משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 04 נובמבר 2014, 20:29

Nucleus_Dawn כתב:
הירי בV הכי טוב בסדרה, למרות שבינוני באמת מתאר אותו טוב.
מה שכן, יש שם החלטה עיצובית מוזרה. במקום לקחת את מערכת הירי ממקס פיין 1:1 (פחות ההילוך איטי והזינוקים, נניח), עשו שם שינוי משונה:
כשאתה מכוון את הכוונת לאנשהו, בלי להרים נשק ואז מרים את הנשק, הכוונת זזה. זה, לדעתי, ההבדל היחיד מהמערכת במקס פיין 3 וזו החלטה פשוט מוזרה. זה מכריח לכוון פעמיים, או לכוון רק כאשר הנשק מורם. יותר מציאותי, אבל פחות כיף וסתם לא נוח.

פשוט לא ברור, הקטע הזה. אם רק היו מתקנים את זה, מערכת הירי והמכסות היתה יכולה להיות מצוינת, לדעתי.

כן, בזמנו אני גם קיוויתי שפשוט יעתיקו את הירי של מקס פיין בעולם פתוח והם גם דיברו על כך אבל די התבאסתי שלא הרגיש עדין מספיק טוב כששיחקתי במשחק בסוף, יכול להיות שגם מה שחסר זה אנימציות ותגובות טובות יותר של האויבים שיורים עליהם, אני משער שזה לוקח לא מעט כח עיבוד להכניס אנימציות ברמה של מקס פיין לעולם פתוח ולכן היתה פשרה בעניין שפגעה בהרגשה של מערכת הירי, משהו שם בהחלט לא הרגיש מספיק טוב עדיין, למרות שכמו שאמרת עדיין שיפור גדול על הקודמים בסדרה.

ונראה שיהיו המון קוסטומוזציות למצב גוף ראשון, גם כתוב ב PREVIEW שהם הכניסו אינספור אנימציות רק לטעינה של הרובים, שלא לדבר על כל האנימציות החדשות שפורצים לרכב, מטיסים מסוק (אפשר לראות בטריילר איך רינדרו אפילו את הרגל שלוחצת על הדוושה) וכו', נראה שכרגיל אצל רוקסטאר לא מדובר באיזה מצב מודבק וזול.
הנה ציטוט על אפשרויות הקיסטום במצב גוף ראשון:
First-person options are bogglingly extensive, with options for Assisted Aim, Semi-Assisted Aim, Free Aim and much, much more. You can set first-person targeting with third-person cover, or third-person targeting with first-person driving... the choice is huge.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי MGS FREAK » 04 נובמבר 2014, 21:36

^^^
אופציות הקוסטומיזציה נשמעות מעניינות מאוד. גוף ראשון בתור "נורמה" עם מעבר לגוף שלישי כשתופסים מחסה הוא כמו ב-Deus Ex: HR. שם זה היה מגניב לגמריי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 נובמבר 2014, 23:50

GTA V ירוץ ב1080P ב30FPS, על הPS4 ועל הONE.
---

עושה רושם שפתרון הרזולוציה הדינמית בCOD עובד מושלם. כל כך מושלם, שגירסאת הONE פועלת חלק יותר מגירסאת הPS4. בזמן שגירסאת הPS4 נופלת לטווח ה50-60, גירסאת הONE שומרת על 60FPS חלק.
הבדל נוסף בין הגירסאות הוא שימוש שונה בVSYNC, בזמן שבONE יש VSYNC אדפטיבי (נדלק ונכבה, בהתאם למה שקורה), בPS4 הוא דלוק כל הזמן. המשמעות היא שבONE יש מקרים נדירים של קריעות מסך, שקשה לראות, ובPS4 יש קצת יותר גמגומים.

בשתי הגירסאות, כל החסרונות מופיעים הרבה פחות במולטיפלייר, שם גם הPS4 עובדת קצת יותר חלק, מאשר בקמפיין וגם גירסאת הONE (שנעולה שם על 1360*1080) סובלת מקריעות מסך נדירות אפילו יותר.

עדין לא פורסם הסיקור הטכני המלא של DF, אבל נשמע שהגירסאות, פחות או יותר, שוות. יתרונות לכאן ולכאן. חסרונות לכאן ולכאן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Mandellla » 05 נובמבר 2014, 00:32

כן! ידעתי ששווה לחכות לגרסת המחשב! :D
Take that אנשי Xbox 360/Playstation 3 שהשוויצו שיש להם את GTA5 לפני אנשי PC שקינאו בהם באותה תקופה, עכשיו הוא הולך להיות פי 100 אדיר למחשב, ואולי גם לקונסולות Next Gen.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2014, 01:12

Nucleus_Dawn כתב:GTA V ירוץ ב1080P ב30FPS, על הPS4 ועל הONE.
---

עושה רושם שפתרון הרזולוציה הדינמית בCOD עובד מושלם. כל כך מושלם, שגירסאת הONE פועלת חלק יותר מגירסאת הPS4. בזמן שגירסאת הPS4 נופלת לטווח ה50-60, גירסאת הONE שומרת על 60FPS חלק.
הבדל נוסף בין הגירסאות הוא שימוש שונה בVSYNC, בזמן שבONE יש VSYNC אדפטיבי (נדלק ונכבה, בהתאם למה שקורה), בPS4 הוא דלוק כל הזמן. המשמעות היא שבONE יש מקרים נדירים של קריעות מסך, שקשה לראות, ובPS4 יש קצת יותר גמגומים.

בשתי הגירסאות, כל החסרונות מופיעים הרבה פחות במולטיפלייר, שם גם הPS4 עובדת קצת יותר חלק, מאשר בקמפיין וגם גירסאת הONE (שנעולה שם על 1360*1080) סובלת מקריעות מסך נדירות אפילו יותר.

עדין לא פורסם הסיקור הטכני המלא של DF, אבל נשמע שהגירסאות, פחות או יותר, שוות. יתרונות לכאן ולכאן. חסרונות לכאן ולכאן.

אני חושב שההלטה של SH לא להכניס רזולוציה דינאמית לגרסת הפס4 היתה נכונה, הירידות ב FPS הן ממש בקטנה, בקושי מורגשות, ולטעמי לא שוות הורדת רזולוציה.
לאמר ששתי הגרסאות בסכ"ה שוות זה לא רציני, ה ONE בסינגל רצה רוב הזמן על קצת יותר מ 900P ועולה ל 1080P באיזורים סגורים ללא הרבה עומס, במשחק סינגל סינמטי שנשען המון על פרזנטציה וגראפיקה עדיף בהרבה IQ מעולה עם נפילות לא רבות ולא מהותיות מאשר שאת רובו לשחק עם FPS קצת יציב יותר ו IQ פחות טוב, היה על מה לדבר אם באמת המשחק היה מקרטע או משהו על ה PS4 אבל הוא רץ ממש סבבה והלוואי שכל משחק על קונסולות ירוץ ככה כולל אלו שמכוונים ל 60.

אבל כשמסתכלים על ההשוואה של המולטי אז עוד יותר אין מה לדבר, הרי זה משחק שכולם קונים כמעט נטו בשביל זה, עשרות שעות אתה תבלה במצב הזה, מבחינת FPS שניהן שוות ועומדות פחות או יותר על 60 יציב, רק שבפס4 יש לך IQ של 1080P חלק ללא קריעות מסך, משהו שבהחלט תורם גם במשחקי מולטי שצריך לכוון למרחק ורואים את האויב ברור יותר, וזאת לעומת קצת יותר מ 900P נעול על ה ONE וללא V-SYNC נעול, זה בכלל NO BRAINER, כל מי שקונה COD ואין לו העדפה מבחינת חברים צריך לבחור את גרסת ה PS4, רק במקרים מאוד אזוטריים של מישהו שמחפש לשחק בקמפיין בלבד (בערך 2 אנשים מקהל הלקוחות שקונה את זה) ונורא חשוב לו FPS לפני הכל גם בקמפיין הסינמטי שלו אז שילך על ה ONE, אבל גם אנשים כאלו לא בדיוק יצאו מתוסכלים מה FPS בקמפיין של גרסת ה PS4.

וצריך לפרגן לרוקסטאר על 1080P על ה ONE, תותחים, כמובן שנראה ב DF אם יהיו הבדלים בין הגרסאות.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 05 נובמבר 2014, 07:20

Nucleus_Dawn כתב:GTA V ירוץ ב1080P ב30FPS, על הPS4 ועל הONE.
---

עושה רושם שפתרון הרזולוציה הדינמית בCOD עובד מושלם. כל כך מושלם, שגירסאת הONE פועלת חלק יותר מגירסאת הPS4. בזמן שגירסאת הPS4 נופלת לטווח ה50-60, גירסאת הONE שומרת על 60FPS חלק.
הבדל נוסף בין הגירסאות הוא שימוש שונה בVSYNC, בזמן שבONE יש VSYNC אדפטיבי (נדלק ונכבה, בהתאם למה שקורה), בPS4 הוא דלוק כל הזמן. המשמעות היא שבONE יש מקרים נדירים של קריעות מסך, שקשה לראות, ובPS4 יש קצת יותר גמגומים.

בשתי הגירסאות, כל החסרונות מופיעים הרבה פחות במולטיפלייר, שם גם הPS4 עובדת קצת יותר חלק, מאשר בקמפיין וגם גירסאת הONE (שנעולה שם על 1360*1080) סובלת מקריעות מסך נדירות אפילו יותר.

עדין לא פורסם הסיקור הטכני המלא של DF, אבל נשמע שהגירסאות, פחות או יותר, שוות. יתרונות לכאן ולכאן. חסרונות לכאן ולכאן.

אני חושב שכולנו מבינים שזה לא נכון, אי אפשר להוריד שליש מכמות הפיקסלים ולשחק בשני שלישי רזולוציה ולהגיד שהגרסאות זהות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2014, 09:53

Nigga כתב:אין ספק שמבחינה טכנית גרסת ה PS4 טובה יותר.
DF עושים הרבה מניפולציות במאמרים שלהם בשביל מקסימום טראפיק וזה מבלבל אנשים, ככה זה שאין לך מתחרים בנישה שלך.
ובלינג, באמת צריך לפרגן לרוקסטאר על משחק דור קודם שרץ ב 30fps? לדעתי ממש לא. הם הלכו על הפתרון הקל והמהיר.

באמת חשבת שעולם פתוח בסקייל של GTA עם כל השיפורים שהכניסו יכול לרוץ ב 60 FPS על הקונסולות הללו?
מתי בכלל היה משחק עולם פתוח-עיר שרץ על כל קונסולה בהסטוריה ב 60 פריימים? אין חיה כזאת דין ונראה לי נאיבי לצפות שדווקא הדור הזה יוכל להריץ ז'אנר שכזה ב 60 פריימים עם מעבדים כל כך חלשים.

אפילו על ה PC קשה להוציא ממשחקים בסגנון הזה 60 יציב אז בטח שאין אפילו מה לנסות על הקונסולה.

ומאיזו בחינה DF מניפולטיבים? הם דווקא אמרו בבירור שניתוח המולטי שלהם שגרסת ה ONE עם IQ פחות נקי משמעותית וזה בולט הרבה יותר מאשר בקמפיין, תוסיף לזה ששניהן רצות על 60 יציב וברור איזו גרסה עדיפה טכנית.

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 05 נובמבר 2014, 10:13

60 fps לא נותנים הרבה במשחקי גוף שלישי, אני משחק עכשיו סאנסט וזה מרגיש חלק ומעולה, באמת. במשחקי שוטר גוף ראשון, the more fps the better...
ואני לא מבין למה אתה חושב שהחברה יכלה להוציא את המשחק ב- 60 fps ולא הוציאה? יש לך איזה מושג טכני בפיתוח משחקים? או שזה סתם זריקה לאוויר... כדאי שתקבל את זה שקונסולות הדור הזה חלשות משמעותית לציפיות שלך ופשוט תהנה מהיצע המשחקים שיש... מעוניין ב-60 fps? קנה מחשב ב-2000$.

עריכה: אני בכלל מפסוט שהגרסה של ה- one ב-1080p... יש פה מגמה ברורה של שיפור מתחילת הדור בכל משחק שיוצא לקופסה. מייקרוסופט מוצאת עוד ועוד דרכים לשחרר עוד כוח מהקונסולה החלשה שלהם, וזה יפה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2014, 10:29

Nigga כתב:כן, אני חושב שמשחק בסטנדרטים הגרפיים של GTA V יכול לרוץ ב 1080p 60fps אפילו על ה One.
ולגבי DF, אני מדבר על דברים כאלה:

תמונה

כותרת המשנה שלהם יוצרת רושם כאילו הולכת להיות לנו הפתעה בכל מה שנוגע ל fps, אבל מדובר בנטו click bait.
בנוסף, הרבה פעמים הם מתנסחים בצורה מוזרה ולא חד משמעית, שזה קצת מציק.

דין, התמונה הזו שהבאת עכשיו היא הבסיס לכל תחום התקשורת בכלליות, במיוחד באינטרנט, ובטח לא משהו שאפשר להטפל עליו כלפי DF, כל אתר וגוף תקשורת בכלליות מנסה למשוך קוראים עם כותרות מפתות שיגרמו להם להכנס לכתבה (גם בערוץ 2 יש לך מעברונים בסגנון- "בדקנו האם ברלין באמת זולה יותר מישראל- המסקנות בהמשך" כדי להשאיר אותך אצלם או לגרום לך לרצות לצפות במהדורה), זה לא חדש, זה עתיק יותר מהאינטרנט עצמו.

יש לך אפילו קבוצה בפייסבוק שנקראת אמ;לק (קיצור של "ארוך מדי;לא קראתי") שכל המטרה שלהם זה להכנס לכתבות כאלו עם כותרות מפתות ולהביא לך את התקציר של מה שהלך שם כדי שלא תטרח, DF בטח לא המציאו את זה ומדובר בפרקטיקה כל כך נפוצה שקצת טיפשי להטפל דווקא אליהם.

בקשר ל GTA מדובר בציפיות לא ריאליסטיות, משחק הרבה פחות מורכב שגם לא נראה ממש יותר טוב מ GTA על הדור הבא כמו WD רץ ב 900P על ה PS4 אז איך ציפית ל 60 פריימים ו 1080P? מדובר בהישג טכני יפה מאוד של רוקסטאר לפחות בכל הנוגע לגרסת ה ONE.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי MGS FREAK » 05 נובמבר 2014, 10:46

כמה נקודות מ-IGN:

"So I make a run for it, vaulting over a fence into a parking lot, where I jack a car, climb in, and as I look down to hot-wire it, I see there’s a bullet hole in my in my forearm and blood is running out."

"It’s an obvious, almost childlike observation but the world feels much, much bigger. You’re enveloped by it – no longer looking down on its citizens, since you’re now one of them."

"It’s still very apparent that you’re playing as Michael, Franklin, or Trevor. Their personalities haven’t been extinguished – in fact, the animations which made them feel so distinct and well-rounded have been adapted to work in the first-person. An idle Franklin will crack his fingers or adjust the brim of his hat. Michael will light up a cigar when relaxing at home. When parachuting as Trevor, if you look down, his arms carry the unsightly marks and scars you probably always imagined."

מדהים. לא חשבתי על העניין שעכשיו השחקן נמצא בגובה העיניים עם שאר האנשים בעולם. אלה הפרטים הקטנים שבאמת משנים את כל החוויה. לדעתי זאת קפיצת מדרגה לסדרה ברמה של המעבר מזוית אנכית לגוף שלישי מודרני.

רק דמיינו עוד כמה שנים שלמשחקים כאלה תהיה תאימות עם האוקולוס ריפט ודומיהם... ביי ביי למציאות.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 05 נובמבר 2014, 13:38

בעוד כמה שנים???
אני מוכן להתערב שבחודש הראשון שהוא יצא לPC אתה כבר תראה אנשי שמשחקי אותו עם אוקיולוס, גם אם הוא לא מותאם לזה לגמרי, ובתוך כמה חודשים יצא מוד שעושה את זה הרבה יותר טוב :)

אני דווקא שמח ששיחקתי בו כבר, עכשיו אשחק בו מנקודת מבט שונה לחלוטין, ב1080P וב-60FPS עם מודים שיעשו אותו יפה יותר מכל משחק אחר, ובעוד פחות משנה מעכשיו - גם עם VR, בסבירות גבוהה
:D
מבאס שהHEISTS לא יוצאי עם גרסת הקונסולות החדשות, אבל גם ככה הייתי מחכה לPC. נראה שזו תהיה הגירסה ה"שלמה" הראשונה של המשחק.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 נובמבר 2014, 15:43

bling כתב:אני חושב שההלטה של SH לא להכניס רזולוציה דינאמית לגרסת הפס4 היתה נכונה, הירידות ב FPS הן ממש בקטנה, בקושי מורגשות, ולטעמי לא שוות הורדת רזולוציה.
לאמר ששתי הגרסאות בסכ"ה שוות זה לא רציני, ה ONE בסינגל רצה רוב הזמן על קצת יותר מ 900P ועולה ל 1080P באיזורים סגורים ללא הרבה עומס, במשחק סינגל סינמטי שנשען המון על פרזנטציה וגראפיקה עדיף בהרבה IQ מעולה עם נפילות לא רבות ולא מהותיות מאשר שאת רובו לשחק עם FPS קצת יציב יותר ו IQ פחות טוב, היה על מה לדבר אם באמת המשחק היה מקרטע או משהו על ה PS4 אבל הוא רץ ממש סבבה והלוואי שכל משחק על קונסולות ירוץ ככה כולל אלו שמכוונים ל 60.

אבל כשמסתכלים על ההשוואה של המולטי אז עוד יותר אין מה לדבר, הרי זה משחק שכולם קונים כמעט נטו בשביל זה, עשרות שעות אתה תבלה במצב הזה, מבחינת FPS שניהן שוות ועומדות פחות או יותר על 60 יציב, רק שבפס4 יש לך IQ של 1080P חלק ללא קריעות מסך, משהו שבהחלט תורם גם במשחקי מולטי שצריך לכוון למרחק ורואים את האויב ברור יותר, וזאת לעומת קצת יותר מ 900P נעול על ה ONE וללא V-SYNC נעול, זה בכלל NO BRAINER, כל מי שקונה COD ואין לו העדפה מבחינת חברים צריך לבחור את גרסת ה PS4, רק במקרים מאוד אזוטריים של מישהו שמחפש לשחק בקמפיין בלבד (בערך 2 אנשים מקהל הלקוחות שקונה את זה) ונורא חשוב לו FPS לפני הכל גם בקמפיין הסינמטי שלו אז שילך על ה ONE, אבל גם אנשים כאלו לא בדיוק יצאו מתוסכלים מה FPS בקמפיין של גרסת ה PS4.

וצריך לפרגן לרוקסטאר על 1080P על ה ONE, תותחים, כמובן שנראה ב DF אם יהיו הבדלים בין הגרסאות.


"IQ פחות טוב" באופן זניח, זה בהחלט מחיר טוב לשלם, על כך שמשחק הפעולה המאוד תזזיתי שלך, יפעל בלי stuttering ונפילות FPS תכופות (בגירסאת הPS4, רוב הזמן המשחק לא ב60FPS. הוא תמיד נופל לטווח ש 50-60).
אם זה היה רק FPS נמוך יותר וקצת קריעות מסך, אז סבבה. בגלל שמדובר גם בתופעת stuttering שבאמת משפיעה על המשחקיות, אני חושב שבהחלט עדיף שהמשחק יראה פחות טוב באופן כל כך זניח שלא ניתן לזהות את זה, בלי לראות אותו רץ במקביל, בשני המכשירים.
אין שמץ של ספק שבכל הנוגע לקמפיין, המשחק רץ יותר טוב בONE, באופן מורגש.
במולטי, שני המשחקים רצים מצוין, כאשר בPS4, יש את היתרון הזניח שקשה לזהות, של רזולוציה עדיפה במקצת.

בנוגע לכמה משחקים בקמפיין:סביב ה35% (נע בין 30 ו40) מהשחקנים בCOD מסיימים את הקמפיין.
בMW2 יש אצ'יוומנט להתחלת הקמפיין ויש אותו ליותר מ60% מהשחקנים.
אתה יודע אילו עוד משחקים מתהדרים ב40% שסיימו את הקמפיין? ביושוק, חסר המולטיפלייר, למשל.

הטענה שהקמפיין לא משנה למספיק אנשים, שגויה. רוב האנשים משחקים בקמפיין.
שיעור השחקנים שמסיימים אותו דומה למשחקים שכל ייעודם הוא קמפיין לשחק יחיד.
אם מתחשק לך גם נתון אנדקדוטלי, אז יש לך גם אותי וגם את לסקין, פה בפורום, שאם נשחק בCOD, זה יהיה רק בקמפיין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2014, 16:49

Nucleus_Dawn כתב:
"IQ פחות טוב" באופן זניח, זה בהחלט מחיר טוב לשלם, על כך שמשחק הפעולה המאוד תזזיתי שלך, יפעל בלי stuttering ונפילות FPS תכופות (בגירסאת הPS4, רוב הזמן המשחק לא ב60FPS. הוא תמיד נופל לטווח ש 50-60).
אם זה היה רק FPS נמוך יותר וקצת קריעות מסך, אז סבבה. בגלל שמדובר גם בתופעת stuttering שבאמת משפיעה על המשחקיות, אני חושב שבהחלט עדיף שהמשחק יראה פחות טוב באופן כל כך זניח שלא ניתן לזהות את זה, בלי לראות אותו רץ במקביל, בשני המכשירים.
אין שמץ של ספק שבכל הנוגע לקמפיין, המשחק רץ יותר טוב בONE, באופן מורגש.
במולטי, שני המשחקים רצים מצוין, כאשר בPS4, יש את היתרון הזניח שקשה לזהות, של רזולוציה עדיפה במקצת.

בנוגע לכמה משחקים בקמפיין:סביב ה35% (נע בין 30 ו40) מהשחקנים בCOD מסיימים את הקמפיין.
בMW2 יש אצ'יוומנט להתחלת הקמפיין ויש אותו ליותר מ60% מהשחקנים.
אתה יודע אילו עוד משחקים מתהדרים ב40% שסיימו את הקמפיין? ביושוק, חסר המולטיפלייר, למשל.

הטענה שהקמפיין לא משנה למספיק אנשים, שגויה. רוב האנשים משחקים בקמפיין.
שיעור השחקנים שמסיימים אותו דומה למשחקים שכל ייעודם הוא קמפיין לשחק יחיד.
אם מתחשק לך גם נתון אנדקדוטלי, אז יש לך גם אותי וגם את לסקין, פה בפורום, שאם נשחק בCOD, זה יהיה רק בקמפיין.

זה יפה שאתה מחליט פחות טוב באופן זניח, יכול להיות שהרוב יסכימו איתך אבל מבחינה טכנית זה עדיין הרבה פחות פיקסלים על המסך מגרסת הפס4+ V-SYNC כבוי= הבדל טכני לא קטן ודומה ל 900P VS 1080P שתמיד אני אומר שיהיה קיים בין הגרסאות, לכן אין פה שום צמצום פערים מכותרים קודמים, זה שקשה יותר לראות את ההבדלים בקמפיין מאשר במולטי כי יש הרבה motion blur ואפקטי פוסט-פרוסס זה משחק לטובת COD אבל זה לא ישחק לטובת הכותר הבא שיסבול מרזולוציה נמוכה יותר וקריעות מסך פוטנציאליות על ה XB1.

והם אמרו שלשתי הגרסאות יש stutter לעיתים ורק טיפונת יותר בגרסת ה PS4, לציין את זה רק כלפי גרסת ה PS4 כאילו אין ב ONE זה לא רציני, בשורה התחתונה הירידות בקמפיין על הפס4 הן לרוב סביב ה 50+, בין אם אתה חושב שזה יותר מורגש מ IQ או לא זה בטוח טכנית יותר עדיף להוריד מספר חד ספרתי של פריימים ולקבל עוד עשרות אחוזים בפיקסלים+ VSYNC נעול.

ויפה שאתה עושה DOWNPLAY ל IQ אבל מנפח את הפריימרייט, לטעון פחות טוב באופן זניח כש DF כותבים:
By matching shots at spawn points, the impact of this resolution differential is clear to see. A cut-back framebuffer on Microsoft's hardware causes foliage elements - grass, trees and so on - to appear aggressively filtered and upscaled, while the PS4's visual make-up remains crisp and defined throughout our testing.

But while the border of each map is plainly visible on each, there's a drop-off in clarity for Microsoft's platform past a certain distance. The reduction in motion blur and depth of field - in the interest of upping clarity on both platforms - makes its lessened 1360x1080 presentation more obvious


ועוד מציינים שבמולטי זה נראה בבירור כשאין אפקטי post process שיסתירו את ה IQ:
It's an interesting contrast to the campaign mode, where the heavily post-processed aesthetic hides the worst of the resolution deficit.

ולסיכום:
The only tangible downside is on Xbox One, with its poorer, fixed 1360x1080 presentation coming to bear more obviously than it does in the campaign mode, while PS4 offers a noticeably cleaner presentation.


הם בעצמם אומרים שהבדלי ה IQ נראים בצורה ניכרת, בין אם אתה חושב שכן או לא, וגם אם אנשים שקונים COD עושים סיבוב על הקמפיין אין בכלל ספק שאת מירב השעות הם משקיעים במולטי, זה ברור שזה הפוקוס של הסדרה והסיבה שהיא נהייתה פופולרית כל כך עד היום, לרוב הברור של האנשים מומלץ ללא ספק ללכת על גרסת ה PS4 (אם אין פקטור של חברים על ה ONE כמובן) שגם מציעה קמפיין שהלוואי שכל משחק שמכוון ל 60 ירוץ ככה, ובשורה התחתונה, אין הבדל מהותי בין ההבדלים שאנו רואים פה לבין כל משחק שרץ ב 900P מול 1080P על הפס4, במיוחד שגרסה אחת מציעה גם VSYNC נעול שמונע tearing, אולי בגלל זה נתנו לרזולוציה הזו את הכינוי 1080Pr.

