PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 20:17

בגיפים הוא נראה בסדר, אבל אני אחכה לגיימפליי אמיתי, בשביל לשפוט מה דעתי עליו. הגיפים אי אפשר לראות שום דבר מיוחד, מעבר לזה שהוא לא מכוער, כן מאוד חשוך ויש בו אחלה אנימציות בד.

לגבי הסגנון האומנותי - נראה שהוא משאיל לא מעט מDishonored וזה מצוין, לדעתי. לאחרונה לא ראינו מספיק משחקים מתרחשים ב"סוג של עבר, אבל לא באמת, אבל אם קסם ונשקים מוזרים, אבל זה בעצם אירופה במאה ה18, רק לא באמת", אז זה לגמרי אחלה שזה מתחיל לקרות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 12:34

רק בסדר? בגיפים הוא נראה מדהים, אפשר לאמר שצריך לראות גיימפליי באיכות נורמלית כי גיפים יכולים לשקר לטובה אבל זה נראה בין הדברים הכי קרובים ל CG שראיתי ממשחקים עד עכשיו.
לוויטצ'ר 3 לדוגמא יש גראפיקה מסוג אחר וה WOW מגיע ממקומות אחרים ׁ(SCALE ענקי, פירוט מטורף וכו') אבל מבחינת FIDELITY טהור של מה יותר קרוב ל CG אני לא מכיר יותר ממה שבגיפים הללו.

הדבר היחיד שאולי עובר אותו זה הקטע של ה devision בהתחלה שהוא משוטט ברחוב בניו-יורק עם המכוניות הפוטוריאליסטיות והעשן אבל אחרי 10 שניות כשהוא כבר ממשיך לאיזור אחר, נכנס לתחנת המשטרה וכו' האורדר אוכל אותו בלי מלח, וכמובן בלי להתייחס לאותנטיות של הטריילר ההוא.

זו דעתי לפחות, אבל נחכה לחשיפה המלאה למרות שלא צפוי היום וידאו באיכות גבוהה כי כבר אין גישה ל GAF לאתר העיתונאים אחרי שהם לקחו משם את הוידאו של אינפמוס, סוני שינתה כצפוי את הסיסמא :/

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 20:44

bling כתב:רק בסדר? בגיפים הוא נראה מדהים, אפשר לאמר שצריך לראות גיימפליי באיכות נורמלית כי גיפים יכולים לשקר לטובה אבל זה נראה בין הדברים הכי קרובים ל CG שראיתי ממשחקים עד עכשיו.
לוויטצ'ר 3 לדוגמא יש גראפיקה מסוג אחר וה WOW מגיע ממקומות אחרים ׁ(SCALE ענקי, פירוט מטורף וכו') אבל מבחינת FIDELITY טהור של מה יותר קרוב ל CG אני לא מכיר יותר ממה שבגיפים הללו.

הדבר היחיד שאולי עובר אותו זה הקטע של ה devision בהתחלה שהוא משוטט ברחוב בניו-יורק עם המכוניות הפוטוריאליסטיות והעשן אבל אחרי 10 שניות כשהוא כבר ממשיך לאיזור אחר, נכנס לתחנת המשטרה וכו' האורדר אוכל אותו בלי מלח, וכמובן בלי להתייחס לאותנטיות של הטריילר ההוא.

זו דעתי לפחות, אבל נחכה לחשיפה המלאה למרות שלא צפוי היום וידאו באיכות גבוהה כי כבר אין גישה ל GAF לאתר העיתונאים אחרי שהם לקחו משם את הוידאו של אינפמוס, סוני שינתה כצפוי את הסיסמא :/


זה גיף. הוא נראה בסדר. הוא ממש לא נראה כמו CG, כי זה גיף והוא לא מאפשר לנו לראות את רמת הפירוט של המשחק (ואבוי לנו אם ככה היה נראה CG טוב).
אין ספק שיש משחקים פחות יפים מthe order שנראים מדהים כמוהו בגיפים, אבל אלו רק גיפים. מעבר לזה שמגניב לראות אותם, אי אפשר ללמוד מהם כלום על איך המשחק יראה באמת.
זה בלי להזכיר בכלל ששני הגיפים שאנחנו רואים פה הוצאו מסרטון ולא ממשחקיות. כמו שראינו (גם בגיפים) של אינפיימוס, לעיתים ההבדל בין הסרטונים "במנוע המשחק" והמשחק עצמו שווים להבדלים בין משחקים שונים לחלוטין. אם פה הפער דומה, אז הסרטונים הם גירסאת המחשב והמשחק עצמו נראה כמו גירסאת הקונסולה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 12:51

Nucleus_Dawn כתב:
זה גיף. הוא נראה בסדר. הוא ממש לא נראה כמו CG, כי זה גיף והוא לא מאפשר לנו לראות את רמת הפירוט של המשחק (ואבוי לנו אם ככה היה נראה CG טוב).
אין ספק שיש משחקים פחות יפים מthe order שנראים מדהים כמוהו בגיפים, אבל אלו רק גיפים. מעבר לזה שמגניב לראות אותם, אי אפשר ללמוד מהם כלום על איך המשחק יראה באמת.
זה בלי להזכיר בכלל ששני הגיפים שאנחנו רואים פה הוצאו מסרטון ולא ממשחקיות. כמו שראינו (גם בגיפים) של אינפיימוס, לעיתים ההבדל בין הסרטונים "במנוע המשחק" והמשחק עצמו שווים להבדלים בין משחקים שונים לחלוטין. אם פה הפער דומה, אז הסרטונים הם גירסאת המחשב והמשחק עצמו נראה כמו גירסאת הקונסולה.

אתה לא מעודכן, אין שום הבדל במשחק הזה בין cut scene לגיימפליי, שום דבר, הנכסים הכל זהה ב 100 אחוז, זה כבר נאמר אינספור פעמים גם ע"י RAD עצמה, בגלל זה ההתלהבות מהגרפיקה שלו.
הסרטונים שאתה רואה הם גראפיקת גיימפליי לכל דבר בין אם כחלק מסרטון מעבר או כחלק מהגיימפליי עצמו.

וה GIF עצמו כן מכיל גיימפליי גם, תסתכל ב GIF השני ששמתי אחרי שהוא מדבר איתו על הגג השחקן לוקח את השליטה וקופץ לצד השני, הקטע שהוא קופץ זה גיימפליי בשליטת השחקן.

אין בעיה לחכות לחשיפה המלאה אם GIF זה לא מספיק טוב עבורך אבל שתדע שזה לא כמו אינפמוס ומשחקים אחרים שמפרידים בין ה CUT SCENE לגיימפליי עצמו.

וברור שאני לא מתכוון ל CG ברמה של פיקסאר, בזה אנחנו רחוקים שנות אור אבל כן יש משהו ב FIDELITY שמתקרב או לפחות יותר קרוב ממה שראיתי עד עכשיו אבל מן הסתם שלא לטופ של ה CGI, אבל זה דרך גיפים ויכול להיות שכמו שאמרת באיכות טובה יראו את הפגמים טוב יותר.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 20:58

bling כתב:אתה לא מעודכן, אין שום הבדל במשחק הזה בין cut scene לגיימפליי, שום דבר, הנכסים הכל זהה ב 100 אחוז, זה כבר נאמר אינספור פעמים גם ע"י RAD עצמה, בגלל זה ההתלהבות מהגרפיקה שלו.
הסרטונים שאתה רואה הם גראפיקת גיימפליי לכל דבר בין אם כחלק מסרטון מעבר או כחלק מהגיימפליי עצמו.

וה GIF עצמו כן מכיל גיימפליי גם, תסתכל ב GIF השני ששמתי אחרי שהוא מדבר איתו על הגג השחקן לוקח את השליטה וקופץ לצד השני, הקטע שהוא קופץ זה גיימפליי בשליטת השחקן.

אין בעיה לחכות לחשיפה המלאה אם GIF זה לא מספיק טוב עבורך אבל שתדע שזה לא כמו אינפמוס ומשחקים אחרים שמפרידים בין ה CUT SCENE לגיימפליי עצמו.

וברור שאני לא מתכוון ל CG ברמה של פיקסאר, אבל כן יש משהו ב FIDELITY שמתקרב או לפחות יותר קרוב ממה שראיתי עד עכשיו אבל זה דרך גיפים ויכול להיות שכמו שאמרת באיכות טובה יראו את הפגמים טוב יותר.


כמה משחקים שבהם הנכסים זהים בין הסרטונים ובין המשחק עצמו:
- כל משחקי Uncharted.
- The Last of Us.
- Resident Evil 5.

אם אתה חושב שבכל המשחקים האלו הגיימפליי וסרטוני המעבר המרונדרים מראש במנוע המשחק נראים בדיוק אותו הדבר, אז אתה טועה.
אין סיבה להאמין שThe Order יהיה שונה. לפחות לא עד שנראה לכך הוכחה שהיא לא "המפתח אמר".
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 13:01

סליחה אבל הם הדגישו שאין שום הבדל ויזואלי בין הגיימפליי ל CUT SCENE, אמרו ספציפית 100% PARITY בין גיימפליי ל CUTSCENE, זו אחת מהמטרות שלהם עם המנוע, למה לחשוב שהם משקרים?

אין מצב שהנכסים של TLOU זהים גם, אתה ראית את המודלים והסביבות? זה קשקוש, כנ"ל אנצ'רטד ו RE5, יש הבדל בין IN-ENGINE (שזה הטייטל של המשחקים הללו) לגרפיקת גיימפליי כמו של האורדר.
במשחקים שציינת לוקחים את המנוע ומריצים הכל ברמה הכי גבוהה שהוא יכול להגיע אליה לא בזמן אמת אלא כסרטון מוקלט מראש, הוא אולי רץ ככה במחשבי העל שבמשרד של נוטי דוג.

פה הכל בזמן אמת.
הנה הגיימפליי מה GIF השני ששמתי:
תמונה
נערך לאחרונה על ידי bling ב 18 פברואר 2014, 13:03, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:03

bling כתב:
לגבי הוויצ'ר, חשבתי שתירוץ "הקונסולות חדשות" נכון למשחקים שיוצאים בהשקה/חודשים הראשונים לא למשחק של סוף שנה שכבר אמור לבלות מספיק זמן פיתוח לא?
או למקרים כמובן שהקונסולה מצריכה תואר בפיזיקה גרעינית כמו ה CELL.

אבל עם קונסולות שהן ממש PC כמעט מבחינת קלות הפיתוח (אפילו קוג'ימה ציין עד כמה העסק קל ביחס לדורות קודמים) ומשחק שיוצא בסוף השנה שלהן התירוצים כבר לא קבילים.
תראה את ה ORDER, זה משחק שהיית צריך לקבל עוד שנתיים בקונסולה של פעם, כל כך קל לפתח אותן שכבר הגיעו לרמה כזו כשהן בקושי בשוק.
אני מקווה שהעתיד שאתה מדבר עליו לא יגיע כל כך מהר, אבל הטכנולוגיות שציינת כן רצות על קונסולות (TR האחרון עם TRESSFX ורץ באחלה פריימרייט על ה PS4), מן הסתם אם תביא מנוע מפוצץ מסביב אז אתה צודק ויצטרכו לחתוך אותן.


לא, התירוץ עדיין כביל... אני לא חושב שהיוצרים של הוויצ'ר עדיין יודעים איך לנצל את הGDDR כמו שצריך, לו היו עובדים על מנוע שמוכן לזה, ועוד פיצ'רים ייחודיים שהם לא בדיוק PC סטנדרטי.
בכל מה שקשור ל"קווטצ'ים" האחרונים - יש עוד הרבה ללמוד ולייעל.
(וחשבתי שהוויצ'ר יוצא בקיץ, לא זוכר מתי באמת... אבל חצי שנה וגם שנה וחצי אחרי שהקונסולה תצא - זה סביר לחלוטין שהמפתחים לא לחלוטין יכולים או יודעים איך לנצל מעבר ל-80 אחוז מהיכולת התאורטית)

בקשר לטכנולוגיות - ציינתי את PHYSX ,TRESSFX והTESSELASTION בתור דוגמאות לטכנולוגיות קיימות ושבעתיד נראה טכנולוגיות ייעודיות חדשות, שממש לא ירוצו על הקונסולות הללו, אפילו לא את הדמו של הטכנולוגיות הללו, ללא כל חישובים נוספים.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 18 פברואר 2014, 13:25, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:11

Nucleus_Dawn כתב:
כמה משחקים שבהם הנכסים זהים בין הסרטונים ובין המשחק עצמו:
- כל משחקי Uncharted.
- The Last of Us.
- Resident Evil 5.

אם אתה חושב שבכל המשחקים האלו הגיימפליי וסרטוני המעבר המרונדרים מראש במנוע המשחק נראים בדיוק אותו הדבר, אז אתה טועה.
אין סיבה להאמין שThe Order יהיה שונה. לפחות לא עד שנראה לכך הוכחה שהיא לא "המפתח אמר".


זה המצב בTHE ORDER, בדומה לMGS V, עפ"י קוג'ימה, רק שקטעי הקישור כאן יהיו גם אינטראקטיביים.
הכתבים שכבר הדליפו אישרו זאת, המפתחים אישרו זאת... בגלל זה אומרים שזו איכות נדירה. זה הכל גיימפליי, הכל אותם מודלים.
שוב, בזמן סרטוני המעבר תוכל להזיז את הדמות, יש קטע שראו בסרטון שהודלף שאתה רואה נשק אז אתה יכול להזיז אותו בזמן שהדמות מדברת (זה לגמרי מה שאני הבנתי מהקטע הזה) או לשנות דברים אחרים, לקחת חפצים, להסתכל מסביב וכד'...


עריכה:
בלינג, לא הבנת את שחר, הוא אמר שגם בשלושת המשחקים ההם - זה לא היה המודל של המשחק בגיימפליי.
הטעות היחידה היא "גם", כי זה ככל הנראה לא המצב כאן.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 13:35

bling כתב:סליחה אבל הם הדגישו שאין שום הבדל ויזואלי בין הגיימפליי ל CUT SCENE, אמרו ספציפית 100% PARITY בין גיימפליי ל CUTSCENE, זו אחת מהמטרות שלהם עם המנוע, למה לחשוב שהם משקרים?

אין מצב שהנכסים של TLOU זהים גם, אתה ראית את המודלים והסביבות? זה קשקוש, כנ"ל אנצ'רטד ו RE5, יש הבדל בין IN-ENGINE (שזה הטייטל של המשחקים הללו) לגרפיקת גיימפליי כמו של האורדר.
במשחקים שציינת לוקחים את המנוע ומריצים הכל ברמה הכי גבוהה שהוא יכול להגיע אליה לא בזמן אמת אלא כסרטון מוקלט מראש, הוא אולי רץ ככה במחשבי העל שבמשרד של נוטי דוג.

פה הכל בזמן אמת.
הנה הגיימפליי מה GIF השני ששמתי:
תמונה


כשאראה בעצמי שסרטוני המעבר באמת רצים בזמן אמת, אאמין לזה. זה שהמפתחים מדגישים שהם רוצים שסרטוני המעבר יהיו נאמנים לאיך שהמשחק נראה, זה נהדר. אני זוכר איך לפני הרבה שנים שיחקתי בFFX והפריע לי שהדמויות נראות שונה בסרטוני המעבר ובמשחק עצמו. זה אחלה דבר שלא משתגעים בCGI מטורף ומאבדים חלק גדול מהאמינות של המשחק. זה לא בדיוק משהו חדש, אבל אחלה דבר.

אם The Order שונה מהמשחקים שציינתי, אז יופי לו. כשאראה, אשפוט. אם הוא עושה את אותו הדבר שעושים בHL, אבל מגוף שלישי, אז מצוין. תמיד חשבתי שזו דרך מצוינת להשאיר את השחקן בתוך עולם המשחק. אם גם יהיו מגבלות לאינטראקטיביות בסרטוני המעבר, כמו קירות בלתי נראים, אז זה כבר נעשה בצורה פחות מוצלחת. נחכה ונראה.

הגיף שהבאת לא משנה הרבה. בראש ובראשונה, הוא לא מאפשר להתרשם בכלל מאיך שהמשחק נראה. מעבר לזה, הוא נראה כמו סתם סצינת מעבר מוכנה מראש, שכל מטרתה לחבר בין הסרטון המרונדר מראש והמשחקיות עצמה. משהו שראינו המון במשחקים אחרים.

כשאראה, אשפוט. אני בהחלט מעוניין לראות עוד ממנו. עדין לא ברור אם יהיה מדובר בTPS גנרי, או במשהו מעניין ועדיין לא ברור אם הוא באמת יראה טוב כל כך.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2014, 13:38

למה אתה צופה בגיפים כשיש סרטון?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 13:41

Nucleus_Dawn כתב:
כשאראה בעצמי שסרטוני המעבר באמת רצים בזמן אמת, אאמין לזה. זה שהמפתחים מדגישים שהם רוצים שסרטוני המעבר יהיו נאמנים לאיך שהמשחק נראה, זה נהדר. אני זוכר איך לפני הרבה שנים שיחקתי בFFX והפריע לי שהדמויות נראות שונה בסרטוני המעבר ובמשחק עצמו. זה אחלה דבר שלא משתגעים בCGI מטורף ומאבדים חלק גדול מהאמינות של המשחק. זה לא בדיוק משהו חדש, אבל אחלה דבר.

אם The Order שונה מהמשחקים שציינתי, אז יופי לו. כשאראה, אשפוט. אם הוא עושה את אותו הדבר שעושים בHL, אבל מגוף שלישי, אז מצוין. תמיד חשבתי שזו דרך מצוינת להשאיר את השחקן בתוך עולם המשחק. אם גם יהיו מגבלות לאינטראקטיביות בסרטוני המעבר, כמו קירות בלתי נראים, אז זה כבר נעשה בצורה פחות מוצלחת. נחכה ונראה.

הגיף שהבאת לא משנה הרבה. בראש ובראשונה, הוא לא מאפשר להתרשם בכלל מאיך שהמשחק נראה. מעבר לזה, הוא נראה כמו סתם סצינת מעבר מוכנה מראש, שכל מטרתה לחבר בין הסרטון המרונדר מראש והמשחקיות עצמה. משהו שראינו המון במשחקים אחרים.

כשאראה, אשפוט. אני בהחלט מעוניין לראות עוד ממנו. עדין לא ברור אם יהיה מדובר בTPS גנרי, או במשהו מעניין ועדיין לא ברור אם הוא באמת יראה טוב כל כך.

המפתחים לא מדגישים שהם רוצים שסרטוני המעבר יהיו נאמנים לאיך שהמשחק יראה, אתה נורא נורא עקשן, הם מדגישים שסרטוני המעבר הם המשחק עצמו, שאין שום הבדל ושהגיימפליי וה CUTSCENES אחד הם, מה לא ברור?

וזה לא קשור ל HL, צורת הסיפור היא מסורתית ולוקחים לך את השליטה מהידיים, רק שהכל IN GAME תמיד.

ה GIF שהבאתי זה גיימפליי שאתה שולט בשחקן וקופץ לצד השני, אם קשה להתרשם בגלל שהוא GIF אז חכה לחשיפה, עוד שעתיים סכ"ה.

ואני חושב שהוא יהיה הכי TPS גנרי שיש אבל נו, כמו שקאז אמר העיצוב המיוחד, התקופה והגרפיקה יבדילו אותו מאחרים ולי זה מספיק בדור חדש כדי לרצות לשחק בו.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 18 פברואר 2014, 13:43, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:42

אה, אז אנחנו ראינו כבר בשבילך ;)
זה גיימפליי לגמרי, אתה יכול גם לראות את הדמות "זזה" כמו שחקן בחצי-שנייה האחרונה של הגיף.
זו קפיצה רגילה עם גלגול, כמו בAC וכד'.

אבל לפחות עכשיו אתה מבין למה אנחנו מתלהבים :)

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:46

בלינג, הדבר שאמור לייחד אותו מכל TPS אחר הוא הנשקים, כל מי שראה אמר שהם באמת מיוחדים ומגניבים, עם אלמנטים (מים, חשמל, אש...) ושילוב ביניהם, וגם הסביבות ההריסות, שאמורות לשנות יותר את מנגנון הCOVER יותר מבעבר.
אני גם סקפטי מעט... אבל לפחות מה שראיתי היום יכול לאשר לי דבר אחד:
GOW וUNCHARTED הבאים הולכים להיות סרט לכל דבר ועניין :)
כמובן שיש גם שמועות עכשיו על GOW ואפילו GT7 שיהיה הדמו של הVR של סוני, אבל אחרי שראיתי את מה שRAD מסוגלים לעשות - אני אפילו יותר אופטימי.
וזו הייתה רק טעימה... אבל ייתכן שכמו במקרה INFAMOUS - ככל שאראה אוהב פחות. אם כי פחות סביר, לפחות במובן הטכני

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 13:53

Laskin כתב:בלינג, הדבר שאמור לייחד אותו מכל TPS אחר הוא הנשקים, כל מי שראה אמר שהם באמת מיוחדים ומגניבים, עם אלמנטים (מים, חשמל, אש...) ושילוב ביניהם, וגם הסביבות ההריסות, שאמורות לשנות יותר את מנגנון הCOVER יותר מבעבר.
אני גם סקפטי מעט... אבל לפחות מה שראיתי היום יכול לאשר לי דבר אחד:
GOW וUNCHARTED הבאים הולכים להיות סרט לכל דבר ועניין :)
כמובן שיש גם שמועות עכשיו על GOW ואפילו GT7 שיהיה הדמו של הVR של סוני, אבל אחרי שראיתי את מה שRAD מסוגלים לעשות - אני אפילו יותר אופטימי.
וזו הייתה רק טעימה... אבל ייתכן שכמו במקרה INFAMOUS - ככל שאראה אוהב פחות. אם כי פחות סביר, לפחות במובן הטכני

זה פשוט לא יאומן לאיזו רמה הגיעו במשחקים לניארים, אנצ'רטד באמת יכול להיות לא אמיתי אם ישמור על SCOPE מצומצם.

למרות שנגיד לך את האמת אני מעדיף לפגוע בגראפיקה ולראות אותם מעיזים יותר, מגדילים את הסביבות ואת ה SCOPE, אולי אפילו עד לחצי עולם פתוח שכזה שמסתובבים במפה גדולה יחסית וחוקרים דברים, זה יותר חשוב לסדרה עצמה.
אבל מבחינת גרפיקה, אם זה יהיה אנצ'רטד של הפס3 בגרסת פס4 הם הולכים לשבור שיאים, זה באמת יהיה סרט :)

ולא שמעתי על שמועות של GOW, אם יש כאלו אז הוא יחסית בחיתולים כי הבנתי שהצוות של GOW3 עושה משחק אחר, והצוות השני רק לא מזמן סיים את ASCENTION ובטח הוא זה שיפתח את GOW אבל זה יצא עוד המון זמן.
אלא אם יש צוות שלישי בסנטה מוניקה אני לא רואה GOW בשנים הקרובות.

ו GT7 כבר עכשיו עם איך שפוליפוני עובדת?! מאיפה הבאת את השמועות הללו :P

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 13:59

לא, השמועות על GT7 היו עוד מלפני חצי שנה, כשימאוצ'י אמר שייקח לו שנה, גג שנתיים לעשות את 7. עכשיו זה שוב רץ, עם התוספת של VR :)
לגבי GOW - הוא ייצא במרץ 2015, סביר להניח, כמו כל GOW, הצוות של GOW3 יעשה אותו. די משוכנע, בהתחשב במשחקים בסדרה והעקביות.

בכל אופן - אנחנו כנראה נראה גם את UNCHARTED, גם את GT7 וגם את GOW הבא - בE3 הקרוב, אולי אחד מהם כבר בGDC. ואני מדבר לראות איך הם נראים, לא טיזר עם הלוגו בלבד כמו אנצ'רטד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 14:10

Kazz כתב:למה אתה צופה בגיפים כשיש סרטון?


כי הסרטון לא עבד כשנכנסתי אליו, כמובן.

בלינג, לא ממש מעניין אותי מה המפתחים אומרים. שיקיאו את כל מה שאנשי הPR שלהם אמרו. זה לא עושה אותם אמינים בשום צורה.

---

עכשיו הסרטון עובד ואני יכול להגיד בוודאות, שכל סרטון מרונדר מראש, נראה יותר טוב מאשר בגיימפליי. אפשר לראות איך שהצללים העצמיים הרבה יותר רכים, בסצינה שהם נכנסים לאיזה חדר, למשל וזה רק הבדל קטן אחד.
לא ראיתי סרטונים "אינטראקטיביים" בכלל. אתם מתכוונים לQTE (שנראו נחמד) שהיו בסרטון הזה?
בסרטון גם רואים בבירור שהגיפים נגמרים בדיוק לפני שמחזירים את השליטה לשחקן. הגיף הראשון מראה סרטון מרונדר מראש, שבאמת נראה יותר טוב מהגיימפליי (צללים טובים יותר, DOF טוב בהרבה, אפס אליאזינג, לעומת קצת אליאזינג בגיימפליי). בסרטון רואים שהגיף השני באמת יורד קצת באיכות ורק אחריו השליטה במצלמה חוזרת לשחקן. החזרת המצלמה למצב המקורי שלה זה משהו שראינו בהמון משחקים קודם. זה נראה כאילו זה עשוי טוב פה, אז יכול מאוד להיות שהמשחק יהיה סינמטי כמו שהם רוצים.

אני עדין לא מבין כל כך למה אתם מתלהבים. יכול להיות שאיכות הסרטון נוראית, אבל המשחק לא נראה כזה מרשים. הוא לא ברמה של משחקים כמו The Witcher 3, או Devision. המודלים נראים נהדר (ברמה של The Witcher 3 אפילו) בסרטון, אבל הרבה טקסטורות בשלב נראו מטושטות ולא מפורטות.
לעומת זאת, האליאזינג ממש עדין במהלך הגיימפליי (ולא קיים בכלל בסרטונים מרונדרים מראש). הMSAAX4 שדובר עליו בהחלט משפר את איכות התמונה והיא נראית הרבה יותר טוב מהרבה משחקי קונסולה אחרים, בפן הזה.

אני אחכה לסרטון באיכות טובה, כי בנתיים, המשחק הזה רחוק מאוד מלהראות מלהיב במיוחד. הוא בהחלט בטופ הגרפי של מה שראינו עד עכשיו לקונסולות החדשות (לא בקצה הפירמידה, אבל קרוב), אבל ההתלהבות שלכם ממנו עדין נראית לי ממש מוגזמת.

בנוגע לדבר אחד נראה שצדקתם - הוא לגמרי TPS גנרי. אני מקווה להפתעות שיכניסו קצת מורכבות למשחק, כמו הסביבה ההריסה שהזכרתם והאלמנטים של הנשקים. זה לא דבר רע במיוחד, כי TPS עשוי טוב, זה תמיד נחמד.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 14:26

הסרטון האינטראקטיבי שאני מדבר עליו הוא בסוף, כשהוא פותח את הקייס עם הנשק בפנים, אני די משוכנע שהשחקן מזיז אותו איך שבא לו.
ברשמים של הכתבים וגם המפתחים אמרו - שזה משהו שיהיה בדרכים שונות בהרבה קטעי קישור.

בקשר לגרפיקה - אני לא מסכים איתך, אני רואה אותם מודלים ואותם אפקטים, אם כי מאוד ייתכן שבסצינות מסויימות יש יותר אפקטים של DOF. בנוגע לAA - הוא מספיק טוב במשחק עצמו, לפחות על המחשב במשרד שלי - לא ראיתי בכלל אליאזינג בגיימפליי.
ההצללה העצמית אכן נראית בקטע הקצר שראינו שיש הבדל, אבל אני חושב שזה עניין של תאורה, וכשאר היא לא מספיק "ישירה" - אז היא פשוט לא מופיעה. זה קשה להסביר בכתב, אבל אני חושב שלקראת הסוף יש עוד קטע שהוא דווקא כן "סצינת מעבר" ואין הצללה עצמית, בדיוק כמו מתי שאתה ראית בגיימפליי.

בכל אופן, אחד מאיתנו יאכל את הכובע בנושא הזה. ;)
אני עומד מאחורי הטענה - אותם מודלים בדיוק, ו-90 אחוז מאותם אפקטים, כאשר השאר זה עניינים של סינמטיות כדי להבליט סצינות יפות. וכמובן אנימציות גוף ופנים שבטח לא קיימות בגיימפליי בצורה מושלמת. אבל זה כבר קטע של MO CAP.

עריכה:
אני מסכים איתך לגבי הוויצ'ר, אם נשווה אותו טכנית - אין על מה לדבר בכלל.
הוויצ'ר עדיין נראה יותר "כמו משחק" וכאן משתמשים במלא אפקטים שמטשטשים פריטים "פחות מושקעים" ובסה"כ - אפשר לחשוב שכן מדובר פה בסרט CG במידה מסויימת, והוויצ'ר משחק (אם כי לסגנון האמנותי הריאליסטי ולאנימציות יש את רוב הקרדיט על זה).
אבל על הנייר הוויצ'ר מתקדם פי 4.

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 14:43

אגב, בקשר לקטע עם הQTE, אז הוא היה גנרי לחלוטין (שהוא התכופף מהסכין), אבל אח"כ יש לך אופציה אם ללכת ישר לראש או לקחת את הסכין, ממה שאני מבין מכאן:

Hand to hand fights are pretty similar visually to the ones in The Last of Us. and are really brutal. fight scenes are contextual and with multiple choices depending on your surrounding. You have to look around your character with the camera during bullet time and select what you want to do.
The hand to hand fights won’t look the same ever. it uses some kind of linking system combined with player reactivity.

זה יקרה בהרבה קרבות וקטעי מעבר, ובמקום לחיצה על כפתור בזמן המתאים כמו כל QTE - אתה צריך לבחור מה לעשות עם חפצים מסביבך או הסביבה עצמה.


ובלי הרבה קשר - נראה שככה הולכת להראות השנה הזו:
Infamous: SS - March
Driveclub - June
The Order 1886 - September
Uncharted - December
אם באמת זה המצב - זו שנת השיגור הכי טובה שהייתה נראה לי. (לא הם לבדם, אבל עם כל המשחקים המטורפים שיוצאים במקביל...)
רק שימשיכו כך, כל שלושה חודשים לתת לנו AAA מצד א' :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 22:51

Laskin כתב:בקשר לגרפיקה - אני לא מסכים איתך, אני רואה אותם מודלים ואותם אפקטים, אם כי מאוד ייתכן שבסצינות מסויימות יש יותר אפקטים של DOF. בנוגע לAA - הוא מספיק טוב במשחק עצמו, לפחות על המחשב במשרד שלי - לא ראיתי בכלל אליאזינג בגיימפליי.
ההצללה העצמית אכן נראית בקטע הקצר שראינו שיש הבדל, אבל אני חושב שזה עניין של תאורה, וכשאר היא לא מספיק "ישירה" - אז היא פשוט לא מופיעה. זה קשה להסביר בכתב, אבל אני חושב שלקראת הסוף יש עוד קטע שהוא דווקא כן "סצינת מעבר" ואין הצללה עצמית, בדיוק כמו מתי שאתה ראית בגיימפליי.

בכל אופן, אחד מאיתנו יאכל את הכובע בנושא הזה. ;)
אני עומד מאחורי הטענה - אותם מודלים בדיוק, ו-90 אחוז מאותם אפקטים, כאשר השאר זה עניינים של סינמטיות כדי להבליט סצינות יפות. וכמובן אנימציות גוף ופנים שבטח לא קיימות בגיימפליי בצורה מושלמת. אבל זה כבר קטע של MO CAP.

עריכה:
אני מסכים איתך לגבי הוויצ'ר, אם נשווה אותו טכנית - אין על מה לדבר בכלל.
הוויצ'ר עדיין נראה יותר "כמו משחק" וכאן משתמשים במלא אפקטים שמטשטשים פריטים "פחות מושקעים" ובסה"כ - אפשר לחשוב שכן מדובר פה בסרט CG במידה מסויימת, והוויצ'ר משחק (אם כי לסגנון האמנותי הריאליסטי ולאנימציות יש את רוב הקרדיט על זה).
אבל על הנייר הוויצ'ר מתקדם פי 4.


אני חולק על דעתך. אני חושב שאתה כן מסכים איתי, לפחות לפי מה שאמרת כאן.
מה שאתה תיארת, זה בדיוק מה שיש במשחקי אנצ'רטד, בTLOU ובRE5 (ברבים אחרים). זה בדיוק מה שאני טוען שיש גם במשחק הזה.

הם בהחלט עשו עבודה לא רעה, כדי לוודא שהסרטונים המרונדרים מראש לא יראו יותר מידי שונה מהגיימפליי עצמו, אבל עדין קיים הבדל ולא קשה לראות אותו. הוא ממש לא עצום כמו מה שראינו באינפיימוס, אבל הוא שם.

---

אני לא יודע על מה אתה מדבר כל כך בחלק האחרון של הסרטון. הם בסה"כ פתחו איזה ארגז. אם זה סתם סרטון מעבר מרונדר מראש זה אחלה. אם זה סרטון מעבר מרונדר בזמן אמת, שמאפשר להזיז את המצלמה, זה אחלה. אם זה סרטון מעבר מרונדר בזמן אמת שמצריך שאתה תזיז את האנלוג בכיוון מסוים בשביל שהתיבה תפתח ואתה שולט באנימציה לכל אורכה, אז זה דיוויד קייג'.

---

הקטע עם קטעי QTE שמתפצלים לכמה אפשרויות זה נורא נחמד. גם בTLOU היה לך את זה, כאשר היית ליד עצמים שבהם אפשר לעשות שימוש. אני בספק אם הם יקחו את זה יותר רחוק ממה שהיה בTLOU, אבל אם כן, זה יכול להיות מעניין. להכניס גיוון לקטעי QTE ולמנוע רפטטיביות זה תמיד טוב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24173
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2014, 14:57

מה שתארתי שונה מאוד מTLOU וכל השאר... שם זה מודל אחר עם טקסטורות אחרות ועוד מלא אפקטים על כל דבר. פה זה יותר אפקטים לסצינות/רקעים או DOF כדי שתתרכז במה שהם רוצים שתתרכז באותה סצינה, ופוקוס מתאים.. לא מעבר. לפחות אני לא רואה שום דבר מהסרטון האחד הזה. באמת שעדיף שנחכה לשמוע מה יגידו, כי אין מה להתווכח, לפחות לא לפני 16:05 ;)

אחרי שפתחו את הארגז, הוא מסתכל על הנשק ומזיז אותו (כמו באינבנטורי בהרבה משחקים), אני די משוכנע שהשחקן מזיז אותו. אני לא בטוח אם הקטע עם הסכין באמת היה תזוזה של השחקן או לא, ייתכן וזה פשוט מזרז את זה כדי שיהיה לך יותר זמן להסתכל על הנשק בזמן הסצינה הזו :)
וכבר עכשיו רואים שהם כבר לקחו את הCQC והQTE מעבר לTLOU. יש בחירה בזמן הקרב בין מכה לסכין ואם לדרוך לו על היד או לא (גם שם הייתה נקודה כזו).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 14:57

Laskin כתב:הסרטון האינטראקטיבי שאני מדבר עליו הוא בסוף, כשהוא פותח את הקייס עם הנשק בפנים, אני די משוכנע שהשחקן מזיז אותו איך שבא לו.
ברשמים של הכתבים וגם המפתחים אמרו - שזה משהו שיהיה בדרכים שונות בהרבה קטעי קישור.

בקשר לגרפיקה - אני לא מסכים איתך, אני רואה אותם מודלים ואותם אפקטים, אם כי מאוד ייתכן שבסצינות מסויימות יש יותר אפקטים של DOF. בנוגע לAA - הוא מספיק טוב במשחק עצמו, לפחות על המחשב במשרד שלי - לא ראיתי בכלל אליאזינג בגיימפליי.
ההצללה העצמית אכן נראית בקטע הקצר שראינו שיש הבדל, אבל אני חושב שזה עניין של תאורה, וכשאר היא לא מספיק "ישירה" - אז היא פשוט לא מופיעה. זה קשה להסביר בכתב, אבל אני חושב שלקראת הסוף יש עוד קטע שהוא דווקא כן "סצינת מעבר" ואין הצללה עצמית, בדיוק כמו מתי שאתה ראית בגיימפליי.

בכל אופן, אחד מאיתנו יאכל את הכובע בנושא הזה. ;)
אני עומד מאחורי הטענה - אותם מודלים בדיוק, ו-90 אחוז מאותם אפקטים, כאשר השאר זה עניינים של סינמטיות כדי להבליט סצינות יפות. וכמובן אנימציות גוף ופנים שבטח לא קיימות בגיימפליי בצורה מושלמת. אבל זה כבר קטע של MO CAP.

עריכה:
אני מסכים איתך לגבי הוויצ'ר, אם נשווה אותו טכנית - אין על מה לדבר בכלל.
הוויצ'ר עדיין נראה יותר "כמו משחק" וכאן משתמשים במלא אפקטים שמטשטשים פריטים "פחות מושקעים" ובסה"כ - אפשר לחשוב שכן מדובר פה בסרט CG במידה מסויימת, והוויצ'ר משחק (אם כי לסגנון האמנותי הריאליסטי ולאנימציות יש את רוב הקרדיט על זה).
אבל על הנייר הוויצ'ר מתקדם פי 4.

מסכים עם כל מה שאמרת פה, ואני קצת תוהה איך קאוטיק יכול לקבוע על גיף שזו לא אינדיקציה מספיק טובה והוא לא מקבל את זה שהגלגול הוא גיימפליי אבל בסרטון שגם נמצא באיכות לא משהו הוא שם לב להבדלים מפליגים, לי הם נראים זהים לגמרי.
אני לא מבין, בסרטון הקטע של הסלטה פתאום מטושטש יותר או שרואים פריטים באיכות פחות טובה מה GIF? קשקוש, נראה זהה ל GIF ושניהם אם תרצו באיכות לא טובה.

וגם אני בסרטון לא ראיתי שום הבדלים בין גיימפליי ל CUT SCENE ובטח שקשה לשפוט את ה AA אבל לי נראה הכל חלק לגמרי.
קאוטיק הביא פה מסקנות כאילו הוא הוריד סרט של 6 ג'יגה של גיימפליי באיכות ישירה, באמת שאני לא מצליח לראות את כל הפרטים שהוא שם לב אליהם מהסרטון באיכות הדי בינונית הזו.

כמובן שיש קטעי גיימפליי שנראים קצת פחות טוב מאחרים, כמו טקסטורה של קיר מסויים שפחות מרשימה, אבל באופן כללי ה FIDELITY נראה לי זהה לחלוטין.

וגם עם השורה שלך על הוויטצ'ר אני מסכים, הוא נראה הרבה יותר כמו משחק וה ORDER יותר כמו CG, אבל זה לא אומר שהאורדר יותר מרשים בהכרח, יש לא מעט שיתרשמו הרבה יותר מהסקייל והפירוט של הוויטצ'ר ואין בעיה עם זה, כל משחק שואף למראה אחר.
ברור שהוויטצ'ר מתקדם הרבה יותר ואני לא ארים גבה על אף אחד שיאמר שמעדיף את הגרפיקה של האורדר או של הוויטצ'ר, כל אחד ומה שעושה לו את זה (אני אישית חושב שהוויטצ'ר 3 על מחשב מפלצתי עם כל הצלצולים בסצינות מפורטות במיוחד יראה יותר מרשים לטעמי אבל זה באמת עניין של דיעה)
---------------
ב TLOU זה לא ממש אותו מודל ונכסים, זה אותו מנוע אבל המודל ברמה הרבה יותר גבוהה מעבר לאפקט של AA כזה או אחר, זה בכלל לא קרוב למה שרואים פה.
מי שחושב שיש איזשה וקשר בין המודלים והסביבות פה:

למשחק עצמו וכל מה שהוסיפו לסצינה זה איזה DOF ו AA חי בסרט.
הגרפיקה פה ברמה של דור מעל המשחק (בתכל'ס יותר מרשימה מרוב הדברים שראינו לדור הבא) וזה ממש לא בגלל איזה אפקט שהוסיפו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2014, 23:11

Laskin כתב:מה שתארתי שונה מאוד מTLOU וכל השאר... שם זה מודל אחר עם טקסטורות אחרות ועוד מלא אפקטים על כל דבר. פה זה יותר אפקטים לסצינות/רקעים או DOF כדי שתתרכז במה שהם רוצים שתתרכז באותה סצינה, ופוקוס מתאים.. לא מעבר. לפחות אני לא רואה שום דבר מהסרטון האחד הזה. באמת שעדיף שנחכה לשמוע מה יגידו, כי אין מה להתווכח, לפחות לא לפני 16:05 ;)

אחרי שפתחו את הארגז, הוא מסתכל על הנשק ומזיז אותו (כמו באינבנטורי בהרבה משחקים), אני די משוכנע שהשחקן מזיז אותו. אני לא בטוח אם הקטע עם הסכין באמת היה תזוזה של השחקן או לא, ייתכן וזה פשוט מזרז את זה כדי שיהיה לך יותר זמן להסתכל על הנשק בזמן הסצינה הזו :)
וכבר עכשיו רואים שהם כבר לקחו את הCQC והQTE מעבר לTLOU. יש בחירה בזמן הקרב בין מכה לסכין ואם לדרוך לו על היד או לא (גם שם הייתה נקודה כזו).


בכלל לא נכון. בכל המשחקים שהזכרתי, נעשה שימוש באותם assets בדיוק, רק עם אפקטים יותר טובים ואנימציות יותר טובות. אחד לאחד מה שראינו עכשיו בthe order. אני לא מבין למה אתה חושב שהוא מיוחד כל כך. עושה רושם שנעשה בו מה שנעשה בהרבה משחקים אחרים.
אותו מודל יכול להראות שונה לחלוטין, עם הצללה רכה יותר, תאורה עדיפה וDOF יותר טוב (למרות שבמקרה של The order, הוא נראה בעיקר מוגזם). זה גם מה שרואים בסרטון.

הקטע שהוא מסתכל על הנשק? אני מניח שזה יכול להיות איך שהם מציגים נשק חדש (זה גם הגיוני, עם כל בעיות הקליפינג שהיו בקטע הזה, שהוא נשלט ע"י השחקן, למרות שזה יכול להיות גם תוצאה של המו-קאפ), אבל זה לא נראה לי כמו איזה משהו מיוחד. סתם דרך חביבה להציג פריט חדש, בלי להוציא את השחקן מהמשחק. זה שזה קורה בזמן סצינת מעבר, זה מה שהופך את הסצינות לאינטראקטיביות? זה לא מרגש במיוחד. אפשר באותה המידה להניח שכשהוא מכניס את הסכין לחריץ שמתחת למכסה הארגז, זה נעשה ע"י השחקן עם הסטיק הימני, אבל מכיוון שזה לא משחק של דיוויד קייג', אני לא חושב שזה המצב.

בלינג, כמובן שכל מה שאני רואה, זה רק מהסרטון באיכות הלא טובה שראינו. האיכות הלא טובה יכולה להשפיע גם לטוב וגם לרע. כשנראה ממנו יותר, נדע יותר לאיזה כיוון.
איך אתה משווה את זה לגיף בכלל? אתה באמת לא רואה הבדל בין השניים? הגיף מוקטן, מכווץ ומלא בכל מיני artifacts שאין בסרטון.

ממה שראינו עד עכשיו, אין שום דבר מטורף ומפוצץ ראש. אני באמת לא מצליח להבין את ההתלהבות שלכם מזה. המשחק נראה טוב, אבל הוא ממש לא מזכיר לי את השוק שהיה כשGOW יצא ל360. יכול להיות שזה קשור לכמה שהקונסולות החדשות חלשות, בהשוואה למה שהישנות היו בתקופתן. יכול להיות שזה בגלל שאני משחק יותר מידי בPC. אני פשוט לא מבין מה כזה מטורף או CG במה שראינו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 18 פברואר 2014, 15:20

אתה ראית את הסרטון ששמתי מ TLOU, זה נראה לך נכסים רק עם כמה אפקטים?
זה אותו מנוע אבל גם המודלים וגם הכל ברמה הרבה יותר גבוהה.

KEO הסביר פעם שכל מנוע עובר שנמוך כשמעבירים אותו לקונסולה, פה בסרטון מעבר של TLOU זה המנוע בצורה הרבה פחות משונמכת מהגיימפליי, אולי ככה הוא רץ במחשבי העל של ND במשרד.
לאמר שזה קרוב למה שה ORDER עושה זה לא רציני, ההבדלים פה ושמים וארץ ושם הם לא ממש נראים.

סליחה אבל מהסרטון באיכות הזו לא רואים שום מודל שונה לחלוטין, לא יודע אולי אני הוזה או משהו אבל ראיתי עוד תגובות ואף אחד לא ציין את מה שאמרת.

ואצלי הגיף לא באיכות הרבה פחות גבוהה מהסרטון, שניהם נראים לא משהו מבחינת האיכות.
ולא אמרתי שזה ברמה של CG, אבל זה כן הכי קרוב בסגנון, אם אתה לא רואה את זה אז אולי היו לך באמת ציפיות הרבה הרבה יותר גבוהות מרובנו, אולי חשבת שנשחק במשהו שדומה לדמואים הטכניים של סקוור וקאפקום עם הדרקון או הדמו ההוא של NVIDIA בחלל, לא מאשים אותך אבל ידעתי עוד בזמנו שהם בולשיט ושלא תראה משחקים כאלו, אולי אצל דייויד קייג' :)
נערך לאחרונה על ידי bling ב 18 פברואר 2014, 15:22, נערך פעם 1 בסך הכל.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2014, 23:24

טריילר רשמי וחדש לאורדר:
http://www.youtube.com/watch?v=XQzm9lwc2Tk

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2014, 23:25

Kazz כתב:טריילר רשמי וחדש לאורדר:
http://www.youtube.com/watch?v=XQzm9lwc2Tk


וגיימפליי:
http://www.youtube.com/watch?v=xaSxSBXdnek


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 48 אורחים