חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 30 אפריל 2020, 10:16

נראה כמו הפשיטות של הויקנגים על אנגליה או צרפת. לא יודע אם כל המשחקים בסדרה עדיין עוקבים אחרי כל מיני דמויות היסטוריות, אבל אם כן אז סביר להניח שנשחק בתקופה של רגנאר לודברוק והבנים שלו שמעבר לחובבי היסטוריה מוכרים גם למי שצפה בסדרה vikings הטראשית אך די מהנה:)

אגב, יוביסופט מונטריאל הודו ל 14 סטודיואים שסייעו להם בהכנת המשחק שזה מסתבר פי שתיים יותר מכמות הסטודיואים שעבדו על Odyssey.. שזה קודם כל די מטורף, אבל אולי גם מרמז על יותר פיצ'רים של דור הבא.

Laskin
Elder
הודעות: 24465
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 30 אפריל 2020, 10:41

כל עוד הוא לא נבנה במיוחד לדור הבא אני לא חושב שזה ממש ישנה המון, אז יכול להיות שיהיו עוד אפקטים או אפילו RT ״מלא״, אבל זה עדיין לא ייתן את החוויות שאפשריות רק בדור הבא, וקשה לי להאמין שזה יפוצץ ראשים.
אבל הלוואי ואני טועה, והם לפחות שינו מלא דברים מקצה לקצה, כהכנה למשחקים הבאים.

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 30 אפריל 2020, 10:57

אם זה לא דור הבא אז לא דור הבא אין מה לעשות, אבל גם בקרב משחקי קרוס ג'ן יש רמות - רייס אוף דה טומב ריידר ו mgsv למשל הרגישו כמו משחקים שהם לגמרי חלק מהדור הנוכחי למרות שהיה להם גם גירסאות לדור הקודם, וזה משהו שאי אפשר היה להגיד על כל המשחקי קרוס ג'ן בזמנו.

Laskin
Elder
הודעות: 24465
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 30 אפריל 2020, 11:02

דווקא טומב ריידר היה אותו דבר רק פחות יפה, לא?
בMGS היו חסרים פיצ׳רים, כמו גם במורדור, אבל זה לא השינוי שמצופה לנו בהפרשי הדור הבא והאפשרויות של בניית עולמות עם SSD, למשל.

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 30 אפריל 2020, 11:14

כן אבל בדיוק על זה אני מדבר, שנראה קפיצה גרפית מ Odyssey, מעבר לסתם למתוח את הרזולוציה ולהוסיף איזה אפקט וחצי. זה אולי לא יפוצץ לנו את המוח, אבל זה עדיין יכול להיות די נחמד.
מן הסתם לא יהיה שימוש ב ssd בשביל לבנות עולמות שלא ראינו בעבר במשחקים שאמורים לרוץ גם על הדור הקודם, אבל היי, לפחות הזמני טעינה שלהם יהיו ממש קצרים:)

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 11:29

מצד אחד לא הייתי מרים צפיות לשמיים, יוביסופט יבנו את AC קודם כל לקהל הרחב, ובסוף 2020 הקהל הרחב הוא קונסולות הדור הנוכחי. אם הם היו רוצים לנצל את כל הכוח כבר עכשיו הם היו בונים שני משחקים נפרדים, אנחנו כבר יודעים שהם מסוגלים.
שיפוריים אמיתיים של עיצוב המשחק או דברים בגיימפלי הם לדעתי חסרי סיכוי לחלוטחן, אבל גם קפיצה ויזואלית משמעותית היא טריקית כי הם לא רוצים לתת לקהל הרחב את ההרגשה שהם מפספסים משהו. AC4 כן נראה טוב יותר בדור הבא אבל זה בעיקר אפקט ספציפי ולא מהפך ויזואלי.

מצד שני, להבדיל מAC3 שהיה זה שהקדים את 4, גרסאת המחשב של AC O כבר עכשיו היא גרסאת קיצון די מרשימה ורדיקלית לגרסאות הקונסולות של המשלק. כל האסטס שם ברמה גבוהה יותר, כל המגבלות הטכניות נמתחו מעט יותר, ויש אפקטים שכבר נמצאים כמעט דור מעל (העננים למשל). כלומר כבר עכשיו יוביסופט הציגו יותר אומץ בנוגע לגרסאות משודרגות, ומנוע שכבר יותר מוכן לעשות את הקפיצה.
אז יהיה מעניין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 11:31

בתאוריה אפשר להשתמש בssd להזרים טקסטורות, שיידרים ומודלים הרבה יותר מפורטים ובכמויות גדולות יותר מהדור הנוכחי אבל יש לי הרגשה שהם לא הולכים לעשות דברים חדשים במיוחד לדור הבא. כלומר, כנראה שזה יהיה בעיקר אפקטים וכדומה. טקסטורות יפות יותר, פיצוצים ומים יפים יותר וכדומה. אני משער שהשאר ישאר אותו דבר, אולי חוץ מאשר איזו השתקפות בRT. עניינים טכנים, פחות ״אומנותיים״.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 30 אפריל 2020, 12:45

אני חושב שהוא יצא בתחילת 2021, הרי ווטץ׳ דוגס יוצא בהשקה של הקונסולות בסוף 2020, לא נראה לי סביר שעוד באותה השנה ישיקו עוד משחק יובי גדול למרות שאני אשמח כי זה פרויקט הרבה יותר מסקרן ומעניין מווטץ׳ דוגס.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 13:02

נכון שWD3 כבר היה אמור לצאת אז הרבה יותר נוח לחשוב עליו כמשחק מקדים, אבל כרגע אין לו תאריך רשמי ונראה שהיום אנחנו הולכים לקבל את התאריך של AC, ככה שלא הייתי פוסל אותו כמשחק ההשקה. בכל מקרה הוא בוודאות כמעט גמורה תוכנן לשם במקור, עם FC6 כמשחק שלהם לתחילת 2021, אבל אחרי כל הדחיות הפנימיות שלהם אני יכול לראות מצב שבו הוא נדחק משם.
אם הייתי צריך לנחש אגב אז לדעתי WD3 יהיה משחק אוקטובר 2020 (החלון הרגיל של משחקי AC) וAC יהיה משחק דצמבר 2020. אני לא רואה אום דוחים אותו הרבה יותר מדי, ולא אופתע לגמרי גם לראות אותו עומד ביעד ויוצא לפני WD3.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 13:18

נדע ב17:45 :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 13:37

בכל מקרה מה שבטוח בינתיים זה שיוביסופט הצליחו. מסיבובים באינטרנט ואפילו פה כמדגם מצומצם, אפשר לראות הם הצליחו להחיות את המתג. תזכרו איך רק לפני כמה שנים זה היה משחק שאפילו המעריצים הכבדים לא היו מתרגשים לגביו. הם תמיד מכרו טוב, אבל לקראת ההכרזות על סינדיקט ואוריג'ין (מעט פחות אצל האחרון) היה אפס הייפ או ענייין מיוחד.
המשחק הקרוב מאוד חשוב להם, מסתמן ששחקנים רבים יחזרו איתו לסדרה והם חייבים מבחינתם לספק את השיא שלהם. אודיסי היה מהנה, אבל אני לא יודע אם אני מוכן לעוד חוויה עצומה ודי טראשית של 100 שעות, בטח בנוסף ל40 של אוריג'ין שיה דומה מדי לאודיסי. הם צריכים להביא משהו באמת מיוחד במשחק הקרוב ואם הם יצליחו, והאמת שאני מאמין שכן, המותג יחזור להיות אחד מההיילייטס של הדור הבא, אחרי שכבר הספידו אותו באמצע הדור הנוכחי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 30 אפריל 2020, 13:44

אל תשכחו שווטץ׳ דוגס או כל משחק אחר של יובי לא אמור לצאת לפני היציאה של הקונסולות עצמן על פי התוכניות שלהם, הם רוצים לעשות את מה שהם עשו בדור הקודם ולהנות מהמומנטום שדור חדש מביא איתו, ככה שאם ההשקות של הפס5 וה XSX הן בנובמבר אז המשחקים אמורים לצאת מנובמבר והלאה.

אני חושב בהקשר להייפ שאודיסי בסופו של דבר התקבל בצורה די חביבה אצל הרוב, לא שהרבה הכתירו אותו כ GOTY או משהו שקרוב לזה אבל כן נהנו וראו בו קצת ערך בניגוד ל AC הגרועים שלהם ובשילוב עם settings הנורדי שהרבה כבר ייחלו להם, אז יש בהחלט יותר הייפ לקראת ה AC החדש, מה שגם מוסיף זה שעברו שנתיים מאז אודיסיי וזו כבר לא יציאה שנתית אז באופן טבעי זה יוצר יותר התרגשות והייפ, משהו שהם היו צריכים לעשות כבר ממזמן עם כל הסדרות שלהם.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 13:47

אגב זה הזמן לציין שהתמיכה של יוביסופט באודיסי גם הייתה ראויה להתייחסות. אמנם יש שנתיים בין המשחקים, אבל במשך שנה שלמה אודיסי המשיך לגדול ולהתפתח על בסיס קבוע, כשהשיא כמובן אלו שתי חבילות DLC בתשלום שנותנות עוד עשרות שעות (הייתי אומר שהDLC השני בלבד הוא באורך של כל אוריג'ין, גם אם לא שווה לו בסקופ, וגדול משמעותית מכל משחק AC קודם).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 14:57

ההארכה של הזמן פיתוח משנתיים לשלוש ממש עשתה פלאים לסדרה. אני זוכר שכשיוניטי יצא, בראיונות עם ג׳ייד ריימונד היא אמרה שהדמו של E3 היה המשימה הראשונה והיחידה שהם בנו באותו שלב. כלומר AC U עצמו, המשימות וכו׳, נבנה תוך פחות מחצי שנה. אם מתרגמים סיטואציה שכזו ל-3 שנים במקום שנתיים מקבלים פי 3 יותר זמן פיתוח של המשחק. כמובן שיוניטי היה המעבר הדורי שלהם כך שהשנה וחצי הראשונות בטח היו בעיקר בניית המנוע החדש ומערכת השליטה והטרוורסיה החדשות אבל AC הבא נמצא בבדיוק אותו מקום. כשלוקח להם שנה וחצי רק להביא את המנוע לדור הבא ולארגן את המכניקות מחדש, ההבדל בין חצי שנה לבנות את המשחק עצמו לשנה וחצי היא קולוסאלית.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 15:09

זה לא שלא היו משחקים טובים בסדרה עוד לפני זה, AC2 ו4 שנחשבים לשני שיאים פותחו בשנתיים, ACB שהוא גם מאוד מוערך פותח בשנה בלבד (אם כי הוא חידש משמעותית פחות מבחינה טכנית או אומנותית).
אבל ACU הוא באמת מקרה קיצון. משחק ששוגר שבור טכנית, ובחצי השני שלו יש משימות שהן אשכרה לא גמורות וזה ברור לחלוטין. אין ספק שזה משחק שהיה צריך לפחות עוד שנה. והאמת, גם ככה היה להם את רוג לקונסולות הדור הקודם בזמנו, ככה שהקלפים היו כבר מוכנים לדחייה של יוניטי ושיגור של רוג בלבד באותה עונת חגים... אבל את מה שקרה כולנו זוכרים.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Klayman » 30 אפריל 2020, 15:23

ACB, עם כמה שהוא היה רק עוד AC2 - היה מעולה וכיף לאורכו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 15:47

Stick כתב:זה לא שלא היו משחקים טובים בסדרה עוד לפני זה, AC2 ו4 שנחשבים לשני שיאים פותחו בשנתיים, ACB שהוא גם מאוד מוערך פותח בשנה בלבד (אם כי הוא חידש משמעותית פחות מבחינה טכנית או אומנותית).
אבל ACU הוא באמת מקרה קיצון. משחק ששוגר שבור טכנית, ובחצי השני שלו יש משימות שהן אשכרה לא גמורות וזה ברור לחלוטין. אין ספק שזה משחק שהיה צריך לפחות עוד שנה. והאמת, גם ככה היה להם את רוג לקונסולות הדור הקודם בזמנו, ככה שהקלפים היו כבר מוכנים לדחייה של יוניטי ושיגור של רוג בלבד באותה עונת חגים... אבל את מה שקרה כולנו זוכרים.

כל פעם שהם ניסו לעשות שדרוג משמעותי (מנוע, שליטה, מכניקות וכו׳) בשנתיים, הם נכשלו. יש רק שתי דוגמאות, אבל שתיהן כשל - יוניטי ו-ac3. כשהיה להם כבר בסיס, הם הצליחו לעשות משחקים סבירים עד טובים מאוד בשנתיים (טרילוגית אציו שהתבססה על ac1, בלאק פלאג שהתבסס על AC3 או סינדיקט שהתבסס על יוניטי (למרות שהייתה להם לא מעט עבודה לתקן את הבעיות של יוניטי בסינדיקט אז הוא ממש דליל בתוכן). ועכשיו שהם עברו ל3 שנים בכלל יש להם מרווח נשימה טוב לעשות משחקים כמו שצריך.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 16:10

אני לא חושב שאתה לגמרי צודק בניתוח שלך. השאלה היא טכנית או אומנותית. AC2 אולי נשען על AC1 ברמה הטכנית, אבל אומנותית (ואני מכניס הכל תחת הקטגוריה הזו) הוא אחת הקפיצות והמהפכות (כלומר שינויים) היותר משמעותיים בתולדות הסדרה.
AC3 מהבחינה הזו, אומנותית, מאוד דומה לAC2. הוא גם לא משחק רע בבסיס, פשוט יש לו בעיות נוראיות על גבול ההזויות בפייסינג ואין ספק שהוא יכל להיות טוב. אבל טכנית, AC3 הוא מנוע חדש.
עכשיו, AC4, טכנית הוא על אותו מנוע של AC3. אבל אומנותית? הוא חתיכת דבר אחר ושונה ומשהו שלא היה בAC לפני וגם לא אחרי, עד אודיסי שלקח ממנו המון.
יוניטי היה משחק חדש, מנוע חדש ובכלל דור חדש. אבל אומנותית, הוא די חזר לנסוחא של AC2 ו3. זה לא שאין כל מיני נסיונות לגוון אבל הבסיס זהה. וכמובן שהמשחק כשל לחלוטין, CO-OP שלא יושם בסוף כמו שתכננו, משימות לא גמורת, באגים שהפכו לבדיחה באינטרנט. סינדיקייט הוא לדעתי המקרה הכי מוזר ויוצא מן הכלל, זה משחק שטכנית נשען לגמרי על יוניטי (שגם אגב תוקן טכנית עם הזמן, אז זה לא שהיו צריכים לתקן את זה בסינדיקט עד כדי כך), אבל אומנותית הוא פשוט... מוזר? לא יודע, זה כמו משחק עולם פתוח בלי משימות ראשיות, רק משימות צד, ומשימות עוד יותר צד, ומשימות ממש צד שהן פץ' בלי מסווה. זה מה שיש שם. אז אני מניח שאומנותית הוא שונה אבל לא הייתי אומר שהוא מוצלח מהבחינה הזו.

בכל מקרה, אני לא מתווכח עם הטענה המרכזית, רק שהמשחקים שכשלו הם אלו שעשו מהפכות טכניות (AC1, AC3, AC U), ואלו שהצליחו הם אלו שעשו מהפכות אומנותיות (AC 2, AC4, וכביכול AC S אבל אישית אני שונא אותו). המהפכות הטכניות והאומנותיות מגיעות תמיד בנפרד ואני מניח שזה היה המודל במידה מסוימת מבחינתה של יוביסופט, כדי להצליח לעמוד ביעד.

AS O הוא הראשון שעשה גם מהפכה טכנית וגם אומנותית במקביל, אבל האמת היא שאחרי AC אודיסי אנחנו מבינים שהמהפכה האומנותית שלו היא במקרה הטוב שליש מהחזון, כי אודיסי באמת משלש אותו לפחות מבחינת תוכן ופעולות.
אבל, וזו לדעתי נקודה חשובה, זה פשוט שהמשחקים השתנו. גם אודיסי וגם אוריג'ין מרגישים לחלוטין כמו משחקים לא אפויים ב100%, כמו כל משחקי הסדרה. זה שהם קיבלו שנה אקסטרה לפיתוח לא אומרת שקיבלנו את אותו המשחק כמו עם שנתיים, רק מלוטש ומהודק ובלי באגים. לא... קיבלנו פשוט משחק אחר, עם כמות תוכן של 40-100 שעות במקום 10-15. אבל ההרגשה הכללית הזו כאילו הכל פותח ממש עד השנייה האחרונה וכאילו לא באמת הספיקו הכל בזמן הפיתוח עדיין שם. זה תמיד שם, פעם יותר (ACU) ופעם פחות (AC2) אבל זו הרגשה שנמצאת תמיד במשחק AC. והחדשים עם זמן הפיתוח הגדול יותר לא מתקנים את זה, הם רק גדולים יותר.

idan
Veteran
הודעות: 2279
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי idan » 30 אפריל 2020, 16:51

Origins היה 4 שנים בפיתוח, התחילו לעבוד עליו אחרי black flag. גם unity היה 4 שנים בפיתוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 17:34

Stick כתב:אני לא חושב שאתה לגמרי צודק בניתוח שלך. השאלה היא טכנית או אומנותית. AC2 אולי נשען על AC1 ברמה הטכנית, אבל אומנותית (ואני מכניס הכל תחת הקטגוריה הזו) הוא אחת הקפיצות והמהפכות (כלומר שינויים) היותר משמעותיים בתולדות הסדרה.
AC3 מהבחינה הזו, אומנותית, מאוד דומה לAC2. הוא גם לא משחק רע בבסיס, פשוט יש לו בעיות נוראיות על גבול ההזויות בפייסינג ואין ספק שהוא יכל להיות טוב. אבל טכנית, AC3 הוא מנוע חדש.
עכשיו, AC4, טכנית הוא על אותו מנוע של AC3. אבל אומנותית? הוא חתיכת דבר אחר ושונה ומשהו שלא היה בAC לפני וגם לא אחרי, עד אודיסי שלקח ממנו המון.
יוניטי היה משחק חדש, מנוע חדש ובכלל דור חדש. אבל אומנותית, הוא די חזר לנסוחא של AC2 ו3. זה לא שאין כל מיני נסיונות לגוון אבל הבסיס זהה. וכמובן שהמשחק כשל לחלוטין, CO-OP שלא יושם בסוף כמו שתכננו, משימות לא גמורת, באגים שהפכו לבדיחה באינטרנט. סינדיקייט הוא לדעתי המקרה הכי מוזר ויוצא מן הכלל, זה משחק שטכנית נשען לגמרי על יוניטי (שגם אגב תוקן טכנית עם הזמן, אז זה לא שהיו צריכים לתקן את זה בסינדיקט עד כדי כך), אבל אומנותית הוא פשוט... מוזר? לא יודע, זה כמו משחק עולם פתוח בלי משימות ראשיות, רק משימות צד, ומשימות עוד יותר צד, ומשימות ממש צד שהן פץ' בלי מסווה. זה מה שיש שם. אז אני מניח שאומנותית הוא שונה אבל לא הייתי אומר שהוא מוצלח מהבחינה הזו.

בכל מקרה, אני לא מתווכח עם הטענה המרכזית, רק שהמשחקים שכשלו הם אלו שעשו מהפכות טכניות (AC1, AC3, AC U), ואלו שהצליחו הם אלו שעשו מהפכות אומנותיות (AC 2, AC4, וכביכול AC S אבל אישית אני שונא אותו). המהפכות הטכניות והאומנותיות מגיעות תמיד בנפרד ואני מניח שזה היה המודל במידה מסוימת מבחינתה של יוביסופט, כדי להצליח לעמוד ביעד.

AS O הוא הראשון שעשה גם מהפכה טכנית וגם אומנותית במקביל, אבל האמת היא שאחרי AC אודיסי אנחנו מבינים שהמהפכה האומנותית שלו היא במקרה הטוב שליש מהחזון, כי אודיסי באמת משלש אותו לפחות מבחינת תוכן ופעולות.
אבל, וזו לדעתי נקודה חשובה, זה פשוט שהמשחקים השתנו. גם אודיסי וגם אוריג'ין מרגישים לחלוטין כמו משחקים לא אפויים ב100%, כמו כל משחקי הסדרה. זה שהם קיבלו שנה אקסטרה לפיתוח לא אומרת שקיבלנו את אותו המשחק כמו עם שנתיים, רק מלוטש ומהודק ובלי באגים. לא... קיבלנו פשוט משחק אחר, עם כמות תוכן של 40-100 שעות במקום 10-15. אבל ההרגשה הכללית הזו כאילו הכל פותח ממש עד השנייה האחרונה וכאילו לא באמת הספיקו הכל בזמן הפיתוח עדיין שם. זה תמיד שם, פעם יותר (ACU) ופעם פחות (AC2) אבל זו הרגשה שנמצאת תמיד במשחק AC. והחדשים עם זמן הפיתוח הגדול יותר לא מתקנים את זה, הם רק גדולים יותר.