שלא לדבר על כך שעכשיו יוצא PES שהולך לרוץ ב 720P על ה ONE, ככה זה שהקונסולה חלשה יותר וקשה יותר לפיתוח, מפתחות פחות מוכשרות טכנית מתקשות והצרכנים סובלים, מה זה עוזר עכשיו ללקוח שהקונסולה שלו מסוגלת תיאורתית להריץ את PES טוב יותר? הוא יצטרך לשחק ברזולוציה של PS3 בזמן שבמקביל שחקני PS4 יהנו מ 1080P בגלל שהמפתחת הגיעה לזה על החומרה של ה PS4 בלי בעיות ובלי לנסות לשבור את הראש עם רזולוציות דינאמיות ושאר כאבי ראש.

בדיוק כמו שגרסת ה PS3 של ביונטה גרועה, נורא עוזר לי שזו גם אשמת המפתחת ושנוטי דוג היו גורמים למשחק לרוץ בצורה זהה ל 360, עד היום לא שיחקתי במשחק הזה ובשורה התחתונה אני נדפקתי וזה לא משנה מי אשם, ובמקרה של PS4 וה ONE ההבדלים בכח ברורים הרבה יותר וגם החומרה של ה PS4 קלה יותר לפיתוח, שילוב שיגרום לכך שתופעות כאלו ימשכו לאורך כל הדור ולכן אין סיבה שההבדלים ירדו מ 900P מול 1080P לרוב (אם לא יהיה איזה parity כפוי כמובן).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2014, 19:17

השוואה חדשה בין גרסאות הדור הקודם לבא של GTA5, שוב בלעדי ל IGN:


ונראה ש IGN עושים עוד הייפ למצב גוף ראשון-
Originally Posted by IGN

The detail is everywhere you look. The layers upon layers of granular detail astonished me in GTA V on PS3 and Xbox 360 – and it still does, considering those devices were conceived at some point in the Bronze Age – but this goes far, far beyond that. The stamped lettering on a rifle. The myriad dials everywhere you look in the cab of a fire engine. The blink of a handbrake warning light in your dash cluster when you tug it to trigger a drift. Step into the dank and grimy Yellow Jack Inn, for instance, on the outskirts of Sandy Shores in first-person and you can now feel the despair. Even the smallest, handwritten notes stand up to close scrutiny. That weird scrap of paper in the vestibule from the individual promising to embiggen your “penice”? It’s no longer a pixelated bit of set dressing that’s not really intended to be examined too thoroughly; now it feels like you could reach in and pluck it from the notice board. The detail has become utterly immense and, viewed through this new first-person lens, astonishingly immersive.

http://www.ign.com/articles/2014/11/05/grand-theft-auto-5-leaping-the-generation-gap

עוד מהכתבה- אחד השיפורים הגדולים שנעשו לגרסאות הדור הבא (מלבד מצב גוף ראשון) זו התאורה (מבחינתי אולי הדבר הכי חשוב במשחקים בשביל להציג קפיצה אמיתית):
Originally Posted by IGN

“It’s something as an art team we focus on a lot – break up the hard edges, break up the straight lines and you get something much more real. We then updated all our bushes, plants and trees with much, much more detailed equivalents and then worked on a much more advanced wind system so the branches and leaves blow more realistically. We worked on a layered approach to the grass, starting with hand placed weeds along the bottom of fences and walls, complete with little bits of litter trapped in between, then we layered a base level of grasses of various types over the world.

“This gave us a base layer that looked pretty good. Then we built out a set of feature plants, flowering grasses, taller plants, etcetera. This we layered on top, paying attention to dropping it in a natural way, following how these plants spread and grow. Then beyond that we layered high frequency detail; small stones, blown leaves, and in the city litter and the like.”
Sowing the countryside with more realistic flora is a huge part of what makes new-generation GTA V feel real in a way its predecessor could not, but light is what sets everything off and is a crucial part of what sells a game’s looks. I already admire how authentic the light in GTA V on PS3 and Xbox 360 is and recall having more than one accident after being distracted by the skewing shadows of my car as I rolled under multiple street lights. New-generation GTA V, however, has three times the light sources than GTA V on PS3 and Xbox 360.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 נובמבר 2014, 21:27

bling כתב:זה יפה שאתה מחליט פחות טוב באופן זניח, יכול להיות שהרוב יסכימו איתך אבל מבחינה טכנית זה עדיין הרבה פחות פיקסלים על המסך מגרסת הפס4+ V-SYNC כבוי= הבדל טכני לא קטן ודומה ל 900P VS 1080P שתמיד אני אומר שיהיה קיים בין הגרסאות, לכן אין פה שום צמצום פערים מכותרים קודמים, זה שקשה יותר לראות את ההבדלים בקמפיין מאשר במולטי כי יש הרבה motion blur ואפקטי פוסט-פרוסס זה משחק לטובת COD אבל זה לא ישחק לטובת הכותר הבא שיסבול מרזולוציה נמוכה יותר וקריעות מסך פוטנציאליות על ה XB1.

והם אמרו שלשתי הגרסאות יש stutter לעיתים ורק טיפונת יותר בגרסת ה PS4, לציין את זה רק כלפי גרסת ה PS4 כאילו אין ב ONE זה לא רציני, בשורה התחתונה הירידות בקמפיין על הפס4 הן לרוב סביב ה 50+, בין אם אתה חושב שזה יותר מורגש מ IQ או לא זה בטוח טכנית יותר עדיף להוריד מספר חד ספרתי של פריימים ולקבל עוד עשרות אחוזים בפיקסלים+ VSYNC נעול.

ויפה שאתה עושה DOWNPLAY ל IQ אבל מנפח את הפריימרייט, לטעון פחות טוב באופן זניח כש DF כותבים:



ועוד מציינים שבמולטי זה נראה בבירור כשאין אפקטי post process שיסתירו את ה IQ:

ולסיכום:


הם בעצמם אומרים שהבדלי ה IQ נראים בצורה ניכרת, בין אם אתה חושב שכן או לא, וגם אם אנשים שקונים COD עושים סיבוב על הקמפיין אין בכלל ספק שאת מירב השעות הם משקיעים במולטי, זה ברור שזה הפוקוס של הסדרה והסיבה שהיא נהייתה פופולרית כל כך עד היום, לרוב הברור של האנשים מומלץ ללא ספק ללכת על גרסת ה PS4 (אם אין פקטור של חברים על ה ONE כמובן) שגם מציעה קמפיין שהלוואי שכל משחק שמכוון ל 60 ירוץ ככה, ובשורה התחתונה, אין הבדל מהותי בין ההבדלים שאנו רואים פה לבין כל משחק שרץ ב 900P מול 1080P על הפס4, במיוחד שגרסה אחת מציעה גם VSYNC נעול שמונע tearing, אולי בגלל זה נתנו לרזולוציה הזו את הכינוי 1080Pr.

שלא לדבר על כך שעכשיו יוצא PES שהולך לרוץ ב 720P על ה ONE, ככה זה שהקונסולה חלשה יותר וקשה יותר לפיתוח, מפתחות פחות מוכשרות טכנית מתקשות והצרכנים סובלים, מה זה עוזר עכשיו ללקוח שהקונסולה שלו מסוגלת תיאורתית להריץ את PES טוב יותר? הוא יצטרך לשחק ברזולוציה של PS3 בזמן שבמקביל שחקני PS4 יהנו מ 1080P בגלל שהמפתחת הגיעה לזה על החומרה של ה PS4 בלי בעיות ובלי לנסות לשבור את הראש עם רזולוציות דינאמיות ושאר כאבי ראש.

בדיוק כמו שגרסת ה PS3 של ביונטה גרועה, נורא עוזר לי שזו גם אשמת המפתחת ושנוטי דוג היו גורמים למשחק לרוץ בצורה זהה ל 360, עד היום לא שיחקתי במשחק הזה ובשורה התחתונה אני נדפקתי וזה לא משנה מי אשם, ובמקרה של PS4 וה ONE ההבדלים בכח ברורים הרבה יותר וגם החומרה של ה PS4 קלה יותר לפיתוח, שילוב שיגרום לכך שתופעות כאלו ימשכו לאורך כל הדור ולכן אין סיבה שההבדלים ירדו מ 900P מול 1080P לרוב (אם לא יהיה איזה parity כפוי כמובן).


הVSYNC בגירסאת הONE לא מכובה. הוא דינאמי ובמולטיפלייר הוא דלוק ברוב המוחלט של הזמן.

רוב השחקנים משחקים בקמפיין של COD.
מצב שהקמפיין של COD חשוב לרוב השחקנים.
בעיות טכניות ברורות מאוד (stuttering מידי פעם, לעומת העדר מוחלט של stuttering, למקרה שלא ברור) בקמפיין, זה בהחלט פקטור שווה לרזולוציה טיפה יותר נמוכה במולטיפלייר, שגם עוברת אפסקייל שממזער עוד יותר, את ההבדל הקטנטן מלכתחילה.
כמות השעות שמשחקים בקמפיין, או במולטי, לא באמת משנות הרבה.

אין ויכוח שיש לPS4 יתרון טכני קטן. לא זכור לי שמישהו אמר אחרת.
כמו שאין (או לפחות, לא אמור להיות) ויכוח שההבדלים בין הגרסאות של הONE והPS4 של כל מיני משחקים הולכים וקטנים וCOD הוא דוגמא למשחק, שבו לא רק שההבדלים זניחים (לשני הצדדים), אלא גם יש יתרונות לONE בחלק מהדברים ויתרונות לPS4 בחלק מהמקרים.

ורק שיהיה ברור - שתי הגירסאות של המשחק עושות רושם ממש מצוין, מבחינה טכנית. החסרונות שיש לPS4 בFPS יציב והחסרונות שיש לONE ברזולוציה קצת יותר נמוכה, זה סתם דיון טכני פיקנטי. בשני המקרים, ההבדלים כל כך מזעריים, שזה רחוק מלהיות פקטור כלשהו באיזו גירסא לקנות. זה בבירור מצב של העדפה אישית - אם יותר חשוב לך תמונה חלקה יותר באופן כמעט לא מורגש, לך על הPS4. אם FPS חלק יותר באופן כמעט לא מורגש והעדר STUTTERING לא כל כך שכיחים יותר פוגעים לך בחוויה, לך על גירסאת הONE. בשני המקרים תקבל משחק שפועל מצוין והוא הFPS כנראה הכי יפה בקונסולות הדור הבא.

ואם כבר ציטוטים מהסיקור הטכני של DF, הנה כמה נחמדים:
based on the first three campaign levels we've analysed in-depth, the larger disparity is in performance rather than in-game visuals.

With patch version 1.04 installed, the PS4 version's constant 1080p output comes at a price. We catch dips between the 50-60fps lines during battles through Seoul's streets - with drops to the high 40s caught when throwing the 'threat' grenades to scan the area for enemies. Even in perfectly matched scenes, the Xbox One's performance tends to hold at a perfect 60fps by comparison.


ומילות הסיכום של סיקור הקמפיין:
However, the less consistent 50-60fps performance level on Sony's platform is a surprising state of affairs, and bearing in mind that frame-rate is king in Call of Duty, we're surprised that the dynamic scaling tech wasn't deployed on both platforms.


וכמו שאמרתי לפני כמה שורות:
On balance, it's an impressive showing for both platforms
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Wan7ed » 05 נובמבר 2014, 21:52

לא רזולוציה ולא FPS... קונים את המשחק לקונסולה שיש לך. :mrgreen:

וסרטון נפלא של אססין קריד... http://www.gamersyde.com/hqstream_assassin_s_creed_unity_101_trailer-33471_en.html

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 05 נובמבר 2014, 22:40

Wan7ed כתב:לא רזולוציה ולא FPS... קונים את המשחק לקונסולה שיש לך. :mrgreen:

וסרטון נפלא של אססין קריד... http://www.gamersyde.com/hqstream_assassin_s_creed_unity_101_trailer-33471_en.html


אני מניח שזה ככה לרוב האנשים, כמובן. הדיון לא באמת פרקטי. הוא בעיקר לכיף.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2014, 09:42

AC:U נראה פשוט מעולה
אבל להפך מFC4 - הוא עדיין לא קנייה בטוחה עבורי. תלוי בעיקר בכמה המולטי/קו-אופ שלו יהיה טוב, אני ממש אוהב קו-אופ

אגב, שיחקתי בALPHA של EVOLVE עוד די הרבה, ביום האחרון של האלפא, וגם הוא קנייה די בטוחה עבורי.
נראה לי שעשיתי איזה 10 משחקים ברצף.
רק פעם אחת שיחקתי את המפלצת ולא ידעתי את הכפ]תורים אפילו, ובזמן שניסיתי כל מיני שטויות כבר כולם הקיפו אותי ומתתי תוך כמה שניות :(
אבל כששיחקתי עם אנשים אחרים בתור אחד הציידים - זה היה אדיר. גם פעם אחת יצא לי להיות מדיק שממש הציל את כולם. פעמיים. פעם אחת כי ריפאתי ממש טוב ובפעם השנייה כי הצלחתי לברוח ולמשוך את הזמן עד לDROPSHIP הבא
משחק ענק.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 06 נובמבר 2014, 11:10

Nucleus_Dawn כתב:
הVSYNC בגירסאת הONE לא מכובה. הוא דינאמי ובמולטיפלייר הוא דלוק ברוב המוחלט של הזמן.

רוב השחקנים משחקים בקמפיין של COD.
מצב שהקמפיין של COD חשוב לרוב השחקנים.
בעיות טכניות ברורות מאוד (stuttering מידי פעם, לעומת העדר מוחלט של stuttering, למקרה שלא ברור) בקמפיין, זה בהחלט פקטור שווה לרזולוציה טיפה יותר נמוכה במולטיפלייר, שגם עוברת אפסקייל שממזער עוד יותר, את ההבדל הקטנטן מלכתחילה.
כמות השעות שמשחקים בקמפיין, או במולטי, לא באמת משנות הרבה.

אין ויכוח שיש לPS4 יתרון טכני קטן. לא זכור לי שמישהו אמר אחרת.
כמו שאין (או לפחות, לא אמור להיות) ויכוח שההבדלים בין הגרסאות של הONE והPS4 של כל מיני משחקים הולכים וקטנים וCOD הוא דוגמא למשחק, שבו לא רק שההבדלים זניחים (לשני הצדדים), אלא גם יש יתרונות לONE בחלק מהדברים ויתרונות לPS4 בחלק מהמקרים.

ורק שיהיה ברור - שתי הגירסאות של המשחק עושות רושם ממש מצוין, מבחינה טכנית. החסרונות שיש לPS4 בFPS יציב והחסרונות שיש לONE ברזולוציה קצת יותר נמוכה, זה סתם דיון טכני פיקנטי. בשני המקרים, ההבדלים כל כך מזעריים, שזה רחוק מלהיות פקטור כלשהו באיזו גירסא לקנות. זה בבירור מצב של העדפה אישית - אם יותר חשוב לך תמונה חלקה יותר באופן כמעט לא מורגש, לך על הPS4. אם FPS חלק יותר באופן כמעט לא מורגש והעדר STUTTERING לא כל כך שכיחים יותר פוגעים לך בחוויה, לך על גירסאת הONE. בשני המקרים תקבל משחק שפועל מצוין והוא הFPS כנראה הכי יפה בקונסולות הדור הבא.

ואם כבר ציטוטים מהסיקור הטכני של DF, הנה כמה נחמדים:


ומילות הסיכום של סיקור הקמפיין:


וכמו שאמרתי לפני כמה שורות:

כשדיברתי על stutter התייחסתי לפסקה הזו:
There are some anomalies during play too. The first is the semi-frequent stutter on both platforms, coinciding with the game's checkpoint system. This causes a brief hiccup to play every time the game's auto-save kicks in, which unfortunately for Call of Duty, tends to be at the end of each hallway


שכאמור קיים בשני הקונסולות, בנוסף בגלל שלפס4 יש V-sync תמיד פועל אז הם מציינים שיש לו טיפונת (a touch) יותר stutter מה ONE, המילה יותר מצביעה על כך שזה קיים גם ב ONE רק טיפה פחות ובתכל'ס כשמשתמשים במושג טיפה זה לא באמת שווה יחס, תשווה את זה לניסוח noticeably cleaner presentation וברור מה יותר משמעותי.

ובסרטון שהם שמו זה רוב הזמן נשאר באיזור ה 50 הגבוה כשזה יורד בכלל מ 60 מלחתכילה, זה באמת פריימרייט מצויין, אבל זו לא הנקודה, כבר אמרתי לך שאם אתה שחקן סינגל בלבד של COD שקונה את המשחק וחשובים לו ביצועים יותר מ IQ אז שווה ללכת על גרסת ה ONE, יותר מזה, גם DF חושבים שבמקרה כזה ההבדל בביצועים גדול יותר מה IQ בגלל שבמקרה של COD יצא שיש שימוש נרחב באפקטים מסויימים ו motion blur שמקשה לראות הבדלי IQ, סבבה אז הפעם COD "ניצל", אבל ההבדל הרגיל בין 900P ל 1080P עדיין קיים רק שקשה לראות אותו בקמפיין ולכן מומלץ ללכת על גרסת ה ONE במקרה איזוטרי שכזה של שחקן סינגל בלבד, המשחק הבא שירוץ ב 900P אגב, לא בהכרח "ינצל" כמו COD והם שוב יחזרו לדבר עליו כמו ההבדלים במולטי של IQ עדיף בבירור וכו'.

אבל, וזה לא משנה כמה תנסה לסובב את זה, COD הוא משחק מולטי פלייר במהותו גם אם אנשים אוהבים לעשות סיבוב על הקמפיין, אין פה בכלל עניין לדיון, הרוב הברור של השחקנים או יותר נכון הרוב המוחץ, ישחק במולטיפלייר את מירב זמנו, ופה DF ממליצים בבירור ללכת על גרסת ה PS4 שמציעה גם ביצועים שווים וגם IQ עדיף בצורה ניכרת לפי הניסוח שלהם, לא משנה אם אתה חושב שזה לא, כנראה אנשים שרגישים ל IQ יותר ממך כמו אלו שכותבים ב DF וגם אחרים כמו DEATH שאומר שמפריע לו 900P כמו שהיה לו ב WD, שמים לב לכך וטכנית, גם בקמפיין וגם במולטי, ברור שההבדלים ב IQ הם פחות או יותר ההבדלים בין 1080P ל 900P הרגיל שהיה בעבר ושתמיד אמרתי שסביב זה יעמוד הממוצע לאורך הדור, רק שבקמפיין כאמור קשה להבחין בזה הרבה יותר מאשר במולטי, אבל זה לא אומר שזה לא שם, וזה לא מצביע על כך שצומצמו ממש הפערים שדיברתי עליהם של 900P מול 1080P- בטח לא במולטי.

ברור שאני מסכים איתך ששתי הגרסאות מצויינות ואף אחד לא יסבול, יותר מזה, תמיד אמרתי שלרוב האנשים זה לא פקטור (900P מול 1080P) במבחן המציאות, שזה כנראה לא ממש יפריע להם ושהרבה מהם יתקשו לראות הבדלים מהותיים, אבל זה ההבדל הטכני בין הקונסולות וזה תמיד ישאר.
אף פעם לא אמרתי שבעלי ה ONE יסבלו מגרסאות גרועות, הם יהנו מכל המשחקים ורובם לא יבינו בכלל על מה המהומה, אבל בין אם אתה חושב ש 900P זה לא נורא (גם אני אגב ככה, למרות שמעדיף שינסו בכל זאת לחתור לחדות של FULL HD תמיד בכל משחק כדי שיתאים למסך הטלוויזיה שלי בלי UPSCALE, הבעיה היא פחות הרזולוציה עצמה ויותר שמסכים לא עובדים על 900P ואפקט ה UPSCALE פוגע בתמונה לעומת משהו שרץ native) זה עדיין הבדל טכני לא קטן שישאר, גם אם לא מהותי לרוב האנשים לדעתך (ואני מסכים עם זה כאמור).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42062
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2014, 12:40

bling כתב:השוואה חדשה בין גרסאות הדור הקודם לבא של GTA5, שוב בלעדי ל IGN:


ונראה ש IGN עושים עוד הייפ למצב גוף ראשון-

http://www.ign.com/articles/2014/11/05/grand-theft-auto-5-leaping-the-generation-gap

עוד מהכתבה- אחד השיפורים הגדולים שנעשו לגרסאות הדור הבא (מלבד מצב גוף ראשון) זו התאורה (מבחינתי אולי הדבר הכי חשוב במשחקים בשביל להציג קפיצה אמיתית):

הם רק העלו את הכמות גופי התאורה, לא ממש בנו את התאורה מחדש :\
לא שהסרטון של ההשוואה לא מראה שיפור די מטורף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 06 נובמבר 2014, 13:35

DrKeo כתב:הם רק העלו את הכמות גופי התאורה, לא ממש בנו את התאורה מחדש :\
לא שהסרטון של ההשוואה לא מראה שיפור די מטורף.

לא אמרתי שבנו את התאורה, אמרתי ששיפרו, אבל יכול להיות שהם גורמים לזה להשימע יותר משמעותי ממה שזה ולא יהיה הבדל מהותי בתאורה.

בכל מקרה עדיין שיפור ענקי בסרטון, אל תשכח שהוא עושה הרבה חסד עם גרסת ה PS3 כי לא רואים את הרזולוציה הנמוכה בהרבה ואת החרא AA ובכלליות IQ צולע, וגם כמובן FPS שעושה חסד ונראה נעול על 30 בשני הגרסאות בעוד שאנו יודעים שגרסת ה PS3 הרבה יותר רחוקה מהיעד הזה מאשר מה שתהיה גרסת ה PS4.
זאת אומרת שגם בלי להתייחס ל IQ רואים כמה שיפורים הם הכניסו, איך הם בנו חלק מהמקומות לגמרי מחדש, הוסיפו השתקפויות, draw distance, המון פרטים נוספים, מערכת צמחייה ובר, תנועה רבה יותר וכו', הרשימה לא נגמרת ולא דיברתי על מצב גוף ראשון מלא ומושקע עם אלפי אנימציות חדשות ומידול להכל, אין רימאסטר שמתקרב אליו וגם לא נראה לי שיהיה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 נובמבר 2014, 14:15

מעניין אם GTA V יהיה המשחק שיגרום לי לשדרג את המחשב, או שAC:U יעשה את זה קודם.
שניהם נראים כל כך מדהים :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 06 נובמבר 2014, 14:24

Nucleus_Dawn כתב:מעניין אם GTA V יהיה המשחק שיגרום לי לשדרג את המחשב, או שAC:U יעשה את זה קודם.
שניהם נראים כל כך מדהים :D

אני מתחיל לחשוש שגרסת הקונסולות של AC:U לא תראה מדהים כל כך כמו שהובטח, גרסת ה PC פשוט מעלפת אחרי שראיתי את הטריילר האחרון בגיימרסייד (שנראה באופן ברור של גרסת ה PC) ואין לי ספק שזה המשחק הכי מרשים עד כה לדור הבא, אבל גרסת ה PS4 כל כך מחווירה בהשוואה מכל הסרטונים שאנשים מעלים ממנה ליוטיוב, ברור לי שזה לא הוגן להשוות אבל הפער כל כך גדול שזה נראה שאפילו היוטיוב לא יכול לדפוק את זה עד כדי כך.
זה נראה שם טוב אבל לא מדהים כמו שחשבתי עד עכשיו, עושה רושם שיובי השתמשה בעיקר בגרסת ה PC בכל ההדגמות שלה כולל E3.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 נובמבר 2014, 14:29

bling כתב:אני מתחיל לחשוש שגרסת הקונסולות של AC:U לא תראה מדהים כל כך כמו שהובטח, גרסת ה PC פשוט מעלפת אחרי שראיתי את הטריילר האחרון בגיימרסייד (שנראה באופן ברור של גרסת ה PC) ואין לי ספק שזה המשחק הכי מרשים עד כה לדור הבא, אבל גרסת ה PS4 כל כך מחווירה בהשוואה מכל הסרטונים שאנשים מעלים ממנה ליוטיוב, ברור לי שזה לא הוגן להשוות אבל הפער כל כך גדול שזה נראה שאפילו היוטיוב לא יכול לדפוק את זה עד כדי כך.
זה נראה שם טוב אבל לא מדהים כמו שחשבתי עד עכשיו, עושה רושם שיובי השתמשה בעיקר בגרסת ה PC בכל ההדגמות שלה כולל E3.


זה לא חדש שמשתמשים בגירסא הכי יפה להציג את המשחק בטריילרים (באירוע עיתונאים שהיה לא מזמן, העיתונאים שיחקו דווקא בגירסאת הONE).
זה כן חדש שרק שנה אחרי יציאת קונסולות חדשות, רואים פער כזה בין הקונסולות החדשות והPC.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 06 נובמבר 2014, 14:37

Nucleus_Dawn כתב:
זה לא חדש שמשתמשים בגירסא הכי יפה להציג את המשחק בטריילרים (באירוע עיתונאים שהיה לא מזמן, העיתונאים שיחקו דווקא בגירסאת הONE).
זה כן חדש שרק שנה אחרי יציאת קונסולות חדשות, רואים פער כזה בין הקונסולות החדשות והPC.

נראה לי שגדול על הקונסולות החדשות להשיג קפיצה ענקית ב FIDELITY של עולמות פתוחים גדולים ומורכבים ביחס לדור הקודם, ברור שההבדל גדול מאוד, אבל אם משווים משחקים לניארים של הדור הבא לקודם כמו RYSE, האורדר, קוואנטום ברייק וכו' לעומת אנצ'רטד 3 נגיד אז הקפיצה ענקית ורואים הבדל ברור של דור כמו כל דור שהיה עד עכשיו, אבל אולי בעולמות פתוחים מורכבים זה קצת פחות בא לידי ביטוי ופה הקפיצה פחות מודגשת, אולי בגלל שהמעבד שנדרש להרבה עבודה במשחקים מהסוג הזה לא עשה את אותה הקפיצה שכרטיס המסך והזיכרון עשו מהדור הקודם.

מצד שני כן אפשר ליצור עולמות מורכבים יותר כמו שרואים ב UNITY עם אלפי NPC על המסך, אבל כנראה המחיר יהיה ב FIDELITY שלא יציג את אותה קפיצה שמצפים ממנה על הקונסולות הללו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים