Kazz כתב:לא נמאס לך תמיד לצאת להגנת מפתחות שאומרות הצהרות או מקבלות החלטות מטומטמות. ראינו איך זה עבד לך במקרה של סימס 4.
עובדה: משחק שהוא ב 60FPS נשלט בצורה יותר טובה, התמונה יותר חלקה ונעימה לעין וההבדל הוא ברור.
עובדה: מפתחות בוחרות 30FPS בגלל שהן מתקשות להשיג 60FPS יציב או בגלל שהם העדיפו לשפר את האפקטים הגרפיים על פני היתרונות של 60FPS. מדובר בטרייד-אוף שהמפתחת מוזמנת לעשות או אתה כשחקן מוזמן לעשות בגרסת המחשב.
הבעיה: יוביסופט מנסים להציג את זה כאילו אין מדובר בהבדל משמעותי בין 30 ל60 FPS וכאילו לא מדובר בטרייד-אוף ושזה בעצם הגיוני ורצוי לחלוטין לכוון רק ל30FPS כי כביכול יתרונות ה60FPS זעומים. מדובר בשטות גמורה וכאילו בגלל שהם לא הגיעו ל60FPS הם עכשיו ממעיטים בזה וכאילו מי צריך את זה בכלל. טיעון ה'סנימטיות' הוא כל כך טיפשי שזה כבר הגיע למימדים פארודיים. אז שינעלו את זה על 24FPS. זה הכי סינמטי.
אתה כנראה לא קורא את המשפט שאתה מצטט:
"At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don't think it was a good idea because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing. It's a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.
אז לא רק שהם מנסים להמעיט בהבדלים שיש בין 30 ל60 FPS, הם גם אומרים שב60FPS המשחק לא נראה 'כמו הדבר האמיתי'? מה זה הדבר האמיתי? עכשיו 30FPS זה אמיתי ו60 זה לא אמיתי? מה, העיניים שלנו רואות את העולם ב30FPS?
So I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve, it's twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."
שוב קשקוש. אז תגיד שאתם לא מצליחים להגיע לסטנדרט של 60FPS ושזה אכן קשה להשגה והסתפתקם ב30. אבל לנסות לטעון שזה בעצם בכלל לא עדיף ושיש הבדל קל בלבד וזה לא עושה טובות לאיכות התמונה זה חרטה ברטה ומביש. אם הם היו מצליחים להשיג 60FPS הם היו יוצאים במחולות אבל אחרי שהחליטו לנעול על 30FPS אז כאילו הם צריכים להציל מכבודם ולצאת בהצהרות שזה בכלל לא נורא לא להגיע ל 60 ושהם משנים את הסטנדרט בתעשייה.
ואם הם רוצים דוגמה ל60FPS שמשפר משחק פעולה-הרפתקאות אז רק שיסתכלו על הרימאסטר של TLOU שגרם לרבים 'לראות את האור' לגבי ההבדל והיתרונות של 60 על פני 30.
ואז בא הציטוט הבא:
"It's like when people start asking about resolution. Is it the number of the quality of the pixels that you want? If the game looks gorgeous, who cares about the number?"
יופי, עכשיו גם רזולוציה ומספר פיקסלים לא משנים. אז למה המשחק ב900P? שהיו מורידים ל 720P ואז משיגים גם 60FPS! רגע, בואו נשאר ב 480P, אם המשחק נראה נהדר אז זה לא משנה.
תגיד, אתה רציני?
אתה מצטט בדיוק את מה שאני הבאתי. אתה גם מדגיש את החלקים שמראים שמלכתחילה אתה מטעה וכותב פירושים לא נאמנים למקור.
הם אומרים דבר מאוד מאוד פשוט. "60 FPS זה קשה. זה לא נראה כמו שאנחנו רוצים שהמשחק יראה. זה לא שווה את הטרייד אוף של להוריד את רמת הפירוט של המשחק".
זה מה שהם אמרו. כל השאר, זה הסברים מאוד הגיוניים. 60 FPS נראה שונה לגמרי מ30 FPS. בחלק מהמקרים זה טוב יותר. זה, ללא שמץ של ספק, נותן מראה אחר למשחק וזה ללא שמץ של ספק, נותן למשחק מראה פחות סינמטי, כי הוא רחוק יותר מהסטנדרט שאנחנו מכירים מסרטים.
הם אפילו נתנו דוגמא נהדרת עם סרטי ההוביט, שרבים לא נהנו מכך שהם רצים ב48 FPS, כי זה נראה להם מוזר. זה לא שונה עם משחקים שרצים ב60, לעומת 30. זה נראה שונה ועבור רבים, זה נראה מוזר.
לגבי ה"עובדות" שלך:
משחק ב60 FPS לא בהכרח נשלט בצורה טובה יותר. זה תלוי בהמון גורמים אחרים. לעיתים אין הבדל כלל. לעיתים זה פוגע בשליטה, כי המשחק לא מעוצב בהתאמה ל60FPS.
מפתחות אכן בוחרות ב30 FPS, כי 60FPS קשה. בול מה שיוביסופט אומרים כאן. כמו שאמרת, מפתחת מוזמנת לבחור מה הטרייד אוף העדיף לה וזה בול מה שיוביסופט אומרים שהם עושים. אז על מה אתה מתלונן פה, בכלל?
לגבי ה"בעיה":
איך יוביסופט מנסה להציג את זה כאילו זה לא הבדל משמעותי, אם כל הציטוטים האלה זה אנשים מיוביסופט שמדברים על ההבדלים המשמעותיים בין 60 FPS ובין 30 FPS?
הם גם לא אמרו שהיתרונות תמיד זעומים. הם אמרו שבמקרה של משחק בסגנון שהם מפתחים, זה לא באמת משפר את החוויה ולא שווה את הטרייד אוף. הם גם אמרו שבשוטרים, למשל, זה דווקא כן מאוד מתאים.
יוביסופט אומרים בפשטות שיתרונות ה60FPS לא שווים את הטרייד אוף במשחק שהם מפתחים.
זה כל מה שהם אומרים. הם מסבירים שיש ל60FPS יתרונות בז'אנרים ובמשחקים מסוימים, אבל במשחק שלהם זה לא שווה את זה, ממגוון סיבות:
- אומנותית, זה לא מתאים לאיך שהם רוצים שהמשחק יראה.
- מכאנית, זה לא משפר את הגיימפליי במשחק שלהם באופן משמעותי.
- טכנית, זה לא שווה את הירידה ברמה של אלמנטים אחרים.
- כלכלית, זה לא שווה את המאמץ וההשקעה של המפתחים.
בנוגע לכל מה שהדגשת:
because you don't gain that much from 60 fps and it doesn't look like the real thing/quote]
מה שהם אומרים פה, זה
שלמשחק שהם מפתחים, זה לא באמת משפר את המראה כל כך וזה גורם לו להראות פחות כמו מה שהם מכוונים אליו. איך TLOU קשור פה בכלל? אז מה אם נוט'י דוג החליטו ללכת במשחק (היריות...

) הבא שלהם על 60FPS? חסרים דעות שונות בין מפתחי משחקים בתעשייה?
טענה סבירה לחלוטין, שאומרת, שוב - הטרייד אוף לא שווה את זה. איך זה בעייתי?
פה הם אומרים בפשטות שללכת על 60FPS פוגע באיכות התמונה. עובדה שאין עליה וויכוח. איך זה בעייתי?
ופה הם אומרים עוד דבר שהוא נכון ואין עליו שמץ של וויכוח. אם המשחק נראה יותר טוב, ב900P, למי אכפת שהוא לא 1080P. הוא נראה ככה יותר טוב. איך זה בעייתי?
ההשוואה ל480P מגוחכת ואידיוטית במיוחד. כאילו שאתה לא מכיר את המושג diminishing returns. טיעון פתאטי.
ברצינות, אפילו כשהכי כנים בעולם ואומרים את הדברים הכי סבירים בעולם, ממשיכים לחפש בנרות ולהוציא שברירי ציטוטים מהקשרם. גועל נפש.
"מה?! הם רוצים להגיד לי שהם לא הלכו על 60FPS, כי הם לא חושבים שהטרייד אוף שווה את זה ושזה לא בהכרח מתאים למשחק שלהם?! איך הם מעזים?! הם כל מה שרע בעולם!!!"
לא נמאס לך להיות קריקטורה של מגיב אינטרנט כועס? טיפה בגרות.