משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 09 אוקטובר 2014, 21:02

רק שזה לא מה שיוביסופט אמרו. הם ניסו לטעון שאין שיפור ניכר בין 60 ל30 FPS במשחק שלהם ובכלל - שטות גמורה. טענו ש60 FPS לא נראה 'אמיתי' (מה שזה בכלל אומר) - שטות גמורה. קבעו ששחקנים מעדיפים את ההרגשה של משחק ב30FPS מאשר 60 - שטות גמורה. ולסיום גם אמרו 'למי אכפת מרזולוציה'- שטות גמורה.
כאילו ACU זה המשחק הראשון בהיסטוריה שנעול על 30FPS וכאילו הם צריכים להצדיק את זה ע"י כך שהם ממעיטים בערך של 60FPS ואומרים על זה שטויות. כמו שסטרלינג אמר, מפתחים בוגרים היו אומרים שהם בחרו ב30 כדי להעלות את רמת הפירוט על פני היתרונות של60FPS במקום לתת הצהרות מפגרות ש30FPS זה הכי מומלץ.

כל אחד עם כישורי הבנת הנקרא בסיסיים מבין זאת בקלות מהציטוטים שהם נתנו. רק ניוקליס שלנו פה עושה שמיניות באוויר כדי לחסוך מכובדם של מפתחים. בדיוק כפי שעשה במקרה של סימס 4 שרץ להגן על כתבות הבקרוב שמעריצי הסימס עשו למשחק (ש EA הזמינו אותם במיוחד בשביל לשחק בו) אשר ציינו את כל הפיצ'רים החסרים והצעדים לאחור שהמשחק האחרון בסדרה לוקח. ניוקליס שלנו ביטל את הטענות כהירף עין וצודד כמובן ב EA. מאז המשחק כבר יצא, הוא המשחק הכי גרוע בסדרה המרכזית של סימס בהבדל של איזה 15נקודות או יותר ורבים ציינו את כל הפיצ'רים החסרים כחסרון ואכזבה וצעד לאחור.

לסיכום: תעבוד על כישורי הבנת הנקרא שלך ואולי יותר חשוב תעבוד על כישורי הענווה שלך ותודה כאשר אתה טועה ומבין לא כהלכה את הכתוב במקום לקפוץ כמו חמור בראש לצד המפתחות והמפיצות, ליפול על הפנים ולא להכיר בטעות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 אוקטובר 2014, 15:13

הסוגיה של AC והנתונים הטכניים שלו, ממשיכה לקבל המון כותרות. היא מעניינת, אז אני כותב עליה, אבל אשמח מאוד אם מישהו שהוא לא טרול מקצועי, או החליט מה דעתו על העניין לפני שהמילה הראשונה נכתבה עליו, יתן את דעתו, כי תמיד נחמד לשמוע דעות סבירות.

יוביסופט חזרה והבהירה, שהם לא מגבילים אף גירסא של AC:U:
Let’s be clear up front: Ubisoft does not constrain its games. We would not limit a game’s resolution. And we would never do anything to intentionally diminish anything we’ve produced or developed.


זה, כמובן, רחוק מלהיות הדבר המעניין בכל הסוגיה הזו.
מה שמעניין זה איך אנחנו, כקהילה, או קהילת הגיימינג מגיבה לעניין. סיכום ראוי לרוב התגובות על הנושא הוא "רעל!!! שנאה!!! קלשונים ולפידים!!!".
יש גם תגובות לא מתלהמות ואלימות, אבל בתא ההד של אתרי הגיימינג, הן כמעט לא מורגשות.

הנה איך שאני רואה את זה:
אחד ממפתחי המשחקים החשובים, המובילים והמצליחים בתעשייה דיבר עם נציגים של אתר גיימינג, באירוע preview למשחק שעליו הוא עבד ב4 השנים האחרונות. הוא, מפתח משחקים במקצועו, לא עבר קורס מקיף מספיק בשיווק, או לא הפנים כמו שצריך את הקו הפרסומי שמחלקת הPR הענפה של יוביסופט יצרה. הוא דיבר מהלב, בלי לדאוג יותר מידי.
הוא ניסח משהו בצורה לא מושלמת ובתגובה, חלקים קולניים במיוחד בקהילה לקחו את הציטוטים שלו, קרעו אותם לגזרים, הוציאו אותם מהקשרם והציגו אותם לראווה, תוך שהם תוקפים אותו ואת עמיתיו באופן אישי ומכוער.
הבעיה בתגובה הרפלקסיבית הזאת, היא המסר שאנחנו מעבירים למפתחי משחקים:

אתה רוצה לדבר איתנו על המשחק שהשקעת 4 שנים מחייך לפתח? אל תעשה את זה בלי שיש בינך ובינינו סוללה של אנשי PR, שיקחו כל משפט שלך וינסחו אותו לתוצר פרווה וחסר משמעות, מלא בקלישאות וחסר כל ערך.
כך אנחנו מחנכים את המפתחים הכי מוכשרים בתעשייה, שכן זוכים למעט תשומת לב וכן מעוניינים לדבר על מה שהם עושים.
לא עשית כמצוותינו ואמרת משהו בצורה לא הכי חכמה? חכה חכה. אתה הולך להתחרט על זה. בשבועות הקרובים, במקום להמשיך לעשות את העבודה שלך, אתה הולך להיות מוצף במיילים מכל בעל עניין ושררה בחברה שבה אתה עובד, עם נזיפות ודרישות "לתקן" את מה שעשית. אתה מעדיף להמשיך לנהל את הצוות שלך בשלבים הקריטיים בפיתוח המשחק? לא ולא! בגלל שבאת באינטראקציה עם הקהילה שלנו, אתה הולך להתעסק אך ורק בלנסות להסביר את עצמך ולהכשל, כי הגורל שלך כבר חתום וכל דבר נוסף שתגיד, יהיה שקר בעינינו.

ממש סביר להניח שזה ישכח מהר מאוד. המשחק ייצא, יקבל ביקורות ראויות יותר וראויות פחות. ימכור כמה שימכור (במקרה הספציפי הזה, ימכור ממש המון) ואתה תמשיך הלאה לפרויקט הבא. העניין הוא, שעל הפרויקט הבא, אתה כבר לא תתראיין.למדת את הלקח שלך ואתה לא רוצה להתעסק עם כל הארס המרוכז בקהילה הזאת.
ישנה גם אפשרות גרועה הרבה יותר - יכול להיות שנמאס לך לעבוד כל כך קשה, על משהו שכל כך אכפת לך ממנו ולקבל בתמורה רוע מזוקק. אז לקחת את תיק הכלים העמוס לעייפה שלך ועברת לעבוד בתעשייה יותר סובלנית, או פחות מפורסמת. גם יכול להיות שההדים הצליחו להגיע לכזו עוצמה, שאיבדת את העבודה שלך, בעל כורחך.

האם למישהו מהמגיבים אכפת שפוטרת? שהתעשייה הפסידה מפתח מוכשר? שמפתחים אחרים מעוניינים פחות לבוא באינטראקציה איתה? מאוד. העניין הוא שהם לא מבינים כמה אכפת להם. הרי, הם זועקים מעל כל במה ליותר שקיפות בתעשייה. הם מתים לדעת עוד על מה שהולך מאחורי הקלעים, אבל הם לא קולטים שהם מענישים באופן מיידי וחסר כל הקשר, את כל מי שמספק להם את מה שהם רוצים. הם לא מסוגלים, או לא מוכנים, להבין את הקשר הזה בין הדברים.

זו הבעיה, לדעתי. אנחנו מחנכים את המפתחים הכי מוכשרים והכי מצליחים להתעלם מאיתנו, כמה שהם רק יכולים. אנחנו מחנכים אותם להתרחק מאיתנו. אנחנו מחנכים אותם לא לדבר ישירות אלינו, אלא רק דרך צינור PR מלא מסננים.
אם נמשיך ככה, לא רק נאבד את מעט השקיפות שכן יש בתעשייה, אלא נמשיך לאבד מפתחים מוכשרים.

אני לא בטוח מה כל אחד מאיתנו יכול לעשות, כדי לטפל בבעיה הזאת, אבל אין לי שמץ של ספק שצריך לטפל בה. זו בעיה לא פשוטה ואם קהילת הגיימינג רוצה לשפר את היכולת של התעשייה ליצור משחקים טובים יותר ואת היכולת של העובדים בה להמשיך לעבוד בה, יש צורך בשינוי מהותי בדרך שבה היא מגיבה לכל מקרה שבו מפתח משחקים מחליט לבוא איתה באינטראקציה כלשהי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 11 אוקטובר 2014, 00:17

אני משחק שאדו אוף מורדור על ה-One... כיף גדול! :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוקטובר 2014, 00:57

Wan7ed כתב:אני משחק שאדו אוף מורדור על ה-One... כיף גדול! :)


אני נהנה ממנו ככל שאני משחק בו יותר.
הקרבות הופכים לממש מעניינים, כשיש כמה וכמה סוגי אויבים ואני מפסיד לעיתים די קרובות.

מערכת הנמסיס פשוט עובדת ולא פלא שהם התלהבו ממנה, כשחשפו את המשחק. זה רעיון אדיר והביצוע מוצלח בהחלט.
אני ממש נהנה, אבל עדין יש תחושה של "מה יכולים עוד לעשות עם זה?". אני כבר מצפה להמשך, שיהיה דור הבא בלבד ואז נראה איך הרעיון הזה מתפתח הלאה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 11 אוקטובר 2014, 01:25

Nucleus_Dawn כתב:
אני נהנה ממנו ככל שאני משחק בו יותר.
הקרבות הופכים לממש מעניינים, כשיש כמה וכמה סוגי אויבים ואני מפסיד לעיתים די קרובות.

מערכת הנמסיס פשוט עובדת ולא פלא שהם התלהבו ממנה, כשחשפו את המשחק. זה רעיון אדיר והביצוע מוצלח בהחלט.
אני ממש נהנה, אבל עדין יש תחושה של "מה יכולים עוד לעשות עם זה?". אני כבר מצפה להמשך, שיהיה דור הבא בלבד ואז נראה איך הרעיון הזה מתפתח הלאה.

המשחק הוא דור הבא בלבד למעשה, מערכת הנמסיס לא תהיה בגרסאות ה-360 והפס3. זה משחק אחר לחלוטין שם.

לפני שמונה חודשים הם כבר הודיעו שהם דיי זנחו את גרסאת הפס3 וה-360 לטובת אילו של הדור הבא, ושהם ממוקדים בשתי הקונסולות היותר מתקדמות:
"We’re very focused on the PS4 and Xbox One,” he said. “We’re focusing on the next-gen platforms, and then going to do whatever we can to get as much as possible on current-gen.

"To break it down, some of the stuff we’re pretty confident will still be very similar on current gen: the core mechanics, like combat, stealth, ranged and movements; the basic control and gameplay, that should all be really solid. What it won’t have is the same level of depth and variety and simulation within the 'Nemesis system'.

"The story will be the same and the core gameplay will be the same, but [the 'Nemesis system' is] just so huge in terms of content, calculations and AI we’ll just have to try and get as much of it in as we can."

אני חושב שמערכת הנמסיס הוחסרה לגמרי כיום.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 11 אוקטובר 2014, 01:31, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוקטובר 2014, 01:30

Death_119 כתב:המשחק הוא דור הבא בלבד למעשה, מערכת הנמסיס לא תהיה בגרסאות ה-360 והפס3. זה משחק אחר לחלוטין שם.


אתה צודק, אבל אני התכוונתי לערכי הפקה, שאני מקווה שיעלו, ביחד עם המעבר לדור הבא, לצד העולם שמוכרח להיות יותר מגוון ויותר מעניין.
הוא מרגיש כמו משחק שהשורשים שלו עמוק בדור הקודם והוא מרגיש כמו משחק לא מלוטש לחלוטין. עם זאת, הרעיונות שלו כל כך מוצלחים, שאני מת לראות איך יראה הביצוע, כשהמפתחים יוכלו להתפרע קצת יותר.

אגב, אם מישהו תוהה למה מערכת הקרב כל כך דומה לבטמן, אז מסתבר שזה התחיל כמשחק בטמן, ביקום של סרטי נולאן. הם פחות או יותר פשוט לקחו את מערכת הקרב של משחקי ארקהאם (ברשות, כמובן. זה משחק של WB) ובשלב כלשהו, כנעשתה החלטה לא להמשיך לפתח את המשחק כמשחק בטמן, הם פשוט שימרו את כל העבודה שנעשתה והעבירו אותו לשר הטבעות.
זו עוד סיבה שאני מאוד מחכה למשחק הבא. אני רוצה לראות את העולם, כשהוא נבנה עם מחשבה על הדור הבא ואת האסטטיקה, כשהיא נבנית במחשבה על שר הטבעות, מההתחלה.
יהיה מעניין :)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 11 אוקטובר 2014, 01:32

Nucleus_Dawn כתב:
אתה צודק, אבל אני התכוונתי לערכי הפקה, שאני מקווה שיעלו, ביחד עם המעבר לדור הבא, לצד העולם שמוכרח להיות יותר מגוון ויותר מעניין.
הוא מרגיש כמו משחק שהשורשים שלו עמוק בדור הקודם והוא מרגיש כמו משחק לא מלוטש לחלוטין. עם זאת, הרעיונות שלו כל כך מוצלחים, שאני מת לראות איך יראה הביצוע, כשהמפתחים יוכלו להתפרע קצת יותר.

אגב, אם מישהו תוהה למה מערכת הקרב כל כך דומה לבטמן, אז מסתבר שזה התחיל כמשחק בטמן, ביקום של סרטי נולאן. הם פחות או יותר פשוט לקחו את מערכת הקרב של משחקי ארקהאם (ברשות, כמובן. זה משחק של WB) ובשלב כלשהו, כנעשתה החלטה לא להמשיך לפתח את המשחק כמשחק בטמן, הם פשוט שימרו את כל העבודה שנעשתה והעבירו אותו לשר הטבעות.
זו עוד סיבה שאני מאוד מחכה למשחק הבא. אני רוצה לראות את העולם, כשהוא נבנה עם מחשבה על הדור הבא ואת האסטטיקה, כשהיא נבנית במחשבה על שר הטבעות, מההתחלה.
יהיה מעניין :)

לא נעשתה החלטה, נולאן התהפך ואסר עליהם לפתח את המשחק.
Shadow of Mordor has Batman combat because it started as a Batman game in the Christopher Nolan universe, according to my close friend at WB/Monolith whose working on it. Mr. Nolan's side reportedly changed it's mind and told them to stop making the game so they salvaged as much as they could.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 11 אוקטובר 2014, 01:44

עוד קצת גיימפליי חדש של Unity מבילד קצת ישן על פי המספר, הסרטון נלקח כולו מגרסאת הXbox one (זהה לפס4 כאמור), לטעמי המשחק לא נראה טוב, הרזולוציה מאוד נמוכה והטקסטורות לא נראות טוב, אבל יכל להיות שזו הדחיסה בסרטון, בכל מקרה, ממש לא נראה דור הבא כמו שניסו לתאר אותו פה בפורום לטעמי:

אבל הגיימפליי נראה חביב, אם כי עדיין קל להחריד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Mandellla » 11 אוקטובר 2014, 10:33

המשחק נראה חביב, לא יותר מזה, נראה אם הם ירשימו עוד יותר.

איכשהו התחברתי יותר לרוג, בגלל שפעם ראשונה ניתנת האפשרות לשחק כטמפלר בכל המשחק כולו כסיפור מרכזי, בניגוד לAC3 שרק בהתחלה היה ניתן לשחק את הייטאם, ואז להתרכז בסיפור של קונור.

גם יש דמויות חוזרות ברוג, כמו הייטאם, אדאוויל ואכילס כאויבים ראשיים ובטח עוד דמויות.
טוענים שיש איזשהו הקשר בסיפור של רוג ליוניטי, לא ידוע כל כך עכשיו, אחד השינויים הנוספים במשחק זו הספינה, הספינה של שיי יותר צרה מזו של אדוארד וקונור (קונור לא כל כך קשור בגלל שהספינה לא הייתה חלק מאוד משמעותי בסיפור כמו בבלאק פלאג אפילו שזו הפעם הראשונה שאתה יכול לשלוט על ספינה), שמאפשרת לו לעבוד בנהרות ובין מעברים צרים.

ברוג לא יודע אם זה כל כך "הדור הבא", אבל לפעמים משחקים טובים הם משחקים שמציעים גיימפליי מעניין והרבה תוכן חדש עם משמעות, לאו דווקא גרפיקה.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוקטובר 2014, 11:37

Death_119 כתב:עוד קצת גיימפליי חדש של Unity מבילד קצת ישן על פי המספר, הסרטון נלקח כולו מגרסאת הXbox one (זהה לפס4 כאמור), לטעמי המשחק לא נראה טוב, הרזולוציה מאוד נמוכה והטקסטורות לא נראות טוב, אבל יכל להיות שזו הדחיסה בסרטון, בכל מקרה, ממש לא נראה דור הבא כמו שניסו לתאר אותו פה בפורום לטעמי:

אבל הגיימפליי נראה חביב, אם כי עדיין קל להחריד.


הולי שיט, איזה משחק מרהיב.
מדהים שמשחק עם אנימציות פנים כל כך טובות הוא משחק עולם פתוח.
גם הDD מטורף. לקראת הסוף, כשיש קטעים של נקודות סנכרון ורואים עשרות/מאות אנשים במרחק עצום מהמצלמה, זה היה קצת מפוצץ ראש. מפתיע אותי שלא דיברו על הDD בשיווק של המשחק. הוא הכי מרשים שאי פעם ראיתי.
התאורה מדהימה, גם כן. במיוחד בכניסה ויציאה מבניינים. זה עוד דבר מדהים במשחק הזה. העיר עצומה, אבל גם יש מלא בניינים שאפשר להכנס אליהם, כך שזה לא רק שהsky box גדול במיוחד, אלא שאפשר לגשת לחלקים מאוד גדולים מהמפה.
מרשים מאוד, סה"כ. לא ראיתי אף משחק עולם פתוח שמתקרב לגרפיקה של המשחק, או למורכבות שלו. אני מתאר לעצמי שGTA V יתקרב למורכבות, מבחינת כמות האנשים/רכבים, אבל ממה שהראו ממנו, הגרפיקה שלו עדין נמצאת עמוק בדור הקודם (באופן טבעי - זה פורט).

אין ספק שהדחיסה בסרטון לא הכי מוצלחת וכמובן שכבר ראינו מספיק גיימפליי מהמשחק, כדי לדעת שהרזולוציה לא מאוד נמוכה כלל ושהטקסטורות נראות טוב מאוד (בשביל משחק עולם פתוח מורכב כל כך), כך שאין סיבה לחשוש בתחום הזה.

לגבי הקלות, אני לא יודע להגיד. צריך לשחק בו. אנחנו כבר יודעים שהקרבות הרבה יותר קשים ושאם אתה נלחם נגד ארבעה אנשים, או יותר, בו זמנית, לא סביר שתצליח לנצח, בטח לא עם ציוד של שלב מוקדם במשחק.
היו דיבורים על זה שפצצות העשן קצת over powered, אבל בשורה התחתונה, כל מי ששיחק בו אמר שהקרבות הפכו לfail state והם מעודדים אותך לא להתגלות, או לברוח, פשוט בגלל שקשה מאוד להצליח לשרוד מול קבוצה גדולה של אנשים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 11 אוקטובר 2014, 17:07

דווקא נראה טוב מאוד... האיכות ביוטיוב ידועה כעל הפנים, אז תמיד תקח את זה בחשבון.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 12 אוקטובר 2014, 20:12

TEW מקבל ביקורת ראשונה עם הציון 8.

http://www.videogamer.com/reviews/the_e ... eview.html

המעניין הוא שהאמברגו מוסר רק בעוד יומיים עם צאת המשחק אבל לאתר לא נשלח עותק לביקורת. ההשערה שלהם היא שבגלל הציון שהם נתנו לוולפנסטיין, בת'סדה לא שלחה להם עותק. האתר קנה עותק משלו כנראה מחנות שמכרה את המשחק מוקדם ולכן לפי האתר האמברגו לא חל עליהם והם פירסמו את הביקורת.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אוקטובר 2014, 12:24

השימוש הטוב ביותר במילה exclusive אי פעם?
תמונה

*לא יודע כמה זה אמיתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2014, 13:04

Kazz כתב:TEW מקבל ביקורת ראשונה עם הציון 8.

http://www.videogamer.com/reviews/the_e ... eview.html

המעניין הוא שהאמברגו מוסר רק בעוד יומיים עם צאת המשחק אבל לאתר לא נשלח עותק לביקורת. ההשערה שלהם היא שבגלל הציון שהם נתנו לוולפנסטיין, בת'סדה לא שלחה להם עותק. האתר קנה עותק משלו כנראה מחנות שמכרה את המשחק מוקדם ולכן לפי האתר האמברגו לא חל עליהם והם פירסמו את הביקורת.

אם ההערכה של וידאוגיימר בנוגע לסיבה באמת נכונה אז זה חתיכת ביזיון ורק מראה כמה התעשייה הזו רחוקה מלהיות בעלת סטנדרטיים עיתונאים נורמטיביים.

עשיתי אגב הזמנה מוקדמת לכותר, משחק אימה-הישרדות של מיקאמי לא יכול להיות גרוע מדי ואני מספיק אוהב את הז'אנר כדי להסתפק גם במשחק בינוני, אני מקווה שבאמת יצליח לסיים בסוף על איזור ה-8, הוא לא מספיק מלוטש כדי להכנס לליגה של ה 9+ ונראה שרוב התלונות סביבו עד כה נוגעות לפן הטכני (פריימרייט, pop-ins, זמני טעינה, אנימציות וכו') מאשר לגיימפליי שזה חבל מאוד, אבל מיקאמי עובד תחת המנוע המזעזע של Id-tech5 שבת'סדה כופה על האולפנים שלה וזה מה שיצא, מעניין אותי מה היה יוצא לו אם היתה לו מפיצה כמו קאפקום בזמנו שהיתה נמצאת בחוד החנית מבחינה טכנולוגית, היה לו סיכוי הרבה יותר טוב להתקרב לאיזור ה-9 עם משחק ברמה טכנית גבוהה (כמו שכל RE היה בזמנו עד ל 6), באסה :/

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אוקטובר 2014, 13:59

bling כתב:אם ההערכה של וידאוגיימר בנוגע לסיבה באמת נכונה אז זה חתיכת ביזיון ורק מראה כמה התעשייה הזו רחוקה מלהיות בעלת סטנדרטיים עיתונאים נורמטיביים.

עשיתי אגב הזמנה מוקדמת לכותר, משחק אימה-הישרדות של מיקאמי לא יכול להיות גרוע מדי ואני מספיק אוהב את הז'אנר כדי להסתפק גם במשחק בינוני, אני מקווה שבאמת יצליח לסיים בסוף על איזור ה-8, הוא לא מספיק מלוטש כדי להכנס לליגה של ה 9+ ונראה שרוב התלונות סביבו עד כה נוגעות לפן הטכני (פריימרייט, pop-ins, זמני טעינה, אנימציות וכו') מאשר לגיימפליי שזה חבל מאוד, אבל מיקאמי עובד תחת המנוע המזעזע של Id-tech5 שבת'סדה כופה על האולפנים שלה וזה מה שיצא, מעניין אותי מה היה יוצא לו אם היתה לו מפיצה כמו קאפקום בזמנו שהיתה נמצאת בחוד החנית מבחינה טכנולוגית, היה לו סיכוי הרבה יותר טוב להתקרב לאיזור ה-9 עם משחק ברמה טכנית גבוהה (כמו שכל RE היה בזמנו עד ל 6), באסה :/


מעניין מה יקרה לפולאאוט/אלדר סקרולס הבאים.
אני מקווה שהם לא יפעלו גם על IDTECH5. אולי 6 יהיה מוצלח יותר.

מצד שני, עם כמה שאלו משחקים מחורבנים מבחינה טכנית, אולי IDTECH זה דווקא שיפור?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2014, 14:18

Nucleus_Dawn כתב:
מעניין מה יקרה לפולאאוט/אלדר סקרולס הבאים.
אני מקווה שהם לא יפעלו גם על IDTECH5. אולי 6 יהיה מוצלח יותר.

מצד שני, עם כמה שאלו משחקים מחורבנים מבחינה טכנית, אולי IDTECH זה דווקא שיפור?

דום 4 כבר רץ על גרסה 6 ככה שקשה לי להאמין שהם יתקעו על המנוע הזה, יש סיכוי טוב ש TEW יהיה המשחק האחרון של בת׳סדה שישתמש במנוע הזה ומכאן והלאה כולם יעברו לגרסה 6.

אגב כשהיתה הדגמה בלעדית למעריצי ID של דום 4 בקוויק-קון היתה התלהבות גורפת מהמשחק והגיימפליי אבל לא ראיתי בנאדם אחד שראה את ההדגמה ואמר שהגראפיקה היתה מדהימה או משהו כזה (והרי הוא גם ירוץ ב 1080p ו 60 פריימים על קונסולות הדור הבא- עוד סימן שלפחות דום 4 לא הולך לשבור שיאי באנצ׳מארק) ככה שיתכן ששוב לא מדובר במנוע הכי מרשים (שזה לא מובן כשמדובר במפיצה בסדר גודל של בת׳סדה) אבל אפשר לקוות שלפחות רץ מעולה ואין בעיות של הזרמת טקסטורות וכל הזבל שאנחנו רגילים אליו מגרסה 5.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 13 אוקטובר 2014, 15:07

אולי עכשיו כשקארמאק כבר לא שם, הם לא מנסים לשבור שיאי גרפיקה, ומתרכזים יותר במשחקיות עצמה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2014, 15:47

Klayman כתב:אולי עכשיו כשקארמאק כבר לא שם, הם לא מנסים לשבור שיאי גרפיקה, ומתרכזים יותר במשחקיות עצמה.

למה לא שניהם? ;)

אגב אני לא מצליח להבין איך יצא למיקאמי משחק שגם בינוני גראפית, גם סובל מירידות פריימים ושלל בעיות טכניות, גם רץ ב 30 FPS וגם יש לו פסים שחורים כאילו מדובר במינימום The Order עם IQ מטורף (לקונסולות), עם כמה ש IDTECH5 רע אני מנחש שחלק מהאשמה גלומה גם בצוות הטכני של Tango, בטח בזמנו אצל קאפקום לא רק שהיה לו את אחד המנועים הכי מתקדמים בשוק אלא גם אנשי הצוות הטכני היו מהטובים ביותר, בכל זאת אז היפנים היו בטופ מבחינה טכנית, היום נראה ששני המשתנים הללו בינוניים ולכן התוצאה מבחינה טכנית רעה ככה.
לפחות האומנות עושה רושם טוב.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 13 אוקטובר 2014, 17:57

Nucleus_Dawn כתב:
מעניין מה יקרה לפולאאוט/אלדר סקרולס הבאים.
אני מקווה שהם לא יפעלו גם על IDTECH5. אולי 6 יהיה מוצלח יותר.

מצד שני, עם כמה שאלו משחקים מחורבנים מבחינה טכנית, אולי IDTECH זה דווקא שיפור?

וולפנשטיין האחרון ממש לא היה מחורבן מבחינה טכנית, הוא היה נראה סבבה לגמרי, רץ ב-1080P ו-60 פריימים על הקונסולות ועשה את העבודה היטיב. הוא אולי לא Witcher 3 או BF4, אבל אין שום מניעה שהוא יהיה גם בFO4.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 13 אוקטובר 2014, 19:38

אחד הטריילרים הכי מסוגננים שיצאו בעת האחרונה, מגניב:
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוקטובר 2014, 09:52

אז... להפך מALIEN ISOLATION שהתחיל בביקורות ממש לא טובות ואפילו גרועות, ואז פתאום קיבל ביקורות מעולות בהרבה מאוד אתרים - דווקא EVIL WITHIN התחיל עם כמה ביקורות טובות ואז הגיעו הרבה גרועות.
כנראה שז'אנר האימה הוא ממש שנוי במחלוקת. כנראה שיש אנשים שממש שונאים למות במשחקי אימה ומפחדים בקטע רע, ויש כאלו שנהנים מזה עוד יותר מהקטעים שהם "מנצחים"...
אבל אישית לא שיחקתי בהרבה משחקי אימה של ממש (RE לא נחשב:), אבל באלו שכן שיחקתי - נהנתי מאוד, להפך מסרטי אימה שהם לא מפחידים אותי ולא מרשימים אותי, כמעט אף פעם.
מת לשחק כבר בALIEN. עוד שבוע למחשב! ^_^

אגב ALIEN - היוטיובר EMART ש"מתמחה" בVR - עושה FULL WALKTHROUGH למשחק, עם הOCULUS DEV KIT 2, ואמנם הוא רק בהתחלה אז אין המון קטעים מפחידים, אבל כדאי לעקוב, אם אתם רוצים לראות את העתיד כבר עכשיו :P

המשחק גם לא נראה לי עבר אופטימיזציה מיוחדת לאוקיולוס, והוא עדיין עובד מעולה, לפי מה שהוא אומר.
אין ספק שמשחקי אימה יהיו משהו אחר לגמרי עם VR. זה הדבר הראשון שאנסה עליהם. או יותר נכון - שאתן לחברה שלי לנסות, בזמן שאני מצלם את זה :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 14 אוקטובר 2014, 10:52

הבעיות שמתארים בביקורות של TEW קצת מדאיגות, אומרים שהוא קשה בצורה בלתי הוגנת, לא מספק מספיק מידע עבור השחקן (הרבה מקרי מוות שלא ניתן למנוע, ניסוי וטעייה), מתסכל מאוד, מעצבן לעיתים, יכול להיות מצב שהמשחק ישמור לך בקרב בוס כשאין לך חיים ושום אפשרות להתרפא (ברוב המשחקים שמעוצבים נורמלי דואגים לאפשרויות ריפוי בזירה עצמה למקרים כאלו או שפשוט ממלאים לך את החיים לפני שמתחיל הקרב) והבוס יפרק אותך והלכה השמירה- כל מני Design flaws בסגנון, בקיצור נשמע שהמשחק עשה את המוות לחלק מהמבקרים.

ממוצע בינוני למדי בשלב זה אבל אני לא מתחרט על הקנייה, הספקתי לשחק בו רבע שעה בערך וההתחלה נראית מבטיח.
המשחק מתחיל בסרטון מעבר מכוער שגרם לי לחשוב לרגע שקניתי בטעות את גרסת ה PS3, יותר מזה באופן מביך למדי יש כל פעם "עדכוני טקסטורות" שנובעים מהזרמה מאוחרת (בעיה ידועה של המנוע- לרגע הטקסטורה מטושטשת ואז המנוע מעדכן אותה בפירוט נורמלי) בזמן סרטון מעבר שזה משהו שלא ציפיתי, הרי דווקא שם יש למפתח 100% שליטה אז איך כל רגע יש pop-in שכזה?

באופן תמוה למדי זה כנראה המשחק הראשון שראיתי שבו הגראפיקה של הגיימפליי מתעלה עשרות מונים על זאת של סרטוני המעבר, קודם כל דווקא בזמן גיימפליי לא הצלחתי לראות שום בעיית pop-in כמו בסרטון, אבל מה שעושה את המשחק אלו אפקטי הפוסט-פרוסס המטורפים שלו ביחד עם התאורה המצוינת, ממש לא ציפיתי להתרשם ככה מהמראה שלו אבל הרגשתי כאילו אני משחק בסרט SLASHER סליזי לכל דבר, הם הצליחו ליצור שם אווירה מדהימה וכל הקרדיט לאומנים ולאפקטים, אולי המשחק לא מדהים טכנית אבל הוא באמת נראה בדיוק כמו שצריך ואני לא מאמין שלמישהו יהיו תלונות על המראה שלו, צריך לשחק כדי להבין.

מה שכן הפסים השחורים ענקיים ומוגזמים, עוד איכשהו הייתי קורא להם אווירתיים אם היו בחצי מהרוחב, אבל קצת מוגזם מה שהולך שם ושחקני ה PC ישמחו לבטל את זה, למרות זאת אני בטוח שאתרגל לזה.

הסיפור מפגר ומקושקש מהשנייה הראשונה, אין לי מושג מה הולך שם והדמות הראשית רואה תופעות מטורפות ומגיבה באיפוק יחסי, אין ספק שמבחינה עלילתית הוא הולך להיות חלש במיוחד גם ביחס לז'אנר, זה לא שהעלילה של RE הישנים היתה יצירת מופת אבל היא עשתה את העבודה, פשוטה ונהירה ושימשה רקע טוב להתרחשויות, פה נראה שמדובר בסתם קשקוש לא קוהרנטי ולפי הביקורות שציינו אותה לרעה אני מנחש שהיא לא הולכת להשתפר ולהתבהר באיזשהו שלב.

אבל סכ"ה נהניתי מאוד מהכמה דקות שיצא לי לשחק, מאוד התגעגעתי לז'אנר הזה והאווירה שלו לבדה שווה את זה.
הטענות לגבי הקושי הלא הוגן מדאיגות ואני מקווה שיהיה לי מזל ואני אצליח להסתדר איתו טוב יותר מאשר חלק מהמבקרים, אם אצטרך להוריד את רמת הקושי בגלל תסכול מוגבר זה יהרוס לי הרבה מהחוויה וזה יהיה מבאס ברמות.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוקטובר 2014, 11:01

בעיות של ID TECH 5.... מת לראות כבר את דום על המנוע הבא שלהם. אני ממש "בונה" עליו כמתחרה רציני לUE4 :)
בלינג - ספר לנו חוויות שלך... לי אישית אין בעייה עם נסיון-וטעייה במשחקים כאלה, ככה אתה רואה את המוות הנוראי שאולי היית מפספס. כמו בDEAD SPACE - אני רוצה לראות כל סוג מוות אפשרי יותר ממה שאני רוצה תכל'ס לראות מה קורה בעלילה ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 14 אוקטובר 2014, 11:23

Laskin כתב:בעיות של ID TECH 5.... מת לראות כבר את דום על המנוע הבא שלהם. אני ממש "בונה" עליו כמתחרה רציני לUE4 :)
בלינג - ספר לנו חוויות שלך... לי אישית אין בעייה עם נסיון-וטעייה במשחקים כאלה, ככה אתה רואה את המוות הנוראי שאולי היית מפספס. כמו בDEAD SPACE - אני רוצה לראות כל סוג מוות אפשרי יותר ממה שאני רוצה תכל'ס לראות מה קורה בעלילה ;)

בקשר לדום 4 אני לא חושב שהוא הולך להראות מרשים במיוחד, כמו שאמרתי ממקודם אנשים שראו את דום דיברו על הכל חוץ מהגראפיקה שלו, אין מצב שמשחק שנראה מדהים גראפית לא יזכה לאזכורים על כך מצד אנשים לא משנה עד כמה הם מעריצי old school של ID ולא זונות גראפיקה ומעניין אותם רק הגיימפליי של המותג, זה בסיסי.

דבר שני הוא אמור לרוץ ב 1080P ו 60 פריימים על הקונסולות, אבל אחרי ששיחקתי במטרו וב MGS אני לא מזלזל בהכרח במראה של משחקים כאלו, אבל לבטח הוא לא יוכל להתחרות עם המקבילים שלו ב UE4 שירוצו ב 30 FPS.

העניין של ניסוי וטעייה הוא לא חמור במיוחד אם המשחק מעוצב בצורה חכמה עם נקודות שמירה וחבילות ריפוי וכו', הבעיה היא שפה יש נקודות שמירה שיכולות להיות מרוחקות יחסית ואז אתה גם מת מוות מעצבן וגם צריך לחזור על לא מעט גיימפליי כדי לנסות שוב.
בקיצור המבקרים שסבלו ממנו מתארים משחק שיכול להיות מתסכל, לא הוגן, וקשה בצורה זולה.

ג'ים סטרלינג למשל אומר שבת'סדה שלחה עם עותק הביקורת שלהם למבקרים בקשה שהם ישחקו על רמת ה CASUAL הקלה ושלחו להם מדריך עם עזרה על כל שלב ושלב כנראה כי גם הם יודעים עד כמה יכול לתסכל, אין לי מושג אם הם פשוט גרועים או שבאמת יש בעיות עיצוביות חמורות במשחק, הרי יש מבקרים שמתו עליו כמו ההוא מ GT שנתן לו 9 או IGN עם 8.7, אני מקווה שאני אצליח להסתדר עם המשחק ואשתייך לצד של אלו שאהבו אותו והסתדרו איתו בלי יותר מדי בעיות.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swym » 14 אוקטובר 2014, 11:24

Kazz כתב:המעבד הוא צוואר בקבוק בלי קשר. ועל גבי זה בה השאר. ההבדל בין המעבדים זעום אם קיים בכלל (לא חושב שאושר איפשהו רשמית התדר של מעבד הפס4). אפשר גם לראות את משחק האליין החדש שעל המחשב רץ ב80FPS ומעלה בהגדרות מקסימום על כרטיס מסך ברמה שנמצא בפס4 אבל גרסת הקונסולות עדיין נעולה על 30FPS.

מה זאת אומרת המעבד צוואר בקבוק בלי קשר? טרחת בכלל לקרוא את הכתבה שקישרת אליה? כותבים שם במפורש שהמעבד הוא צוואר הבקבוק ולא כרטיס המסך:
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."

למרות שתוכל לשאול כל מפתח עם ערכת פיתוח, סוני כבר אישרו בעצמם שהמעבד הוא יגואר סטנדרטי שעובד בתדר של 1.6. זה לעומת ה1.75 של ה-one. אתה לא יכול להתעלם מכל הנתונים שמוצגים לפניך ואז עוד לטעון שה-One מגבילה במקרה הזה את הPS4. או שאתה מסכים עם מה שהם טוענים ואז זו הPS4 שמגבילה את הOne, או שאתה בוחר להתעלם באופן גורף ממה שהם טוענים ואז אתה לא יכול לבוא בתלונות לשום דבר.

InterAl כתב:ההבדל בין 30 ל-60 FPS הוא הבדל של שמים וארץ, כמעט בכל משחק.

ההבדל בין רזולוציה של 1080P לבין 720P הוא הבדל עוד יותר גדול, והטרייד אוף הוא כזה שקפיצה מ-30FPS ל-60FPS מפילה את הרזולוציה ביחס דומה. החשיבות של FPS גבוה היא בעיקר במשחקים תחרותיים עם דרישות latency נמוכות ובמשחקים עם תנועות מסך מהירות - קרי FPSים ומשחקי מולטיפלייר תחרותי (מכות בעיקר). במשחק בגוף שלישי לשחקן יחיד או במשחק אסטרטגיה בתורות עדיף רמת פירוט גבוהה יותר מקצב פריימים גבוה יותר. וזו בדיוק המגמה שאנחנו רואים היום במשחקים.

אמנם אין שום סיבה שמשחק על PC לא יאפשר לשחקנים לבחור באופציה של 60FPS מאחר ותמיד תהיה חומרה עתידית שתוכל לספק את זה - כל משחק שלא מספק את האופציה הזו הוא פורט בזוי. אבל על הקונסולות שהן חומרה קבועה וידועה מראש המפתחים צריכים לבחור. המשמעות של הכפלה של קצב הפריימים היא פגיעה ביחס שווה בכל שאר האספקטים של המשחק, ויזואליים או אחרים - וכל מי שמתעלם מהנקודה המהותית הזו יוצא מנקודת הנחה כאילו משחק שיורד מ-60FPS ל-30FPS נשאר זהה בכל שאר הפרמטרים הוא או דמגוג או אידיוט. לצערנו יש הרבה כאלו בעיתונות המשחקים.

--
ובינתיים סיכוי לא רע לכך שהWiiU תזכה למשחק השנה של 2014: ביונטה 2 עומד על ממוצע של 91 אחרי מעל 30 ביקורות.
על הדרך הוא מהווה עוד דוגמא לבעייתיות של עיתונות המשחקים עם האג'נדה, נושא שעושה כותרות תחת השם "GamerGate" לאחרונה. מסתבר שPolygon החליטו לתת למשחק ציון של 7.5 תחת הטענה "משחק מצויין, אבל יותר מידי סקסי/סטי בשבילי".


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 29 אורחים