משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 יוני 2013, 20:08

DrKeo כתב:כל משחקי הלוט עובדים ככה כבר כמה שנים, גם דיאבלו 3.


בורדרלנדס 2, דווקא לא.
אבל הוא מנסה לעודד קרבות רנדומליים בין שחקנים, אז שם זה דווקא הגיוני.

גם רוב הMMO'ים לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swym » 19 יוני 2013, 22:55

ביצז פליז, כבר בבטא של Mythos אי שם ב-2007 שיחקנו ככה :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 יוני 2013, 22:57

swym כתב:ביצז פליז, כבר בבטא של Mythos אי שם ב-2007 שיחקנו ככה :)


לא אמרתי שזה רעיון חדש. רק שהוא הגיוני ושאני שמח שהוא מצא את דרכו גם למשחק הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bozeman » 02 יולי 2013, 18:46

ולחובבי הזאנר:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4399792,00.html

מכבי תל אביב תשולב במשחק NBA2K14
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 יולי 2013, 22:16

bozeman כתב:ולחובבי הזאנר:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4399792,00.html

מכבי תל אביב תשולב במשחק NBA2K14


יש לי חבר שהולך להתפוצץ מאושר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יולי 2013, 10:23

אחיין שלי נמס כשהוא שמע את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוגוסט 2013, 20:28

אפשר להנמיך ציפיות ממשחק thief החדש:

http://www.pcgamer.com/previews/255-thi ... f-passion/

מתברר שקפיצה זה עכשיו פעולה תלויית-קונטקסט. כלומר, אי אפשר לקפוץ אלא מתי שהמשחק מרשה לך ספציפית.
I look to a nearby edge, and a prompt appears telling me I can jump across. Jumping is now a context- sensitive action. “Jumping, bouncing up and down, kind of broke the immersion,” says Schmidt. “We didn’t want you to be the master thief and you just tend to fall off stuff all the time.”

Modern game design. איזה עליבות. כן, שהשחקן יקפוץ מתי שבא לו זה משהו ששובר את האימרז'ן אבל זה שאתה יכול לקפוץ רק מתי שהמשחק אומר לך שאתה יכול זה ממש לא שובר את האימרז'ן. 'היי, אני משחק וידאו. אתה יכול לקפוץ רק כשאני נותן לך האישור'. ואם נזרום עם זה שלקפוץ מתי שאתה רוצה שובר אימרז'ן אז בטח קטעי QTE והחלפת מצלמה לגוף שלישי בטיפוס (שני דברים שיש במשחק) גם שוברים.

זה מצטרף גם לפרט המידע הבא מE3 שלא ידעתי עליו:
http://sneakybastards.net/theobserver/thief-hands-on/

Previously, Garrett’s rope arrow stuck to any wooden surface, after which a climbable rope would unfurl from its point of impact. Here, rope arrows only attach to specifically marked anchor points that have been placed by level designers – anchor points that seemed to exist when the only way forward was through the use of a rope arrow.


גם ה rope arrow הוא context-sensitive. במשחקים הקודמים יכלת לירות את החץ על כל משטח עץ ולשלשל חבל. במשחק החדש אפשר לעשות את זה רק ב'עוגנים' ספציפיים שהמעצב שם בדיוק כדי שתשתמש בזה באותה נקודה. עיצוב יותר לינארי, משחקיות מופשטת יותר ועם יותר hand-holding.

כנראה גם בדור הבא משחקי ה AAA ימשיכו עם הרידוד ועם הפישוט ועם הנסיוון לגרום לכל הדיוט לשחק (ולקנות) את המשחק כי עם התקציבים המנופחים שלהם הם חייבים למכור 5מליון עותקים כדי להתחיל ולעשות רווח.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 20:50

ממתי קפיצות context sesetive זה עיצוב משחק מודרני?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 11 אוגוסט 2013, 20:51

גם בהיטמן האחרון אפשר לקפוץ רק במקומות ''שהמשחק מרשה''... לא חושב שזה הפך אותו למשחק פחות טוב..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 20:58

Klayman כתב:גם בהיטמן האחרון אפשר לקפוץ רק במקומות ''שהמשחק מרשה''... לא חושב שזה הפך אותו למשחק פחות טוב..


גם בפורטל יכלת לירות פורטלים, רק במקומות מסוימים, שהמשחק "הרשה". זה בטח לא עשה אותו פחות טוב.

אני חושב שיש מגוון מכובד של סיבות לא לצפות כל כך לThief החדש ולדעתי, קאז לא הזכיר אף אחת מהן.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוגוסט 2013, 21:28

רק שבמשחקים היום זה בדרך כלל סממן אחד למגמה הכללית במשחק. אז זה שאתה לא יכול לקפוץ כאוות נפשך במשחק התגנבות + rope arrow תלוי-הקשר + דיבורים על לעשות את המשחק נגיש יותר לכל סוגי השחקנים = ברוב המבקרים זה מתכון לאסון והמשחקים האלה מתגלים כפחות טובים, בטח במקרה שמדובר בהחייאת מותג אהוב.

תגובת ה'עיצוב משחקים מודרני' היא כתגובה להסבר המגוחך של המפתחים ללמה הם הם בחרו לעשות את זה. תגידו בפה מלא שככה המשחק נגיש יותר, ככה יותר קל להם לעצב את המשחק ולשחקן ההדיוט לשחק בו. שלא ינסו למכור לוקשים בנוגע לאימרז'ן שאין בהם שום הגיון.
לא התכוונתי שפעולות תלויות הקשר לא היו קיומות עד לפני הדור. בטומב ריידר המקורי (שבו אני משחק כעת) אתה יכול להשתמש בשוט כדי להתפס בווים (הרבים של 'וו', ביחד עם הב' זה ממש נראה מכוער ולא קריא) כדי להתנדנד רק במקומות ספציפיים בהם הוו תקוע (ויש גם אייקון מופיע שמשב את תשומת ליבך אליו). זה לא מונע מהמשחק להיות הרבה יותר טוב מטומב ריידר 2013.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 21:49

Kazz כתב:רק שבמשחקים היום זה בדרך כלל סממן אחד למגמה הכללית במשחק. אז זה שאתה לא יכול לקפוץ כאוות נפשך במשחק התגנבות + rope arrow תלוי-הקשר + דיבורים על לעשות את המשחק נגיש יותר לכל סוגי השחקנים = ברוב המבקרים זה מתכון לאסון והמשחקים האלה מתגלים כפחות טובים, בטח במקרה שמדובר בהחייאת מותג אהוב.

תגובת ה'עיצוב משחקים מודרני' היא כתגובה להסבר המגוחך של המפתחים ללמה הם הם בחרו לעשות את זה. תגידו בפה מלא שככה המשחק נגיש יותר, ככה יותר קל להם לעצב את המשחק ולשחקן ההדיוט לשחק בו. שלא ינסו למכור לוקשים בנוגע לאימרז'ן שאין בהם שום הגיון.
לא התכוונתי שפעולות תלויות הקשר לא היו קיומות עד לפני הדור. בטומב ריידר המקורי (שבו אני משחק כעת) אתה יכול להשתמש בשוט כדי להתפס בווים (הרבים של 'וו', ביחד עם הב' זה ממש נראה מכוער ולא קריא) כדי להתנדנד רק במקומות ספציפיים בהם הוו תקוע (ויש גם אייקון מופיע שמשב את תשומת ליבך אליו). זה לא מונע מהמשחק להיות הרבה יותר טוב מטומב ריידר 2013.


יש המון משחקים היום שמערכות תלויות הקשר הן חלק ממשחק מאוד מוצלח. זה ככה בסדרת גירס אוף וור, אססין קריד וטומב בריידר. אפשר לראות את זה במשחקים קצת יותר וותיקים, כמו BG&E (שגם בו אין כפתור קפיצה) עם מערכות ההתגנבות המאוד מוצלחות שלו ואפילו באחת הסדרות שהגדירה ז'אנר ההתגנבות מהו - מטאל גיר סוליד.
כשאני חושב על עוד משחקי התגנבות, אני מנסה להזכר האם יש אפשרות לקפוץ בספלינטר סל. לפי המדריך הזה, אי אפשר, פרט למקומות שבהם המשחק מאפשר לך לעשות זאת. לא שיחקתי הרבה במשחקים בסדרה (אולי 3 שעות בסה"כ, בכל הסדרה), אז צריך מישהו ששיחק בהם יותר, כדי לאשר זאת.
גם כשאני חושב על היטמן, אני לא מצליח להזכר בכפתור קפיצה (שוב - לא שיחקתי הרבה זמן במשחקים בסדרה). גם בחיפוש קצר באינטרנט, מצאתי אישור לכך שעוד משחר הסדרה, אין שום כפתור קפיצה.
אני רחוק מלהיות מומחה בז'אנר ההתגנבות, אז באיזה משחקים מוצלחים אחרים בז'אנר יש כפתור קפיצה?
בכל אחד מעמודי הטווח של הז'אנר (פרט לThief, לפי מה שאתה אומר), אין כפתור קפיצה. קפיצה ופעולות דומות נעשות באופן רגיש למצב כבר שנים, אז בהחלט לא נראה שזה קשור לעיצוב משחק מודרני, או לאיזה מנהג חדש של הנגשה של המשחק לקהל גדול ככל האפשר ובטח ובטח שאי אפשר להסיק מכך משהו על איכות המשחק.

הסברים מגוחכים להחלטות עיצוביות (ואני מסכים איתך שההסבר הזה באמת אידיוטי), הם לא סממן של עיצוב משחקים מודרני. לכל היותר, הם סממן לPR מודרני, אבל אין לי ספק שאם לפני 20 שנה התקשורת שעובדת סביב התעשייה היתה כל כך מפותחת ושכיחה, היינו רואים המון הסברים משונים כאלה.
לי זה נשמע יותר כמו משהו שאיש PR לא חכם במיוחד דחף למפתח לפה ופחות הסבר אמיתי להחלטה הזאת. יותר סביר שהם החליטו שכך זה יהיה, כי זה עושה את המשחק יותר טוב, לדעתם ואיש PR אידיוט קפץ על זה.
ראינו את זה קורה גם לDemon Souls 2, עם איש PR (שככל הנראה לא היה לו מושג על מה המשחק ומה עשה את המשחק המקורי פופולארי) שאמר שהם מנסים להשיג את הקהל של COD ושהם הולכים לזרוק מלא כסף על שיווק ולהתפלל שיהיה טוב. כשאנשים באמת שיחקו במשחק, היה ברור שחלק גדול מהקהל של COD לא הולך להתעניין במשחק, כי הוא עדין נאמן למה שעשה את המקורי לפופולארי בקרב קהל נישתי.

מעבר לזה, לדעתי טומב ריידר החדש הרבה יותר טוב מהמשחק המקורי. אין בו חידות לא הוגנות וחסרות היגיון, השליטה הרבה יותר טובה וכמובן שאין מה לדבר על הגרפיקה ועל כמה שהעולם מרגיש יותר אותנטי. מערכת הקרבות גם הרבה יותר טובה, אבל אני מניח שזה בעיקר בגלל שזה משחק שמבוסס קרבות, בעוד שהמשחק המקורי ביסס את ההתקדמות שבו יותר על פתרון חידות (מחורבנות, לא הוגנות, לא הגיוניות וטרחניות).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2013, 22:40

אני חושב שבTHEIF זה קצת צורם יותר מאשר באחרים בגלל שיש לסדרה הזאת הסטוריה של שלושה משחקים שבהם הכל הלך פחות או יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 22:44

DrKeo כתב:אני חושב שבTHEIF זה קצת צורם יותר מאשר באחרים בגלל שיש לסדרה הזאת הסטוריה של שלושה משחקים שבהם הכל הלך פחות או יותר.


לא שיחקתי בקודמים, אז אין לי מושג מה הלך שם, אבל הטענה שהמשחק החדש לא נאמן לקודמים בסדרה נראית לי הרבה יותר הגיונית מהטענה שאין כפתור קפיצה במשחק ואיזה מפתח הסביר את זה בצורה גרועה ושזה סממן של כל תעשיית הפיתוח המודרנית הכושלת.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוגוסט 2013, 22:55

יש המון משחקים היום שמערכות תלויות הקשר הן חלק ממשחק מאוד מוצלח
..
אפשר לראות את זה במשחקים קצת יותר וותיקים.

אמרתי, זה לא אומר שמשחק שעושה שימוש באלמנט כזה לא יכול להיות טוב. אבל בשנים האחרונות, בעיקר במשחקי AAA, החלטה עיצובית שכזו מתבררת כרק אחת מכמה וביחד עם זה שהם כל הזמן מדברים על להנגיש את המשחק, בסופו של דבר בחבילה הכללית של המשחק אנחנו מקבלים משחק פחות מורכב ופחות טוב. במיוחד אם יש משחקים קודמים להשוות.

בנוגע לAC, לדעתי לא מדובר במשחק מוצלח בכל הנוגע לגיימפליי ולמכניקות שבו.

בעוד שהמשחק המקורי ביסס את ההתקדמות שבו יותר על פתרון חידות (מחורבנות, לא הוגנות, לא הגיוניות וטרחניות).

לא מסכים בעליל. מי שרוצה משחק יריות מניח את הדעת שבו אתה יכול להתחרע ולהרוג עשרות ומאות בני-אדם כמו מים - TR 2013 יספק לך את הצורך הזה. אם אתה רוצה חקר, פתרון פאזלים וחידות ופלטפורמה שאשקרה דורשת משהו מהשחקן והיא לא על אוטומט - טומב ריידר המקורי מבייש את זה של 2013.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוגוסט 2013, 23:11

Kazz כתב:אמרתי, זה לא אומר שמשחק שעושה שימוש באלמנט כזה לא יכול להיות טוב. אבל בשנים האחרונות, בעיקר במשחקי AAA, החלטה עיצובית שכזו מתבררת כרק אחת מכמה וביחד עם זה שהם כל הזמן מדברים על להנגיש את המשחק, בסופו של דבר בחבילה הכללית של המשחק אנחנו מקבלים משחק פחות מורכב ופחות טוב. במיוחד אם יש משחקים קודמים להשוות.

בנוגע לAC, לדעתי לא מדובר במשחק מוצלח בכל הנוגע לגיימפליי ולמכניקות שבו.


לא מסכים בעליל. מי שרוצה משחק יריות מניח את הדעת שבו אתה יכול להתחרע ולהרוג עשרות ומאות בני-אדם כמו מים - TR 2013 יספק לך את הצורך הזה. אם אתה רוצה חקר, פתרון פאזלים וחידות ופלטפורמה שאשקרה דורשת משהו מהשחקן והיא לא על אוטומט - טומב ריידר המקורי מבייש את זה של 2013.


אני חושב שבאמת יש תרבות "test group" לא בריאה, שבה נותנים לקבוצה של 10 ילדים בני 12-13 לשחק במשחק ואז שואלים אותם איך לעשות את המשחק יותר טוב. ביותר מידי מקרים הם אומרים "תעשו את המשחק יותר כמו COD" ויותר מדי פעמים, לוקחים את העצה הזאת יותר מדי ברצינות ודוחפים כל מיני מכאניקות משחק ורעיונות למפתחים.
אני לא חושב שזה מאפיין של משחקי AAA. זה קורה פה ושם במשחקים מכל הסוגים. חלקם AAA. חלקם משחקים בעלי קנה מידה יותר בינוני. זה מאפיין, להערכתי, בעיקר משחקים כושלים, או משחקים של מפתחים פחות מצליחים, שאין להם את היכולת לעמוד מול המפיצה שלהם ולהגיד לה "לא".
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 11 אוגוסט 2013, 23:55

כאשר רוב החברות בבעלות המפיצות אז איך מצפה שהם יילחמו נגד המפיצה בנוגע להחלטות וכיוונים? גם IW היו צריכים להתאמץ מאוד כדי שאקטיויז'ן ייתנו להם לפתח משחק COD בסטינג מודרני. המפיצה רצתה שהם ימשיכו על משחקי מלחת העולם השנייה ולדעתם היה יותר מדי סיכון במשחק לחימה מודרנית.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2013, 00:04

Kazz כתב:כאשר רוב החברות בבעלות המפיצות אז איך מצפה שהם יילחמו נגד המפיצה בנוגע להחלטות וכיוונים? גם IW היו צריכים להתאמץ מאוד כדי שאקטיויז'ן ייתנו להם לפתח משחק COD בסטינג מודרני. המפיצה רצתה שהם ימשיכו על משחקי מלחת העולם השנייה ולדעתם היה יותר מדי סיכון במשחק לחימה מודרנית.


מה כוונה איך להגיד להם "לא"? זו העבודה שלהם. הם צריכים להוציא משחק טוב. זה אומר שלפעמים הם צריכים להלחם נגד המפיצה ולדעת להסביר למה "תעשו את זה כמו COD" זו לא עצה טובה במיוחד כשהם מפתחים את ביושוק החדש, או את אלדר סקרולס.
יש מפתחים יותר מצליחים בתעשייה, שבאמת יכולים להגיד למפיצות לא. קן לווין עושה את זה. המקימים של IW עשו את זה לאקטיוויז'ן ופשוט עזבו ולפני כן הם עשו את זה לEA ופשוט עזבו.

אין ספק שיש עליהם המון לחץ מכיוון המפיצה. זה לא אומר שהם צריכים להרים ידיים ולעשות מה שאומרים להם. אם הם לא נלחמים לפתח את המשחק כמו שהם רוצים, אז הם לא מפתחים טובים מספיק.
מפתחים טובים יודעים לשכנע את הבוסים שלהם, שמה שהם עושים זה הדבר הנכון. מפתחים פחות טובים, יודעים לעשות את זה פחות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 12 אוגוסט 2013, 01:08

לי התיאורים של thief החדש נשמעים נורא,והתירוץ של המפתח עלוב,הישנים היו מאוד אימרסיבים והעבירו בצורה מעולה את התנועה במבט ראשון בניגוד לרוב המשחקים שהרגישו כמו מצלמה מרחפת,דווקא על אחד המותגים היותר אימרסיביים לאמר שלא רצו לשבור את האימרסיביות? מגוחך.

קאוטיק,מטאל גיר סוליד הוא עם שליטה חופשית ולא context sensitive,מה שכן אין כפתור קפיצה אבל מן הסתם יש לו גיימפליי שונה משל thief ככה שגם לא צריך שם כפתור כזה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2013, 01:37

bling כתב:לי התיאורים של thief החדש נשמעים נורא,והתירוץ של המפתח עלוב,הישנים היו מאוד אימרסיבים והעבירו בצורה מעולה את התנועה במבט ראשון בניגוד לרוב המשחקים שהרגישו כמו מצלמה מרחפת,דווקא על אחד המותגים היותר אימרסיביים לאמר שלא רצו לשבור את האימרסיביות? מגוחך.

קאוטיק,מטאל גיר סוליד הוא עם שליטה חופשית ולא context sensitive,מה שכן אין כפתור קפיצה אבל מן הסתם יש לו גיימפליי שונה משל thief ככה שגם לא צריך שם כפתור כזה.


המשחק באמת נשמע ונראה נוראי. התירוץ של המפתח באמת אידיוטי. נשמע כאילו איש PR טיפש הכתיב לו את התגובה הזאת.

שיחקתי מעט בMGS ואני דווקא זוכר המון דברים שנעשו באופן רגיש למצבים. אחרת, לא היה אפשר לעשות שם כל כך הרבה. בכל מקרה, מה שאתה אומר לא שונה ממה שאני אומר. העדר כפתור קפיצה, לא מעיד על משחק פחות טוב. זה רק מעיד על משחק שונה ויכול להיות שבאמת המשחק החדש לא עושה חסד עם המשחקים הקודמים בסדרה. אם בהם חלק גדול מהמשחק היה פלטפורמינג, אז זה באמת יכול לקלקל את החוויה, למרות שאין באמת ספק לגבי זה גם פלטפורמינג רגיש למצבים יכול להיות מאוד מוצלח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2013, 01:49

Nucleus_Dawn כתב:
המשחק באמת נשמע ונראה נוראי. התירוץ של המפתח באמת אידיוטי. נשמע כאילו איש PR טיפש הכתיב לו את התגובה הזאת.

שיחקתי מעט בMGS ואני דווקא זוכר המון דברים שנעשו באופן רגיש למצבים. אחרת, לא היה אפשר לעשות שם כל כך הרבה. בכל מקרה, מה שאתה אומר לא שונה ממה שאני אומר. העדר כפתור קפיצה, לא מעיד על משחק פחות טוב. זה רק מעיד על משחק שונה ויכול להיות שבאמת המשחק החדש לא עושה חסד עם המשחקים הקודמים בסדרה. אם בהם חלק גדול מהמשחק היה פלטפורמינג, אז זה באמת יכול לקלקל את החוויה, למרות שאין באמת ספק לגבי זה גם פלטפורמינג רגיש למצבים יכול להיות מאוד מוצלח.

האמת שמטאל גיר באמת די נקי מרגישות למצבים אבל אני לא מבין למה מציגים רגישות למצבים כמשהו שלילי. רגישות למצבים זה דבר נהדר, מה שלא נהדר זאת הגבלה של החופש של השחקן. זה שהדמות שלך רגישה למצבים זה בדרך כלל מפשט שליטה ונותן לך עדין לעשות המון אבל למשל כשהפכים קפיצה לרגישה מיקומים מסויימים זה כבר פוגע במשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2013, 02:00

DrKeo כתב:האמת שמטאל גיר באמת די נקי מרגישות למצבים אבל אני לא מבין למה מציגים רגישות למצבים כמשהו שלילי. רגישות למצבים זה דבר נהדר, מה שלא נהדר זאת הגבלה של החופש של השחקן. זה שהדמות שלך רגישה למצבים זה בדרך כלל מפשט שליטה ונותן לך עדין לעשות המון אבל למשל כשהפכים קפיצה לרגישה מיקומים מסויימים זה כבר פוגע במשחק.


כשהמיקומים הרגישים לקפיצה הם הקצה של כל מקום שעליו אפשר להיות, אז כמה זה פוגע במשחק?
אפשר לקפוץ מהקצה של כל פלטפורמה שקיימת, רק שחוסכים מקש אחד. אם זה נעשה בצורה טובה, אז אין עם זה בעיה. אם זה באמת מגביל את השחקן בלקפוץ ממקומות מסוימים, זו בעיה אחרת.
בAC, למשל, יש לך חופש עצום בפלטפורמינג. יותר מכל משחק אחר, עם או בלי כפתור לקפיצה (לא בהכרח הדוגמא הכי טובה, כי שם יש שילוב של רגישות למצבים וכפתור קפיצה) . האם יותר חופש, בסגנון של קראקדאון, מאפשר להוסיף אלמנטים שלא קיימים בAC? כן. האם הם בהכרח יותר טובים? לא. זה פשוט שונה.

במשחקי Thief הקודמים היה הרבה דגש על פלטפורמינג, כדרך להתקדם במשחק?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2013, 03:19

Nucleus_Dawn כתב:
כשהמיקומים הרגישים לקפיצה הם הקצה של כל מקום שעליו אפשר להיות, אז כמה זה פוגע במשחק?
אפשר לקפוץ מהקצה של כל פלטפורמה שקיימת, רק שחוסכים מקש אחד. אם זה נעשה בצורה טובה, אז אין עם זה בעיה. אם זה באמת מגביל את השחקן בלקפוץ ממקומות מסוימים, זו בעיה אחרת.
בAC, למשל, יש לך חופש עצום בפלטפורמינג. יותר מכל משחק אחר, עם או בלי כפתור לקפיצה (לא בהכרח הדוגמא הכי טובה, כי שם יש שילוב של רגישות למצבים וכפתור קפיצה) . האם יותר חופש, בסגנון של קראקדאון, מאפשר להוסיף אלמנטים שלא קיימים בAC? כן. האם הם בהכרח יותר טובים? לא. זה פשוט שונה.

במשחקי Thief הקודמים היה הרבה דגש על פלטפורמינג, כדרך להתקדם במשחק?

