DrKeo כתב:כל משחקי הלוט עובדים ככה כבר כמה שנים, גם דיאבלו 3.
בורדרלנדס 2, דווקא לא.
אבל הוא מנסה לעודד קרבות רנדומליים בין שחקנים, אז שם זה דווקא הגיוני.
גם רוב הMMO'ים לא.
DrKeo כתב:כל משחקי הלוט עובדים ככה כבר כמה שנים, גם דיאבלו 3.
swym כתב:ביצז פליז, כבר בבטא של Mythos אי שם ב-2007 שיחקנו ככה
bozeman כתב:ולחובבי הזאנר:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4399792,00.html
מכבי תל אביב תשולב במשחק NBA2K14
I look to a nearby edge, and a prompt appears telling me I can jump across. Jumping is now a context- sensitive action. “Jumping, bouncing up and down, kind of broke the immersion,” says Schmidt. “We didn’t want you to be the master thief and you just tend to fall off stuff all the time.”
Previously, Garrett’s rope arrow stuck to any wooden surface, after which a climbable rope would unfurl from its point of impact. Here, rope arrows only attach to specifically marked anchor points that have been placed by level designers – anchor points that seemed to exist when the only way forward was through the use of a rope arrow.
Klayman כתב:גם בהיטמן האחרון אפשר לקפוץ רק במקומות ''שהמשחק מרשה''... לא חושב שזה הפך אותו למשחק פחות טוב..
Kazz כתב:רק שבמשחקים היום זה בדרך כלל סממן אחד למגמה הכללית במשחק. אז זה שאתה לא יכול לקפוץ כאוות נפשך במשחק התגנבות + rope arrow תלוי-הקשר + דיבורים על לעשות את המשחק נגיש יותר לכל סוגי השחקנים = ברוב המבקרים זה מתכון לאסון והמשחקים האלה מתגלים כפחות טובים, בטח במקרה שמדובר בהחייאת מותג אהוב.
תגובת ה'עיצוב משחקים מודרני' היא כתגובה להסבר המגוחך של המפתחים ללמה הם הם בחרו לעשות את זה. תגידו בפה מלא שככה המשחק נגיש יותר, ככה יותר קל להם לעצב את המשחק ולשחקן ההדיוט לשחק בו. שלא ינסו למכור לוקשים בנוגע לאימרז'ן שאין בהם שום הגיון.
לא התכוונתי שפעולות תלויות הקשר לא היו קיומות עד לפני הדור. בטומב ריידר המקורי (שבו אני משחק כעת) אתה יכול להשתמש בשוט כדי להתפס בווים (הרבים של 'וו', ביחד עם הב' זה ממש נראה מכוער ולא קריא) כדי להתנדנד רק במקומות ספציפיים בהם הוו תקוע (ויש גם אייקון מופיע שמשב את תשומת ליבך אליו). זה לא מונע מהמשחק להיות הרבה יותר טוב מטומב ריידר 2013.
DrKeo כתב:אני חושב שבTHEIF זה קצת צורם יותר מאשר באחרים בגלל שיש לסדרה הזאת הסטוריה של שלושה משחקים שבהם הכל הלך פחות או יותר.
יש המון משחקים היום שמערכות תלויות הקשר הן חלק ממשחק מאוד מוצלח
..
אפשר לראות את זה במשחקים קצת יותר וותיקים.
בעוד שהמשחק המקורי ביסס את ההתקדמות שבו יותר על פתרון חידות (מחורבנות, לא הוגנות, לא הגיוניות וטרחניות).
Kazz כתב:אמרתי, זה לא אומר שמשחק שעושה שימוש באלמנט כזה לא יכול להיות טוב. אבל בשנים האחרונות, בעיקר במשחקי AAA, החלטה עיצובית שכזו מתבררת כרק אחת מכמה וביחד עם זה שהם כל הזמן מדברים על להנגיש את המשחק, בסופו של דבר בחבילה הכללית של המשחק אנחנו מקבלים משחק פחות מורכב ופחות טוב. במיוחד אם יש משחקים קודמים להשוות.
בנוגע לAC, לדעתי לא מדובר במשחק מוצלח בכל הנוגע לגיימפליי ולמכניקות שבו.
לא מסכים בעליל. מי שרוצה משחק יריות מניח את הדעת שבו אתה יכול להתחרע ולהרוג עשרות ומאות בני-אדם כמו מים - TR 2013 יספק לך את הצורך הזה. אם אתה רוצה חקר, פתרון פאזלים וחידות ופלטפורמה שאשקרה דורשת משהו מהשחקן והיא לא על אוטומט - טומב ריידר המקורי מבייש את זה של 2013.
Kazz כתב:כאשר רוב החברות בבעלות המפיצות אז איך מצפה שהם יילחמו נגד המפיצה בנוגע להחלטות וכיוונים? גם IW היו צריכים להתאמץ מאוד כדי שאקטיויז'ן ייתנו להם לפתח משחק COD בסטינג מודרני. המפיצה רצתה שהם ימשיכו על משחקי מלחת העולם השנייה ולדעתם היה יותר מדי סיכון במשחק לחימה מודרנית.
bling כתב:לי התיאורים של thief החדש נשמעים נורא,והתירוץ של המפתח עלוב,הישנים היו מאוד אימרסיבים והעבירו בצורה מעולה את התנועה במבט ראשון בניגוד לרוב המשחקים שהרגישו כמו מצלמה מרחפת,דווקא על אחד המותגים היותר אימרסיביים לאמר שלא רצו לשבור את האימרסיביות? מגוחך.
קאוטיק,מטאל גיר סוליד הוא עם שליטה חופשית ולא context sensitive,מה שכן אין כפתור קפיצה אבל מן הסתם יש לו גיימפליי שונה משל thief ככה שגם לא צריך שם כפתור כזה.
Nucleus_Dawn כתב:
המשחק באמת נשמע ונראה נוראי. התירוץ של המפתח באמת אידיוטי. נשמע כאילו איש PR טיפש הכתיב לו את התגובה הזאת.
שיחקתי מעט בMGS ואני דווקא זוכר המון דברים שנעשו באופן רגיש למצבים. אחרת, לא היה אפשר לעשות שם כל כך הרבה. בכל מקרה, מה שאתה אומר לא שונה ממה שאני אומר. העדר כפתור קפיצה, לא מעיד על משחק פחות טוב. זה רק מעיד על משחק שונה ויכול להיות שבאמת המשחק החדש לא עושה חסד עם המשחקים הקודמים בסדרה. אם בהם חלק גדול מהמשחק היה פלטפורמינג, אז זה באמת יכול לקלקל את החוויה, למרות שאין באמת ספק לגבי זה גם פלטפורמינג רגיש למצבים יכול להיות מאוד מוצלח.
DrKeo כתב:האמת שמטאל גיר באמת די נקי מרגישות למצבים אבל אני לא מבין למה מציגים רגישות למצבים כמשהו שלילי. רגישות למצבים זה דבר נהדר, מה שלא נהדר זאת הגבלה של החופש של השחקן. זה שהדמות שלך רגישה למצבים זה בדרך כלל מפשט שליטה ונותן לך עדין לעשות המון אבל למשל כשהפכים קפיצה לרגישה מיקומים מסויימים זה כבר פוגע במשחק.
Nucleus_Dawn כתב:
כשהמיקומים הרגישים לקפיצה הם הקצה של כל מקום שעליו אפשר להיות, אז כמה זה פוגע במשחק?
אפשר לקפוץ מהקצה של כל פלטפורמה שקיימת, רק שחוסכים מקש אחד. אם זה נעשה בצורה טובה, אז אין עם זה בעיה. אם זה באמת מגביל את השחקן בלקפוץ ממקומות מסוימים, זו בעיה אחרת.
בAC, למשל, יש לך חופש עצום בפלטפורמינג. יותר מכל משחק אחר, עם או בלי כפתור לקפיצה (לא בהכרח הדוגמא הכי טובה, כי שם יש שילוב של רגישות למצבים וכפתור קפיצה) . האם יותר חופש, בסגנון של קראקדאון, מאפשר להוסיף אלמנטים שלא קיימים בAC? כן. האם הם בהכרח יותר טובים? לא. זה פשוט שונה.
במשחקי Thief הקודמים היה הרבה דגש על פלטפורמינג, כדרך להתקדם במשחק?
DrKeo כתב:אין מטרה לתקוע אותך על גג מסויים רק מפחד ש״אולי תפול בטעות״. כשנופלים בטעות אז נופלים בטעות. משחקים שעושים דברים כאלה הם בדרך כלל משחקים מאוד מוגבלים. בThief בהחלט היה די הרבה קפיצות מגג לגג ולמרות שזה לא בדיוק הדגש של המשחק ובכלליות מדובר במשחק די לינארי עדין לעשות אוטומציה לזה (ואי אפשר לעשות קפיצה רגישה לקונטקסט ללא אוטומציה) זה מוריד מהערך שלו. משום מה משחקים בשנים האחרונות לוקחים את האוטומציה למרחקים גדולים מדי. זוכר שבגולדן איי למשל היית צריך להרוס משהו אז היית לוקח איזה חומר נפץ שהיה לך זמין (מוקשים, רימונים, משגר טילים) והיית מפוצץ אותו. היום בcod יהיה לך על הדבר הזה ציור זוהר של c4, תלחץ x צמוד לזה והמשחק כבר יתסרט לך איזה פיצוץ. לא שהדוגמה הזאת היא איזה יצוג ליצירתיות או חופש מטורף אבל היא דוגמה מצויינת להרגשה של ״אני עשיתי את זה״ לעומת ״הלכתי במסדרון ולחצתי על כפתור״ שיש בהמון משחקים מודרנים וההצהרות שקאז הביא כאן נשמעות כאילו לוקחים את thiefוהופכים אותו לעוד ״לחץ על x להמשיך״ וזה מדאיג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 42 אורחים