glass man כתב:חבל, זה לא המשחק הזה שהוא סוג של באטל רויאל של מירוצים מיבויסופט? ציפתי לזה. אבל ממה שאתה אומר לאסקין זה נשמע מקרה קלאסי של "תפסת מרובה לא תפסת" חבל
"
מצד שני, יש כאלה שאהבו:
זה נכון לגבי כל משחק בהסטוריה אבל אני גם לא שיחקתי בו שעות ארוכות, יכול להיות ששללתי מוקדם מדי ויש בו עומק מסויים שלא נחשפתי אליו, גם מ״סקוואדרונס״ האחרון לא נהנתי בכלל והרבה אהבו והוא נחשב למשחק טוב בתחומו, אבל הוא מז׳אנר שאני גם ככה פחות מתחבר אליו בדרך כלל, לעומת זאת משחקי אקסטרים אני כן מאוד אהבתי, וזה פשוט לא הרגיש לי טוב.
טוב, התקדמתי קצת בהולונייט ואני מבין קצת מהתלונות שקראתי פה עכשיו, למשל שלפעמים הספסלים קצת רחוקים מאיזה בוס/מיניבוס ואז לעשות את כל הדרך מבאס קצת, אבל בינתיים זה לא היה מספיק מעצבן כדי שאפסיק לשחק. היה איזה בוס שעשה לי חיים קשים קצת, נראה לי שאני הגעתי אליו טיפה מוקדם מדי, אבל אחרי איזה 8-10 נסיונות הצלחתי לעבור אותו. עברתי לשחק עם כפתורי החיצים ולא עם הסטיק כי זה הרבה יותר מדוייק עבורי, כל הקטע של להרביץ למטה הרבה פחות עקבי לי עם הסטיק, גם אתם שיחקתם ככה?
בכל אופן הגעתי רק עכשיו לnailsmith או איך שלא קוראים לו, אבל כל הכסף שלי בבנק, בפעם הבאה אוציא אותו ואשדרג, מקווה שזה באמת יקל עליי. אני מאוד מאוד מהנה מהמשחק בינתיים.
90% מהפעמים יש ספסלים יותר קרובים לבוס/מיניבוס. וגם אם זה לא ממש בפתח שלו, זה לא מאוד רע, כי צריך להרוויח מהספיריט או איך שקוראים לנוזל הלבן הזה שמשמש להחלמה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch ?
טוב החלטתי לנטוש את Alien: Isolation ואני יסביר למה בהתחלת המשחק ,זה מצוין יש איזון בין רמת הפחד לכמה סכנה יש באמת ,מתקדמים במשחק פוחדים רוב הזמן אבל לא נתקלים יותר מידי בסכנה אמיתית ,רק פה ושם במיוחד ברמה הקלה
בהמשך יש יותר סכנה אבל לא כזה נוראי אבל הגעתי לשלב במשחק שכל הזמן יש סכנה וזה מתסכל מאוד במיוחד שזה ברמה הקלה החיזר מסתובב כל הזמן באזור משחק קטן ,ואם הוא רואה אותכם זה מוות מידי ,אין צעק פוינט רגילים במשחק אז צריך לשמור יתקדמות רק בנקודות שמירה ,הפחד יתחלף בתיסכול ,וזה ברמה הקלה
אם יחסית בהתחלה החיזר מופיע מסתתרים והוא הולך עכשיו זה ממש לא ככה למרות שזאת רמה קלה לפעמים הוא מוצא אותכם גם במסתור
זה לא משחק אקשן ,אין אפשרות להרוג אותו בקיצור במקום ההתחלה המצוינת ,זה אפך למשחק מתסכל שמתקדמים בקצב של חילזון, רק כי תקעו אותו כל הזמן באזור של השחקן
בקיצור החלטתי ליסתכל על סירטוני המעבר ביוטיוב במקום חבל כי חלק מהמשחק מצוין
Klayman כתב:90% מהפעמים יש ספסלים יותר קרובים לבוס/מיניבוס. וגם אם זה לא ממש בפתח שלו, זה לא מאוד רע, כי צריך להרוויח מהספיריט או איך שקוראים לנוזל הלבן הזה שמשמש להחלמה.
כן, זן הבחירה שעשו, לדעתי היה יותר נח לעשות את זה שאתה מתחיל עם חצי מיכל מלא או משהו, גם ככה בדרך לבוס הזה היו לי 2 עמדות שממלאות את הנוזל הזה, וצמוד לספסל היה מעיין כזה שממלא אותו, משמע - לא הייתי צריך להרוג אף אחד או לפחד להפגע בדרך, זה סתם בזבוז מוחלט של זמן שקצת מתסכל, מקווה שלא יהיו עוד הרבה מקרים כאלה.
Klayman כתב:90% מהפעמים יש ספסלים יותר קרובים לבוס/מיניבוס. וגם אם זה לא ממש בפתח שלו, זה לא מאוד רע, כי צריך להרוויח מהספיריט או איך שקוראים לנוזל הלבן הזה שמשמש להחלמה.
כן, זן הבחירה שעשו, לדעתי היה יותר נח לעשות את זה שאתה מתחיל עם חצי מיכל מלא או משהו, גם ככה בדרך לבוס הזה היו לי 2 עמדות שממלאות את הנוזל הזה, וצמוד לספסל היה מעיין כזה שממלא אותו, משמע - לא הייתי צריך להרוג אף אחד או לפחד להפגע בדרך, זה סתם בזבוז מוחלט של זמן שקצת מתסכל, מקווה שלא יהיו עוד הרבה מקרים כאלה.
לא'דע.. כבר עבר המון זמן מאז ששיחקתי בו - אבל לא זוכר שזה הפריע לי במיוחד תוך כדי. אני גם 99% משוכנע שלא כל פעם יהיו לך שתי עמדות + מעיין כל פעם (יותר סביר שיהיה כמעט כלום). המשחק לא הולך ונהיה קל יותר, יו נואו. הרבה פעמים גם חלק מהאויבים, עושים מעין ''מיני צעדים'' של הבוס/מיני בוס, ככה שאתה מתרגל אותם בלי לחשוב. זה שכרגע אין לך יותר מדי איום מסביב, לא אומר הרבה..בקיצור, אתה שופט אותו יותר מדי לחומרה בשביל ההתחלה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch ?
בכלל לא לחומרה, זו ההערה היחידה שיש לי על המשחק כרגע, וכמו שאמרתי - זה לא היה מספיק גרוע כדי לתסכל אותי לגמרי, פשוט הוסיף קצת "באסה" כשאני מת, במקום סתם "נו מילא". ברור לי שזה לא הולך להיות קל יותר וברוב הספסלים כמובן שאין מעיין צמוד ו-2 עמדות מילוי, אבל בדיוק בגלל זה אני חושב שהמיקום של הספסל הכי קרוב היה קצת רחוק מדי והוביל להכפלת הזמן שייקח לי להגיע לבוס בלי שום סיבה טובה.
אתה זוכר אם השתמשת בסטיק או בכפתורי החיצים? האגודל השמאלי שלי עדיין כואב מהריצה אתמול
כל הכבוד לך, אני ממש לא מרגיש מדוייק עם הסטיק... מצד שני לא מספיק מהיר עם הDPAD. מצד שלישי, קונור מקגרגור אמר פעם שדיוק חשוב יותר ממהירות וכח מצד רביעי הוא בעיקר הפסיד מאז :/
BIA: אחרי כל המחמאות שלך ושל דודי, אי אפשר כבר להתעלם מהמשחק הזה! אנסה להגיע אליו לפני סוף השנה זה בטוח לאסקין: גם לי הDpad מרגיש הכי מדויק, כולל במשחק הזה, אבל אני בכלל לא מבין איך אפשר לשחק משחקי 2D/2D.5 עם אנאלוג סטיק, זה פתח לכל input errors שלא התכוונת אליהם האנלוג סטיק.
Laskin כתב:
Klayman כתב:
glass man כתב:חבל, זה לא המשחק הזה שהוא סוג של באטל רויאל של מירוצים מיבויסופט? ציפתי לזה. אבל ממה שאתה אומר לאסקין זה נשמע מקרה קלאסי של "תפסת מרובה לא תפסת" חבל
"
מצד שני, יש כאלה שאהבו:
זה נכון לגבי כל משחק בהסטוריה אבל אני גם לא שיחקתי בו שעות ארוכות, יכול להיות ששללתי מוקדם מדי ויש בו עומק מסויים שלא נחשפתי אליו, גם מ״סקוואדרונס״ האחרון לא נהנתי בכלל והרבה אהבו והוא נחשב למשחק טוב בתחומו, אבל הוא מז׳אנר שאני גם ככה פחות מתחבר אליו בדרך כלל, לעומת זאת משחקי אקסטרים אני כן מאוד אהבתי, וזה פשוט לא הרגיש לי טוב.
אולי באמת קליימן שווה לתת לזה צאנס. אני מודה שעוד לפני שלאסקין כתב את הרשמים שלו, היה לי חשש שיוביסופט אולי לא יצליחו עם המשחק הזה כי הם הולכים על כך כך הרבה סוגי אקסטרים שונים במשחק אחד, אבל גם מאוד סיקרן אותי כל אספקט ה"כאילו באטל רויאל" של 1 נגד 64 שחקנים חבל שלא ניסיתי את הבטא בעצמי. בכל מקרה מה שאני מנסה לומר זה שלאסקין פשוט בא ואימת לי את החששות שהיו לי מימלא לגבי חוסר עומק וכו' אבל בטח שווה לבדוק רשמים נוספים.
אני אראה את הרשמים שהבאת ולמזלי אני בטוח שיוביסופט עוד יעשו Free Trial למשחק במשך החיים שלו, אז בטח יהיה צאנס לנסות את זה.
אני בבוס האחרון של Grime. שמעו, המשחק הזה פשוט תפס אותי. מאוד נהנתי ממנו. הוא לא משחק של 10, אבל הוא בשקט משחק של 8.5 ואפילו קצת יותר לחובבי הז'אנר. הוא לא קשה מדי (לדעתי קל מHK), ולמרות שעולם המשחק שלו רחב מאוד, הוא לא מתקרב לגודל של HK (לפחות בתחושה שלי.. אולי מבחינת קמ''ר אני טועה), אבל הוא מרגיש מעולה. כל Biom עם חיים, עיצוב, אויבים ומוזיקה משלה - פשוט תענוג. עד הבוס האחרון אני על בערך 18 וחצי שעות (אני משחק קצת לאט, אולי אחרים יסיימו מהר ממני).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch ?
מה שמסקרן אותי במשחק הזה, מעבר לישראליותו. זה העיצוב המדהים של הסביבות והאויבים הכול מיוחד, אפל בצורה מיוחדת. אני מקווה שהפס קול עומד בסטנדרטים הגבוהים האלה.
הפסקול מצויין (יכול להקשיב לו ביוטיוב)! ובדיוק סיימתי אותו מוקדם יותר היום.. הבוס האחרון די קשוח, אבל שוב, כמו בכל המשחק, לגמרי בר ביצוע. משחק מצוין, בטח כתוצר ראשון של הצוות הזה. ממתין לראות מה הם יעשו עוד.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch ?
kririn כתב:טוב החלטתי לנטוש את Alien: Isolation ואני יסביר למה בהתחלת המשחק ,זה מצוין יש איזון בין רמת הפחד לכמה סכנה יש באמת ,מתקדמים במשחק פוחדים רוב הזמן אבל לא נתקלים יותר מידי בסכנה אמיתית ,רק פה ושם במיוחד ברמה הקלה בהמשך יש יותר סכנה אבל לא כזה נוראי אבל הגעתי לשלב במשחק שכל הזמן יש סכנה וזה מתסכל מאוד במיוחד שזה ברמה הקלה החיזר מסתובב כל הזמן באזור משחק קטן ,ואם הוא רואה אותכם זה מוות מידי ,אין צעק פוינט רגילים במשחק אז צריך לשמור יתקדמות רק בנקודות שמירה ,הפחד יתחלף בתיסכול ,וזה ברמה הקלה אם יחסית בהתחלה החיזר מופיע מסתתרים והוא הולך עכשיו זה ממש לא ככה למרות שזאת רמה קלה לפעמים הוא מוצא אותכם גם במסתור זה לא משחק אקשן ,אין אפשרות להרוג אותו בקיצור במקום ההתחלה המצוינת ,זה אפך למשחק מתסכל שמתקדמים בקצב של חילזון, רק כי תקעו אותו כל הזמן באזור של השחקן בקיצור החלטתי ליסתכל על סירטוני המעבר ביוטיוב במקום חבל כי חלק מהמשחק מצוין
בדיוק כמוך, שוקל לוותר על המשחק ודי חבל לי. זה משחק עם אווירה מטורפת שממש בא לי לסיים, אבל הוא מתחיל להתיש בשלב די מוקדם של המשחק. חסר לי במשחק כמו אפשרות להתמודדות קצת יותר אלימה מאשר כל הזמן להתחמק ולהסתתר, כמו בדיסהונרד שיש אפשרות לפעול בדרך אלימה בנוסף לstealth, במיוחד לאור העובדה שיש גישה לכלי נשק בשלב די מוקדם של המשחק.
בנוסף לנוסע השמיני, אני סוף סוף מספיק חזק ובטוח בעצמי להיכנס למבוך הסופי של darkest dungeon, אני משחק במשחק און ואוף כמעט חצי שנה, משחק סזיפי אבל קשה לי להפסיק איתו...
kririn כתב:טוב החלטתי לנטוש את Alien: Isolation ואני יסביר למה בהתחלת המשחק ,זה מצוין יש איזון בין רמת הפחד לכמה סכנה יש באמת ,מתקדמים במשחק פוחדים רוב הזמן אבל לא נתקלים יותר מידי בסכנה אמיתית ,רק פה ושם במיוחד ברמה הקלה בהמשך יש יותר סכנה אבל לא כזה נוראי אבל הגעתי לשלב במשחק שכל הזמן יש סכנה וזה מתסכל מאוד במיוחד שזה ברמה הקלה החיזר מסתובב כל הזמן באזור משחק קטן ,ואם הוא רואה אותכם זה מוות מידי ,אין צעק פוינט רגילים במשחק אז צריך לשמור יתקדמות רק בנקודות שמירה ,הפחד יתחלף בתיסכול ,וזה ברמה הקלה אם יחסית בהתחלה החיזר מופיע מסתתרים והוא הולך עכשיו זה ממש לא ככה למרות שזאת רמה קלה לפעמים הוא מוצא אותכם גם במסתור זה לא משחק אקשן ,אין אפשרות להרוג אותו בקיצור במקום ההתחלה המצוינת ,זה אפך למשחק מתסכל שמתקדמים בקצב של חילזון, רק כי תקעו אותו כל הזמן באזור של השחקן בקיצור החלטתי ליסתכל על סירטוני המעבר ביוטיוב במקום חבל כי חלק מהמשחק מצוין
בדיוק כמוך, שוקל לוותר על המשחק ודי חבל לי. זה משחק עם אווירה מטורפת שממש בא לי לסיים, אבל הוא מתחיל להתיש בשלב די מוקדם של המשחק. חסר לי במשחק כמו אפשרות להתמודדות קצת יותר אלימה מאשר כל הזמן להתחמק ולהסתתר, כמו בדיסהונרד שיש אפשרות לפעול בדרך אלימה בנוסף לstealth, במיוחד לאור העובדה שיש גישה לכלי נשק בשלב די מוקדם של המשחק.
בנוסף לנוסע השמיני, אני סוף סוף מספיק חזק ובטוח בעצמי להיכנס למבוך הסופי של darkest dungeon, אני משחק במשחק און ואוף כמעט חצי שנה, משחק סזיפי אבל קשה לי להפסיק איתו...
ראיתי סירטונים של המשך המשחק ביוטיוב זה בגדול עוד מאותו הדבר ,רק נהיה אפילו יותר מעצבן במקום לשמור על תחושת הפחד ,תוקעים לך את החיזר יותר מידי בלי הרבה אפשרות ליתמודד חוץ מליסתתר ,אבל גם אז כל פעם צריך להגיע לנקודות שמירה כי אין צקפוינט נורמלים
עם היו שומרים על המבנה של תחילת המשחק זה היה טוב בהרבה ,שהחיזר יכול להגיע מכל מקום ,אבל לא נישאר הרבה ,שהתחילו לתקוע לך את החיזר כל הזמן ,זה כמו לעבוד מתחת לבוס מעצבן בעבודה ,כיף זה לא ,גם לא מפחיד מתסכל