Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 ספטמבר 2015, 16:15

באגים וגליצ׳ים, אין סשן שאני לא נתקל בכאלו וזה מוציא אותך מהאווירה לגמרי, יותר חמור מכמה ירידות פריימים שנותנים אפקט קטן של הילוך איטי אבל לא שוברים אימרסיביות.

יש לעיתים מקרים גם שדמות מופיעה סנטימטר מולי, ברור שזה גם סוג של באג או משהו שנדפק בהזרמה של המשחק, הוא די rough לצערי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2015, 23:17

אני כבר שעתיים בפנים :)
אני חוזר לשחק אז רשמים יותר מאוחר אבל מה שכן, צריך להשקיע שעה פחות או יותר עד שמגיעים לגיימפלי פתוח כמו בדמואים של e3 כך שמי שמפחד מלינאריות, צריך לשרוד שעה כי השעה הראשונה היא סופר מסדרון. אגב, ראיתי כבר 95% ממה שהראו בטריילרים ובדמואים אחרי שעתיים, לא היו לנו ספויילרים :)

טיפ לאנשי הpc עם 970gtx, להעלות הכל עד הסוף ואז להעלות את הרזולוציה ל1440p לאובר סמפלינג. נעול 60, איכות תמונה מעולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 ספטמבר 2015, 23:46

אני הרגע סיימתי לשחק, הפתיחה כמו ש KEO אמר לניארית סינמטית, אבל גם בתור פתיחה שכזו היא עשויה מעולה יותר מרוב המשחקים שמנסים לעשות קטעים כאלו.
כמובן שהיא mind fuck טוטאלי, יש לך מושג מה הלך שם KEO? בספוילרים כמובן :)

אבל אחרי הפתיחה שמתחיל הגיימפליי הרגיל... אין לי מילים, המשחק הזה הוא חלום מבחינת גיימפליי, הם לקחו את הז'אנר צעד ענקי קדימה וכל משחק אחר בסגנון הזה מחוויר לעומתו, אני לא יודע איך זה יחזיק למשך הרבה שעות, והאם המשימות יהיו מעניינות מספיק (למרות שכרגע זה באמת מרגיש שהמכניקות והגיימפליי מספיק טובים כדי לפצות גם על משימות יחסית שגרתיות) אבל כרגע זה מרגיש כמו יצירת מופת ודווקא בתחום ש MGS תמיד היה טוב בו אבל לא נודע בו במיוחד, בגיימפליי ובעיצוב של העולם עצמו.

יורוגיימר אגב הביאו לו היום 10 בביקורת שלהם (ועוד כשהם לוקחים איתו את הזמן ולא מבקרים אותו תחת לחץ של האירוע של קונאמי), הנה הפסקת סיכום שלהם:
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain is not just a high watermark for the series. It is the greatest ever stealth game by a distance, a true masterclass from a designer and team who bow out at the very peak of their creative powers. This is one of the greatest blockbusters our medium has ever had as well as the perfect ending to one of gamings' great series - and the end of one incredible, extended journey from Hideo Kojima. For decades to come, players will see the legacy of Metal Gear Solid, and have no choice but to salute.


כמובן שלא התקדמתי מספיק כדי לדעת אם כל מילה שם נכונה, אבל לפחות עם המשפט הראשון מבחינת גיימפליי אני כבר יכול להסכים בהרגשה שלי כרגע.

והמשחק נראה ממש מצויין ל 60 פריימים, כן יש פה ושם כמה טקסטורות גסות, אבל סכ"ה מעולה, אשרינו שהגענו ליום הזה ש 60 פריימים בעולם פתוח יכולים להראות ככה על קונסולה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2015, 00:02

כן, בדיוק רציתי לדבר על זה שהגייפליי פשוט מטורף, ממש מטורף. זאת פעם ראשונה בחיים שבמשחק הצמדות לקיר ולצאת ממנו ולהמשיך לרוץ הרגיש לי ממש חלק. גם ממש מדהים המעבר בין ריצה לשכיבה על הרצפה תוך בערך 0.3 שניות בלי זינוקים וכלום, ממש מרגיש בשליטה מלאה בכל רגע. יש במשחק הזה רמות של פוליש בגיימפליי שזה פשוט פשע, ביחוד אחרי הוויצ׳ר. מי שמשחק בוויצר, להתרחק מmgs כמו אש עד שאתם מסיימים אותו כי mgs5 עושה המון דברים שיש בוויצ׳ר (סוס, טרוורסיה בעולם פתוח מלא מכשולים) והוא עושה את זה כל כך טוב שגראלט ירגיש לכם כמו טנק ממלחמת עולם שניה.

פשוט ואו באמת, לא ציפיתי שהגיימפליי ירגיש כל כל טוב. גם ההפרש מgz מאוד גדול, יש המון טאצ׳ים שונים בנושא. החלק הכי בולט הוא שgz צפוף מוות, שומרים בכל מקום ואין לך מטר לרוץ בלי שיראו אותך. כאן יש לך קילומטרים מסביב לכל כפר ובסיס, חופש פעולה מטורף. באמת שגם ביחס לgz מדובר בקפיצה מטורפת.

בלינג, לא יודע מה להגיד לך עם הפתיח. הוא מדהים, בימוי שרק קוג׳ימה יכול לעשות, אבל יש שם מלא דברים שלא היו מובנים לי שלגמרי בונים לקראת טוויסט :)

אגב, בגרסת הpc יש אפס popin, פשוט רואים המון פרטים לקילומטרים וזה רץ כל כך חלק. כיף, ממש כיף, סופסוף פורט קונסולה שמרגיש טוב כמו על הקונסולה רק עם גרפיקה של pc. באמת כל הכבוד, פורט מושלם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 02 ספטמבר 2015, 00:11

ניסיתי היום לשחק, זה לא נותן לי בגלל שזה מראה הודעה שהמשחק הפסיק לעבוד כשאני מריץ אותו, מה לעזאזל?! :evil:

קראתי בכל מקום אפשרי ועדיין לא מצאתי תשובה לבעיה :( אם מישהו יכול להגיד לי איך מתקנים את זה אז אני אשמח :)
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2015, 00:14

DrKeo כתב:כן, בדיוק רציתי לדבר על זה שהגייפליי פשוט מטורף, ממש מטורף. זאת פעם ראשונה בחיים שבמשחק הצמדות לקיר ולצאת ממנו ולהמשיך לרוץ הרגיש לי ממש חלק. גם ממש מדהים המעבר בין ריצה לשכיבה על הרצפה תוך בערך 0.3 שניות בלי זינוקים וכלום, ממש מרגיש בשליטה מלאה בכל רגע. יש במשחק הזה רמות של פוליש בגיימפליי שזה פשוט פשע, ביחוד אחרי הוויצ׳ר. מי שמשחק בוויצר, להתרחק מmgs כמו אש עד שאתם מסיימים אותו כי mgs5 עושה המון דברים שיש בוויצ׳ר (סוס, טרוורסיה בעולם פתוח מלא מכשולים) והוא עושה את זה כל כך טוב שגראלט ירגיש לכם כמו טנק ממלחמת עולם שניה.

פשוט ואו באמת, לא ציפיתי שהגיימפליי ירגיש כל כל טוב. גם ההפרש מgz מאוד גדול, יש המון טאצ׳ים שונים בנושא. החלק הכי בולט הוא שgz צפוף מוות, שומרים בכל מקום ואין לך מטר לרוץ בלי שיראו אותך. כאן יש לך קילומטרים מסביב לכל כפר ובסיס, חופש פעולה מטורף. באמת שגם ביחס לgz מדובר בקפיצה מטורפת.

בלינג, לא יודע מה להגיד לך עם הפתיח. הוא מדהים, בימוי שרק קוג׳ימה יכול לעשות, אבל יש שם מלא דברים שלא היו מובנים לי שלגמרי בונים לקראת טוויסט :)

אגב, בגרסת הpc יש אפס popin, פשוט רואים המון פרטים לקילומטרים וזה רץ כל כך חלק. כיף, ממש כיף, סופסוף פורט קונסולה שמרגיש טוב כמו על הקונסולה רק עם גרפיקה של pc. באמת כל הכבוד, פורט מושלם.

אמרת את זה במדויק, הגיימפליי מדהים, הכל מרגיש כל כך טוב, לרוץ ולזנק ואז להתגלגל בכזה seamless והכי חשוב במרחב, GZ היה אחלה אבל הרגיש מוגבל כאילו אתה דג באקווריום, כל המרחב והחופש הזה כל כך מוסיף לגיימפליי הזה, לרכב עם הסוס ולראות בסיס קטן בדרך, לעלות על גבעה ולבצע תצפית ומארב ואז לרוץ ולרדת מהר לזחילה כדי שהשומר לא יבחין, זה פשוט חלום איך שזה משחק.

והסוס אדיר, אשכרה אתה קורא לו והוא רץ איתך בצורה שוטפת ככה שאפשר לעלות עליו מיידית בזמן הריצה, כמובן שאפשר לירות תוך כדי רכיבה, להרים עליו אנשים, זה כאילו הכל מלוטש לכמעט שלמות, רק דבר קטן מפריע לי במכניקות וזה ה cover, הם ניסו לעשות קאבר יחסית דינאמי ש BB נדבק לבד למשטח שנלחצים אליו, זה עובד בסדר אבל זה לא כמו הקאבר המצויין שיש ב TLOU וב TR, אולי במקרה הזה היה עדיף כפתור ייעודי סטייל גירס ואנצ'רטדים הישנים וזהו.
חוץ מזה הכל מושלם.

עכשיו אני רוצה להשיג מתורגמן רוסי כבר כדי שאפשר יהיה לתחקר, זה נראה שזה עשוי ממש טוב כל הבנייה ההדרגתית של היכולות של הדמות והשיפורים שמקבלים דרך MB.

בקשר לפתיחה
ספויילר: הצג
מה הקטע שנתנו לך לבנות שם פרופיל? הדוקטור כביכול רוצה לעשות לך ניתוח פלסטי כדי שלא יזהו אותך, זה נראה שהוא לא מספיק להשלים אותו ואתה ממשיך לשחק בתור BB, אז למה עשו את כל זה בכלל דווקא בשלב הזה ומה אתה חושב מתכננים עם האוואטר הזה? :)


MANDELLA אני לא מבין בזה אבל לפחות תנסה להביא את ההודעה כדי ש KEO ינסה לעזור.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 02 ספטמבר 2015, 00:27

#הייפ! הייתי קונה אותו עכשיו אם לא הייתי יודע שהוא פשוט יחריב לי כל סיכוי לסיים את העבודות לסוף התואר :(.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4458
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 02 ספטמבר 2015, 00:41

גם אני רוצה :(.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2015, 01:05

אני דווקא ממש אוהב את ההצמדות לקיר, מרגיש לי ממש דינאמי ואני מרגיש שכשאני רוצהל הצמד לקיר זה נצמד וכשאני רוצה לצאת ולרוץ זה יוצא ורץ. גם כל המערכת רפואה ממש מגניבה, כאילו הוא לקח אלמנטים מאוד ספציפים מMGS3 והפך אותם למוזרמים. אהבתי ממש שאם יורים לך בזרוע אז אתה לא יכול לירות בנשק או לעלות על הסוס, אם יורים לך ברגל אתה איטי וצולע וכך הלאה. באמת שיש במשחק הזה כל כך הרבה פוליש, זה פשוט מטורף. אפילו איך שבנו את המערכת ציונים, אתה פשוט רוצה לקפוץ חזרה פנימה ולעשות את המשימה שוב רק בשביל ציון גבוה יותר. היא מרגישה כמו המערכת של היטמן רק הרבה יותר מלוטשת וגמישה, שאתה יכול להגיע לציון גבוה אם אתה משחק טוב ולא כי כופים עליך לעשות X או Y בדרך כמו בהיטמן.

גם הפחד הגדול שלי התבדה, לא רק שזה סבבה לגמרי לתפוס אוייבים מאחור אלה לתפוס אותם ולגרום להם לאבד את ההכרה גם נותן בונוס לציון של השלב וגם הם לא מתעוררים כמו בGZ אלה אם אוייב אחר מוצא אותם ומעיר אותם. באמת כל הכבוד לקוג'ימה, באלנס מושלם וכל מה שרץ לי בראש על GZ "למה הוא עשה ככה" תוקן, ממש מדהים.

הייפ! הייפ!!!

בנושא הפתיחה:
ספויילר: הצג
גם לי לא ברור למה נתנו לי לבנות פנים חדשות, האופציות שרצות לי בראש:
1) אחד הנושאים במשחק הוא הכאב פאנטום, כלומר להרגיש איבר כאילו הוא עדין שם. אולי אתה באמת נראה כמו שבנית באווטאר אבל אתה מדמיין את עצמך עדין נראה כמו ביג בוס?
2) קוג'ימה הולך לשחק על הלוק שבחרת מאוחר יותר, אולי בקטע של סייקו מנטיס סטייל? למרות שאני חייב להגיד שכשאני אגיע לקטע בטח אני כבר אשכח מזמן איך נראת הדמות שבניתי, מקסימום התאריך יום הולדת (כי זה התאריך שלי) או השם (כי בחרתי בJOHN, השם האמיתי של ביג בוס :))
3) אולי זה המנגנון שבעצם בנית בעזרתו את הלוק של הדמות של MGS:O? אולי איכשהו יש רבע עלילה לפתיח של MGO וישתמשו בדמות שבנית?
4) קוג'ימה פשוט רצה לשחק לנו בראש. להתבאס רצח מזה שמשנים לנו את הפנים ולא נראה כמו ביג בוס, בסוף זה סתם וגורם לך לרגע של אושר שעדין תשחק דמות שנראת כמו סנייק

ועוד משהו אחד אחרון. באף משחק MGS כשביג בוס מבוגר (כלומר מ-MG1 ועד MGS4) הוא לא באמת דומה בשום צורה לסנייק. הם אמורים להיות שכפולים, למה לעזאזל ביג בוס הזקן בMGS4 לא נראה כמו סנייק הזקן בסוף המשחק? לרגע חשבתי שהוא מסביר את זה עם הניתוח פנים.

אגב, זה רק אני או שהאיש עם התלאים על הפנים בדיוק עם הקול של קיפר סת'רלנד? כלומר ביג בוס. והד"ר בהתחלה, עליו עשו את הקמפיין של "השתלת ראש". מה לעזאזל הולך פה? למה לאיש השני היה הקול של ביג בוס, הראש שלו מלא תחבושות, רוציים לעשות לך ניתוח פנים והד"ר הזה אמור להיות מומחה להשתלת ראשים? אני מריח פה טוויסט מטורף בעלילה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4329
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 ספטמבר 2015, 01:25

1. המשחק מרגיש מקונסל? איך הוא עם עכבר ומקלדת? אני זוכר ש-GZ הרגיש מקונסל למדי על המחשב.
2. לגבי הפרסום בגאף לפני מס' חודשים בנוגע להשתלות הראש של הד"ר האיטלקי ההוא - האם זה באמת היה טריק שיווקי של קוג'ימה או שמדובר בסתם צירוף מקרים?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2015, 01:31

בקשר למערכת מחסה, היא עובדת בסדר אני רק מרגיש שלפעמים אני חצי נדבק ולא לגמרי מכוסה ורואים אותי בגלל זה, אולי אני צריך להתנסות איתה עוד טיפה.

וכן המשחק בניגוד ל GZ לא מעניש אותך על אויבים שאתה הורג, זוכר שם בסיום משימה על כל אויב שהרגת מורידים לך -100 נקודות, פה אין שום עונש, רק יש בונוס אם לא הרגת אף אחד, כמו שצריך וכל הכבוד על השינוי הזה, בגלל זה אפשר גם להגיע לציון S גם אם תחסל את כל המפה, פשוט לא תקבל את הבונוס של ה NO KILLS אבל אפשר לבנות על בונוסים אחרים (למרות שזה אכן קשה יותר ככה להוציא ציון גבוה, שזה גם הגיוני, אבל אפשרי וזה מה שחשוב)

ואני יודע שיש אנשים שעושים משימות שוב ושוב כדי להוציא ציונים גבוהים לפני שהם מתקדמים (מרצונם!) אבל נראה לי יש מספיק תוכן ואם אני אתחיל להתברבר אני לא אסיים אותו עד 2016 :)

ולא הבנתי מה הפחד הגדול, ב GZ לא סבבה לתפוס אויבים מאחורה? מהבחינה הזו הרגשתי שזה עובד אותו דבר, אתה תופס אותו ומרתק אותו ויש לך אופציות כמו GZ, מבחינת התעוררות אני עדיין לא כל כך בטוח מתי הם מתעוררים אבל הם כן מסוגלים לזה, כתוב לך גם ב GUIDE שם ש TRANQ לראש מרדים אותם למשך הרבה זמן מאשר נגיד אם תביא להם מכות, לעומת זאת חניקה מאחור זו הרדמה ארוכה כמו TRANQ לראש.
יכול להיות שהאריכו את הזמנים אבל אם תתברבר שם יותר מדי הם יתעוררו בסוף.

ולפתיחה:
ספויילר: הצג
אחלה אופציות העלת, אתה טוב בלחשוב מחוץ לקופסא :)
וגם אני לא הבנתי למה לעזאזל הוא נשמע כמו קיפר סאת'רלנד, נראה לי זו הסצינה שהיתה לו הכי הרבה שורות במשחק :)
חשבתי אולי זה יציר דימיון שלו או שהוא סובל מפיצול אישיות באותו הרגע שראיתי את זה.
ושמת לב גם שהסוכנת הראשונה שחונקת אותך ורוצחת את הדוקטור זו QUIET?
בקיצור קוג'ימה הולך לעשות שטויות, זה ברור, אבל בשלב הזה מקבלים את זה באהבה :)


INTER, בקשר לשאלה השנייה, הרופא הגיב ואמר שהוא יתבע את קוג'ימה ושזו חוצפה וכו'
אין לי מושג מה הלך שם, לפי זה שאנשים בטח סיימו את המשחק ולא שמענו על זה כלום (אחרת כבר היה יוצא שזה תעלול), כנראה קוג'ימה אכן לקח את הדמות שלו בניגוד לרצונו? הסיפור הזה הזוי.

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 02 ספטמבר 2015, 10:51

יצא לי לשחק רק בMGS4 בזמנוואני לא זוכר ממנו כמעט כלום חוץ מזה שמאוד נהנתי ממנו
אז עכשיו עם כל הביקורות המהללות האלו על 5, קניתי אותו כי אני פשוט חייב לראות על מה כולם מדברים :)
לא מצפה להבין כל פרט בעלילה ואני ממש לא עומד לנסות להכנס לכל העולם הזה, רק להנות קצת מהגיימפלי כמו mgs4 המצוין.
רק העובדה שראיתי שמשחקים דמות אחרת בזמן אחר עשתה לי כבר כאב ראש.. בקיצור אני מכבה את הראש לפני הכניסה למשחק ומצפה להנות ממשחק חסר עלילה מבחינתי :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2015, 11:24

קיבלת גם את GZ? הייתי ממליץ לך במינימום לקרוא את ה backstory שם (ממש קצר, 11 עמודים בגודל של פסקה וחצי), לשמוע חלק מהקלטות שמרחיבות על כך ולסיים את המשימה הראשית, זה נראה לי מספיק כדי להנות מהקשת העלילתית עצמה (בגדול) גם בלי להבין כל פרט ומחווה קטנה.

כל העסק לא צריך לקחת יותר משעתיים פחות או יותר, והמשימה הראשית ב GZ היא גם אחלה, למרות שלא מדגדגת את מה שהולך ב 5, אבל זה לא שאתה סובל שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2015, 12:04

bling כתב:בקשר למערכת מחסה, היא עובדת בסדר אני רק מרגיש שלפעמים אני חצי נדבק ולא לגמרי מכוסה ורואים אותי בגלל זה, אולי אני צריך להתנסות איתה עוד טיפה.

וכן המשחק בניגוד ל GZ לא מעניש אותך על אויבים שאתה הורג, זוכר שם בסיום משימה על כל אויב שהרגת מורידים לך -100 נקודות, פה אין שום עונש, רק יש בונוס אם לא הרגת אף אחד, כמו שצריך וכל הכבוד על השינוי הזה, בגלל זה אפשר גם להגיע לציון S גם אם תחסל את כל המפה, פשוט לא תקבל את הבונוס של ה NO KILLS אבל אפשר לבנות על בונוסים אחרים (למרות שזה אכן קשה יותר ככה להוציא ציון גבוה, שזה גם הגיוני, אבל אפשרי וזה מה שחשוב)

ואני יודע שיש אנשים שעושים משימות שוב ושוב כדי להוציא ציונים גבוהים לפני שהם מתקדמים (מרצונם!) אבל נראה לי יש מספיק תוכן ואם אני אתחיל להתברבר אני לא אסיים אותו עד 2016 :)

ולא הבנתי מה הפחד הגדול, ב GZ לא סבבה לתפוס אויבים מאחורה? מהבחינה הזו הרגשתי שזה עובד אותו דבר, אתה תופס אותו ומרתק אותו ויש לך אופציות כמו GZ, מבחינת התעוררות אני עדיין לא כל כך בטוח מתי הם מתעוררים אבל הם כן מסוגלים לזה, כתוב לך גם ב GUIDE שם ש TRANQ לראש מרדים אותם למשך הרבה זמן מאשר נגיד אם תביא להם מכות, לעומת זאת חניקה מאחור זו הרדמה ארוכה כמו TRANQ לראש.
יכול להיות שהאריכו את הזמנים אבל אם תתברבר שם יותר מדי הם יתעוררו בסוף.

ולפתיחה:
ספויילר: הצג
אחלה אופציות העלת, אתה טוב בלחשוב מחוץ לקופסא :)
וגם אני לא הבנתי למה לעזאזל הוא נשמע כמו קיפר סאת'רלנד, נראה לי זו הסצינה שהיתה לו הכי הרבה שורות במשחק :)
חשבתי אולי זה יציר דימיון שלו או שהוא סובל מפיצול אישיות באותו הרגע שראיתי את זה.
ושמת לב גם שהסוכנת הראשונה שחונקת אותך ורוצחת את הדוקטור זו QUIET?
בקיצור קוג'ימה הולך לעשות שטויות, זה ברור, אבל בשלב הזה מקבלים את זה באהבה :)


INTER, בקשר לשאלה השנייה, הרופא הגיב ואמר שהוא יתבע את קוג'ימה ושזו חוצפה וכו'
אין לי מושג מה הלך שם, לפי זה שאנשים בטח סיימו את המשחק ולא שמענו על זה כלום (אחרת כבר היה יוצא שזה תעלול), כנראה קוג'ימה אכן לקח את הדמות שלו בניגוד לרצונו? הסיפור הזה הזוי.


בנושא הספויילרים שלנו, גם צריך לזכור שני דברים:
ספויילר: הצג
1) הרופא מתעסק בהחלפת ראשים ופרצופים, אתה התעוררת אחרי 9 שנים של קומה ולידך יש איש עם תחבושות על כל הפנים
2) הרופא מסביר לך (וגם מזכירים לך מאוחר יותר) שהרסיס הענק בגולגלת שלך לוחץ לך על המוח ועצב הראיה מה שעלול לגרום לאשליות אופטיות והזיות

כלומר פאק, קוג'ימה יכול לדפוק לנו טוויסט מכל כיוון שבא לו. באמת מכל כיוון זה יכול להגיע. אגב, שמת לב שהם עדין מתעלמים מהשם פטריוטים וקוראים להם סייפר בלבד למרות שהם היו הפטריוטים בתחילת שנות ה70 לפני שזירו השתלט עליהם? באמת שאני לא מצליח להבין את זה.

אינטר, אני לא חושב שיש יותר מדי הבדלים בין GZ לMGS5 מבחינת "קינסול", זה משחק לשלט לא לעכבר/מקלדת.

בנושא התפיסות מאחור, אני חושב שארבעה דברים השפיעו על זה שהפעולה הרבה יותר טובה בMGS5:
1) לוקח להם הרבה יותר זמן להתעורר בMGS5, בGZ הם מתעוררים אחרי איזה 10 דקות מה שמעיר את כל הבסיס
2) המשחק עולם פתוח, גם אם הם התעוררו אתה כנראה כבר 3 קילומטר משם בכפר/בסיס אחר אז למי אכפת?
3) יש את הבלוני פולטון, אפשר להפטר מהחייל לתמיד
4) נותנים לך בסוף המשימה בונוס על להוריד אותם ככה, זה מעודד וגורם לדרך הזאת להרגיש "נכונה" וזה ממש אחלה

אגב, אני לא יודע אם התיחסת לSIDE OPS או לא אבל המתורגמן נמצא במשימה שעושים שם, נורא קל להשיג אותו אז לך על זה ישר!
אני חייב לציין שיש לי אכזבה מסויימת מזה שמשימות ראשיות הן לא כולן עלילתיות אלה הרבה מהן מבוססות דברים כמו "לך למחנה X, תהרוס להם את המערכת תקשורת". עוד דבר שנורא מפריע לי (אולי מצאת דרך לבטל את זה? כי אני לא) הוא שהחיילים מסודרים אוטומטית בין המחלקות בMB במקום לתת לך לפזר אותם. זה גורם לי להרגשה של חוסר שליטה, אין לי מושג מי איפה ומה אני צריך בכל מחלקה. מבאס אותי טיפה.

סטיק, אם אתה רוצה יש לנו סיכום של מה שצריך לדעת פחות או יותר, לא הכי עמוק בעולם אבל לפחות שהעלילה תהיה לך הגיונית. אני יכול להגיד לך מה5 שעות הראשונות שלא היה משהו מיוחד למי שלא שחק בסדרה, אם אתה יודע מי זה ביג בוס כנראה שזה מספיק פחות או יותר :)
הנה הסיכום אם מעניין אותך (הודעה שניה בעמוד):
viewtopic.php?f=1&t=19&start=1200

אני חושב שאחד הדברים שהכי הדהים אותי הוא שבערך שעתיים פנימה ראיתי כבר 99% ממה שראינו עד עכשיו. אפילו המשימות הדגמה מ-E3 2014 ו-2015 הן המשימה הראשונה והשניה (ברגע שמגיעים לאזור הפתוח), E3 2014. באמת כיף לראות איך לא משנה כמה טריילרים או הדגמות ראיתי, אחרי שעתיים וחצי מתוך עשרות שעות אני כבר בטרטוריה לא מוכרת.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24466
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 ספטמבר 2015, 12:18

אני אתמול התחלתי לשחק, ואחרי 3 דקות אשתי והילדה נכנסו אז יצאתי :) אפילו לא התחלתי, רק ראיתי את הפתיח שלפני מסך ההתחלה, שיניתי הגדרות למקסימום ויצאתי :D העיקר נדב קילל אותי כשפעלתי אותו ^_^
עוד מעט אתחיל אותו, אבל בטח בקושי אספיק משהו גם היום :(
אפילו כשאני חולה אין זמן לכלום... נדב - אוטוטו אצלך! :P

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2015, 12:25

DrKeo כתב:
bling כתב:בקשר למערכת מחסה, היא עובדת בסדר אני רק מרגיש שלפעמים אני חצי נדבק ולא לגמרי מכוסה ורואים אותי בגלל זה, אולי אני צריך להתנסות איתה עוד טיפה.

וכן המשחק בניגוד ל GZ לא מעניש אותך על אויבים שאתה הורג, זוכר שם בסיום משימה על כל אויב שהרגת מורידים לך -100 נקודות, פה אין שום עונש, רק יש בונוס אם לא הרגת אף אחד, כמו שצריך וכל הכבוד על השינוי הזה, בגלל זה אפשר גם להגיע לציון S גם אם תחסל את כל המפה, פשוט לא תקבל את הבונוס של ה NO KILLS אבל אפשר לבנות על בונוסים אחרים (למרות שזה אכן קשה יותר ככה להוציא ציון גבוה, שזה גם הגיוני, אבל אפשרי וזה מה שחשוב)

ואני יודע שיש אנשים שעושים משימות שוב ושוב כדי להוציא ציונים גבוהים לפני שהם מתקדמים (מרצונם!) אבל נראה לי יש מספיק תוכן ואם אני אתחיל להתברבר אני לא אסיים אותו עד 2016 :)

ולא הבנתי מה הפחד הגדול, ב GZ לא סבבה לתפוס אויבים מאחורה? מהבחינה הזו הרגשתי שזה עובד אותו דבר, אתה תופס אותו ומרתק אותו ויש לך אופציות כמו GZ, מבחינת התעוררות אני עדיין לא כל כך בטוח מתי הם מתעוררים אבל הם כן מסוגלים לזה, כתוב לך גם ב GUIDE שם ש TRANQ לראש מרדים אותם למשך הרבה זמן מאשר נגיד אם תביא להם מכות, לעומת זאת חניקה מאחור זו הרדמה ארוכה כמו TRANQ לראש.
יכול להיות שהאריכו את הזמנים אבל אם תתברבר שם יותר מדי הם יתעוררו בסוף.

ולפתיחה:
ספויילר: הצג
אחלה אופציות העלת, אתה טוב בלחשוב מחוץ לקופסא :)
וגם אני לא הבנתי למה לעזאזל הוא נשמע כמו קיפר סאת'רלנד, נראה לי זו הסצינה שהיתה לו הכי הרבה שורות במשחק :)
חשבתי אולי זה יציר דימיון שלו או שהוא סובל מפיצול אישיות באותו הרגע שראיתי את זה.
ושמת לב גם שהסוכנת הראשונה שחונקת אותך ורוצחת את הדוקטור זו QUIET?
בקיצור קוג'ימה הולך לעשות שטויות, זה ברור, אבל בשלב הזה מקבלים את זה באהבה :)


INTER, בקשר לשאלה השנייה, הרופא הגיב ואמר שהוא יתבע את קוג'ימה ושזו חוצפה וכו'
אין לי מושג מה הלך שם, לפי זה שאנשים בטח סיימו את המשחק ולא שמענו על זה כלום (אחרת כבר היה יוצא שזה תעלול), כנראה קוג'ימה אכן לקח את הדמות שלו בניגוד לרצונו? הסיפור הזה הזוי.


בנושא הספויילרים שלנו, גם צריך לזכור שני דברים:
ספויילר: הצג
1) הרופא מתעסק בהחלפת ראשים ופרצופים, אתה התעוררת אחרי 9 שנים של קומה ולידך יש איש עם תחבושות על כל הפנים
2) הרופא מסביר לך (וגם מזכירים לך מאוחר יותר) שהרסיס הענק בגולגלת שלך לוחץ לך על המוח ועצב הראיה מה שעלול לגרום לאשליות אופטיות והזיות

כלומר פאק, קוג'ימה יכול לדפוק לנו טוויסט מכל כיוון שבא לו. באמת מכל כיוון זה יכול להגיע. אגב, שמת לב שהם עדין מתעלמים מהשם פטריוטים וקוראים להם סייפר בלבד למרות שהם היו הפטריוטים בתחילת שנות ה70 לפני שזירו השתלט עליהם? באמת שאני לא מצליח להבין את זה.

אינטר, אני לא חושב שיש יותר מדי הבדלים בין GZ לMGS5 מבחינת "קינסול", זה משחק לשלט לא לעכבר/מקלדת.

בנושא התפיסות מאחור, אני חושב שארבעה דברים השפיעו על זה שהפעולה הרבה יותר טובה בMGS5:
1) לוקח להם הרבה יותר זמן להתעורר בMGS5, בGZ הם מתעוררים אחרי איזה 10 דקות מה שמעיר את כל הבסיס
2) המשחק עולם פתוח, גם אם הם התעוררו אתה כנראה כבר 3 קילומטר משם בכפר/בסיס אחר אז למי אכפת?
3) יש את הבלוני פולטון, אפשר להפטר מהחייל לתמיד
4) נותנים לך בסוף המשימה בונוס על להוריד אותם ככה, זה מעודד וגורם לדרך הזאת להרגיש "נכונה" וזה ממש אחלה

אגב, אני לא יודע אם התיחסת לSIDE OPS או לא אבל המתורגמן נמצא במשימה שעושים שם, נורא קל להשיג אותו אז לך על זה ישר!
אני חייב לציין שיש לי אכזבה מסויימת מזה שמשימות ראשיות הן לא כולן עלילתיות אלה הרבה מהן מבוססות דברים כמו "לך למחנה X, תהרוס להם את המערכת תקשורת". עוד דבר שנורא מפריע לי (אולי מצאת דרך לבטל את זה? כי אני לא) הוא שהחיילים מסודרים אוטומטית בין המחלקות בMB במקום לתת לך לפזר אותם. זה גורם לי להרגשה של חוסר שליטה, אין לי מושג מי איפה ומה אני צריך בכל מחלקה. מבאס אותי טיפה.

סטיק, אם אתה רוצה יש לנו סיכום של מה שצריך לדעת פחות או יותר, לא הכי עמוק בעולם אבל לפחות שהעלילה תהיה לך הגיונית. אני יכול להגיד לך מה5 שעות הראשונות שלא היה משהו מיוחד למי שלא שחק בסדרה, אם אתה יודע מי זה ביג בוס כנראה שזה מספיק פחות או יותר :)
הנה הסיכום אם מעניין אותך (הודעה שניה בעמוד):
viewtopic.php?f=1&t=19&start=1200

אני חושב שאחד הדברים שהכי הדהים אותי הוא שבערך שעתיים פנימה ראיתי כבר 99% ממה שראינו עד עכשיו. אפילו המשימות הדגמה מ-E3 2014 ו-2015 הן המשימה הראשונה והשניה (ברגע שמגיעים לאזור הפתוח), E3 2014. באמת כיף לראות איך לא משנה כמה טריילרים או הדגמות ראיתי, אחרי שעתיים וחצי מתוך עשרות שעות אני כבר בטרטוריה לא מוכרת.

לא כל משימה ראשית היא כמו המשימה הראשונה אחרי הפרולוג? היה שם קטע קישור לפני וגם אחרי, אירועים מיוחדים, אחלה משימה, קיוויתי שכל הראשיות יהיו ברמה כזו לפחות, אני בטוח שיש המון משימות בסגנון הזה, אבל כנראה בגלל העולם הפתוח ובניית הצבא יש משימות יותר פשוטות גם, די ציפיתי לזה.

וכמובן שאתה יכול לקבוע איפה להכניס כל אחד, עוד בטוטוריאל אומרים לך שהחיילים מסתדרים לבד לפי איך שמילר קבע אבל אין בעיה אם אתה חושב שחייל אחר יתאים למחלקה אחרת, זה ממש פשוט לשנות, כנראה לא הקשבת, רק חבל שאני עדיין לא מבין לעומק איך הניהול של ה MB עובד אז לא נגעתי בכלום.

יותר מזה, שיחקתי קצת עם הקופסא החדשה (ממש מגניבה) ולא שמתי לב שהיא מוגבלת בכמות (הצקתי איתה
ספויילר: הצג
לאוסלוט
והוא הרס לי אחת :P, תנסה לירות עליו גם עם ה TRANQ כמה פעמים) ועכשיו אני אמור ללכת למשימות ואין לי קופסא ואני לא יודע איך לייצר אחת שוב, שיחקתי עם כל התפריטים ולא ראיתי.

בקשר למה שאמרת לסטיק, לדעתי מומלץ לו מאוד לשחק ב GZ, זה נראה המשך ישיר לאירועים שם, כולל פלאשבקים קצרים, יהיה לו נחמד עם קונטקסט מהמשחק שם וזה כולה שעתיים (שעה אם הוא רץ רק את המשימה), אז למה לא?

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 02 ספטמבר 2015, 12:42

עדכון לגבי הבעיה: כנראה שהבעיה הייתה החוסר קומפקטיות של מעבדי AMD (במיוחד Phenom II) שמנע מהמשחק לפעול, היום הוציאו עידכון קטן/פאטץ' למשחק בסטים והוא עובד מצוין! :)

מישהו בסטים נתן ביקורת שלילית וכתב: Metal Gear Solid V: The Phenom Pain בגלל הבעיה :lol: , גם אני חייב בלי קשר לMGS להגיד שהפתרון היה זריז לעומת Arkham Knight, מי לעזאזל מתקן משחק אחרי 4 חודשים שהוא יוצא? (הם אמרו שבסתיו הם יחזירו את המשחק לסטים).

בינתיים התרשמתי מאוד מהמשחק.
תמונה
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5026
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 02 ספטמבר 2015, 13:13

היי תודה רבה על הסיכום, אני אבדוק אותו :)
בלינג כן קיבלתי גם את GZ ואני מתכוון לשחק בו פשוט כי ישבתי שזה סוג של השלב הראשון למשחק ושזה די חובה..
אני לא נלחץ מהעלילה פשוט כי אני זוכר בזמנו שמאוד נהנתי מmgs4 למרות העלילה המאוד מבולגנת וזה שלא הבנתי חצי ממה שקרה.
הצלחתי בכל זאת להבין את העלילה ה"ראשית" של המשחק עצמו למרות שכל הפלאשבקים והדמויות החוזרות ממש עברו לי מעל הראש (או למה לעזאזל אף אחד לא התייחס לעובדה שעומד מולם ערפד בגודל מלא?!) אבל לא מאוד קשה להבין מתי משהו הוא חלק ייחודי לעלילה הרציפה של המשחק ומתי משהו הוא פאן סרביס או איזה התקשרות לעלילה קודמת שאני גם ככה לא מכיר.
אגב תגידו, בגלל שאני באמת לא מחובר לסדרה, הקטע הזה של סרטוני מעבר של 40 דקות הוא משהו ייחודי לmgs4 או שזה ככה בכל הסדרה (כולל 5)?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 ספטמבר 2015, 14:04

תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 ספטמבר 2015, 14:13

Stick כתב:היי תודה רבה על הסיכום, אני אבדוק אותו :)
בלינג כן קיבלתי גם את GZ ואני מתכוון לשחק בו פשוט כי ישבתי שזה סוג של השלב הראשון למשחק ושזה די חובה..
אני לא נלחץ מהעלילה פשוט כי אני זוכר בזמנו שמאוד נהנתי מmgs4 למרות העלילה המאוד מבולגנת וזה שלא הבנתי חצי ממה שקרה.
הצלחתי בכל זאת להבין את העלילה ה"ראשית" של המשחק עצמו למרות שכל הפלאשבקים והדמויות החוזרות ממש עברו לי מעל הראש (או למה לעזאזל אף אחד לא התייחס לעובדה שעומד מולם ערפד בגודל מלא?!) אבל לא מאוד קשה להבין מתי משהו הוא חלק ייחודי לעלילה הרציפה של המשחק ומתי משהו הוא פאן סרביס או איזה התקשרות לעלילה קודמת שאני גם ככה לא מכיר.
אגב תגידו, בגלל שאני באמת לא מחובר לסדרה, הקטע הזה של סרטוני מעבר של 40 דקות הוא משהו ייחודי לmgs4 או שזה ככה בכל הסדרה (כולל 5)?

באופן כללי MGS4 הלך לגמרי overboard עם הסרטוני מעבר וידוע לשמצה כמשחק שקבע שיאים שליליים מהבחינה הזו אבל זה מאפיין כללי של כל הסדרה חוץ מ 5, ככה שזה דווקא משחק לטובתך, מעריצים אם כבר מתלוננים שאין מספיק סרטונים ב 5, אם נהנית מהקצת גיימפליי שיש יחסית ב 4 ובהית בחוסר הבנה בסרטונים הרבים מחכה לך חתיכת פינוק עם 5, הוא בדיוק ההפך המוחלט, יותר ממה שאתה אוהב (ועם גיימפליי עדיף יותר בהפרש גדול) ופחות ממה שאתה לא.

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 02 ספטמבר 2015, 15:34

ראיתם שב IGN וגם בGamespot הוא קיבל 10?? לא יאמן.. הלוואי שיכולתי לדעת למה..

אני מרגיש שMGS לא ידידותי בכלל כלפי שחקנים חדשים לסדרה.. זה מרגיש כאילו אם לא שיחקת אף פעם את האבוד.. אני באמת מנסה להבין ממה ההתרגשות כי מן הסתם כול הגיימפליי מאוד מיוחד אבל אני מנסה להבין למה, לא יודע אם לקנות.. אף פעם לא שיחקתי mgs לצערי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2015, 17:21

לכל מי שמפחד מMGS5. אחרי 5 שעות בפנים אני יכול להגיד שחוץ מאשר פתיח שהוא סופר מסדרון מתוסרט של שעה (שבאמת אין בו עלילה, בעיקר קורים בו דברים. כאילו מישהו עם כישרון בימוי עשה שלב איטי ואיכותי של COD) המשחק הזה הוא פשוט גיימפליי טהור. כן, יש הרבה קלטות שאפשר לשמוע אותן וכן, פה ושם יש שיחות וכדומה אבל זה מרגיש כמו RPG סופר מופק, לא כמו MGS4 שאנס אותך עם 45 דקות של סרטון מעבר. אחד הדברים הכי יפים הוא שהמשחק לא עובר לסרטוני מעבר ולגיימפליי, הוא כל הזמן בשניהם. כלומר אתה הולך בשלב, המצלמה פתאום מתחילה להתקרב לפנים של סנייק ואתם בסרטון מעבר ותוך 30 שניות כשהדמויות אמרו מה שהיה להן להגיד המצלמה מתמקמת לאט לאט מאחורי סנייק שוב וממשיכים לשחק. אין קפיצה לסרטונים, אין דברים מיגעים, לדעתי יש כאן משחק יותר קל מהוויצ'ר מהבחינה הזאת.

בכלליות אחד הדברים שהפתיעו אותי ולא ממש הבנתי שהוא לגמרי הוויצ'ר 3. העולם הוא פתוח ולגמרי אפשר להסתובב בו חופשי על גב סוס בדיוק כמו בוויצ'ר, משימות נפתחות לך גם על המפה וגם בתפריט שאפשר לגשת אליו בכל רגע ולקבל משימה והאזור שלה פשוט מופיע במפה כמו בוויצ'ר. העולם מפוצץ בLOOT, מסוגי מתכות שמשמשות אותך לפיתוח, צמחים שמשמשים אותך לכל מני אביזרים (למשל לפתח סוגי תחמושת מרדימה או תכשירי ריפוי צריך סוגים שונים של צמח) וכמובן שאפשר לגנוב כל דבר בערך בעולם, ממכונות יריה וחיילים שרואים בשטח ועד טנקים, תותחי אנטי אויר או מכולות מפוצצות במתכות וציוד.

המסוק שרואים בכל ההדגמות, זה פשוט הFAST TRAVEL של המשחק, אפשר להכנס אליו ואז לבחור משימה והוא מטיס אותך אליה (או לMB) אבל גם אפשר להתעלם מהמסוק לגמרי, לא לראות אותו בכלל ופשוט לשוטט באפגניסטן על גב סוס, לאסוף LOOT, לתפוס חיילים וציוד, לעשות משימות צד קטנות וגם משימות ראשיות שמסמנים על המפה.

ההרגשה של השדרוג היא פשוט מעולה, למשל כרגע כל מה שיש לי זה 12 בלונים והם לא מסוגלים להרים שום דבר חוץ מאשר חיילים וחיות. ראיתי כבר שיש שדרוגים שמעלים לי את הכמות ל24 למשימה, שמעלים לי את הסיכוי להעביר בלון לבסיס (כשבאים להעיף משהו בבלון כתוב מה הסיכוי שהוא יגיע, לרוב זה 90% אבל ברגע שיורד גשם או יש סופת חול האחוזים יורדים לסביבות ה30% ואז כמעט ואין לך סיכוי להצליח), שנותנים לי להרים מכונות יריה ומאוחר יותר גם כלים כבדים וכדומה. כלומר רק על הבלונים לבד יש איזה 5-6 שדרוגים שמממש מדגדגים לי. אם מוסיפים על זה המון גאדג'טים (למשל המשקפת שלך, יש שדרוג שנותן לה יכולת להגיד לך מה הסטטיסטיקות של כל חייל כדי שתוכל בצורה משכילה לחטוף אותם, בכל זאת יש לך כמות מוגבלת של בלונים. אחרי זה אפשר לשדרג אותה עוד ועוד עם כל מני ראיות לילה, ראיות חום, ניתוח טוב יותר של הסטטיטיקות של החיילים וכך הלאה), נשקים וכל מני דברים שקשורים לSUPPORT (למשל בקשות לעוד אספקה או שטויות כמו להתקין רמקול על המסוק כדי שאתה קורא לו המוסיקה שהוא עושה מלחיצה את האוייב) ומקבלים מערכת שיש בה הרבה יותר מרוב הRPG הגדולים. בחיים שלי לא שחקתי בRPG שרציתי לפתח 30+ "יכולות" שונות, בMGS5 כן.

בלינג, המשימה הראשונה זאת המשימה מE3 2014, המשימה השניה היא כבר זאת מE3 2015 ואם ראית אותה אתה יודע שאין שם באמת עלילה אלה רק צריך לבצע משהו קטן וזהו. בלי סרטוני פתיחה, בלי סיום, רק לגשת, לחטוף מה שצריך ולהמשיך הלאה. אפילו אפשר לעשות אותה סתם ככה מהעולם, לא צריך לגשת עם מסוק. כלומר לפחות עד משימה 6 מדובר בדברי צד קלים ולא באמת משהו גדול יותר כמו הדמו מ2014 שחווית בנתיים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24466
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 ספטמבר 2015, 18:07

בקשר לבלונים, וLOOT בכללי:
עוד לא הגעתי לשם (עשיתי רק את המשימה הראשונה והגעתי לMB ועצרתי), אבל מעניין לדעת...
אפשר לעשות משימה כמה פעמים, לא? אז בכל פעם אני יכול לקחת עוד LOOT?
ז"א, אם יש לך רק 12 בלונים ואתה משתמש בכולם, אפשר לעשות אותה שוב וככה להביא עוד ועוד דברים לבסיס, כביכול בלי סוף?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42453
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2015, 18:36

החומרים לא נמצאים שם פעמיים כך שאם אתה עושה משימה X ולקחת מזוודה של פלדה מבקתה מסויימת, פעם הבאה שתשחק אותה המזוודה לא תהיה שם. האמת שאתמול הסתובבתי בעולם וראיתי בסיס קטן, נכנסתי אליו וגנבתי קצת LOOT. אחרי איזה שעה קאז הביא לי משימה והיא הייתה בדיוק להשמיד משהו בבסיס הזה אבל הLOOT כבר לא היה שם במשימה. כלומר כמו בוויצ'ר, אתה יכול לעשות מירוץ סוסים גם 10 פעמים אבל הLOOT שבתיבה אפשר לקחת רק פעם אחת :)
We're just normal men. We're just innocent men

התנין
Trainee
הודעות: 198
הצטרף: 09 מרץ 2015, 19:24

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי התנין » 02 ספטמבר 2015, 18:48

ועכשיו כשהתחלתם לשחק במשחק, אתם יכולים להרגיע אותי ולהגיד שבתול משחקי מטאל גיר לדורותיהם, כמוני, ייהנה מהמשחק?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים