נושא ה-Xbox הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 אוגוסט 2020, 13:40

פייג על הנייר מה שאתה אומר יכול לקרות. בפועל מה שיקרה לדעתי זה שצוותים קטנים ימשיכו לפתח רעיונות לסינגל פלייר ימשיכו לעשות את כל השלד של המשחק ועם הרבה עזרה מפיתוח חוץ אנחנו נמשיך לראות משחקי סינגל גם מחברות שעושות GAAS.

אז כן, נראה אולי טומב ריידר אחד בדור הבא במקום אחד טוב ואחד בינוני כמו shadow of the tomb raider אבל זו כזו טרגדיה? להפסיד משחקים בינונים.

הלחץ על המפתחות שהמשחקים יהיו טובים יותר כי יש פחות יהיה גדול יותר והרמה והאיכות שלהם יעלו בהתאמה.

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2020, 13:41

אני בהחלט חושב שניתן להתפצל וצוות אחד יהיה אחראי להוסיף תוכן והשאר יעבדו על הפרוייקט הבא, הרי רוב משחקי הGAAS האלה מגיעים הסטודיואים הכי גדולים בתעשייה...
זה תחום חדש אז עדיין מחפשים את האיזון הנכון ולא תמיד מוצאים, ומנסים לחדש ולרענן את הנוסחאות המוכרות.
בכל אופן אני לא אומר שבעיניי זה לא בזבוז זמן, זה בהחלט מה שזה עבורי, אבל אני כן חושב שזה יחלוף הרבה לפני שיחלפו משחקי סינגל סינמטיים מושקעים, ושמפיצות יתחילו להבין שחברה שעושה בעקביות משחקי סינגל מושקעים שמוכרים מעלה - עדיף שתדבוק בזה, ולא תנסה להכנס לתחומים שלא קשורים אליה או להעתיק את הטרנד האחרון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2020, 22:26

דבר ראשון אני אגיד שאני בשום צורה לא חושב שמשחקינסינגל יעלמו או שיש חוסר היום, זאת לא הנקודה. הנקודה היא שיש טרנד של GaaS בשנים האחרונות ואנחנו רואים מפתחות סינגל (לאו דווקא אקסקלוסיבית סינגל, אבל עם סינגל דומיננטי) כמו באנג׳י, ביוור, רוקסטדי וכו׳ צוללות אליו. משחקי GaaS מאוד יקרים לפיתוח ואחרי שהמשחק יוצא צריך לתמוך בו שנים. חלק מהמשחקים האלה אולי אפילו יגמרו סטודיואים, אחרי פיתוח יקר של משחק GaaS, אם הוא נכשל, זה יכול להיות צו מוות לאולפן.

בכל מקרה, אני לא חושב שיש פה איזה doom & gloom או משהו כזה, אבל זה טרנד שמצער אותי, הוא בהחלט בא על חשבון משחקי סינגל טובים (סתם לדוגמה יכלנו כבר לקבל משחק בטמן או סופרמן טוב מרוקסטדי במקום יחידת המתאבדים) והוא גם כנראה יהרוג אולפן או שניים. אני מקווה שהטרנד יעבור ומהר, כמו שטרנד הקז׳ואלי עבר. זה לא אומר שאין יותר משחקי קז׳ואל היום, אבל מה שמתאים ללכת לכיוון הזה הולך ומה שלא לא. כבר אין דחיפה של דברים בכוח לכיוון הקז׳ואלי כמו בתקופה של הווי או הקינקט.

כנ״ל צריך להיות עם GaaS ברגע שהאבק ישקע. משחקים כמו פורצה או פיפא ירוויחו הרבה מהמודל הזה אבל בתקווה חברות כמו רוקסטדי ינטשו את הקונספט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3103
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 14 אוגוסט 2020, 23:40

GaAs זה פאסה. כולם עוברים לInGaAs... הרבה יותר שימושי...

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 03:19

omerkot כתב:GaAs זה פאסה. כולם עוברים לInGaAs... הרבה יותר שימושי...


הרגת אותי. הייתי צריך את גוגל להבין על מה אתה מדבר פה :lol:

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 15 אוגוסט 2020, 11:40

EA Access על הקונסולות ימותג מחדש כ-EA Play וג'ף גראב רומז שהוא יהיה כלול בגיים פאס כבר בקרוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 11:41

DrKeo כתב:דבר ראשון אני אגיד שאני בשום צורה לא חושב שמשחקינסינגל יעלמו או שיש חוסר היום, זאת לא הנקודה. הנקודה היא שיש טרנד של GaaS בשנים האחרונות ואנחנו רואים מפתחות סינגל (לאו דווקא אקסקלוסיבית סינגל, אבל עם סינגל דומיננטי) כמו באנג׳י, ביוור, רוקסטדי וכו׳ צוללות אליו. משחקי GaaS מאוד יקרים לפיתוח ואחרי שהמשחק יוצא צריך לתמוך בו שנים. חלק מהמשחקים האלה אולי אפילו יגמרו סטודיואים, אחרי פיתוח יקר של משחק GaaS, אם הוא נכשל, זה יכול להיות צו מוות לאולפן.

בכל מקרה, אני לא חושב שיש פה איזה doom & gloom או משהו כזה, אבל זה טרנד שמצער אותי, הוא בהחלט בא על חשבון משחקי סינגל טובים (סתם לדוגמה יכלנו כבר לקבל משחק בטמן או סופרמן טוב מרוקסטדי במקום יחידת המתאבדים) והוא גם כנראה יהרוג אולפן או שניים. אני מקווה שהטרנד יעבור ומהר, כמו שטרנד הקז׳ואלי עבר. זה לא אומר שאין יותר משחקי קז׳ואל היום, אבל מה שמתאים ללכת לכיוון הזה הולך ומה שלא לא. כבר אין דחיפה של דברים בכוח לכיוון הקז׳ואלי כמו בתקופה של הווי או הקינקט.

כנ״ל צריך להיות עם GaaS ברגע שהאבק ישקע. משחקים כמו פורצה או פיפא ירוויחו הרבה מהמודל הזה אבל בתקווה חברות כמו רוקסטדי ינטשו את הקונספט.


כן, אבל נדב אחי הווי היה FAD אני מבין את הטיעון שלך שגם הGaaS זה סהכ FAD. אנחנו נדע רק עוד 6 שנים כי רק השוק מחליט מה FAD ומה פה להישאר.

אבל שים לב למשהו מעניין, חוץ מהצוותים של נינטנדו ואולי סאקאגוצי בסוף החיים של הקונסולה איזה מפתחים מוכשרים עברו לפתח לWII כל המפתחות ידעו שזה צעצוע טרנדי הרי זה היה משהו שאף אחד לא ביקש ובא במחיר של רגרסיה טכנולוגית.

כאן להפך, הצוותים הכי מוכשרים קופצים על מודל הGaaS.
כי להשקיע במשחק אחד במשך שנים יותר קוסם מהמשכים.

אז כן,אני מבין מה אתה אומר שיכל להיות כבר סופרמן בזמן הזה בלי הGaaS זה כנראה נכון. אבל לדעתי משחקי סינגל מרוקסטדי יגיעו.

זה לא שהצוות הראשי ברוקסטדי יפתח את יחידת המתאבדים עד סוף הדור.. הם ילוו אותו שנה שנתיים וישאירו צוות קטן לתחזק אותו.

ממה שאנחנו יודעים למשל קפקום התחילה לעבוד על SF6 כבר ב2018 וצוות קטן נשאר לתחזק את המשחק הקיים בעדכונים השוטפים.

אז נכון אין מה להשוות פיתוח של משחק עולם פתוח למשחק מכות או ספורט אבל תחזוק של GaaS אפשר לעשות עם עזרה מבחוץ ואחרי שהצוות הראשי ברוקסטדי השאיר לך מסמך פיתוח מפורט שמפרט לך איך להמשיך לתחזק ולאן לקחת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוגוסט 2020, 19:26

אני מסתכל על זה מפרספקטיבה של גם GaaS וגם קז׳ואל לא מעניין אותי אז מבחינתי אם זה אנת׳ם או אם זה איזה משחק קז׳ואלי לבני 11, מהנקודת מבט שלי זה בזבוז זמן וכסף שהלך על משחק שהוא לא חווית סינגל. למשל עכשיו אני מפסיד משחק של רוקסטדי, ביוור וקריסטל דינאמיקס לדוגמה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 20:33

DrKeo כתב:אני מסתכל על זה מפרספקטיבה של גם GaaS וגם קז׳ואל לא מעניין אותי אז מבחינתי אם זה אנת׳ם או אם זה איזה משחק קז׳ואלי לבני 11, מהנקודת מבט שלי זה בזבוז זמן וכסף שהלך על משחק שהוא לא חווית סינגל. למשל עכשיו אני מפסיד משחק של רוקסטדי, ביוור וקריסטל דינאמיקס לדוגמה.


אבל נדב, ביוור עושים Dragon age 4 כמו תמיד רוקסטדי לדעתי יעשו לנו סינגל... וטומב ריידר תמיד ימשיך לפי סקוור עצמם.

כאילו אני מבין מה אתה אומר שבתאוריה משאבים שהולכים על GaaS בהכרח לוקחים משאבים ממשחק סינגל תאוריטי.

אבל האם זה באמת נכון? האם הסיבה שקיבלנו מנוטי דוג למשל רק שני משחקים אמייתים בדור הזה קשורה לGaAS?

האם זה שרוקסטדי עשו רק ארקהם נייט בדור הנוכחי קשורה לGaas ? קשה לדעת כי יש עדויות לכאן ולכאן ולא חסרים משחקים שנמצאים בגהנום פיתוחי ללא קשר לGAas אני מכבד את דעתך ואני אפילו חושב שהיא מעוגנת במציאות. אני רק אומר שלא בהכרח הGaas יפריע.למפתחות האלה.

הוא בהחלט יכול להפריע אם הם ימזמזו את הזמן ויהיו לא יעילות על זה לא אחלוק עליך אבל אם הן יתנהלו ביעילות וידעו לנתב את כוח האדם והתקציב לפרויקטים שבאמת צריכים אותם? מאמין שילך חלק.

לא חסרים דוגמאות כמו Deus ex MD שהמפתחים שלו ביזבזו לסקוור לפי עדויות רבות מספור עשרות מליוני דולרים על פרויקט שנתקע בגהנום פיתוחי עד שלא נשאר תקציב למשחק שלישי.

זה הכל התנהלות ארגונית לפי דעתי. החשש שלך יכול להפוך למציאות המחר אם מפתחות יתנהגו כמו המפתחת של MD זה ברור.

ובמנימה האישית סלח לי אם אני מתבלבל עם מישהו אחר, אבל לא כתבת בשרשור הטלווזיה שאתה משחק overwatch או מולטי אחר?

אז כבר התמכרת כמוני לGaas אחי ברוך הבא למועדון.
איך אתה יכול לדעת שקוגימה למשל לא יעשה Gaas שיהיה לטעמך?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוגוסט 2020, 20:37

לא קבלנו סינגל מרוקסטדי מאז 2015 ואני לא יודע אם נקבל בכלל בדור הקרוב. ביוור היא חברה עם כמה צוותים והם שמו אחוז מאןד גדול מהכוח הפיתוחי שלהם מאחורי אנת׳ם ואלוהים יודע מתי יהיה הסינגל הגדול הבא של קריסטל דינאמיקס שלא הוציאו משחק מאז 2015. איך שלא מסתכלים על זה, משאבים וכסף הולכים למשחקי GaaS על חשבון הסינגל. מי שאוהב את רוקסטדי לא יקבל סינגל רוקסטדי אמיתי פחות או יותר עשור וזה במקרה שיחידת המתאבדים יכשל, אם הוא יצליח אז כנראה שלא נקבל לעולם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 אוגוסט 2020, 20:51

אומרים שהתצוגה של SS ב-22 לחודש תהיה 20 דקות.
אני לא משוכנע עדיין שמדובר בGAAS, ואני כן רוצה להאמין שגם אם כן אז אלמנט הקמפיין יהיה מעולה.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 15 אוגוסט 2020, 20:54

לי אבנג'רס ו-SS נשמעים משעממים לא כי הם GAAS אלא כי אין לי שום קשר לדמויות האלה וכמעט אפס ידע עליהן (בפורמט של האנסמבל לפחות). אם SS ירשים במיוחד בהחלט אפזול לכיוון.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 21:44

Laskin כתב:אומרים שהתצוגה של SS ב-22 לחודש תהיה 20 דקות.
אני לא משוכנע עדיין שמדובר בGAAS, ואני כן רוצה להאמין שגם אם כן אז אלמנט הקמפיין יהיה מעולה.


אם הפרשנות של רוקסטדי GAAS זה "חיקוי של דסטני עם דמויות קומיקס"

אז הסינגל עדיין יכול להיות מעולה כי מישהו כמו נדב ואתה שלא מעונינים בשום אופן לשחק אחרי הקמפיין הראשי יכולים פשוט לסיים אותו.

אם הפרשנות שלהם לGaas זה קמפיין אינסופי של מולטי וסינגל בערבוביה AKA היילו אז יהיה שווה לכם לחזור כל פעם שיש עדכון טוב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 21:56

DrKeo כתב:לא קבלנו סינגל מרוקסטדי מאז 2015 ואני לא יודע אם נקבל בכלל בדור הקרוב. ביוור היא חברה עם כמה צוותים והם שמו אחוז מאןד גדול מהכוח הפיתוחי שלהם מאחורי אנת׳ם ואלוהים יודע מתי יהיה הסינגל הגדול הבא של קריסטל דינאמיקס שלא הוציאו משחק מאז 2015. איך שלא מסתכלים על זה, משאבים וכסף הולכים למשחקי GaaS על חשבון הסינגל. מי שאוהב את רוקסטדי לא יקבל סינגל רוקסטדי אמיתי פחות או יותר עשור וזה במקרה שיחידת המתאבדים יכשל, אם הוא יצליח אז כנראה שלא נקבל לעולם.


הימור שלי.. שאחרי שנתיים אחרי הנוקמים.קריסטל דיינמיקס יעשו טומב ריידר חדש קשה לי להאמין שסקוור יסמכו על צוות אחר ברייבוט לדור חדש.

אולי המפתחים של דאוס אקס יעזרו להם בפיתוח כמו שהקואלציה עוזרים ליוזמה אבל אני משוכנע שהם יהיו הרוח החיה בטומב ריידר והכוח המניע.

בנוגע לרוקסטדי כן.. יהיה אטום מצדי לא להכיר במה שאתה אומר כאפשרות נדב אבל אני רוצה להאמין לטוב שהם יצליחו לתת לנו משחק סינגל.. אולי בסוף הדור הבא.. כי גם אם הם יתחילו ב2022 זה יקח במקרה הטוב 3 שנים.

אז כן משאבים וכסף הולכים גם לGAAS אבל יש לנו גם פתח לאופטימיות זהירה לגבי רוקסטדי.

קשה לי להאמין שאין להם כבר מסמך פיתוח למשחק סינגל מאז 2015 במגירה מאז שבאטמן יצא. ואולי אפילו נעשה כבר עוד pre production על הסינגל מעבר לאותו מסמך פיתוח :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4957
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 אוגוסט 2020, 23:17

glass man כתב:
DrKeo כתב:לא קבלנו סינגל מרוקסטדי מאז 2015 ואני לא יודע אם נקבל בכלל בדור הקרוב. ביוור היא חברה עם כמה צוותים והם שמו אחוז מאןד גדול מהכוח הפיתוחי שלהם מאחורי אנת׳ם ואלוהים יודע מתי יהיה הסינגל הגדול הבא של קריסטל דינאמיקס שלא הוציאו משחק מאז 2015. איך שלא מסתכלים על זה, משאבים וכסף הולכים למשחקי GaaS על חשבון הסינגל. מי שאוהב את רוקסטדי לא יקבל סינגל רוקסטדי אמיתי פחות או יותר עשור וזה במקרה שיחידת המתאבדים יכשל, אם הוא יצליח אז כנראה שלא נקבל לעולם.


הימור שלי.. שאחרי שנתיים אחרי הנוקמים.קריסטל דיינמיקס יעשו טומב ריידר חדש קשה לי להאמין שסקוור יסמכו על צוות אחר ברייבוט לדור חדש.

אולי המפתחים של דאוס אקס יעזרו להם בפיתוח כמו שהקואלציה עוזרים ליוזמה אבל אני משוכנע שהם יהיו הרוח החיה בטומב ריידר והכוח המניע.

בנוגע לרוקסטדי כן.. יהיה אטום מצדי לא להכיר במה שאתה אומר כאפשרות נדב אבל אני רוצה להאמין לטוב שהם יצליחו לתת לנו משחק סינגל.. אולי בסוף הדור הבא.. כי גם אם הם יתחילו ב2022 זה יקח במקרה הטוב 3 שנים.

אז כן משאבים וכסף הולכים גם לGAAS אבל יש לנו גם פתח לאופטימיות זהירה לגבי רוקסטדי.

קשה לי להאמין שאין להם כבר מסמך פיתוח למשחק סינגל מאז 2015 במגירה מאז שבאטמן יצא. ואולי אפילו נעשה כבר עוד pre production על הסינגל מעבר לאותו מסמך פיתוח :)

טומב ריידר האחרון היה כישלון מסחרי,ספק אם תראה אחד נוסף בקרוב,בטח לא מקריסטל דיינמיקס שתהיה עסוקה עם האוונג׳רס ואם אתה חושב שסקוור תסיט משאבים מהסטודיו הזה לטובת IP סינגל כמו טומב ריידר אתה צפוי לאכזבה..
אני באמת לא מבין איך אפשר לחשוב אחרת כשיש רק הוכחות בשטח שזה המצב- משחק AAA גדול ומפוקס אונליין במודל GAAS שואב את כל הסטודיו איתו. יש לך מקרים כמו Bioware שכנראה עשרות המיליונים שהם שמו על אנת׳ם שהתפוצץ להם בפנים אפילו לא מאפשרים לEA להוריד את השאלטר עליו והם נאחזים בו בציפורניים. אז במקרה שלהם יש כמה סטודיואים שפזורים בקנדה שיכולים לפתח כמה פרוייקטים במקביל אבל רוקסטדי? קריסטל דיינמיקס? לא יקרה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 15 אוגוסט 2020, 23:58

לדעתי אתה טועה לגבי קריסטל דיינמיקס וטומב ריידר אחי. ואני אנמק למה וגם אתן לך תאריך שאני חושב שתראה את המשחק על הקונסולה שלך.

לטומב ריידר יש בעיני סקוור חשיבות עליונה, הם לא פירטו למה הם חושבים ככה בשום ראיון אבל אני מניח שהם מאוד מחזיקים מהמותג והפוטנציאל שלו.. אולי בגלל ההיסטוריה שלו.. אולי בגלל אנג'לינה ג'ולי אולי הם פשוט חושבים שעם המשחק הנכון המותג יפציץ בפופלאריות שלו.

אבל נכון ל2019 הם רואים במותג חלק עיקרי מהזהות שלהם כחברה.
ולדבריהם הוא היה אחד השיקולים הכי עיקרים ברכישה של איידוס.
ביחד עם הרצון לצוותים מערביים כמובן.

היה לי על זה דיון עם עידן שבו אמרתי שסקוור מבחינה היסטורית חוששים מאוד מהיום שמשחקי הJRPG לא יחזיקו את החברה יותר.

לפני כמה שבועות סקוור דיווחו על הפסדים עצומים מפרויקטים שונים של JRPG שהם עובדים עליהם חלקם AA לפחות אחד היה AAA.

אז כן אתה יכול להגיד לי "גלאס איך כל החפירה שלך קשורה לעניין"

זה קשור כי אותם קולות בסקוור שאמרו שנים שעתיד החברה הוא במערב הם צדקו ועכשיו לסקוור יש יותר מתמיד סיבות לתת על טומב ריידר פול גאז.

והם יעשו את זה עם הצוות המערבי הכי טוב שלהם. שהוא קריסטל דיינמיקס אולי עם עזרה של סטודיואים נוספים כמו שמייק עושה עם היוזמה אבל זה ייקרה.

מתי תוכל לבדוק אם מה שכתבתי זה שטויות באוויר או תחזית מדויקת.מאמין שלכל המאוחר יהיה לך רייבוט של טומב ריידר ב2025 בניצוחה של קריסטל דיינמיקס. כמובן שאני לא שולל שיהיה אחד לפני 2025.

ואז אולי תזכר בדיון שלנו. :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוגוסט 2020, 00:17

מה שצריך לזכור על GaaS הוא שמדובר במשחקים מאוד אבל מאוד יקרים לפיתוח יש סוג של מלכוד 22 נוראי בכל חברה שכזו שהלכה לכיוון GaaS. מצד אחד אם המשחק מצליח, בגלל שזה שירות שצריך לתמוך בו, המפתחת עלולה להשאב לפיתוח משחק אחד בלבד, להיות החברה הזאת שתומכת במשחק אחד סטייל באנג'י שהפכו לחברה שכבר עשור עובדת נטו על דסטיני. מצד שני, אם המשחק נכשל, בגלל שההשקעה הכספית כל כך גדולה זה יכול למוטט את הסטודיו. כלומר יש לי הרגשה מאוד מרה שרוב החברות שילכו לכיוון GaaS לא יהיו איתנו יותר, אם זה כי הן יהיו תקועות במשחק הזה לעד או כי הן פשוט יסגרו. ברור שזאת נקודת מבט מאוד קודרת, אבל אני באמת מפחד שזה המצב. כששמעתי שרוקסטדי עושים משחק GaaS אז הבנתי שיש מצב לא רע שאני לא אשחק יותר אף משחק רוקסטדי לעולם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 אוגוסט 2020, 02:05

והנה חברים גם ההוכחה לפיתוח של טומב ריידר על ידי קריסטל דיינמיקס.
https://www.google.co.il/amp/s/gamerant ... iring/amp/
שימו לב איך הם מחפשים מעצב מערכת קרב עם ניסיון למשחק מגוף שלישי עם אלמנטים של טיפוס נשמע טומב ריידר בצורה חשודה,לא?

שימו לב גם להסבר של סקוור לכישלון המשחק השלישי שמצוי בלינק.
'המשחק נכשל בלהציג חוויה חדשנית"

עכשיו תוסיפו לזה את החפירות שחפרתי לעידן ולסווים על האידיאולוגיה של סקוור לגבי רייבוטים... תוסיפו את זה שלקריסטל דיינמיקס יש ניסיון מוכח ברייבוט לטומב ריידר ומה קיבלנו? :)

מצאתי עוד כמה רמזים לכיוון הזה אבל לא מצליח להדביק. אולי שאהיה ליד מחשב עם זה מעניין מישהו

עכשיו בנוגע לרוקסטדי המצב הרבה יותר מסובך מקריסטל דיינמיקס והתחזית הקודרת של נדב יכולה לקרות זה ברור.

אבל מה הסיכוי שרוקסטדי לא הכינה תוכנית ב' לכישלון? ולמה שאם הם ישחו בכסף הם לא יקבלו ביטחון כלכלי להפוך את התוכנית ב' הזו למשחק אמיתי. ויותר מזה למה שקריסטל דיינמיקס תוכל לעבוד על Gaas וטומב ריידר ורוקסטדי לא? הגב הכלכלי של סקוור? למה רוקסטדי לא יקבלו גב למה שבא להם?

אז כן הGAas זולל משאבים לא קטן אבל כמו שנוטי דוג יכולים לפתח שני משחקים פלוס חבילת הרחבה בדור אחד. ככה אולי רוקסטדי.. תוכל להוריד פרופיל מהמשחק הזה עם הזמן אני משוכנע שנשחק בסינגל מהם בדור הבא אולי רק אחד אבל גם בנוכחי שיחקנו רק אחד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוגוסט 2020, 09:25

אולי באמת הם מתחילים עכשיו פיתוח של TR חדש, גם יכול להיות שהמשחק הבא יהיה עוד GaaS, אין לנו באמת מושג. מה שבטוח הוא שבין המשחק סינגל האחרון שלהם והבא שלהם כנראה שיעבור פחות או יותר עשור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 16 אוגוסט 2020, 09:34

נדב קח גם בחשבון שלפחות לפי הלינק הזה ומקורות נוספים קריסטל דיינמיקס עזרו בפיתוח של shadow of the tomb raider לפחות ברמה שהקואלציה עוזרת ליוזמה.. אז זה לא שכל הדור הם לא נגעו בטומב ריידר מסתבר... הם פשוט לא היו הכוח המניע.

שאהיה ליד מחשב אם מישהו רוצה אני גם אצרף רכילות על זה שהם מחפשים מפתחים לפרויקט "ארכאולוגי" אין לדעתי יותר טומב ריידר מזה.

בוא נוסיף על זה את העובדה שאם זה אכן רייבוט כמו שזה נשמע רייבוטים תמיד לוקחים מלא זמן בגלל שהם זורקים הרבה מערכות מבוססות לפח ומתחילים להתנסות בכל מיני קונספטים חדשים... גם זה יכול להסביר מה הם עשו בחלק מהזמן.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8178
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 17 אוגוסט 2020, 11:05

טוב אז בגלל שכל המצב של הקורונה השאיר אותי עם הרבה זמן פנוי לחודש הקרוב הצצתי שוב במקורות.

מסתבר שזה לא חיפוש לפרויקט ארכאולוגי (כנראה הייתי עייף)
אלא הם מחפשים מישהו שיכול לעצב טוב בו זמנית סביבות ארכיטקטואליות וטבעיות .. כלומר שילוב של סביבות טבע וסביבות עירוניות (או קברים? חח) כך או כך זה פרויקט AAA. וזה עדיין בול טומב ריידר במיוחד שנזכרים בAAA מערכות טיפוס וגוף שלישי.

אז כן אני יודע שאפשר להגיד שגם על פרפקט דארק היו רמזים כאלה ואחרים שלא הובילו לכלום אבל אני חושב שזה די ברור שפרפקט דארק לא חשוב למייקרוסופט כמו שטומב ריידר לסקוור וזה לב ההבדל בין הסיטואציות.

מה גם שמייקרוסופט ורייר לא יסכימו ולא הגיוני שיסכימו לפתח פרפקט דארק בלי פיקוח של רייר וזה נראה שהם עמוסים מדי אפילו לפיקוח חלקי.

https://segmentnext.com/2020/06/18/crys ... aaa-title/

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4957
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 17 אוגוסט 2020, 19:30

deep dive ל-SOC של ה-XSX היום בשעון ישראל ב-5 לפנות בוקר למי שמעניין אותו- נשבר הלב לראות רק 8MB L3 Cache :cry:
https://www.tomshardware.com/news/microsoft-xbox-series-x-architecture-deep-dive

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5463
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 17 אוגוסט 2020, 20:31

למה דווקא זה? מה זה מונע כביכול?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4957
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 17 אוגוסט 2020, 20:39

הרבה מהיתרון (היחסי) של מעבדים כמו Ryzen 3700x (המעבד השולחני הכי קרוב למה שנמצא ב-XSX ובפס5) נובע מתכנון מאוד חכם ונדיב (32MB זו כמות גדולה מאוד של L3,יותר מאינטל) של מערך ה-Cache מכיוונה של AMD,ובנצ'מארקים שונים מוכיחים את זה.
כשזה מגיע לגיימינג,לא ברור כמה האימפקט של קיומו של רק רבע מה-L3 שיש ב-3700X קריטי,אבל ללא ספק תהיה לו השפעה.
הקאש הזה הוא למעשה זיכרון שנמצא על ה-CPU עצמו ומאפשר אחסון וגישה למידע שמהירים פי כמה וכמה ממאגר הזיכרון הזמין הבא שהוא כמובן ה-RAM,ואחריו ה-SSD שעם כל הכבוד לשיפור הגדול מהדור האחרון,עדיין איטי בהרבה (בהרבה!) מה-RAM. אני קצת מתפלא שזה המצב,אבל תכנון קונסולה תמיד מסתכם באיזונים שונים שמושפעים מגודל הצ'יפ ואני בטח לא הולך להתווכח עם ההחלטות שאנשים חכמים ממני בהרבה ב-MS קיבלו. זו גם כמות הקאש שהייתה לפס5 בדליפת גיטהאב אז עכשיו אפשר לומר בוודאות כמעט מוחלטת שאלו מעבדים זהים מינוס התדר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42422
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוגוסט 2020, 00:42

בול כמו בסדרה 4000, נניח ה-4700GE.

יש שם טיפה פרטים על RT, האמת שבחלק מהדברים הם פרטו יותר ממה ש-NVIDIA פרטה עד היום.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 20 אורחים

cron