חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24469
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 28 מאי 2020, 09:43

כן, עניין המפה וסימני השאלה קיים, כמו ב-95% ממשחקי עולם פתוח בדור הזה, אבל זהו בערך.
אם אתה משחק בו זה ממש לא מרגיש כמו לשחק בAC, הנשקים שונים לגמרי, הגישה לקרבות שונה לגמרי, וגם האויבים האנושיים שהם לגמרי משניים גם ככה - לא מרגישים כמו האויבים בAC.

אני מסכים לגמרי שהעולם והאוייבים הם ה-היילייט של המשחק ושיש בו המון, המון מה ללטש במשחק הבא, וגם בעיניי זה לא משחק של 95, אלא של 85 ככה, בגלל משימות הצד הגרועות בין היתר, אבל ההשוואה לAC לא נכונה, כי רוב הזמן אתה נלחם באויבים מקוריים עם נשקים מקוריים בעולם מקורי, שלא ממש דומה לשום דבר אחר בשוק...

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 28 מאי 2020, 11:55

avive כתב:
זו בדיוק השורה התחתונה, היום המשחקים האלה שווים ציונים של 7-8, אבל בזמן שהם שוחררו? הם היו בצדק הדבר הדבר הכי איכותי שרץ על הפלייסטישן ובצדק, אני עדיין זוכר עד היום חלק מהשלבים באנצרטד 2.

זאת בדיוק הנקודה: גם אז הם היו משחקים של 7-8. הפלטפורמה והגאנפליי של אנצ'רטד 1-3 לא אפילו משתווים למשחקים בני זמנם. כיאה לתקופה, המבקרים הפריזו בציונים ונסחפו אחרי הגרפיקה וערכי ההפקה.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 28 מאי 2020, 12:11

גם אם אשים בצד את העובדה שיש במשחקים האלו הרבה יותר מגרפיקה וערכי הפקה, אתעלם מהעובדה שהוא שינה את כל הצורה שבה משחקי סיפור לינאריים מהאולפנים הגדולים מפותחים, נתעלם לדוגמה מהסיפור והדמויות האהובות, הסט פיסס שהיו (ועדיין עם U4) הפיק של כל התעשייה, העיצוב, הגיוון, הכל. עדיין, גם אם אתעלם מכל מה שיש למשחק הזה, נשאלת השאלה למה אתה מוריד מהערך של גרפיקה וערכי הפקה? כשהם באמת מגדירי תעשייה (כמו שהיו בזמן אמת), זו נקודת מכירה של המשחק בפני עצמה.
זה לא משהו שיחודי לעולם המשחקים, לדוגמה אחת מהחוויות הקולנוע הגדולות שחוויתי ושלא אשכח בחיים הייתה לצפות ב'אווטאר' לראשונה בקולנוע. זו הייתה חוויה מדהימה. לעומת זאת זה סרט שאני לא בטוח שהיום אצליח לשרוד צפייה שלמה ורציפה בו. כי זה סרט שאין בו (ולהבדיל מאנצ'רטד) כלום מלבד ערכי הפקה ו'גרפיקה'. ועדיין, זו הייתה חוויה מדהימה לזמנה.
יש כמובן עוד דוגמאות, שר הטבעות למשל, היו סרטים מפוצצי ראשים כשיצאו והיום אלו סרטים שמעוררים גיחוך מצד רבים על המריחות והסופים הבלתי נגמרים. אפשר גם ללכת יותר רחוק כמובן, אבל הנקודה ברורה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 28 מאי 2020, 12:24

איזה שטויות קאז, ממש סביר שמשחק שעד היום יש עליו קונצנזוס של אחת מהקלאסיקות של הדור ושקיבל אינספור פרסי GOTY ושעד היום בקהילות עצמן כולם פחות או יותר אוהבים אותו ושיש לו כזו השפעה על התעשייה, מאוד סביר שזה הכל הייפ על גרפיקה וערכי הפקה מה אני אגיד לך, הרי זה המשחק הראשון שיצא עם גרפיקה וערכי הפקה גבוהים וידוע שכל משחק כזה מקבל אוטומטית ממוצע 95 ו GOTY בכל חור :roll:

אתה זכאי לדעתך תמיד אבל אל תתרץ אותה בסיפורים מטופשים, תגיד שלא התחברת למרות שאתה יודע שהוא נחשב למעולה, זה בסדר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 28 מאי 2020, 15:17

