Nucleus_Dawn כתב:
אז באמת היתה אי הבנה ולא הבנתי אתכם נכון.
זה לא רק אלמנט קטן (שעושה רושם כאילו הוא אחד האלמנטים המרכזיים במשחק) של QTE. זה גם הדגש המוגזם על סינמטיות ומספר הפעמים לדקה שהמפתחים זורקים את המילה הזאת לאוויר. כמו שאמרתי, גם המראה של המשחקים דומה. לטובה, כי מדובר בשני משחקים יפים מאוד ולרעה, כי בשניהם יש שימוש מוגזם בDOF ודגש מוגזם על סינמטיות, שנראה כאילו הוא נמצא במקום יותר גבוה בסדר העדיפויות מהגיימפליי עצמו.
בנוסף, הם עושים רושם דומה בכל הנוגע לאיזון שבין הגיימפליי והQTE (כלומר, באותה תקופה שהתחילו להראות גיימפליי של RYSE, גם נראה היה שיש בעיה קשה באיזון הזה).
יש עוד נקודות דמיון, כמובן. בשני המקרים מדובר על צוותים שאף פעם לא עשו משהו בז'אנר של המשחק, למשל.
יש הבדלים (בז'אנר, כמו שאמרת), אבל יש גם לא מעט דימיון וזה גורם לי לצפות למשחק הרבה פחות מלפני החשיפה הזאת.
אני לגמרי מסכים איתך בנוגע לזה שצריך להראות שלבים ארוכים יותר. אני חושב שהבעיה היא שעבורינו המטרה של טריילר/חשיפה היא לספק לנו כמה שיותר מידע על המשחק, כדי שנדע אם הוא לטעמנו. עבור המפתחים/צוותי PR של המשחק, המטרה של טריילר/חשיפה זה לפרסם את המשחק ואני לא חושב שתראה מישהו מעז להוציא פרסומת של 15 דקות.
בנוסף, יש מעט מאוד משחקים שיכולים להלהיב משלב שלהם כמו אנצ'רטד 2. יכול מאוד להיות שבעצם יש רק משחק אחד כזה והוא אנצ'רטד 2.
אני מסכים איתך שיש דימיון מסויים בטכנקיות שהם משתמשים בהם למראה של המשחק, שניהם בין המשחקים שהכי מזכירים לי CGI
אני משער שאתה צודק לצערי ואכן יש דגש חזק על QTE, אבל ב RYSE ז היתה ממש מכניקה שוטפת במשחק, זאת אומרת כל אויב שאתה הורג היה בסוף את ה QTE המתיש והרפטטיבי בסיום, פה נראה שה QTE נשמר לרגעים סינמטיים כמו ב TR או בכלל כמעט כל משחק אחר שמתשמש בהם חוץ מ RYSE וכל פעם אלו אנימציות חדשות, אני מקווה שלא יהיו יותר מדי רגעים כאלו אבל למה הדמיון דווקא למשחק שעושה את השימוש הכי רע בהם בתעשייה ולא לכל משחק אחר שמשתמש בהם בצורה מתונה ונורמלית יותר?
שוב, מבחינת המראה "הסינמטי" כמו שאמרת אני מבין את הדימיון ביניהם, אבל לא ה QTE.

