משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 11:23

טוב אז הסתדרתי עם הכפתור של הלחץ אבל זה מביא אותי לשאלה אחרת... איך חוטפים כדור? הכפתור של המסירה הוא החטיפת כדור?

ההרמה מסתבר היא לחיצה כפולה על הרמה... יש עוד קומבינציה של הרמה עם לחיצה כפולה ועוד איזה כפתור באמפר או משהו.

איזה מבאס שאי אפשר לשנות את הכפתורים בדמו... זה ממש בעייתי והופך הכל לפי כמה יותר קשה מה גם שגם ככה יש הרבה מהגיימפליי ששונה לחלוטין מבחינת הביצוע עם השלט. קשה קשה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 אוקטובר 2014, 11:33

swiss-the-engine כתב:טוב אז הסתדרתי עם הכפתור של הלחץ אבל זה מביא אותי לשאלה אחרת... איך חוטפים כדור? הכפתור של המסירה הוא החטיפת כדור?

ההרמה מסתבר היא לחיצה כפולה על הרמה... יש עוד קומבינציה של הרמה עם לחיצה כפולה ועוד איזה כפתור באמפר או משהו.

איזה מבאס שאי אפשר לשנות את הכפתורים בדמו... זה ממש בעייתי והופך הכל לפי כמה יותר קשה מה גם שגם ככה יש הרבה מהגיימפליי ששונה לחלוטין מבחינת הביצוע עם השלט. קשה קשה.


הרגשתי ככה בזמנו, כשעברתי מPES לפיפ"א.
הדבר שהיה לי הכי בעייתי להתרגל אליו, זה שההרמה והבעיטה זה בכפתורים הפוכים. יכלתי לשנות את זה בהגדרות, אבל בחרתי לא לעשות את זה.
לקח לי בערך 5 שנים, אבל בסוף הצלחתי להתרגל וכבר לא קרה לי שבטעות לחצתי על הרמה, כשרציתי לבעוט לשער.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 11:41

אם עוברים משחק לגמרי אז ניחא אבל אם אני ימצא את עצמי מחליט ללמוד משחק כדורגל חדש זה ממש בעייתי לשחק מידי פעם ככה ומידי פעם ככה. את פיפא אני לא יפסיק לשחק גם אם רק בגלל אולטימט טים.

במשחק המלא של PES אי אפשר להחליף כפתורים? קשה לי להאמין.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 01 אוקטובר 2014, 12:54

swiss-the-engine כתב:טוב אז הסתדרתי עם הכפתור של הלחץ אבל זה מביא אותי לשאלה אחרת... איך חוטפים כדור? הכפתור של המסירה הוא החטיפת כדור?

ההרמה מסתבר היא לחיצה כפולה על הרמה... יש עוד קומבינציה של הרמה עם לחיצה כפולה ועוד איזה כפתור באמפר או משהו.

איזה מבאס שאי אפשר לשנות את הכפתורים בדמו... זה ממש בעייתי והופך הכל לפי כמה יותר קשה מה גם שגם ככה יש הרבה מהגיימפליי ששונה לחלוטין מבחינת הביצוע עם השלט. קשה קשה.

הכפתור של המסירה בהתקפה (X על ה PS4) זו החטיפה, אבל בתכל'ס אתה יכול גם להתמקם טוב מול השחקן התוקף ולחטוף כדור גם בלי ללחוץ על כלום, אבל לחיצה על X מבצעת את האנימציה הזו שהוא שולח רגל.

ואני בטוח שאפשר יהיה לשנות כפתורים במשחק המלא, אבל אני לא יכול לאמר לך בוודאות של 100% כי זה משהו שאף פעם לא עשיתי, אני רגיל ל set-up הזה של פרו עוד מהפס2, מה שכן גם אותי FIFA שיגע כשהחליט להפוך לי את הכפתור של הבעיטה וההרמה, אבל הם סכ"ה די קרובים במיפוי הכפתורים.

אבל עזוב את העניינים הטכניים שעוד תתגבר עליהם עם הזמן, מה אתה חושב על הדמו של פרו?
אתה חייב להודות שיש בו משהו מהנה מאוד ושהוא מרגיש טוב, חבל על זה שהמותג כל כך דל בתוכן ביחס ל FIFA אבל נראה לי PRO יהיה מושלם למשחק נגד חברים בתחרויות מולטי מקומיות, הוא ממש כיפי וזורם לטעמי, לראשונה מאז דור הפס2 אני מרגיש שהוא חוזר לכושר.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 13:38

תשמע אין לי ניסיון עם פס ככה שיכול להיות שהייתי גם נהנה משנה קודמת וגם מ2012 לצורך העניין. בסופו של דבר אני חושב שהצורה שבא אתה רואה את הדברים קצת יותר מידי מופשטת... זה שהכפתורים הם אותו הדבר בערך זה בסדר אבל זה לא אומר הרבה מעבר למסירה ובעיטה... יש הבדלים גדולים מאוד בכמעט הכל כמו:

- לחץ... זה סתם מסבך את החיים שface button ישמש ללחץ שהרי יש הגיון לא קטן בכך שאני משתמש בכפתור כזה בשביל לייצר לחץ עם השחקן שלי.
- בפיפא שינו ב11 או 12 את הקטע של החטיפה בכך שכפתור מסירה לא מביא אותך כמו טיל מונחה לייזר אל הכדור אלא זה מביא אותך למצב contain כזה, בלי לשחק כנגד אנשים אני לא יכול לאמר כמה שינוי כזה יציק לי.
- הקטע של טריגר שמאלי לתרגילים (שפתאום אתה רואה חץ גדול כזה) לא ממש מובנת לי עדיין.

ובכלל... נכנסתי להסברים או move list (לא זוכר איך קוראים לזה) ויש המון מה לדעת וכמעט הכל עובד באופן שונה מפיפא.

עוד נקודה היא שממה שהרגשתי הAI קצת מעצבן... בהקשר של בחירת שחקן להחלפה כשאתה לוחץ על באמפר שמאלי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 01 אוקטובר 2014, 15:09

תסמוך עלי שהפרו הקודמים לא היו מהנים.

ואני לא רואה דבר בצורה מופשטת כי בכלל לא השויתי בין המשחקים או הגיימפליי, רק דיברתי על מיפוי כפתורים שזה לא בדיוק נתון לפרשנות יותר מדי- או שדומה או שלא, סכ"ה מהבחינה הזו זה די דומה, לא אמרתי שתהיה מאסטר בפרו אם תדע איך לשחק בפיפ"א כי הם דומים, אבל כן תוכל לנהל משחק שניים ולתת התרשמות איך זה מרגיש, move list זה נחמד אבל לא מדובר פה על סטריט פייטר חדש שאתה צריך איזה שבוע לשחק רצוף לפני שאתה נותן דיעה, כולה כדורגל בסופו של יום, גם בלי להיות מאסטר אפשר לראות אם המשחק מרגיש טוב ומהנה ברמה הבסיסית שלו.

בקשר לחץ הגדול זה בכלל למסירה ידנית, לא מובנת לי התלונה שלך לגבי ה AI, אם אתה מדבר על כך שהמחשב מחליף לך לבד או בתכיפות שאתה לא רוצה אפשר לעשות שההחלפה תהיה ידנית לגמרי או פחות אגרסיבית.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 15:19

אני מרגיש שהתגובה הזאת קצת מתווכחת שכזאת... אם כן אז לא מובן לי הקטע. אם לא אז לא.

מה כבר לא היה מהנה בקודמים? הרי אתה לא משווה אותם לפיפא כי אין לך ניסיון עם פיפא אז מה היה כזה לא טוב לעומת המשחקים הישנים לפס2?

זה כן בצורה מופשטת כי אמרת לי משהו בנוסח "מה הבעיה - זה סך הכל אותם הכפתורים פחות או יותר אז לא צריכה להיות בעיה לשחק בפרו", אז מבחינתי זה הפשטה רצינית, הסגנון משחק שלי מאוד נשען על שליטה בשחקנים ופחות על טקטיקה כי אני לא מבין שום דבר בכדורגל ולא רואה כדורגל... מה שאני מבין זה מה שלמדתי עם הזמן שאני משחק פיפא.

אז בכל אופן אם את כל זה אפשר לזרוק אז נראה לי שהמשחק מהנה בבסיסו ובגלל זה שאלתי מה כל כך לא מהנה בקודמים.

בקשר לחץ... אבל אי אפשר פשוט לכבות אסיסטים וזהו? ואני ממש בטוח שראיתי גם ביקורות מהעבר וגם בתפריט שהטריגר השמאלי (שמביא לי את החץ הזה) מאפשר TOTAL CONTROL או משהו כזה. שזה משהו שנוגע לתרגילים וכאלה.

לגבי הAI... לא, אני אישית משחק בלי העברה אוטומטית... זה משגע אותי. אני מתכוון לAI של המשחק שמחליט לאיזה שחקן להעביר אותי כשאני לוחץ על הכפתור העברת שחקן. אבל זה בקטנה כי ממש לא שיחקתי מספיק בשביל להחליט משהו לגבי זה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 01 אוקטובר 2014, 15:45

לא הבנתי את המשמעות של תגובה מתווכחת, אני מגיב למה שאתה אומר, אם אתה קורא מזה עצבים או ויכוח במובן הסכסוכי של המילה אז זו פרשנות שלך.

כל פרו והדפקה שלו, כבר הפסקנו לשחק באיזשהו שלב (היינו בודקים את הדמו ומתאכזבים) אבל בעיקרון חלק הרגישו איטיים מדי, כדרוד רע, שחקנים בלי ייחוד, באופן כללי הם לא הרגישו טוב, הם לא הציגו חווית כדורגל שוטפת ומלוטשת כמו בפרו 2015 או כמו דור ה PS2, ועם פיפ"א היה לי קצת ניסיון לאורך השנים עם הדמואים שלו, ופיפ"א 2015 הרגיש לי הכי טוב מאלו שהתנסיתי בהם.

באופן כללי התכוונתי שאין בעיה לעשות MATCH בפרו כדי לקבל את ההרגשה אם יש לך ניסיון עם משחקי כדורגל, בערך כמו שאתן לך להרוג כמה מפלצות במשחק FPS, אם אתה יודע לכוון עם עכבר ומקלדת תוכל להתרשם מדמו של אנריל גם אם אתה לא מומחה ורק משחק ב QUAKE, זה שאתה יודע מפיפ"א שיש כפתור ללחץ עם השחקנים וכפתור ללהחליף שחקן ולגליצ'ים וכו', אתה רק צריך למצוא את ההמקביל בפרו (שזה גם די דומה במיפוי) כדי להריץ משחק שניים ולהתרשם, זה הכל ולזה התכוונתי, הרי אם לא היית נהנה ברמה הבסיסית בכלל לא היית רוצה לצלול מלחתכילה ולהתעסק עכשיו עם מכניקות יותר מורכבות וטריקים וכו'.

החץ זה עניין יחסית חדש, אבל הבנתי שזה נותן לך שליטה שמעבר לאסיסט מכובה במסירה, זה דיוק שרק בצורה ידנית אפשר לעשות אותו, אין לי ניסיון מספיק טוב כדי לראות מתי צריך אותו ואיך אפשר להשלים איתו מסירות שאי אפשר בדרך אחרת.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 16:09

אני חושב שלהשוות משחק כדורגל למשחק FPS זה לא נכון ואם כבר אז יהיה יותר נכון להשוות למשחק אסטרטגיה/טקטיקה.

בכל אופן אני מקווה שהמשחק ימכר בפחות ממחיר מלא מתישהו בחודשיים הקרובים ואני אקנה אותו... סך הכל בא לי על משהו שיזרוק אותי off balance אחרי כל כך הרבה שנים של פיפא.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 01 אוקטובר 2014, 16:10

אבל רק שתדע שהסינגל שלו לא נחשב למשהו, מה יש שם מאסטר ליג בלי רשיונות? :/

פרו תמיד היה להיט בטורנירים נגד חברים, אולי לשחק אונליין (אם יעבוד טוב בכלל), אל תשווה בכלל לפרזנטציה ולחווית הסינגל ש FIFA נותן.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 01 אוקטובר 2014, 16:14

האמת שבפיפא שנים שאני משחק רק אונליין.. מדי פעם סתם נגד חברים אבל יותר ביחד עם חברים באיזה טורניר או משהו, רק ב14 (אולי 13? לא נראה לי) נכנסתי לאולטימט טים.

בסופו של דבר בגלל זה אמרתי שמחיר מלא אני לא מוכן לשלם אבל במחיר מוזל אני בכיף אכנס למשחק עם גימפליי שונה שמצריך למידה מחדש.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 אוקטובר 2014, 14:08

בזמן שEA יושבת בפינה חשוכה ובוכה "אבל ראינו שאוהבים את קיקסטארטר, אז הראינו להם את הבפנים של הסטודיואים שלנו וציורים של משחקים. למה לא אוהבים אותנו?!" ונינטנדו יושבת בתא המרופד שלה ואומרת "מה זה אינטרנט?", סקוור איניקס רואה שאנשים לוקחים תמונות מסרטון הגיימפליי של FFXV ועושים דברים מצחיקים ומחליטים לשחרר גירסאות באיכות גבוהה, כדי שיהיה יותר קל לגרום לmeme הזה לצמוח ולהשתלט על העולם.

כל הכבוד, SE. כל הכבוד.

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Stick » 04 אוקטובר 2014, 01:15

טוב תשמעו, אני משחק עוד בshadow of mordor והוא רק ניהיה יותר ויותר מגניב.
איכשהו, כנגד כל הסיכויים, מערכת הnemesis עובדת. כשרק הכריזו על המשחק הייתי בטוח שבמקרה הטוב זה יהיה משהו צולע שלא יפריע ובמקרה הרע כל המשחק יבנה על זה ויהיה שבור מהיסוד, אבל איכשהו זה עובד.
היא עובדת כל כך טוב עד שאני בקושי עושה משימות עלילתיות, רק יוצא במסע ציד ברחבי מורדור אחרי כל האורקים החזקים.
קודם כל שני דברים שהמשחק מצליח לעשות, קודם כל זה לגרום לך לנסות לא להפסיד, כי זה ניהיה "אישי", האויבים מתחזקים ובאופן כללי המשחק "זוכר" לך את זה. דבר שני הוא מצליח לעשות משהו שמשחקים כמו AC מעולם לא הצליחו, וזה לגרום לך לברוח מפעם לפעם אם זירת הקרב לא מתפתחת כמו שצריך.
כלומר אם נגיד לא התגנבת כמו שצריך למחנה, הם מצליחים לזמן תגבורת ואתה מוצא את עצמך נגרר עם הקרב עד שאתה מוקף במפקד, שומרי הראש שלו ועשרות אורקים, אתה צריך לברוח כי הם יהרגו אותך די מהר, אבל בגלל מערכת הנמסיס הזאת המפקד יתחזק ועוד יזכור לך את זה שברחת ממנו בפעם הקודמת (אותו דבר אם הוא מצליח לברוח, ואז אתה צריך לחפש אותו במפה שוב פעם כי הסיפור כבר נהפך לאישי).
בקיצור, אני באמת לא מבין איך אבל זה עובד נהדר, אני ממש מרוצה מהמשחק.
דווקא המשימות העלילתיות שיצא לי לשחק בנתיים היו הצד החלש במשחק, אבל הן ממש ממש לא העיקר בו.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי erezronen » 04 אוקטובר 2014, 15:44

Stick כתב:טוב תשמעו, אני משחק עוד בshadow of mordor והוא רק ניהיה יותר ויותר מגניב.
איכשהו, כנגד כל הסיכויים, מערכת הnemesis עובדת. כשרק הכריזו על המשחק הייתי בטוח שבמקרה הטוב זה יהיה משהו צולע שלא יפריע ובמקרה הרע כל המשחק יבנה על זה ויהיה שבור מהיסוד, אבל איכשהו זה עובד.
היא עובדת כל כך טוב עד שאני בקושי עושה משימות עלילתיות, רק יוצא במסע ציד ברחבי מורדור אחרי כל האורקים החזקים.
קודם כל שני דברים שהמשחק מצליח לעשות, קודם כל זה לגרום לך לנסות לא להפסיד, כי זה ניהיה "אישי", האויבים מתחזקים ובאופן כללי המשחק "זוכר" לך את זה. דבר שני הוא מצליח לעשות משהו שמשחקים כמו AC מעולם לא הצליחו, וזה לגרום לך לברוח מפעם לפעם אם זירת הקרב לא מתפתחת כמו שצריך.
כלומר אם נגיד לא התגנבת כמו שצריך למחנה, הם מצליחים לזמן תגבורת ואתה מוצא את עצמך נגרר עם הקרב עד שאתה מוקף במפקד, שומרי הראש שלו ועשרות אורקים, אתה צריך לברוח כי הם יהרגו אותך די מהר, אבל בגלל מערכת הנמסיס הזאת המפקד יתחזק ועוד יזכור לך את זה שברחת ממנו בפעם הקודמת (אותו דבר אם הוא מצליח לברוח, ואז אתה צריך לחפש אותו במפה שוב פעם כי הסיפור כבר נהפך לאישי).
בקיצור, אני באמת לא מבין איך אבל זה עובד נהדר, אני ממש מרוצה מהמשחק.
דווקא המשימות העלילתיות שיצא לי לשחק בנתיים היו הצד החלש במשחק, אבל הן ממש ממש לא העיקר בו.


אצלי זה הפוך: ככל שאני מתקדם בו אני פחות ופחות אוהב אותו (אם כי לשם ההגינות גם את ההתחלה לא ממש אהבתי). משהו בקצב של המשחק הזה לא מסתדר לי, ואני מרגיש שאם אני עושה טעות אחת קטנה בכך שאני לא שם לב לאיזה אורק שיושב בצד הדרך אז המשחק מעניש אותי בקרב סופר מעצבן של עשרות אויבים ושלושה קפטנים שאני חייב לברוח ממנו. שזה היה יכול להיות נחמד, אני מניח, אם זה לא היה קורה בכל פעם שאני מנסה להגיע להתחלה של איזו משימה והיה גורם לי להגיע במנוסתי לצד השני של המפה (שהיא גם קטנה וגם רפטטיבית בטירוף בעיצוב שלה. אני אף פעם לא יודע איפה אני אם אני לא פותח את המפה עצמה). כל. פעם. וגם אם מדי פעם אני יכול להעריך את המכאניקות החביבות שלו, אני לא מצליח להתחבר אליו ומרגיש שהוא בעיקר מבזבז לי את הזמן.

גם מערכת ה-Nemesis הזו לא עובדת עליי משום מה. אני קורא את כולם מתלהבים ממנה ודי מקנא האמת, כי אני מצליח ממש בקלות לזהות את העשן והמראות שמרכיבים אותה. היא מרגישה לי כל הזמן מאוד מאוד ראנדומלית (והיא אכן כזו) ומאוד מאוד לא מתחשבת בהתקדמות שלי. מה עוזר לי להרוג איזה nemesis אם ברור לי שעשרים דקות אחר כך הוא יחזור מן המתים ויציק לי שוב? מה משנה לי ההיררכיה של הצבא של סאורון אם הוא בכל מקרה משקם את עצמו כל הזמן ולא באמת גורם לי להרגשת התקדמות כשאני מחסל גנרלים זוטרים בדרך לבכירים יותר? החלקים היחידים שזה נחוץ, כרגע, זה ללכוד סגנים של גנרלים בכירים כדי לנטרל אותם כשומרי ראש כשמגיעים לתקוף את הבכירים הנ"ל, אבל גם זה מרגיש לי ראנדומלי מדי. אולי שאפתח עוד יכולות שאני יודע שאמורות להפתח בעתיד זה יהפוך ליותר נחמד. בינתיים אני כל הזמן אומר לעצמי שאני צריך להמשיך לשחק בו בשביל שאוכל לכתוב עליו ביקורת שבוע הבא ופשוט אין לי כח להכניס אותו לפלייסטיישן שלי. אוף.

(צריך להגיד - זה לא שאני חושב שזה משחק רע או משהו. אני מזהה בו מגרעות שאחרים לא רואים, אבל בסופו של דבר אני מבין את האפיל שלו. הוא כנראה פשוט לא בשבילי. שוין)

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Stick » 04 אוקטובר 2014, 16:52

אני יכול להבין למה אתה מתכוון, אבל אני לא כל כך מתחבר.
רק לשם הבהרה, אולי יצאתי קצת נלהב מידי בהודעה הקודמת אבל אני בסופו של דבר חושב שמדובר במשחק טוב, ואני נהנה ממנו, אבל ממש לא ביצירת מופת או משחק מצוין באמת.
הוא באמת פשוט מהנה ומאוד מגניב, אני חושב שלזכותו יאמר שהוא המשחק הראשון שמשתמש במערכת הקרב של באטמן יותר טוב מבאטמן, אבל כמשחק כולל הייתי מעדיף את באטמן בכל מצב.
חסר לו את השלבים הסגורים והמתוסרטים יותר, חסר לו ההידוק והגימור של משחק AAA אמיתי, חסר לו את העיר (עולם) הבאמת מעניין (שחסר גם לבאטמן) והכי חשוב חסר לו שלבים עלילתיים מרגשים באמת ואיזשהי הרגשת התקדמות.
גם המערכת החדשה היא יותר בגדר "הפתעה לטובה" מאשר "משנה את חוקי המשחק" אבל היא בהחלט מהנה. מה שכן היא מאוד רנדומלית כמו שאתה אומר שזה פלוס כי באמת לכל אחד יוצא איזשהו "סיפור" שונה משלו בתוך המשחק, מצד שני המינוס זה שתאורתית, זה יכול פשוט לא להתחבר לך ואז באמת שהמשחק יורד משמעותית ברמתו.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4299
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 04 אוקטובר 2014, 19:11

סיימתי את mordor ופתחתי כמעט את כל הסקילים + ה-legendary של החרב. משחק חביב ומרשים ויזואלית אבל מאוד overrated. מערכת הנמסיס היא לא יותר מגימיק נחמד. הבעיה העיקרית במשחק היא שבניגוד לבאטמן, שבו מערכת הקרב היא האלמנט החלש ביותר במשחק (והוא עדיין מצליח להיות משחק מעולה בזכות משימות מצוינות, דמויות, עלילה, פאזלים וחקירה), במורדור אין את כל זה. הוא סובב כולו סביב מערכת הקרב, ולמרבה הצער, היא לא מספיק עמוקה ומתוחכמת בשביל להפוך את המשחק למעניין באמת.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי erezronen » 04 אוקטובר 2014, 19:40

Stick כתב:אני יכול להבין למה אתה מתכוון, אבל אני לא כל כך מתחבר.
רק לשם הבהרה, אולי יצאתי קצת נלהב מידי בהודעה הקודמת אבל אני בסופו של דבר חושב שמדובר במשחק טוב, ואני נהנה ממנו, אבל ממש לא ביצירת מופת או משחק מצוין באמת.
הוא באמת פשוט מהנה ומאוד מגניב, אני חושב שלזכותו יאמר שהוא המשחק הראשון שמשתמש במערכת הקרב של באטמן יותר טוב מבאטמן, אבל כמשחק כולל הייתי מעדיף את באטמן בכל מצב.
חסר לו את השלבים הסגורים והמתוסרטים יותר, חסר לו ההידוק והגימור של משחק AAA אמיתי, חסר לו את העיר (עולם) הבאמת מעניין (שחסר גם לבאטמן) והכי חשוב חסר לו שלבים עלילתיים מרגשים באמת ואיזשהי הרגשת התקדמות.
גם המערכת החדשה היא יותר בגדר "הפתעה לטובה" מאשר "משנה את חוקי המשחק" אבל היא בהחלט מהנה. מה שכן היא מאוד רנדומלית כמו שאתה אומר שזה פלוס כי באמת לכל אחד יוצא איזשהו "סיפור" שונה משלו בתוך המשחק, מצד שני המינוס זה שתאורתית, זה יכול פשוט לא להתחבר לך ואז באמת שהמשחק יורד משמעותית ברמתו.


העניין הוא שגם את מערכת הקרב אני לא אוהב. לא אהבתי אותה בבטמן (אבל שם לפחות היה אפשר לעשות טריקים יותר מתוחכמים עם ההתגנבות והגאדג'טים, פה אפילו את זה אין) ואני בטח לא אוהב אותה כאן. ככה שבשבילי הנקודה הזו היא חסרון, לא ייתרון.

עוד עניין שאני תוהה לגביו הוא כל הקטע של "לכל אחד יוצא סיפור משלו". המשחק בקושי היה בחוץ, אבל מהרשמים שקראתי של אנשים קראתי שוב ושוב את אותם 2-3 סיפורים חוזרים אצל כולם. אני מתחיל לחשוב שהמשחק טוב בליצור אשליה שיש לו הרבה אפשרויות כאלה מאשר שיש לו באמת. שזה סבבה, כי כל העניין במערכת הזו היא ליצור מספיק עשן ומראות כדי לגרום לה להראות הרבה פחות ראנדומלית ממה שהיא, אבל זה גם גורם לי להנות ממנה אפילו פחות: כל פעם שמגיע לי איזה גנרל עם איזה משפט שאמור להפתיע אותי אז זה משהו שכבר שמעתי שקרה למישהו קודם או שקרה לי בעבר)=.

ניסיתי לתת לו עכשיו עוד צ'אנס. לא נהנתי בכלל. מה שכן, שעון המשחק מראה ששיחקתי בו איזה שבע-שמונה שעות וזה די הפתיע אותי כי זה הרגיש לי הרבה פחות. בכל אופן, נראה לי שזה השלב בשביל להודות בתבוסה ולעבור למשחקים שאני גם נהנה לשחק בהם.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 04 אוקטובר 2014, 20:21

אומנם שיחקתי בו רק שלוש שעות - אבל אני מרגיש שעשו קצת יותר מדי הייפ למערכתת הנמסיס. היא מגניבה והכל ואפילו עובדת לא רע, אבל היא לא השינוי המטורף שהרגשתי שהיא מהביקורות. אני כן בהחלט חושב שזה רעיון טוב, שעם המעבר לדור הבא יוכל רק להתחזק ולהיות הרבה יותר רובוסטי מאשר ה''עשן והמראות'' שארז מדבר עליהם. גם אני רואה את העשן והמראות, למען האמת, אבל אני מרגיש שהיא עובדת לא רע במגבלות הקיימות שלה וסה''כ מוצלחת. מערכת הקרב מרגישה קצת חסרה.. לפי מה שהבנתי, המשחק הראשי בלי יותר מדי משימות צד וכו' הוא קצר יחסית - כ10-12 שעות ולדעתי זה סביר ומתאים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 04 אוקטובר 2014, 20:31

אני לא הבנתי את הדיבורים וההתלהבות לגבי מערכת תנועת הדמות וה traversal שמתעלים על משחקי AC. סביבות שני המשחקים נראים שונים לחלוטין כך שלא ברור לי איך אפשר להשוות את העניין כאשר מורדור לא צריך להתמודד עם מה שAC מתמודד איתו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 04 אוקטובר 2014, 20:40

האמת שלא קראתי יותר מדי ביקורות שאומרות את זה.. רובן אומרות שהוא לוקח את האספקט הזה מAC ואת מערכת הקרב מבאטמן. בכל מקרה, הTraversal הרבה יותר סלחני מבAC. הדמות קופצת הרבה יותר גבוה ומרגיש לי שהיא זזה מהר יותר בלי באמת לחשוב יותר מדי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24179
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2014, 09:31

אגב SHADOW OF MORDOR...
אמנם עוד לא שיחקתי, אבל אני יכול להבין שזה:



מרשים מאוד :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 אוקטובר 2014, 12:49

שיחקתי עוד קצת בSOM ואני מאוד נהנה ממנו.
המשחק הפך להרבה יותר קשה. מתתי כבר המון פעמים, מה שהביא לכל מיני שינויים מעניינים בשורות המפקדים (שעדין לא הצלחתי ממש לחדור, או להבין איך זה עובד).
התוספת של קשתים, זורקי חניתות וחיות פרא הופכות את המוות לשכיח למדיי.

הוא מאוד כיפי, אבל יש לו את החסרונות שלו. הוא לא ברמת ליטוש של משחק AAA (מרגישים שזה פרויקט דל תקציב, באופן יחסי), יכולות הטיפוס מדגישות את ההצלחה האדירה של AC, שכן הסביבה הרבה יותר פשוטה, אבל המכאניקה עובדת פחות טוב בהרבה, הסביבה מאוד חדגונית (לפחות עד עכשיו) ודי משעממת.

אני נהנה ממנו, סה"כ. אין לי מושג איך, או למה הביקורות היללו אותו כל כך. הוא אחלה לגמרי, אבל לא כמו שתואר.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24179
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2014, 14:36

מההתחלה הפחד היחידי שלי בקשר למשחק היה סביבות שנראות בערך אותו דבר... אבל נראה לי שממש אהנה ממערכת הקרב.
מציע לאנשים פה לראות/לקרוא קצת מראש כדי לדעת איזה "כוחות" כדאי לרכוש/לשדרג על ההתחלה או לפני כוחות אחרים, על מנת שהמשחק יהיה הרבה פחות קשה (אבל עדיין לא קל, כמובן).


אגב, לא ממש מדברים פה על ALIEN: ISOLATION?
המשחק ממש מאכזב ומצד שני ממש מפתיע. אתרים מאוד מכובדים נתנו לו 60 ומטה, ומכובדים לא פחות נתנו לו 90 ומעלה... בקיצור - שנוי מאוד במחלוקת :)
אני ממש ציפיתי לו, אבל אומרים שהוא כ"כ קשה, שאני לא חושב שחברה שלי תוכל לשחק בו מעבר לכמה דקות (למרות שבגלל האימה - לא ציפיתי באמת...)

אני חושב שאחכה שיהיה אולי במבצע בחגים.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Stick » 05 אוקטובר 2014, 16:28

שיחקתי בו אתמול די הרבה לתוך הלילה, אני רק נהנה ממנו יותר, בהחלט הייתי נותן למשחק את ה8 החיובי.
את האמת שאני בעיקר סקרן לדעת מה הם יעשו במשחק הבא, שאחרי ההצלחה בטוח יהיה הרבה יותר מלוטש ויקר ואולי כם יעשה כמה דברים יותר מגניבים עם העולם של שר הטבעות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוקטובר 2014, 02:49

Stick כתב:שיחקתי בו אתמול די הרבה לתוך הלילה, אני רק נהנה ממנו יותר, בהחלט הייתי נותן למשחק את ה8 החיובי.
את האמת שאני בעיקר סקרן לדעת מה הם יעשו במשחק הבא, שאחרי ההצלחה בטוח יהיה הרבה יותר מלוטש ויקר ואולי כם יעשה כמה דברים יותר מגניבים עם העולם של שר הטבעות.


האמת שפחות אכפת לי איך ייצא המשחק הבא. הדבר היחיד שאני רוצה ממנו, זה שראשי התיבות שלו יהיו DOR. ככה, כשייצא dlc, או עוד המשך, יוכלו לכתוב "you want mor(e)DOR?!" בפרסומות ואני אהיה מאושר כל כך.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים