכים איתו לחלוטין) אז במינימום אתה צריך לקחת את מספר ההכנסה בדולרים במכירת עותק שמגיע למפיצה ולא המחיר שהצרכן משלם.

גם דיגיטלית על הקונסולות אתה עדיין צריך לשלם קאט בנוסף על ה30% הסטנדרטי להבנתי. אבל כן, הם יכולים למכור ביותר זול ולא אפסול את הכותר כ AAA אם יעשו זאת. האם אתה משווה בהוצאות של 2K בהצעת עותק פיזי של משחק מחשב לעומת עותק פיזי של משחק פס4\XB1? הרי בקלות אפשר להגיד שהכמויות יהיו שונות לחלוטין ולכן גם XCOM2 לא צריך להחשב. הפתרון הברור והנדרש הוא להפסיק להתייחס למחיר שבחרו לדרוש למשחק. אתה לוקח דוגמות קצה קלות. תסביר למה סימסיטי היה AAA אבל סקייליינס הוא לא, בלי להתייחס למחיר או לזהות המפיצה. תסביר למה משחקי ה LEGO השונים והדי גרועים הם משחקי AAA ובלעדי מחשב כמו Dirty Bomb או אפילו Lego Worlds אינם?

כל הטיעון שלך מבוסס על ריטייל ו 60 דולר מה שפשוט ומזמן אינו רלוונטי.

ועוד שאלה לאוסף: כל ההוצאות מחדש והרימאסטרים, הם AAA? אוסף משחקי אנצ'רטד הוא AAA על הפס4? הרימאסטר של TLOU? של GOW? גירס אוף וור? ביונד? אוסף היילו?

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 28 דצמבר 2015, 13:59

kririn כתב:אתה מדבר על החברה מאקטיוויזיון שעברו לEA ? ,כי הם קפצו מחברה לחברה.

הם פתחו חברה חדשה ו־EA מפיצה את משחקיה.

בעניין פלטיניום גייים ,אין לי מושג מה המצב הכלכלי שלהם ,זה שהם יצרו כמה משחקים טובים ,לא אומר הרבה
ביונטה 1-2 ,לא מכרו הרבה עותקים ,וביונטה 2 קיים רק בגלל שנינטנדו תמכו בפיתוח

מה הקשר לעניין, קרירין? אני מדבר על האיכות שהפיקו כבר במשחקם הראשון בתור עצמאיים. בכמה דרגות יותר מתקדם מ־DMC של חברה מבוססת הרבה יותר.

DrKeo כתב:החבר׳ה של פלטיניום מעולם לא הצליחו ליצור משחק ברמה שre1,2,4 או dmc היו בזמנם. הם תמיד עושים משחקים טובים אף אבל פעם לא מצליחים לעשות את הAAA משנה תעשיה שהם עשו בקאפקום כמו המשחקים שציינתי.

אני חושב שביונטה מוכיח אחרת. בפרט השני שאומרים שהוא טוב מהראשון וזכה להלל גדול. אני לא חושב שהיא הפיקה משחק לא איכותי, גם אם לא כולם ברמה AAA (ואני אפילו עוד לא מזכיר את הקצב שלה).

דודי הזכיר את Mad World. גם הוא אחד המשחקים הראשונים שלה. אחד המשחקים היצירתיים, המקוריים, המטורפים והמצחיקים שנוצרו. צרתו היא אורכו וערך ריפליי נמוך. אם זו לא חברה מוכשרת, אינני יודע מה זו חברה מוכשרת.

ביונטה משחק טוב, אפילו מצויין, אבל דוגרי הוא DMC בתחפושת חדשה.

אל תזלזל. גם לחדש נוסחה לעוסה בכזה כישרון זו חכמה. גם Modern Warfare לקח נוסחה קיימת וחידש אותה. הוא פשוט בז'אנר יותר מוערך, אז נותנים לו הנחות שביונטה לא מקבל (H&S נחשב ז'אנר יחסית שטחי וזול, לדעתי).

idan כתב:גיד האורדר 1886 או בוודאי Too Human בזמנו הם משחקי AAA ? משחקים לא טובים במיוחד כנראה, אבל רמת הפקה של AAA.

יפה מאוד, העלית נקודה יפה. אנשים מביטים בשטחיות על דברים.

אני מסכים ש־Mad World אינו ברמת AAA. הוא מקורי מאוד, איכותי מאוד, כיפי ביותר ומטורף, אך הוא קצר וחסר ערך ריפליי. בכל זאת, הוא בהחלט מעיד על המוחות הגאוניים שבחברה. ביונטה, לעומת זאת, הוא AAA וחצי.

אינני מבין את ההגדרה ל־AAA שנזרקה לכאן. The Order הוא AAA בגלל SCOPE והפקה?

AAA משמעו איכות. ודאי שבנוסחה הזו יש גם אלמנט של גודל ההפקה. זה שילוב של השניים. לכן מריו הוא בהחלט AAA מבחינת התוכן שנותן לגיימרים: אורך, איכות ותוכן. הלוואי שהמון משחקים היו מספקים מה שמשחק "לא AAA" כזה מספק.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 דצמבר 2015, 14:58

רונן, זה שמשחק טוב לא אומר שהוא AAA וזה שמשחק רע לא אומר שהוא לא AAA. האורדר הוא בהחלט AAA, לימבו הוא בהחלט לא AAA.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 29 דצמבר 2015, 14:13

DrKeo כתב:רונן, זה שמשחק טוב לא אומר שהוא AAA וזה שמשחק רע לא אומר שהוא לא AAA. האורדר הוא בהחלט AAA, לימבו הוא בהחלט לא AAA.

The Order הוא AAA? עכשיו הפתעת אותי. AAA זה לא רק גודל, גרפיקה והפקה. AAA הוא מדד איכות, ואיכות אינה נמדדת רק על פי גודל הפקה.

כשאתה אומר: "המוצר הוא א"א" (מקביל ל־AA), אתה מתייחס לכסף שהושקע בתכנונו ובהרכבתו של המוצר, או לאיכותו? ודאי שלכסף המושקע יש משקל באיכותו במרבית המקרים, אך בתעשיית המשחקים השקעה כספית רבה אינה מבטיחה מוצר איכותי בהכרח.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 דצמבר 2015, 14:59

AAA שאנחנו מתכוונים אליו - זה ערכי הפקה. השקעה בפרוייקט. לא הציון/איכות.
הנה הערך, אם בא לך:
https://en.wikipedia.org/wiki/AAA_(video_game_industry)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 30 דצמבר 2015, 15:58

תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 02 ינואר 2016, 01:54

Bloodborne נבחר למשחק השנה על ידי המערכות Eurogamer ו־Gametrailers. אז מי חשב שזה משחק שאפשר להתעלם ממנו או שכבר אבד עליו הקלח?

שימו לב: מערכת Pushsquare בחרה ב־Bloodborne בתור המשחק הטוב ביותר ל־PS4 שיצא בשנת 2015.

משחק ענק בהחלט. הייתה לו תחרות קשה מאוד מצד MGS5 ו־Witcher 3.

מקור 1
מקור 2
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 02 ינואר 2016, 02:06

המימון ל-Shenmue 3 הגיע ל-6.5 מיליון דולר. סוזוקי טוען שמדובר במשחק שאפתני מאוד והוא וצוותו עובדים קשה כדי להפיק משחק רחב היקף ושאפתני, בלא קשר להיקף המימון שיקבלו כדי לפתחו. בה בעת הוכרז שהמשחק יתאפיין בפיזיקת Ragdoll.

מקור
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2016, 15:53

מדהים, אותו טכנולוגיה שבמקס פיין 2? ואו! :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 ינואר 2016, 16:32

DrKeo כתב:מדהים, אותו טכנולוגיה שבמקס פיין 2? ואו! :)


זה היה גם בספיידרמן 2 לPS2. זה היה מאוד כיף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 02 ינואר 2016, 17:33

למען האמת unreal 2003 זכור לי כראשון שהשתמש בטכנולוגיה, הם חפרו על זה בכל הסרטים הטכניים (זרקו גופות מגרמי מדרגות).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2016, 20:28

לפי מה שאני יודע MP2 היה המשחק הראשון שהשתמש בפיזיקת רגדול עוד ב2003. אם אני זוכר נכון רק UT 2004 ישם את זה לראשונה באנריל והוא יצא ב2004, השנה שבה רגדול התפוצץ והפך לדבר הכי חם בתעשיה. אולי הזיכרון שלי מטעה אותי, אבל זה מה שאני זוכר. יש לך קישור לאחד הסרטונים של UT2003? אני מזכיר לך שהוא יצא ב2002, אני בספק שהיה כבר אז רגדול במשחק.

עריכה:
אז מסתבר שריינבו 6 רייבן היה הראשון באפריל 2003, חצי שנה לפני מקס פיין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 03 ינואר 2016, 02:32

ההודעה האחרונה הועלתה בטעות. לא הצלחתי להסיר אותה.

בכל אופן, מסקרן אותי לדעת כיצד שנמו 3 כל כך שאפתני אם תקציבו רחוק מאוד מהתקציב שהיה לפיתוחם של קודמיו. מעניין אם תקציבו משמעותי בלי קשר לתרומות.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 03 ינואר 2016, 20:12

אני משחק בימים אלו ב־Tearaway: Unfolded. הוא משחק יצירתי מאוד, עושה שימושים מגוונים וכיפיים ביכולות שרוכשים במהלך המשחק. לא תמצאו בו ערך רב במשחקיות חוזרת, ומרבית הדברים שתעשו בו די חסרי משמעות, אך הדרך היצירתית והמגוונת עד לסופו (טרם סיימתי אותו, אך צלחתי מספיק כדי להביע את הדברים האלה) בהחלט מרתקת. אפילו הקרבות מגוונים ומאתגרים באופנים שונים. עכשיו לאחר שמחירו צנח מאוד, אני ממליץ עליו עוד יותר.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 04 ינואר 2016, 19:00

למי ששאל על פיזיקת ראגדול. ברוכים הבאים ל98:


Kazz כתב:לא, זו הייתה הגדרה מקובלת שנים אבל היא כבר לא ואין טעם בה בהגדרה שכזו. זה שאתה ממשיך לאחוז 'בהפצת ריטייל' מראה עד כמה. ניוז פלאש: הבדלה שכזו בשוק המחשב כבר לא קיימת. משחקי AAA יכולים לצאת פיזית בלבד, דיגיטלית בלבד ובתמחורים שונים. כמה מעניין שאתה מתעקש על פן העותק פיזי של ההגדרה כי אז אתה תצטרך להתעלם ממלא משחקים למחשב. ואתה מתעלם מהסיבה שמשחקי קונסולות זה 60 דולר בגלל הקאט שלוקחת סוני/מיקרוסופט. אם אתה רוצה להכניס תמחור להגדרת ה AAA (מה שאני לא מסכים איתו לחלוטין) אז במינימום אתה צריך לקחת את מספר ההכנסה בדולרים במכירת עותק שמגיע למפיצה ולא המחיר שהצרכן משלם.

גם דיגיטלית על הקונסולות אתה עדיין צריך לשלם קאט בנוסף על ה30% הסטנדרטי להבנתי. אבל כן, הם יכולים למכור ביותר זול ולא אפסול את הכותר כ AAA אם יעשו זאת. האם אתה משווה בהוצאות של 2K בהצעת עותק פיזי של משחק מחשב לעומת עותק פיזי של משחק פס4\XB1? הרי בקלות אפשר להגיד שהכמויות יהיו שונות לחלוטין ולכן גם XCOM2 לא צריך להחשב. הפתרון הברור והנדרש הוא להפסיק להתייחס למחיר שבחרו לדרוש למשחק. אתה לוקח דוגמות קצה קלות. תסביר למה סימסיטי היה AAA אבל סקייליינס הוא לא, בלי להתייחס למחיר או לזהות המפיצה. תסביר למה משחקי ה LEGO השונים והדי גרועים הם משחקי AAA ובלעדי מחשב כמו Dirty Bomb או אפילו Lego Worlds אינם?

כל הטיעון שלך מבוסס על ריטייל ו 60 דולר מה שפשוט ומזמן אינו רלוונטי.

ועוד שאלה לאוסף: כל ההוצאות מחדש והרימאסטרים, הם AAA? אוסף משחקי אנצ'רטד הוא AAA על הפס4? הרימאסטר של TLOU? של GOW? גירס אוף וור? ביונד? אוסף היילו?

אתה טוען שאין בה טעם, אבל אתה לבד במערכה בעוד כל התעשייה ממשיכה להשתמש בה בדיוק באותה צורה. כשתראה לי משחק מחשב אחד שיוצא באופן דיגיטלי בלבד עם בתג מחיר התחלתי של 60$ - נדבר על שינוי ההגדרה. או 50$ אם ממש בא לך, למרות שבפועל אני לא בטוח כמה משחקים כאלו בתג מחיר התחלתי של 50$ נשארו על הPC. למרות העלויות העולות ותופחות ולמרות האינפלציה תג המחיר של 60$ התקבע כבר במשך עשור שלם.

