נושא E3 2021 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 31 מאי 2021, 12:43

אני מבין את החשש של בלינג ולמען האמת הוא עבר גם לי בראש לא פעם- הפקות ענקיות כמו הורייזון ו-GOW לא מגיעות בחינם,בהקשר הזה אני מבין את ההימנעות של סוני משירות מנוי זול יחסית שיאפשר משחק בהם בייסיקלי בחינם,שוב חוזר להשוואה הזו של גיימפאס=דמוי נטפליקס,צד א' של סוני=קולנוע בלוקבאסטרי ואני מקווה שאני טועה,כי הציפייה שלי ממשחקים כמו גירס 6,פייבל,PD והיילו הן חוויות AAA מפוצצות שלא נופלות או לפחות מאוד מאוד קרובות בסקופ לאלו של סוני,אבל השאלה הגדולה היא האם גיימפאס במודל תמחור הנוכחי שלו מאפשר בכלל היתכנות כלכלית של משחקים כאלה מצד MS לאורך זמן.

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 מאי 2021, 12:54

כן, זו שאלת השאלות... האם המודל הזה ימשיך לספק לנו חוויות AAA ברמה של סוני או שהם יביאו פרוייקטים שיילכו ויקטנו עם הזמן ולפמפם יותר מהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 13:39

אני חושב שזה בהחלט יחזיק פרוייקטים גדולים. סוני לא מוציאה אפילו מליארד דולר על פיתוח משחקים בשנה, נטפליקס מוציאה 17 מליארד על תוכן מקורי. אז כן, GP הוא לא נטפליקס ואף אחד פה לא חושב שהם יוציאו 17 מליארד על תוכן מקורי. אבל כשמסתכלים על המספרים לפחות מליארד דולר בשנה זה לגמרי תרחיש סביר ומדובר בהשקעה גדולה יותר מאשר צד א' של סוני. אני חושב שמיקרוסופט יודעת שכולם רוצים הכל מהכל. אולי HB2 לא יהיה GOW מבחינת SCALE, אבל אני בטוח שהוא יהיה משחק הרבה יותר מושקע מ-HB1 ואני בספק אם גירס 6 יהיה קטן יותר מגירס 5. אז אם כבר להפך, אנחנו רואים שאולפנים של מקירוסופט מתרחבים, שהם מקבלים יותר זמן לפתח משחקים וזה אומר שסה"כ התקציב גדל משמעותית. גירס 6 שמפתח אותו כוח אדם גדול מגירס 5 ומקבל 4 שנים במקום 3 שנים בתנור יכול בכיף לעלות ל-MS משהו כמו 50% יותר מאשר גירס 5. ואפשר לראות את זה לכל הרוחב של MS, הצוות של פייבל עובד כבר 4 שנים, פורצה הורייזן קבל 3 שנים לעומת השנתיים שהם תמיד מקבלים והצוות של פורצה 8 עובד על משחק הזה נצח, כאילו הם פליפוני, כשעד היום כל משחק פורצה קבל שנתיים פיתוח גג. אז לפחות כרגע אין סממנים של ירידה באיכות או בתקציבים אלה להפך.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 מאי 2021, 13:50

בטח שהם גדלים, אבל זה בעיקר כי הם לרוב דור מאחורי סוני, מלבד סדרת פורצה.
גירס 4-5 מושקעים כמו משחקי פס3 מושקעים, לא כמו משחקי פס4. לא שהוא נראה כמו משחק פס3, חלילה, הוא ממש יפה, פשוט הם משחקים קצ'אפ עם סוני בהפקות הסינגל שלהם. זאת אומרת זה לא שהם לא היו משקיעים עד כה, פשוט פחות... וזה הכל עניין של השוואה. אין לנו מושג איך יראו הבלעדיים הבאמת גדולים של סוני בדור הזה, אנחנו רק רואים קרוס ג'ן עכשיו, יתכן וסוני שוב תהיה פשוט רמה מעל. נקווה שלא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 13:52

Laskin כתב:בטח שהם גדלים, אבל זה בעיקר כי הם לרוב דור מאחורי סוני, מלבד סדרת פורצה.
גירס 4-5 מושקעים כמו משחקי פס3 מושקעים, לא כמו משחקי פס4. לא שהוא נראה כמו משחק פס3, חלילה, הוא ממש יפה, פשוט הם משחקים קצ'אפ עם סוני בהפקות הסינגל שלהם. זאת אומרת זה לא שהם לא היו משקיעים עד כה, פשוט פחות... וזה הכל עניין של השוואה. אין לנו מושג איך יראו הבלעדיים הבאמת גדולים של סוני בדור הזה, אנחנו רק רואים קרוס ג'ן עכשיו, יתכן וסוני שוב תהיה פשוט רמה מעל. נקווה שלא.

אולי סוני תהיה רמה מעל, אבל לא נראה לי שזאת תהיה אשמת GP או מיקרוסופט. נראה שהם נותנים את התקציב, הזמן, הגודל צוות והחופש לצוותים שלהם. אז מכאן זה על הראש של הצוותים ונקווה שההפקות שלהם יהיו באמת מרשימות ולא ירגישו "ליד". כלומר אם גירס מקבל חופש אומנותי ו-4 שנים במקום 3, אני מצפה לראות מהם קפיצה מרשימה ולא "עוד גירס". אני בטוח שגרפית הוא יפיל את הלסת, הקואליציה יודעים לעשות את זה, אבל גרפיקה זה לא הכל.

אוף, עכשיו בא לי לעשות רנט ארוך על איך גירס צריך להוסיף פוקוס גדול על MELEE עם אלמנטים של סולס-לייק ולפתוח את העולם שלו יותר עם קווסטי צד..
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 מאי 2021, 13:55

כן, אני לא חושב שיהיה להם פחות חופש, בדיוק להפך... השאלה היא לכמה זמן.
אני ממש מקווה שזה לא יהיה מקרה של "טוב נו, גם ככה מיצינו את המנויים, וראינו שזה לא משנה אם זה משחק של 9 או 7, אז נתחיל לצמצם קצת הוצאות ופשוט לפמפם משחקים בינוניים בקצב" או כל שינוי בסגנון הזה. הדור הזה הוא בעצם הניסוי, בדור הבא נראה את התוצאות שלו.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 31 מאי 2021, 14:16

לדעתי גירס 6 יהיה די מסורתי מכנית. הם צריכים לסגור את הטרילוגיה של קייט. זה בטח יהיה משחק המולטי הדפיניטיבי כמו ש-5 עכשיו (אלא אם מתכננים איזה מרקוס פיניקס קולקשן או משהו...) והספינאופים שבטח עוד יבואו יכללו כבר שינויים דרסטיים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 31 מאי 2021, 14:28

גירס 6 צריך לעשות את מה שהסדרה הזו זועקת לו עוד מההדגמה הטכנית ההיא של גירס2- סביבות הריסות כמעט לחלוטין,שיהפכו את הקונספט של המחסות על הראש ויעודדו את השחקן לחשוב יצירתי ומהר.
מעבר לזה אני מצפה גם לדמויות קצת אג׳יליות ואפשרות לקפיצה מעל מחסות בלי כל פעם להיצמד אליהם,אני המום שזה עוד לא הוטמע עד כה.

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 31 מאי 2021, 14:29

אני לא יודע מה איתך, אבל תמיד כשאני בא לקפוץ מעל משהו אני קודם כל נצמד אליו

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 31 מאי 2021, 14:32

שאלתי את עצמי מי ייקח את ההרמה הזו :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 15:23

לאסקין במרחק שלושה צעדים מתחקיר של הדס שטייף.

ולגירס יש המון לאיפה להתקדם, בסופו של יום הוא לא התקדם יותר מדי מהמערכות בסיס של קליפי ב-2006 בגירס המקורי. הוא עבר הליכים של פוליש ושיפור מכניקות, אבל הלב של המשחק נשאר זהה כבר 15 שנים. אני חושב שהלב שלו הפך למאוד בעייתי, למרות שהוא עדין מאוד כיפי. רק העובדה שהעולם מעוצב לפי קוביות מכסה הופך אותו לקצת מעפן וכנגזרת מזה העבירות די מזעזעת, זה פחות או יותר רק ריצת רודי או הצמדות למכסות ואז לעשות וולטינג מעליהם. אולי ב-2006 זה היה סופר מגניב, אבל ב-2021 זה מרגיש מוגבל ומאוד שטוח. מעבר לירי עצמו שהוא כנראה הירי גוף שלישי האהוב עלי בתעשיה וכמובן האקטיב רילוד שהוא מכניקה גאונית, צריך לעקור את המבנה של המשחק הזה מהשורש ולבנות מחדש אחרת כל מה שנקבל זה עוד גירס מ-2006 עם עטיפה גרפית ממש יפה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 31 מאי 2021, 15:41

מסכים חלקית. זה די נכון ברמת הקמפיין (הקמפיינים לדעתי עדיין מעולים, אבל יש להם לאן להתקדם מכל הבחינות), אבל אי אפשר לעקור את המשחק מהשורש בלי לפגוע במולטי ולכן לדעתי נראה שינויים גדולים רק אחרי שיסגרו את הסאגה של קייט וישאירו את המולטי הנוכחי כמשהו דפינטיבי דמוי MCC. אני כן יכול להעיד שהתחלתי לשחק ב-5 כל ערב בחודשים האחרונים (מאז הייבבאסטרס) והוא לגמרי ה-TPS הכי עשיר וזורם מכנית שאני זוכר לאחרונה ב-PVP, הקצב מהיר בטירוף ותקרת הסקיל אדירה. המולטי שאני הכי נהנה ממנו על הבוקס, אפילו יותר מהיילו 5.

פייג': אפשר לקפוץ בלי להשתמש בקאבר, פשוט רצים וקופצים בטיימינג הנכון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 15:45

BiA כתב:מסכים חלקית. זה די נכון ברמת הקמפיין (הקמפיינים לדעתי עדיין מעולים, אבל יש להם לאן להתקדם מכל הבחינות), אבל אי אפשר לעקור את המשחק מהשורש בלי לפגוע במולטי ולכן לדעתי נראה שינויים גדולים רק אחרי שיסגרו את הסאגה של קייט וישאירו את המולטי הנוכחי כמשהו דפינטיבי דמוי MCC. אני כן יכול להעיד שהתחלתי לשחק ב-5 כל ערב בחודשים האחרונים (מאז הייבבאסטרס) והוא לגמרי ה-TPS הכי עשיר וזורם מכנית שאני זוכר לאחרונה ב-PVP, הקצב מהיר בטירוף ותקרת הסקיל אדירה. המולטי שאני הכי נהנה ממנו על הבוקס, אפילו יותר מהיילו 5.

פייג': אפשר לקפוץ בלי להשתמש בקאבר, פשוט רצים וקופצים בטיימינג הנכון.

תמיד אפשר לפצל את המסלולים, המולטי יכול להיות מסלול משלו ששומר על הקלסיות של גירס והסינגל הולך בכיוון חדש. אולי אפילו להפריד אותם לחלוטין, שהמולטי יהיה GaaS שחיי ומתעדכן לנצח בזמן שהסינגל בלבד יהיה גירס 6, 7 ו-8. אתה לא יכול להחזיק את הסינגל מאחור רק כי המולטי סופר מלוטש, ביחוד בתקופה החדשה ש-GP מביא עלינו שמאפשר לעשות דרכי הפצה פחות קונבנציונליות. אני יכול לדמיין עולם שבו הסינגל הוא אירוע שחרור בפני עצמו שמזכיר יותר GOW בזמן שהמולטי הוא משהו המשכי שרץ לנצח ובכל שחרור של גירס חדש מקבל את השדרוג המנוע המתבקש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3727
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי swym » 31 מאי 2021, 18:31

bling כתב:בכל אופן הייתי שמח לעוד פידבקים האם אני באמת פספסתי פה ולסדרת AC לדורותיה יש מערכות קרב עם אנימציות מעולות או שזה מרגיש די גרוע מבחינת אנימציות גם דרך ווידאו כמו שאני חושב?

פספסת פה. על מכניקות הקרב של כל משחק ומשחק אפשר להתווכח הרבה, אבל האנימציות של AC בכל דור של המנוע נמצאות בטופ של הז'אנר שלהן.

Laskin כתב:כן, תביא

אני מקווה שאתה לא מחזיק את האוויר בריאות עד שהוא יביא משהו. יש כנראה יותר סיכוי שנגיע קודם להיפר-אינפלציה של הדולר ברמות שבהן דמות במשחק מכות תעלה מליון דולר :D

bling כתב:אני מקווה שהעתיד של הגיימינג זה לא נטפליקס שמלא בתוכן בינוני וצריך לברור בפינצטה משהו ראוי

אני לא הייתי חושש, כי כבר היום הגיימינג מלא בתוכן בינוני וצריך לברור בפינצטה משהו ראוי. הרי רק בסטים יוצאים בכל שבוע משהו כמו 150-200 משחקים - החכמה הגדולה היא למצוא את האלגוריתם שידע לבחור עבורך בפינצטה את המשחקים שהכי תרצה לשחק.
וחוץ מזה, נטפליקס היא אחת מהחברות שהכי דוחפות את תקציבי ההפקה של עולם הטלוויזיה כלפי מעלה: סדרות כמו הוויצ'ר כבר תוקבצו ב-10 מליון דולר לפרק, והאחים רוסו קיבלו מהם צ'ק פתוח של 200 מליון דולר עבור לסרט הבא שלהם. שינוי מודל עסקי לא הולך פתאום לצמק את תקציבי ההפקה ואולי אפילו להיפך - אתה הרי רוצה שתמיד יהיו לך כמה מהשמות הכי גדולים וההפקות הכי בומבסטיות בקנה בשביל לשמור על ההייפ ועל המנויים שלך.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 31 מאי 2021, 20:52

DrKeo כתב:תמיד אפשר לפצל את המסלולים, המולטי יכול להיות מסלול משלו ששומר על הקלסיות של גירס והסינגל הולך בכיוון חדש. אולי אפילו להפריד אותם לחלוטין, שהמולטי יהיה GaaS שחיי ומתעדכן לנצח בזמן שהסינגל בלבד יהיה גירס 6, 7 ו-8. אתה לא יכול להחזיק את הסינגל מאחור רק כי המולטי סופר מלוטש, ביחוד בתקופה החדשה ש-GP מביא עלינו שמאפשר לעשות דרכי הפצה פחות קונבנציונליות. אני יכול לדמיין עולם שבו הסינגל הוא אירוע שחרור בפני עצמו שמזכיר יותר GOW בזמן שהמולטי הוא משהו המשכי שרץ לנצח ובכל שחרור של גירס חדש מקבל את השדרוג המנוע המתבקש.

כן, זו גם אופציה לגיטימית. פשוט נראה לי ששינויים מרחיקי לכת במכניקות יקרו רק אחרי 6, אולי במסגרת ספינאוף או משהו. היקום של גירס די רחב והטרילוגיה הנוכחית בחרה לטפל בסטינג ממש meh.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 21:08

BiA כתב:
DrKeo כתב:תמיד אפשר לפצל את המסלולים, המולטי יכול להיות מסלול משלו ששומר על הקלסיות של גירס והסינגל הולך בכיוון חדש. אולי אפילו להפריד אותם לחלוטין, שהמולטי יהיה GaaS שחיי ומתעדכן לנצח בזמן שהסינגל בלבד יהיה גירס 6, 7 ו-8. אתה לא יכול להחזיק את הסינגל מאחור רק כי המולטי סופר מלוטש, ביחוד בתקופה החדשה ש-GP מביא עלינו שמאפשר לעשות דרכי הפצה פחות קונבנציונליות. אני יכול לדמיין עולם שבו הסינגל הוא אירוע שחרור בפני עצמו שמזכיר יותר GOW בזמן שהמולטי הוא משהו המשכי שרץ לנצח ובכל שחרור של גירס חדש מקבל את השדרוג המנוע המתבקש.

כן, זו גם אופציה לגיטימית. פשוט נראה לי ששינויים מרחיקי לכת במכניקות יקרו רק אחרי 6, אולי במסגרת ספינאוף או משהו. היקום של גירס די רחב והטרילוגיה הנוכחית בחרה לטפל בסטינג ממש meh.

מה שקורה עכשיו זה טרילוגיה? אפילו לא ידעתי שזה הוכרז ככזה. בכל מקרה אני לא חושב שבגלל שנמצאים באמצע טרילוגיה אי אפשר לבצע שינויים מהותיים בלב של הגיימפליי ומבנה המשחק. אם הקואליציה מקבלת 4 שנים או אפילו יותר, אני מצפה מהם קצת יותר מעוד גירס בגרפיקה ממש יפה. כלומר הם יכולים לעשות את זה, אבל יהיה להם עוד סינגל ״בסדר״. הייתה תקופה שגירס היה החוד חנית של התעשיה, היום הוא כבר יותר מדי שנים על טייס אוטומטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 31 מאי 2021, 21:12

זה בהחלט לא מחייב,בייחוג כשמסתכלים על מה שMS עשתה עם היילו ובמקום היילו 6 מסורתי הלכה לכיוון של משהו הרבה יותר אמביציוזי,סוג של סופט ריבוט,אפשר לעשות את זה גם עם גירס,בייחוד כשהפורמולה אחרי האחרון כבר מרגישה כמו משהו שמאוד מיצה את עצמו,אפילו שגירס 5 היה מוצלח יותר מהיילו 5 ויש פחות הצדקה אולי לשינוי דרסטי בעקבותיו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 מאי 2021, 22:02

Uncle Pey'j כתב:זה בהחלט לא מחייב,בייחוג כשמסתכלים על מה שMS עשתה עם היילו ובמקום היילו 6 מסורתי הלכה לכיוון של משהו הרבה יותר אמביציוזי,סוג של סופט ריבוט,אפשר לעשות את זה גם עם גירס,בייחוד כשהפורמולה אחרי האחרון כבר מרגישה כמו משהו שמאוד מיצה את עצמו,אפילו שגירס 5 היה מוצלח יותר מהיילו 5 ויש פחות הצדקה אולי לשינוי דרסטי בעקבותיו.

אני מסכים, ואני חושב שזה גם נדרש. מבאס לראות את גירס נמצא במקום שהוא שנים כבר בינוני. קצת סיכון לא יזיק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 01 יוני 2021, 02:24

DrKeo כתב:
BiA כתב:
DrKeo כתב:תמיד אפשר לפצל את המסלולים, המולטי יכול להיות מסלול משלו ששומר על הקלסיות של גירס והסינגל הולך בכיוון חדש. אולי אפילו להפריד אותם לחלוטין, שהמולטי יהיה GaaS שחיי ומתעדכן לנצח בזמן שהסינגל בלבד יהיה גירס 6, 7 ו-8. אתה לא יכול להחזיק את הסינגל מאחור רק כי המולטי סופר מלוטש, ביחוד בתקופה החדשה ש-GP מביא עלינו שמאפשר לעשות דרכי הפצה פחות קונבנציונליות. אני יכול לדמיין עולם שבו הסינגל הוא אירוע שחרור בפני עצמו שמזכיר יותר GOW בזמן שהמולטי הוא משהו המשכי שרץ לנצח ובכל שחרור של גירס חדש מקבל את השדרוג המנוע המתבקש.

כן, זו גם אופציה לגיטימית. פשוט נראה לי ששינויים מרחיקי לכת במכניקות יקרו רק אחרי 6, אולי במסגרת ספינאוף או משהו. היקום של גירס די רחב והטרילוגיה הנוכחית בחרה לטפל בסטינג ממש meh.

מה שקורה עכשיו זה טרילוגיה? אפילו לא ידעתי שזה הוכרז ככזה. בכל מקרה אני לא חושב שבגלל שנמצאים באמצע טרילוגיה אי אפשר לבצע שינויים מהותיים בלב של הגיימפליי ומבנה המשחק. אם הקואליציה מקבלת 4 שנים או אפילו יותר, אני מצפה מהם קצת יותר מעוד גירס בגרפיקה ממש יפה. כלומר הם יכולים לעשות את זה, אבל יהיה להם עוד סינגל ״בסדר״. הייתה תקופה שגירס היה החוד חנית של התעשיה, היום הוא כבר יותר מדי שנים על טייס אוטומטי.

הם לא אמרו שזה טרילוגיה (הם מעדיפים "סאגה") אבל אני חושב שהכוונה היא לסגור את הסיפור של הרביעיה החדשה, אולי להיפטר ממרקוס ולשלב גם את הצוות של הייבבאסטרס באיזושהי צורה, הכל כבר בגירס 6. אולי אני טועה. לגבי השאר אני מסכים.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 יוני 2021, 12:15

ראיתי את הגיימפליי של הורייזון על הטלוויזיית 4K, וואלה בהחלט משפר את הרושם. השיפור במודל שלה מאוד ברור, היא באמת נראית CGI שכזה, רמה מעל כל מודל אחר בעולם פתוח לטעמי.

מעניין איך זה יעבור לפס4, יש פה שיפורי תאורה שלדעתי רמה מעל מה שהדור הקודם מסוגל לו.

כמובן שיש גם אלמנטים של קרוס ג'ן וזה אכן קרוס ג'ן אבל הוא בצד הגבוה של קרוס ג'ן ולטעמי ההבדלים יהיו ברורים יחסית.

מבחינת יופי אני לא חושב שהוא נופל ממש מראצ'ט, לא יודע מה זה אומר על הורייזון או על ראצ'ט עצמו אבל כן.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4958
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 01 יוני 2021, 12:28

ראטצ'ט עמוס יותר, ביחוד בסקשן ההוא של העיר עם כמות היסטרית של כלי רעב מעופפים,לא רואים עומס כזה בהורייזון אלא בעיקר גאומטריה ו-LOD גבוהים מאוד.
יש כמובן גם את עניין המעבר המהיר בין עולמות בראטצ'ט שכנראה לא אפשרי בכלל בהורייזון בגלל השורשי קרוס-ג'ן שלו-בשביל ההשוואה לראטצ'ט, אני לא חושב שנוכל לטוס על פני המפה בהורייזון.
ברמת הפרזנטציה בלבד,הורייזון לטעמי לפחות יותר מרשים מראצ'ט,ואם להתבסס על ניסיון עבר,הבילד הסופי של המשחק צפוי להיראות אפילו יותר טוב.

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 יוני 2021, 12:41

ומצד שני, ראצ׳ט אינו עולם פתוח עם כל מה שזה כולל, אז ההשוואה לא ממש נכונה לדעתי, זה בלתי הוגן בעליל להשוות, אפילו אם העולמות השונים בראצ׳ט לא קטנים בכלל.
באופן אישי הורייזון יותר מרשים אותי מבחינת איזה יופי אני רואה בעיניים, לפחות בחלקים מסויימים של הדמו הזה, מאשר ראצ׳ט שהוואו פקטור שלו מגיע מהקטע של העולמות שקופצים ביניהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2021, 12:49

ראצ'ט יותר מרשים גרפית מהורייזן, ביחוד אם נצלול לאלמנטים ספציפים במנוע ואיך הם פועלים ונראים, ראצ'ט ינצח פחות או יותר בכל קטגוריה. אבל הורייזן קרוס-ג'ן ועולם פתוח כך שזאת באמת לא השוואה הוגנת. ואפילו אם ראצ'ט לא מנצל את המעבד עד הסוף כי הוא מאפשר מצב 60FPS, גם חצי מעבד פס5 הוא יותר מפי 2 מהמעבד המעפן ש-HFW מוגבל אליו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24457
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 יוני 2021, 12:54

אני ממש ממש לא חושב שזה נכון.
במודלים הוא לא ינצח, בפירוט הסביבה הוא לא ינצח, בצמחיה הוא לא ינצח (ואף יושפל, לדעתי), העובדה שאין בו מזג אוויר דינמי או יום-ולילה זה גם פרט טכני (ומשמעותי, תחשוב שבטח יש עולמות בראצ'ט שתמיד נראים אותו דבר, בהורייזון זה משתנה דרמטית בין יום ללילה)... גם לגבי אפקטים כמו עננים, עשן וכו' אני לא בטוח שהוא מנצח.
לראצ'ט יש את יתרון הRT והסוויץ' בין עולמות, יש מלא דברים שקורים על המסך וזה ממש מגניב אבל אני לא חושב שאם נצלול לכל קטגוריה הוא ינצח, אפילו לא קרוב האמת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42439
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא E3 2021 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 יוני 2021, 13:04

Laskin כתב:אני ממש ממש לא חושב שזה נכון.
במודלים הוא לא ינצח, בפירוט הסביבה הוא לא ינצח, בצמחיה הוא לא ינצח (ואף יושפל, לדעתי), העובדה שאין בו מזג אוויר דינמי או יום-ולילה זה גם פרט טכני (ומשמעותי, תחשוב שבטח יש עולמות בראצ'ט שתמיד נראים אותו דבר, בהורייזון זה משתנה דרמטית בין יום ללילה)... גם לגבי אפקטים כמו עננים, עשן וכו' אני לא בטוח שהוא מנצח.
לראצ'ט יש את יתרון הRT והסוויץ' בין עולמות, יש מלא דברים שקורים על המסך וזה ממש מגניב אבל אני לא חושב שאם נצלול לכל קטגוריה הוא ינצח, אפילו לא קרוב האמת.

ראצ'ט ינצח כמעט בכל אלמנט אפשרי של המנוע, צל, השתקפות, תאורה, DOF, MB, מערכת אנימציה, הדחיסות שעל המסך.. כמעט בכל קטגוריה. וכן, להורייזן יש יתרונות משלו אבל הם גם מחוברים ישירות לחסרונות שהוא סובל מהם -> העולם הפתוח. התאורה בו כנראה דינאמית יותר, העולם בו כנראה גדול יותר והעומס על ה-CPU והזיכרון בכדי לתחזק את העולם הזה הוא כבד יותר. מעבר לזה האחד מנסה לעשות גרפיקה ראליסטית (או היפר ראליסטית) והשני מנסה לעשות אנימציה לילדים כך שההשוואה בינהם רק נעשת קשה יותר. אבל אם נפרק את שני המנועים האלה לרכיבים שלהם ונסתכל בצורה קרה על איך כל אחד עושה אור ווליומטרי, איך כל אחד עושה הצללה, איך כל אחד עושה תאורה או איך כל אחד עושה השתקפות, אז אין לי ספק שראצ'ט לוקח כמעט בכל קטגוריה.

ואתה יודע מה? אני מוכן להתווכח אפילו על איכות המודלים. ראצ'ט מכוון לאנימציה והורייזן לראליזם, זה נכון, אבל בראצ'ט באמת שאני לא יכול לחשוב על אלמנט אחד במודל שאפשר לשפר. הוא פשוט הוצאה לפועל מושלמת של חזון האמן.
תמונה

זה לא שאני בא לרדת פה על המודלים בהורייזן, הם מדהימים, אני פשוט לא חושב שיש מה לבוא בתלונות למודלים בראצ'ט כאילו זה תחום שהוא נופל בו. כי הוא, המודלים בראצ'ט הם די מושלמים.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים