חדשות גיימינג שוטפות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יוני 2020, 13:26

חשבתי שאמרת שהגיימגיר זה ג'נסיס, לא מאסטר סיסטם, אז דברתי על זה ובסוף גם דברתי על הנומאד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 יוני 2020, 15:53

חוץ מנושא הבטריות אני ממש אהבתי את הגיימגיר שלי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 04 יוני 2020, 16:04

גם לי יצא לשחק בגיימגיר בסוניק, הסוללות זה היה חיסרון ענק שכנראה פגע קשות בהצלחה שלו אבל חווית המשחק היתה מדהימה לזמנו, בזיכרון שלי זה עדיין הסוניק האהוב עלי.

כל זה לא סותר את העובדה שהמכשיר החדש הוא בדיחה עצובה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 יוני 2020, 16:27

בסוני הזה שהיה לו מין hanglider כזה?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24469
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יוני 2020, 16:29

חחח, אני עדיין זוכר שלחבר טוב שלי ביסודי היה גיימיגיר וצחקתי עליו עם הגיימבוי שלי, שהוא לא יכול לנתק אותו מהחשמל אף פעם ונאלץ לשחק בצד של החדר ליד השקע.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 04 יוני 2020, 16:32

swiss-the-engine כתב:בסוני הזה שהיה לו מין hanglider כזה?


הייתי ממש קטן אז קשה לי לזכור כל פרט, אני זוכר שהיה קטע שאתה נכנס לתוך cart כזה של כורים במנהרות, היה שם הרבה גיוון בסגנון.

לאסקין, סבבה אבל המשחקים על הגיימבוי שלך נראו דור אחורה, בתור גיימר שמעריך את הדברים האלו אתה דווקא אמור לדבוק בקונסולה החזקה יותר ;)

Laskin
Elder
הודעות: 24469
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Laskin » 04 יוני 2020, 16:35

לא, אני אמור לתמוך בקונסולה עם המשחקים היותר טובים :)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swym » 04 יוני 2020, 18:41

bling כתב:קישקוש. גם אם יש משחק עם קרבות טובים יותר הם עדיין סבבה פלוס פלוס, לעשות מזה כאילו כל מכניקה במשחק מקבילה לאיזה שטות ב GTA זה עוול ענק. הקרבות טובים מאוד, הפאזלים גם אם לא תמיד מבריקים עדיין סבבה וחמודים (וזה גם אלמנט שהשתפר מאוד ממשחק למשחק), הסט פיסס הכי טובים בביזנס ביי פאר, כולל כל TPS או FPS סטייל COD, הפלטפורמה אכן יותר נועדה לצורכי פייסינג ולשבור קצת את הקצב כדי לראות נופים יפים בגראפיקה מטמטמת וגם בזה יש אפיל כשהמשחק נראה כל כך טוב (לזמן היציאה)

כחבילה שלמה הוא משחק מעולה שממשיך לשמור על האיכות שלו בעוד שהשמות שציינת שמביאים ״מכניקות על״ ככה שהם לא צריכים כביכול שום גיוון נפלו כבר די לקרשים בדור הזה ואיבדו כמעט את כל התהילה שהיתה להם אז...

למשחק עם קרבות טובים יש Longetivity, ואנשים שחוזרים אליו שוב ושוב. במשחקי אנצ'רטד זה לא היה קיים: קהילת המולטיפלייר שלו גוועה הרבה יותר מהר מאשר המשחקים האחרים שהזכרתי, וגם הסינגל פלייר שלו לא הציע שום עניין למשחקים חוזרים למעט לאציבמנט האנטרס (או טרופי האנטרס בעצם).
כשתשאל אנשים מה החלקים הכי טובים שהם זוכרים מהטרילוגיה של אנצ'רטד אתה תקבל כמעט במדויק את אותן התשובות על הסט-פיסז המתוסרטים וקטעי המסילה: הקפיצה מהבניינים והרכבת באנצרטד 2, או המטוס באנצרטד 3. אנשים לא יעלו בשמחה את קטעי הרגע-לרגע בכל מיני קרבות וסביר להניח שיתקשו בכלל להבדיל ביניהם. הם לא יצביעו על האפיות של קרבות הבוס הבנאליים או האתגרים בהתמודדות מול קבוצה יחודית של אויבים, וכל דיון על "מה הנשק האהוב עליך?" יעורר יותר סימני שאלה על למה בכלל לדון בנשקים כל כך גנריים. ואני בספק אם מישהו יביא יום אחד את המשחק לילדים שלו ויגיד להם "בואו תראו איזה פאזלים נחמדים היו לאבא פעם במשחקים".

אנצרטד הוא משחק סבבה שמשחקים בו פעם אחת וזהו - ואין בזה שום דבר רע. יש הרבה משחקים פורצי דרך, סופר מעניינים, ואפילו מבריקים שמשחקים בהם פעם אחת וזהו.
אבל זה לא סותר את זה שמדובר גם במשחק רדוד מבחינת עניין ועומק של מכניקות - זה פשוט לא באותה ליגה כשמשווים למשחקים כמו GTA שממשיך למשוך שחקנים למולטיפלייר שלו יותר מחצי עשור אחרי שהוא יצא, או הוצאה מחודשת של היילו למחשב עשור ומשהו מאוחר יותר ביאה כמות עצומה של קהל שפשוט לא עוזב אותו, בין אם כאלו שבאו לחוות את המשחק לראשונה ובין אם כאלו שרוצים לחזור אליו לעוד סיבוב ועוד סיבוב. הפער פה הוא עצום.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Stick » 04 יוני 2020, 18:55

אבל זה די קשקוש, אתה מתעקש להתרכז פעם אחר פעם באלמנטים הבינוניים של המשחק ולבטל את האלמנטים בהם המשחק הוא שיא התעשייה.
אוקיי, אף אחד לא יתן בעתיד (או נתן בהווה) את אנצרטד כדוגמה למשחק פאזלים מצוין. אבל זה כמו שאני אגיד שאף אחד לא יראה לילדים שלו את גירס ויגיד להם תראו איזו בניית דמויות נפלאה הייתה לאבא פעם.
מצד שני, הוא כן יושיב את הילדים ויגיד להם תראו איזה סט פיסס ויצירת ספקטקל היו לאבא. ואגב, אף אחד לא מתווכח שבראיה עתידית נקודות הכוח של אנצרטד הן אלו שמתיישנות מהר יחסית. אבל זה עושה אותו משחק רע? אנחנו שופטים אותם כרגע ביחס לזמן יציאתם. אני אוכל להראות לילדים שלי את 'שר הטבעות' בעוד שנים והם יסתכלו עלי במבט של WTF, זה עדיין לא מוריד את הערך והאימפקט שהיה להם עלי כנער.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 04 יוני 2020, 19:13

שמע סווים באמת כל מה שאמרת בערך זה די שטויות. קודם כל זה משחק עם replayability גבוה, המון אנשים סיימו אותו יותר מפעם אחת מרוב שהוא זורם, כיפי וקצבי. אני בנאדם שלעיתים נדירות מאוד מסיים משחק יותר מפעם אחת ולדעתי חסר לי גביע אחד מפלטיניום, כן סיימתי אותו כמה פעמים.

הקרבות טובים ומהנים, ברור שרגעי השיא של המשחק זה הסט פיסס אבל אף אחד לא סובל בדרך אליהם, זה שלא כל האלמנטים במשחק הם בטופ של התעשייה זה מה שעושה אותו בינוני? איזו מן תפיסה מוזרה, דווקא לתפיסתי זה שאין אף אלמנט שהוא רע שם זה מה שהפך אותו לכל כך טוב, פאזלים לא יצירת מופת אבל חמודים, הפלטפורמה שנועדה יותר להוספת פייסינג ולנופים מדהימים היא מהנה בדרכה (בטח בזמן אמת כשהטכנולוגיה בשיאה) ומאז כמה משחקים כבר חיקו את הסגנון שלה, הקרבות ממש סבבה ברמות הגבוהות של הז׳אנר גם אם יש משחק שהצטיין יותר ממנו באלמנט הספציפי הזה, למשחק הזה חסרים את הדברים שבהם אנצ׳רטד הצטיין אז מה זה אומר שאותו המשחק גרוע בגלל זה?

בסוף מודדים את החבילה הכוללת ולא סתם החבילה זכתה לכזה קונצנזוס ענק.

גם במולטיפלייר אתה טועה, למשחק היתה קהילה תוססת והוא היה נחשב למשחק מולטי מצויין אבל נוטי דוג הם באמת בין הגרועים שיש בניהול מולטי, הם מכוונים למיקרו הכנסות והם תמיד דופקים שם את האיזון בכל מני דרכים. עד היום אתה תשמע מעריצים בוכים שמבקשים את אנצ׳רטד גרסה 1.5 או מה שזה לא יהיה שנחשב לגרסה הכי טובה של המשחק לפני שהם דפקו הכל.

לא רואה את הקשר בין בהמה כמו GTA לאנצ׳רטד, לא משחק באותה הסקאלה ולא משחק שמדבר למיינסטרים באותה הרמה. מבחינת סינגל פלייר המכניקות של GTA הן מתחת לכל ביקורת ברמה שהוא היה חולם למערכת קרב ברמה של אנצ׳רטד אבל יש לו את הנקודות החזקות שלו לכן גם פה אני מודע לזה שהמשחק הוא קלאסיקה ולא פח אשפה רק בגלל שהמכניקות גרועות. רואה איזה קטע? אפילו משחק עם מכניקות רעות כמו GTA יכול להחשב לאדיר בגלל שבוחנים אותו כחבילה כוללת, משחק הוא מעבר לאלמנט X או Y אלא איך הכל מתחבר ביחד לחבילה אחת.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Kazz » 04 יוני 2020, 19:51

אנצ'רטד 1-3 הם ההגדרה של משחק 7-8.

לא הייתי ממליץ לאנשים לשחק בהן כיום. כן הייתי ממליץ לשחק משחקים אחרים מאותה תקופה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי bling » 04 יוני 2020, 20:12

זו לא ההגדרה למשחק של 7-8, יש לא מעט קלסיקות שהיום לא בטוח שהייתי ממליץ עליהן אבל בזמן אמת הן היו מעולות וזה בהנחה שאני בכלל מסכים שאנצ'רטד 2 ו 3 לא מומלצים היום. אני צריך לשחק בהם שוב כדי לראות אם זה נכון אבל זה לא משנה את העיקרון.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 05 יוני 2020, 15:42

חבר שרכש לא מזמן פלייסטיישן ואנצרטד 2-3-4 היו הראשונים שהוא שיחק והוא עף עליהם. ישן כחדש
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 05 יוני 2020, 15:52

343 מגייסת senior producer עבור "פרויקט חדש ביקום היילו". כנראה אחד הספינאופים שבוני רוס דיברה עליהם... או אולי סתם HW3.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יוני 2020, 15:53

במקומם הייתי מחכה לראות איך ייצא אינפיניט...זה הרגע make or break בשבילם. יש גם סיכוי שבכלל לא מדובר במשחק,אל תשכחו שהפעילות של 343 קשורה לכל ה-IP כולל ספרים,סדרות טלוויזיה,קומיקסים וכו'.. יכול להיות שבכלל לא מדובר במשחק.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 05 יוני 2020, 16:01

נכון... אבל נשמע שיש להם לפחות תכנית חומש בראש בכל הקשור למשחקים. מניח שספינאופים ייצאו לפועל בשנים הקרובות גם אם התגובה לאינפינט תהיה צוננת, ובכל מקרה אני לא מדמיין שהוא יחטוף יותר מהיילו 5, אלא אם הם יפשלו בקנה מידה היסטורי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יוני 2020, 16:09

איזו טעות קולוסאלית. הפאנצ'ייז עייף, חצי מת, הדבר האחרון שהוא צריך זה עוד ספינאופים שוב. היילו צריך בדיוק דבר אחד, כותר אחד ובודד שהוא AAAA שיעלה את ההייפ לפרנצ'ייז שוב. למי מיקרוסופט צריכה לקחת כל פרנצ'ייז שלה ולטחון אותו עד שלאף אחד לא אכפת יותר? כלומר, הצלחתם, יש לכם את היילו. משחק אייקוני, אנשים מתים עליו, 1-2 כאלה בדור זה מעל ומעבר. עכשיו תפתחו דברים חדשים, בסוף תפגעו בעוד "היילו". ככה סוני התחילה, מלא פרנצ'ייזים חדשים בתקופת הפס2 והפס3, רובם לא תפסו אבל לאט לאט נבנו דברים כמו GOW, אנצ'רטד או TLOU. מיקרוסופט בחיים לא תגיע לשם אם הם ימשיכו לעשות עוד ועוד היילו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יוני 2020, 16:16

DrKeo כתב:איזו טעות קולוסאלית. הפאנצ'ייז עייף, חצי מת, הדבר האחרון שהוא צריך זה עוד ספינאופים שוב. היילו צריך בדיוק דבר אחד, כותר אחד ובודד שהוא AAAA שיעלה את ההייפ לפרנצ'ייז שוב. למי מיקרוסופט צריכה לקחת כל פרנצ'ייז שלה ולטחון אותו עד שלאף אחד לא אכפת יותר? כלומר, הצלחתם, יש לכם את היילו. משחק אייקוני, אנשים מתים עליו, 1-2 כאלה בדור זה מעל ומעבר. עכשיו תפתחו דברים חדשים, בסוף תפגעו בעוד "היילו". ככה סוני התחילה, מלא פרנצ'ייזים חדשים בתקופת הפס2 והפס3, רובם לא תפסו אבל לאט לאט נבנו דברים כמו GOW, אנצ'רטד או TLOU. מיקרוסופט בחיים לא תגיע לשם אם הם ימשיכו לעשות עוד ועוד היילו.

היילו זה IP שמאוד יקר לליבי,אז תסלח לי אם אני נשמע קצת תקיף :) - אני אף פעם לא הבנתי את התלונות של אנשים ש-MS טוחנים את הפרנצ'ייז כשהמשחק mainline הראשי האחרון היה לפני חצי עשור,חצי עשור(!!),זה נשמע לי די והותר זמן. נכון,היה את Halo Wars 2 (שהיה ממש,ממש סבבה) וגם הוא היה המשך למשחק שיצא כמעט עשור לפני אז איפה התחושה שהיילו נטחן? אני באמת לא מבין את זה. היילו הוא כבר לא המגה פרנצ'ייז שהוא היה עד אחרי היילו 3 נכון,אבל הוא לא חצי מת,לפחות לא מבחינה קריאייטיבית- יש סדרת טלוויזיה של Showtime בדרך עם פיקוח הדוק של 343,יש את הפיתוח המתמשך של MCC שאני אומר בשיא הכנות,אני לא מכיר הרבה חבילות תוכן כאלה,בטח לא כשזה מגיע לשוטרים ויש את הספרים שהיו מוצלחים בשנים האחרונות ופיתחו את היקום הבאמת מרתק בעיניי של היילו עוד יותר.
BiA- אני חושב שאם הייתה ל-343 תוכנית חומש להיילו,היא עפה מהחלון אחרי מה שקרה עם היילו 5 והתגובות אליו. אם אתה זוכר,עוד לפני שהיילו 4 הגיע הם התייחסו לטרילוגיה החדשה בתור Reclaimer Trilogy ואחרי 5 הם חזרו בהם ואמרו שבכלל לא מדובר בטרילוגיה ושזו עכשיו 'סאגה' ושהשם שלה כבר לא מדוייק.. בגלל זה אני כל כך סקרן לראות לאן הם לוקחים את איפיניט מבחינה lore וסיפור,כי יש כל כך הרבה תעלומות ביקום של היילו שעוד לא נגעו בהם בכלל משחקים והקו שהיילו 5 התחיל היה..שנוי במחלוקת.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 05 יוני 2020, 16:26

