נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יולי 2016, 16:19

אני קופץ לפלונטר עוד מעט לבדוק אם יש להם במלאי את ה-hyperX cloud II.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יולי 2016, 18:53

קניתי את ה-hyperX cloud 2, פלונטר בת"א מוכרים את האדומות ב-427 שקלים (משום מה שאר הצבעים עולים כמעט 500 בזמן שב-KSP הזולות הן דווקא הורודות והשאר יקרות יותר. מוזר מאוד), האנשים שם סופר לא נחמדים חוץ מאשר הבחורה על הקופה שהיא במקרה ההיא שעושה את כל הסרטונים של IGN הישראלי. בכל מקרה בנתיים שמעתי רק מוסיקה כי אני עדין במשרד, שומעים ממש אחלה בהן. הבניה מרגישה איכותית, הקשת ממתכת שמרגישה בנויה טוב והכבל עטוף בציפוי בד עבה בהצלבה (כמו שהיום עושים בהרבה ספקי כוח) שמרגיש כמו משהו שלא יתבלה בקלות.

תודה לכל מי שעזר עם דגש על קליימן ושחר :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יולי 2016, 19:00

DrKeo כתב:תודה לכל מי שעזר עם דגש על קליימן :)


...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יולי 2016, 19:02

הציטוט שלך לא עבד טוב, בטח תקלה באתר.

אגב, היה בפלונטר ערימה עצומה של 1070 על המדף. זה היה מגרה במיוחד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 יולי 2016, 19:17

תתחדש! מקווה שתהנה מהן! הביקורות באמת טובות ומשבחות. אף פעם לא קניתי בפלונטר, אבל הבאתי לך את הלינק לשם כי באמת היה זול יותר שם. שונא חנויות עם מוכרים מעצבנים, עושה חשק לא לקנות, כי לרוב זה מרגיש לי שאם אצטרך שירות כלשהו, הוא לא יהיה טוב במיוחד..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 20 יולי 2016, 19:35

כמות הריבים שהיו לי עם המוכרים בפלונטר והפעמים שבהם הם עשו לי טובה שהם מכרו לי גרמו לזה שאני לא מוכן לקנות מהם גם כשהם יותר זולים... אז קניתי היום את הhyperx cloud 2 מksp ב470 :D

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 יולי 2016, 19:53

עד כדי כך? לא רוצים למכור? זה לא נשמע כמו מתכון בריא לעסק.. וכמובן תתחדש! נראה לי שאני צריך לקבל אחוזים...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 20 יולי 2016, 21:14

אחוזים מועטים... האמת שהגעתי היום לדגם משיטוט באמאזון וקריאת ביקורות. אח"כ נזכרתי שהיה פה דיון על אוזניות אז נכנסתי וראיתי שהמלצת עליו לנדב. בעקבות זה שאלתי את נדב אם הוא קנה ומרוצה והתזכורת הזו גרמה לו ללכת לקנות...

לעניין פלונטר, בד"כ הייתי נכנס ולא מקבל שירות עד שאני לא מתחיל לדרוש תשומי באופן אקטיבי. היו לי איתם גם כמה קטעים שהם היו מחליטים לפתע שהם יוצאים להפסקות גרבוצים באמצע היום ואז הייתי יכול לבחור בין ללכת הביתה או לחכות שעה שהם יסיימו להשפריץ ורק אז להכנס בשביל לא לקבל שירות. עדיין הייתי חייב לקנות שם כי היו שנים שלפלונטר היה מונופול על הפטנט הזה של חנות שיש לה אתר שמפרט את המוצרים שהיא מוכרת והאלטרנטיבה היתה להתחיל להתקשר או להתרוצץ בכל מני חנויות של מאכרים שהיו צריכים לברר לך פרטנית מה הם יכולים להביא וכמה זה יעלה לך כשרק הבירורים היו לוקחים כמה ימים.
זה שזה לא עסק בריא זה מובן מאליו ובמשך השנים הם צברו לעצמם מוניטין די מפוקפק. אני זוכר אותם מהתקופה שהם ישבו בבורסה ברמת גן (וזה לא היה המיקום המקורי שלהם), אח"כ הם עברו לירושלים, הם טיילו עוד קצת ובשנים האחרונות הם יושבים במרכז תל אביב כשלפחות לפי התמונות באתר שלהם זה נראה שהם יושבים באיזו דירה של סודאנים. לא מתקרב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יולי 2016, 21:35

אכן דירת סודאנים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יולי 2016, 22:03

DrKeo כתב:הציטוט שלך לא עבד טוב, בטח תקלה באתר.

אגב, היה בפלונטר ערימה עצומה של 1070 על המדף. זה היה מגרה במיוחד.


הציטוט עבד מושלם! :o
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4301
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יולי 2016, 22:30

פלונטר היא חנות אינטרנטית, המשרד שלה הוא בעיקר מעבדה ומקום מרבץ לקונים נודניקים כמוכם. מומלץ להזמין ברשת ולא להגיע לחנות פיזית.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 21 יולי 2016, 00:03

תגובה טרחנית. אני מכיר לא מעט עסקים אינטרנטיים כאלה שנותנים שירות מדהים כשאתה מגיע לקנות במקום ובשנים המדוברות היתה להם בבורסה חנות ומחסן מכובדים עם מספר אנשי מכירות במקום. מומלץ לא להזמין ולא לקנות אצלם.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4301
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 21 יולי 2016, 00:40

בשנים המדוברות הם היו בבעלות חלקית של חברה אחרת בשם מ.ש. שיווק, שהיא גם החזיקה את אנשי המכירות. היום הם עסק עצמאי. בכל מקרה, אני לא רואה סיבה לא להזמין מהם ברשת. מחירים זולים ומשלוח מהיר. זה מה שחשוב.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 21 יולי 2016, 00:49

נשמע כאילו יש לך מניות שם.... בכל מקרה, לפעמים רוצים פשוט לבוא לחנות, לקנות משהו לקחת אותו איתך. משלוחים בארץ זה לא להיט, וגם ככה מביאים אותם בבוקר כשאתה בכלל לא נמצא בבית :\.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 3095
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי omerkot » 21 יולי 2016, 01:51

עזוב נו. זה היה העסק של יריב נחשון ורשם החברות מראה שזה עדיין עסק של יריב נחשון. הקומבינות העסקיות שלו במהלך השנים לא ממש מעניינות אותי.
חנויות אינטרנטיות שלא מעוניינות או מסוגלות לשרת לקוחות לא מספרות לאנשים שהם יכולים להגיע עם שעות פעילות ותמונות מדויקות של איך להגיע כולל צילום ערוך של הכניסה לבניין בתוספת קשקושים. מעבר לזה, אפילו אם אתה עמוס, טרוד ולחוץ בזמן, זה עדיין לא מצדיק בשום אופן התנהלות אנטיפטית עם לקוחות שבסה"כ מספקים לך פרנסה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יולי 2016, 03:22

המשלוח עולה אצלם 45₪, מבאס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4921
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 21 יולי 2016, 08:38

DrKeo כתב:קניתי את ה-hyperX cloud 2, פלונטר בת"א מוכרים את האדומות ב-427 שקלים (משום מה שאר הצבעים עולים כמעט 500 בזמן שב-KSP הזולות הן דווקא הורודות והשאר יקרות יותר. מוזר מאוד), האנשים שם סופר לא נחמדים חוץ מאשר הבחורה על הקופה שהיא במקרה ההיא שעושה את כל הסרטונים של IGN הישראלי. בכל מקרה בנתיים שמעתי רק מוסיקה כי אני עדין במשרד, שומעים ממש אחלה בהן. הבניה מרגישה איכותית, הקשת ממתכת שמרגישה בנויה טוב והכבל עטוף בציפוי בד עבה בהצלבה (כמו שהיום עושים בהרבה ספקי כוח) שמרגיש כמו משהו שלא יתבלה בקלות.

תודה לכל מי שעזר עם דגש על קליימן ושחר :)

תתחדש! רכשתי את הדגם הזה בנובמבר שנה שעברה עבור הלייב בוואן ואני מאוד,מאוד,מאוד מרוצה. איכות סאונד מפתיעה בהחלט לטובה(בעיקר בגלל שאני מחבר אותן דרך הקונטרולר..) והמיקרופון מצוין. אני משתמש בכריות עור שלהן (בדרך כלל מעדיף את הבד אבל משום מה כאן מצאתי אותו קצת מגרד) ולא מרגיש הן מחממות יותר מדי+יכול להשתמש בהן שעות ולא להרגיש לחץ על האוזניים וזה לא קרה לי בהרבה אוזניות. ממליץ לך להעיף את החיבור סראונד המעפן שלהן ולחבר עם חיבור 3.5 רגיל ולשמוע בסטריאו..

אגב,לגבי פלונטר,רכשתי מהם לא מעט מהחלקים למחשב שבניתי (אפשר להגיד אפילו שאת הרוב הגדול משם) ואכן הופתעתי לרעה קצת מרמת השירות שם- הרבה צעקות של מי שהיה נראה כאחראי שם על החבר'ה הטכנאים(שהיו דווקא די נחמדים),צפיפות מטורפת בלי מקום לזוז בכלל ובסך הכל חוויה די רעה. רכשתי מהם בעיקר בגלל המחירים שהיו די נוחים ובגלל שהרבה מהחלקים שהייתי צריך היו זמינים רק אצלם.. אני מניח שצריך לעשות הפרדה בין חנות כזו שהיא אינטרנטית בצורה מובהקת,לבין חנויות כמו KSP וכו' פלונטר בתל אביב משמשת רק כמחסן למעשה. מה שכן,אין ספק שיש להם נפח עבודה כי כמות ההזמנות של מחשבים שראיתי על המדפים שם הייתה פשוט מטורפת.

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 914
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Baba Yaga » 21 יולי 2016, 12:15

לא חושב שזה יחודי לפלונטר, בכללי רמת השירות והאדיבות בחנויות מסוג זה לא משהו.
אה ותתחדש נדב :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42092
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יולי 2016, 14:20

תודה רבה חבר'ה :)
שחקתי איתם קצת Overwatch (וכשאני אומר קצת אני מתכוון 3+ שעות) והן ממש מצויינות. אני לא יכול להגיד ששמעתי את ה7.1 ובאמת הצלחתי לזהות מאיפה בא איזה קול אבל איכות הסאונד טובה והמיקרופון מצויין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 יולי 2016, 14:44

שמח שאתה מבסוט מהקניה :). בנוגע לדיון כאן על פלונטר - התירוץ של ''אבל זאת חנות אינטרנטית'' לא באמת תופס לדעתי. אם זאת באמת רק חנות אינטרנטית עם מחסן, שלא יאפשרו הגעה ללא תיאום מראש. ממש ''אוי אוי אוי! הלקוחות המעצבנים האלה שרוצים לשים לי כסף בכיס מגיעים בחנות ומציקים לי''. :|.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 יולי 2016, 12:07

קטע מעצבן...
כמה שעות אחרי ששידרגתי את המעבד ולוח האם, הופיע לי watermark שטוען שהעותק שלי של ווינדוס 10 לא מאוקטב. הגיוני, סה"כ. כנראה שבמסד הנתונים של מייקרוסופט הרישיון משויך לפי לוח האם או המעבד. לא משהו שצריך להיות בעייתי יותר מידי לנציג תמיכה לשנות.

התקשרתי לתמיכה. ענה לי בחור הודי נחמד. לא ידע את ההבדל בין O וU, אז לא הצליח להסביר לי איזו פקודה לכתוב בRUN. העביר אותי לתמיכה בעברית - השיחה התנתקה אחרי כמה דקות.
התקשרתי שוב. בחור הודי אחר. כן הצליח בסוף להבין את ההבדל בין O וU. קפץ איזה חלון. קראתי לו סדרת מספרים באורך 100 והוא אמר שהוא רואה איזה error והעביר אותי לתמיכה בעברית.
עד שהגעתי לתמיכה בעברית, ענו לי 4 נציגים הודים שונים. בסוף הגעתי לנציג ישראלי. לפני שהספקתי לסיים את המשפט שמסביר מה הבעיה, היא אמר לי להתקין מחדש את ווינדוס 7 ולשדרג מחדש לווינדוס 10. אמרתי לו שזו לא תשובה סבירה והוא התעקש שאין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם מנהל והוא סרב. התעקשתי עוד, הוא אמר לי להשאיר טלפון והמנהל יחזור אליי כשאתפנה. שאלתי מתי המנהל יחזור אליי. התשובה - "כשהוא יתפנה. אולי מחר. אולי עוד שבוע". רק אחרי דקות ארוכות שבהם התעקשתי לקבל חלון זמנים לטלפון חזרה, הוא שם אותי בהמתנה וטען שהוא הולך לשאול את המנהל (לא מאמין לו, אבל שיהיה...). כשהוא חזר, הוא אמר לי שוב שהתקנה מחדש זו התשובה הסופית והמנהל יגיד לי אותו הדבר ורק אחרי התעקשות נוספת הוא סוף סוף אמר לי שהמנהל יחזור אליי היום או מחר.

כרגע שם זה עומד... עכשיו אני מתלבט אם לבזבז 4 שעות ולהתקין ווינדוס 7 ואז לשדרג ל10. אני צריך לחזור לירושלים היום, או מחר בבוקר, כך שאין לי יותר מידי זמן להחליט וב29 לחודש המבצע של ווינדוס 10 בחינם נגמר.

קקי וזה. :evil:

מה דעתכם? זו תשובה סבירה? מייקרוסופט באמת לא חשבה על שום דרך לאקטב ווינדוס על מחשב שעבר שדרוג חומרה, פרט ללהתקין מחדש? יש להם מסד נתונים שמקשר רישיונות תוכנה עם חומרה ואין להם שום גישה אליו?

עריכה:
השתמשתי באפליקציית support של ווינדוס וקושרתי תוך דקה לנציג תמיכה בשם REX (אני מנחש שזה לא השם שלו...). הוא השתלט לי על המחשב. נתתי לו את המפתח המקורי של ווינדוס 7 שהיה לי. הוא עבד על המחשב 10 דקות, איקטב לי את העותק של ווינדוס 10 ונתן לי מפתח חדש של ווינדוס 10.
איזה הבדל תהומי בין תמיכה ישראלית ולא ישראלית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 24 יולי 2016, 13:25

אני אגיד לך שמה שסיפרת מעציב ומשמח אותי.
אחרי שקניתי מחשב חדש לאשתי ורציתי לעשות את אותו דבר חשבתי גם להתקשר לתמיכה וחשבתי לעצמי שזה מה שהם יגידו (כי גם אני משדרג מ-7) אז אמרתי שמראש אנסה להתקין 7 ולעבור שוב ל-10 (אחרי שקצת חיפשתי אם יש המרה למפתח מ-7-10 בלי ההתקנה - תשובה - אולי אבל זה לא חוקי או בעייתי וכו), אז התקנתי והכל משדרגתי מחדש.

זה לא לקח יותר משעה הכל. אל תתעצבן - פשוט תעשה.

לא יודע מה יעשו אחרים אחרי ה-29.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 יולי 2016, 13:46

bozeman כתב:אני אגיד לך שמה שסיפרת מעציב ומשמח אותי.
אחרי שקניתי מחשב חדש לאשתי ורציתי לעשות את אותו דבר חשבתי גם להתקשר לתמיכה וחשבתי לעצמי שזה מה שהם יגידו (כי גם אני משדרג מ-7) אז אמרתי שמראש אנסה להתקין 7 ולעבור שוב ל-10 (אחרי שקצת חיפשתי אם יש המרה למפתח מ-7-10 בלי ההתקנה - תשובה - אולי אבל זה לא חוקי או בעייתי וכו), אז התקנתי והכל משדרגתי מחדש.

זה לא לקח יותר משעה הכל. אל תתעצבן - פשוט תעשה.

לא יודע מה יעשו אחרים אחרי ה-29.


פספסת כנראה את העדכון. אז לא עשיתי...
השתמשתי באפליקציית support של ווינדוס וקושרתי תוך דקה לנציג תמיכה בשם REX (אני מנחש שזה לא השם שלו...). הוא השתלט לי על המחשב. נתתי לו את המפתח המקורי של ווינדוס 7 שהיה לי. הוא עבד על המחשב 10 דקות, איקטב לי את העותק של ווינדוס 10 ונתן לי מפתח חדש של ווינדוס 10.
איזה הבדל תהומי בין תמיכה ישראלית ולא ישראלית.


אז הבעיה נפטרה ואם המנהל הזה יחזור אליי (ולא אופתע אם הוא לא יחזור אליי), אדאג לבזבז לו מספיק זמן, כדי שהוא ידאג שהעובדים שלו יתנו שירות סביר- במקום מחורבן+.

נ.ב.
אתה כמובן צודק בנוגע לזמן ההתקנה. אני גם עם SSD, אז בכלל הגזמתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4911
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 24 יולי 2016, 14:15

הוא עבד אחרי שהתקנת כבר 10? כי השוני שאני בדקתי לפני שהתקנתי (הכנתי דיסק בוט מה10 שהיה במחשב הישן לפני שפירקתי אותו)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 יולי 2016, 14:35

bozeman כתב:הוא עבד אחרי שהתקנת כבר 10? כי השוני שאני בדקתי לפני שהתקנתי (הכנתי דיסק בוט מה10 שהיה במחשב הישן לפני שפירקתי אותו)


לא הבנתי את השאלה... מה עבד אחרי שהתקנתי 10?
לא התקנתי שום דבר כרגע.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים

cron