נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 אפריל 2025, 20:21

bling כתב:הדרימקאסט נכשל בגלל שלא רצו שהקונסולה תהיה PC? זאת בערך הסיבה הכי שולית ולא קשורה לכישלון שלו. חייתי באותה תקופה עם מצב קונגנטיבי סביר ולקונסולה הזאת ממש לא היתה תדמית של PC. היא נכשלה קודם כל בגלל מכונת ההייפ של סוני עם הפס2 ולסגה לא היו כיסים מספיק עמוקים (אחרי החלטות נוראיות בשוק הקונסולות בכמה שנים שקדמו לדרימקאסט שגרמו לאובדן אמון ומוניטין בקרשים) כדי להעביר דור פושר סטייל הקיוב והבוקס. הקונסולה היתה חייבת להיות סנסציה מטורפת כדי להציל אותם מה שלא קרה.

אם סגה כן היתה עם כיסים נורמלים אני מאמין שהייתה סוחבת את הדור ההוא ואולי גם עם מכירות גבוהות יותר מהקיוב והבוקס בסך הכל.


אני לא אמרתי שזו הסיבה היחידה שהדרימקאסט נכשלה ושהכל הסתכם בזה, אני אוהב את הדרימקאסט הרבה יותר ממה שבן אדם נורמלי אמור לאהוב חתיכת פלסטיק מ98 אבל המסר שלה היה all over the place וזה מוזיל את הערך שלה היא ניסתה לעשות הכל מוקדם מדי לפני שהשוק היה מוכן לזה.

שאתה (SEGA ) מנסה לשווק את עצמך כקונסולה היחידה שעליה אתה יכול לשחק QUAKE 3 ברשת בזמנו (משחק PC מובהק!) ועוד עם מקלדת, כן, שהשוק שלך רוצה בכלל לראות על הדרימקאסט שלו רזידנט איוול ראשי הבא, פיינל פנטזי ראשי הבא, דרגון קווסט ראשי הבא, ומה שאתה מראה להם זה שאתה יכול לשחק את Quake 3 עם מקלדת... זה אחד מהסיילר פוינטז, או פנטזי סטאר אונליין עם מקלדת, אז כן, סגה ניסו למכור גם את "הקונסולה שלנו היא כמו מחשב!" וזה לא מה שהשוק רצה.

היא מתה גם בגלל הסיבות שאתה אומר, הייתי אומר שהסיבה הכי דרמטית שהדרימקאסט מת, הוא שGTA3 התחיל פיתוח על הפלטפורמה, היא היתה הקונסולה הראשית שלו בשלב מסוים והוא אפילו לא קיבל אותה, אולי הוא היה עוזר, אבל כן אני עומד על זה שלתת לצרכנים שלך חזון שהוא all over the place, ושאתה (SEGA ) ממשיך לזרוק חרא על הקיר בתקווה שאולי משהו יידבק... זו לא הדרך, זה מראה חוסר ביטחון לצרכנים.

קונסולה שהיצרנית שלה בטוחה בה לא צריכה לגנוב פייצ'רים מהPC החומרה אמורה להיות חזקה ומושכת, והליינאפ, צד ג' ואקסקלוסיבים צריכים להיות מושכים, ברגע שאתה מנסה להביא מאפיינים מהPC לקונסולה שלך במאמץ נואש להתבלט, זה נראה לא רציני, מי שרוצה מאפיינים של PC בקונסולה שלו, לא צריך קונסולה פשוט שיחבר את המחשב לטלווזיה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אפריל 2025, 20:24

כן, סגה הייתה על הברכיים, אם היה להם כסף הם היו ממשיכים. הדרימקאסט מכרה בסדר גמור, יכלה להיות הקונסולה הכי מצליחה של סגה אם הם היו ממשיכים לתמוך בה. 10 מליון יחידות בשנה ומשהו זה מרשים מאוד.

בכל מקרה כמו שבלינג אמר העובדה שהיה בה חלונות וחיבור אינטרנט לא היו הסיבה שהיא נכשלה ואני לא זוכר שהיה לה שם של ״pc״. הקונסולה הראשונה שאני זוכר שאמרו את זה עליה הייתה אקסבוקס הראשונה בגלל הדיסק הקשיח החיבור ethernet, וכמובן שרוב הבלעדיים הגדולים שלה הגיעו מחברות pc כמו אודוורלד, היילו, morrowind ו-kotor.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 אפריל 2025, 20:44

לא חושב שזה רק הכסף לבד, הדרימקאסט היה דינוזאור שהפס2 יצאה והיא היתה הכי חלשה מהשלושה (קיוב אקסבוקס פס2) אני מאמין שאם לSEGA היה את הכסף להמשיך, גרסאות הדרימקאסט של המשחקים היו נראים כל כך משונמכים מגרסאות הקיוב, אקסבוקס, PS2 שכולם היו עוברים לאחת מהשלושה.

תראו כמה אופטימזציה לדרימקאסט GTA3 צריך לעבור על הדרימקאסט כדי לעבוד נורמלי, כמות הזיכרון שלו, מהירות הקריאה של הData שלו כמות הזיכרון הגרפי, שום דבר בוא לא אופטימלי למשחקי עולם פתוח.

לדעתי SEGA לא הבינה את השוק בכלל, השוק הלך לכיוון של משחקים עלילתים סינמטים, ועולמות פתוחים, וSEGA ניסתה לחיות על "אנחנו מכונת ארקייד בתוך הבית" או
"אנחנו כמו מחשב, יש לנו מקלדת ואונליין ומודם 56K ואינטרנט!!!!" הם לא זיהו נכון שהשוק הולך לכיוון של משחקי סינגל סינמטים AAA ועולמות פתוחים, והם שילמו את המחיר ביוקר , זה כמובן אירוני, שחושבים על זה ששנמו הוא האבא של QTE סינמטים וכמה הוא תרם לז'אנר הזה, או כמה הRPG של סגה תרמו לדחיפה של עלילות במשחקים, אבל זה צחוק הגורל.

בסופו של דבר, אם סגה היו מאמינים שעולמות פתוחים ומשחקי סינגל AAA הם העתיד, במקום משחקי מכות וארקייד הם היו דואגים שהדרימקאסט יהיה חזק לסחוב את המשחקים האלה, סגה תמיד עשו החלטות מפגרות כאלה כי הם תמיד דחפו לכיוון של "משחקי ארקייד עדיין רלוונטים, עדיין העתיד"

אבל כמו שאמרתי אני עומד על זה זה שגם לשדר מסר לא ברור כמו "הקונסולה שלנו היא" jack of all trades master of none " זה חלק מזה ופוגע בזהות של הקונסולה כל הרומן הזה עם העכבר והמקלדת.

יש אנקדוטה משעשעת ודי מפורסמת, שפיטר מור, הראה ליוגי נאקה סקר בזמנו, ש99% מהגיימרים חושבים שSEGA היא מותג שמאבד רלוונטיות, בסביבות 1999-2000
יוגי' נאקה השחצן הזה, התפרץ עליו בזעם ואמר לו שהוא מחרטט והוא לא קונה את זה והוא בטוח שכל הגיימרים עפים על SEGA רק להראות כמה מנותקים הם היו.


תראו איך הדרימקאסט נחנק, וזה כולה פאקינג GTA3 מה, MGS3 היה עושה לו?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 אפריל 2025, 21:10

DrKeo כתב:בכל מקרה כמו שבלינג אמר העובדה שהיה בה חלונות וחיבור אינטרנט לא היו הסיבה שהיא נכשלה ואני לא זוכר שהיה לה שם של ״pc״. הקונסולה הראשונה שאני זוכר שאמרו את זה עליה הייתה אקסבוקס הראשונה בגלל הדיסק הקשיח החיבור ethernet, וכמובן שרוב הבלעדיים הגדולים שלה הגיעו מחברות pc כמו אודוורלד, היילו, morrowind ו-kotor.


