ת׳רד Valve הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 26 אפריל 2015, 20:26

אני מאוד בעד שמודרים יוכלו לקבל כסף עבור העבודה שלהם. מצד שני יש כאן לא מעט פוטנציאל לבעיות עתידיות, כשהשוק יפתח למעבר למשחק אחד. נחיה ונראה מה יקרה. צריך לזכור שהרבה מודרים היום משתמשים בכלים לא בדיוק חוקיים (תוכנות פרוצות, נגיד) ליצירה של המודים ובנוסף עושים הרבה מודים שלאל יעברו אם יגבו עליהם תשלום (כלמיני מודי סטאר וורז וכו', נגיד). אני לא נגד, בכל מקרה, אבל ממתין להתפתחויות. אגב, גם אני חושב ש24 שעות זה לא מספיק זמן להחזר הכספי
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אפריל 2015, 20:30

Klayman כתב:אני מאוד בעד שמודרים יוכלו לקבל כסף עבור העבודה שלהם. מצד שני יש כאן לא מעט פוטנציאל לבעיות עתידיות, כשהשוק יפתח למעבר למשחק אחד. נחיה ונראה מה יקרה. צריך לזכור שהרבה מודרים היום משתמשים בכלים לא בדיוק חוקיים (תוכנות פרוצות, נגיד) ליצירה של המודים ובנוסף עושים הרבה מודים שלאל יעברו אם יגבו עליהם תשלום (כלמיני מודי סטאר וורז וכו', נגיד). אני לא נגד, בכל מקרה, אבל ממתין להתפתחויות. אגב, גם אני חושב ש24 שעות זה לא מספיק זמן להחזר הכספי


כל המודים שעשו קודם, ימשיכו להעשות גם הלאה (וחברות המחזיקות בזכויות יוצרים, ימשיכו לנסות למנוע מהם להיווצר).
אין פה מעבר ממודים בחינם, למודים בתשלום. יש פה תוספת של מודים בתשלום.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 26 אפריל 2015, 20:36

Nucleus_Dawn כתב:
כל המודים שעשו קודם, ימשיכו להעשות גם הלאה (וחברות המחזיקות בזכויות יוצרים, ימשיכו לנסות למנוע מהם להיווצר).
אין פה מעבר ממודים בחינם, למודים בתשלום. יש פה תוספת של מודים בתשלום.


לא הבנת אותי. מי שיעבור למוד בתשלום, כלומר, הופך להיות סוגשל ''בעל עסק'', יאלץ להתמודד עם הרבה יותר Scrutiny של כל פרט ופרט בהליך שלו. לא משוכנע שכולם מוכנים לכך. אני מבין שאין מעבר מחינם לתשלום בצורה גורפת - ויותר מזה, אני חושב שאחרי שהרוחות ירגעו מעט, ניווכח שממש לא כל המודים יהפכו להיות בתשלום - כי תשלום, יוצר ציפיות אחרות לחלוטין מחינם. אפילו אם משלמים דולר אחד.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 26 אפריל 2015, 21:55

וגיא הביא את התגובה הבאה (בפייסבוק):

אחת היצירות הראשונות בתשלום שעלו בתגובה למהלך:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אפריל 2015, 22:10

Klayman כתב:
לא הבנת אותי. מי שיעבור למוד בתשלום, כלומר, הופך להיות סוגשל ''בעל עסק'', יאלץ להתמודד עם הרבה יותר Scrutiny של כל פרט ופרט בהליך שלו. לא משוכנע שכולם מוכנים לכך. אני מבין שאין מעבר מחינם לתשלום בצורה גורפת - ויותר מזה, אני חושב שאחרי שהרוחות ירגעו מעט, ניווכח שממש לא כל המודים יהפכו להיות בתשלום - כי תשלום, יוצר ציפיות אחרות לחלוטין מחינם. אפילו אם משלמים דולר אחד.


כל זה נכון. מי שיבקש תשלום על המוד שלו, יצופה ממנו ליותר ממישהו שמחלק את המוד בחינם. זה לחלוטין כמו שצריך.
זה יכול לשפר משמעותית את הרמה. נראה מודים בקנה מידה חדש.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2015, 22:17

זה הולך להיות מלכודת תביעות משפטיות. חבורה של אנשים בונים את סן פרנסיסקו בצפון האי בgta5, מוכרים את זה ב20$, מוכרים 250,000 עותקים ואז 2k משתוללת על הרווחים שנעשו על הגב שלה. נינטנדו מאבדת את הצפון מסרטוני וידאו, אז מודים בתשלום?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אפריל 2015, 22:31

DrKeo כתב:זה הולך להיות מלכודת תביעות משפטיות. חבורה של אנשים בונים את סן פרנסיסקו בצפון האי בgta5, מוכרים את זה ב20$, מוכרים 250,000 עותקים ואז 2k משתוללת על הרווחים שנעשו על הגב שלה. נינטנדו מאבדת את הצפון מסרטוני וידאו, אז מודים בתשלום?


מה? 2K משתוללת על הרווחים שנעשו על הגב שלה?
אז יש לזה פתרון פשוט מאוד - שלא תאפשר למכור מודים למשחק שלה בסטים.

המפיצה היא זו שמחליטה אם לאפשר למכור מודים בכסף, לאפשר רק מודים בתשלום, או לא לאפשר שום דבר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2015, 23:20

Nucleus_Dawn כתב:
מה? 2K משתוללת על הרווחים שנעשו על הגב שלה?
אז יש לזה פתרון פשוט מאוד - שלא תאפשר למכור מודים למשחק שלה בסטים.

המפיצה היא זו שמחליטה אם לאפשר למכור מודים בכסף, לאפשר רק מודים בתשלום, או לא לאפשר שום דבר.

יש למפיצות שליטה על האם אפשר למכור את המודים בכסף או לא? כי לא ראיתי כלום על זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אפריל 2015, 09:05

DrKeo כתב:יש למפיצות שליטה על האם אפשר למכור את המודים בכסף או לא? כי לא ראיתי כלום על זה.


כן. הן מחליטות את זה ואת החלוקה של הכסף בינם ובין המודרים (החלק של VALVE קבוע, אני מניח). בדיוק כמו שהן מחליטות אם בכלל יהיו מודים למשחק שלהן בסטים.
ציטוט מהFAQ:
Q. Can I sell the mods I’ve made for other games in the Steam Workshop?
A. It is up to the developers or publisher of each game to decide if paid Workshop mods are appropriate for their game. You will only be able to sell mods for a game in the Steam Workshop if the developers have enabled that functionality.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אפריל 2015, 11:45

אה, אם ככה מגניב :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24198
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אפריל 2015, 12:37

ברור שזה המצב, תאר לך שיש חברה שלא רוצה מודים וVALVE יחליטו בשבילם שכן יהיו... זה יוביל לפריצות וסיבוכים באונליין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אפריל 2015, 12:40

Laskin כתב:ברור שזה המצב, תאר לך שיש חברה שלא רוצה מודים וVALVE יחליטו בשבילם שכן יהיו... זה יוביל לפריצות וסיבוכים באונליין.

VALVE לא יכולה לגרום למודים למשחקים שאין להם תמיכה במודים. מן הסתם הם עושים את זה רק על משחקים שתומכים בWORK SHOP. השאלה שלי הייתה האם זה שהמשחק שלך עובד עם הWORK SHOP זה אוטומטית אומר שאפשר לגבות כסף על המודים או שזה בשליטת המפיצה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 אפריל 2015, 12:52

DrKeo כתב:אה, אם ככה מגניב :)


הביצוע של VALVE מלא חורים ובעיות, שבהם הם עוד יטפלו (אין ספק שזה שלב הניסוי ושהם הולכים לאסוף ממש מלא נתונים ולבדוק מה צריך לעשות כדי לשפר את העניין), אבל לא עד כדי כך שזה יכריח מפתחות לעשות משהו שהן לא רוצות עם המשחקים שלהן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 30 אפריל 2015, 14:19

bozeman כתב:וגיא הביא את התגובה הבאה (בפייסבוק):

אחת היצירות הראשונות בתשלום שעלו בתגובה למהלך:
תמונה

כן, היה מצחיק :)
למרות שבאופן אישי זה היה לדעתי מהלך טוב שואלב עשה שכרגיל נגדע באיבו בגלל הצעקות הרמות באינטרנט. הבעיה היחידה היתה עם האחוזים הדרקוניים (75% יחד לואלב ובתשדה), אבל אפילו זה עניין מינורי כי היוצרים תמיד יכולים למכור את המוד שלהם בערוצים אחרים תמורת אחוזים גבוהים יותר.

כשמפרקים את הטיעונים נגד המהלך אחד אחד מגלים שכמעט כולם הם כשלים לוגיים מסוג slippery slope, שמעלים תהיות הזויות שמתעלמות מחוקי זכויות יוצרים קיימים ואפילו לא בוחנים איך בשווקים פתוחים אחרים מבוססי קהילה שמתגמלים בכסף (אפסטור, יוטיוב, Xbox indie games וכו') כל הבעיות התאורטיות האלו היו קיימות באותה מידה, ואיכשהו כולם שווקים עובדים ומתפקדים יופי.

מזכיר קצת את הבאקלאש נגד המהלך הדיגיטלי של מיקרוסופט בזמנו מצד אנשים שרוצים בעלות על המשחקים שלהם אבל בפועל קונים את כל המשחקים שלהם דיגיטלית בסטים. בנוסף, יש התעלמות מוחלטת מהכניסה הפוטנציאלית של מודרים נוספים לשוק שעד היום נמנעו מהמהלך כי הם לא יכולים להתקיים ממנו כלכלית ויש להם את הפוטנציאל להפוך את סצינת המודינג להרבה יותר מרשימה. חבל שהרעיון נפל, אבל מהיכרות עם ואלב זה פשוט יכנס שוב בדלת האחורית בשלב מאוחר יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 15:45

swym כתב:כן, היה מצחיק :)
למרות שבאופן אישי זה היה לדעתי מהלך טוב שואלב עשה שכרגיל נגדע באיבו בגלל הצעקות הרמות באינטרנט. הבעיה היחידה היתה עם האחוזים הדרקוניים (75% יחד לואלב ובתשדה), אבל אפילו זה עניין מינורי כי היוצרים תמיד יכולים למכור את המוד שלהם בערוצים אחרים תמורת אחוזים גבוהים יותר.

כשמפרקים את הטיעונים נגד המהלך אחד אחד מגלים שכמעט כולם הם כשלים לוגיים מסוג slippery slope, שמעלים תהיות הזויות שמתעלמות מחוקי זכויות יוצרים קיימים ואפילו לא בוחנים איך בשווקים פתוחים אחרים מבוססי קהילה שמתגמלים בכסף (אפסטור, יוטיוב, Xbox indie games וכו') כל הבעיות התאורטיות האלו היו קיימות באותה מידה, ואיכשהו כולם שווקים עובדים ומתפקדים יופי.

מזכיר קצת את הבאקלאש נגד המהלך הדיגיטלי של מיקרוסופט בזמנו מצד אנשים שרוצים בעלות על המשחקים שלהם אבל בפועל קונים את כל המשחקים שלהם דיגיטלית בסטים. בנוסף, יש התעלמות מוחלטת מהכניסה הפוטנציאלית של מודרים נוספים לשוק שעד היום נמנעו מהמהלך כי הם לא יכולים להתקיים ממנו כלכלית ויש להם את הפוטנציאל להפוך את סצינת המודינג להרבה יותר מרשימה. חבל שהרעיון נפל, אבל מהיכרות עם ואלב זה פשוט יכנס שוב בדלת האחורית בשלב מאוחר יותר.

אני לא יכול להסכים יותר. גם לי זה הזכיר את הONE והטמטום הזה של אנשים שחושבים שב2015 זה איום ונורא שהם צריכים להתחבר לאינטרנט פעם ב24 שעות אבל סטים זה לגמרי בסדר.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 30 אפריל 2015, 19:08

כי בסטים לא צריך להתחבר פעם ב24 שעות כדי לשחק סינגל פלייר. עדיין לא הבנת את הסיפור?

סווים, ואלב לא הולכת להחזיר את הפיצ'ר ב'דלת האחורית' אלא בדלת המרכזית. הם כתבו שחרו על גבי לבן שהם מעבדים את כל הפידבק שקיבלו כדי לעבוד על הפיצ'ר הזה ולשחרר אותו בשנית בעתיד. בטח L4D3 יתמוך בזה בשיגור.
משעשע אותי שאתה פוטר טיעונים בגדר היותם טיעוני 'מדרון חלקלק' כאשר תעשיית משחקי הוידאו הם דוגמה אולטמטיבית שהמדרון אכן נעשה חלק יותר ויותר עד שנעשה לזירת החלקה בקרח. כמעט כל דבר שאיפשר שימוש ברעה, נעשה בו שימוש שכזה.

היי, איפה כל הדמואים נעלמו? המפיצות רצו למקסם רווחים ולדחוף בלי סוף הזמנות מוקדמות במחיר גבוה ולכן הדמואים נכחדו. איך זה לחיות במציאות בה כמות הדמואים למשחקים שואפת לאפס?
היי, איפה כל הקודים נעלמו? הצגתו של הDLC לתעשייה הוביל את החברות לדלל את האפשרות לקודים עד כדי כך שהם כמעט ולא קיימים כלל במשחקי קונסולות. לא רק שהעלימו אותם, עכשיו דורשים כסף עבור קודים שבעבר היו 'חינמיים'. זה מגוחך אפילו להשתמש במינוח הזה כי היה מובן מאליו שלמשחקים יש קודים שכל אחד יכול להשתמש בהם. אתה צריך יותר מדרון חלקלק מזה?

היי, מה הקטע עם מיקרו-תשלומים? רק נכנסו וכבר גרמו לבלגאן ומשפיעים באופן ציני על עיצוב המשחקים. רק תשאל את FM5. אז חלקלק או לא המדרון?

היי, מה קורה עם כל חלוקת התכנים האלה להזמנות מוקדמות, לקנייה בחנות מסויימת, לקנייה על פלטפורמה מסויימת? עוד היבט של המדרון החלקלק של מקסום רווחים,חמדנות ו DLC משומש לרעה. כיף לך שאתה צריך לעיין בספרדשיט כדי להבין מה אתה מקבל ולא מקבל בכל אחת מהגרסאות? כיף לך שחברות בוחרות לתת פחות לרוב קהל השחקנים שלהם כי הם בהסכם עם מחזיקת פלטפורמה?

היי, מה קורה עם כל ה DLC שהוא פשוט בזיון ביחס הכמות-מחיר? הנה לך עוד מדרון שהפך לתהום. רוב הDLC בתעשייה לא שווה את המחיר המופרז שנגבה עברו. איפה זה ואיפה חבילות ההרחבה של פעם שעלו פחות ונתנו יותר פי כמה וכמה. והנה ככה הגענו למצב בו סיזן פס של באטמן עולה 40דולר. ולדבר על החברות שהיו שמים את התוכן של הDLC על הדיסק שקנית ואז מוכרות לך כאילו את הDLC שהוא בעצם מפתח שפותח את התוכן שכבר על הדיסק ושילמת עבורו?

ואתה עוד מעז לפטור את החששות כהבלי 'מדרון חלקלק'? בורות והתעלמות ממקרי העבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 20:33

Kazz כתב:כי בסטים לא צריך להתחבר פעם ב24 שעות כדי לשחק סינגל פלייר. עדיין לא הבנת את הסיפור?

סווים, ואלב לא הולכת להחזיר את הפיצ'ר ב'דלת האחורית' אלא בדלת המרכזית. הם כתבו שחרו על גבי לבן שהם מעבדים את כל הפידבק שקיבלו כדי לעבוד על הפיצ'ר הזה ולשחרר אותו בשנית בעתיד. בטח L4D3 יתמוך בזה בשיגור.
משעשע אותי שאתה פוטר טיעונים בגדר היותם טיעוני 'מדרון חלקלק' כאשר תעשיית משחקי הוידאו הם דוגמה אולטמטיבית שהמדרון אכן נעשה חלק יותר ויותר עד שנעשה לזירת החלקה בקרח. כמעט כל דבר שאיפשר שימוש ברעה, נעשה בו שימוש שכזה.

היי, איפה כל הדמואים נעלמו? המפיצות רצו למקסם רווחים ולדחוף בלי סוף הזמנות מוקדמות במחיר גבוה ולכן הדמואים נכחדו. איך זה לחיות במציאות בה כמות הדמואים למשחקים שואפת לאפס?
היי, איפה כל הקודים נעלמו? הצגתו של הDLC לתעשייה הוביל את החברות לדלל את האפשרות לקודים עד כדי כך שהם כמעט ולא קיימים כלל במשחקי קונסולות. לא רק שהעלימו אותם, עכשיו דורשים כסף עבור קודים שבעבר היו 'חינמיים'. זה מגוחך אפילו להשתמש במינוח הזה כי היה מובן מאליו שלמשחקים יש קודים שכל אחד יכול להשתמש בהם. אתה צריך יותר מדרון חלקלק מזה?

היי, מה הקטע עם מיקרו-תשלומים? רק נכנסו וכבר גרמו לבלגאן ומשפיעים באופן ציני על עיצוב המשחקים. רק תשאל את FM5. אז חלקלק או לא המדרון?

היי, מה קורה עם כל חלוקת התכנים האלה להזמנות מוקדמות, לקנייה בחנות מסויימת, לקנייה על פלטפורמה מסויימת? עוד היבט של המדרון החלקלק של מקסום רווחים,חמדנות ו DLC משומש לרעה. כיף לך שאתה צריך לעיין בספרדשיט כדי להבין מה אתה מקבל ולא מקבל בכל אחת מהגרסאות? כיף לך שחברות בוחרות לתת פחות לרוב קהל השחקנים שלהם כי הם בהסכם עם מחזיקת פלטפורמה?

היי, מה קורה עם כל ה DLC שהוא פשוט בזיון ביחס הכמות-מחיר? הנה לך עוד מדרון שהפך לתהום. רוב הDLC בתעשייה לא שווה את המחיר המופרז שנגבה עברו. איפה זה ואיפה חבילות ההרחבה של פעם שעלו פחות ונתנו יותר פי כמה וכמה. והנה ככה הגענו למצב בו סיזן פס של באטמן עולה 40דולר. ולדבר על החברות שהיו שמים את התוכן של הDLC על הדיסק שקנית ואז מוכרות לך כאילו את הDLC שהוא בעצם מפתח שפותח את התוכן שכבר על הדיסק ושילמת עבורו?

ואתה עוד מעז לפטור את החששות כהבלי 'מדרון חלקלק'? בורות והתעלמות ממקרי העבר.

כן, סטים לא נותנת לך בעלות על המשחקים שלך וכן, סטים מחייבת אותך לחיבור לאינטרנט. היא פשוט עושה בדיקה כל איזה 3-4 ימים, לא כל 24 שעות כמו שמיקרוסופט רצתה. אין שום אבל שום הבדל בין סטים לבין החזון של מיקרוסופט חוץ מאשר זה שמיקרוסופט רצתה בדיקת אונליין פעם ב24 שעות וסטים עושה את זה כל איזה 72.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 30 אפריל 2015, 21:04

לא הייתי קורא לדיסק משחק שאתה חייב להתחבר כל יום לאינטרנט כדי שתמשיך להיות לך גישה לתכניו כ'בעלות על המשחקים'. סטים לא מחייבת אותך להתחבר גם כל 4 ימים. לא יודע את אורך ההגבלה או אם יש כזו. לי לא הייתה בעיה לשחק בפעמים שהייתה לי בעיה בחיבור האינטרנט.
אתה צריך להבין שכל ההגבלות מהסוג הזה הן גרועות כי יותר ממה שסביר שהאינטרנט שלך יתנתק לתקופה זו, יותר סביר שהשרתים של החברה\בעלת הפלטפורמה יקרסו או יתקשו לעמוד בעומס כי שכל הבעיות שקורות בPSN מלמדות אותך ושיגורים של משחקים פופולאריים.

אם מיקרוסופט היה דורשים כל 72 שעות אז אולי הסיפור היה שונה. אבל צריך להזכיר ש'הגזר' שאמור היה לעשות את זה שווה (פאמילי שיירינג) לא היה ולא נברא והיה רק דיבורים באוויר. כראיה, מיקרוסופט יכולה לעשות פאמילי שיירינג למשחקים בלעדיים דיגיטלית כמו אורי ואחרים, אך היא לא עשתה זאת.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 21:55

DrKeo כתב:כן, סטים לא נותנת לך בעלות על המשחקים שלך וכן, סטים מחייבת אותך לחיבור לאינטרנט. היא פשוט עושה בדיקה כל איזה 3-4 ימים, לא כל 24 שעות כמו שמיקרוסופט רצתה. אין שום אבל שום הבדל בין סטים לבין החזון של מיקרוסופט חוץ מאשר זה שמיקרוסופט רצתה בדיקת אונליין פעם ב24 שעות וסטים עושה את זה כל איזה 72.


הבעיה בסטים היא חוסר השקיפות, בנוגע לכל כמה זמן הבדיקה מתבצעת.
מייקרוסופט היו הרבה יותר ברורים בנוגע לזה וזה עלה להם בכעס אינטרנטי, איומי רצח והשקת קונסולה לא אידאלית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי swym » 01 מאי 2015, 00:28

Kazz כתב:כי בסטים לא צריך להתחבר פעם ב24 שעות כדי לשחק סינגל פלייר. עדיין לא הבנת את הסיפור?

סווים, ואלב לא הולכת להחזיר את הפיצ'ר ב'דלת האחורית' אלא בדלת המרכזית. הם כתבו שחרו על גבי לבן שהם מעבדים את כל הפידבק שקיבלו כדי לעבוד על הפיצ'ר הזה ולשחרר אותו בשנית בעתיד. בטח L4D3 יתמוך בזה בשיגור.
משעשע אותי שאתה פוטר טיעונים בגדר היותם טיעוני 'מדרון חלקלק' כאשר תעשיית משחקי הוידאו הם דוגמה אולטמטיבית שהמדרון אכן נעשה חלק יותר ויותר עד שנעשה לזירת החלקה בקרח. כמעט כל דבר שאיפשר שימוש ברעה, נעשה בו שימוש שכזה.
היי, איפה כל הדמואים נעלמו? המפיצות רצו למקסם רווחים ולדחוף בלי סוף הזמנות מוקדמות במחיר גבוה ולכן הדמואים נכחדו. איך זה לחיות במציאות בה כמות הדמואים למשחקים שואפת לאפס?
היי, איפה כל הקודים נעלמו? הצגתו של הDLC לתעשייה הוביל את החברות לדלל את האפשרות לקודים עד כדי כך שהם כמעט ולא קיימים כלל במשחקי קונסולות. לא רק שהעלימו אותם, עכשיו דורשים כסף עבור קודים שבעבר היו 'חינמיים'. זה מגוחך אפילו להשתמש במינוח הזה כי היה מובן מאליו שלמשחקים יש קודים שכל אחד יכול להשתמש בהם. אתה צריך יותר מדרון חלקלק מזה?
היי, מה הקטע עם מיקרו-תשלומים? רק נכנסו וכבר גרמו לבלגאן ומשפיעים באופן ציני על עיצוב המשחקים. רק תשאל את FM5. אז חלקלק או לא המדרון?
היי, מה קורה עם כל חלוקת התכנים האלה להזמנות מוקדמות, לקנייה בחנות מסויימת, לקנייה על פלטפורמה מסויימת? עוד היבט של המדרון החלקלק של מקסום רווחים,חמדנות ו DLC משומש לרעה. כיף לך שאתה צריך לעיין בספרדשיט כדי להבין מה אתה מקבל ולא מקבל בכל אחת מהגרסאות? כיף לך שחברות בוחרות לתת פחות לרוב קהל השחקנים שלהם כי הם בהסכם עם מחזיקת פלטפורמה?

היי, מה קורה עם כל ה DLC שהוא פשוט בזיון ביחס הכמות-מחיר? הנה לך עוד מדרון שהפך לתהום. רוב הDLC בתעשייה לא שווה את המחיר המופרז שנגבה עברו. איפה זה ואיפה חבילות ההרחבה של פעם שעלו פחות ונתנו יותר פי כמה וכמה. והנה ככה הגענו למצב בו סיזן פס של באטמן עולה 40דולר. ולדבר על החברות שהיו שמים את התוכן של הDLC על הדיסק שקנית ואז מוכרות לך כאילו את הDLC שהוא בעצם מפתח שפותח את התוכן שכבר על הדיסק ושילמת עבורו?

ואתה עוד מעז לפטור את החששות כהבלי 'מדרון חלקלק'? בורות והתעלמות ממקרי העבר.

[/quote]
נראה שאתה מבלבל באופן חמור בין מדרון חלקלק לאבולוציה: קודם כל אתה יוצא מנקודת הנחה מוטעית ש"פעם" היו המון דמואים והיום אין, אבל גם אם תלך עשרות שנים אחורה אז בשום תקופה לא באמת היו דמואים לכל משחק. אם כבר התקופה שבה היו הכי הרבה דמואים זה בימי ה-360, אז מיקרוסופט חייבה כל משחק ארקייד בהוצאת דמו.
אבל אתה יודע מה? המפיצות גילו שעם התפתחות הטכנולוגיה אנשים לא באמת מעוניינים בדמואים: פתאום יש לך יוטיוברים מובילים ואנשים שמזרימים את המשחק בטוויץ בליווי קריינות בזמן אמת. פתאום יש לך אפשרות לחלוקת passes זמניים וfamiliy share. פתאום יש לך free weekends שאפשר לחלק כשרוצים. פתאום יש לך מולטיפלייר בטא שמחסל שתי ציפורים במכה אחת.
כל הטכנולוגיות האלו היו בעבר בלתי נתפסות, ובסופו של דבר רוב החברות הבינו שאין להן צורך בהפקה של דמו נפרד ויקר רק בשביל לגלות ש(למעט כמה מוצרים ויראליים כמו PT) כמעט אף אחד לא טורח יותר להוריד דמואים היום - ורוב האנשים שרוצים להתנסות קודם עם המשחק מגבשים את החלטות הרכישה שלהם בזכות הערוצים האחרים שהזכרתי.

ואוי ואבוי! יש כמה משחקים שדורשים עכשיו כסף בעבור קודים שהיו פעם חינמיים! מסתבר שצריך לשלם או לעבוד קשה בשביל הזכות לרמות במשחק! איך הם מעזים לעשות דבר כזה ולכפות על רמאים שלא רוצים להתאמץ לשלם יותר!? הרי כל כך הייתי מעדיף שישימו מאחורי הpaywall תוכן עם משמעות ולא שטויות איזוטריות!
ועכשיו בלי ציניות: כל משחק שבאסטרטגיית הDLC שלו מחליט לכלול רק תלבושות קוסמטיות, קיצורי דרך לרמאויות ושאר ירקות שלא באמת משפיעים על חווית המשחק שלי ולא מצריכים ממני לשלם אקסטרא על תוכן אמיתי - מבחינתי זה צעד מבורך. אני מעדיף שהסטודיו יתעשר על חשבון אלו שמוכנים להוציא כסף על השטויות האלו שלעיתים נמצאות גם ככה במשחק, ובכסף הזה שמוזרם אליו יסבסד לי משחק טוב יותר ועשיר יותר בתוכן.
לי הרבה יותר מפריע למצוא תוכן אמיתי מאחורי paywall ולהיות בצד השני - זה שמסבסד את המשחק עבור כל מי שמקבל את השטויות הקוסמטיות שלו באופן מובנה במשחק.

הלאה למיקרו-תשלומים. הנה רשימת המשחקים המלאה שהם לא פרימיום, ומיקרו תשלומים בהן הרס לי את חווית המשחק:
:roll:
נגמר.

שנעבור לקיטורים על הזמנות מוקדמות? אני אשמח אם תמנה משחק בודד אחד שהתכנים בהזמנות המוקדמות שלו לא היו זמינים בסופו של דבר לכל מי שקנה גירסה מאוחרת של המשחק באיזו גירסת GOTY או מה שלא יהיה. אני לא מוצא שום בעיה בזה שמחליטים לצ'פר מישהו שמוכן לשלם הרבה מאד כסף והרבה מאד זמן מראש עבור פיתוח של משחק מסויים, מתוך ידיעה שהוא בעצם מסבסד את כל מי שיש לו סובלנות ובסופו של דבר יוכל לקבל את כל התכנים. למעשה, המודל הזה עובד כל כך יפה שהוא הוליד את קיקסטארטר עם ספרדשיטס אימתניים הרבה יותר.

רוצה לעבור ולדבר על אקסולסיביות זמנית של דמות משנית איזוטרית לקונסולה מסויימת? שוב אבולוציה נהדרת. פעם היינו מקבלים משחקי צד ג' שנעולים לנצח על קונסולה בגלל שליצרניות הקונסולה היה הרבה יותר כח. היום התחרות עברה צד, ולכן הן נאלצות להתגמש הרבה יותר: מימון המשחק תמורת אקסלוסיביות זמנית בלבד, קמפיין שיווקי עבור DLC איזוטרי. רק בלה-לה לנד שלך אפשר להתגעגע לימים עברו בהם האקסולסיביות מצד ג' היתה נצחית ועוד לקרוא למצב הנוכחי בו כמות האקסולסיביים צד ג' היא הנמוכה ביותר אי פעם "מדרון חלקלק".

אה, ואתה רוצה לספר לי על סיזן פאס של באטמן שעולה 40 דולר? אני לא יודע באיזה יקום אתה נמצא, אבל בעולם שלי חנויות המשחקים הדיגיטליות כל כך מתחרות עלי, שקיבינימאט הסיזן פאס - אני יכול לקנות את באטמן ארקהם נייט עצמו בפחות מ-30$, אחרי שאת הGOTY של המשחק הקודם קניתי לא מזמן ב-5$! פאקינג אחד המשחקים הכי מצופים של השנה בחצי מהמחיר הקטלוגי כבר עכשיו!? איך אפשר להתמרמר על זה?
רק שבשביל זה צריך שלמפיצות יהיו ערוצי הכנסות אחרים: מי אתה חושב שמסבסד את העלויות האלו אם לא המעריצים הכבדים שמחליטים לקנות את המשחק עם הSP שלו ב-90$? או אלו שקונים את מהדורת האספנים המיוחדת ב-100$ וצפונה? בשביל שהצרכן החכם יוכל לשלם 30$ בNuuvem או 40$ בGMG, צריך שיהיה מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם יותר על תוכן איזוטרי כזה או אחר.

לזה קוראים אבולוציה. תהליכים טובים שורדים לאורך זמן ומתפתחים, בעוד תהליכים רעים לא (זוכר את הalways online של יוביסופט? הלך. זוכר את הonline code של EA? גם הלך). אם המודים בתשלום לסקיירים לא היו תהליך שטוב לתעשייה ולשחקנים הוא פשוט היה מתפוגג מעצמו עם הזמן, בדיוק כמו כל דבר אחר שלא עבד.
אבל אם נעזוב לרגע את הrant חסר ההיגיון שלך על כל התהליכים הטובים שכן קורים בתעשיה ונחזור לנושא עצמו שבחרת להתעלם ממנו: איפה בכל הפלטפורמות האחרות להפצה של תכנים מצד יוצרים חובבים שהזכרתי -מיוטיוב דרך XBLIG, ועד לunity asset store וחנויות המובייל למיניהן - קרה אחד מטיעוני המדרון החלקלק שהזכרת קודם (הפרת זכויות יוצרים, מודר שמטפל בבעיות מובנות של המוצר המקורי, "שיתוף פעולה ועזרה" שניזוקים וכו') ולא טופל או מלכתחילה לא באמת היווה בעיה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42088
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מאי 2015, 01:59

Kazz כתב:לא הייתי קורא לדיסק משחק שאתה חייב להתחבר כל יום לאינטרנט כדי שתמשיך להיות לך גישה לתכניו כ'בעלות על המשחקים'. סטים לא מחייבת אותך להתחבר גם כל 4 ימים. לא יודע את אורך ההגבלה או אם יש כזו. לי לא הייתה בעיה לשחק בפעמים שהייתה לי בעיה בחיבור האינטרנט.
אתה צריך להבין שכל ההגבלות מהסוג הזה הן גרועות כי יותר ממה שסביר שהאינטרנט שלך יתנתק לתקופה זו, יותר סביר שהשרתים של החברה\בעלת הפלטפורמה יקרסו או יתקשו לעמוד בעומס כי שכל הבעיות שקורות בPSN מלמדות אותך ושיגורים של משחקים פופולאריים.

אם מיקרוסופט היה דורשים כל 72 שעות אז אולי הסיפור היה שונה. אבל צריך להזכיר ש'הגזר' שאמור היה לעשות את זה שווה (פאמילי שיירינג) לא היה ולא נברא והיה רק דיבורים באוויר. כראיה, מיקרוסופט יכולה לעשות פאמילי שיירינג למשחקים בלעדיים דיגיטלית כמו אורי ואחרים, אך היא לא עשתה זאת.

זה בדיוק העניין, סמנטיקה. וולוו עושה את זה 80 שעות או לא יודע מה, מיקרוסופט כל 24. אז נניח מיקרוסופט הייתה מגדילה את מספר השעות לשבוע? זה היה בסדר? כשאתה לא דיגיטלי בלבד אי אפשר לעשות family sharing, רק כשמשחק מחובר לחשבון בלעדית. בגלל שמיקרוסופט נאלצו לוותר על התוכנית המקורית שלהם שיתוף משפחתי לא יכול לעבוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 01 מאי 2015, 02:06

דמואים:

אתה בורח לעמדה של 'בזמנו לא היו דמואים לכל משחק'. נו באמת. אתה הולך להתכחש לך שאז היו יותר דמואים ממה שיש היום? משחקי הXBLA לא תופסים כי הם trial שהם בעצם המשחק כולו כך שאתה יכול לקנות ולהמשיך לשחק. לא דמו במובן של משהו שיוצא לרוב לפני יציאת המשחק.
מה הקשר בין יוטיוברים שמזרימים את המשחק (אחרי יציאתו) לבין זה שאני אשחק בדמו ואשכרה אגבש דיעה בעצמי? מה אכפת לי מפאקינג קריינות?! שכחת מה זה דמו? פאמילי שיירינג? תגיד, שכחת מה זה דמו? המצאת הגדרה חדשה של דמו לדיון הזה? בשביל שיירינג צריך שהאדם שמשתף קנה את המשחק - המטרה בדמו זה לשחק בפיסה מהמשחק בלי לשלם דבר כדי לנסות ולהחליט אם זה משהו ששווה לי לקנות. אז למרות שבטח כיף לי לשחק בחינם דרך עותק שמישהו אחר קנה, אתה מפספס את המהות. ושוב, פאמילי שיירינג = לאחר שהמשחק כבר יצא. ומדובר במשחק המלא שבמידה ואתה רוצה לשחק חצי שעה כדי לתהות על קנקנו, אז 30 דקות ראשונות של משחק ממוצע בקושי יתנו לך לעשות משהו כאשר דמו מתוכנן כדי לתת לך לשחק בגרעין של המשחק בלי כל מה שמסביב.

בזמנו היו בטות לצד דמואים. פרי וויקנדס הם שוב דברים שקורים שבועות וחודשים לאחר יציאת המשחק כאשר דמו הוא הכי יעיל לפני שחרור המשחק. מה גם שלרוב הפרי וויקנדס הם למצב המולטי בלבד. שום דבר ממה שמנית מהווה תחליף לדמואים. אז כל מה שנשאר לך זה טיעון 'יקר מדי' ופשוט רצון של חברות למקסם רווחים והזמנות מראש כי למה להסתכן להוציא דמו שבועיים לפני שחרור המשחק - תמיד יהיו אנשים שהיו מעוניינים במשחק אבל לאחר הדמו הם לא.

--
קודים:

רצית דוגמה למדרון חלקלק - קיבלת. תפסיק להתפתל. פעם קודים היו דבר בשגרה ומובן אליו. כיום הם נכחדו או עולים כסף. שחור על גבי לבן.

DLC:

כן, כן. תמיד דיבורים על 'סיבסודים' שיגרמו למשחק להיות טוב יותר. את זה תמיד אומרים בתחילת כל טרנד ואחר כך רואים ש ב 95% מהמקרים זה שטות. אתה גם שוכח שאסטרטגיות ה DLC כוללות תמחור מופרז ולא פרפורציונלי. אגב, אשמח אם תמנה לי את המשחקי קונסולות ב60 דולר שאסטרטגיית הDLC הם רק דברים קוסמטיים. MK X שרמזנו פה עליו למשל מכיל 2 דמויות חדשות.

מיקרו-תשלומים:
FM5. שחור על גבי לבן. המיקרו-תשלומים גרמו לאיזון מוטה בעיצוב המשחק. Turn 10 אפילו קיבלו את הטענות ועשו שינויים. אבל רגע! תראו איזה טריק סווים עשה: "הנה רשימת המשחקים המלאה שהם לא פרימיום". רוצה לומר המיקרו תשלומים כן הפריעו לו במשחקים שעולים כסף. כמו 60דולר כסף. כמו במקרה של FM5 שאם אני גם זוכר נכון סווים הביע את סלידתו מיישום מהמיקרו-תשלומים במשחק הזה בפורום הזה. אז הנה, עוד דוגמה למדרון חלקלק. מיקרו-תשלומים שלא הפריעו לך במשחקי F2P -> החלקה למיקרו-תשלומים במשחקי מחיר מלא שלא הפריעו לך (נגיד סתם לדוגמה דד ספייס 3) -> החלקה למיקרו-תשלומים במשחקי מחיר מלא שכן הפריעו לך, כמו למשל FM5. אז חלקלק או לא המדרון?

הזמנות מוקדמות:

רצית דוגמה למדרון חלקלק - קיבלת. תפסיק להתפתל. פעם הייתי קונה משחק בהזמנה מראש\ביום השקה\ חצי שנה אחרי והייתי מקבל את כל מה שיש למשחק להציע. כיום לא. כיום יש תכנים שבלעדים למזמינים מראש בלבד. למי אכפת שהדברים האלה מגיעים שבועות\חודשים\שנה אחרי לשאר האוכלוסיה? אתה חושב שזה מבטל את הטיעון? אתה רציני? פשש, מציע לי לחכות שנה לקנות את גרסת הGOTY כאשר בזמנו פשוט הייתי קונה חודש אחרי ומקבל הכל. אז שוב, חלקלק או לא המדרון? רצית דוגמה, קיבלת. די להתפתל לעזאזל. אני כן רואה בעיה שמנסים לפתות הזמנה מוקדמת של משחק ע"י תכנים בלעדיים\בלעדיים זמנית, במיוחד שכאשר נפתחות ההזמנות המוקדמות כמות המידע שקיימת על המשחק מינימלית. כיצד זה מטיב עם הצרכן, אלוהים יודע. פעם לא הייתי צריך לעשות חישובים של תוכן שמוחזק כערובה.

ושימו לב לעוד טריק של סווים: ענה רק על התכנים בהזמנות מוקדמות אך לא עלה שבשיגור שמחולקים בין רשתות החנויות השונות. משימה בלעדית לבסט ביי. משימה בלעדית לאמזון. משימה בלעדית לגיימסטופ. אז המצב כיום כשחקן זה שאם אני רוצה לקנות משחק ביום השיגור ולהנות מכל היצירה של המפתחת אני בעצם לא רק הייתי צריך להזמין את המשחק מראש אלא אני גם צריך לעשות אין-דן-דינו בין החנויות השונות כדי להחליט איזה תוכן אני מפסיד. בזמנו הייתי קונה משחק בשיגור בלי דאגה שנלקח תוכן קיים וגמור שפשוט הוצא מהדיסק שקניתי בחנות אחת כדי לשים אותו בדיסק של חנות אחרת. מדרון או לא מדרון? אל דאגה, התשובה של סווים תכלול את המילה 'סיבסוד'.

ולהזכיר מקרים כמו watch dogs עם עשרות גרסאות שונות ומשונות שאפשר היה להזמין, אבל שלא הייתה אף גרסה עם כל התכנים?

תוכן אקסקלוסיבי לפלטפורמה מסויימת בהסכם שיווק:

דמות משנית איזוטרית? על מה אתה מדבר? לWD למשל יש 'חצי שעת משחק' בלעדית לפס4. שחקני דסטיני על הפס4 עם תוכן בלעדי ותוכן שמגיע מוקדם יותר וכו' וכו'. כיף לך? אתה מציג מצג שווא כאילו משחקי צד ג' בקליבר של כיום שמקבלים הסכמי שיווק, לפני 10 שנים הם היו בלעדיים לגמרי. פיפא לא היה בלעדי. NFS לא היה בלעדי וכו'. אם אתה רוצה לבוא לקראת הצרכן אז במקום לחתום הסכמי שיווק שמחלקים את התוכן אז אתה משתמש בכסף הזה כדי לפתח אולפן חדש או לממן משחק בלעדי בשלב מוקדם שלו.

באטמן:
"פאקינג אחד המשחקים הכי מצופים של השנה בחצי מהמחיר הקטלוגי כבר עכשיו!? איך אפשר להתמרמר על זה?" - אה, אז זה השלב שאתה מסלף את אמירותיי? מי מתמרמר על המחיר של משחק הבסיס? זה הסיזן פס ב40דולר בתמחור חסר הגיון. אם סיזן פס של באטמן עולה 40 דולר עם מה שהוא מציע, משחק הבסיס צריך לעלות 300 דולר. אז שוב, דוגמה למחירי סיזן פס שמאמירים אך תמורתם לא עולה באופן דומה, אם בכלל. בזמנו הייתי קונה חבילת הרחבה ב35דולר של עשרות שעות של משחקיות עם מכניקות חדשות ועולמות חדשים. כיום סיזן פס עולה 40 דולר בשביל כמה מסלולי מירוץ, סקינים, חדרי צ'אלנג ו'קמפיין' SP שאם נפשוט לפי המשחקים הקודמים נותן לך שעתיים גג. מדרון או לא מדרון? איך אתה משווה בין מה שקיבלנו אז בנפח ובמחיר למה שאנחנו מקבלים היום עם תחליף הDLC וסיזן פס. תשווה את הסיזן פס של באטמן לאקספנשן פס של ויצ'ר 3. זה בערך מסכם את ההבדל.

שוב פעם הסבסוד שלך. אם הם רוצים לגבות 40 דולר אז שיציעו תוכן שמצדיק את המחיר.

--

לא אענה לשאלתך האחרונה כי אני פשוט לא יודע. קודם כל, לא הבנתי מה אתה משווה תוצרת חובבים מיוטיוב (אגב, לא אחד הנושאים החמים כרגע זה מזרימים בטוויטצ' שממלאים את השידור שלהם בתחנונים לתרומות וכסף?) וXBLIG שפשוט עושים משחקים חדשים משלהם לבין גבייה עבור מודינג בקהילה קיימת שעושה תכנים שנשענים,משתמשים ומתממשקים עם מוצר קיים אחר לא שלהם. שנית, גם אם ההשוואה במקום, איני יודע איך כל שירות שכזה הושק ועם אילו פיצ'רים\חסמים וכיצד הם משתווים למצב בו הוורקשופס בתשלום הושקו לכן לא אוכל לתרום לדיון שכזה, ולא אנסה לברבר סתם.
רק אזכיר שוב שואלב יחזירו את הפיצ'ר הזה ואין סיבה להתנהג כאילו סולקנו מגן עדן ע"י צעקנים שלא מבינים כלום. כשזה יקרה נוכל להשוות מה השתנה בביצוע.

kririn
Sage
הודעות: 5355
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 01 מאי 2015, 08:58

פאמילי שיירינג בעיתי מאוד ,בגלל מפיצות צד שלישי
שזה יקרה צריך הסכמה שלהן ,ולמה להן להסכים ?

מה שMS דיברה אליו ,כמה שזכור לי ,היה תחליף לדמוים ,במילים אחרות מישחקיות מוגבלת בזמן או דברים אחרים
והיה אפשר לעשות את זה גם עם הדיסקים הפיזים ,עם החיוב חיבור לרשת היה נימשך

העניין שבלי החיבור ,הדיסק היה נותן רק לשחק בסוג של דמו

מבחינתי זה דבר גרוע ,אפילו רוב מישחקי הסמארטפונים לא מחיבים חיבור לרשת ,ואלו מישחקים שנימכרים רק ברשת
או חלקם עם פירסומות והמישחק בחינם

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 03 יוני 2015, 02:20

תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: ת׳רד Valve הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 03 יוני 2015, 08:17

מה? תחרות מקדמת את השוק? מי חשב על קונספט מהפכני שכזה?!
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 36 אורחים