השאלה היא מה בדיוק אומר שינוי אומנותי. נניח AC3, כמה תוכן אומנותי היה אפשר למחזר מטרילוגית אציו? אני באמת שואל כי לא שחקתי מעולם ב-3, אבל כשאני חושב על אמריקה לפני 200 שנים לעומת איטליה של המאה ה-15, אני לא בטוח כמה חפיפה באמת יש שם. זה לא אותה צמחיה, לא אותה ארכיטקטורה וכו'. אבל לא שחקתי ב-3 אז אולי יש שם הרבה מחזור, אין לי שמץ. כל מה שאני אומר הוא שכל פעם שהם עשו קפיצה גדולה טכנית ובגיימפליי, הזמן פיתוח פשוט לא הספיק להם.


idan כתב:Origins היה 4 שנים בפיתוח, התחילו לעבוד עליו אחרי black flag. גם unity היה 4 שנים בפיתוח.

להבנתי היה שם איזושהו פיצול מהצוות של AC3, זה לא שעבד עליו צוות מלא 4 שנים. ואם עבד עליו צוות מלא 4 שנים ו-3.5 שנים מתוכן הם רק ניסו להרים את הטכנולוגיה והמכניקות, כנראה שהמצב היה ממש רע בפיתוח של יוניטי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 30 אפריל 2020, 17:40

DrKeo כתב:
Stick כתב:אני לא חושב שאתה לגמרי צודק בניתוח שלך. השאלה היא טכנית או אומנותית. AC2 אולי נשען על AC1 ברמה הטכנית, אבל אומנותית (ואני מכניס הכל תחת הקטגוריה הזו) הוא אחת הקפיצות והמהפכות (כלומר שינויים) היותר משמעותיים בתולדות הסדרה.
AC3 מהבחינה הזו, אומנותית, מאוד דומה לAC2. הוא גם לא משחק רע בבסיס, פשוט יש לו בעיות נוראיות על גבול ההזויות בפייסינג ואין ספק שהוא יכל להיות טוב. אבל טכנית, AC3 הוא מנוע חדש.
עכשיו, AC4, טכנית הוא על אותו מנוע של AC3. אבל אומנותית? הוא חתיכת דבר אחר ושונה ומשהו שלא היה בAC לפני וגם לא אחרי, עד אודיסי שלקח ממנו המון.
יוניטי היה משחק חדש, מנוע חדש ובכלל דור חדש. אבל אומנותית, הוא די חזר לנסוחא של AC2 ו3. זה לא שאין כל מיני נסיונות לגוון אבל הבסיס זהה. וכמובן שהמשחק כשל לחלוטין, CO-OP שלא יושם בסוף כמו שתכננו, משימות לא גמורת, באגים שהפכו לבדיחה באינטרנט. סינדיקייט הוא לדעתי המקרה הכי מוזר ויוצא מן הכלל, זה משחק שטכנית נשען לגמרי על יוניטי (שגם אגב תוקן טכנית עם הזמן, אז זה לא שהיו צריכים לתקן את זה בסינדיקט עד כדי כך), אבל אומנותית הוא פשוט... מוזר? לא יודע, זה כמו משחק עולם פתוח בלי משימות ראשיות, רק משימות צד, ומשימות עוד יותר צד, ומשימות ממש צד שהן פץ' בלי מסווה. זה מה שיש שם. אז אני מניח שאומנותית הוא שונה אבל לא הייתי אומר שהוא מוצלח מהבחינה הזו.

בכל מקרה, אני לא מתווכח עם הטענה המרכזית, רק שהמשחקים שכשלו הם אלו שעשו מהפכות טכניות (AC1, AC3, AC U), ואלו שהצליחו הם אלו שעשו מהפכות אומנותיות (AC 2, AC4, וכביכול AC S אבל אישית אני שונא אותו). המהפכות הטכניות והאומנותיות מגיעות תמיד בנפרד ואני מניח שזה היה המודל במידה מסוימת מבחינתה של יוביסופט, כדי להצליח לעמוד ביעד.

AS O הוא הראשון שעשה גם מהפכה טכנית וגם אומנותית במקביל, אבל האמת היא שאחרי AC אודיסי אנחנו מבינים שהמהפכה האומנותית שלו היא במקרה הטוב שליש מהחזון, כי אודיסי באמת משלש אותו לפחות מבחינת תוכן ופעולות.
אבל, וזו לדעתי נקודה חשובה, זה פשוט שהמשחקים השתנו. גם אודיסי וגם אוריג'ין מרגישים לחלוטין כמו משחקים לא אפויים ב100%, כמו כל משחקי הסדרה. זה שהם קיבלו שנה אקסטרה לפיתוח לא אומרת שקיבלנו את אותו המשחק כמו עם שנתיים, רק מלוטש ומהודק ובלי באגים. לא... קיבלנו פשוט משחק אחר, עם כמות תוכן של 40-100 שעות במקום 10-15. אבל ההרגשה הכללית הזו כאילו הכל פותח ממש עד השנייה האחרונה וכאילו לא באמת הספיקו הכל בזמן הפיתוח עדיין שם. זה תמיד שם, פעם יותר (ACU) ופעם פחות (AC2) אבל זו הרגשה שנמצאת תמיד במשחק AC. והחדשים עם זמן הפיתוח הגדול יותר לא מתקנים את זה, הם רק גדולים יותר.

השאלה היא מה בדיוק אומר שינוי אומנותי. נניח AC3, כמה תוכן אומנותי היה אפשר למחזר מטרילוגית אציו? אני באמת שואל כי לא שחקתי מעולם ב-3, אבל כשאני חושב על אמריקה לפני 200 שנים לעומת איטליה של המאה ה-15, אני לא בטוח כמה חפיפה באמת יש שם. זה לא אותה צמחיה, לא אותה ארכיטקטורה וכו'. אבל לא שחקתי ב-3 אז אולי יש שם הרבה מחזור, אין לי שמץ. כל מה שאני אומר הוא שכל פעם שהם עשו קפיצה גדולה טכנית ובגיימפליי, הזמן פיתוח פשוט לא הספיק להם.

זה כנראה לא היה ברור, ב'אומנותי' התכוונתי לא טכני. כלומר כל הקפיצות בגיימפלי או בעיצוב השלבים ומורכבות העולם והמשימות (מעבר לבחינה טכנית כמו כמות אנשים וכו'). AC3 הוא קפיצה טכנית מAC2 אבל לא קפיצה בגיימפלי או בעיצוב המשחק. הוא נבנה כדי להיות AC2 באמריקה, הוא נכשל, אבל הוא לא ניסה משהו חדש ולא הצליח, אלא את אותו הדבר ולא הצליח. AC4 לדוגמה, שאני מניח שלקח הרבה אסטס וכמובן את מערכות השליטה וכל המערכת הטכנית מAC3, לא ניסה להיות AC2 או 3. הוא חיה מיוחדת בפני עצמו ומשהו ששום משחק AC לעולם לא היה או יהיה עד אודיסי במובן מסוים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42447
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2020, 17:52

הבנתי עכשיו למה אתה מתכוון. אבל חשבתי ש-AC3 כן שינה כל מני אלמנטים בשליטה, נתן לרוץ על דברים טבעיים יותר (כמו עצים למשל), הוסיף צייד ושכל עניין הספנות הגיע ממנו, לא?

בכל מקרה נראה לי שהכוונה שלנו דומה, שיובי הצלחה לעשות משחקים מוצלחים בעיקר אחרי שהיא לה הכל מוכן מראש מהמשחק הקודם ולכן הצוות הבא יכל פשוט לבנות מהבסיס אשכרה משחק איכותי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4327
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 01 מאי 2020, 00:52

AC3 זכה לביקורות טובות מאוד והוא שיא המכירות של הסדרה. לא מבין איך הוא דוגמה למשחק כושל.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4916
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bozeman » 01 מאי 2020, 09:36

למה הדיון על AC לדורותיו מפוזר בכל הנושאים השונים?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Klayman » 01 מאי 2020, 09:44

כי לא פתחת נושא מאחד!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 38 אורחים

cron