תכלס זה פשוט מה שהבנתי מהראיון של בוני שנה שעברה עם ראיין מקאפרי. וכן הבנתי שהתכנון המקורי שאינפינט היה אמור לסיים טרילוגיה די נפל, באמת מעניין מה יהיה. האמת שאני חייב לסיים כבר את היילו וורס 2, שהפסקתי איפשהו באמצע לפני איזה חצי שנה במשימה מעצבנת שלא הצלחתי (ה-tower defense של חצי שעה), לפני החשיפה של אינפינט כדי שאני אהיה יותר בעניינים שם.

ושמע קיאו בסוף זו הגישה הכללית שמיקרוסופט לוקחת, שליש מהסטודיואים שלה מוקדשים לפיתוח של פרנצ'ייז אחד. כמו שפייג' אמר, במקרה של היילו אני דווקא יכול יותר להבין, כי היקום וה-lore מאוד נרחבים ובסדרה הראשית רואים פיפס מזה (ולדעתי צריך להיפטר כבר מהסיפור של הצ'יף וקורטנה, זה מאוס שם). אין מה לעשות, מרחב התמרון של 343 תמיד יהיה בתוך ה-IP הזה, כל מפתח שבא ל-343 יודע שהוא הולך לעשות משהו שקשור להיילו. אני לא יודע אם הגישה הזו מוצלחת לכל הסטודיואים, הייתי נותן לקואליציה למשל לנסות היום לעבוד על משהו חדש כי אני מהמר שזה ייטיב עם הסטודיו ועם גירס בלונג ראן.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יוני 2020, 16:36

אין לי בעיה עם משחקי היילו בלי צ'יף,אבל יש לי בעיה עם משחקים שכוללים דמויות משעממות כמו Locke ב-5 ש-343 ניסו לבנות אותו כפנים החדשות של הסדרה וקיבלו כאפה מהמעריצים (זה בנוסף לקמפיין מרקטינג שהיה על גבול השקרי).
לגבי אם צ'יף מאוס או לא,אני חושב שלא,אני אוהב את הדמות הזו מאוד והיא אייקונית כמו הפרנצ'ייז עצמו בשבילי ואני מאוד,אבל מאוד אהבתי את מה שהם עשו עם הסיפור של צ'יף וקורטנה ב-4,ממש לא ציפיתי לכזו רמה של אנושיות ורגש בסיפור שלהם ובאופן כללי במבט לאחור,גם הרבה מעריצים של הסדרה מסכימים שהקמפיין של 4 היה די מוצלח,בטח בהשוואה ל-5 (שחשוב לי להגיד,לא היה קמפיין רע,אלא קמפיין היילורע).
כשבוני רוס התראיינה אצל מ'קפרי,היא באמת סיפרה שהתכנון שלהם היה לעשות 'היילו 6',כלומר,זמן פיתוח קצר יחסית של שנתיים-שלוש ולסגור את הטרילוגיה ש-4 התחיל,אבל התגובות הקשות ל-5 גרמו להם לחשב מסלול מחדש והיא דיברה עם פיל ספנסר ש-343 חייבת לבנות המון מהכלים שלהם מחדש וזה ייקח המון זמן ויש להם שתי אופציות: לעשות היילו 6/ספין אוף שיגיע יחסית מהר ויעשה כסף מהיר,אבל יוביל לפגיעה שלא בטוח שהסדרה תוכל להתאושש ממנה,או לרדת מתחת לרדאר לתקופה ארוכה ולחזור עם משהו שיכניס חיים מחודשים בסדרה. הם בחרו באופציה השנייה :)

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 05 יוני 2020, 16:44

זהו אבל היא גם אמרה שאינפינט זו רק ההתחלה לעשור של היילו או משהו כזה. טוב נראה, אני זורם בכל מקרה :)
לגבי צ'יף - לוק באמת היה על הפנים וגם אני אהבתי (לפחות חלקים) מ-4, אבל הקטע שהסיפור של צ'יף-קורטנה נסגר שם כל כך יפה ואז משום מה נפתח מחדש בצורה צולעת ב-5. אין לי משהו נגד צ'יף וברור שלא ייפטרו ממנו בחיים בסדרה הראשית אבל הסיפור הזה מולה שיש לו שורשים עוד בהיילו 3 כבר די מאוס בעיני. כלומר לא הייתי בוכה אם היה פיבוט למשהו מרענן יותר, אבל כנראה שאם יהיו ספינאופים של FPS זה יישב שם.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יוני 2020, 16:51

BiA כתב:זהו אבל היא גם אמרה שאינפינט זו רק ההתחלה לעשור של היילו או משהו כזה. טוב נראה, אני זורם בכל מקרה :)
לגבי צ'יף - לוק באמת היה על הפנים וגם אני אהבתי (לפחות חלקים) מ-4, אבל הקטע שהסיפור של צ'יף-קורטנה נסגר שם כל כך יפה ואז משום מה נפתח מחדש בצורה צולעת ב-5. אין לי משהו נגד צ'יף וברור שלא ייפטרו ממנו בחיים בסדרה הראשית אבל הסיפור הזה מולה שיש לו שורשים עוד בהיילו 3 כבר די מאוס בעיני. כלומר לא הייתי בוכה אם היה פיבוט למשהו מרענן יותר, אבל כנראה שאם יהיו ספינאופים של FPS זה יישב שם.

אני חושב שתקבל את מה שאתה רוצה בהקשר של קורטנה וצי'ף באינפיניט,ולמען האמת,אני גם חושב שהגיע הזמן לסגור את הסיפור שלהם,אבל אני רוצה לראות את צי'ף ממשיך הלאה בסדרה. כל כך הרבה אפשרויות..הייתי שמח לדוגמא למשחק על המלחמה בין האנושות העתיקה ל-Forerunners. ממש מעניין אותי איך 343 מתכננים עשר שנים של משחקי היילו מבחינה עלילתית,כי ה-Covenant והגזעים שלהם די מיצו את עצמם אחרי היילו 3 אבל כל כך כיף להילחם בהם ש-343 היו חייבים לשמור אותם :)
אני רוצה לראות אותם מוסיפים עוד קלאסים של אויבים לשורות של ה-Prometheans כי במתכונת הנוכחית שלהם לא מאוד כיף להילחם בהם וה-AI שלהם די צולע. אם ל-343 יש באמת ביצים,שיעשו משהו שכולל את ה-Precursors,עכשיו זה יהיה חתיכת אתגר..

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42468
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יוני 2020, 16:57

זה נכון שמאז היילו 5 מיקרוסופט נרגעו, אבל זה בדיוק מה שאני רוצה מהפרנצ'ייז, שירגעו כבר. קודם שיעשו משחק AAAA שיחזור על ההייפ של היילו 3, הם רותמים את העגלה לפני הסוסים. ב-360 יצאו חמישה (!) משחקי היילו, כאילו WTF. בכלליות יש הרגשה כזאת שמיקרוסופט לא מסוגלת לשחרר את מעגל הפורצה/היילו/גירס ואם הם חושבים שהמעגל הזה עוזר להם להביא אפילו שחקן אחד בודד חדש, טעות בידיהם. כל הקונספט ש-343 זאת חברה שבנויה רק להיילו, הקואליציה בנויה רק לגירס ו-T10 בנויה רק לפורצה זה קונספט לגמרי כושל שלא הוכיח את עצמו בשום צורה (אולי חוץ מאשר הקונספט של חברה עם פוקוס למשחקי מירוץ כי זה פחות או יותר סטנדרט בתעשיה). מה שהם עושים זה ליצור אולפנים עם turnover גבוה כי אף אחד לא רוצה לעבוד על אותו משחק 20 שנים ברצף, הקהל מקבל שוב ושוב אותם משחקים במקום פרנצ'ייזים חדשים ויש הרגשה כזאת שכבר 14 שנים אנחנו בלולאה קבועה של פורצה/היילו/גירס.

מיקרוסופט רוצה להתחדש? להתרענן? אז יאללה, שחררו כבר את הרסן מהקואליציה ו-343, תנו להם לעשות מה שהם רוצים. לא צריך משחק כל שנה, לא צריך אינסוף ספינאופים ולא חייבים שהסטודיואים האלה יעבדו אקסקלוסיבית על הפרנצ'ייזים האלה. החדשה הזאת שעובדים על עוד ספינאוף של היילו, וואללה, זאת דרך מאוד מוטעה לדעתי. ככה לא מחזירים פרנצ'ייז לגדלות.

להגיד את האמת, עם כמה שאני מעריץ PD ענקי, קצת מבאס אותי שהיוזמה כנראה עובדים על PD. כלומר סופסוף יש לכם אולפן חדש וסופר איכותי, למה לא IP חדש?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי BiA » 05 יוני 2020, 17:07

Uncle Pey'j כתב:אני חושב שתקבל את מה שאתה רוצה בהקשר של קורטנה וצי'ף באינפיניט,ולמען האמת,אני גם חושב שהגיע הזמן לסגור את הסיפור שלהם,אבל אני רוצה לראות את צי'ף ממשיך הלאה בסדרה. כל כך הרבה אפשרויות..הייתי שמח לדוגמא למשחק על המלחמה בין האנושות העתיקה ל-Forerunners. ממש מעניין אותי איך 343 מתכננים עשר שנים של משחקי היילו מבחינה עלילתית,כי ה-Covenant והגזעים שלהם די מיצו את עצמם אחרי היילו 3 אבל כל כך כיף להילחם בהם ש-343 היו חייבים לשמור אותם :)
אני רוצה לראות אותם מוסיפים עוד קלאסים של אויבים לשורות של ה-Prometheans כי במתכונת הנוכחית שלהם לא מאוד כיף להילחם בהם וה-AI שלהם די צולע. אם ל-343 יש באמת ביצים,שיעשו משהו שכולל את ה-Precursors,עכשיו זה יהיה חתיכת אתגר..

כן הקטע עם הפרומיתיאנס בעייתי, הלחימה מולם די משעממת וה-AI שלהם באמת די פח לעומת הקובננט. למרות שאם אני זוכר נכון, הם כן השתפרו קצת מ-4 ל-5. בכל מקרה אני מאמין שהם נתנו עליהם עבודה, ובטח הוסיפו כמה combat forms מעניינים לפלאד שאני מניח שיחזור הפעם. ואולי יהיה משהו מעניין, אולי יכניסו לקמפיין גם קטעי לחימה בחיות בר שהראו או משהו כזה.

אני לא עכבר lore כבד במיוחד, יודעים איך ה-precursors נראו? כי אם יראו אחד באיזו הולוגרמה והוא ייראה כל כך אנטי קליימקטי כמו ה-didact אולי עדיף שלא :)
מה שכן, אני חושב שהם יישמרו על פשטות ועל back to basics כמה שניתן לא רק בפן העיצובי אלא גם בקשר לשאיבה מהלור, או לפחות שיסבירו את עצמם כמו שצריך ולא כמו בסצנה ההיא עם הספרנית ב-4. ב-4 וב-5 הם הסתמכו עליו יותר מדי ושכחו שתשעים אחוז מהשחקנים לא קוראים את הספרים ולא הולכים לדעת מי זה didact, מי אלה red team-blue team ועוד ועוד.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: חדשות גיימינג שוטפות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 05 יוני 2020, 17:16

BiA כתב:
Uncle Pey'j כתב:אני חושב שתקבל את מה שאתה רוצה בהקשר של קורטנה וצי'ף באינפיניט,ולמען האמת,אני גם חושב שהגיע הזמן לסגור את הסיפור שלהם,אבל אני רוצה לראות את צי'ף ממשיך הלאה בסדרה. כל כך הרבה אפשרויות..הייתי שמח לדוגמא למשחק על המלחמה בין האנושות העתיקה ל-Forerunners. ממש מעניין אותי איך 343 מתכננים עשר שנים של משחקי היילו מבחינה עלילתית,כי ה-Covenant והגזעים שלהם די מיצו את עצמם אחרי היילו 3 אבל כל כך כיף להילחם בהם ש-343 היו חייבים לשמור אותם :)
אני רוצה לראות אותם מוסיפים עוד קלאסים של אויבים לשורות של ה-Prometheans כי במתכונת הנוכחית שלהם לא מאוד כיף להילחם בהם וה-AI שלהם די צולע. אם ל-343 יש באמת ביצים,שיעשו משהו שכולל את ה-Precursors,עכשיו זה יהיה חתיכת אתגר..

כן הקטע עם הפרומיתיאנס בעייתי, הלחימה מולם די משעממת וה-AI שלהם באמת די פח לעומת הקובננט. למרות שאם אני זוכר נכון, הם כן השתפרו קצת מ-4 ל-5. בכל מקרה אני מאמין שהם נתנו עליהם עבודה, ובטח הוסיפו כמה combat forms מעניינים לפלאד שאני מניח שיחזור הפעם. ואולי יהיה משהו מעניין, אולי יכניסו לקמפיין גם קטעי לחימה בחיות בר שהראו או משהו כזה.

אני לא עכבר lore כבד במיוחד, יודעים איך ה-precursors נראו? כי אם יראו אחד באיזו הולוגרמה והוא ייראה כל כך אנטי קליימקטי כמו ה-didact אולי עדיף שלא :)
מה שכן, אני חושב שהם יישמרו על פשטות ועל back to basics כמה שניתן לא רק בפן העיצובי אלא גם בקשר לשאיבה מהלור, או לפחות שיסבירו את עצמם כמו שצריך ולא כמו בסצנה ההיא עם הספרנית ב-4. ב-4 וב-5 הם הסתמכו עליו יותר מדי ושכחו שתשעים אחוז מהשחקנים לא קוראים את הספרים ולא הולכים לדעת מי זה didact, מי אלה red team-blue team ועוד ועוד.

לגבי ה-Precursors אני אתחום את זה בספויילר אפילו שאני לא באמת חושב שזה המצב רק ליתר ביטחון:
ספויילר: הצג
יודעים בערך איך הם נראו כי בספרים היה את הפרימורדיאל שהיה למעשה הפרקורסור האחרון,לפני שהם הושחתו ונהפכו ל..יאפ,פלוד. חשוב להדגיש השהפלוד הם לא באמת הפרקוסורס,הם צורה חיים מושחתת בטירוף של משהו שהיה לפני מיליוני שנים הפרקורסורס,אבל הם לא מייצגים אותם או את היכולות שלהם,שהיו גדולות בהרבה מכל גזע אחר,הם למעשה ה-'אלוהים' של היקום של היילו. אם אתה רוצה לדעת איך בערך הפרקורסורס נראו ביחס לספרטנים: https://pm1.narvii.com/6464/9b64430200d0df0bb8b5ea456a1826da2d3314c1_hq.jpg


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 36 אורחים