אם היה אפילו מושג בסיסי בהפצת משחקים היית מבין למה האלמנט הפיזי הוא זה שמשחק כאן תפקיד המרכזי: בשביל להחזיק השקעה של משחק מושקע ועם הפקה יקרה צריך הרבה כסף, ולכן אתה חייב להגיע לקהל רחב יותר שהשוק הדיגיטלי לבדו פשוט לא מכסה, וכדי להגיע לקהל רחב יותר אתה חייב גם להוציא יותר כסף על הפצה ושיווק ופרסום - ועלויות ההפצה הן בדיוק אלו שגוזרות מחיר התחלתי גבוה יותר למשחק שיוצא בקופסה פיזית.

והפקה יקרה, בהמשך לשאלה השניה שלך, היא דווקא לא בהכרח הפקה של משחק טוב (למרות שבניגוד לשטות שכתבת כאן רוב משחקי הLEGO השונים נחשבים ללא פחות ממצויינים) אלא הפקה של משחק יקר. ובשביל לקבל את זכויות הIP של מארוול או DC או דיסני או מי שזה לא יהיה (שלא נדבר על מליוני הפרנצייזים של Lego Dimensions) אתה צריך לשלם הרבה כסף - בטח אם אתה מכוון גבוה ורוצה מהן בלעדיות זמנית. ואז בשביל לקחת קאסט מרשים של מדובבים ידועים (שחובבי הקומיקס יזהו מהסדרות למשל) כדי שידובבו מעל מאה דמויות בכל משחק אתה צריך לשלם הרבה כסף. ככה שאפילו אם המשחק שלך יוצא גרוע (וכאמור, משחקי לגו הם הכל חוץ מזה - בדגש על הדור השני של המשחקים) זה עדיין הרבה מאד כסף להוציא - ולכן תג המחיר בהתאם.

זה הכל חוץ מ-Lego Worlds שבתכלס הוא בכלל רק ניסוי קהילתי בearly access אחרי שהם נזכרו באיחור של 80 מליון עותקים שמיינקראפט (שהושק במחיר דומה) גנב להם את ההצגה. אף אחד לא הלך וקרא לMinecraft או עשרות תואמיו כמו Fortresscraft שהושק בתג מחיר של דולר משחקי AAA ולהתחיל לקטלג אותם ככאלו עכשיו בגלל חוסר הבנה של המונח ושל התעשייה זה די מגוחך.

(על הקונסולות אגב ה30% על הרכישה הדיגיטלית כוללת את הנתח שלהן כמחזיקות הפלטפורמה)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2016, 19:20

הפס4 נפרצה עם גישה מלאה ללינוקס. המפצח טוען שעם קצת עבודה לדרייברים הוא יוכל להתקין סטים OS על הפס4 ובכך להפוך אותה ממכונת גיימינג מעניינת למכונת אינדי משמימה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 04 ינואר 2016, 19:24

להיפך, כל התעשייה לוקחת בחשבון את ההבדלים בין שוק הקונסולות והמחשב ומתאימים את ההגדרה ולא מנסים לקחת הגדרה מיושנת שהתאימה למצב מסוים ולהכריח אותה על סגמנט אחר.

'הקהל הרחב ביותר' על הפיסי קונה דיגיטלית. אולי לא שמת לב שכאשר מפיצות מגיבות על יחס הפיזי-דיגיטלי של משחקי המחשב שלהם, יש רוב מוחץ לדיגיטלי. אז אין שום הגיון להתעקש על עניין ההשקה הפיזית. זה שחברות יכולות להגיע לקהל עצום ולא להצטרך להוציא הון על השקה פיזית זה פלוס וזה לא מבטל או מכתיר משחק כ'AAA'.
אותו הדבר לגבי המחיר, זה כאילו אתה מתעקש לחיות תחת אבן. אין סיבה לגבות 60 או 50 דולר כאשר אתה יכול לגבות 40$ ולעשות אותו רווח או יותר כמו עותק משחק קונסולות ב 60 דולר. סתם קבעת שרירותית ש60$ זה המחיר שדורש AAA. להגיד שמשחק מחשב חייב להיות 60$ כדי להחשב AAA זה מטופש כמו שאגיד שמשחקי קונסולות צריכים להיות 80דולר כפי שהיה בעבר.

גם לגו וורלדס משלם על זכיון וגם משחק הMMO של מארבל שעל המחשב ואחרים. כל עוד ההגדרה שלך מושתתת על הוצאה פיזית ומחיר של 60 דולר הרי שהיא לא מתאימה כלל לקביעת סטטוס 'AAA' במשחקי מחשב. אולי גם צריכים להחשיב הנחות להגדרה? כל משחק 'AAA' אפשר לקנות בפחות מ50דולר בהשקתו למחשב אז אולי גם אותם לא להחשיב?

כל עוד ההגדרה שלך היא כזו אזי היא כושלת. מבחינתי גם בהיבט משחקי קונסולות. אם אתה לא יכול להגיד לי למה סימסיטי כן וסקייליינס בהסתמך על המשחק עצמו בלבד אז על ההגדרה הזו אבד הקלח. גרים דאון מול דיאבלו 3. CSGO מול R6 ועוד שלל דוגמאות אחרות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2016, 20:09

PSN למטה כרגע, אולי DDOS, לא ידוע עדין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2016, 18:25

הזוי, מסתבר שיש לפס4 מנגנון always online מסוים לתוכן דיגיטלי. המון מגיבים בפוליגון על הכתבה של הנפילה של psn אומרים שאין להם גישה למשחקים הדיגיטלים שלהם. אני משער שהאינטרנט הולך להנמס?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 05 ינואר 2016, 18:38

למה? מיקרוסופט, ea או יוביסופט עשו משהו?:)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2016, 19:05

Klayman כתב:למה? מיקרוסופט, ea או יוביסופט עשו משהו?:)

איפה הלוזר שמריץ את האתר הזה שיעשה כפתור לייק?
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5354
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 05 ינואר 2016, 19:53

DrKeo כתב:הפס4 נפרצה עם גישה מלאה ללינוקס. המפצח טוען שעם קצת עבודה לדרייברים הוא יוכל להתקין סטים OS על הפס4 ובכך להפוך אותה ממכונת גיימינג מעניינת למכונת אינדי משמימה :)



הפוטנציאל גדול ,ואני לא מדבר על פריצה למשחקי PS4 ,גם ככה יש בודדים שמענינים אותי
שלא קימים בPC

אני מדבר על האופציה ,להריץ אליו תוכנות חינמיות שיש בלינוקס ,כמו כרום\GIMP\ליברה אופיס \VLC,וכו וכו
גם אמולטורים יעזור מאוד

הבעיה שסוני בטח תחסום את זה בעדכונים ,ככה שזה לא רלוונטי לכאלו שרוצים לשחק משחקים חדשים
חבל שלא מצליחים לעשות דול בוט לקונסולות ,כלומר אפשרות להפעיל את המערכת המקורית והלא פרוצה ,שרוצים לשחק משחקי PS4
ואפשרות להריץ לינוקס בנפרד ,על אותה החומרה ,אבל בלי קשר למערכת הפעלה של הPS
שיצליחו לעשות דבר כזה זה יהיה גדול

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 05 ינואר 2016, 20:21

DrKeo כתב:הזוי, מסתבר שיש לפס4 מנגנון always online מסוים לתוכן דיגיטלי. המון מגיבים בפוליגון על הכתבה של הנפילה של psn אומרים שאין להם גישה למשחקים הדיגיטלים שלהם. אני משער שהאינטרנט הולך להנמס?

זה בטח הקטע שצריך לאשרר את הקונסולה שלך כראשית ולא זה ידרוש חיבור לדברים מסויימים, גם SP. מפתיע כמה אנשים לא מודעים לזה ובכל נפילה יש אנשים שלא מבינים למה הם לא יכולים לשחק במשחק. הכי מסכנים זה מי שרצה לשחק משחקי אונליין אתמול ולא יכלו לעשות זאת לאיזה 6 שעות בגלל שהשרתים של סוני נפלו בעוד אילה של המשחק היו תקינים. ויותר מסכנים הם אלה שרצו לשחק את NFS ולא יכלו כי המשחק מחייב אונליין במשחק SP לכל דבר. עוד דוגמה חיה לכך שדרישת חיבור תמידי היא התאבדות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 ינואר 2016, 21:18

עזוב את העובדה שמדובר בקונסולות ALWAYS ONLINE וזה לא מפריע לאף אחד 99% מהזמן.
החדשות המעניינות הן שהם הכריזו שהם מכרו 35.9 מיליון יחידות. המשך למומנטום המכירות הבלתי אפשרי שלהם.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 05 ינואר 2016, 21:47

אבל היא לא. פשוט צריך לקנפג אותה בצורה המתאימה. אבל זה כן מטומטם שסוני לא מבהירים את הנקודה הזו טוב יותר ונמנעים מלהכניס לחרדה משתמשים כל פעם שזה קורה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים