משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 07 אוקטובר 2014, 12:27

Laskin כתב:ברור שזה סיכוי קלוש, אבל בהתחשב במשחקים השנה - נראה לי מאוד אפשרי, TLOU היה משחק הדור, לא רק השנה... ובלי שום קשר - GTA V עדיין לא פחות טוב ממנו, והרימאסטר יכלול הרבה תוספות, כנראה, כמו הכי חשובה - HEISTS באונליין :)
במקום מסויים, GTA V על הדור הקודם לא היה 100 אחוז "בשל"... הוא היה פלא חסר תקדים, ואיכשהו - עדיין נשאר כזה.

בכל אופן זו הייתה הערה חצי-בצחוק, למרות שאין לי ספק שיהיו אתרים שיכריזו עליו כמשחק השנה.
(אבל אני מחכה לגירסת המחשב)

טוב גם על TLOU אתה יכול לאמר במובן מסויים שלא היה בשל, למרות שאני מסכים ש GTA5 רץ רע יותר אבל גם TLOU לא היה אידיאלי והמשחק היה גדול על ה PS3, הרימאסטר של TLOU אומנם לא מוסיף הרבה שיפורים כמו GTA5 אבל הוא כן קפץ ל 60 FPS שזה משהו שהרבה יאמרו שיש לו השפעה לא קטנה על הגיימפליי, GTA5:R יהיה יציב יותר ויוסיף שלל אפקטים וכמה שיפורים אבל לא חושב שזה מספיק כדי שבאמת יזכה שוב.

SWISS, אני שמח ששמת לב :P

אני אגב בונה בעיקר על The Evil Within להמשך השנה, למרות שנראה שחסר לו את הליטוש של משחקי GOTY וגראפית הוא יחסית בינוני, עדיין משחק אימה של שינג'י מיקאמי- אי אפשר לזלזל בזה.
אני מתלבט אם להזמין מראש ב PSN כי יש שם הנחה של 10% ומי יודע מתי הם יורידו אותה, אבל אין ממש ביקורות או רשמים מעודכנים ככה שזה הימור לא קטן.

Mandella, אני יכול להבטיח לך ששנה הבאה יהיה פורט של AC:R לקונסולות הדור הבא ול PC, כמעט 100% ודאי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוקטובר 2014, 12:37

Mandellla כתב:AC:R נראה טוב אבל אני לא מבין למה הוא רק לקונסולות של הדור הקודם? זה די מבאס שהוא לא מגיע למחשב ולא לקונסולות של הדור הבא :?

וגם טוענים שGTA5 למחשב יהיה מלא בתוכן חדש, נחכה ונראה :)


קראתי לא מזמן שגירסאת PC כן בתכנון.

---

תגובתה הרשמית של יוביסופט:
"We understand how Senior Producer Vincent Pontbriand's quotes have been misinterpreted. To set the record straight, we did not lower the specs for Assassin's Creed Unity to account for any one system over the other.

"Assassin's Creed Unity has been engineered from the ground up for next-generation consoles. Over the past 4 years, we have created Assassin's Creed Unity to attain the tremendous level of quality we have now achieved on Xbox One, PlayStation 4 and PC. It's a process of building up toward our goals, not scaling down, and we're proud to say that we have reached those goals on all SKUs.

"At no point did we decide to reduce the ambitions of any SKU. All benefited from the full dedication of all of our available optimization resources to help them reach the level of quality we have today with the core Assassin's Creed Unity experience."


לא שזה יעזור. הודעה שלא משתעמת לשני פנים, הרבה פחות חשובה ממשפט לא מתוכנן היטב, שאפשר לפרש שהוא אולי מרמז משהו.

בכל מקרה, AC:U הוא עוד דוגמא למשחק דור הבא שעובד אותו הדבר על שתי הקונסולות. משהו שיהפוך מהר יחסית לסטנדרט.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 07 אוקטובר 2014, 12:47

אגב GTA V - נחשף שהוא יהיה 50GB על הPS4... מה שאומר, שאם תקנו אותו דיגיטלית - תצטרכו בטח קצת יותר מ-100GB פנויים על מנת להתקין אותו.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 07 אוקטובר 2014, 12:51

נו אבל ברור שהם יגיבו ככה, אין שום אופציה אחרת כשמדובר ב PR של פרויקט ענק שכזה, היתה פאשלה עם המשפט ההוא של המפיק וברור לגמרי למה אנשים יעדיפו להאמין למה שאמר ולא ל"תיקון" של יובי.
חוץ מזה שזה לא נכון שמשחקים יראו אותו הדבר, עדיין בקרב משחקי AAA יחסית תובעניים יש רוב ברור למשחקים שלא רצים אותו הדבר, רק עכשיו יצא MORDOR עם הבדלים לא קטנים (טכנית, גם אם בשבילך הם לא משמעותיים) ואין סיבה שזה לא ימשיך.

כמו שאמרתי, צריך לצפות לרוב להבדל של 1080P לעומת 900P, לא שזה נורא אבל זה יהיה הסטנדרט במהלך הדור במידה והמפתחות לא ישאפו ל PARITY כפוי.

LASKIN, למה שנצטרך יותר מ 100 GB פנויים? אתה רוצה לאמר שהמשחק נפרש על 100GB ברגע שפותחים אותו? זה לא כמו עם ה PS3 שכל קובץ שאתה מוריד צריך מקום כפול בשבילו בכונן הקשיח, זו היתה פאשלה בתכנון ותיקנו את זה עם ה PS4 :)

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 07 אוקטובר 2014, 13:18

אני כל הזמן שוכח מDA:I כשאני חושב על 2014... הנה כמעט 10 דקות מגירסת המחשב על MAX SETTINGS



באמת שהמשחק לא נראה ה-ר-ב-ה פחות טוב מהוויצ'ר 3.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 07 אוקטובר 2014, 17:00

הפכו אותו ממש ל-ARPG. בושה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוקטובר 2014, 18:58

bling כתב:נו אבל ברור שהם יגיבו ככה, אין שום אופציה אחרת כשמדובר ב PR של פרויקט ענק שכזה, היתה פאשלה עם המשפט ההוא של המפיק וברור לגמרי למה אנשים יעדיפו להאמין למה שאמר ולא ל"תיקון" של יובי.
חוץ מזה שזה לא נכון שמשחקים יראו אותו הדבר, עדיין בקרב משחקי AAA יחסית תובעניים יש רוב ברור למשחקים שלא רצים אותו הדבר, רק עכשיו יצא MORDOR עם הבדלים לא קטנים (טכנית, גם אם בשבילך הם לא משמעותיים) ואין סיבה שזה לא ימשיך.

כמו שאמרתי, צריך לצפות לרוב להבדל של 1080P לעומת 900P, לא שזה נורא אבל זה יהיה הסטנדרט במהלך הדור במידה והמפתחות לא ישאפו ל PARITY כפוי.

LASKIN, למה שנצטרך יותר מ 100 GB פנויים? אתה רוצה לאמר שהמשחק נפרש על 100GB ברגע שפותחים אותו? זה לא כמו עם ה PS3 שכל קובץ שאתה מוריד צריך מקום כפול בשבילו בכונן הקשיח, זו היתה פאשלה בתכנון ותיקנו את זה עם ה PS4 :)


סיבות שזה לא ימשיך ככה:
- לא ישתלם למפתחות להשקיע משאבים בכך שגירסא אחת תהייה יותר מתקדמת טכנית מאחרת, אז ברגע שהמנועים יהיו בשלים, כבר לא נראה הבדלים.
- הפער בכוח של שתי הקונסולות קטן למדי ועם השיפורים שנעשים בצד של הONE (הן בכלי הפיתוח והן בכוח עיבוד נוסף ששוחרר עבור המפתחים) יביאו לכך שהפערים יהיו עוד יותר חסרי משמעות.

בקיצור, בהשקה הפערים היו 900P ו1080P. בהמשך הדרך, הפערים ילכו ויצטמקו, עד לא יהיה קיימים.
מורדור הולך להיות, כמו משחקי השקה מסוימים, אחד מן היוצאים מן הכלל. רוב המשחקים יהיו זהים כמעט לחלוטין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 07 אוקטובר 2014, 20:31

Nucleus_Dawn כתב:
סיבות שזה לא ימשיך ככה:
- לא ישתלם למפתחות להשקיע משאבים בכך שגירסא אחת תהייה יותר מתקדמת טכנית מאחרת, אז ברגע שהמנועים יהיו בשלים, כבר לא נראה הבדלים.
- הפער בכוח של שתי הקונסולות קטן למדי ועם השיפורים שנעשים בצד של הONE (הן בכלי הפיתוח והן בכוח עיבוד נוסף ששוחרר עבור המפתחים) יביאו לכך שהפערים יהיו עוד יותר חסרי משמעות.

בקיצור, בהשקה הפערים היו 900P ו1080P. בהמשך הדרך, הפערים ילכו ויצטמקו, עד לא יהיה קיימים.
מורדור הולך להיות, כמו משחקי השקה מסוימים, אחד מן היוצאים מן הכלל. רוב המשחקים יהיו זהים כמעט לחלוטין.

- אתה עושה כאילו מדובר בהשקעה גדולה, זה לא שצריך להוציא את המיץ מאיזו ארכיטקטורה אקזוטית, זה הכי קל וישיר כמו שמוסיפים לגרסת ה PC בקלות Settings בסיסיים, אף אחד לא מדבר פה על ניצול קוסטומזציות שייחודיות ל PS4, גם בלי זה יש פער מספיק גדול.
- הפער עומד על 35-40%, זה פער מספיק גדול כדי להבטיח שתמיד יהיו הפרשים ברזולוציה/FPS/אפקטים, זה לא שב ONE הוסיפו מעבד גראפי שיש שם שיפור, סכ"ה העיפו עוד מגבלה שלא היתה אמורה להיות שם מלחתכילה וגם אז זה לא בדיוק מהפכה ענקית, גם אחרי השיפורים משחקים שיוצאים רצים ברזלוציות שונות או גורמים גראפיים אחרים שנותנים יתרון ברור לגרסת ה PS4.

הפערים בהשקה נעו במקרה הטוב עם 900 מול 1080, היו גם 720 מול 1080 והיו גם 30 FPS בקושי מול 54 FPS ממוצע (TR), למען האמת רוב המשחקים שקצת תובעניים רצים ברזולוציות שונות או ב FPS שונה, גם כלי הפיתוח של סוני עם הפס4 כל הזמן משתפרים ככה שזה לא ממש פקטור לטובת קונסולה כזו או אחרת.

מורדור לא היוצא מהכלל, דיאבלו 3 או משחקים כמו AC שמכוונים ל PARITY הם היוצאים מהכלל, גם LORDS OF THE FALLEN למשל שיצא בנובמבר ירוץ ב 900P על ה ONE לעומת 1080P, עם מורדור יש הבדלים לא רק ברזולוציה אלא גם בכמות הצמחייה וברזולוציית הצללים, גם בנוסע השמיני החדש מדווחים שיש ירידות פריימים בגרסת ה ONE לעומת ה PS4 ושאולי עדיף היה להוריד שם רזולוציה, היי אפילו יוביסופט היום בעקבות הרעש הודיעה ש AC UNITY לא סגור ודברים יכולים להשתנות ככה שהם השאירו פתח בכל זאת לשיפור גרסת ה PS4.

בקיצור, מבחינה חומרתית (ואת זה גם KEO אמר) צריך להיות תמיד הפרש לטובת ה PS4, זה מדע ואי אפשר להתכחש לזה, במידה ולא תהיה מדיניות של PARITY כפוי אין סיבה שרוב משחקי ה AAA התובעניים לא ינועו סביב הפרשים של 900P מול 1080P בממוצע.
נחיה ונראה כמו שאומרים :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 07 אוקטובר 2014, 21:06

היילו 2 לא ירוץ ב-1080P על הOne,
343 מאשרים שהמשחק מרונדר ברזולוציה של 1328x1080 שזה בערך 31% פחות מ-1080P:
http://www.videogamer.com/xboxone/halo_ ... firms.html
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 07 אוקטובר 2014, 22:12

זה בגלל ש H2A מפעיל שני מנועים במקביל ואתה יכול להחליף בין המראה החדש למקורי מתי שאתה רוצה בלחיצת כפתור. כל שאר המשחקים בקולקשן הם 1080פ ו60FPS.

--

אחרי שעוד משחק מקבל ביקורות מאכזבות, האם עדיין יש כאן אנשים שחושבים ש2014 היא שנה טובה במיוחד למשחקים?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 07 אוקטובר 2014, 22:40

Kazz כתב:זה בגלל ש H2A מפעיל שני מנועים במקביל ואתה יכול להחליף בין המראה החדש למקורי מתי שאתה רוצה בלחיצת כפתור. כל שאר המשחקים בקולקשן הם 1080פ ו60FPS.

--

אחרי שעוד משחק מקבל ביקורות מאכזבות, האם עדיין יש כאן אנשים שחושבים ש2014 היא שנה טובה במיוחד למשחקים?

תלוי מה סוג המשחקים שאתה אוהב, אם זה תפקידים, אז כן - שנה מצויינת, אחת הטובות מזה שנים.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 07 אוקטובר 2014, 23:22

מן הסתם מדובר מנקודת המבט 'המסורתית' של הקונסולות בפוקוס, אבל כן המחשב קיבל משחקי RPG בלעדיים טובים ומעלה. OS גם די הפתיע ואני לא חושב שהיית מוצא אותו בהרבה רשימות של המשחקים הכי מצופים של השנה הזו שנעשו ב2013 או בתחילת השנה.

--

לפי CBOAT גרסת המחשב של TEW גם היא נעולה על 30FPS. הפיתוח של הגרסה לא נעשה עי טנגו עצמה.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... tcount=349

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swym » 08 אוקטובר 2014, 17:49

Kazz כתב:AC יוניטי יהיה 900פ ו30FPS על הפס4 והXB1.

http://www.videogamer.com/ps4/assassins ... x_one.html

יוביסופט ישירות אומרים שהם נעלו את שתי הקונסולות על אותו דבר כדי להמנע מדיונים על הבדלים בין שני הגרסאות..שחור על גבי לבן מנמיכים את גרסת הפס4 לרמה של הXB1. הם גם אומרים שהמעבד של הקונסולות הוא צוואר-בקבוק גדול וזה מה שמנע מהם להשיג פריימרייט יותר טוב.

אבל אם המעבד הוא צוואר בקבוק, זה אומר שמנמיכים את הXB1 לPS4, לא? המעבד של הPS4 הוא אותו הדבר אבל בתדר קצת פחות גבוה.
או שמדובר בטעות/קשקוש וזה לא המעבד שמגביל את המשחק לרזולוציה הזו אלא הGPU, או שזו בכלל הPS4 שמגבילה את ה-One. אין אפשרות אחרת.
אגב, כדאי לזכור שמדובר במשחק Next Gen ראשון בסדרה - הרי AC4 היה משחק קרוס פלאטפורם ככה שמראש הוא נבנה למכנה משותף נמוך הרבה יותר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 08 אוקטובר 2014, 19:49

המעבד הוא צוואר בקבוק בלי קשר. ועל גבי זה בה השאר. ההבדל בין המעבדים זעום אם קיים בכלל (לא חושב שאושר איפשהו רשמית התדר של מעבד הפס4). אפשר גם לראות את משחק האליין החדש שעל המחשב רץ ב80FPS ומעלה בהגדרות מקסימום על כרטיס מסך ברמה שנמצא בפס4 אבל גרסת הקונסולות עדיין נעולה על 30FPS.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 09 אוקטובר 2014, 11:14

בת'סדה אישרו ש TEW במחשב מעוצב עבור 30FPS אבל תהיה אפשרות חצי-רשמית\לא נתמכת להעלות את זה ל60 דרך פקודה (כמו גם לאכוף תמונה מלאה בלי קווים שחורים).

--

מפתחי יוניטי בעוד אימרות עצובות על הנמכת הסטנדרט ל30FPS כי 60FPS לא מרגיש 'אמיתי' ולא 'סינמטי' וזה בכלל לא משהו כזה טוב עבור איכות התמונה ושאר ברבורים.

http://www.techradar.com/news/gaming/vi ... rd-1268241

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 אוקטובר 2014, 12:02

Kazz כתב:בת'סדה אישרו ש TEW במחשב מעוצב עבור 30FPS אבל תהיה אפשרות חצי-רשמית\לא נתמכת להעלות את זה ל60 דרך פקודה (כמו גם לאכוף תמונה מלאה בלי קווים שחורים).

--

מפתחי יוניטי בעוד אימרות עצובות על הנמכת הסטנדרט ל30FPS כי 60FPS לא מרגיש 'אמיתי' ולא 'סינמטי' וזה בכלל לא משהו כזה טוב עבור איכות התמונה ושאר ברבורים.

http://www.techradar.com/news/gaming/vi ... rd-1268241


באופן קבוע, אני בוחר שהמשחקים במחשב שלי ירוצו ב30 FPS, באיכות גבוהה, אל פני 60, באיכות נמוכה. המשחק פשוט נראה הרבה יותר טוב ככה ובמקרים רבים, הוא לא משוחק פחות טוב כלל.
איזו סיבה יש לנו לפקפק בכך שמפתחי משחקים לא עושים את אותה ההחלטה שאני, וללא ספק, רבים אחרים, עושים?

גם כמובן שזו אמת לאמיתה שלראות משחק רץ ב60 FPS, אחרי שהתרגלת ל30 FPS, יכול להראות מוזר. בדיוק כמו שהרבה אנשים התלוננו על כך שההוביט נראה מוזר ב48FPS. בדיוק כמו שאם אתה רואה סרטון מגו פרו ב60FPS, הוא נראה מוזר, כי אתה רגיל לראות סרטונים ב24FPS.
כמובן, שגם הטענה שFPS קרוב יותר לזה של סרטים, לעומת FPS גבוה פי שניים וחצי, נראה יותר סינמטי, היא נכונה לחלוטין.
אפשר להתווכח עם ההנחה שמראה יותר סינמטי הוא יותר טוב למשחק מסוים, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה הזאת.

מעבר לזה, הם לא אמרו בכלל את מה שאתה טוען שהם אמרו.
נה כל מה שנאמר ולא הפירוש ללא הקשר שלך:
"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.
"And in other games it's the same - like the Rachet and Clank series [where it was dropped]. So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."


הסיבה שהם לא הולכים על 60 FPS, היא שזה קשה יותר וזה לא באמת שווה את זה, מבחינת מה שזה מוסיף למשחק.

"30 was our goal, it feels more cinematic. 60 is really good for a shooter, action adventure not so much. It actually feels better for people when it's at that 30fps. It also lets us push the limits of everything to the maximum.


והנה אמנסיו מוסיף שזה גם לא שווה את זה, מבחינת ההקרבות שצריך לעשות, כדי להגיע ל60FPS. ב30, הם מסוגלים לשפר משמעותית את האיכות של כל שאר הפרמטרים וזה מוסיף יותר למראה המשחק. בדיוק כמו שאני ורבים אחרים, עושים בעצמינו במשחקי מחשב.

בפיפ"א אני רוצה שהFPS יהיה 60 יציב. גם בCOD ובטיטאנפול. בSOM, AC, ביושוק ואחרים, אני מעדיף שהמשחק יראה טוב משמעותית ויעבוד על 30 יציב.

אז הם לא אמרו שהם עושים את זה כי זה "לא מרגיש 'אמיתי' ולא 'סינמטי' וזה בכלל לא משהו כזה טוב עבור איכות התמונה". הם אמרו שהם לא עושים את זה, כי זה קשה ולא מוסיף מספיק למראה ולתחושה של המשחק, בשביל שזה יהיה שווה את זה ובגלל שזה מכריח לוותר על דברים אחרים.
זה שהם פישלו בdamage control המטומטם עם הparity בין הקונסולות (בעקבות החולשה של המעבד בPS4, שפוגע באופן אקוטי בכל מי שישחק במשחק בONE), לא אומר שעכשיו צריך להתחיל לחפש אותם.
הם לא אמרו שום דבר לא בסדר, או לא נכון.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4297
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 09 אוקטובר 2014, 13:26

ההבדל בין 30 ל-60 FPS הוא הבדל של שמים וארץ, כמעט בכל משחק.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 09 אוקטובר 2014, 13:27

לא נמאס לך תמיד לצאת להגנת מפתחות שאומרות הצהרות או מקבלות החלטות מטומטמות. ראינו איך זה עבד לך במקרה של סימס 4.

עובדה: משחק שהוא ב 60FPS נשלט בצורה יותר טובה, התמונה יותר חלקה ונעימה לעין וההבדל הוא ברור.
עובדה: מפתחות בוחרות 30FPS בגלל שהן מתקשות להשיג 60FPS יציב או בגלל שהם העדיפו לשפר את האפקטים הגרפיים על פני היתרונות של 60FPS. מדובר בטרייד-אוף שהמפתחת מוזמנת לעשות או אתה כשחקן מוזמן לעשות בגרסת המחשב.

הבעיה: יוביסופט מנסים להציג את זה כאילו אין מדובר בהבדל משמעותי בין 30 ל60 FPS וכאילו לא מדובר בטרייד-אוף ושזה בעצם הגיוני ורצוי לחלוטין לכוון רק ל30FPS כי כביכול יתרונות ה60FPS זעומים. מדובר בשטות גמורה וכאילו בגלל שהם לא הגיעו ל60FPS הם עכשיו ממעיטים בזה וכאילו מי צריך את זה בכלל. טיעון ה'סנימטיות' הוא כל כך טיפשי שזה כבר הגיע למימדים פארודיים. אז שינעלו את זה על 24FPS. זה הכי סינמטי.

אתה כנראה לא קורא את המשפט שאתה מצטט:
"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.

אז לא רק שהם מנסים להמעיט בהבדלים שיש בין 30 ל60 FPS, הם גם אומרים שב60FPS המשחק לא נראה 'כמו הדבר האמיתי'? מה זה הדבר האמיתי? עכשיו 30FPS זה אמיתי ו60 זה לא אמיתי? מה, העיניים שלנו רואות את העולם ב30FPS?

So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."

שוב קשקוש. אז תגיד שאתם לא מצליחים להגיע לסטנדרט של 60FPS ושזה אכן קשה להשגה והסתפתקם ב30. אבל לנסות לטעון שזה בעצם בכלל לא עדיף ושיש הבדל קל בלבד וזה לא עושה טובות לאיכות התמונה זה חרטה ברטה ומביש. אם הם היו מצליחים להשיג 60FPS הם היו יוצאים במחולות אבל אחרי שהחליטו לנעול על 30FPS אז כאילו הם צריכים להציל מכבודם ולצאת בהצהרות שזה בכלל לא נורא לא להגיע ל 60 ושהם משנים את הסטנדרט בתעשייה.

ואם הם רוצים דוגמה ל60FPS שמשפר משחק פעולה-הרפתקאות אז רק שיסתכלו על הרימאסטר של TLOU שגרם לרבים 'לראות את האור' לגבי ההבדל והיתרונות של 60 על פני 30.

ואז בא הציטוט הבא:
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"

יופי, עכשיו גם רזולוציה ומספר פיקסלים לא משנים. אז למה המשחק ב900P? שהיו מורידים ל 720P ואז משיגים גם 60FPS! רגע, בואו נשאר ב 480P, אם המשחק נראה נהדר אז זה לא משנה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 אוקטובר 2014, 13:49

Kazz כתב:לא נמאס לך תמיד לצאת להגנת מפתחות שאומרות הצהרות או מקבלות החלטות מטומטמות. ראינו איך זה עבד לך במקרה של סימס 4.

עובדה: משחק שהוא ב 60FPS נשלט בצורה יותר טובה, התמונה יותר חלקה ונעימה לעין וההבדל הוא ברור.
עובדה: מפתחות בוחרות 30FPS בגלל שהן מתקשות להשיג 60FPS יציב או בגלל שהם העדיפו לשפר את האפקטים הגרפיים על פני היתרונות של 60FPS. מדובר בטרייד-אוף שהמפתחת מוזמנת לעשות או אתה כשחקן מוזמן לעשות בגרסת המחשב.

הבעיה: יוביסופט מנסים להציג את זה כאילו אין מדובר בהבדל משמעותי בין 30 ל60 FPS וכאילו לא מדובר בטרייד-אוף ושזה בעצם הגיוני ורצוי לחלוטין לכוון רק ל30FPS כי כביכול יתרונות ה60FPS זעומים. מדובר בשטות גמורה וכאילו בגלל שהם לא הגיעו ל60FPS הם עכשיו ממעיטים בזה וכאילו מי צריך את זה בכלל. טיעון ה'סנימטיות' הוא כל כך טיפשי שזה כבר הגיע למימדים פארודיים. אז שינעלו את זה על 24FPS. זה הכי סינמטי.

אתה כנראה לא קורא את המשפט שאתה מצטט:
"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.

אז לא רק שהם מנסים להמעיט בהבדלים שיש בין 30 ל60 FPS, הם גם אומרים שב60FPS המשחק לא נראה 'כמו הדבר האמיתי'? מה זה הדבר האמיתי? עכשיו 30FPS זה אמיתי ו60 זה לא אמיתי? מה, העיניים שלנו רואות את העולם ב30FPS?

So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."

שוב קשקוש. אז תגיד שאתם לא מצליחים להגיע לסטנדרט של 60FPS ושזה אכן קשה להשגה והסתפתקם ב30. אבל לנסות לטעון שזה בעצם בכלל לא עדיף ושיש הבדל קל בלבד וזה לא עושה טובות לאיכות התמונה זה חרטה ברטה ומביש. אם הם היו מצליחים להשיג 60FPS הם היו יוצאים במחולות אבל אחרי שהחליטו לנעול על 30FPS אז כאילו הם צריכים להציל מכבודם ולצאת בהצהרות שזה בכלל לא נורא לא להגיע ל 60 ושהם משנים את הסטנדרט בתעשייה.

ואם הם רוצים דוגמה ל60FPS שמשפר משחק פעולה-הרפתקאות אז רק שיסתכלו על הרימאסטר של TLOU שגרם לרבים 'לראות את האור' לגבי ההבדל והיתרונות של 60 על פני 30.

ואז בא הציטוט הבא:
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"

יופי, עכשיו גם רזולוציה ומספר פיקסלים לא משנים. אז למה המשחק ב900P? שהיו מורידים ל 720P ואז משיגים גם 60FPS! רגע, בואו נשאר ב 480P, אם המשחק נראה נהדר אז זה לא משנה.


תגיד, אתה רציני?
אתה מצטט בדיוק את מה שאני הבאתי. אתה גם מדגיש את החלקים שמראים שמלכתחילה אתה מטעה וכותב פירושים לא נאמנים למקור.

הם אומרים דבר מאוד מאוד פשוט. "60 FPS זה קשה. זה לא נראה כמו שאנחנו רוצים שהמשחק יראה. זה לא שווה את הטרייד אוף של להוריד את רמת הפירוט של המשחק".
זה מה שהם אמרו. כל השאר, זה הסברים מאוד הגיוניים. 60 FPS נראה שונה לגמרי מ30 FPS. בחלק מהמקרים זה טוב יותר. זה, ללא שמץ של ספק, נותן מראה אחר למשחק וזה ללא שמץ של ספק, נותן למשחק מראה פחות סינמטי, כי הוא רחוק יותר מהסטנדרט שאנחנו מכירים מסרטים.
הם אפילו נתנו דוגמא נהדרת עם סרטי ההוביט, שרבים לא נהנו מכך שהם רצים ב48 FPS, כי זה נראה להם מוזר. זה לא שונה עם משחקים שרצים ב60, לעומת 30. זה נראה שונה ועבור רבים, זה נראה מוזר.

לגבי ה"עובדות" שלך:
משחק ב60 FPS לא בהכרח נשלט בצורה טובה יותר. זה תלוי בהמון גורמים אחרים. לעיתים אין הבדל כלל. לעיתים זה פוגע בשליטה, כי המשחק לא מעוצב בהתאמה ל60FPS.
מפתחות אכן בוחרות ב30 FPS, כי 60FPS קשה. בול מה שיוביסופט אומרים כאן. כמו שאמרת, מפתחת מוזמנת לבחור מה הטרייד אוף העדיף לה וזה בול מה שיוביסופט אומרים שהם עושים. אז על מה אתה מתלונן פה, בכלל?

לגבי ה"בעיה":
איך יוביסופט מנסה להציג את זה כאילו זה לא הבדל משמעותי, אם כל הציטוטים האלה זה אנשים מיוביסופט שמדברים על ההבדלים המשמעותיים בין 60 FPS ובין 30 FPS?
הם גם לא אמרו שהיתרונות תמיד זעומים. הם אמרו שבמקרה של משחק בסגנון שהם מפתחים, זה לא באמת משפר את החוויה ולא שווה את הטרייד אוף. הם גם אמרו שבשוטרים, למשל, זה דווקא כן מאוד מתאים.

יוביסופט אומרים בפשטות שיתרונות ה60FPS לא שווים את הטרייד אוף במשחק שהם מפתחים.
זה כל מה שהם אומרים. הם מסבירים שיש ל60FPS יתרונות בז'אנרים ובמשחקים מסוימים, אבל במשחק שלהם זה לא שווה את זה, ממגוון סיבות:
- אומנותית, זה לא מתאים לאיך שהם רוצים שהמשחק יראה.
- מכאנית, זה לא משפר את הגיימפליי במשחק שלהם באופן משמעותי.
- טכנית, זה לא שווה את הירידה ברמה של אלמנטים אחרים.
- כלכלית, זה לא שווה את המאמץ וההשקעה של המפתחים.

בנוגע לכל מה שהדגשת:
because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing/quote]
מה שהם אומרים פה, זה שלמשחק שהם מפתחים, זה לא באמת משפר את המראה כל כך וזה גורם לו להראות פחות כמו מה שהם מכוונים אליו. איך TLOU קשור פה בכלל? אז מה אם נוט'י דוג החליטו ללכת במשחק (היריות... :roll: ) הבא שלהם על 60FPS? חסרים דעות שונות בין מפתחי משחקים בתעשייה?
טענה סבירה לחלוטין, שאומרת, שוב - הטרייד אוף לא שווה את זה. איך זה בעייתי?


פה הם אומרים בפשטות שללכת על 60FPS פוגע באיכות התמונה. עובדה שאין עליה וויכוח. איך זה בעייתי?


ופה הם אומרים עוד דבר שהוא נכון ואין עליו שמץ של וויכוח. אם המשחק נראה יותר טוב, ב900P, למי אכפת שהוא לא 1080P. הוא נראה ככה יותר טוב. איך זה בעייתי?
ההשוואה ל480P מגוחכת ואידיוטית במיוחד. כאילו שאתה לא מכיר את המושג diminishing returns. טיעון פתאטי.

ברצינות, אפילו כשהכי כנים בעולם ואומרים את הדברים הכי סבירים בעולם, ממשיכים לחפש בנרות ולהוציא שברירי ציטוטים מהקשרם. גועל נפש.
"מה?! הם רוצים להגיד לי שהם לא הלכו על 60FPS, כי הם לא חושבים שהטרייד אוף שווה את זה ושזה לא בהכרח מתאים למשחק שלהם?! איך הם מעזים?! הם כל מה שרע בעולם!!!"
לא נמאס לך להיות קריקטורה של מגיב אינטרנט כועס? טיפה בגרות.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 09 אוקטובר 2014, 14:33

די נו, אתה לא אמיתי.

At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing

הדגשה ראשונה: כלומר, יוביסופט מדברים על הגישה הכללית שלהם ולא בלעדית ליוניטי.
הדגשה שנייה: המעטה ביתרונות ש60FPS מספק כי הם החליטו לנעול על 30. לא רק ש60FPS משפר את המשחקים בכלליות, אלא גם את משחקי AC כפי שיעידו אנשים ששיחקו בגרסת המחשב של הסדרה עד כה. בנוסף על כך הם אומרים שמשחק שרץ ב60FPS נראה לא אמיתי בעוד שמשחק שרץ ב30 נראה אמיתי. גם כהערה כללית או כהערה ספיצית לגבי יוניטי זה חרטוט. לא, הם לא אומרים שהם רצו לכוון ל30FPS, הם אומרים שחור על גבי לבן שהמשחק על 60FPS לא נראה כמו הדבר האמיתי. ושוב אני שואל, מה זה הדבר האמיתי? מה היא נקודת היחוס? מה הוא הדבר האמיתי? אמיתי זה לא סינמטי וסינמטי זה לא אמיתי. הם סותרים את עצמם. אי אפשר לעשות משחק שהוא סינמטי אבל שהוא גם נראה 'כמו הדבר האמיתי' שכן 'הדבר האמיתי' דורש כמה שיותר פריימים ואילו סינמטי דורש 30 (אבל בעצם 24).

למה החלטת על דעת עצמך שהסטנדרט הוא זה שאנחנו מכירים מהסרטים ושהמרואיינים מתכוונים לכך כאשר הם אומרים את ההיפך. איפה הבנת הנקרא שלך?

So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve,

הסטנדרט שהוא קשה להשגה לפיהם הוא 60FPS. ואתה מדבר על פירושים לא נאמנים למקור?

60FPS משפר את כל החוויה, גם זו הויז'ואלית מבחינת השטף וגם עבור אפקטים גרפיים. היתרון של 30FPS זה בהעלאת פירוט וכמויות.

הדוגמה של TLOU היא כי אחד מהמרואיינים אמר ש60FPS בשביל משחק יריות זה טוב וזה מורגש אבל שזה לא ממש טוב למשחק פעולה-הרפתקאות. TLOU הראה והדגיש את ההבדל הניכר לטובת 60 FPS.

וגם שכחתי את הציטוט הבא:
It actually feels better for people when it's at that 30fps

משום מה המרואיין רואה עצמו בא כוחם של כל השחקנים וקובע שעבור משחק פעולה-הרפתקאות, השחקנים מעדיפים 30 על פני 60 ושהמשחק מרגיש טוב יותר עבורם. עוד שטות גמורה שגם TLOU ומשחקים אחרים הדגימו.
--
יש לנו אדם שאומר:
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"
אז אם לדעתו לרזולוציה של משחק אין משמעות מדוע הם בחרו לרנדר את יוניטי ב 900P ולא ב720P? הרי למי אכפת מהמספר, כן? ואם זה היה ב720P אז הם גם יכלו להריץ את המשחק ב 60PS, הסטנדרט שהם ציינו שהם סוטים ממנו. אז למה הם בחרו משהו אחד אם לדעת ה creative director של המשחק מדובר בדבר שולי?

(ורגע, אם יש כל כך הרבה סיבות ורצונות של יוביסופט כפי שרשמת לעשות את יוניטי ככה אז למה גרסת המחשב לא נעולה על 30FPS? זה גם לא מתאים אומנותית, זה גם לדבריהם לא משפר את הגיימפלי באופן משמעותי ולבטח לא שווה את ההשקעה הכלכלית לאפשר הרצה ב60FPS בגרסת המחשב שאוהבים להגיד שהיא מוכרת הכי פחות טוב ושלא נדבר על כל האופציות הגרפיות שהם צריכים להוסיף).

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 אוקטובר 2014, 14:44

לא יודע למה חזרתי להגיב לך... איך שכחתי שזה מיותר?

---

דיון מעניין בGT, של השוואה בין דרייבקלאס ופורזה הורייזן 2.

וסרטון מעניין של REV3GAMES, על למה SOM הוא המשחק הכי טוב של השנה, עד עכשיו:


אני לא יודע כמה הוא הכי טוב שיצא השנה, אבל אין ספק שהוא דוגמא נהדרת לכמה emergent story telling יכול להיות כלי מוצלח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Klayman » 09 אוקטובר 2014, 14:55

אני מרגיש שSOM הוא משחק טוב, אבל שהוא קצת מבורדק בהיבטי הUI שלו ותחושת ''המשימה הכללית''.. כלומר הורדתי ארבעה WARCHIEFS ומלא קפטנים, ומה עכשיו? :P לסמן משימות ראשיות בצהוב ומשניות באדום זה לא רעיון טוב. אני מרגיש שתכלס אני יכול ללכת לאיבוד בו ללא מעט זמן וסתם ללכת ולהרוג אורקים אקראיים וקפטנים בכירים יותר ופחות.

מה שכן, אני מתחיל לקדם קפטנים שאני בוחר, חלק מהפעמים בכך שאני נותן להם להרוג אותי בכוונה. אם קפטן נמוך דרג יחסית, ניתן להריגה עם חץ אחד לראש, הוא יהיה כך גם כWARCHIEF בהמשך :). אני חושב שזה חלק מיופי של מערכת הנמסיס, אבל הוא לא ''מוסבר'' במשחק ונותן לך לגלות אותו לבד. יש עוד הרבה מיני משחקים שכאלה שאפשר לעשות ולתחמן עם המערכת הזאת, ולדעתי המשחקים הבאים שישתמשו בה כבר יעשו זאת בצורה הרבה יותר עמוקה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 09 אוקטובר 2014, 17:49

גדול. גם חוטא בציטוט סלקטיבי ובחוסר הבנת הנקרא וגם משייך דברים לאנשים שלא היו וגם מתעלם מדברים ובסוף מנסה לצאת מזה כאילו מפוזיציה של higher ground.

אשאיר את דבריו של ג'ים סטרלינג בנושא:

תמונה
תמונה
תמונה


תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 09 אוקטובר 2014, 18:59

אז לא נמאס לך להיות קריקטורה של "איש כועס מהאינטרנט" וכדי להדגיש את זה, אתה מצטט את אחת הקריקטורות הכי גדולות בנמצא. מגניב.
ג'ים סטרלינג משעשע, לעיתים רחוקות, אבל הוא צודק לעיתים קרובות. הוא כועס כברירת מחדל וכועס על כל דבר, ללא קשר להאם זה מוצדק, או לא. מאוד לא מפתיע שאתה מסכים איתו כל כך. "FPS של מבוגרים". נו באמת. :roll:

אין שמץ של בעיה עם ביקורת. היא פשוט צריכה להיות במקום והיא צריכה להיות עניינת. אחרת, היא עולה כל הזמן ואין לה שום ערך.
מה שאנשים כמוך וג'ים סטרלינג עושים, זה לגרום להרבה מאוד מפתחי משחקים מוכשרים, להפסיק לפתח משחקים, כי הם לא רוצים להתמודד עם אינסוף ביקורת חסרת היגיון כל הזמן. נמאס להם לקבל איומים על החיים שלהם, בגלל שהם עיצבו את המשחק שלהם, בדרך שנראתה להם עדיפה ואולי היתה מוצלחת יותר ואולי היתה מוצלחת פחות. זו הגישה שלך ולכן היא בעייתית. זו גם הגישה של ג'ים סטרלינג, ששונא כל דבר שהוא רק יכול, בזמן שהוא מאוהב בסדרות עבשות, ממוחזרות וציניות כמו דיינסטי ווריורס.

אני מבין שקשה לראות את העולם כמשהו שהוא לא שחור ולבן (תאגידים - רע. אינדי - טוב. כן כן. שמענו), אבל הוא אפור ברובו.
30 FPS טוב "עובדתית", כאשר לא מתייחסים למציאות. במציאות, זה לא אותו משחק ב30 FPS ו60 FPS. לעיתים הרבה יותר קרובות זה משחק ב30 FPS ומשחק עם פחות AA, טקסטורות פחות מפורטות, AI פחות מורכב, פחות דמויות, אפקטים פחות יפים וFPS 60 הרבה פחות יציב.
אלו הברירות במציאות.

אתה רוצה לכעוס על זה שיוביסופט אמרו "60 FPS זה טרייד אוף ואנחנו לא חושבים שהוא שווה את זה ביוניטי"? תכעס. אף אחד לא מופתע ולאף אחד לא אכפת.
אתה רוצה לכעוס שאחד ממפתחי המשחקים המובילים בתעשייה מביע את דעתו על סוגייה שקשורה לפיתוח משחקים? תכעס. אני רק מקווה שהשטנה והרעל שלך ושל כמותך לא יגיעו אליו ושהוא לא יעזוב את התעשייה, כמו רבים אחרים, שרוצים להתרחק מהתרבות הרדיו אקטיבית של הדיונים סביב המשחקים שהם ירקו דם בשביל לפתח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 09 אוקטובר 2014, 20:20

Nucleus_Dawn כתב:לא יודע למה חזרתי להגיב לך... איך שכחתי שזה מיותר?

---

דיון מעניין בGT, של השוואה בין דרייבקלאס ופורזה הורייזן 2.

וסרטון מעניין של REV3GAMES, על למה SOM הוא המשחק הכי טוב של השנה, עד עכשיו:


אני לא יודע כמה הוא הכי טוב שיצא השנה, אבל אין ספק שהוא דוגמא נהדרת לכמה emergent story telling יכול להיות כלי מוצלח.

נשמע מרהיב, בהחלט הצליח להעלות לי את ההייפ לקראת המשחק (רק שיגיע כבר :().
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 34 אורחים