InterAl כתב:קח פיסי עם 1700x ו-2080 super ותשווה לרוב המשחקים על הקונסולות, זה לא קרוב. mw2 למשל, well optimized על כל הפלטפורמות, רץ ב-120/1440 על הקונסולות, על פיסי כזה הוא לא יחזיק 80 באותה רזולוציה. גם 3700x לא. קח את uncharted legacy, על הפיסי, לפי הדרישות הרשמיות, צריך 2070 ו-3700x ל-1440/60. הפס5 עושה 100fps בממוצע על 1440. קח את היילו אינפינט, רץ על 4k60 או 1440/120 (דינאמי) על ה-xsx, פיסי? הדרישות המומלצות הן 3700x עם 2070, זה מביא אותך ל-30fps ממוצע על 4k או 1440/46... אפשר להמשיך, אבל אני לא מבין, זה באמת חדש לך שכדי להריץ את משחקי הדור הזה על הפיסי כדי שיהיו שקולים לקונסולות, אתה צריך specs שהם מעל ומעבר ל-specs של הקונסולות על הנייר? לא, זה לא חדש, לא בדור הזה וגם לא בדורות קודמים. כולם יודעים את זה.


InterAl כתב:הבאת בנצ׳מארק של msfs שרץ על 4090 ב-1080, איך אתה משווה את זה ל-4k של xsx עם gpu שמקביל ל-2080 super בדיוק? PT בבירור לא cpu bound כשההפרש בין 4090 ל-2080 הוא פי 2.
ואין לי מושג למה אתה מזכיר את DLSS כל הזמן, איך הוא רלוונטי לנושא?

This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
DrKeo כתב:כשבודקים את הביצועים של ה-CPU צריך כרטיס מסך כמה שיותר חזק ורזולוציה כמה שיותר נמוכה אחרת אתה GPU BOUND.
DrKeo כתב:וכן, PT הוא CPU בבאונד בקונסולות, על פי DF ועל פי הפאטצ׳ 60 שאסובו הוציאו. הגרף שהבאתי מראה לך בבירור שה-CPU רץ ב-149fps כי ההפרש בין ה-3090 ל-4090 קטנטן. כלומר הקונסולות מורידות הגדרות שקשורות ל-CPU כדי להגיע ל-60 על ה-CPU ובכלליות ההגדרות שם נמוכות ממש ביחס ל-PC בזמן שבמחשב ה-CPU טס ב-150fps.
אגב אתה יכול לראות את זה גם ב4K כשההפרש בין ה-3090 ל-4090 הופך לאסטרונומי ברגע שהמשחק הופך להיות GPU bound:
DrKeo כתב:ושוב, העובדה שאין אפילו משחק אחד במחשב שהוא לא מכפיל את הביצועים של הקונסולות אומר בבירור שמחשבים עם מעבדים מודרנים מסוגלים בקלות להכפיל את הביצועי CPU של הקונסולות דור הנוכחי. והעובדה שהמצב של הפורטים למחשב כיום מזעזע (ע״ע TLOU1 שמנצל כמעט אך ורק ליבה אחת ביום השיגור) רק מחזק את זה עוד יותר.
כן, מעבד X בקונסולה יעבוד יותר יעיל ממעבד X במחשב. אבל ההפרש בין נניח 13700K למה שיש בפס5 הוא כל כך גדול שלהגיד שלאסקין לא יוכל להריץ משחקי פס5 בהגדרות גבוהות משמעותית ב-FPS לפחות כפול בגלל המעבד זה סתם טרולינג.
InterAl כתב:נכון. אבל זה לא מה שעשית עם msfs. כתבת: ״גם אם נסתכל על משחקי דור הבא בלבד שנעולים ל-30, כמו נניח סימולטור טיסה, רצים במחשב סביר יותר מ-X3 וזה עוד לפני DLSS3 שנותן גם למעבדים יחסית מעפנים להריץ את המשחק ב-100fps... כלומר, 13400F, מעבד של 200$, והוא מריץ את סימולטור טיסה ב-100+ כשה-XSX עושה 30.״
ואז הבאת את הבנצ׳מארק של 4090 שמריץ ב-1080p כדי להוכיח שהפיסי מהיר פי 3... מה? זה לא הגיוני, אתה משווה דברים לא קשורים בכלל. תבדוק כמה 4090 עם 7900x עושה עם dlss off על 4k:
https://youtu.be/aKLbeRKovnw?t=95
נע סביב 40-50, עם נפילות ל-35. יותר קרוב ל-50% תוספת מאשר פי 3, וגם זה רק כי ה-xsx נעול על 30. וכמובן שזה עם specs שהם הטופ של הטופ. ועל 4k, אני לא בטוח שה-xsx היא cpu bound בכלל.
InterAl כתב:הורדת את פקטור ה-gpu מהפיסי אבל לא מהקונסולות. אנחנו לא יודעים איך msfs היה רץ אם ב-xsx היה 4090, וכל עוד אתה לא יודע את זה, אתה לא יכול לטעון דבר כזה.
InterAl כתב:זה לא מצב של עולם אמיתי. בעולם אמיתי ה-gpu לא מנוטרל לגמרי, ולכן התרומה של ה-cpu היא לא 1:1 בביצועים ביחס לכוח.
InterAl כתב:אני לא מדבר על מדידה וביצועים במצבי קיצון שה-gpu מנוטרל. אני מדבר על ביצועי עולם אמיתי ברזולוציות שמשחקים בהן. תסתכל על msfs, מחשב עם 4090 ו-7900 לא מחזיק 60 על 4k.
InterAl כתב:נטרלת את ה-gpu בבנצ׳מארק של פיסי, לא של קונסולה. כדי להראות שמעבד של פיסי מספק פי 2 פריימים ממעבד של קונסולה, אתה צריך לנטרל גם את ה-gpu של הקונסולה.
לגבי msfs, צודק שהוא רץ ב-1440, יש אפסקיילינג ל-4k. אבל הוא משיג 90-100fps ב-vrr ברזולוציה הזאת, לא רחוק בכלל מהבנצ׳מארק שהבאת ב-1080. אגב, ע״פ הסרטון שקישרתי קודם, הפיסי נע סביב 50fps ב-1440/1080. לא ברור למה.
UPDATE: Based on reports we're receiving, plus our own testing on console equivalent settings on PC with an RTX 3090, it is likely that some form of low frame-rate compensation effect is skewing the frequency readings from the LG and it's actually running at half the reported frequencies
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 46 אורחים