זה המקבילה לסרט פופקורן טוב. ולכן אני לא רואה לנכון לתת למשחקים שכאלה יותר מ 8. השפעה על התעשייה לא מעניינת. הביקורות היו בשיגור לא X זמן אחרי שיהיה אפשר לדבר על ההשפעה (לא שזה משנה משהו). משחק רדוד ודל-מכניקות כמו משחקי אנצ'רטד 1-3 לא צריכים לקבל ציונים ושבחים כמו שקיבלו. הם אפילו לא המובילים בזמנם בגאנפליי, בפלטפורמינג או בפאזלים או בשילוב השלושה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 28 מאי 2020, 15:20

השלם עולה על סך סכום חלקיו.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 28 מאי 2020, 15:39

אבל הוא לא. כל היבט גיימפלי/מכניקה שלו הוא דל ורדוד. הכל ביחד ובזכות החוזקות שכן יש לו הוא מקבל אצלי 7-8. ציון הולם ומייצג לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4336
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 28 מאי 2020, 18:52

כן, בניגוד לעושר המשחקי ולעומק האינסופי של משחקים כמו HL... קשקוש. UC עמוק לא פחות, לדעתי אפילו יותר, מ-99% מהמשחקים בז'אנר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 28 מאי 2020, 19:00

במשחקי GTA יש כנראה את המכניקות הכי גרועות בתעשיה ועדין, מדובר בחתיכת מפלצות איכות. ומה עם המשחקים של בת'זדה? המכניקות שלהם יותר גרועות מרוב הפרוייקטים הראשונים של מתלמדים על UE4 ועדין, משחקים מעולים. כן, הירי באנצ'רטד הוא לא הכי טוב בתעשיה (אבל הוא אחד הטובים), הפלטפורמה שלו היא לא בדיוק להיט גדול והחידות פשטניות אבל נוטידוג עוטפים את כל זה בערכי הפקה מעולם אחר, בגרפיקה מטורפת, סיפור מעניין עם משחק ובימוי טוב, פייסינג מצויין (לרוב) וסט-פיסס שאין שני להן בתעשיה. המשחקים שלהם מגדירים את התעשיה, אפילו אם לא מדובר ב"משחקי מכניקות".
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 29 מאי 2020, 11:16

והמשחקים שציינתם גם קיבלו ציונים מופרזים לדעתי.

אפשר לתת הנחות למשחקי עולם פתוח עם המון מערכות. למשחק יריות לינארי אין הנחות שעמודי התווך שלו (גאנפליי ופלטפורמה) לא מספיק טובים לעומת משחקים אחרים בזמנם. לכן אין הצדקה לתת למשחק שכזה את הציונים שנתנו לו.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 29 מאי 2020, 11:44

אין אף משחק בז'אנר שלו שהציע את אותה רמה של גיוון ובאותה רמה של ליטוש פלוס פייסינג כמעט מושלם פלוס סיפור ודמויות שאכפת לך מהם.

לכן הגיע לו בגדול הציונים שקיבל :)

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 30 מאי 2020, 02:39

לצד הפורט לסוויצ', האוסף של ביושוק קיבל היום עדכון ל-4K60 על ה-X והפרו, די נחמד שעשו את זה אחרי שנים.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swym » 02 יוני 2020, 15:32

bling כתב:SWYM אני מכיר את הראש שלך עוד מהתקופה שנכנסת לוויכוחים מול קיאו על רמת הקמפיינים של היילו. אישית אני לא מתחבר לתפיסה הזו ולדעתי חובה שיהיה גיוון בכל משחק גם אם המכניקות שלו מצויינות, אתה צריך לעשות עוד דברים חוץ מאותו סוג של פעילות רפטטיבית שוב ושוב לאורך כל המשחק, אתה צריך קצת לשבור את השגרה.

גיוון הוא פונקציה של עומק: אתה לא שומע מישהו מתלונן על חוסר גיוון במשחק מרוצים בגלל שאין בו שליטה במסוקי תקיפה, נכון? על פיפא בגלל שאי אפשר לשחק שם כדורסל? על שחמט בגלל שאין קטעי פלטפורמינג בשביל הגיוון?

וזו הבעיה של טרילוגיית אנצ'טרד: אתה אולי קופיץ מידי פעם בין קרבות ירי, לפאזלים סביבתיים, לקטעי פלטפורמה, ולסתם set pieces מתוסרטים. אבל כל אחת מהמכניקות האלו היא בסיסית ורפטיטיבית. הגיוון במשחקים הוא בזכות מכניקות שמייצרות עניין ולא בזכות ריבוי של מכניקות רדודות, ואם תשחק משחק מעניין שוב ושוב ושוב (וזה לא משנה אם מדובר במשחק אסטרטגיה כמו אקסקום או משחק כמות כמו סטריט פייטר) העניין ישמר יחד עם העומק. רוב המשחקים האחרים שהוזכרו כאן בדיון ואחרים כן מציעים דברים שמשנים את הpacing של המשחק (כמעט בכל משחק יריות תקבל פה ושם קרבות בוס, או שלב מסילה, או שלב עם שליטה ברכב וכו'), אבל אצלם זה לא בא על חשבון 'הבשר' של משחק - הסיבה שבגללה אתה תרצה לחזור למשחק שוב ושוב.

בGTA למשל יש לך שלל פעולות רדודות לחלוטין שאפשר לעשות וכביכול נותנות לך "רוחב" - אבל אתה לא משחק את GTA סאן אנדראס בשביל הכדורסל וחדר הכושר שלו, ולא משחק בשביל לעבור מתחת לגשרים עם מסוק בGTA IV, או בשביל לנהוג במונית וברכב גרירה ב-GTA V. הבשר של המשחק והחלק הכי חזק בו הוא עדיין הבלאגן שנוצר דווקא במשימות הלא מתוסרטות: אתה יכול להתחיל משימה במרכז לוס סאנטוס במרדף רכבים, למצוא את עצמך עף מהחלון בתאונה חזיתית וחוטף אופנוע, ולסיים את המשחק בקרב מחסות בעיירה שכוחת אל אחרי שפוצצת את הטנדר שבו נהג מי שהיית אמור לחסל, אבל רק אחרי שהוא הספיק לצאת ממנו. המעבר הזה בין סיטואציות הוא הלב של GTA, את זה הם תמיד עשו טוב ועם עומק שמאפשר קהילת מולטיפלייר פעילה שמחזיקה מעל חצי עשור (ומאז שGTA V הטמיע את המכניקות של מקס פיין 3 אז גם קרבות הירי-מחסות השתפרו משמעותית - לפני זה הם היו ממש פח). לאנצ'רטד פשוט אין את זה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4336
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי InterAl » 02 יוני 2020, 16:31

הקרבות באנצ'רד 2-4 טובים יותר מכל משחק אקשן אחר שיצא באותה תקופה. כולל גירס, כולל היילו, כולל הכל.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 02 יוני 2020, 16:43

והסט פיסס הם כנראה הטובים בעולם הגיימינג גם היום. והסיפור, הדמויות, הצורה בה הם מחוברים לגיימפלי. הויזואליה (כל משחק לזמנו) היא השיא או ליד השיא, עיצוב העולם והשלבים, פייסינג מופתי.
אבל כן, אפשר להתפס לזה שהחידות והפלטפורמינג (שניהם מהנים אגב) הם לא השיא של התעשייה ולכן אנצ'רטד בהחלט מתברר כמשחק בינוני למדי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יוני 2020, 17:05

InterAl כתב:הקרבות באנצ'רד 2-4 טובים יותר מכל משחק אקשן אחר שיצא באותה תקופה. כולל גירס, כולל היילו, כולל הכל.

אני ממש לא מסכים עם זה, אבל נראה שאנחנו בלופ.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 02 יוני 2020, 17:23

swym כתב:
bling כתב:SWYM אני מכיר את הראש שלך עוד מהתקופה שנכנסת לוויכוחים מול קיאו על רמת הקמפיינים של היילו. אישית אני לא מתחבר לתפיסה הזו ולדעתי חובה שיהיה גיוון בכל משחק גם אם המכניקות שלו מצויינות, אתה צריך לעשות עוד דברים חוץ מאותו סוג של פעילות רפטטיבית שוב ושוב לאורך כל המשחק, אתה צריך קצת לשבור את השגרה.

וזו הבעיה של טרילוגיית אנצ'טרד: אתה אולי קופיץ מידי פעם בין קרבות ירי, לפאזלים סביבתיים, לקטעי פלטפורמה, ולסתם set pieces מתוסרטים. אבל כל אחת מהמכניקות האלו היא בסיסית ורפטיטיבית..
.


קישקוש. גם אם יש משחק עם קרבות טובים יותר הם עדיין סבבה פלוס פלוס, לעשות מזה כאילו כל מכניקה במשחק מקבילה לאיזה שטות ב GTA זה עוול ענק. הקרבות טובים מאוד, הפאזלים גם אם לא תמיד מבריקים עדיין סבבה וחמודים (וזה גם אלמנט שהשתפר מאוד ממשחק למשחק), הסט פיסס הכי טובים בביזנס ביי פאר, כולל כל TPS או FPS סטייל COD, הפלטפורמה אכן יותר נועדה לצורכי פייסינג ולשבור קצת את הקצב כדי לראות נופים יפים בגראפיקה מטמטמת וגם בזה יש אפיל כשהמשחק נראה כל כך טוב (לזמן היציאה)

כחבילה שלמה הוא משחק מעולה שממשיך לשמור על האיכות שלו בעוד שהשמות שציינת שמביאים ״מכניקות על״ ככה שהם לא צריכים כביכול שום גיוון נפלו כבר די לקרשים בדור הזה ואיבדו כמעט את כל התהילה שהיתה להם אז...

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 03 יוני 2020, 08:04

סגה הכריזו על גייםגיר מיקרו לכבוד חגיגות השישים. זה יותר צעצוע מאשר גייםגיר מודרנית שחיקה. כל צבע יגיע עם ארבעה משחקים באמולציה של M2, לפחות ביפן.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 03 יוני 2020, 08:22

זה נראה כמו מתיחת 1 לאפריל. Go home SEGA you're drunk.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2020, 08:55

ולחשוב ששבועיים השמועה הייתה ששהחדשה היא שמיקרוסופט קונה את סגה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24469
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2020, 09:41

עלה איזה סרטון של משחק "הנוקמים" ל-360/PS3, שהיה בפיתוח אצל THQ והיה אמור לצאת עם הסרט ב-2012

נראה בדיוק כמו שזה נשמע :) אבל גם ברור שזה בשלב מוקדם מאוד בפיתוח


kririn
Sage
הודעות: 5448
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי kririn » 04 יוני 2020, 06:03

BiA כתב:סגה הכריזו על גייםגיר מיקרו לכבוד חגיגות השישים. זה יותר צעצוע מאשר גייםגיר מודרנית שחיקה. כל צבע יגיע עם ארבעה משחקים באמולציה של M2, לפחות ביפן.



בדיוק רציתי לכתוב על זה
אני חושב שהם פיספסו פה הזדמנות
הגיים גיר מבחינת חומרה היה בגדול מסטר סיסטם ניד
היו שינוים מאוד קטנים בחומרה בינהם
והשינוים הגדולים במשחקים, זה להתאים משחקים למסכים שונים
מסך של קונסולה נידת, מול טלוויזיות crt שהיו נפוצות באותו הזמן

בכל מקרה במקום לעשות גים גיר מודרני יותר
שאולי יעלה 80 דולר ולא 50 דולר
אבל יכלול את המשחקים הכי טובים לגיים גיר ומסטר סיסטם
זה גם ככה רץ על אמולטור וזה אותו אמולטור
הם עשו מה שניראה לי כמו פריט לאספנים

נו טוב יהיו כאלו שיקנו את זה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 יוני 2020, 12:50

הוא רשם מאסטר סיסטם ולא ג׳נסיס
עריכה: מוזר היה פה הודעה של נדב ועליה הגבתי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יוני 2020, 12:53

swiss-the-engine כתב:הוא רשם מאסטר סיסטם ולא ג׳נסיס

שמתי לב לזה ומחקתי את ההודעה אחרי כמה שניות אבל אתה מהיר מדי סוויס :/
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5448
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי kririn » 04 יוני 2020, 13:20

לא יודע מה היה רשום בהודעה שמחקו
אבל מבחינת חומרה

גיים גיר = מסטר סיסטם עם קלטות אחרות ושינוי מינורי בחומרה
היה אפילו מתאם שהיה מאפשר לחבר קלטות מסטר סיסטם
לגיים גיר ולשחק אותם בצורה נידת

בשלב מאוחר יותר סגה הוציאו את הנומאד
זה היה גנסיס/ מגדריבר אפילו בלי לשנות את הקלטות

2 הקונסולות הנידות האלו, זללו הרבה בטריה
והיו יחסית יקרות
לא פלא נינטנדו ניצחה עם הgb
GB פוקט
וgbc
בתקופת הזמן הזאת , קונסולות חלשות אבל מתאימות לנידות
( יחסית לתקופת הזמן )


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 37 אורחים