BiA כתב:נראה לי שהוא מגיע בהשקה לגיים פאס אז אפילו לא תצטרך
Laskin כתב:אני לא חושב שזה חריג בכלל, אמרתי את זה גם על המשימות בהורייזון וגם בFC וMGS5 ובאמת כמעט כל משחק עולם פתוח בדור הקודם וזה שלפניו, מלבד הוויצ'ר 3 ואולי עוד משחק או שניים. זה משהו שכמעט כולם נפלו בו בעיניי, ולא בגלל חוסר בכח אדם, מדובר בפרוייקטים גדולים במיוחד עם המון כח אדם, הרבה מעבר למספר האנשים שעבדו על ספיידרמן. פשוט כשעבדו עליהם הנוסחה עדיין הצליחה, עדיין לא לחלוטין נמאסה, וחשבו שיחליקו להם על זה. והאמת, די החליקו לרבים מהם על זה.
Laskin כתב:וואו הרשמים הנוספים שעלו היום לאלדן רינג לא משאירים מקום לספק - אני אשחק במשחק הזה קרוב להשקה… אחכה טיפה בטח כדי להיות בטוח שאין באגים שוברי משחק שיגרמו לי לאבד שעות רבות, וגם שינקו קצת ענייני ביצועים שתמיד יש… ובעיקר כדי שיהיו את הטיפים הכי טובים לעלות רמות מהר
Klayman כתב:Laskin כתב:וואו הרשמים הנוספים שעלו היום לאלדן רינג לא משאירים מקום לספק - אני אשחק במשחק הזה קרוב להשקה… אחכה טיפה בטח כדי להיות בטוח שאין באגים שוברי משחק שיגרמו לי לאבד שעות רבות, וגם שינקו קצת ענייני ביצועים שתמיד יש… ובעיקר כדי שיהיו את הטיפים הכי טובים לעלות רמות מהר
מה? למה? זה עדיין משחק סולז קשוח מאוד. לדעתי הוא נראה יותר קשה מסקירו אפילו.
Stick כתב:ששש, קליימן! מה אתה עושה? עד שלאסקין מוכן לתת צ'אנס למשחק של from?
בעל אופן כן, מדברים ברשמים כמו שכבר שמענו שאכן אפשר לדלג על אזורים קשים בחסות העולם הפתוח ולחזור אליהם מאוחר יותר. אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אבל לפחות זה אומר שלשחקן חדש בשעות הראשונות לא יהיה קיר בלתי עביר שהוא יהיה חייב לפגוש שוב ושוב עד שהוא יוכל להתקדם.
Klayman כתב:Stick כתב:ששש, קליימן! מה אתה עושה? עד שלאסקין מוכן לתת צ'אנס למשחק של from?
בעל אופן כן, מדברים ברשמים כמו שכבר שמענו שאכן אפשר לדלג על אזורים קשים בחסות העולם הפתוח ולחזור אליהם מאוחר יותר. אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אבל לפחות זה אומר שלשחקן חדש בשעות הראשונות לא יהיה קיר בלתי עביר שהוא יהיה חייב לפגוש שוב ושוב עד שהוא יוכל להתקדם.
קשה לי להאמין שיהיו מספיק אזורי farming שיוכלו לעלות בהם כ"כ הרבה רמות וכך לבטל את הקושי של המשחק. המשחקים האלה יותר קשים לרוב השחקנים, וזה בסדר, אבל הם לא משימה בלתי אפשרית.
אישית, אני לגמרי על הגדר עם elden ring. הוא נראה הרבה יותר dark souls מ sekiro, ואני לא ממש מתחבר לסגנון המשחקיות הזה. בסקירו הרגשתי שהם הפכו את ה מכניקות על הראש, למשהו שהרגיש לי יותר כיפי. מה גם שבסקירו היה סיפור ברור ודמות ראשית שהיא לא פלקט.
Klayman כתב:Stick כתב:ששש, קליימן! מה אתה עושה? עד שלאסקין מוכן לתת צ'אנס למשחק של from?
בעל אופן כן, מדברים ברשמים כמו שכבר שמענו שאכן אפשר לדלג על אזורים קשים בחסות העולם הפתוח ולחזור אליהם מאוחר יותר. אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אבל לפחות זה אומר שלשחקן חדש בשעות הראשונות לא יהיה קיר בלתי עביר שהוא יהיה חייב לפגוש שוב ושוב עד שהוא יוכל להתקדם.
קשה לי להאמין שיהיו מספיק אזורי farming שיוכלו לעלות בהם כ"כ הרבה רמות וכך לבטל את הקושי של המשחק. המשחקים האלה יותר קשים לרוב השחקנים, וזה בסדר, אבל הם לא משימה בלתי אפשרית.
אישית, אני לגמרי על הגדר עם elden ring. הוא נראה הרבה יותר dark souls מ sekiro, ואני לא ממש מתחבר לסגנון המשחקיות הזה. בסקירו הרגשתי שהם הפכו את ה מכניקות על הראש, למשהו שהרגיש לי יותר כיפי. מה גם שבסקירו היה סיפור ברור ודמות ראשית שהיא לא פלקט.
Laskin כתב:
אם באמת המשחק יוצא ב-2022 - אני כל כך קונה אותו במחיר מלא בהשקה, לא אכפת לי אם העלילה והדיאלוגים יהיו סופר קרינג'יים וחובבניים, לא אכפת לי אם יהיה משחק של 5 שעות, או שיהיה פשוט מדי או מוזר מדי... אני פשוט רוצה לתרום את כספי לאנשים שעושים דברים יצירתיים כמו מה שראיתי הרגע בטריילר.
אם בנוסף למקוריות גם יהיה פה משחק באמת טוב - מישהו חייב להשקיע בהם סכומים אדירים למשחק הבא, הטריילר הזה הוא הדבר הכי מגניב שראיתי בז'אנר מאז ביושוק אינפיניט.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 22 אורחים