DrKeo כתב:אין שום דבר סותר כאן, ההבל היחיד, היחיד, הוא שתוכל בתחילת משימה לבחור איזה שני נשקים יהיו לך. ואו, היילו פשוט יתהפך על הראש! מה שאתה אומר הוא פשוט לא נכון, אחרת MGS5 הוא FC. אין שמץ של קשר בין היילו לFC עוד מהמכניקות הכי בסיסיות. לך אחורה לFC1 שהיה משחק עם שלבים רחבים, לא באמת משחק עולם פתוח, כמו היילו רק יותר רחב. אתה יודע מה היה משותף להם? בערך כלום. הסגנון שלהם שונה מהיסוד. אם FC הלך לעולם פתוח אמיתי עם כל מני שדרוגים ומסביב אין שום בסיס לטיעון שלך שהיילו לא יכול לעשות את זה. ולא, היילו לא יהיה דומה בכלל לFC.
אז שוב, אם מדובר פה על היילו, רק בעולם פתוח, זה רק ידגיש את החסרונות של המשחקים. במקום לנהוג בג'יפ דקה, תנהג חמש דקות. במקום להלחם ב5 בוטים, תלחם ב15 בוטים. במקום לחזור על אותן הפעולות במחזוריות של דקה ואז חמש דקות ואז דקה ואז חמש דקות, תחזור על אותן הפעולות במחזוריות של חמש דקות ואז רבע שעה ואז חמש דקות ואז רבע שעה. זה היה משעמם קודם, אז למה שזה יהפוך למעניין לפתע?
היילו רק בעולם פתוח, יהיה משעמם קצת יותר מהיילו רגיל. הרי גם הדבר שהצעת והתלהבת ממנו, של לנהוג לראש הר עם מקדש בג'יפ, להתסכל על איזה בסיס שצריך לתקוף ולהחליט איך לתקוף אותו אין שמץ של בעיה לעשות במודל הלינארי של היילו, עם שלבי הזירות שלו. פשוט תעשה מסדרון לפני הזירה שבו אתה צריך לנהוג בג'יפ לראש הר עם מקדש, שממנו רואים את הזירה. אתה רוצה שגם יהיה אפשר לבחור נשקים? מצוין. שים ארגז נשקים במקדש הזה ולפני עוד כל מיני זירות היילו מסורתיות וזהו. אין שום יתרון לעולם פתוח, מעבר לשורה מאחורי הקופסא.
זה בהנחה שההבדל היחיד, היחיד הוא שתוכל בתחילת משימה לבחור איזה שני נשקים יהיו לך. סתם מיותר ואפשרי לממש בקלילות גם בלי עולם פתוח.
כמו שכבר אמרתי, יכול להיות שהאנשים שממש אוהבים את המחזוריות של היילו כן יהנו מעוד מאותו הדבר, רק בגדול יותר, אבל אפילו זה לא בטוח.
הכיוון של 343 נראה לי עדיף, סה"כ. ניסיון לקחת את הכלים שהיו (אם זה הנשקים השונים, הרכבים, הסיפור והדמויות, או כל דבר אחר) ולהכניס אותם לקמפיין שבאמת יש בו פייסינג ועיצוב שלבים מעניין.