משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוגוסט 2013, 10:51

מה כוונה איך להגיד להם "לא"? זו העבודה שלהם. הם צריכים להוציא משחק טוב. זה אומר שלפעמים הם צריכים להלחם נגד המפיצה ולדעת להסביר למה "תעשו את זה כמו COD" זו לא עצה טובה במיוחד כשהם מפתחים את ביושוק החדש, או את אלדר סקרולס.
יש מפתחים יותר מצליחים בתעשייה, שבאמת יכולים להגיד למפיצות לא. קן לווין עושה את זה. המקימים של IW עשו את זה לאקטיוויז'ן ופשוט עזבו ולפני כן הם עשו את זה לEA ופשוט עזבו.

אין ספק שיש עליהם המון לחץ מכיוון המפיצה. זה לא אומר שהם צריכים להרים ידיים ולעשות מה שאומרים להם. אם הם לא נלחמים לפתח את המשחק כמו שהם רוצים, אז הם לא מפתחים טובים מספיק.
מפתחים טובים יודעים לשכנע את הבוסים שלהם, שמה שהם עושים זה הדבר הנכון. מפתחים פחות טובים, יודעים לעשות את זה פחות.

הזכרת בערך את האולפנים היחידים שבאמת יכולים לעמוד מול המפיצה. לא הבנתי, אתה מאשים אולפנים פחות מוכרים ושלא התמזל מזלם לפתח משחק שמוכר עשרות מיליוני עותקים בכך שהם מקבלים אי אילו הכתבות מהמפיצה ומהמעסיקה שלהם? מה אתה רוצה שהם יגידו? אין להם שום leverage לעשות כלום. ברגע שהם ישאלו שאלות וינסו להתנגד המפציה תגיד להם לשבת בשקט כי המפיצה מממנת את המשחק ואם לאולפן הזה יש השגות אז הם יכולים ללכת להעסיק צוות אחר שיעשה את המשחק ועל הדרך לפטר או להשעות חלק מהעובדים באולפן שבבעלותם (אם לא פשוט לסגור אותו לחלוטין).

אתה צריך להאשים את המפיצה שמתערבת בתהליך ואנשים שאין להם ידע בעיצוב משחקים כופים דברים על פי טרנדים בשוק ופוקוס טסטינג. לא שזה אומר שהמפתחים עצמם לא מקבלים החלטות מפוקפקות.

--
לגבי רגישות למצבים, לפי מה שאני זוכר זה אחד מהנושאים הכאובים ביותר במשחקי גירס בו כפתור ה A עושה כל כך הרבה פעולות בסיטיואציות שונות שהרבה פעמים יוצא שאתה עושה פעולה שלא רצית ולא התכוונת לעשות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוגוסט 2013, 11:13

Nucleus_Dawn כתב:
אם הוא יהיה "לחץ על X כדי להמשיך" כמו המשחק המודרני Dishonored, אז אין מה לדאוג. מצד שני, הקטעים האלו שאתה מתאר, באמת מעצבנים לפעמים. זה לא הפריע לי בשלושת משחק COD ששיחקתי, אבל בדמו של קילזון, זה ממש עצבן אותי. כשלוקחים ממך את השליטה לשתי שניות, מזיזים את הדמות שלך והכל בשביל ללחוץ על כפתור של מעלית, זה זוועה.
לצערי, המשחק נראה פשוט רע, עד עכשיו. אני לא חושב שהוא יגיע לרמה של Dishonored.

אנחנו מדברים על שתי בעיות שונות. אתה מדבר על האנימציות הנוראיות שיש בKZ למשל בשביל כל פעולה שטותית שאתה עושה, כן, אני חייב להראות סופר מגניב כשאני לוחץ על כפתור! אני מדבר על זה שלוקחים פעולות שהיו חופשיות ונתונות לשליטת השחקן והפכו אותן ל"לחץ על X" בנקודה ספציפית, זאת לדעתי מחלה.
We're just normal men. We're just innocent men

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 13 אוגוסט 2013, 00:04

אני חושב שפה זה יהיה המקום הכי טוב לרשום את זה.

היום, אחרי צפייה באתר שאני די מעריך לקריאה על חומרה תפשה את עיני כתה שכותרה הוא "EA מקפיצה מחירים: 80 דולר למשחק לקונסולות של הדור הבא" אישית, אחרי קריאה של כתבה כזאת הייתי חייב להיכנס ולברר טיפה יותר מה הוא המקור והאם זהו אכן המצב. אחר כך, הבנתי יותר ויותר את הבורות וההטעיה של כותבי הכתבה. מסתבר שהכתבה שמסתמכת על כתבה של videogamer.com לקוחה מ- Q&A של game.co.uk על מחירי משחקי EA לפלטפורמת ה- xbox one. לפי ה- Q&A ה-RRP של המשחקים לדור הבא יעלה ב-5 ליש"ט. מרמה של 50 ליש"ט ל-55 ליש"ט שזה, שווה ערך ל- 80$. עד כאן די פשוט, לא?

כאן בעצם מגיע הבורות של כותבי הכתבה, ה-RRP כפי שהמון אנשים כאן יודעים בבריטניה הוא אינו המחיר לצרכן כך שאפילו ב-HMV ו-GAME בחנויות הפיזיות שלהם (יצא לי לקנות משם את גירס 3) מדובר במקסימום 40ליש"ט למעט פיפ"א שהוא יעלה 45 ליש"ט, וזה בלי לדבר על חנויות אונליין בהם זה יכול להיות אפילו 32-35 ליש"ט.

מלבד המחיר לצרכן ששונה מאוד מזה בארצות הברית ששם התמכור הוא אכן ה- MSRP של המשחקים לא דיברנו על ההיגיון העקום של כותבי המאמר, הרי לא יתכן שיהיה אפשר להשוות בין תמכור בין בריטניה לבין ארצות הברית, אם מדובר על עליה של 5 ליש"ט בבריטניה אזי מדובר גם על עלייה של 5 ליש"ט בארצות הברית, הלא כך? ככל הנראה מדובר על עלייה בארצות הברית של 10$ למשחק ל-70$, גם זה לא בטוח אבל ממש לא 80$.

יתרה מכך, כבר היום ה-RRP באירופה הוא 60 יורו שזה 80$ בקירוב, אז מי אמר שכבר היום לא מוכרים משחקים ב-80$? :)
די תמוה לראות כתבות שכתובות ברשלנות ובבורות.

http://hwzone.co.il/games/news/141650

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 אוגוסט 2013, 17:10

Kazz כתב:הזכרת בערך את האולפנים היחידים שבאמת יכולים לעמוד מול המפיצה. לא הבנתי, אתה מאשים אולפנים פחות מוכרים ושלא התמזל מזלם לפתח משחק שמוכר עשרות מיליוני עותקים בכך שהם מקבלים אי אילו הכתבות מהמפיצה ומהמעסיקה שלהם? מה אתה רוצה שהם יגידו? אין להם שום leverage לעשות כלום. ברגע שהם ישאלו שאלות וינסו להתנגד המפציה תגיד להם לשבת בשקט כי המפיצה מממנת את המשחק ואם לאולפן הזה יש השגות אז הם יכולים ללכת להעסיק צוות אחר שיעשה את המשחק ועל הדרך לפטר או להשעות חלק מהעובדים באולפן שבבעלותם (אם לא פשוט לסגור אותו לחלוטין).

אתה צריך להאשים את המפיצה שמתערבת בתהליך ואנשים שאין להם ידע בעיצוב משחקים כופים דברים על פי טרנדים בשוק ופוקוס טסטינג. לא שזה אומר שהמפתחים עצמם לא מקבלים החלטות מפוקפקות.

--
לגבי רגישות למצבים, לפי מה שאני זוכר זה אחד מהנושאים הכאובים ביותר במשחקי גירס בו כפתור ה A עושה כל כך הרבה פעולות בסיטיואציות שונות שהרבה פעמים יוצא שאתה עושה פעולה שלא רצית ולא התכוונת לעשות.


ברור שאני מאשים את המפיצה. הם אידיוטים והם עושים החלטות עסקיות אידיוטיות, עם היגיון של עוללים.
זה לא מוריד במאומה מהאחריות של המפתחת לעניין.

---

אתה זוכר לא נכון. השליטה בגירס ממש מצוינת. לא סתם היא הגדירה את מכאניקת המשחק הכי פופולארית של הדור. השליטה מושלמת. בניגוד לכמה וכמה משחקים שניסו להעתיק ממנה את מכאניקות המשחק, מדובר בסדרה עם שליטה מושלמת. בכל זאת, מדובר במשחקי פעולה מאוד מוצלחים. עם שליטה לא טובה ולא אחידה, הם לא היו כאלה.
השימוש החוזר בכפתור הA נעשה בצורה נהדרת. המשחק מאוד טוב בלזהות את הסיטואציה שלך ואת מה שאתה רוצה לעשות. קל מאוד לבחור בין להתגלגל למחסה שליד, ובין לקפוץ מעל מחסה. העובדה שאותו כפתור משמש גם לכניסה למחסה וגם לריצה, גם עוזרת מאוד לזרימה של הפעולה במשחק. מספיק פשוט לרוץ לכיוון מחסה והמשחק יודע שאתה מכוון להסתתר מאחוריו.
יש כל מיני בעיות בסדרת גירס (בעיקר בנוגע לסיפור), אבל השליטה בכל אחד מהמשחקים מהוקצעת, מלוטשת ועובדת ממש מושלם.

DrKeo כתב:אנחנו מדברים על שתי בעיות שונות. אתה מדבר על האנימציות הנוראיות שיש בKZ למשל בשביל כל פעולה שטותית שאתה עושה, כן, אני חייב להראות סופר מגניב כשאני לוחץ על כפתור! אני מדבר על זה שלוקחים פעולות שהיו חופשיות ונתונות לשליטת השחקן והפכו אותן ל"לחץ על X" בנקודה ספציפית, זאת לדעתי מחלה.


נדב, אני חושב שמדובר באותו הדבר. בדוגמא של קילזון, זה פשוט נעשה בצורה גרועה ובדוגמא של COD, זה נעשה בצורה טובה. ההבדל העיקרי בין השניים, הוא שבקילזון זה קורע אותך מהמשחק ונמשך יותר מדי זמן ובCOD זה אנימציה של חצי שניה. זה כמו אנימציה של להכנס למכונית. זה לא שפעם נכנסת למכונית, כי היית בתוכה באורך פלא והיום אתה לא מרגיש שאתה נכנס למכונית, בגלל שיש אנימציה שמראה אותך נכנס לתוכה.
זו דוגמא טובה של מפתחת שניסתה לעשות את המשחק "יותר COD" והוסיפה אלמנט אידיוטי וסתמי, שרק גורע מהמשחק.

אם זה היה נושא שאפשר להרוס טנק רק עם C4 (וזה נכון לCOD, אם אני לא טועה, רק לקמפיין), אז זו באמת מגבלה מיותרת. היא מיותרת רק במקרה שיש לך גם RPG במחסן הנשקים שלך וגם אם תשתמש בו, הטנק לא יושפע.
מצד שני, אני בהחלט מקבל אותה כדרך טובה ליצור סצינת אקשן מגניבה. משחק לינארי שרוצה שתעשה את דרכך לטנק, איננו פחות טוב ממשחק פחות לינארי שרוצה שתהרוס טנק ונותן לך כמה אפשרויות. הוא רק שונה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוגוסט 2013, 14:30

Nucleus_Dawn כתב:נדב, אני חושב שמדובר באותו הדבר. בדוגמא של קילזון, זה פשוט נעשה בצורה גרועה ובדוגמא של COD, זה נעשה בצורה טובה. ההבדל העיקרי בין השניים, הוא שבקילזון זה קורע אותך מהמשחק ונמשך יותר מדי זמן ובCOD זה אנימציה של חצי שניה. זה כמו אנימציה של להכנס למכונית. זה לא שפעם נכנסת למכונית, כי היית בתוכה באורך פלא והיום אתה לא מרגיש שאתה נכנס למכונית, בגלל שיש אנימציה שמראה אותך נכנס לתוכה.
זו דוגמא טובה של מפתחת שניסתה לעשות את המשחק "יותר COD" והוסיפה אלמנט אידיוטי וסתמי, שרק גורע מהמשחק.

אם זה היה נושא שאפשר להרוס טנק רק עם C4 (וזה נכון לCOD, אם אני לא טועה, רק לקמפיין), אז זו באמת מגבלה מיותרת. היא מיותרת רק במקרה שיש לך גם RPG במחסן הנשקים שלך וגם אם תשתמש בו, הטנק לא יושפע.
מצד שני, אני בהחלט מקבל אותה כדרך טובה ליצור סצינת אקשן מגניבה. משחק לינארי שרוצה שתעשה את דרכך לטנק, איננו פחות טוב ממשחק פחות לינארי שרוצה שתהרוס טנק ונותן לך כמה אפשרויות. הוא רק שונה.

זה שני דברים שונים לגמרי. יש פעולות תמיד תצטרך לעשות על ידי לחיצה על X, כלומר זה שצריך ללחוץ על X כדי ללחוץ על כפתור זה יהיה תמיד הרי זה לא שיש לך צורת שליטה אחרת עם המשחק. האם יש אנימציה ארוכה ואדירה או משעממת כשאתה עושה את זה? זה באמת לא משנה ולא הנושא. מה שאני מדבר עליו הוא כן דברים כמו הטנק. יש הבדל עצום בין "תהרוס את הטנק" לבין "לחץ X על הנקודה הזוהרת שעל הטנק". כשאני יכול בדאוס אקס לשים מוקש ולמשוך את הטנק אליו או לירות עליו RPG או לזרוק רימון לידו או להטמין C4 על חביות נפץ ולמשוך אותו לשם זה גורם לי להרגיש טיפה יותר חופש ולהרגיש שאני עשיתי משהו. ממש אין לי בעיה עם זה שיש משחקים כמו COD שאומרים "תלחץ X ליד הטנק" אבל זה מטריד כשזה זולג לכל המשחקים והופך לטרנד השולט בתעשיה לצורך תסרוט, לינאריות ומסדרוניות. ומה שאומרים כאן על THIEF, כלומר דברים כמו "תקפוץ איפה שנשים לך נקודה שאנחנו מרשים לך לקפוץ בה ורק בה" זה בדיוק אותו דבר, אפילו אם היו נותנים לי סתם לקפוץ בכל מקום ללא כל מטרה ורק באותם מקומות ספציפים הייתה לזה משמעות לפחות עדין הייתי מרגיש שאני עושה משהו ולא שהמשחק עושה את זה בשבילי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אוגוסט 2013, 14:41

DrKeo כתב:זה שני דברים שונים לגמרי. יש פעולות תמיד תצטרך לעשות על ידי לחיצה על X, כלומר זה שצריך ללחוץ על X כדי ללחוץ על כפתור זה יהיה תמיד הרי זה לא שיש לך צורת שליטה אחרת עם המשחק. האם יש אנימציה ארוכה ואדירה או משעממת כשאתה עושה את זה? זה באמת לא משנה ולא הנושא. מה שאני מדבר עליו הוא כן דברים כמו הטנק. יש הבדל עצום בין "תהרוס את הטנק" לבין "לחץ X על הנקודה הזוהרת שעל הטנק". כשאני יכול בדאוס אקס לשים מוקש ולמשוך את הטנק אליו או לירות עליו RPG או לזרוק רימון לידו או להטמין C4 על חביות נפץ ולמשוך אותו לשם זה גורם לי להרגיש טיפה יותר חופש ולהרגיש שאני עשיתי משהו. ממש אין לי בעיה עם זה שיש משחקים כמו COD שאומרים "תלחץ X ליד הטנק" אבל זה מטריד כשזה זולג לכל המשחקים והופך לטרנד השולט בתעשיה לצורך תסרוט, לינאריות ומסדרוניות. ומה שאומרים כאן על THIEF, כלומר דברים כמו "תקפוץ איפה שנשים לך נקודה שאנחנו מרשים לך לקפוץ בה ורק בה" זה בדיוק אותו דבר, אפילו אם היו נותנים לי סתם לקפוץ בכל מקום ללא כל מטרה ורק באותם מקומות ספציפים הייתה לזה משמעות לפחות עדין הייתי מרגיש שאני עושה משהו ולא שהמשחק עושה את זה בשבילי.


אתה פשוט מתאר משחקים מסוגים שונים. לא משחקים טובים יותר ופחות. דאוס אקס הוא משחק שונה לחלוטין מCOD וזה אחלה לגמרי.
ברור שהמשחק הכי פופולארי בהיסטוריה של התעשייה יעשה גלים ויגרום להרבה אחרים לנסות לחקות אותו. היתה תקופה שכולם חיקו את ההילוך האיטי של מקס פיין. היתה תקופה שכולם חיקו את דום. היתה תקופה שכולם חיקו את מריו. היתה תקופה שכולם חיקו את מגהמן. עכשיו כולם מחקים את COD.

מה שאתה מתאר, זה לא מה שקורה בThief. אתה יכול לקפוץ מכל קצה פלטפורמה שאתה רוצה. לא תמיד זה יעזור לך להתקדם. לפעמים תיפול ותצטרך לטפס שוב. לפעמים בטח תמות. זה לא שיש רק מקומות ספציפיים שבהם אפשר לקפוץ, כמו שיש מקומות ספציפיים בCOD שבהם אפשר להניח C4. אפשר לקפוץ מכל קצה פלטפורמה.
זה לא הפריע לאף משחק התגנבות להיות מאוד משמעותי, או לתת לשחקן שליטה. אין סיבה שהאלמנט הזה, באופן ספציפי, יפריע במקרה הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 13 אוגוסט 2013, 23:13

לא נשמע סביר מה שאתה אומר שחר... שכאשר יש קפיצה CONTEXT SENSITVE תוכל לקפץ מכל פלטפורמה... כלומר זה אפשרי אבל זה פשוט יביא אותך למצב פלטפורמינג כמו אנצ'רטד ואני מנחש שזה לא מה שמעריצי הסדרה (שאני לא ביניהם אז ממש לא איכפת לי לכאן או לכאן) רוצים לראות בREBOOT הזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 13 אוגוסט 2013, 15:46

swiss-the-engine כתב:לא נשמע סביר מה שאתה אומר שחר... שכאשר יש קפיצה CONTEXT SENSITVE תוכל לקפץ מכל פלטפורמה... כלומר זה אפשרי אבל זה פשוט יביא אותך למצב פלטפורמינג כמו אנצ'רטד ואני מנחש שזה לא מה שמעריצי הסדרה (שאני לא ביניהם אז ממש לא איכפת לי לכאן או לכאן) רוצים לראות בREBOOT הזה.


באנצ'רטד יש כפתור קפיצה ואתה יכול לקפוץ מתי שאתה רוצה ולא רק מקצה הפלטפורמה כמו שקאוטיק אומר על מה שיהיה ב thief (שאין לי מושג איך הוא הניח שזה המצב).

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 13 אוגוסט 2013, 23:55

bling כתב:
באנצ'רטד יש כפתור קפיצה ואתה יכול לקפוץ מתי שאתה רוצה ולא רק מקצה הפלטפורמה כמו שקאוטיק אומר על מה שיהיה ב thief (שאין לי מושג איך הוא הניח שזה המצב).

באמת? זכור לי שהקפיצה היא מה שמכניסה אותך לCOVER... אני זוכר לא נכון? זה לא כפתור הX שמכניס אותך לCOVER? ואם כן אז איזה כפתור הוא הקפיצה? משולש?

בכל אופן אבל זה לא משנה את הנקודה שניסיתי להעביר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 13 אוגוסט 2013, 15:56

swiss-the-engine כתב:באמת? זכור לי שהקפיצה היא מה שמכניסה אותך לCOVER... אני זוכר לא נכון? זה לא כפתור הX שמכניס אותך לCOVER? ואם כן אז איזה כפתור הוא הקפיצה? משולש?

בכל אופן אבל זה לא משנה את הנקודה שניסיתי להעביר.


עיגול מכניס אותך לקאבר,ב X אתה קופץ אם אני לא טועה אבל זו קפיצה נכה כזו שלא עושה הרבה,רק כשאתה מגיע לאיזור שאתה אמור לקפוץ פתאום הוא קופץ כמו איילה על סטרואידים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 13 אוגוסט 2013, 16:00

swiss-the-engine כתב:לא נשמע סביר מה שאתה אומר שחר... שכאשר יש קפיצה CONTEXT SENSITVE תוכל לקפץ מכל פלטפורמה... כלומר זה אפשרי אבל זה פשוט יביא אותך למצב פלטפורמינג כמו אנצ'רטד ואני מנחש שזה לא מה שמעריצי הסדרה (שאני לא ביניהם אז ממש לא איכפת לי לכאן או לכאן) רוצים לראות בREBOOT הזה.

זה יותר חמור מזה, קפיצה קונטקסט סנסטיב לדעתי אומר שיהיו נקודות ספציפיות שאם תצמד אליהן ותחלץ A זה יקפוץ בצורה אוטומטית למקום שהם רוצים להביא אותך כשאתה לא יכול ליפול או לעלות פלטפורמות בלי להתקע בקצה וללחוץ X בשביל לעבור את המכשול. משהו שדומה יותר למעבר COVER בגירס מאשר קפיצה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אוגוסט 2013, 02:57

bling כתב:
באנצ'רטד יש כפתור קפיצה ואתה יכול לקפוץ מתי שאתה רוצה ולא רק מקצה הפלטפורמה כמו שקאוטיק אומר על מה שיהיה ב thief (שאין לי מושג איך הוא הניח שזה המצב).


צודק. זה באמת נשמע הרבה יותר מוגבל, ממה שתיארתי:
I look to a nearby edge, and a prompt appears telling me I can jump across.


פלטפורמינג פשוט לא הולך להיות חלק מהדברים שמאתגרים במשחק הזה, כנראה.
בלי קשר לזה, הקטע הזה של כפתור שמופיע, בשביל לקפוץ, נשמע לי די מעפן. לא זוכר שראיתי משהו כזה באף משחק עד היום.
תמונה

MagmaJet
Trainee
הודעות: 165
הצטרף: 14 אפריל 2013, 08:11

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי MagmaJet » 15 אוגוסט 2013, 17:50

פלייסטיישן ויטה מקבל קילר לשנת 2014

תכירו את Playstaion Vita. Pets


סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי matangt8 » 15 אוגוסט 2013, 18:24

MagmaJet כתב:פלייסטיישן ויטה מקבל קילר לשנת 2014

תכירו את Playstaion Vita. Pets



לא!!!! פשוט לא! לא!!!!!
סוני אני רציתי אינפיימוס לויטה,GTA לויטה. לא רציתי 3DS חזק יותר!! :cry:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 16 אוגוסט 2013, 11:09

סרטון גיימפליי של 12 דקות של Dying Light,המשחק הבא של יוצרי Dead Island הדי מעפן:


זה יוצא לכל גם לדור הנוכחי וגם לבא,מן הסתם לפי הגראפיקה זו גרסת דור הבא אבל לא ידוע איזו פלטפורמה,נראה מצויין,המשחקים הקודמים שלהם היו די פושרים אבל הצליחו מסחרית ונראה שהם קיבלו תקציב גבוה יותר כי ההפקה פה נראית ברמה הרבה יותר טובה,צריך לשפר קצת את ה melee,לא מרגיש מספיק טוב במיוחד מבחינת התגובות של הזומבים,אבל חוץ מזה עושה רושם ממש טוב.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 אוגוסט 2013, 12:38

לדעתי זה נראה בן זונה!
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 16 אוגוסט 2013, 13:10

לדעתי צריך חוק שאוסר על משחקי זומבים בשנה הקרובה :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוגוסט 2013, 15:36

Klayman כתב:לדעתי צריך חוק שאוסר על משחקי זומבים בשנה הקרובה :P.


סוציאליסט מטונף!!!
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 16 אוגוסט 2013, 17:32

טריילר CGI חדש ל THIEF שמלמד אותנו שהמשחק מגיע בסוף פברואר 2014.

http://www.youtube.com/watch?v=WMT-EtVyozA

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 17 אוגוסט 2013, 01:47

Kazz כתב:טריילר CGI חדש ל THIEF שמלמד אותנו שהמשחק מגיע בסוף פברואר 2014.

http://www.youtube.com/watch?v=WMT-EtVyozA

מה שיותר מפתיע זה שבסוף הטריילר הופיעו הלוגואים של ה PS3 ו ה360 גם,זה לא אמור להיות דור הבא בלבד?

אני לא אהיה מופתע אם זה יוצא גם לדור הקודם,לא ראיתי ממנו שום דבר שאמור למנוע ממנו לרוץ על הקונסולות הישנות,יש משחקי cross gen שמרשימים ממנו פי כמה ונראים הרבה יותר תובעניים (אפילו האחרון שפרסמתי פה הרגע- Dying Light).

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 אוגוסט 2013, 18:00

מזמן נאמר שזה יוצא לדור הנוכחי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוגוסט 2013, 23:28

bling כתב:מה שיותר מפתיע זה שבסוף הטריילר הופיעו הלוגואים של ה PS3 ו ה360 גם,זה לא אמור להיות דור הבא בלבד?

אני לא אהיה מופתע אם זה יוצא גם לדור הקודם,לא ראיתי ממנו שום דבר שאמור למנוע ממנו לרוץ על הקונסולות הישנות,יש משחקי cross gen שמרשימים ממנו פי כמה ונראים הרבה יותר תובעניים (אפילו האחרון שפרסמתי פה הרגע- Dying Light).

הגרפיקה שלו מכוערת מדי בשביל להיות דור הבא בלבד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 17 אוגוסט 2013, 20:59

מה אתם רוצים לאמר לי שדמיינתי את זה? אני ממש בטוח שהוא הוכרז לדור הבא בלבד ושהמתחים קשקשו על כך שהם רצו לעשות דברים שאי אפשר היה על הדור הקודם,משהו בקשר לחלקות התנועה של הדמות,המשחקי תאורה,דברים שכביכול היו שאפתניים מדי עבור הפס3 וה 360.

כמובן שבפועל בהדגמות הגיימפליי הוא היה נראה לי אחד המכוערים שיוצאים על הדור הבא,ברמה שבסוף הדור יקחו תמונה ממנו וישוו למפלצת הגראפית של אותה תקופה כדי להראות עד כמה התקדמו מאז.
נו,עכשיו זה יותר הגיוני.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 אוגוסט 2013, 15:26

bling כתב:מה אתם רוצים לאמר לי שדמיינתי את זה? אני ממש בטוח שהוא הוכרז לדור הבא בלבד ושהמתחים קשקשו על כך שהם רצו לעשות דברים שאי אפשר היה על הדור הקודם,משהו בקשר לחלקות התנועה של הדמות,המשחקי תאורה,דברים שכביכול היו שאפתניים מדי עבור הפס3 וה 360.

כמובן שבפועל בהדגמות הגיימפליי הוא היה נראה לי אחד המכוערים שיוצאים על הדור הבא,ברמה שבסוף הדור יקחו תמונה ממנו וישוו למפלצת הגראפית של אותה תקופה כדי להראות עד כמה התקדמו מאז.
נו,עכשיו זה יותר הגיוני.


אני לא זוכר אם המפתחים אמרו משהו כזה (ואם כן, הם יצאו מעפנים נורא), אבל המשחק באמת הוכרז במקור רק לדור הבא ובE3 האחרון הוא הוכרז גם לקונסולות הדור הנוכחי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
nir 2
Padawan
הודעות: 19
הצטרף: 07 מאי 2013, 16:18

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי nir 2 » 05 ספטמבר 2013, 13:38

נפתחו ההרשמות לבטא הסגורה של דארק סולז 2 לPS3 שמתחילה באוקטובר 12.
ההרשמה מתבצעת ע"י הורדה של פריט בחנות שנקראת DARK SOULS II Closed Beta - Registration Ticket.
http://www.ign.com/articles/2013/09/05/dark-souls-ii-beta-sign-ups-now-open-on-playstation-3?abthid=522852145634ea360a000003


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים