Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

התנין
Trainee
הודעות: 198
הצטרף: 09 מרץ 2015, 19:24

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי התנין » 24 אוגוסט 2015, 12:46

המשכונים זה דבר בעייתי :\

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 13:02

Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:כל כך קשה לדעת אם העלילה קשה למי שלא מכיר כל עוד לא ממש שחקתי בו וראיתי באמת מה הולך שם אבל אתה שחקת בMGS3 אז לדעתי אתה מוכן. שחק בGZ, תשמע את הקלטות שיש שם (זה נראה הרבה כי אתה מקבל הכל במכה אבל אתה באמת מקבל כל כולן במכה אחת) ותקרא את התקציר 11 עמודים (זה יותר 11 פסקאות). לדעתי אחרי זה תהיה מוכן. חוץ מזה קשה לי להאמין שאחרי שתראה את הסרט סיום (שעתיים, זה אשכרה לוקח שעתיים אם אתה באמת מבזבז זמן. משימה אחת בלבד) אתה לא תרצה להתחיל לשחק בMGS5.


לא באמת שיחקתי MGS3. סתם ניסיתי לשחק איזה שעה-שעתיים ונמאס לי ממש מהר בגלל כל השיחות המפגרות, השליטה המחורבנת וכמות הפעמים שעצרו את הגיימפליי בשביל משהו מטומטם. בערך אותה חוויה שהיתה לי עם MGS2, רק בלי ה"וואו, המשחק הזה יפה".

אני חושב שMGS5 הוא חדשות טובות בשבילך. הוא הולך להיות כנראה 90% גיימפליי 10% עלילה ולא ההפך כמו הקודמים. בנוסף, הרבה מהעלילה היא בקלטות (גם בGZ אגב) ואותן אפשר לשמוע בזמן שאתה משחק. זה דבר שגובל בגאוני במשחק תגנבות כי בסגנון הזה המון פעמים צריך להתחבא, להיות סבלני ולהמתין והעובדה שאפשר לשמוע קלטת עלילה בזמן שאתה מתחבא מחיילים שמחפשים אותך זה פשוט אדיר.

בלינג, אני לא יודע למה לצפות כבר, אני רק יודע שאני אהנה אז אני נמנע מספויילרים ומחזיק אצבעות. אני לא ממש מבין את התלונה שהרבה מהעליל בקלטות, ביחוד ממעריצי הסדרה. הרי 90% מהעלילה של הסדרה מתרחשת בקודק, מה ההבדל? זה שאפשר לשחק תוך כדי? זה דווקא יתרון. אגב, אני בסוף של MGS4 כרגע (אני בOUTER HAVEN, אז יש לי רק עוד שעה+ של גיימפליי ו-5+ של סרטונים :)) אז בכלל כל העניין הגיע לי בדיוק בזמן. אני הולך לסיים השבוע משחק ב8 משחקי MGS.

תנין, אני חושב שאתה מאוד תהנה. אפילו אם לא תבין אפילו דבר אחד מהעלילה, ספלינטר סל כן היית משחק? משחק עם זבל עלילה שלא קשה להבין אותה אבל היא פשוט לא משנה. MGS5 הוא 90% גיימפליי ואני בטוח שיש שם המון עלילה בנוסף. או שתהנה ממנה או שלא תבין שום דבר אבל תהנה מגיימפליי מדהים ותראה דברים ממש מגניבים בסרטוני מעבר, אפילו אם לא תבין אותם, כי אף אחד לא עושה סרטוני מעבר כמו קוג'ימה :)
We're just normal men. We're just innocent men

התנין
Trainee
הודעות: 198
הצטרף: 09 מרץ 2015, 19:24

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי התנין » 24 אוגוסט 2015, 13:10

שוכנעתי :)

אגב, הגיוני שהמשחק ירוץ על 60FPS בקונסולות, כפי שקראתי בכמה מקומות?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 13:16

כן, הוא 60FPS ב1080P על הפס4 וב900P על הONE. משחק קרוס ג'ן אבל יש לו מנוע תאורה פשוט מצויין אז הוא נראה ממש טוב. אני לא יודע איפה אתה הולך לשחק אותו אבל הפורט PC של GROUND ZERO הוא פשוט מעולה. בנוסף הבונוס הזמנה מראש בPC הוא עותק חינם של GROUND ZEROS שזה נחמד. בכל מקרה אני חושב שכל שאלה שתעלה לך נוכל לענות עליה בקלות כאן, בGZ יש קלטות ומסמכים שמסבירים יפה את מה שהגיע לפני ואם באמת תרגיש אבוד נוכל לעשות לך קורס מטאל גיר 101 :)

בכל מקרה אני חושב שהמצב שלך יחסית בסדר, MGS3 הוא כנראה החור היחיד שיש לך בהשכלה לקראת המשחק הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

התנין
Trainee
הודעות: 198
הצטרף: 09 מרץ 2015, 19:24

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי התנין » 24 אוגוסט 2015, 13:22

תודה רבה. שוכנעתי סופית ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 13:24

KEO העניין עם הקלטות זה שקודם כל חלק אמרו שקשה להתרכז בגיימפליי בזמן שמנגנת קלטת (אולי לך יש יכולות קוגנטיביות יותר מתקדמות לא יודע), דבר שני קודק הוא בכל זאת אלמנט של שיחה בזמן אמת, מגיבים שם למה שאתה עושה, להתפתחויות עלילתיות, כאילו זה אשכרה מישהו שעונה ומדבר איתך, לא שיחה שאתה מאזין לה כצד ג'.

בכל אופן, המשחק עם תקציב כזה מנופח שאני משער שזו הדרך שהם יכלו להעביר הרבה מהעלילה וה LORE, הרבה מהמבקרים בסגנון קאוטיק שלא רוצים סרטון מעבר כמו ב MGS4 על כל מידע (כמו שאמרת על הסרטון עם EVA שזה אשכרה זריקת מידע של חצי שעה) אוהבים את זה, אני מקווה שאני גם אסתדר עם זה, אומרים שהקלטות של PW היו ממש אחלה.
לי אישית בלי קשר לקלטות הקודק יהיה חסר, זה פשוט אלמנט מגניב וייחודי בסדרה והוא חלק מה DNA שלה, חבל שהוא הוסר, אני בטוח שזה עניין של תקציב וזמן (כבר ב MGS4 הקודק עבר DOWNGRADE ענק והיה ממש חלש ודל ביחס למורכבות של הקודמים בסדרה), אם היה אפשר קוג'ימה היה מכניס את זה, אבל פיתוח משחק זה הרבה פשרות ולצערי זו אחת מהם.

ואני מסכים עם מה שאמרת לתנין, יש משחקים עם עלילה משעממת או סתם מעפנה כמו היטמן וספלינטר סל ואנשים משחקים אותם בשביל הגיימפליי, יש כאלו כמו מאריו שאפילו יומרות עלילתיות אין, אז בטח שאין בעיה לשחק משחק עם כל כך הרבה גיימפליי כמו MGS5 גם בלי לדעת כל דבר.
מספיק לראות סרטון סיכום קצר ולקרוא את הסיכום של GZ ואת הסיכום שיהיה ב MGS5 וזה כנראה יהיה סביר כדי להנות מרובה, וגם אם לא כאמור, לא קרה כלום, עדיין נהנית מ 50 שעות של גיימפליי מצויין, המשחק לא מציק עם העלילה כמו הקודמים ככה שלא יהיו מצבים שתבהה במסך שעתיים בלי להבין כלום כמו ב 4.

וכן ברור שהוא רץ ב 60, דרך אגב יש קונצנזוס בביקורות לכך שהוא מהמם, חלק מהמבקרים שהגיבו ב GAF אמרו שהוא ממש פלא טכני, שמשחק עולם פתוח ב 60 FPS שנראה ככה זה מדהים לטעמם.
GZ נראה ממש פיצוץ בלילה, ללא ספק ה 60 FPS הכי מרשימים שראיתי, במשימת אור יום הוא נראה הרבה פחות טוב, יכול להיות שבמלא הם הצליחו להסתיר את הפגמים של המנוע טוב יותר באור יום, אפריקה למשל נראית מעולה בדמו גיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 13:32

אני אישית מעדיף קלטות מקודק. אולי יש בעיות של חלוקת קשב, אבל עדין אפשר לשחק (אפילו אם זה ב10%, אולי סתם קטע של רכיבה על הסוס ולהתקדם לכיוון המטרה) כך שאני מעדיף את זה על קודקים. חוץ מזה עדין יוצרים איתך קשר בקשר, כך שעדין יש קודק פשוט גם הוא קורה בזמן הגיימפליי. בניגוד לMGS1-4, כאן אתה בעולם פתוח אז להסתובב בזמן שאתה שומע את רוז בוכה לראיידן על הפגישה הראשונה שלהם ואיך הם התווכחו על האם קינג קונג מטפס על הבניין קרייזלר או אמפייר סטייט לקצת יותר סביל :)

חוץ מזה יש לך הרבה זמן בMOTHER BASE, לשמוע קצת עלילה בזמן שאתה מסתובב שם ועושה מנהלה זה הרבה יותר פשוט. זה כמו לשמוע פודקאסט בזמן שאתה עושה כלים. חוץ מזה, אני בטוח שיש קלטות שהן "פאק אני לא מאמין" ויש קלטות שהן כמו השיחות של רוז וראיידן, כלומר יש כאלה שאתה תעשה 1000 דברים תוך כדי שאתה מקשיב להן ויהיו כאלה שאתה תשב כמו ילדה קטנה ומתרגשת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 14:17

איך מעריץ MGS יכול להעדיף קלטות על קודק? :(
קודק זה אחד הדברים הכי מגניבים ב MGS ואני לא מבין איך זה לא זלג להרבה משחקים אחרים, כנראה אין הרבה מפתחים מספיק מטורפים לבנות feature כזה גדול שחלק ממנו הוא אופציונאלי ודורש יוזמה של השחקן כדי לחוות הרבה ממנו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוגוסט 2015, 14:33

bling כתב:איך מעריץ MGS יכול להעדיף קלטות על קודק? :(
קודק זה אחד הדברים הכי מגניבים ב MGS ואני לא מבין איך זה לא זלג להרבה משחקים אחרים, כנראה אין הרבה מפתחים מספיק מטורפים לבנות feature כזה גדול שחלק ממנו הוא אופציונאלי ודורש יוזמה של השחקן כדי לחוות הרבה ממנו.


מה? זה אחד הפיטצ'רים הכי מחורבנים שאפשר לחשוב עליו. זה סתם סרטון מעבר נכה. אתה לא נהנה מזה שהסרטון מראה משהו מגניב, אבל כן סובל מזה שהמשחק החליט לקחת לך את השליטה. כל החסרונות ובלי היתרונות.
זו פשוט דרך להעביר עלילה בתקופה שבה לא ידעו יותר טוב. קלטות זה גם עצלני לעיתים, אבל כשיש לך הרבה עלילה להעביר, זה בהכרח עדיף על להכריח את השחקן לעצור ולהקשיב לאיזו שיחה (לעיתים משעממת במיוחד ואידיוטית) במשך 7 דקות.

קטע שהפך לחלק מהאופי של הסדרה? אני מסכים, אבל אני לא רואה את זה באור חיובי כלל. פיטצ'ר מגניב שצריך להיות בעוד משחקים? חס וחלילה. מה שחסר זה גם שיעשו צ'ק פוינט שנייה לפני שיחת קודק של 13 דקות על וולט דיסני שבלעדיה אי אפשר להתקדם במשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 14:44

אבל עדין יש לך את זה, אתה עדין יכול ליצור קשר עם מילר ושאר הצוות במכשיר קשר שלך בGZ ואני בטוח שאפשר לעשות את זה גם ב5. סך הכל לא תוקעים אותך יותר במסך עם תמונה של שני אנשים. אני מעריץ MGS והכל אבל נגיד בMGS4 כבר אין קודק (אני חושב שיש שם איזה 10 שעות של סרטוני מעבר ובערך 20 דקות קודק סך הכל) וזה לא חסר לי. כל עוד מעבירים לי את כל העלילת טראש האדירה של קוג'ימה הכל טוב :)

הסיבה היחידה שיש קודק בסדרה הזאת היא שבMG1 ו-2 לא היה עדין דיבוב וזאת הייתה דרך מגניבה להעביר שיחות במשחק שרץ על חומרה שמקבילה לNES.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 14:49

Nucleus_Dawn כתב:
bling כתב:איך מעריץ MGS יכול להעדיף קלטות על קודק? :(
קודק זה אחד הדברים הכי מגניבים ב MGS ואני לא מבין איך זה לא זלג להרבה משחקים אחרים, כנראה אין הרבה מפתחים מספיק מטורפים לבנות feature כזה גדול שחלק ממנו הוא אופציונאלי ודורש יוזמה של השחקן כדי לחוות הרבה ממנו.


מה? זה אחד הפיטצ'רים הכי מחורבנים שאפשר לחשוב עליו. זה סתם סרטון מעבר נכה. אתה לא נהנה מזה שהסרטון מראה משהו מגניב, אבל כן סובל מזה שהמשחק החליט לקחת לך את השליטה. כל החסרונות ובלי היתרונות.
זו פשוט דרך להעביר עלילה בתקופה שבה לא ידעו יותר טוב. קלטות זה גם עצלני לעיתים, אבל כשיש לך הרבה עלילה להעביר, זה בהכרח עדיף על להכריח את השחקן לעצור ולהקשיב לאיזו שיחה (לעיתים משעממת במיוחד ואידיוטית) במשך 7 דקות.

קטע שהפך לחלק מהאופי של הסדרה? אני מסכים, אבל אני לא רואה את זה באור חיובי כלל. פיטצ'ר מגניב שצריך להיות בעוד משחקים? חס וחלילה. מה שחסר זה גם שיעשו צ'ק פוינט שנייה לפני שיחת קודק של 13 דקות על וולט דיסני שבלעדיה אי אפשר להתקדם במשחק.

לא מסכים, כל הקטע בקודק זה שהוא מביא הרגשה של צוות שתמיד נמצא איתך, אתה יכול להתקשר באמצע קרב בוס והם נותנים לך טיפים, אתה יכול ללבוש תחפושת מטופשת של תנין ב 3 והם מגיבים על זה, הם גם נותנים מידע שימושי על המכניקות של המשחק במקום איזה טקסט חיוור, זה דבר מגניב ויש לו המון יתרונות.

KEO, זה לא בדיוק קודק, יש לך רק איש קשר (מילר) אחד והוא בעיקר נותן מידע אינפורמטיבי על דברים שאתה מסמן במפה, אתה לא יכול לעשות משהו מטופש ולהתקשר, אין קטע מטורף שקורה משהו בסיפור ואתה יכול להתקשר לאנשים ולראות מה התגובות שלהם, זה מוגבל יחסית לקודק אמיתי.
הקודקים של 3 המשחקים הראשונים בסדרה היו תענוג, גם אם לפעמים השימוש בהם היה לא טוב והיה מפריע, זה קונספט טוב שכשהוא עובד כמו שצריך זה ממש כיף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 15:04

אני חושב שאתם רואים כמעט שני דברים שונים. שחר מדבר על איך המשחק כולא אותך בקודק לשעות על גבי שעות בשיחות מיגעות ובלינג מדבר על איך זה מגניב שאפשר להתקשר לדמויות ולדבר איתן על מה שקורה כרגע. אני לא חושב שאחד צריך לסתור את השני, כמו בMGSS4 למשל. אתה יכול להתקשר לכל הדמויות, פשוט העלילה הראשית לא תוקעת אותך בשיחות קודק מיותרות על עלילות של סרטים מלפני 40 שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 15:07

כמו ב MGS4? אין שם קודק בכלל, כאילו קשה לקרוא לדבר הזה שהם שמו קודק כמו שגם אתה אמרת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 15:08

bling כתב:כמו ב MGS4? אין שם קודק בכלל, כאילו קשה לקרוא לדבר הזה שהם שמו קודק כמו שגם אתה אמרת.

כמעט לא מפריעים לך איתו אבל אתה כן יכול להתקשר לדמויות בדיוק כמו שאמרת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 15:13

הוא מאוד מוגבל, הן חוזרות על משפטים ממש מהר ובקושי מקבלים תגובות, הן כן נותנות טיפים בבוסים.
סכ"ה קודק ממש חלש היה שם, כנראה זה משהו שקשה להכניס היום ברמה של ה SCALE של המשחקים הישנים, משחקים עוד מ MGS4 הן מפלצות תקציב ענקיות, תוכן שכזה שהרבה אנשים לא יגעו בו ודורש עוד מאות או אלפי שורות נוספות של הקלטה זה כנראה לא משהו שרואה החשבון של קונאמי שמח לאשר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 15:16

כשאתה עושה משחק סופר לינארי שבו יודעים בדיוק באיזה חדר אתה באיזו סיטואציה זה דבר אחד, לעשות את זה במשחק עולם פתוח עם מאות משימות ו-80 שעות של גיימפליי זה בלתי אפשרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 15:26

כן אני מנחש שזה הגיוני.
אבל עכשיו ב MGS5 יש מסכי טיפים ומידע סטייל הוויצ'ר, נגיד אתה אוסף פרח אז נפתח לך קישור של ללחוץ על ה PAD בשלט כדי לקבל מידע ולקרוא על מכניקת איסוף צמחייה, פעם היית יכול להתקשר ודמות היתה מספרת על זה בחינניות ובצורה פחות יבשה ממסך טיפים.

בסדר ברור לי שברמות תוכן מאסיביות כאלו אין מצב לדבב את כל הדברים האלה, אני רק מקווה שתהיה הרגשה של LORE עשיר למשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 15:31

מספיק מבחינתי שבקשר יגידו לך מה עושים עם פרחים, בלי מסכי קודק ובלי שטויות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 15:40

גם לא ממש אומרים בקשר, הוא אומר משפט כללי כזה כמו "יופי זה ממש יעזור לנו בפיתוח חומרים מסויימים בלה בלה" ואז יש לך הפנייה למסך נפרד (לחץ על משלוש נגיד) אם אתה רוצה מידע מקיף על הצמח ומה זה עושה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 17:23

מי שרוצה לקבל באמת מושג טוב לגבי המשחק, מומלץ לו לראות את זה:


אין ספוילרים בכלל.

כן זה גרג מילר ויש לו את המניירות המעצבנות שלו ולפעמים מרגיש כאילו לקח קראק, אבל זה עדיין הסרטון הכי טוב שראיתי בנושא של MGS5, אפשר להבין אחריו מה האפיל של המשחק, איפה הוא שונה מבעבר וכמובן שגרג מילר הוא בנאדם נלהב וזה קצת מדביק.

KEO, זה מאוד מזכיר את ה PR שעשית ל MGS5, אבל בול פשוט :)
וחלק מהחסרונות די מבאסים למעריצים ותיקים של MGS, כולל החששות שלך מהסיפור KEO, הוא אומר שאין איזה רגע שעף המוח כמו במשחקים קודמים בסדרה, שהסיפור "פשוט שם", לא שהוא רע או משהו, הוא אחלה (צריך לציין שהוא עדיין לא סיים הכל ולא פתח את הסוף האמיתי), אבל זה לא כמו MGSים הקודמים מהבחינה הזו, הוא השווה את זה להרגשה של הוויצ'ר, מה שכן הוא אומר שיש רגעי גיימפליי מדהימים שהוא כולו היה PUMPED ועל קצה הכסא ומשם מגיע הריגוש במשחק, אני אבוא בראש פתוח, זה משחק שונה, אבל נשמע מאוד מגניב.

קצת לא מובן לי אם חייבים גם לסיים חלק מהמשימות ב S RANKING ועם תנאים כדי להתקדם הלאה, הוא זורק את זה שם אבל לא מפרט ולא ידוע אם זה חובה או פשוט כי כיף לו, עדיין לא ברור לי ב 100% המבנה אבל אחרי הוידאו יש לי מושג טוב, מאוד ממליץ לצפייה למרות גרג מילר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 17:59

בדיוק שמעתי את גרג מילר אתמול בפודקאסט DLC של שבוע שעבר והוא דיבר שם ארוכות על PW. אני לא יודע עדין מה הוא אומר על MGS5 (אבל אני יכול לנחש, אני אצפה בזה אחר כך) אבל לפחות בנושא PW הוא פשוט חיי בסרט אחר לגמרי. הוא מדבר שם איך עילו את הגיימפליי לרמה אחרת לגמרי (כשPW המשחק הכי מפגר מבחינת גיימפליי בסדרה, בטוח שהוא קילומטרים מאחורי MGS3, גג הייתי נותן לו נקודת אמצע בין MGS1 לMGS2) ואיך הסיפור סחף אותו בזמן שהוא באמת הסיפור MGS הכי חלש שחוויתי והוא מרגיש לגמרי כמו משחק צד.

הוא איש PR ממש קיצוני כשזה מגיע לMGS. אני יודע שPW משחק MGS ממוצע מינוס עם מערכת פשוט גאונית של MB שהפכה אותו למשחק מצויין. אני מחזיק אצבעות לMGS5 כי מה יכול להיות רע בשילוב של MB מתקדם בהרבה וגם גיימפליי ההתגנבות הכי טוב בהסטוריה? רע לא יצא מזה, רק הסיפור טיפה מפחיד אותי. גם הקטע הזה של "הסוף האמיתי" מעצבן אותי כי זה נשמע כמו הגרייד המפגר של PW. אין לי מושג מה הדרישות כדי לפתוח את "הסוף האמיתי", אבל אני מקווה שהן לא מפגרות כמו של PW. עוד דבר שממש מטרידו אותי הוא שבמשחקי MG, כשאתה מתקרב לסיום אתה נכנס לסוג של מנהרה של עלילה, תסרוט ואפיות מטורפת כך שאתה ממש נשאב פנימה. בPW אחרי שאתה עובר את המנהרה הזאת, יש לך 10 שעות של GRIND טפשי רק בשביל להגיע לסוף האמיתי שהוא קרב בוס + סרטון סיום של 5 דקות. כלומר אתה עובר סיום סופר אפי, נשאר בעולם המשחק ועושה גריינד לא קשור בMB במשך שעות ורק אז יש לך את "הסיום האמיתי" שאם הוא לא איזה רכבת הרים של 4 שעות, זה יהיה ממש מאכזב.

רק תדמיין שאתה מסיים את MGS4, הכתוביות עולות ואז המשחק מחזיר אותך לעולם. הוא זורק עליך איזה 20 מיני משימות באזורים שכבר היית בהם עם כל מני אתגרים ורק אחרי שתסיים את כולם אחרי איזה 10 שעות פתאום יפתח לך הקטע שיש אחרי הכתוביות של MGS4. זה פחות או יותר איך שזה מרגיש וזאת לא הרגשה טובה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24472
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 אוגוסט 2015, 18:04

כן, הקטע של הסוף האמיתי נשמע מעפן, אבל חוץ מזה הביקורות החזירו לי את ההייפ. לא מאמין שאני לא יוצא מהלופ של משחקים שאני חייב לסיים, ומהר (: זה פשוט לא נגמר. כיף, אבל אין זמן לכלום! מה קרה לקיץ בלי משחקים כמו פעם? (;

אז מתי הוא יוצא בדיוק? יש דילים איפהשהו?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 18:12

הוא יוצא בבלילה שבין שני ושלישי שבוע הבא. יש לסטים בלעדיות על הזמנות מראש למשחק (כך שאתר שלוקח הזמנות מראש ממש מהמר כי אין לו מושג באיזה מחיר קונאמי תמכור להם אם בכלל) כך שהוא יתחיל להופיע בכל מני GMG ביום שני בלילה. זה מה שאני מתכנן לעשות, לחכות לשני בלילה ולקנות אותו בתקווה במבצע בGMG.

אגב, זה לא "סוף אמיתי" כמו בבטמן או משהו כזה. פשוט הסוף המקורי הוא "סוף מזוייף" ואם עושים אתה מה שצריך אחרי שחוזרים לעולם בסוף הכתוביות העלילה ממשיכה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוגוסט 2015, 18:13

KEO, כן ה GRIND הזה זה אחד הפחדים הגדולים שיש לי מ 5, זה נראה כמו אפשרות סבירה שיהיה צריך לעשות סיבובים נוספים עם דרישות מיוחדות (כמו התגנבות בלבד, או ללא שימוש בשום כלי וכו') על חלק מהמשימות, אני רק מקווה שזה לא יהיה חופר עד כדי כך ושאולי אפילו, בגלל שהגיימפליי כל כך כיפי ומגוון, זה יהיה גם מהנה.

וכן הוא די מוזר עם האובססיה שלו ל PW, גם IGN באופן כללי דירגו את GW מעל 2 ו 4 אחרי שמילר כבר עזב אז לא מפתיע שהם נתנו ל 5 ציון 10, אבל מה שהוא אומר על MGS5 נשמע הגיוני וריאלי, הוא לא מנפח לדעתי ואם כבר הוא מוריד ציפיות מהסיפור, הרבה מהדברים שהוא אומר גם אתה ציינת, ממליץ לך לראות מאוחר יותר KEO, עם כל החסרונות שלו חייבים להודות שמילר יודע להגיש והחצי שעה עוברת ממש בכיף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42472
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוגוסט 2015, 18:18

זה לא עניין של כיף לצפות בזה, אני אוהב את מילר (פשוט צריך להכיר את ההתלהבות יתר שלו ולכבות אותה במוח כדי שהוא לא ידליק אותך על זבל :)), זה יותר עניין שאין לי זמן כרגע ואני אתישב לראות את זה בערב על חשבון קצת MGS4 (בכל זאת יש לי שבוע שלם ואני כבר באקט 5 :)).

בנושא הגריינד, לפחות בPW זה לא בדיוק היה שחזור משימות שוב. בPW כל שלב מורכב מאיזה 10 אזורים קטנטנים שמחוברים במסדרונות (מסדרונות דמיוניים, זה בעצם מסכי LOADING) כך שלמשל ההאנגר בMGS1 יכול להיות אזור קטן אחד ויהיו לך 10 האנגרים משורשרים. אז כשאתה משחק משימה, ישתמשו ב5 מהם ויחסמו 5 ויתנו לך משימה מסויימת כמו לחלץ את כל השבויים על הדרך.

בMGS5, זה עולם אחר לגמרי. יש לך עולם פתוח, כבר אין כזה דבר "למחזר אזורים". זה הכל אזור אחד גדול, קוג'ימה יכול להגיד לך לעשות אלף דברים שונים. כלומר בסופו של דבר מה ההבדל בין זה לבין משימה ראשית חוץ מאשר העלילה והתסרוט? אם לא צריך לעשות יותר מיד כדי לפתוח את הסוף האמיתי (ואגב יש מצב שכבר תעשה מראש את מה שצריך כי תהנה מהמשימות צד) אז אולי זה יהיה נחמד והרגשת המטרה של להגיע להמשך העלילה יגרמו לנו לשחק ב"גריינד" הזה בכיף. זה לפחות מה שאני מקווה לו לפחות :)
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 13 אורחים