אין מטרה לתקוע אותך על גג מסויים רק מפחד ש״אולי תפול בטעות״. כשנופלים בטעות אז נופלים בטעות. משחקים שעושים דברים כאלה הם בדרך כלל משחקים מאוד מוגבלים. בThief בהחלט היה די הרבה קפיצות מגג לגג ולמרות שזה לא בדיוק הדגש של המשחק ובכלליות מדובר במשחק די לינארי עדין לעשות אוטומציה לזה (ואי אפשר לעשות קפיצה רגישה לקונטקסט ללא אוטומציה) זה מוריד מהערך שלו. משום מה משחקים בשנים האחרונות לוקחים את האוטומציה למרחקים גדולים מדי. זוכר שבגולדן איי למשל היית צריך להרוס משהו אז היית לוקח איזה חומר נפץ שהיה לך זמין (מוקשים, רימונים, משגר טילים) והיית מפוצץ אותו. היום בcod יהיה לך על הדבר הזה ציור זוהר של c4, תלחץ x צמוד לזה והמשחק כבר יתסרט לך איזה פיצוץ. לא שהדוגמה הזאת היא איזה יצוג ליצירתיות או חופש מטורף אבל היא דוגמה מצויינת להרגשה של ״אני עשיתי את זה״ לעומת ״הלכתי במסדרון ולחצתי על כפתור״ שיש בהמון משחקים מודרנים וההצהרות שקאז הביא כאן נשמעות כאילו לוקחים את thiefוהופכים אותו לעוד ״לחץ על x להמשיך״ וזה מדאיג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2013, 03:43

DrKeo כתב:אין מטרה לתקוע אותך על גג מסויים רק מפחד ש״אולי תפול בטעות״. כשנופלים בטעות אז נופלים בטעות. משחקים שעושים דברים כאלה הם בדרך כלל משחקים מאוד מוגבלים. בThief בהחלט היה די הרבה קפיצות מגג לגג ולמרות שזה לא בדיוק הדגש של המשחק ובכלליות מדובר במשחק די לינארי עדין לעשות אוטומציה לזה (ואי אפשר לעשות קפיצה רגישה לקונטקסט ללא אוטומציה) זה מוריד מהערך שלו. משום מה משחקים בשנים האחרונות לוקחים את האוטומציה למרחקים גדולים מדי. זוכר שבגולדן איי למשל היית צריך להרוס משהו אז היית לוקח איזה חומר נפץ שהיה לך זמין (מוקשים, רימונים, משגר טילים) והיית מפוצץ אותו. היום בcod יהיה לך על הדבר הזה ציור זוהר של c4, תלחץ x צמוד לזה והמשחק כבר יתסרט לך איזה פיצוץ. לא שהדוגמה הזאת היא איזה יצוג ליצירתיות או חופש מטורף אבל היא דוגמה מצויינת להרגשה של ״אני עשיתי את זה״ לעומת ״הלכתי במסדרון ולחצתי על כפתור״ שיש בהמון משחקים מודרנים וההצהרות שקאז הביא כאן נשמעות כאילו לוקחים את thiefוהופכים אותו לעוד ״לחץ על x להמשיך״ וזה מדאיג.


אם הוא יהיה "לחץ על X כדי להמשיך" כמו המשחק המודרני Dishonored, אז אין מה לדאוג. מצד שני, הקטעים האלו שאתה מתאר, באמת מעצבנים לפעמים. זה לא הפריע לי בשלושת משחק COD ששיחקתי, אבל בדמו של קילזון, זה ממש עצבן אותי. כשלוקחים ממך את השליטה לשתי שניות, מזיזים את הדמות שלך והכל בשביל ללחוץ על כפתור של מעלית, זה זוועה.
לצערי, המשחק נראה פשוט רע, עד עכשיו. אני לא חושב שהוא יגיע לרמה של Dishonored.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 12 אוגוסט 2013, 07:41

למען האמת, מכיוון שThief היא מסדרות המשחקים היותר אהובות עלי, אני די נמנע מכל חדשות מקיפות לגביה. מקווה שלמרות הכל המשחק ייצא טוב. יהיה מאוד מאכזב אחרת.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 42 אורחים