נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 12 מרץ 2014, 11:58

אז תנו לי רק להבין את כול מה שנכתב פה. לגבי כרטיסים מסדרה 8 זה אומר שלדוגמה 760 GTX יהפוך להיות 860GTX? ומה כרטיס כמו שDrkeo הציע או אפילו יותר זול כי יצא קצת יקר (לטעמי) אומר לגבי העתיד? אני אצליח לשחק איתו במשחקים על medium? וגם לגבי שאר המכלולים (מעבד,RAM).. אני לא יודע איזה שינוי יעשה directx12 למשחקים אבל אם זה יהיה משמעותי זה אומר שלקנות עכשיו כרטיס מסך או ליחלופין מחשב חדש זה חסר תועלת?

זה לא שאני לא אוהב את הINe או משהו בסגנון, אני פשוט רוצה מחשב סביר מינוס ממשחקים :). המחשב שלי על פי המינימום בקושי מריץ את DayZ לדוגמה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2014, 13:12

Yahel12 כתב:אז תנו לי רק להבין את כול מה שנכתב פה. לגבי כרטיסים מסדרה 8 זה אומר שלדוגמה 760 GTX יהפוך להיות 860GTX? ומה כרטיס כמו שDrkeo הציע או אפילו יותר זול כי יצא קצת יקר (לטעמי) אומר לגבי העתיד? אני אצליח לשחק איתו במשחקים על medium? וגם לגבי שאר המכלולים (מעבד,RAM).. אני לא יודע איזה שינוי יעשה directx12 למשחקים אבל אם זה יהיה משמעותי זה אומר שלקנות עכשיו כרטיס מסך או ליחלופין מחשב חדש זה חסר תועלת?

זה לא שאני לא אוהב את הINe או משהו בסגנון, אני פשוט רוצה מחשב סביר מינוס ממשחקים :). המחשב שלי על פי המינימום בקושי מריץ את DayZ לדוגמה

אישית הייתי מוריד את המעבד לI3 במקום את הכרטיס מסך, זה יחסוך איזה 300 שקל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24174
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 מרץ 2014, 21:33

אני לא משוכנע שה750TI הוא בדיוק סדרה 8 מבחינת כל מה שיהיה ולא יהיה עליו, אין לי אפילו ספק לגבי זה שיש עוד הרבה שאנחנו לא ראינו מהסדרה הזו (רשמית - לא ראינו כלום).
הוויצ'ר 2 לא נראה קרוב לוויצ'ר 3 בכלל, אולי על HIGH הוא ירוץ ב-30 פריימים, לא על ULTRA.
לגבי עניין ה"גירסת הפס4 תרוץ בהגדרות HIGH על 30 פריימים" - אני לא בטוח שזה מה שיהיה בסוף, ואם כן - הוא יעבור הרבה מאוד אופטימיזציה.
דווקא באטמן עלול לרוץ ממש טוב בהגדרות מאוד גבוהות (אם כי, ללא PHYSX), ולכן אני אוכל "להתפשר" עליו בפס4 או משהו, על מנת להוציא פחות כסף על הכרטיס.

בקיצור - מינימום לחכות עד שתשמע משהו על DX12... זו תקופה מאוד גבולית, ועדיף להיות מעט סבלני וחכם יותר. יום אחרי שיוכרז באופן רשמי - אני מניח שנקבל מידע על "איזה כרטיסים עתידיים יתמכו בו", ואולי, מי יודע - גם אילו כרטיסים נוכחיים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 מרץ 2014, 17:12

Godus עודכן ל2.0 (לפני שהוא 50% מוכן... מרשים).
לטענתם, עכשיו הוא כבר לא click fest והם שינו אותו לגמרי, לפי הפידבק שהם קיבלו מהשחקנים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2014, 20:33

Nucleus_Dawn כתב:Godus עודכן ל2.0 (לפני שהוא 50% מוכן... מרשים).
לטענתם, עכשיו הוא כבר לא click fest והם שינו אותו לגמרי, לפי הפידבק שהם קיבלו מהשחקנים.

אה מגניב. אז אולי אני אחזור לשחק בו היום, פעם אחרונה הוא היה כזה קליק פסט שזה גבל באיזה FARMVILLE, זה היה פשוט זוועה.

לאסקין, מי יודע מה יהיו הגדרות אולטרה או VERY HIGH או לא יודע מה, תמיד דברים אפשריים אבל אם 760GTX לא יריץ את הוויצ'ר על 30FPS אז מעט מאוד כרטיסים יריצו את הווצי'ר ב30FPS.
בכל מקרה כן, DX12 מוכרז ב20 לחודש (עוד 8 ימים) כך שבהחלט טוב לחכות ולשמוע מה אומרים שם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 מרץ 2014, 20:45

VALVE שחררו ממיר מDIRECTX ל-OPENGL חינמי לאינטרנט. זה הראשון מסוגו והמטרה שלהם כמובן היא שימירו משחקים לOPENGL שתומך בלינוקס (כלומר תומך בSTEAM OS). אם זה באמת סוג של ממיר שרץ ומוציא את הקוד בצד השני מוכן בלי צורך להתעסק אז יכול להיות שיש לנו כאן מכשיר פורטים של משחקי PC לSTEAM OS בתוך כמה דקות.

כרגע מדובר אך ורק למשחקי DX9 וגם בהם רק לסט מאוד מסויים של פקודות (ספציפית אלה שנדרשות על ידי SOURCE כי במקור זה כלי שהמיר את SOURCE מPC לSTEAM OS) כך שלא כל משחק DX9 יצלח את ההמרה אבל אבל שכן אמורים להיות מומרים תוך כמה דקות לריצה על לינוקס.

בנוסף קרייטק מכריזה שעכשיו קרייאנג'ן רץ על לינוקס וסטים OS.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 04:17

דרישות המינימום למחשב של ווצ׳דוגס:
CPU: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66GHz; AMD Phenom II X4 940 3.0GHz or better.
Memory: 6GB RAM.
GPU: "1GB VRAM" and compatibility with DirectX 11, Shader 5.0. No specific card details.
Audio: DirectX 9 compatibility.
Storage: 25GB

סרטון ראשון של הדגמת PHYSX בUE4:

We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 14 מרץ 2014, 23:40

האם אתה יכול להסביר מה זה PHYSX? ואני לא יודע מה זה אבל זה נראה טוב... לאיזו חברה שייך מנוע ה - Unreal? אפיק?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 מרץ 2014, 23:52

כל השברים נעלמים תוך שניה... זה בכוונה?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 14 מרץ 2014, 23:58

Klayman כתב:כל השברים נעלמים תוך שניה... זה בכוונה?


גם אני חשבתי על זה.. אני די בטוח שכן

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מרץ 2014, 14:49

אני לא היחיד שחשב שהתצוגה החדשה של וולפנסטיין החדש נראית טוב:


מאוד מעניין לראות איך המשחק הזה ייצא. הוא באמת נראה נחמד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 16:17

Klayman כתב:כל השברים נעלמים תוך שניה... זה בכוונה?

בטוח בכוונה, בטח בשביל למנוע עומס. הרוב לא שמים לב לזה אבל רוב השברים נעלמים גם במשחקים כיום ודי מהר וגם זה אם המשחק תומך בהרס בכלל, 99% מהמשחקים הכל בלתי הריס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2014, 16:45

DrKeo כתב:בטוח בכוונה, בטח בשביל למנוע עומס. הרוב לא שמים לב לזה אבל רוב השברים נעלמים גם במשחקים כיום ודי מהר וגם זה אם המשחק תומך בהרס בכלל, 99% מהמשחקים הכל בלתי הריס.


אני יודע שהשברים נעלמים גם היום, אבל חשבתי שכאן יש משהו ייחודי יותר, כי אחרת, זה סתם נורא מוזר.. אתה זורע כאוס והרס בכל האזור, ואחרי שלוש שניות הוא נקי כמו רחוב בהרצליה פיתוח.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 מרץ 2014, 16:55

Klayman כתב:
אני יודע שהשברים נעלמים גם היום, אבל חשבתי שכאן יש משהו ייחודי יותר, כי אחרת, זה סתם נורא מוזר.. אתה זורע כאוס והרס בכל האזור, ואחרי שלוש שניות הוא נקי כמו רחוב בהרצליה פיתוח.

אשכרה, לא מבין מה מיוחד בדמו הזה שעוד אמור להיות דמו טכני על כרטיס גראפי טוב ועם גראפיקה מוגבלת שאמור במיוחד להציג הרס מרשים כשכל הכח מופנה אליו.
זה ממש לא מרשים במיוחד וחשבתי שמשחקים עם מנוע הרס טוב מציעים כבר רמה כזו היום פחות או יותר.
כשנזכרים שמדובר בדמו טכני שאמור להציג את הטכנולוגיה בצורתה האידיאלית ולא משחק עתידי שיריץ גם גראפיקה הרבה יותר מתקדמת וגם יתעסק עם חישובים רבים נוספים כמו AI אז בכלל לא מבין את מי זה אמור להרשים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מרץ 2014, 17:44

bling כתב:אשכרה, לא מבין מה מיוחד בדמו הזה שעוד אמור להיות דמו טכני על כרטיס גראפי טוב ועם גראפיקה מוגבלת שאמור במיוחד להציג הרס מרשים כשכל הכח מופנה אליו.
זה ממש לא מרשים במיוחד וחשבתי שמשחקים עם מנוע הרס טוב מציעים כבר רמה כזו היום פחות או יותר.
כשנזכרים שמדובר בדמו טכני שאמור להציג את הטכנולוגיה בצורתה האידיאלית ולא משחק עתידי שיריץ גם גראפיקה הרבה יותר מתקדמת וגם יתעסק עם חישובים רבים נוספים כמו AI אז בכלל לא מבין את מי זה אמור להרשים.


אני מסכים. התצוגה לא באמת מרשימה במיוחד.
כבר ראינו הדגמות הרבה יותר מרשימות של UE4, שהראו איך בונים מודלים מ"חומרים" שונים, מגדירים בדיוק מה הרזולוציה שאליה מגיעים השברים, מה נקודות החולשה של המודל וכן הלאה.

אני מניח שהמטרה של ההדגמה הזאת היא יותר להראות כמה קל ליצור אובייקטים שבירים וכמה קל להחליף בהם אנימציות שעליהן צריך לעבוד שעות/ימים/שבועות. החלונות הנשברים באמת יותר מרשימים מכל דבר שהופיע עד היום במשחק, אבל זה יהיה באמת מעניין, אם ההכנסה שלהם לעולם המשחק, קביעת העובי/צבע/שקיפות/גודל/הדרך שבה האור נשבר בהם וכן הלאה יעשו כמעט אוטומטית ע"י המנוע.
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 15 מרץ 2014, 18:52

חשבתי על משהו חברים.. מכיוון שכולנו פה אוהבים לשחק ואני מניח שהמערכת העיקרית פה היא PC ולא קונסולות ( :( ), אז אולי נעשה מעין "Event" או איזה משחק גדול של כולם.. לבחירתכם ושיקולכם אני רק מציע, לדעתי יכול להיות נחמד.

אם פרסמתי את זה במקום הלא נכון אז אפשר להעביר.. רק שאנשים יראו ויענו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 20:17

זה לא דמו טכני, זה כבר ממש רץ במנוע עצמו מוכן למשחק. זה לא איזה דמו NVIDIA רנדומאלי, זה סרטון של שימוש ראשון בטכנולוגית הרס (שהיא תת קטגוריה של APEX שהוא חלק מPHYSX) ממש בתוך בונה שלבים של UE4. אין הרס כזה באף משחק, אפילו לא קרוב. זה הרס פרוצידוראלי, כלומר אתה מגדיר למשהו מאיזה חומר הוא עשוי והוא נהרס בהתאם על פי פיסיקה. אז אם נסתכל על משחק שיש בו הרס קל כמו קילזון, אמן בונה למשל עמוד ואז הוא בונה עמוד הרוס. אחרי זה הוא "מדביק" את השברים על העמוד ומסדר אותם כך שהעמוד יראה שלם וברגע שמגיע שחקן ויורה על העמוד, החלקים נופלים מהעמוד והוא נראה הרוס. אם המפתחים ממש משקיעים הם אפילו יעשו שהחלקים יעופו מהעמוד רק כשהירי הוא ספציפי עליהם ואם הם השקיעו פחות כל ירי על העמוד יעיף את החלקים ממנו.

כאן מדובר על משהו אחר לגמרי, מערכת שהורסת חלקים של השלב לפי סוג החומר ובזמן אמיתי. אמן בונה עמוד, מסמן אותו כ"עשוי שיש" וזהו. עכשיו השחקן מגיע, יורה בעמוד והמערכת תחשב בדיוק איך העמוד אמור להשבר ביחס לפגיעה של הכדור וכך העמוד ישבר. זה גם אומר הרס ראליסטי פי כמה וכמה ממה שקיים היום, זה אומר הרס משפר גיימפליי לעומת זה של היום (נניח אתה יכול לירות חור בקיר בשביל לראות דרכו) וזה אומר משחק שפשוט יותר לפתח אותו מה שמוזיל את העלויות פיתוח ומשחרר זמן של אמנים ובוני שלבים.

כמה חתיכות נשארות על הרצפה זה לא ממש רלוונטי, יש קצת יותר זיכרון ויכולת להריץ יותר פוליגונים אז החתיכות ישארו תמיד, במשחק אחר על קונסולה אחרת החלקים כן יעלמו אבל רק אחרי 3 דקות ובמשחק אחר הם יעלמו שתי שניות אחרי שהם פוגעים ברצפה. העיקר הוא שמתחילים להכניס הרס פורצידוראלי, כזה שיתן לך לשטח בניין שלם בGTA6 וכדומה. האם זה יהיה כבר בדור הזה? אין לי מושג, אבל זה צעד נהדר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2014, 20:40

DrKeo כתב:זה לא דמו טכני, זה כבר ממש רץ במנוע עצמו מוכן למשחק. זה לא איזה דמו NVIDIA רנדומאלי, זה סרטון של שימוש ראשון בטכנולוגית הרס (שהיא תת קטגוריה של APEX שהוא חלק מPHYSX) ממש בתוך בונה שלבים של UE4. אין הרס כזה באף משחק, אפילו לא קרוב. זה הרס פרוצידוראלי, כלומר אתה מגדיר למשהו מאיזה חומר הוא עשוי והוא נהרס בהתאם על פי פיסיקה. אז אם נסתכל על משחק שיש בו הרס קל כמו קילזון, אמן בונה למשל עמוד ואז הוא בונה עמוד הרוס. אחרי זה הוא "מדביק" את השברים על העמוד ומסדר אותם כך שהעמוד יראה שלם וברגע שמגיע שחקן ויורה על העמוד, החלקים נופלים מהעמוד והוא נראה הרוס. אם המפתחים ממש משקיעים הם אפילו יעשו שהחלקים יעופו מהעמוד רק כשהירי הוא ספציפי עליהם ואם הם השקיעו פחות כל ירי על העמוד יעיף את החלקים ממנו.

כאן מדובר על משהו אחר לגמרי, מערכת שהורסת חלקים של השלב לפי סוג החומר ובזמן אמיתי. אמן בונה עמוד, מסמן אותו כ"עשוי שיש" וזהו. עכשיו השחקן מגיע, יורה בעמוד והמערכת תחשב בדיוק איך העמוד אמור להשבר ביחס לפגיעה של הכדור וכך העמוד ישבר. זה גם אומר הרס ראליסטי פי כמה וכמה ממה שקיים היום, זה אומר הרס משפר גיימפליי לעומת זה של היום (נניח אתה יכול לירות חור בקיר בשביל לראות דרכו) וזה אומר משחק שפשוט יותר לפתח אותו מה שמוזיל את העלויות פיתוח ומשחרר זמן של אמנים ובוני שלבים.

כמה חתיכות נשארות על הרצפה זה לא ממש רלוונטי, יש קצת יותר זיכרון ויכולת להריץ יותר פוליגונים אז החתיכות ישארו תמיד, במשחק אחר על קונסולה אחרת החלקים כן יעלמו אבל רק אחרי 3 דקות ובמשחק אחר הם יעלמו שתי שניות אחרי שהם פוגעים ברצפה. העיקר הוא שמתחילים להכניס הרס פורצידוראלי, כזה שיתן לך לשטח בניין שלם בGTA6 וכדומה. האם זה יהיה כבר בדור הזה? אין לי מושג, אבל זה צעד נהדר.


כל מה שאמרת כאן - זה נחמד תיאורטית/טכנית. בעין, זה לא משהו :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2014, 20:56

Klayman כתב:
כל מה שאמרת כאן - זה נחמד תיאורטית/טכנית. בעין, זה לא משהו :P.

אתה יכול להצביע על משחק קיים או עתידי שמציג משהו שקרוב לזה?
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 15 מרץ 2014, 21:05

וולב דיברו על הגימפאד שלהם ,לצערי חל' מהדברים בוטלו ,לפחות בינתים
מסך מגע -בוטל ,גם לא יהיה משטח מגע כמו בדול שוק 4 ,הם טוענים שהמשטחי מגע בעיגולים האלו מספיקים

יהיו 4 כפתורי פנים סטנדרטים ,היתי מעדיף 6 למשחקי מכות ,אבל זה מה שיש ,לפחות המיקום חזר להיות נורמלי

הדבר המאכזב ביותר מבחינתי ,זה שהגימפאד יהיה על סוללות רגילות ,במקום בטריה ניטענת

בגדול הם הראו כל מיני ניסוים שהם עשו ,בירברו המון במוח ,איך שהם רוצים להתאים את הגימפאד שיחליף טוב מקלדת ועכבר
אבל בסופו של דבר במה שיצא בסוף,לא ראיתי משהו מאפכני באמת

הם טוענים שחברות צד שלישי יכולות לשנות דברים ,אבל הסטנדרט ניראה לי די פושר

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 16 מרץ 2014, 05:48

DrKeo כתב:אתה יכול להצביע על משחק קיים או עתידי שמציג משהו שקרוב לזה?


פספסת לגמרי את הכוונה... יכול להיות שזה הישג טכני מהמם... אבל אותי, ההדיוט שלא מבין ברמות הטכניות העמוקות האלה, זה לא ממש הרשים, וכמו שאתה רואה, לא רק אותי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42058
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2014, 06:12

Klayman כתב:
פספסת לגמרי את הכוונה... יכול להיות שזה הישג טכני מהמם... אבל אותי, ההדיוט שלא מבין ברמות הטכניות העמוקות האלה, זה לא ממש הרשים, וכמו שאתה רואה, לא רק אותי.

זאת הייתה גם הכוונה שלי, איזה משחק קיים היום שמציג הרס שנראה טוב יותר מזה. כלומר שמשהו מרים רובה, יורה על בטון וזכוכיות ואתה רואה הרס שכזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 16 מרץ 2014, 00:11

זה לא שהרס פרוצדורלי זה דבר חדש, הרי משחקים מבוססי physx יש כבר 5 שנים בערך. גם משחקים כמו red faction או will rock הציגו הרס פרוצדורלי פרימיטיבי כבר לפני עשור וחצי. השאלה היא עד כמה סימולציית ההרס מתקדמת וריאליסטית, ופה זה באמת נראה טוב בהרבה מכל מה שיש היום בשוק.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 16 מרץ 2014, 08:17

Nucleus_Dawn כתב:
אני מסכים. התצוגה לא באמת מרשימה במיוחד.
כבר ראינו הדגמות הרבה יותר מרשימות של UE4, שהראו איך בונים מודלים מ"חומרים" שונים, מגדירים בדיוק מה הרזולוציה שאליה מגיעים השברים, מה נקודות החולשה של המודל וכן הלאה.

אני מניח שהמטרה של ההדגמה הזאת היא יותר להראות כמה קל ליצור אובייקטים שבירים וכמה קל להחליף בהם אנימציות שעליהן צריך לעבוד שעות/ימים/שבועות. החלונות הנשברים באמת יותר מרשימים מכל דבר שהופיע עד היום במשחק, אבל זה יהיה באמת מעניין, אם ההכנסה שלהם לעולם המשחק, קביעת העובי/צבע/שקיפות/גודל/הדרך שבה האור נשבר בהם וכן הלאה יעשו כמעט אוטומטית ע"י המנוע.

כל מה שאתה מתאר כבר קיים ממזמן. לפני איזה 3.5 שנים Nvidia שחררה את Apex שזו תוכנה+Frame work שמבצעת מידול מחדש של אובייקטים תלת ממדים וחותכת אותם לחלקים איך שתרצה ככך שתוכל להציג הרס אוטנטי והכל רץ על המעבדים של הGPU.
https://developer.nvidia.com/apex-destruction
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 מרץ 2014, 10:17

Death_119 כתב:כל מה שאתה מתאר כבר קיים ממזמן. לפני איזה 3.5 שנים Nvidia שחררה את Apex שזו תוכנה+Frame work שמבצעת מידול מחדש של אובייקטים תלת ממדים וחותכת אותם לחלקים איך שתרצה ככך שתוכל להציג הרס אוטנטי והכל רץ על המעבדים של הGPU.
https://developer.nvidia.com/apex-destruction


וגרפיקה עם פוליגונים קיימת כבר מזמן, אז כשיצא UE3, הוא לא עשה שום דבר חדש.
זו לא מהפכה. זו התקדמות.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים