נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2014, 13:17

Nucleus_Dawn כתב:

אין נקודה שהעלית פה, שלא מקבלת טיפול בתיקון שיוצא בעוד חמישה ימים.
אין וויכוח שהם צריכים לתקן את זה והם באמת הולכים לעשות את זה.

מה עוד נשאר לתקן, עכשיו שהם תיקנו את כל מה שהזכרת פה?

---

אווו. אש וולמטרית :D
הם לא הציגו את זה כבר? אני זוכר שהם כבר הציגו את זה.

אין ספק שהעדכון החדש משפר ופותר 90% מזה אבל אני חושב שעדין יש יותר מדי דברים של מסך מלא בחלונות 8 שצריכים להעלם, שום מסך במערכת הפעלה לא צריך להיות מסך מלא ולהסתיר את כל המערכת הפעלה אלה אם אתה בוחר לעשות את זה באיזה קיצור או משהו.
בכל מקרה עכשיו פתאום רואים באמת חלונות בדבר הזה, אני מקווה שרק יטפלו בכל נושא המסכים המלאים:
תמונה

זכורים לי דברים של אש מNVIDIA אבל זאת ההכרזה הרשמית של הAPI החדש שלהם fireworks שהוא חלק מAPEX. עכשיו מפתחים ממש יכולים להשתמש בזה, הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל...

הדמו ענן של מיקרוסופט, הראש החדש שלהם אמר שהם הולכים להשתמש בזה וזאת לא סתם הדגמה. הדבר הראשון שעלה לי לראש, קראקדאון 3 כשהכל הריס כולל הבניינים. טוב נו, פנטזיה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 אפריל 2014, 13:44

טוב נו, פנטזיה.

אם ההרוחב פאס באופלאוד יהיה משהו שיש לרוב האנשים אז לא נראה לי שזה יהיה פנטזיה עוד איזה 3-4 שנים.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 אפריל 2014, 20:21

DrKeo כתב:אין ספק שהעדכון החדש משפר ופותר 90% מזה אבל אני חושב שעדין יש יותר מדי דברים של מסך מלא בחלונות 8 שצריכים להעלם, שום מסך במערכת הפעלה לא צריך להיות מסך מלא ולהסתיר את כל המערכת הפעלה אלה אם אתה בוחר לעשות את זה באיזה קיצור או משהו.
בכל מקרה עכשיו פתאום רואים באמת חלונות בדבר הזה, אני מקווה שרק יטפלו בכל נושא המסכים המלאים:
תמונה

זכורים לי דברים של אש מNVIDIA אבל זאת ההכרזה הרשמית של הAPI החדש שלהם fireworks שהוא חלק מAPEX. עכשיו מפתחים ממש יכולים להשתמש בזה, הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל הלוואי בטמן בסצנת חלום עם הדחליל...

הדמו ענן של מיקרוסופט, הראש החדש שלהם אמר שהם הולכים להשתמש בזה וזאת לא סתם הדגמה. הדבר הראשון שעלה לי לראש, קראקדאון 3 כשהכל הריס כולל הבניינים. טוב נו, פנטזיה.


אני זוכר שהם הראו את הסרטון הזה, עם הדרקון והכדור לפני כמה שבועות טובים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2014, 21:08

כן, זה היה בgdc. דווקא עכשיו הייתה הדגמה חדשה אבל הבאתי את הדרקון במקום כי הוא דמו מרשים יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 אפריל 2014, 21:43

DrKeo כתב:כן, זה היה בgdc. דווקא עכשיו הייתה הדגמה חדשה אבל הבאתי את הדרקון במקום כי הוא דמו מרשים יותר.


אהה... ידעתי שזה מוכר.

זו טכנולוגיה ממש מגניבה. אש שבאמת מושפעת מהנפח של הסביבה ויש לה נפח משל עצמה ועוד כחלק מפתרון של NVIDIA שבעוד שנתיים יעלה בערך 1% ביצועים, זה אדיר.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 אפריל 2014, 08:13

ראיתי עוד הדגמות של האפקט הזה.
ממש מרשים.
אבל באמת קשה לי להאמין שזה לא אוכל את הביצועים בצורה איומה, אולי סדרה 10 תוכל להתמודד עם זה במשחק מתקדם טכנית

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 05 אפריל 2014, 00:41

לפני כמה חודשים המלצתי פה לאנשים שחיפשו לקנות מחשב חדש בתקציב נמוך ללכת על הG3220 של אינטל (מעבד באיזור ה300 שקל), שקניתי בעצמי וראיתי שהוא נותן ביצועים יפים, למרות שזה היה ממש מקביל ליציאה שלו ולא היו שום בנצ'מרקים.
עכשיו כבר יש : http://www.legitreviews.com/intel-penti ... iew_137016

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 אפריל 2014, 14:07

מעניין איך יראה הבנצ'מרק של המעבד הזה עם וואטצ' דוגס, שהמעבד המומלץ שלו הוא i7 דור שלישי, עם 8 ליבות.

המשחק צריך מינימום 6 GB של זיכרון פנימי, לפחות ג'י פורס 460 עם 1 ג'יגה בייט זכרון ומעבד אינטל מרובע ליבה Q8400.

ההגדרות המומלצות, מעבר למעבד, הן 8 GB זכרון פנימי וג'י פורס 560 TI, עם 2 ג'יגה בייט זיכרון.

אלו הדרישות הכי גבוהות אי פעם, או שנדמה לי?
איך לעזאזל הוא הולך לעבוד על קונסולות הדור הקודם, או על הWIIU?
תמונה

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Megalomaniac » 05 אפריל 2014, 15:46

המעבד שלי שבק חיים (i7 3770k).. לא יודע למה, לא יודע איך, בחיים לא קרה לי דבר כזה... הזוי.
בכל מקרה אני חושב לעבור ל-AMD, יש להם מעבדים מעולים במחירים זולים יחסית.
כנראה שאלך על ה- FX 9590 Eight core. (לפי הביצועים הבנתי שהוא קצת יותר טוב מ- i7 4770k).

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 05 אפריל 2014, 17:11

אח שלי, המעבדים של AMD מעפנים ברמות. כדי להגיע לביצועים קרובים הם מאיצים אותם בטירוף ומה שיוצא זה מעבדים שצורכים כמויות מדהימות של חשמל וצריכים קירור מאסיבי בטירוף כדי לעבוד בצורה סבירה. אני ממש מציע להתרחק מהם.
מעבר לזה, תבדוק אם אין לך אחריות על המעבד (סיכוי גבוה מאוד שכן)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 05 אפריל 2014, 17:47

אין סיבה לקנות מעבדים של AMD לגיימינג. ברוב הבנצ'מארקים הם משתרכים מאחורי מעבדי אינטל, גם כאלה שהם כבר כמה שנים בשוק.

--

בנוגע לבנצ'מרק של ה G3220, הייתי רוצה לראות השוואות במשחקים יותר תובעניים כמו פאר קריי, AC, סיב, באטלפילד ואחרים. עם הדור החדש יותר ויותר משחקים אמורים לנצל יותר ליבות כך שזה חשוב לראות איך המעבד במשחקים כאלה.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 06 אפריל 2014, 02:19

מהנסיון שלי, AC רץ יפה מאוד עליו אבל כמובן שאתה לא יכול לצפות ממעבד ב300 שקל שיתן ביצועים של מעבד ב2000 שקל. מה שכן, במשחקים שהם לא תובעניים בצורה קיצונית ביחס למעבד (וזה רוב המשחקים, כולל המודרניים ביותר) המעבד הזה פשוט עושה את העובדה כי הוא בנוי מפלטפורמה מודרנית לחלוטין והוא נטול צווארי בקבוק של זכרון וIO.
חוץ מזה, בהתחשב במצב הקונסולות (שתיהן מבוססות על מעבדים עלובים עוד הרבה יותר מזה) וכל ההכרזות של AMD וNVIDIA מהזמן האחרון שעיקרן העברה של פעולות חישוב במשחקים מהCPU לGPU, יש מצב טוב שמעבד כזה עם כרטיס מסך ראוי, יחזיק לא רע גם משחקים שיצאו בשנים הקרובות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אפריל 2014, 20:42

בגלל הדור החדש וההתפרסות שלו על 8 מעבדים ממש חלשים, כנראה שהשימוש בCPU יהיה מאוד מקבילי כך שאני חושב שבשביל גיימינג אולי דווקא כן עדיף ללכת על מעבד של AMD שהוא לא חזק כמו זה של אינטל אבל יש לו 8 ליבות. אני משער שצריך לחכות ולראות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 05 אפריל 2014, 21:33

יותר ליבות זה יותר טוב רק כשאתה משווה בין ארכיטקטורות זהות... הG3320 שקול לQ8400 מבחינת ביצועים כלליים למרות שיש לו שתי ליבות ולא ארבע ולמרות שמהירות השעון שלו לא גבוהה בהרבה מזו של הQ8400.
אם משווים לקונסולות, צריך לקחת בחשבון שאמנם יש להן 8 ליבות אבל כל ליבה שם רצה בחצי מהירות שעון מהליבות של הg3220 כשבנוסף, הליבות של הg3220 יעילות הרבה יותר בהרצת קוד פר מגהרץ.
ובכלל, אם יש לך קוד שיכול לרוץ על שתי ליבות מהירות ובמקום זה אתה מפצל אותו לרוץ על ארבע, אתה ברוב המכריע של המקרים תגרום לקוד לרוץ יותר לאט כי נוצרים לך עיכובים שנוגעים לתיאומים בין הליבות (ליבות שמסיימות להריץ פיסת קוד אבל לא מקבלות את הקוד הבא כי הן תלויות בתוצאות של ליבה שלא סיימה עדיין) פלוס כל הoverhead של פיצול ואיחוד נתונים בזכרון.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4301
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 05 אפריל 2014, 22:30

סיימתי את broken age act 1. משחק חמוד, קטן ולא מזיק. אני לא מבין איך שרפו עליו 3.5 מיליון. זה יותר ממה שעלה גרים פנדנגו בזמנו (אפילו עם קיזוז לאינפלציה), והוא אפילו לא חמישית מהאיכות וההיקף שלו.

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2014, 17:35

בערך 2 מליון דולר לאלייז'ה ווד על הקול שלו, עוד חצי מליון לג'ק בלאק על מאה ועשרים השניות שהוא נתן שם, ועוד חצי מליון לכל פרק. בום - 3.5 מליון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אפריל 2014, 12:24

כי עבדו עליו איזה 20 אנשים אז מה לעשות זה פחות או יותר התקציב שאתה צריך בשביל להחזיק 20 אנשים למשך שנתיים+ בשילוב עם תשלום למדובבים, אולפני הקלטות, תזמורת סמפונית (אגב המוסיקה מדהימה במשחק) וכל שאר התקורות שיש לפרוייקט שכזה. אולי השאלה היא למה הם היו צריכים איזה 20 אנשים על פרוייקט כזה קטן.

ובלי קשר אני מצרף כבר את ההדגמה האחרונה של הפיסיקת אש של NVIDIA, זה רץ בUNITY עם 32 מליון ווקסלים:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2014, 21:37

DrKeo כתב:כי עבדו עליו איזה 20 אנשים אז מה לעשות זה פחות או יותר התקציב שאתה צריך בשביל להחזיק 20 אנשים למשך שנתיים+ בשילוב עם תשלום למדובבים, אולפני הקלטות, תזמורת סמפונית (אגב המוסיקה מדהימה במשחק) וכל שאר התקורות שיש לפרוייקט שכזה. אולי השאלה היא למה הם היו צריכים איזה 20 אנשים על פרוייקט כזה קטן.

ובלי קשר אני מצרף כבר את ההדגמה האחרונה של הפיסיקת אש של NVIDIA, זה רץ בUNITY עם 32 מליון ווקסלים:


WOW!
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2014, 13:52

כן, זו ההדגמה שראיתי... לא יכול לחכות לשחק בTHE WITCHER 4: ULTIMATE EDITION עם האפקט הזה, מתישהו ב-2018, עם הכרטיס הבא-הבא שלי ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אפריל 2014, 14:56

Laskin כתב:כן, זו ההדגמה שראיתי... לא יכול לחכות לשחק בTHE WITCHER 4: ULTIMATE EDITION עם האפקט הזה, מתישהו ב-2018, עם הכרטיס הבא-הבא שלי ^_^

אש היום במשחקים כל כך מכוערת שאני לא רואה סיבה שלא יעשו משהו כזה עם 2 מליון ווקסלים במקום 32 מליון ווקסלים. אולי זה לא יראה כמו הדמו אבל בהשוואה לכיעור שיש היום במשחקים זה יהיה סבבה לגמרי ויתן סופסוף אש עם פיסיקה.

אגב, אני רוצה את זה כבר בבטמן הזה בחלום עם הדחליל :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אפריל 2014, 01:55

DrKeo כתב:אש היום במשחקים כל כך מכוערת שאני לא רואה סיבה שלא יעשו משהו כזה עם 2 מליון ווקסלים במקום 32 מליון ווקסלים. אולי זה לא יראה כמו הדמו אבל בהשוואה לכיעור שיש היום במשחקים זה יהיה סבבה לגמרי ויתן סופסוף אש עם פיסיקה.

אגב, אני רוצה את זה כבר בבטמן הזה בחלום עם הדחליל :)


שלא לדבר בכלל על העובדה שאנשים יוכלו ליצור אפקטי אש מבוססי פיזיקה, במקום להשקיע עשרות שעות אנימטור בכל סצינה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2014, 17:57

בוא נגיד שייקח בטח עוד כמה שנים עד שזה יעבוד מספיק טוב שמפתחים פשוט ״יוסיפו אש״ לסצינה של בניין בוער, ויתנו לו לרוץ על אוטומט (;
בינתיים הם ימשיכו לעבוד קשה על כל פרט ופרט, אבל שוב - אני ממש מברך. זה נראה מדהים בדמו הזה, לא פחות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42080
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אפריל 2014, 19:05

Laskin כתב:בוא נגיד שייקח בטח עוד כמה שנים עד שזה יעבוד מספיק טוב שמפתחים פשוט ״יוסיפו אש״ לסצינה של בניין בוער, ויתנו לו לרוץ על אוטומט (;
בינתיים הם ימשיכו לעבוד קשה על כל פרט ופרט, אבל שוב - אני ממש מברך. זה נראה מדהים בדמו הזה, לא פחות.

ברור שזה יקח שנים עד שימוש חופשי אבל באמת שאין סיבה שלא יוסיפו את זה במשהו כמו חלום דחליל בבטמן או משהו, דברים יותר מבוקרים ופחות "חופשיים". עדין לא האחוזה הבוערת של אנצ'רטד 3 אבל אולי כן בצינור גז עם חור שבטמן צריך לעטוף את עצמו בגלימה ולעבור לאט כשהאש עוטפת אותו (וכמובן שבגרסה הקונסולה הוא סתם יעבור ככה בתוך האש הסטנדרטית, באסה להם!) :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2014, 21:02

כן, זה יהיה מדהים, ובטוח שגם הוויצ׳ר השלישי ישתמש בו פה ושם.

Laskin
Elder
הודעות: 24192
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 אפריל 2014, 18:06

הדרייברים החדשים של NVIDIA יצאו, והם משרים משמעותית את הביצועים במשחקים, במיוחד בSLI:
http://www.guru3d.com/news_story/geforc ... marks.html
שימו לב להיטמן.
זה די מרשים...

וגם זה:



מנוע חדש, אהבתי בעיקר כמובן את התקריבים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים