PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 06 פברואר 2014, 14:22

בקשר ל VR על הפס4 אני לא יודע כמה יכתבו לדבר הזה משחקים רציניים אם הוא יכול להריץ גראפיקה של פס3 ב 720P, זה בערך כמו לעשות פורט למכשיר כמו ה WIIU כשאתה בונה משחק לדור הבא.

אם היה יכול להציג משחקי דור הבא עם פגיעה קטנה בביצועים אז אין ספק שלא מעט חברות היו עושות פאטצ' למשחק הקיים שלהם כדי שיתמוך ב VR, אבל כשמדובר על פגיעה כל כך חמורה ובהרבה עבודה לא בטוח שזה כדאי עבור הנישה שתרכוש את זה.

לאסקין, אני שמח שאין CO-OP, זה תמיד נראה לי שקמפיינים שאפשר לשחק ב COOP נחותים יותר מאשר אם היו מעצבים אותם לסינגל בלבד.

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 22:59

ייתכן מאוד שזה יתאים עם פאץ' שרק הופך את המשחק שלהם ל-720P. אגב, סוני בעצמם יכולים לפתוח סטודיו שיבטיח לעשות זאת למשחקים שהם יבחרו. את הפאץ', ז"א.
ובנוסף, הם יכולים לעשות מה שעשו עם האזניות - להתאים גם למחשב, ואז אנשים כמוני שרוצים לקנות אוקולוס - אולי יחשבו פעמיים. כמובן שהכל תלוי בביצוע ואם המשחקים במחשב יאלצו להתמודד עם קשיים בהתאמה או שזה יעבוד ממש בדומה לריפט.

אני לא שמח... אפשר לעשות CO OP מושלם במשחק כזה, ואני מחכה שיעשו זאת הרבה זמן. זה לא מסובך מאוד /:
אבל כמו שאמרתי - לא נורא, במשחק השני...

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 06 פברואר 2014, 15:04

לאסקין מה איכפת לך מהקואופ? גם ככה עד שתביא PS4 יצא כבר THE ORDER 1887 ;)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 23:33

לה, אם אינפמוס מוצלח אני קונה במרץ, אם לא - אני קונה בקיץ, אלא אם באמת לא יהיה שום בלעדי שעדיין ממש קורץ לי, ואז אקנה עם UNCHARTED בחגים ^_^

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 06 פברואר 2014, 15:50

אני חושב ש CO OP בסגנון הזה ימקד את המשחק להיות יותר מדי אקשן עם גלי אויבים, כמה רגעים שקטים תוכל להכניס שבו אפשר לקרוא למשל פתקים על העולם או יומנים למיניהם ולספוג אווירה כשאתה מעצב את הקמפיין גם ל CO OP?
שלא לדבר על פאזלים אם רוצים לעשות כאלו שיהיו גם הגיוניים ביחס לעולם ולסיפור, עכשיו תבנה אותם מחדש ל CO OP?
ראינו מה קרה ל דד ספייס 3 וראינו גם את RE5 והמיקוד המוגזם שלו על אקשן אפילו ביחס לרביעי אחרי שהכניסו CO OP (למרות שנהניתי ממנו), אני שמח שהם מתמקדים על קמפיין סינגל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 פברואר 2014, 15:51

Laskin כתב:לה, אם אינפמוס מוצלח אני קונה במרץ, אם לא - אני קונה בקיץ, אלא אם באמת לא יהיה שום בלעדי שעדיין ממש קורץ לי, ואז אקנה עם UNCHARTED בחגים ^_^


אני מניח שתקנה בחגים, עם אנצ'רטד.

לא יודע אם אקנה אפילו אז. עכשיו, נראה לי שכן, אבל בחגים אני אהיה קרוב מאוד לתקופת מבחנים של שנה ראשונה באוניברסיטה, אז יש סיכוי שזה לא יהיה בראש מעייניי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 23:58

שמע, חוץ מאינפמוס יש גם את דרייבקלאב ואת האורדר שעלול גם לצאת בקיץ ועוד כמה להיטים שונים, אבל סביר שאעדיף אותם בגירסת המחשב, כי עד סוף הקיץ בטח כבר יהיה לי GTX 880 או משהו באיזור הזה...
אז באמת שהכל יכול לקרות. אבל אני די משוכנע שתהיה לי קונסולה חדשה בחצי שנה-שנה הקרובה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 06 פברואר 2014, 16:02

פאטץ' חדש לקילזון מאפשר לנעול את הקמפיין על 30FPS.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 06 פברואר 2014, 22:53

אז THE ORDER אמור להיאות ממש טוב לפי מה שאומרים. זה כמו 30FPS/1080P נכון?
ולעוד דבר,הזמנתי PS4!!! מגיע במרץ אבל :(
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2014, 03:10

Msaa ftw!
רק חבל שהם רצים ביחס גובה/רוחב הדפוק הזה. רק שלא יהפכו את זה לטרנד חס ושלום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 07 פברואר 2014, 07:12

פאק זה חתיכת AA רציני, כמה משחקי קונסולה מריצים בכלל 4XMSAA?
הם אומרים ש 1080P מלא עם AA פחות טוב זה פחות תובעני מאשר יחס התמונה הנוכחי עם ה AA המתקדם ככה שהמשחק יכל להוית על מסך מלא אבל הם העדיפו ללכת על IQ מטורף.

בחירה עיצובית שלהם מן הסתם, מזל שהחוק של KAZZ שהיה מכריח אותם לציין את זה שהם לא רצים ב 1080 מלא לא עבר כי אז היינו מקבלים איזה FXAA :P

Walle
Trainee
הודעות: 171
הצטרף: 25 אוגוסט 2013, 05:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Walle » 07 פברואר 2014, 11:23

אז אחרי ש-The Last of Us נהפך למשחק עם הכי הרבה פרסים בהיסטוריה השבוע המשחק וNaughty Dog זוכים בפרסי השנה של D.I.C.E. בין היתר במשחק השנה.

http://www.dualshockers.com/2014/02/07/ ... goty-home/

אין ספק שהמשחק כמו Uncharted 2 הוא משחק השנה של 2013 והשאיר חותם גדול על הדור הקודם ונחשב לאחד המשחקים הטובים ביותר שיש לPS3 להציע.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 07 פברואר 2014, 17:36

Walle כתב:אז אחרי ש-The Last of Us נהפך למשחק עם הכי הרבה פרסים בהיסטוריה השבוע המשחק וNaughty Dog זוכים בפרסי השנה של D.I.C.E. בין היתר במשחק השנה.

http://www.dualshockers.com/2014/02/07/ ... goty-home/

אין ספק שהמשחק כמו Uncharted 2 הוא משחק השנה של 2013 והשאיר חותם גדול על הדור הקודם ונחשב לאחד המשחקים הטובים ביותר שיש לPS3 להציע.

לא חושב שמישהו יעז להתווכח בנושא הזה, יש אתר שבודק גם את זוכי ה GOTY של כל שנה וכמה פרסים לקחו ומסתבר ש TLOU הוא הזוכה הדומיננטי שהיה מאז שהם החלו לבדוק את זה (משנת 2003 שעיתונות המשחקים באינטרנט נהייתה פופולרית) חוץ נראה לי מסקיירים שגרף טיפה יותר, בכל אופן זה ברור שהוא השאיר לכולם אבק והוא אפילו יותר דומיננטי מאנצ'רטד 2 שבזמנו היתה הרגשה שלקח את הפרס בכל אתר אפשרי.
דרך אגב גם אנצ'רטד 2 באותה שנה לקח 10 פרסים מ DICE, ככה ש TLOU השווה איתו את ההישג :)

עוד שבוע אגב יוצא ה DLC של הסינגל אבל מסתבר שהוא רק שעתיים והוא יעלה 15 דולר =/
מה שעוד מבאס זה שקניתי עותק ישראלי בגלל שלא יכלתי לחכות למשלוח מחו"ל ועכשיו אני תקוע עם DLC אירופאי ויקר, אני לא יודע מתי יצא לי לקנות את זה אבל ההמתנה לא תשתלם במיוחד כי DLC שכאלו, במיוחד שהוא יהיה פופולרי במיוחד, לא נוטים לרדת במחיר מהר בכלל, מי שמתלבט וחושב אם לקנות שילך על זה כי ירידה במחיר לדעתי תגיע עוד טונות של זמן.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 07 פברואר 2014, 18:40

שיחקתי בפס4. פשוט וואו.
קודם כל המהירות של המכשיר,הוא מבייש את הפס3 הזקן שלי בכל מצב אפשרי.
השלט מרגיש ממש טוב,ואני אחד שאהב את הדולשוק 3. הוא נוח מאוד והסטיקים והטריגרים הרבה יותר נוחים. גם הספיקר הוא גימיק נחמד למשחקים כמו קיילזון.
אני שיחקתי בקיילזון והמשחק פשוט מדהים גראפית אבל עדיין לא הספקתי להגיע לשלב של היער/עיר ככה שלא ראיתי הכל.
גם פיפא נראה מעולה,במיוחד אחרי ששיחקתי בגירסת הפס3 קצת.
אני כבר לא יכול לחכות לקבל את המכשיר שלי במרץ :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 פברואר 2014, 14:28

Nigga כתב:כבר היה לנו דיון סוער על זה לפני כמה חודשים.
viewtopic.php?f=1&t=661&start=1000

כרגיל, נדב טועה ואני צודק :)

אם התכוונת להגיד "כרגיל אני טעיתי ונדב צדק" אז לאתה לגמרי צודק, בדיוק כמו לפני כמה שבועות כשיצאה החדשה שמיקרוסופט קנו את גירס וכרגיל שוב טעית ;)
הם ניסו להסתיר את הרזולוציה הנמוכה עם פסים שחורים, בטח בגלל איזו מדיניות "אנחנו הכי חזקים, משחקים לא רצים מתחת ל1080P" של סוני או משהו כזה. גם כשעושים פסים שחורים ולא UPSCALE האיכות תמונה זהה לגמרי ל1080P כך שאולי זה עוד משהו שהם חפשו. הם רצו לרוץ ב800P עם AA טוב יותר וגרפיקה טובה יותר, לגמרי בחירה הגיונית לגמרי. פשוט כשקרייטק עושים את זה עם RYSE אתה מנפנף בידיים שהONE מכשיר שלא מריץ את סופר מריו המקורי וכשחברה של סוני עושה את זה אז זאת פתאום הופכת לבחירה אומנותית שגורמת למשחק להראות הרבה יותר טוב :geek:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 פברואר 2014, 17:10

Keo הגזמת לגמרי עם ה 800p, מספר הפיקסלים אומנם נמוך יותר מ 1080p מלא (למרות שכמו שציינת אין פגיעה ב iq) אבל גם עם הפסים השחורים יש פה עדיין יותר פיקסלים מ 900p, לא בהרבה, אבל בטח לא ברמה שתכנה את הרזולוציה 800p, סכ״ה המשחק רץ עם יותר פיקסלים מרייז ובאטלפילד 4 (על הפס4) למשל ואמורה להיות לו את רמת ה AA הכי גבוהה.

וכן אני גם חושב שזו בחירה טכנית ולא אומנותית, הם רצו את ה IQ הכי גבוה שאפשר ויכול להיות שהפסים השחורים מתאימים אומנותית לקונספט אז הם הלכו על זה כי הם לא רואים בכך פגיעה משמעותית, אבל אני בטוח שאם הם היו עושים את המשחק על ה PC עם יותר כח לא היו פסים שחורים, על חומרה סגורה הם החליטו ללכת על הבחירה העיצובית שבחרו, כמו שרייז על הפיסי מן הסתם היה 1080p ו 4x MSAA כ AA ולא 900p.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2014, 04:48

bling כתב:Keo הגזמת לגמרי עם ה 800p, מספר הפיקסלים אומנם נמוך יותר מ 1080p מלא (למרות שכמו שציינת אין פגיעה ב iq) אבל גם עם הפסים השחורים יש פה עדיין יותר פיקסלים מ 900p, לא בהרבה, אבל בטח לא ברמה שתכנה את הרזולוציה 800p, סכ״ה המשחק רץ עם יותר פיקסלים מרייז ובאטלפילד 4 (על הפס4) למשל ואמורה להיות לו את רמת ה AA הכי גבוהה.

וכן אני גם חושב שזו בחירה טכנית ולא אומנותית, הם רצו את ה IQ הכי גבוה שאפשר ויכול להיות שהפסים השחורים מתאימים אומנותית לקונספט אז הם הלכו על זה כי הם לא רואים בכך פגיעה משמעותית, אבל אני בטוח שאם הם היו עושים את המשחק על ה PC עם יותר כח לא היו פסים שחורים, על חומרה סגורה הם החליטו ללכת על הבחירה העיצובית שבחרו, כמו שרייז על הפיסי מן הסתם היה 1080p ו 4x MSAA כ AA ולא 900p.

800P פסים שחורים ו-900P בלי זה אותו דבר, הפרש זניח לגמרי. ההבדל האמיתי בינהם הוא שב800P עם פסים שחורים יש לך בדיוק את איכות התמונה של 1080P כי אתה לא מותח או מכווץ שום דבר, אתה רק לא מרנדר שני פסים שחורים גדולים כך שהאיכות תמונה נשארת בול כמו 1080P אבל העונש הוא פסים שחורים במקום ירידת איכות של התמונה. מן הסתם הפסים האלה נובעים ממגבלה טכנית, עוד בהודעות טוויטר שהביאו פה המפתחים אמרו במפורש שהם מעדיפים 800P עם MSAA מאשר 1080P בלי, כלומר הם אומרים שב1080P הם לא מסוגלים לעשות MSAA. אז כן, הם הקריבו פסים שחורים בשביל MSAA.

שלא תבין אותי לא נכון, זה לגמרי מצויין אם לדעתם הורדה ברזולוציה אבל תוספת של MSAA נראה הרבה יותר טוב והם גם כנראה צודקים כי הם אלה שמפתחים את המשחק ועושים את הניסויים ואנחנו לא. קרייטק עשו אותו דבר עם ה900P, אין לי מושג מה הם חזקו בתמורה ל900P אבל הם עשו למשל אותו דבר עם הפוליגונים כשהם הורידו את הספירת פוליגונים בשביל להעלות את הפירוט במשחק ולשפר את השיידרים ובסוף המשחק נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה במקור. אבל דין חיי בסוג של סרט על RYSE בנושא ה900P שלו ומסרב להודות שגם הצוות של האורדר ירד ל800P בגלל שהוא רצה להכניס אלמנטים גרפים מסויימים שלא הלכו להם ב1080P. אם הם היו יכולים לעשות 1080P עם מה שהם רוצים לעשות (שכנראה שזה MSAA ואולי עוד כמה דברים אחרים) אז הם היו עושים 1080P ולא נשארים ב800P מתוך "בחירה אומנותית", זה פשוט בדיחה לחשוב שזאת בחירה. זה מה שהסברתי לדין אז בזמנו וזה מה שאני מסביר לו גם עכשיו, כלום לא השתנה חוץ מאשר שגילינו שיש משהו נהדר באורדר, MSAA. לא שזה קשור לנושא אבל זה מגניב לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 פברואר 2014, 21:08

DrKeo כתב:800P פסים שחורים ו-900P בלי זה אותו דבר, הפרש זניח לגמרי. ההבדל האמיתי בינהם הוא שב800P עם פסים שחורים יש לך בדיוק את איכות התמונה של 1080P כי אתה לא מותח או מכווץ שום דבר, אתה רק לא מרנדר שני פסים שחורים גדולים כך שהאיכות תמונה נשארת בול כמו 1080P אבל העונש הוא פסים שחורים במקום ירידת איכות של התמונה. מן הסתם הפסים האלה נובעים ממגבלה טכנית, עוד בהודעות טוויטר שהביאו פה המפתחים אמרו במפורש שהם מעדיפים 800P עם MSAA מאשר 1080P בלי, כלומר הם אומרים שב1080P הם לא מסוגלים לעשות MSAA. אז כן, הם הקריבו פסים שחורים בשביל MSAA.

שלא תבין אותי לא נכון, זה לגמרי מצויין אם לדעתם הורדה ברזולוציה אבל תוספת של MSAA נראה הרבה יותר טוב והם גם כנראה צודקים כי הם אלה שמפתחים את המשחק ועושים את הניסויים ואנחנו לא. קרייטק עשו אותו דבר עם ה900P, אין לי מושג מה הם חזקו בתמורה ל900P אבל הם עשו למשל אותו דבר עם הפוליגונים כשהם הורידו את הספירת פוליגונים בשביל להעלות את הפירוט במשחק ולשפר את השיידרים ובסוף המשחק נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה במקור. אבל דין חיי בסוג של סרט על RYSE בנושא ה900P שלו ומסרב להודות שגם הצוות של האורדר ירד ל800P בגלל שהוא רצה להכניס אלמנטים גרפים מסויימים שלא הלכו להם ב1080P. אם הם היו יכולים לעשות 1080P עם מה שהם רוצים לעשות (שכנראה שזה MSAA ואולי עוד כמה דברים אחרים) אז הם היו עושים 1080P ולא נשארים ב800P מתוך "בחירה אומנותית", זה פשוט בדיחה לחשוב שזאת בחירה. זה מה שהסברתי לדין אז בזמנו וזה מה שאני מסביר לו גם עכשיו, כלום לא השתנה חוץ מאשר שגילינו שיש משהו נהדר באורדר, MSAA. לא שזה קשור לנושא אבל זה מגניב לגמרי.

אני לא מתווכח איתך אבל אתה מכנה את הרזולוציה הזו 800P כאילו היא נמוכה יותר ומרנדרת פחות פיקסלים מ 900P וזה מן הסתם לא נכון, ב 800*1920 (הרזולוציה של האורדר) יש יותר פיקסלים מ 900*1600 (הרזולוציה של RYSE) גם אם לא בהרבה, לקרוא לרזולוציה הגבוהה יותר 800P לעומת 900P של הנמוכה יותר זה קצת מצחיק ולא מדויק.

וכן אני מסכים שאם היתה להם אפשרות היו הולכים על מסך מלא ו MSAA, זה אחד היתרונות של הקונסולות שמפתחים באמת בונים בחומרה סגורה את המראה הכי אידיאלי מבחינתם.
הם נדרשים להגדיל ראש ולמצוא פתרונות איך לסחוט מהקונסולה את המיץ, לכן קרייטק היתה צריכה לכתוב פתרון AA מקוסטם משלה ל RYSE ולהוריד טיפה רזולוציה בשביל מראה אידיאלי וחלק ומשחק מאוד מרשים גראפית, על מחשב היא היתה פשוט מפמפמת MSAA ב 1080P ונגמר הסיפור, אבל היית צריך חומרה הרבה יותר חזקה מה ONE כדי להריץ אותו ככה, על ה ONE אתה מקבל מוצר שעומד יפה גראפית מול גרסת PC תיאורתית למרות שרץ על חומרה נחותה הרבה יותר.

ד.א אף אחד לא זוכר את זה אבל גם RE4 רץ עם פסים שחורים בזמנו, וזה היה פאקינג על טלוויזיות עם יחס תמונה נוראי של 4:3 ככה שאפילו "יומרות אומנותיות" לחקות קולנוע אין להם פה, ובכל זאת תראה לי בנאדם אחד שבכלל שם לב לזה או שזוכר את המאפיין הזה במשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2014, 02:22

Nigga כתב:נדב תפסיק לקשקש, כמה משחקים אתה מכיר שרצים ביחס 2.40:1 רק בשביל תוספת ביצועים?
אם זה היה נטו בשביל ביצועים הם היו יורדים ל 900p ועושים upscale כמו כל סטודיו נורמלי אחר.
הם מתחילת הפרוייקט עוד לפני שהם ידעו לאן הם רוצים לשאוף עם הגרפיקה הם קבעו שהמשחק הולך להיות ביחס 2.40:1.
ולפי מה שהבנתי, ה FOV הולך להיות רחב יותר מכל משחק אחר איי פעם. לפי מה שקראתי הסטנדרט זה 55 ובהאורדר זה הולך להיות 75 אבל יכול להיות שאני טועה.
אני חושב שמדובר במשחק הראשון שבאמת נבנה סביב היחס 2.40:1 מאפס. היו משחקים שהשתמשו ביחס הזה בעבר כמו Beyond אבל הם בסך הכל הדביקו את הפסים השחורים על פריים קיים.
בקיצור, אתה יכול להמשיך להיות עקשן כמה שאתה רוצה, אבל כמו שכבר אמרתי, כמה משחקים אתה מכיר שרצים ביחס 2.40:1 רק בשביל תוספת ביצועים?

אתה מסתכל על זה הפוך. הם היו צריכים לרדת ל900p בשביל תוספות גרפיות שהם רצו. מכאן הם החליטו לקחת כיוון של מסך רחב יותר, לא ההפך. אף אחד לא מחליט לרדת ברזולציה רק כי ככה, הם היו צריכים את זה. אתה שמעת בעצמך בהודעות טוויטר כאן שהם עדין לא סגורים אם הם ממשיכים עם הפסים השחורים או לא אז המשחק בטוח לא ״בנוי במיוחד לפסים שחורים״. חוץ מזה מה זה בכלל משחקי בנוי במיוחד לפסים שחורים? מה עושים במשחק כדי שהוא יתאם פסים שחורים? ואיך זה שונה מכל fps אי פעם על הpc מאז שחר התלת מימד לפני 20 שנים שיש לו סליידר fov שמרחיב ומכווץ את המרחב ראיה של הדמות? בול אותו דבר.

בלינג, מה חריג בזה שגרסת הקיוב של re4 רצה ב16:9? הכל באותה תקופה עבר ל16:9, זה לא יחס רוחב/גובה חריג, ההפך, 2005 הייתה השנה שבה זה הפך לסטנדרט תעשיה. יחס 16:9 לא היה חריג, יחס 2.4:1 זה חריג, אף אחד שפוי לא ישתמש ביחס כזה בזמן הקרוב.

בנושא ה800p, אם יש לך שם אחר אתה מוזמן להשתמש בו, אני מתנצל אם השם (המדוייק) 800p מפריע לך אבל באותה מידה 4k צריך להפריע לך הרי זאת רזולוציה נמוכה מ2500p אבל עדין נשמעת גבוהה יותר. הסיבה ש800p נשמע לך מעוות היא שזה באמת מעוות לא ללכת על יחס 16:9 ומאחר והאורדר הולךע ל יחס עקום, הדרך שבא כולם מתיחסים לרזולוציה כיום נשמעת עליו עקומה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 פברואר 2014, 09:07

בשורה התחתונה KEO המוני אנשים שיחקו RE4 עם פסים שחורים ולא שמו לב, הייתי אומר שאפילו הרוב לזמנו.

וההגדרה שלך דפוקה וחסרת משמעות, אנשים ממציאים הגדרות כדי שתהיה להן משמעות כלשהי והן יספקו מידע, אם אני רואה 800P ובדיעבד זו הגדרה אקסלוסיבית ל KEO שבעצם אומרת 1080P+ פסים שחורים אז בעצם עיקרת ממנה כל משמעות, או שתקרא לה 900P (למרות שעדיין יש יותר פיקסלים אבל זה יהיה מדוייק יותר) או שתאמר 1080P עם פסים שחורים, מצידי תכתוב את הרזולוציה המלאה של 800*1920 וזה יהיה מדוייק כמו שעון שוויצרי, 800P זה מטופש ולא מספר לי מה הרזולוציה של המשחק וגם מטעה אותי לחשוב שהרזולוציה נמוכה בהרבה מ 900P.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 09 פברואר 2014, 12:14

גם משחק הוולפנסטיין החדש ו the evil within משתמשים ביחס תמונה2.35:1 , כנראה כדי לחלץ עוד ביצועים ממנוע ה id tech.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 פברואר 2014, 13:57

bling כתב:בשורה התחתונה KEO המוני אנשים שיחקו RE4 עם פסים שחורים ולא שמו לב, הייתי אומר שאפילו הרוב לזמנו.

וההגדרה שלך דפוקה וחסרת משמעות, אנשים ממציאים הגדרות כדי שתהיה להן משמעות כלשהי והן יספקו מידע, אם אני רואה 800P ובדיעבד זו הגדרה אקסלוסיבית ל KEO שבעצם אומרת 1080P+ פסים שחורים אז בעצם עיקרת ממנה כל משמעות, או שתקרא לה 900P (למרות שעדיין יש יותר פיקסלים אבל זה יהיה מדוייק יותר) או שתאמר 1080P עם פסים שחורים, מצידי תכתוב את הרזולוציה המלאה של 800*1920 וזה יהיה מדוייק כמו שעון שוויצרי, 800P זה מטופש ולא מספר לי מה הרזולוציה של המשחק וגם מטעה אותי לחשוב שהרזולוציה נמוכה בהרבה מ 900P.


אני חושב שהשורה התחתונה היא שנדב אמר שדין צבוע, כאשר הוא מתייחס להחלטה של קרייטק להוריד רזולוציה ולשפר את איכות התמונה כסימן לכמה הONE גרוע ולהחלטה של ready at dawn להוריד את הרזולוציה כדי לשפר את איכות התמונה, כאיזה סימן משמיים לכמה שהם נאמנים לחזון האומנותי שלהם והוא צדק לחלוטין.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24167
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 09 פברואר 2014, 14:02

אני מסכים. אין פה החלטה אמנותית, אם הם יכולים היו לעשות אותו 1920X1080 עם MSAA - היו עושים זאת. הם לא יכולים, אז האופציה שבחרו הייתה להוריד רזולוציה ולא לפגוע בLOD או כל דבר אחר.
גם אני חושב לאור מה שקראתי שזה עדיף מרזולוציה שדורשת UPSCALE, אבל להגיד שזה משהו מסיבות אמנותיות אחר זה פשוט לא מתקבל מעבר לתירוץ.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 09 פברואר 2014, 15:39

bling כתב:פאק זה חתיכת AA רציני, כמה משחקי קונסולה מריצים בכלל 4XMSAA?

בדור הקודם? היו כמה וכמה, אבל לא הרבה: חלק הצליחו לעשות את זה עם רזולוציה של 720p כמו רידיק, פורצה הוריזון הצליח לתת 4xMSAA+FXAA, ופיפא סטריט 3 רץ עם זה ברזולוציה של 1080p(!).
ומצד שני דווקא אלאן ווייק נאלץ להוריד רזולוציה כדי לאפשר 4xMSAA והמפתחים טענו שמבדיקות שעשו זה נתן תוצאה עדיפה מבחינת IQ על פני 720p. וכמובן שכמו שאז דין קטל את המשחק שלא מסוגל לרוץ ברזולוציה סטנדרטית בגלל ה4xMSAA בדיוק כמו שהוא עושה עכשיו עם The Order.... אה, רגע :roll:

bling כתב:לא חושב שמישהו יעז להתווכח בנושא הזה, יש אתר שבודק גם את זוכי ה GOTY של כל שנה וכמה פרסים לקחו ומסתבר ש TLOU הוא הזוכה הדומיננטי שהיה מאז שהם החלו לבדוק את זה (משנת 2003 שעיתונות המשחקים באינטרנט נהייתה פופולרית) חוץ נראה לי מסקיירים שגרף טיפה יותר.

דווקא לא. גם סקיירים וגם TLOU היו פחות דומיננטיים מUncharted 2 ואחריו אולי Knight of the Old Republic. ההבדל שפועל לטובתם הוא שבמהלך השנים קמו יותר ויותר אתרים שנותנים דירוגים למשחקים, ולכן כשאתה משקלל את כולם מבחינה כמותית זה נראה שמשחקים חדשים יותר זוכים ליותר פרסי GOTY - גם כשהם לא מציגים כזו דומיננטיות (שמתבטאת בפועל באחוזים).

Nigga כתב:נדב תפסיק לקשקש, כמה משחקים אתה מכיר שרצים ביחס 2.40:1 רק בשביל תוספת ביצועים?
אם זה היה נטו בשביל ביצועים הם היו יורדים ל 900p ועושים upscale כמו כל סטודיו נורמלי אחר.
הם מתחילת הפרוייקט עוד לפני שהם ידעו לאן הם רוצים לשאוף עם הגרפיקה הם קבעו שהמשחק הולך להיות ביחס 2.40:1.
ולפי מה שהבנתי, ה FOV הולך להיות רחב יותר מכל משחק אחר איי פעם. לפי מה שקראתי הסטנדרט זה 55 ובהאורדר זה הולך להיות 75 אבל יכול להיות שאני טועה.
אני חושב שמדובר במשחק הראשון שבאמת נבנה סביב היחס 2.40:1 מאפס. היו משחקים שהשתמשו ביחס הזה בעבר כמו Beyond אבל הם בסך הכל הדביקו את הפסים השחורים על פריים קיים.
בקיצור, אתה יכול להמשיך להיות עקשן כמה שאתה רוצה, אבל כמו שכבר אמרתי, כמה משחקים אתה מכיר שרצים ביחס 2.40:1 רק בשביל תוספת ביצועים?


אני מכיר הרבה משחקים שרצים ביחס 2.40:1 ואפילו יותר בשביל תוספת ביצועים. החל מהיילו וKOTOR בקטעי הקישור שלהם שדוחפים פסים רחבים בשביל בוסט לביצועים וקטעי קישור מרשימים יותר, וכלה במשחקים עם מולטיפלייר מקומי שמפצלים את המסך ונותנים לך FOV רחב אפילו יותר (שוב פעם היילו כדוגמא קלאסית).
הסיבה שאף פעם לא עושים את זה לאורך כל המשחק היא פשוט בגלל שמדובר ברעיון מטומטם שפוגע בחווית המשתמש: סרטים בפורמט 2.40:1 היו נפוצים כי היה ציוד הקלטה שעובד בפורמט הזה, ומסכי קולנוע שמקרינים בפורמט הזה. אבל אין אף סרט שמראש מיועד לטלוויזיה ומוקלט בפורמט הזה מאחר ומדובר בבזבוז מוחלט של שטח המסך, כמו שפעם תכנים לטלוויזיה ומשחקים עוד נוצרו בפורמט של 3:4.
FOV רחב כל כך על מסך שלא מותאם עבורו הוא לא טבעי: אתה לא מקבל חוויה מקיפה יותר שעוטפת את השחקן אלא סתם חוויה נחותה ופרופורציות מעוותות - כי במקום לנצל את כל ה65" או 46" או 32" של המסך שלך אתה מקבל תוכן שמנצל רק שני שליש, בתוספת זליגה מעצבנת של אור לפסים השחורים (בהנחה שאין לך פלזמה שיודעת להציג שחור אמיתי). יוצא ששילמת יותר על מסך וקיבלת פחות.

מי שיש לו כמובן מסך פיליפס בפורמט 21:9 כמובן שירוויח מהAR הלא סטנדרטי, אבל כל האחרים שאין להם טלוויזיה כזו סתם יפסידו - בדיוק כמו שבימי המעבר לטלוויזיות ממסך 3:4 למסך 16:9 תמיד היו מפסידים אלו שהתוכן לא הותאם לפורמט שלהם. עבור כל בעלי מסך 16:9 תמיד יהיה עדיף רזולוציה מתאימה עם upscale שמנצל את כל המסך, בטח כשעל הדרך אתה מקבל גם ככה 4xMSAA שמטפלים בג'אגיז.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42055
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 09 פברואר 2014, 16:08

Laskin כתב:אני מסכים. אין פה החלטה אמנותית, אם הם יכולים היו לעשות אותו 1920X1080 עם MSAA - היו עושים זאת. הם לא יכולים, אז האופציה שבחרו הייתה להוריד רזולוציה ולא לפגוע בLOD או כל דבר אחר.
גם אני חושב לאור מה שקראתי שזה עדיף מרזולוציה שדורשת UPSCALE, אבל להגיד שזה משהו מסיבות אמנותיות אחר זה פשוט לא מתקבל מעבר לתירוץ.

ברצינות? לא היית מעדיף 900P על פסים שחורים?

בלינג, אני מבטיח לך שאם אתה חושב על שם סקסי באורך של מילה אחת למשחק 800X1920 אני לגמרי אשתמש בו. אולי אני אקרא לזה מעכשיו "פסים סקסים" וזהו.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 36 אורחים