הם גם הפסידו את הדור, שוב לא רק בגלל שהם ניסו להיות PC, פשוט לא היה להם 99% מהמשחקים שאנשים רצו, אבל כן להביא משחק PC כמו מורויינד, לפני שבטסדה התפוצצו בדור הPS3 להביא בלעדיים של מפתח PC מובהק כמו פיטר מולינו ? להביא משחקי RPG שמזוהים עם הPC כמו KOTOR ולהביא אונליין לפני שהשוק היה מוכן לזה ומעוניין בזה?

הם הפסידו את הדור ההוא.

אני מסכים בהחלט שזו לא הסיבה היחידה, שהם נכשלו מעולם לא טענתי את זה. הנקודה שלי לקאז היא זו: "אם זה לא מזיק לגנוב, פייצר'ים מהPC זה גם לא מועיל"
קאז ממתג את הEA כמשהו שיכול לנצח למייקרוסופט את הדור ולגרום למהפך, וזה הזוי קונסולה טובה פשוט צריכה להיות טובה, היא לא צריכה להיות PC זה מעולם לא תרם היסטורית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אפריל 2025, 22:02

מה זה אומר הפסידו את הדור? הדרימקאסט הלכה לעולמה פחות משנה לשיגור הפס2 ביפן וחודשים ספורים אחרי השיגור במערב. לא היה לה זמן להפסיד את הדור, הם סגרו שערים עוד לפני שהם הספיקו להפסיד.

האם הדרימקאסט הייתה מנצחת את הפס2? אין מצב. אבל היא יכלה בכיף להיות קונסולה השניה הכי מצליחה של סגה. כלומר, בשבריר זמן שהיא חיה היא הספיקה לעקוף את הסאטורן. 150 מליון יחידות כמו הפס2? אין מצב. אבל 25 מליון יחידות ולנצח את נינטנדו ומיקרוסופט? בהחלט.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 05 אפריל 2025, 22:16

כל מה שהקונסולות עשו בדורות האחרונים זה לקחת פיצ'רים מהמחשב ולהידמות לו יותר.

בכל אופן, אם אתה כל כך נחוש בדעתך שמשחקי מחשב שעושים חיל יגיעו ל XBOX בלעדית ולא ימכרו טוב אז תן למיקרוסופט לנסות את זה ואז להגיד 'אמרתי לך'.
מה אתה מפסיד?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 אפריל 2025, 22:18

נדב שהגבתי לך דיברתי על האקסבוקס המקורית שהפסידו את הדור, אבל כן גם הדרימקאסט הפסידה את הדור.

ביפן? ביפן הפור של סגה נפל, ביום שEnix החליטה לשים את דרגון קווסט 7 על הפס1 במקום על הסאטורן (כן הם אשכרה שקלו לשים אותו על הסאטורן וזה היה יכול לשנות את ההיסטוריה כולה ביפן אולי גם עולמית אם יפן היתה סוחפת את שאר העולם אבל הם בסוף הלכו על הפס1)

מן הסתם היה לזה השלכות מרחיקות לכת על הביצועים של סגה ביפן, כי שרוב הגיימרים ידעו שהPS2 יקבל את המשחק הבא....לא היה סיכוי לדרימקאסט שם, המפתחים היפנים חיים בתוך עמם, והם חלק מהעם היפני הם לא היו הולכים נגד מה שמרגיש היפני הממוצע ברחוב, אוטמטית זה גורם להם לרצות לתמוך בסוני.

באמריקה ובמיוחד באירופה: לא היה להם צאנס לנצח את הגיימקיוב ואת מייקרוסופט, אפילו אם אני מדמיין אותך בסיטואציה עזוב אני בוא ניקח את נדב של 1999 במצב שSEGA לא פורשת.

בן אדם כמוך שמת על נינטנדו של הN64 ומה שעושה לך זקפה זה משחקים מתקדמים טכנולוגית? אני לא מדמיין מצב שאתה רואה הדגמה של MGS2 על הפס2 ובוחר בדרימקאסט, גג היית מביא הכל כי אתה אולי הארדקור שרוצה שיהיה לו הכל, אבל מהר מאוד מישהו כמוך שהיה לו Geforece 3 על הPC באותו דור. והיה לך PS2 וקיוב, לא רואה מצב שהדרימקאסט היתה מעניינת אותך גם עם כל התמיכה שבעולם.

ואני מראה פה שלושה שווקים שונים. יפן לא מעוניינת מסיבות ברורות וגם לא אמריקה ואירופה SEGA נלחצו, ראו שעם המגה דרייב זה עבד להם שהם הביאו את הדור הבא לפני נינטנדו וניסו לשחזר את זה עם הדרימקאסט אבל זה גרם לזה שהיה להם דינוזאור טכנולוגי, ב2003 כבר כולם היו מבינים שהדרימקאסט לא יכול לסחוב את המשחקים המתקדמים של הפס2.

אני אפילו לא מדבר על זה שEA עשו פולסה דנורא על SEGA עוד מהריב שלהם מימי המגה דרייב, ולא היה לך שום פיפא על הדרימקאסט, בהצלחה לכבוש את אירופה שEA מחרימה אותך בהצלחה לכבוש את מליוני אוהדי הכדורגל שם. הדרימקאסט היתה גמורה מ1000 סיבות.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 05 אפריל 2025, 22:42, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 אפריל 2025, 22:34

Hypno כתב:כל מה שהקונסולות עשו בדורות האחרונים זה לקחת פיצ'רים מהמחשב ולהידמות לו יותר.

בכל אופן, אם אתה כל כך נחוש בדעתך שמשחקי מחשב שעושים חיל יגיעו ל XBOX בלעדית ולא ימכרו טוב אז תן למיקרוסופט לנסות את זה ואז להגיד 'אמרתי לך'.
מה אתה מפסיד?


איזה פייצרים קונסולות גנבו מהמחשב וזה אשכרה עזר להם? לעשות ארכיטקטורה של PC זה לא נחשב, משתמש הקצה של הקונסולות לא מבין בדברים האלה
הוא לא יודע שהקונסולות של היום דומות יותר למחשבים מבחינת מעבדים וכו' ומבחינתו, זה קונסולות כמו פעם לכל דבר.

איזה גיימר של קונסולות רוצה לראות Boot של Windows שהוא מפעיל את המחשב?

איזה שחקן קונסולות רוצה לשחק בEA ?

בנתיים מה אנחנו רואים? 99% מהשחקנים בקונסולות שונאים משחקים אפיזודים ומחכים לגרסאות "שלמות"
99% מהשחקנים שרואים את Street fighter 6 אומרים "אני אחכה 7 שנים לגרסת הסופר אדישן עם כל התוכן על הדיסק"

למה סמאש Ultimate מכר כמו שהוא מכר? כי יש פאקינג מלא Content.

זה מה שגיימרים של קונסולות אוהבים קאז תבין את זה.

גיימר של קונסולות, הוא רוצה משחק מלוטש בלי באגים, עם כל התוכן Day one והוא לא רוצה להרגיש שהוא מקבל גרסת BETA בתשלום"

כל מי שניסה לעשות מה שאתה מציע (Steam Machine ) נכשל.

ברור שלא איכפת לי שמייקרוסופט ינסו את זה אני אשמח להגיד לך ש"אמרתי לך" השאלה אם אתה תהיה מספיק גבר להגיד "הגלאס הזה הוא משהו אחר"
לא נראה לי שיהיה לך את היושר לזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אפריל 2025, 11:09

על פי דו״ח חדש של סוני הם הוציאו 4+ מליארד דולר על רכישות מ-2020 בכדי לרכוש 9 אולפנים. אחד מהם הוא housemarque, השני bluepoint השאר מתמחים ב-GAAS, מובייל, רימאסטרים ופורטים. טכנית גם bluepoint עבדו עד לפני שניה על GAAS.

בדו״ח סוני גם מדווחת שהם חסכו 11.5 מליארד דולר לרכישות נכון למאי 2024.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2025, 13:24

AC:S המשחק השני הכי מוכר בארה״ב השנה. זה לא אומר הרבה כי רוב הגדולים של השנה עדין לא יצאו והמשחקי ever green יעקפו אותו ככל שהמכירות שלו ידעכו לאורך השנה והם ימשיכו למכור, אבל זה בהחלט אומר שהוא מוכר לא רע. ביחס להייפ והצמא שהיה למשחק יפן פאודלית כנראה שאלה מכירות לא טובות, אבל ביחס לסדרה הוא בהחלט מצליח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 19 אפריל 2025, 00:32

valhalla מכר 20M עותקים ואודסי 30M אז כאילו הייתי אומר שיש לו רף גבוה לעבור, יהיה משפיל בשבילם אם אחרי הצמא הזה ליפן הפאודאלית הם לא יצליחו לעבור את ה30M של אודסי. כאילו GOT לבד שהוא לא מותג מבוסס עשה על סמך הצמא לAC ביפן פאודלית 13M :-)

אני חושב שבסופו של דבר הוא ימכור יותר טוב מGOT 2 אבל מבחינת מה יהיה המשחק האיכותי יותר? מהמר שGOT 2 יעבור אותו בפער AC:S זה לאנשים שהחליטו שלשנוא את GOT זה מגניב :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 22 אפריל 2025, 14:06

סיכום קצר ומשעשע של הדיון על משחקי EA שהיה פה:


סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2025, 20:42

E33 מכר חצי מליון עותקים ב-24 שעות הראשונות.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 25 אפריל 2025, 22:25

פספסתי את הוויכוח על הדרימקסט

אז זאת המחשבה שלי
הדרימקסט נכשל לפני שיצא בכלל לשוק

הps2 הייתה הסיבה העיקרית , למרות שיצא מאוחר יותר
הפימפום שלו הרג את הדרימקסט

אבל כבר לפני זה , גם לנינטנדו וגם לסוני היו משחקים גדולים

לדרימקסט היו כמה בעיות ענק ואני לא מדרג רק רושם

1 אחרי ה32x והסגה cd
וההריגה המוקדמת של הסאטורן , לא היה ביטחון בציבור בסגה
היו הרבה מאוד רוכשים ראשונים , אבל אז זה נפל

2 לדרימקסט היה cd משודרג , לא DVD
במקרה ואני זוכר נכון באזור 1 גיגה לצד או משהו דומה
עם היו הדפסה בכל צד ולא יודע עם היה
נגיד 2 גיגה

לps2-xbox היה מעל 4 בdvd ומעל 8 בדיסק מודפס 2 צדדים

לקיוב היה 1.5 לצד על דיסק
אז הדרימקסט היה הכי נמוך בזה בצורה משמעותית

בנוסף אין סרטי DVD , מה שהיה בps2 וxbox
וזה היה גדול באותם זמנים

3 השלט היה מגניב עם כרטיס זיכרון מיוחד
הבעיה הגדולה זה שלא היה שלט אנלוגי ימני או משהו דומה
לאחרות היה
בקיוב הc היה די צולע , אבל היה קיים בדרימקסט כלום

4 הps2 פורסם ומאוחר יותר הקיוב וxbox

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 25 אפריל 2025, 23:23

על המכירות של E33 אני אחד מהחצי מליון האלו :-) (על הPS5)
מכירות סבבה לסטודיו אינדי שהגיע משום מקום, ושם את עצמו על המפה, מכירות ככה ככה לדעתי, ביחס להייפ ולאהבת הקהל והמבקרים.

אנקדוטה מעניינת: פפ16 מכר 3M עותקים בשבוע הראשון שלו בשוק, נראה איפה E33 יהיה עוד שבוע (אני מהמר שלא יצליח להגיע לזה, אשמח להיות מופתע)

Hypno
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 26 אפריל 2025, 01:34

עד כמה שאני זוכר FF16 לא מכר 3 מיליון. סך כל העותקים הפיזיים שנשלחו + מכירות דיגיטליות היו 3.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 26 אפריל 2025, 01:58

בדקתי, אתה צודק קאז. אז בוא נלך לפפ15 שרק במכירות הפיזיות עשה 2.65M בשבוע הראשון שלו.
https://www.vgchartz.com/article/267083 ... at-retail/
אני מהמר שהמשלחת לא יעשה דבר כזה בשבוע, וזה רק פיזי.
וכן, יש לי אג'נדה ברורה מאחורי ההשואות האלה, להוכיח שזה לא יהיה טוב לפיינל פנטזי לחזור למערכת קרב בתורות Sales wise.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42052
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2025, 10:01

בו נראה כמה הוא ימכור אחרי שבוע. אתה מציג את זה גלאס כאילו זה לא הישג אדיר. אין להם את השם FF או בסיס משתמשים שהולך איתם 35 שנים אחורה. והוא מבוסס תורות ולא אקשן!

אם FF מכר 3 מליון שנשלחו לחנויות + דיגיטלי ו-E33 יעשה נגיד 2 מליון יחידות בשבוע הראשון אז וואללה, השפלה פומבית ל-FF.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 26 אפריל 2025, 11:42

הבאתי את פפ15 שעשה מעל 2.65M רק בפיזי וההערכות שעם הדגיטלי עבר את ה3M בשבוע. :-)
המשחק FF האחרון שהיה AAA והיה menu based (גם E33 הוא לא משחק טהור בתורות אז זו ההשוואה המתאימה) הוא פפ13 והוא עשה 7M עותקים, כלומר EO33 צריך קודם קל לעבור את ה7M של פפ13 כדי שסקוור בכלל יתחילו להתעניין בכיוון של לחזור למערכת מבוססת תורות, אחרי זה הוא יצטרך לעבור את ה10M של פפ15 ובוא לא נשכח שEO33
מוכר את עצמו ב49$ בעוד פיינל פנטזי מוכר את עצמו במחיר מלא ככה שהרווח של פפ הוא פי כמה יותר.

אם EO33 יוכיח משהו זה את מה שסקוור עושים כבר עכשיו, הפקות AA מתאימות למשחקים בתורות AAA זה רק לאקשן :-)
מה גם שהגיימפלי של EO33 פשוט נוראי, נוראי :-) אפילו לפפ4 היה גיימפלי יותר טוב, זה משחק שלגמרי שווה לשחק למרות הגיימפלי ובשביל הסיפור והחוויה משחק כזה לא יכול לעשות את המספרים האלה הגיימפלי פשוט לא טוב.

נראה מה יהיה :-)

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2025, 14:09

הגיימפליי של e33 ממש ממש לא נוראי, זכותך כמובן להביע את דעתך אבל היא לגמרי הוא טייק והביקורות מהללות (ובצדק) ספציפית את מערכת הקרב פה.
זה לא שהיא מדהימה, היא עדיין בתורות ולכן ״נחותה״, אבל ביחס לקרבות בתורות היא מרעננת ומעולה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 26 אפריל 2025, 14:24

אני לא אדבר על הגיימפלי בפירוט עד שאני אדע שהרוב המוחלט בוקסלים סיים את המשחק כי יש כאלה שאפילו לקרוא על זה זה יכול לעשות להם ספוילר לגבי איך שצריך לשחק את המשחק
אני רק אגיד בנתיים, אין פה שום חידוש, כל דבר פה כבר נעשה לפני 20 שנה ובצורה כל כך הרבה יותר טובה ,אני משחק על הארד, וטרם ראיתי איזשהו בוס שצריך להתרגש ממנו או איזו יצרתיות, לקח לי פחות מכמה שעות לגלות מה הדרך ה"נכונה" לשחק אותו בצורה אופטימלית.

יהיה מעניין לחזור לדיון הזו ולשמוע את דעתך לאסקין שכולנו נסיים.
ברור שהסיפור וההגשה הם ברמה מאוד גבוהה וזה היופי שלו.

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2025, 14:54

בסדר, ובכל זאת כבר בהתחלה - המשחק מרגיש אחרת מהרבה משחקים ששיחקתי בסגנון.
האם הוא ממציא משהו? לא ממש, אבל הוא לוקח מפה ומפה ומפה וזה יוצר שילוב מצוין.
שוב, אני באמת מוקדם מאוד הגיימפליי אבל לפי כמעט כל המבקרים הגיימפליי בהחלט נקודת חוזקה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 26 אפריל 2025, 20:42

בוואקום? הגיימפלי בסדר גמור, כאילו לא מרגש אבל בסדר גמור :-)
כשהאינטרנט, Resetera Neogaf רדיט אומרים שזה צריך להיות הבסיס לפיינל פנטזי 17 והסדרה כולה, אז מתעוררת הביקורת.
כי אני משחק במשלחת וגם אם אני ארצה או לא ארצה זה זורק אותי לכל מיני תהיות "זה מתאים שפפ17 יהיה בגיימפלי הזה שוב?, זה לא מתאים?"

אז כתשובה לטענות האלה, לדעתי האישית אין הצדקה לחזור לגיימפלי הזה. אני אישית חושב שמשלחת 33 היה משחק אפילו יותר מדהים אם הוא היה אקשן תפקידים,שנותן לך לתת פקודות לParty members בAI או לשלוט עליהם ידנית.

אני מבין שצוות אינדי לא ילך לנסות לעשות Action rpg על המשחק הראשון שלהם, זה חכם מאוד שהם בחרו לעשות משחק בתורות כי זה גיימפלי שגם צוות קטן יכול לבצע בהצלחה, בטח כשהוא לוקח את כל הרעיונות שלו ממשחקים גדולים שבאו קודם.

באותה נשימה אני מקווה שSandfall Interactive יעשו איזה ACTION RPG אחרי 2-3 משחקים בתורות כמו המשלחת ושזה יהיה הצעד הבא שלהם, כי יש להם כישרון מדהים, גם מגיע להם שהכישרון הזה יגיע להרבה אנשים וגם המשחק ירוויח. :-)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7944
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 27 אפריל 2025, 11:57

Hypno כתב:עד כמה שאני זוכר FF16 לא מכר 3 מיליון. סך כל העותקים הפיזיים שנשלחו + מכירות דיגיטליות היו 3.


אז הוא הגיע למליון, אבל גם פה זה סה'כ פה זה מכירות דיגטליות+עותקים פיזים שנשלחו האם אתה תהיה גבר להודות שגם את זה אסור לך לחגוג או שאני אראה אותך פה מתגאה שהמשחק מכר 1M ?

ואם זה מרשים בעיניך קאז, אז למה ה3M שנשלחו לחנויות עם פפ16 לא הרשימו אותך?
ככה או ככה סקוור קרעו אותם.
נראה מה יהיה עוד שבוע.
"And here we are. Three days after launch. One million copies sold. Thank you for believing in Clair Obscur: Expedition 33."

"This number includes units shipped to retailers, and does not encompass our awesome GamePass players. Thank you all."


תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24166
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 27 אפריל 2025, 12:09

״נשלחו לחנויות״ זה לא נמכרו.
ואיזו מן השוואה זו, משחק שבטח לא עלה יותר מ-25 מליון דולר (סתם מנחש), לעומת מפלצת כמו פיינל פנטזי שעולה מאות מליונים, עם היסטוריה של עשרות שנים וחברה שהיא מספר אחת בתחום…?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 21 אורחים