משחקי 2016

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2016, 12:43

DrKeo כתב:איזו סגירת מעגל. חבל שהוא לא עשה משחק טוב מאז דאוס אקס המקורי בשנת 2000 אבל עדין, איזו אגדה.


אם סיסטם שוק 3 ייצא טוב כמו משחקי אפיק מיקי, הוא כבר יהיה הרבה יותר טוב מהציפיות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 פברואר 2016, 15:11

התחלתי את הpre load של הבטא של DIVISION. אני חושב שהיא נפתחת מחר ב14:00.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2016, 16:48

DrKeo כתב:לא, לא ממש, אין לי שום בעיה עם משחקי ALWAYS ONLINE וגם לא תהיה לי כי אני חיי ב2016. האשמה לא במשחק ALWAYS ONLINE, האשמה היא בהוט שהיא חברת פח. אני לא יכול לעשות המון דברים עכשיו בבית, לא רק גיימינג במשחקים ספציפים. מבחינתי זה שאין אינטרנט זה מקביל לזה שאין חשמל, מצריך בסיסי.

ברור שהאשמה היא במשחק אם הוא מסנדל משחק סינגל לכל דבר בחיבור לרשת. יכולת הספקית להעמיד שירות אונליין בלתי פוסק זה חלק ממכלול השכלולים שיש לעשות כאשר אתה שוקל מציאות שכל משחק דורש חיבור רציף. אתה מקביל לחשמל אבל בדרך קבע כל שנה רבים במדינה מתנתקים מחשמל. מזל שקו הטלפון ממשיך לעבוד כשזה קורה.

ושוב, מרבית השיבושים במשחקים עם פונקציונליות אונליין הם לא באשמת השחקן והספקית שלו אלא המפיצה/מחזיקת הפלטפורמה והשרתים שלה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 18 פברואר 2016, 17:15

שיבושים במשחקי ALWAYS ON קורים תמיד בימים הראשונים, אז יש המוווווון רעש והאינטרנט קורס פחות או יותר. איכשהו תמיד שלושה-ארבעה ימים אחרי השיגור הכל מתיצב ואין בעיות יותר אבל אף אחד לא מדבר על איך דיאבלו 3 עובד מושלם שבוע אחרי השיגור, רק איך הוא קטסטרופה בימים הראשונים. אין שום בעיה עם תמיד אונליין כי אנחנו חברה מערבית שחיה ב2016 ואנחנו תמיד אונליין. השאלה היא איזו תמורה אתה מקבל לתמיד אונליין הזה. בסטים או הקונספט המקורי של הONE (שמן הסתם היה קצת יותר קיצוני) התמורה שלך היא חיים דיגיטלים סופר נוחים והמחיר הוא ולידציה מול שרתים כי חיים דיגיטלים עושים פיראטיות קלה. אין לי שום בעיה עם זה, אז שלושה ימים לא יכלתי לשחק בX משחקים. אם זה המחיר של חיים מודרנים שבהם לא ראיתי איך נראה דיסק כבר 10 שנים ואני מקפץ בין משחק למשחק תוך שתי שניות אז אני לגמרי מוכן לשלם אותו.

השנה היא 2016, להגיד שמשהו הוא ALWAYS ON זה בערך כמו להגיד שהוא דורש חיבור לחשמל. חצי מהחיים שלך לא מתפקדים כשאתה אופליין. אפילו סירי לא עובדת ואני משתמש בה כל חמש דקות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי bozeman » 18 פברואר 2016, 17:37

אני מוכרח לציין שהחלק שלא צריך להכניס דיסקים שונים לגמרי מפנק אותנו ואני כבר מתעצל להחליף דיסק ואז בוחר משחק שיש לי בספריה דיגיטאלי.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2016, 20:42

DrKeo כתב:שיבושים במשחקי ALWAYS ON קורים תמיד בימים הראשונים, אז יש המוווווון רעש והאינטרנט קורס פחות או יותר. איכשהו תמיד שלושה-ארבעה ימים אחרי השיגור הכל מתיצב ואין בעיות יותר אבל אף אחד לא מדבר על איך דיאבלו 3 עובד מושלם שבוע אחרי השיגור, רק איך הוא קטסטרופה בימים הראשונים. אין שום בעיה עם תמיד אונליין כי אנחנו חברה מערבית שחיה ב2016 ואנחנו תמיד אונליין. השאלה היא איזו תמורה אתה מקבל לתמיד אונליין הזה. בסטים או הקונספט המקורי של הONE (שמן הסתם היה קצת יותר קיצוני) התמורה שלך היא חיים דיגיטלים סופר נוחים והמחיר הוא ולידציה מול שרתים כי חיים דיגיטלים עושים פיראטיות קלה. אין לי שום בעיה עם זה, אז שלושה ימים לא יכלתי לשחק בX משחקים. אם זה המחיר של חיים מודרנים שבהם לא ראיתי איך נראה דיסק כבר 10 שנים ואני מקפץ בין משחק למשחק תוך שתי שניות אז אני לגמרי מוכן לשלם אותו.

השנה היא 2016, להגיד שמשהו הוא ALWAYS ON זה בערך כמו להגיד שהוא דורש חיבור לחשמל. חצי מהחיים שלך לא מתפקדים כשאתה אופליין. אפילו סירי לא עובדת ואני משתמש בה כל חמש דקות.

סימסיטי לא תפקד לפחות חודש אחרי השיגור. ל BF4 היו בעיות שהמשיכו חצי שנה ושנה אחרי השיגור. NFS לא היה זמין למספר לא מבוטל של שעות בדצמבר. יש מספיק דוגמאות. אני לא רוצה חיבור תמידי למשחקים שלא צריכים חיבור תמידי כי זה סתם עוד מכשול ומתכון לשיבוש. אין שום סיבה לא לבטל פונקציונליות מסויימות כשאין חיבור במקום לסנדל את כל המשחק. בשביל 'חיים נוחים' ואי-התעסקות עם דיסקים אתה לא צריך חיבור רציף. אתה מקבל בדיוק מה שאתה רוצה עכשיו. כל משחק זמין לך בקנייה דיגיטלית ואתה לא צריך להיות מחובר כל הזמן כדי לשחק אז למה להוסיף כאב ראש חסר טעם? אז מה בדיוק יתרום לך דרישה לחיבור רציף? אתה ממשיך לדבר על 'חברה מערבית' אבל מתעלם בכך שרוב הבעיות נעוצות באלה שמספקים את השירות ולא הצרכן. מה עוזר לך 'חברה מערבית' כאשר בישראל יש מספיק מקרים של ניתוקי חשמל בכל שנה? היית רוצה שכל הזמן שנופל לך החשמל בבית לא תוכל להדליק גז? היית רוצה פלאפון שאפליקציית הפנס שלו לא פועלת כי אין חיבור רשת?

אני לא מבין מה אתה חושב שדרישת חיבור רציף תתן לך שאתה לא נהנה ממנו כבר עכשיו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2016, 00:43

בדיוק כמו שחשמל הוא דרישה לכל דבר אלקטרוני שאתה עושה כך גם אינטרנט כי השנה היא פאקינג 2016. אין דוגמה רעה מbf4, זה משחק מולטיפלייר למען השם, עכשיו אתה רוצה שלשחק אונליין לא ידרוש... אונליין?

סיםסיטי השתמש באונליין בגלל החיבוריות בין הערים, bf4 משתמש בו למולטי, דיאבלו לורפיקציה של החפצים וכך הלאה. אין שום פסול בלדרוש חיבור קבוע ב2916, אם זה לא מוצא חן בעינך אל תקנה את המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2016, 10:11

הדוגמה של BF4 היא כדי שתבין שיש שיבושים ובעיות ביצועים ובחוויית המשחק גם במשחקי מולטיפלייר רגילים. מן הסתם במשחקי רשת בהם אני משחק נגד אנשים אחרים זה משהו שצריך לסבול. תסביר למה אני אמור לרצות להכניס ראש בריא למיטה חולה ולדרוש חיבור רציף גם במשחקים שיכולים לתפקד יופי טופי בלי שום חיבור?

שום דבר בסימסיטי לא חייב חיבור רציף (ולכן בסופו של דבר הם הכניסו מצב אופליין). תסביר לי למה בשביל 'חיבוריות בין ערים' צריך לסנדל את כל המשחק? למה לא פשוט להמשיך את מה שעשו עד עכשיו: כשיש חיבור הפיצ'ר הזה פעיל וכשאין הוא לא? למה NFS, משחק שרובו ככולו מירוץ נגד AI, דורש חיבור רציף? כדי שהוא ימלא את מפת העולם בנהגים אמיתיים? אז כשיש חיבור שימלא, וכשאין פשוט לא. למה לסנדל את כל המשחק? היית רוצה ש GTA5 לא יפעל כשאין חיבור בגלל שהמשחק מראה לה חיווי לידרבוארדס כנגד חברים?

רוב המשחקים שמחייבים חיבור רשת רציף שהם אינם משחקים נגד אנשים אחרים עושים זאת בצורה מלאכותית ושטחית. באותה קלות אפשר היה לעשות את המשחק בלי הדרישה הזו ולהפעיל/לבטל פיצ'רים כאשר יש או אין חיבור.
לכן הדוגמה שלך לגבי רשת החשמל לא מדוייקת. היית מתחבר לרשת חשמל ששיבושים בה ימנעו ממך להשתמש בגז ובמים בבית? היית קונה פלאפון שלא מריץ את המחשבון אם לא קיים חיבור רשת, שלא נותן לך לצלם בלי חיבור רשת?

כמובן שיש פסול לדרוש חיבור רציף כאשר החיוב הזה הוא בולשיט, כשאפשר לעשות בול אותו משחק בלי הדרישה הזו וכאשר נמנע ממך לשחק במשחק בשל כשלים שמקורם אצל מנהלי המשחק.
לא נתת שום טיעון אקטיבי בעד דרישת חיבור רציף בכל סוג משחק שהוא.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 פברואר 2016, 16:08

שיחקתי קצת DIVISON והיה מגניב.
עשה לי טיפה בעיות בהתחלה. היתה קריסה ממש קשה של מסך שחור וכלום לא עזר פרט לריסט. קצת מעצבן שיש סרטון פתיחה לפני המשחק, שלא ניתן להגדיר את הגרפיקה לפניו. אז ראיתי את סרטון הפתיחה בגרפיקה מחורבנת ואז העליתי הכל למקסימום (פרט לדברים שאני לא אוהב, כמו DOF וCA).

מבחינת ביצועים, הוא עבד ממש מושלם, חוץ מאיזה 10 שניות שבהן הוא נפל ל0 לרגע ונתקע קצת על 20. לאחר מכן הוא חזר לעצמו ולא זז מ30. זה היה תוך כדי קרב עם לא מעט אויבים, אז חשבתי שזה קשור לזה, אבל לאחר מכן היו לי קרבות עם עוד יותר אויבים והרבה יותר דברים שנשברים ומתפוצצים והוא לא זז מ30 FPS. כנראה זה אזור קצת בעייתי, אבל גם שם הוא עבד רוב הזמן בסדר גמור.

עשיתי משימה אחת. חביב ביותר. הדמויות כתובות בינוני ומדובבות בינוני - כראוי למשחק טום קלאנסי.

הירי ממש כיפי. משונה לי שבכלל התלוננו על זה. כל נשק מרגיש מצוין. כיף למצוא נשקים חדשים ותוספות חדשות לנשק, כמו גם ציוד אחר. האויבים בכלל לא מרגישים לי bullet sponges. רובם נפלו תוך שתי שניות. היה בוס אחד שלקח לי קצת זמן להרוג, אבל הוא עדין בערך חצי מהbullet sponge של איזה elite בהיילו.
הפצצה הדביקה זה סקיל ממש כיפי.

המשחק מרגיש מאוד מלוטש רוב הזמן. ראיתי איזה באג קטן פה ושם (נניח, איזה אזרח ברחוב שעבר ממצב של לשבת על הקרקע ולבכות, ללעמוד בלי שום אנימציית מעבר כשנתקלתי בו), אבל חוץ מזה, הוא מרגיש שלם ויציב מבחינה טכנית.
העשן וההשתפקויות פשוט נהדרים. התאורה מצוינת גם כן. סה"כ משחק מאוד יפה ועובד ממש חלק וטוב (על אחת כמה וכמה בשביל בטא).

יהיה מעניין לנסות להכנס לdark zone עם כמה חבר'ה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 20 פברואר 2016, 00:25

Kazz כתב:הדוגמה של BF4 היא כדי שתבין שיש שיבושים ובעיות ביצועים ובחוויית המשחק גם במשחקי מולטיפלייר רגילים. מן הסתם במשחקי רשת בהם אני משחק נגד אנשים אחרים זה משהו שצריך לסבול. תסביר למה אני אמור לרצות להכניס ראש בריא למיטה חולה ולדרוש חיבור רציף גם במשחקים שיכולים לתפקד יופי טופי בלי שום חיבור?

שום דבר בסימסיטי לא חייב חיבור רציף (ולכן בסופו של דבר הם הכניסו מצב אופליין). תסביר לי למה בשביל 'חיבוריות בין ערים' צריך לסנדל את כל המשחק? למה לא פשוט להמשיך את מה שעשו עד עכשיו: כשיש חיבור הפיצ'ר הזה פעיל וכשאין הוא לא? למה NFS, משחק שרובו ככולו מירוץ נגד AI, דורש חיבור רציף? כדי שהוא ימלא את מפת העולם בנהגים אמיתיים? אז כשיש חיבור שימלא, וכשאין פשוט לא. למה לסנדל את כל המשחק? היית רוצה ש GTA5 לא יפעל כשאין חיבור בגלל שהמשחק מראה לה חיווי לידרבוארדס כנגד חברים?

רוב המשחקים שמחייבים חיבור רשת רציף שהם אינם משחקים נגד אנשים אחרים עושים זאת בצורה מלאכותית ושטחית. באותה קלות אפשר היה לעשות את המשחק בלי הדרישה הזו ולהפעיל/לבטל פיצ'רים כאשר יש או אין חיבור.
לכן הדוגמה שלך לגבי רשת החשמל לא מדוייקת. היית מתחבר לרשת חשמל ששיבושים בה ימנעו ממך להשתמש בגז ובמים בבית? היית קונה פלאפון שלא מריץ את המחשבון אם לא קיים חיבור רשת, שלא נותן לך לצלם בלי חיבור רשת?

כמובן שיש פסול לדרוש חיבור רציף כאשר החיוב הזה הוא בולשיט, כשאפשר לעשות בול אותו משחק בלי הדרישה הזו וכאשר נמנע ממך לשחק במשחק בשל כשלים שמקורם אצל מנהלי המשחק.
לא נתת שום טיעון אקטיבי בעד דרישת חיבור רציף בכל סוג משחק שהוא.

למה לא, למה שב2016 לא ידרשו ממך אונליין אפילו אם זה בשביל פיצ׳רים קטנטנים? אונליין זה המשאב הכי זול וזמין שיש היום, אין שום סיבה שלא ידרשו ממך אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Kazz » 20 פברואר 2016, 13:16

שידרשו, רק שלא שיחייבו. הבעיה שהיא שבגלל שפיצ'ר קטן דורש חיבור כדי לפעול אז הם נועלים בפניך את כל המשחק כאשר אין חיבור. אתה מסכים שהדרך הנורמלית בשביל משהו כמו לידרבוארדס זה כשיש חיבור זה יראה לך את הנתונים וכאשר אין חיבור זה לא יראה לך נתונים, כן?

אני בהחלט לא רוצה שמשחקי שחקן יחיד לכל דבר ועניין יהפכו ללא שחיקים כי פיצ'ר צדדי כזה או אחר דורש חיבור במקום פשוט לכבות את הפיצ'ר הזה. אין לי שום רצון להתנות את גישתי לכל דבר שהוא בדבר אחר כאשר אין סיבה טובה לכך, לא משנה כמה המשאב הזה זמין. למה להוסיף עוד משתנה ועוד דרישה וכשלבסוף תבוא התקלה התורנית להינעל מהכל?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 פברואר 2016, 16:25

יש לי כבר 6 שעות בבטא של DIVISION. מאוד ממכר.
אין לי ממש משהו רע להגיד על הבטא, מעבר לזה שאני רוצה עוד משימות. גם משימות הצד וגם משימות הצד-צד (אלא שמופיעות רק במפה ואפילו לא "נותנים" לך אותן) היו מענינות וכיפיות. כל מערכת הקרב מוצלחת, אז מספיק שאתה נלחם באזורים שונים (ואפילו במזג אוויר שונה, שממש משנה לחלוטין את איך שאתה צריך לשחק) בשביל שזה יהיה מעניין.
שתי המשימות הראשיות והמשימה הצידית היו מגניבות. המשימה של מחלקת הtech היתה הכי מוצלחת, לדעתי.
מערכת המחסה די מושלמת. אתה לא מוגן לחלוטין (תלוי בזווית של האויב לעומתך) ויש יכולת לכוון למחסה מרוחק וללחוץ רווח ארוך כדי שהדמות שלך תרוץ למחסה חדש. זה עובד פשוט נהדר.
נדב גם גילה לי כפתור quality of life מאוד נחמד - X. לחיצה עליו והדמות פשוט רצה קדימה ואתה יכול לכוון אותה עם הכוונת.

שיחקתי גם קצת (שעתיים?) עם נדב בdark zone. זה העלה את רמת הקושי בכמה וכמה דרגות. האויבים שם הרבה יותר חזקים ועכשיו גם ברור לי למה דיברו על ספוגי כדורים בתיאור של המשחק. בהחלט יש צורך בהרבה נזק כדי לגרום להם למות ויש להם גם שיריון רציני. אני לא רואה את זה כנקודה נגד המשחק, כי ככה זה בכל RPG אחר שאני מכיר (בטח כשזה נוגע לבוסים, או מיני בוסים).
היום חזרתי לשם לבד והפעם הצלחתי גם להוציא כמה פריטים ממש מוצלחים, כמו תיק גב שהיה פי שניים יותר טוב ממה שהשתמשתי בו ואפילו מצאתי SMG עם נזק מצוין (מעל 3000 DPS).
גם הספקתי לשדרג את כל ארבעת השדרוגים האפשריים לבסיס, מה שפתח לי קצת את היכולות והוסיף לא מעט גיוון לאיך שאני יכול לשחק. למשל, פעם הבאה שאכנס לdark zone בטח אחליף לסורק שגם מעלה את הנזק שכל הקבוצה עושה לאויבים שמתגלים על ידו. באזור הרגיל אני משתמש בגירסא של הסורק שגם מוצאת loot. גם לsticky bomb יש אחלה מודים. אחד שמוצא אחד בעיני ממש הרסני - מגדיל את הטווח והנזק ויכול לגרום לדימום של אויבים. יש גירסא שהופכת את הפצצה הדביקה לFLASHBOMB אפקטיבי מאוד ואחד נוספת שהופכת אותה למוקש (שעדין אפשר להדביק לכל משטח) כך שברגע שאויב נכנס לטווח שלה, היא מתפוצצת.
את הסורק אני יכול להחליף גם ביכולת לזרוק מעגל על הרצפה שמרפא את חברי הצוות שנמצאים בו.

בקיצור, המשחק מרגיש ממש מוצלח. הוא סופר מלוטש ועובד מדהים במחשב. נתקלתי כמה פעמים בבאג מוזר, שהופך את הרקע לתורכיז כהה ואני רואה רק את המודל של הדמות שלי, כשאני בתפריטים. זה נעלם בשניה שאני יוצא מהתפריט, אז הוא לא מפריע למשחק בשום צורה.

כל הממשק והעיצוב שלו במשחק הזה פשוט מושלמים. זה לא רק יפה במיוחד, אלא גם פרקטי מאוד ונוח להסתובב בתפריטים. יש מלא כפתורי קיצור דרך מתבקשים ושימושיים כמו לחיצה על X כדי להפריד את כל התוספים מהנשק שלך. גם מחוץ לתפריטים כל הממשק פועל ממש נהדר ומעוצב מושלם. כשהחיווי "תלחץ Ctrl" כיד לקפוץ מעל משהו, או כדי לטפס על סולם מופיע בפעם המאה זה לא מעצבן ונמאס, כי הוא מופיע כהולוגרמה מגניבה שאתה רואה מהצד, אם אתה מזיז את המצלמה. המפתחים גם דיברו על זה שהחיוויים האלו יעלמו על הזמן, בהתאם לפעילות של השחקן.

המשחק באמת מרגיש מוצלח. מרגיש שהמפתחים חשבו על כל מה שצריך לחשוב עליו ולא נתקלתי בשום דבר ברור מאליו שחסר, או שרצוי להוסיף. הירי כיפי מאוד וכל מערכת המחסות עובדת ממש נהדר. גם אם הנשקים לא מרגישים חזקים מספיק מול אויבים קשוחים בdark zone, במשימות מוקדמות יותר, הם כן מרגישים קטלניים, כאשר שתים-שלוש יריות לראש של אויב ברמה 4 (אני 8) הורגות אותו והפצצה הדביקה הורגת לפעמים קבוצה של 4-5 אויבים שעמדו במקום הנכון.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Stick » 20 פברואר 2016, 20:02

לצערי דווקא בסופש הזה כשהבטא פתוחה לא היה לי באמת זמן לשחק יותר מדי, אבל כן הצלחתי לתת קצת פחות משעה היום.
אז קודם כל, המשחק נראה מדהים! לא רוצה להכנס כאן להשוואות של איך הוא הוצג בזמנו והכל אבל בשורה התחתונה זה כנראה המשחק המרשים ביותר גרפית שקיים היום, לפחות ממה שיצא לי לראות.
בנוסף הוא גם רץ נהדר ולא נראה לי שנפל מ30 אפילו פעם אחת על ההגדרות הכי הכי גבוהות.
בצד הגיימפלי לא ממש הספקתי להכנס פנימה, אבל שיחקתי מספיק בשביל לראות שהמכניקות זורמות והירי מרגיש טוב, ככה שנראה מבטיח.

בכל מקרה מה שעדיין לא הבנתי, ואני אשמח אם מישהו שאולי התעניין יותר במשחק בזמן האחרון יוכל לעזור לי להבין, זה מה בדיוק המשחק הזה עושה? כלומר ה"משחק המרכזי" יהיה איזשהו קמפיין שאני אוכל לשחק לבד ושיהיה סוג של שוטר-rpg? די כמו מה שבורדרלנדס הוא בסופו של דבר (קמפיין עלילתי שלם שמשוחק לבד או בקואופ) או שזה יהיה משחק מולטיפלייר שבו ניו יורק היא המפה ויש משימות בתור משהו יותר צדדי שיתן בעיקר ציוד ונקודות נסיון כאשר המשחק האמיתי הוא מול ויחד עם אנשים אחרים?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 20 פברואר 2016, 22:14

אני ושחר שחקנו אתמול, לא מדדתי כמה זמן אבל אני חושב פחות או יותר שעתיים. הגרפיקה באמת סופר מפתיעה, ממש לא נראת כמו התמונות שאנשים העלו עד עכשיו מהאלפא. רוב הזמן המשחק ב60, נופל מדי פעם ל30 אבל לא יותר מדי והוא באמת נראה נהדר. עדין לא ההדגמה המקורית אבל נראה מעולה.

מבחינת המבנה, יש לך את הסינגל (כלומר זה CO OP עד 4 שחקנים) שמתרחש בחלק מהעיר והוא עלילתי ולא שונה יותר מדי מנניח דיאבלו. לך עם 4 חברים, תעשו קווסטים, תאסוף LOOT ותבנה את הדמות שלך. באזורים אחרים של העיר יש שער שמוביל אותך לשרתים המוקדשים של המשחק שקוראים להם DARK ZONE ושם המצב לא שונה במיוחד מהסינגל חוץ מאשר שני הבדלים מהותיים, הראשון הוא שיש קבוצות אחרות של עד 4 אנשים בעולם כך שאתה נתקל כל הזמן בשחקנים והשני הוא שאפשר להחזיק רק עד 6 חתיכות LOOT חדשות בכל רגע נתון וכדי להכניס את הLOOT הזה למלאי אתה צריך ללכת לאזור חילוץ במפה ולקרא למסוק. למסוק לוקח דקה ושלושים להגיע וברגע שהוא מגיע לוקח לו עוד 30 שניות לאסוף את הLOOT שאתה נותן לו. כמובן שברגע שאתה מזמין מסוק כל השחקנים במפה מקבלים נוטיפיקציה שאתה מחכה למסוק ויכולים לבוא להרוג ולשדוד אותך.

אתמול אני ושחר קראנו למסוק ואף אחד לא בא, סתם המתנו עד שהוא הגיע ושלחנו את הLOOT. מצד שני סתם בהסתובבות בעולם אני ושחר בפגשנו בחבורה של 4 אנשים (אנחנו שניים מן הסתם) ופתאום שמענו בTEAM SPEAK "יאללה בואו נהרוג אותם" ואז הם התהפכו עלינו ולקחו לנו את הLOOT. יש אוירה של לחץ בDARK ZONE, דווקא ממש מגניב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2016, 11:56

החליפה הבכירה ביוביסופט, Yves Guillemot דיבר על עתידו של הכותר החזק ביותר של החברה, Assassin's Creed.
בעקבות ההפסקה שלקח הכותר השנתי השנה, רמז Yves כי כנראה שהסדרה לא תחזור ללו"ז השחרורים השנתי:
"The goal is not to automatically come back to an annual cycle, but to come back on a regular basis, We can't say every year."
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2272
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי idan » 21 פברואר 2016, 20:40

אני בדר"כ לא משתגע על סימולטורים של הליכה, זה לא הסוג משחקים שלי, אבל סיימתי את Firewatch והוא אחלה של משחק. קראתי את התלונות על הסיפור או יותר נכון על האכזבה מהסוף או מאיך שהוא התפתח בשליש האחרון של המשחק - ובעוד אני יכול להבין את זה, זה לא פגם במשחק מבחינתי, אני אהבתי. מעבר לזה הדיאלוגים כתובים ברמה גבוה והשחקנים עושים עבודה נהדרת. המשחק יפהפה זה די ברור לא צריך להרחיב על זה, אפשר לחקור קצת את הסביבות (של מה שהוא בסופו של דבר משחק לינארי) ולגלות כל מיני "סודות" או easter eggs, אבל יש גם מה שהייתי מתאר בלי לספיילר כנגיעות עדינות של אינטרקציה עם העולם שעל פניו נראות לא מאוד משמעותיות אבל אם שמים לב מתי שצריך הם מוסיפות המון לקסם של המשחק, בעיני לפחות. ממליץ מאוד למי שמתאים לו משחק די קצר שאפשר לסיים בישיבה אחת-שתיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2016, 00:16

אני לגמרי הולך לשחק בו ברגע שימאס לי מ-cities skyline :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי swym » 22 פברואר 2016, 07:14

DrKeo כתב:אין שום פסול בלדרוש חיבור קבוע ב2916

להזכירך, ב2916 נהיה כבר אחרי שואה אפוקליפטית שלישית. תגיד תודה עם חיבור קבוע למים עם קרינה יהיה לך :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Death_119 » 22 פברואר 2016, 12:41

20 דולר בשביל משחק של 4 שעות זה לא מעט.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2016, 12:48

צריך כבר עכשיו לאגור radaway :(
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2016, 16:00

Far cry החדש מקבל ביקורות די פושרות לפי מה שראיתי בנתיים.
נראה שבכל הקשור לעולם המשחק והאווירה שלו הם הצליחו אבל בכל הקשור לגיימפלי, לסיפור או לגיוון שבין המערכות הוא די חצי כח.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Death_119 » 22 פברואר 2016, 16:42

יש סיפור באיזה אחד מבין שלושת משחקי הסדרה האחרונים? זה משחקי מגדיר לצמחים של החברה להגנת הטבע. הפונקציה האקראית שמייצרת את הציון של המשחקים של יוביסופט הגרילה הפעם מספר יותר נמוך בעוד שמדובר באותו משחק בדיוק כמו קודמיו, נפלאות הרנדומאליות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי BiA » 22 פברואר 2016, 20:04

תכלס, מאז FC2 אני לא יכול לשחק יותר מרבע שעה בסדרה הזאת. קיבלתי את 4 עם ה-970, התרשמתי מאיך שהוא נראה והסרתי אותו אחרי שעה כי זה היה פשוט סיוט.. לא יכול כבר לשחק ב-Shooterים בלי איזה ערך מוסף.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2016, 20:36

Death_119 כתב:יש סיפור באיזה אחד מבין שלושת משחקי הסדרה האחרונים? זה משחקי מגדיר לצמחים של החברה להגנת הטבע. הפונקציה האקראית שמייצרת את הציון של המשחקים של יוביסופט הגרילה הפעם מספר יותר נמוך בעוד שמדובר באותו משחק בדיוק כמו קודמיו, נפלאות הרנדומאליות.

אין סיפור באף אחד מהם, זה לא גורם לזה לא להיות נקודה לרעתו של המשחק.
ובאמת כמו שאתה אומר, רוב הביקורות מתייחסות לכך שבבסיס הגיימפלי הוא דומה מדי והבעיה היא החוסר בגיוון (גם אם כל הסטינג השתנה), זו גם הבעיה הברורה והידועה במשחק הרביעי ולכן אתה יכול לראות גרף ירידה חלק מאוד בציונים מהשלישי (שהיה משחק טוב, בדיוק כמו שכל אחד מהם בנפרד הוא משחק טוב) עד לנוכחי.
וזה, עד כמה שאפשר לראות משלוש דוגמאות בלבד, דווקא דוגמה להפך המוחלט מרנדומאליות בציונים.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1927
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2016

הודעהעל ידי MGS FREAK » 22 פברואר 2016, 20:58

נקווה שגם הכאפה הזאת, חלשה ככל שתהיה, תעורר את יוביסופט וכל חברה אחרת ותגרום להם להבין ששחרורים שנתיים זה לא משהו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים