הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 23 יוני 2024, 06:56

InterAl כתב:הוא לא מדבר על להוריד באמצע אלא להוריד בכלל. הוא צודק, אין תחושת הישג בניצחון על easy.


Easy לא חייב להיות קל, זה יכול להיות גם קשה מאוד לשחקנים פחות טובים או פשוט לנצח בוס בנסיון ה-8 במקום בנסיון 50. כבר אמרתי פעם מה שאני חושב שתהיה נקודה טובה - במקום למות במכה או שתיים מאויב או בוס מסוים - לעשות את זה 3 או 4 מכות, זה עדיין יכריח אותך ללמוד אותו, עדיין ייקח כמה נסיונות, עדיין תהיה תחושת הישג.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2024, 11:36

אני יכול להבין את מיאזאקי וההתעקשות שלו בנושא. אבל כמו שאמרו פה כבר, ספציפית באלדן רינג יש מסלולים לקחת שיעשו את המשחק משמעותית קל יותר. הגעתי כבר לאזורים מסויימים OP והורדתי בוסים ב-10 מכות במקום ב-50. הכל תלוי באיזה סדר אתה משחק את המשחק, איזה בילד עשית וכמה מהר רצת את המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 23 יוני 2024, 12:27

אולי כן אנסה אותו מתישהו… אבל לפחות את בהרחבה ממה שהבנתי - שיטת ההתקדמות היא כזו שיהיה מאוד קשה להיות OP

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 23 יוני 2024, 12:34

עזוב את ההרחבה - ואפילו אם בא לך, יש מדריכי יוטיוב שמראים איך להתחזק ממש באיזה חצי שעה. אח"כ אתה כבר לא. תרגיש כ"כ שברירי ותוכל להסתובב יותר בכיף וליהנות. באמת שזה משחק אדיר. יש לו חסרונות( בעיקר חזרתיות בבוסים לפעמים, לדעתי. ואולי שהוא ארוך מדי), אבל היתרונות עולים עליהם
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 23 יוני 2024, 12:39

ההתקדמות בהרחבה עובדת יותר כמו סקירו מאשר סולס סטנדרטי, אם כי מבוסס על חקירה ולא על הבסת בוסים.
יש חפץ ספציפי שפזור בעולם שאפשר להשתמש בו מתי שרוצים והוא מחזק אותך לתמיד בתוך ההרחבה רק. אני מוצא אותם בצורה טבעית תוך כדי המשחק אבל שום דבר לא מוע ממך להסתובב קודם כל בכל רחבי העולם הפתוח ורק אז להתחיל להלחם בבוסים, או לחלופין ללכת לשביל אחר (יש כל כך הרבה) ברגע שנתקעת בבוס, ותוך כדי ההתקדמות שם להתחזק לפני שאתה חוזר.
זה מאפשר להם "לתכנן" את גרף ההתקדמות בצורה יותר מהודקת, ועד כמה OP אפשר להיות דרך זה אני לא באמת יודע, בכל זאת זה תוכן endgame קשה בשביל מי שכבר מכיר את המשחק ושיחק מספיק ברגיל כדי להגיע להרחבה בכלל, אבל בהחלט אפשר כל הזמן לשים בוסים על אש קטנה ולחזור אליהם חזק יותר, כמו במשחק הרגיל.
וכמו במשחק הרגיל אפשר לזמן, לבנות בילדים שהם OP מלכתחילה ללא קשר לstats רק ולהשתמש בכל סוג של קסם או טקטיקה כדי לנצח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2024, 14:35

אם ההרחבה ההיא החלק הכי קשה במשחק, אני לא בטוח שכדאי ללאסקין לשחק בהרחבה כאדם שנרתע מכמה שמשחקי FS קשים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 23 יוני 2024, 14:44

אם לאסקין יגיע להרחבה הוא כבר לא יהיה שחקן חסר נסיון שנרתע מכמה שמשחקי FS קשים :).

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2024, 16:28

Laskin כתב:
InterAl כתב:הוא לא מדבר על להוריד באמצע אלא להוריד בכלל. הוא צודק, אין תחושת הישג בניצחון על easy.


Easy לא חייב להיות קל, זה יכול להיות גם קשה מאוד לשחקנים פחות טובים או פשוט לנצח בוס בנסיון ה-8 במקום בנסיון 50. כבר אמרתי פעם מה שאני חושב שתהיה נקודה טובה - במקום למות במכה או שתיים מאויב או בוס מסוים - לעשות את זה 3 או 4 מכות, זה עדיין יכריח אותך ללמוד אותו, עדיין ייקח כמה נסיונות, עדיין תהיה תחושת הישג.

הבעיה שברגע שהמשחק מציע רמות קושי, אנשים לא יבחרו לרוב באופציה המאתגרת ביותר אלא איפשהו באמצע. וזה מנוגד למהות של המשחקים האלה שמנסים באמת לאתגר אותך.

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 23 יוני 2024, 17:07

אני חושב גם שמבלי לשחק אתה מתקשה להבין עד כמה עיצוב המשחק שלהם, לופ הגיימפלי, ואפילו עיצוב העולם והתמות שלו - סובבים סביב העובדה שזה משחק קשה. זה באמת המרכז של הכל, במיוחד במשחקים הראשונים שלהם אפילו יותר.
גרסה קלה של המשחק תוציא את העוקץ מכל הלופ שלו ומכל העיצוב עולם ואווירה שלו, ואתה לדעתי בהכרח תקבל משחק הרבה פחות טוב.
אפשר לתת את האפשרות, מה אכפת לי, ושישימו גם אזהרה גדולה שלא כך המשחק מיועד להיות משוחק. אבל אם אתה שואל מה הרציונל שלהם, אז זה די מובן מאליו, המון אנשים בכל זאת יבחרו ברמה הקלה יותר וFS ישארו עם המון שחקנים שמקבלים משחק נחות.
ובוא, זה לא בדיוק שזה לא מצליח להם, כן? האם הביקורות היו באותה הרמה אם חלק מהמבקרים היו משחקים ברמה הקלה יותר? האם הביקורות פה לאוזן שבכלל הרימו את דימון סולס בזמנו לכזה מעמד שנתן לFS להתפוצץ היו כאלה? האם לא הייתה מתפתחת בקרב ביקורות השחקנים קבוצה גדולה של כאלה ש"לא מבינים את הקטע" למרות שהם מתעקשים לשחק ברמה הקלה יותר, ומכתימים את ההילה שיש סביב המשחקים האלה?
בעיניי הפתרון הפשוט ביותר הוא זה שFS הלכו עליו וזה שהביא אותם למקום שלהם היום: לאזן את המשחק סביב חוויה אחת בלבד ולפנות לקהל השחקנים שמחפש את החוויה הזאת.
מסתבר שכשאתה עושה משחקים ממש טובים בלי פשרות זה פורץ את הנישה ומגיע עד למיינסטרים. מייצר תת ז'אנר אפילו.

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 23 יוני 2024, 18:24

InterAl כתב:
Laskin כתב:
InterAl כתב:הוא לא מדבר על להוריד באמצע אלא להוריד בכלל. הוא צודק, אין תחושת הישג בניצחון על easy.


Easy לא חייב להיות קל, זה יכול להיות גם קשה מאוד לשחקנים פחות טובים או פשוט לנצח בוס בנסיון ה-8 במקום בנסיון 50. כבר אמרתי פעם מה שאני חושב שתהיה נקודה טובה - במקום למות במכה או שתיים מאויב או בוס מסוים - לעשות את זה 3 או 4 מכות, זה עדיין יכריח אותך ללמוד אותו, עדיין ייקח כמה נסיונות, עדיין תהיה תחושת הישג.

הבעיה שברגע שהמשחק מציע רמות קושי, אנשים לא יבחרו לרוב באופציה המאתגרת ביותר אלא איפשהו באמצע. וזה מנוגד למהות של המשחקים האלה שמנסים באמת לאתגר אותך.


אני לא מסכים.
לא מדובר ברמה קשה ואמצעית וקלה… אלא רמה רגילה עם דגש שככה הוא תוכנן, ורמה קלה למי שמעדיף שלא לאתגר את עצמו עד רמה שהוא תקוע שבוע על אותו בוס אם אין לו יותר מדי זמן משחק, או לפרוש מהמשחק באמצע… וכמו שגם כן הצעתי כבר - שיקראו לזה ״מצב פחדנים״ או משהו ויוסיפו לי סרט ורוד ונוצות של תרנגולת :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2024, 19:31

אבל המשחק לא עוצב לזה. חושב שרוב השחקנים והמבקרים שיעברו אותו על רמה קלה, יתאכזבו ולא יבינו על מה המהומה... הוא ייראה כמו סתם עוד משחק h&s סביר פלוס.

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 23 יוני 2024, 20:45

למה שמלכתחילה ישחקו אותו כך המבקרים? לא חושב שיש כמעט מבקרים שמשחקים על שום רמה מתחת לרגילה, הם צריכים לדווח לקוראים שלהם אם הוא קל או קשה מדי ברמה שהמפתחים כיוונו אליה, אם כבר יש רק כאלו שהמשחק קל מדי ואחרי כמה שעות מעבירים לרמה קשה, כי הם הרי שחקנים סופר מנוסים. הגיימרים הרגילים - פה זה יהיה ניסוי טוב. הרי יש איזה 25 מליון לפי מכירות אלדן רינג - שזה לגמרי מדבר אליהם. אין סיבה שינסו אפילו רמה קלה, הם כבר בכיס של היוצר, ילכו איתו לכל מקום, רובם לפחות, כי ממה שזכור לי יש אחוזים יפים מאוד שסיימו אותו ברגילה. אבל אם יצא עדכון של רמה קלה ופתאום המשחק ימכור עוד 10+ מליון עותקים - לא היה שווה את זה? אולי הם יבינו שהסגנון דווקא בול בשבילם, ואז יעברו לרמה הרגילה? ואז ילכו וישחקו במשחקים קודמים שלהם, וירכשו את העתידיים. אני לא מצליח לראות פה שום מינוס. אם המשחק ממש טוב ואנשים שמשחקים בו ברמה הקלה ירגישו שחסר להם אתגר - אז הם ישחקו בו שוב ברמה רגילה, או יותר טוב - יפסיקו אחרי כמה שעות ויעברו לשל. אתה באמת חושב שלהגיע לרמות של תסכול ועצבים זה עד כדי כך חשוב לכל שחקן, כדי להרגיש סיפוק? אני לא כזה. בטוח שיש עוד מיליונים רבים כמוני.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 23 יוני 2024, 22:37

הם לא יודו ששיחקו על רמה קלה. ברגע שאתה שם רמות קושי, המשחק כבר לא נחשב יותר למשחק קשה אלא למשחק שכל אחד יכול לעבור. כמו COD (אגב, לסיים אותו על רמת הקושי האחרונה זה אפילו קשה יותר מסולס, ואף אחד לא יחשיב את COD משחק קשה). ובכל מקרה, יש לך מודים על הפיסי שמורידים את רמת הקושי, כך שממילא מי שרוצה מספיק, יכול לעשות את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42426
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2024, 23:05

הם עושים מה בא להם והשוק לא מעניש אותם, להפך, ER כבר עומד סביבות ה-30 מליון יחידות. אם עד עכשיו הם עשו מה שהם רוצים "לאומנות", עכשיו יש להם את הגושפנקא הפיננסית. אז אתה יכול לחלום על EASY MODE :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 23 יוני 2024, 23:25

דווקא האמת שמיאזאקי אמר בראיון לאחרונה שהם גדלו מאוד ו"פיתחו כשרונות" בעשור האחרון, ושעכשיו יהיו להם כמה פרויקטים גם שלא קשורים למשחק הבא שלו, שכל במאי משחק יבחר עצמאית את הסגנון שלו, ונקבל משחקים שלא בהכרח יש בהם את הקושי הזה שהוא מבחינתו סימן ההיכר שלו ולא של FS.

אבל כן, במשחק הבא של מיאזאקי לא יהיה איזי מוד כנראה :). זו הפילוסופיית עיצוב שלו והוא מדבר על זה לא מעט.

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2024, 10:35

כמו הרבה אמנים - אני מריח פה הרבה "מלא בעצמו" וחרטע :)
גם אם המשחק מוכר 30 או 40 מליון - הוא לדעתי מפספס עוד מליונים רבים, וזו התעקשות מיותרת.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2024, 17:39

מה הזלזול הזה לאסקין? מה הבעיה להגיד "זה פשוט לא בשבילי"? למה מלא בעצמו? הוא הולך עם האמת העיצובית הזאת כבר כמעט 15 שנה, ותכלס? הולך לו ולחברה מעולה. אז מה הבעיה? הוא אפילו הביא את אלדן רינג לתוך לב המיינסטרים עם מכירות חזקות, ויותר מזה, עם אחוזי סיום די גבוהים. אז גם הלך עם האמת שלו( "החרטע" ) וגם הוכיח שהוא צודק.

אתה יודע שאני לא איזה מעריץ ענק שלהם( מעולם לא סיימתי אף משחק שלהם ויש לי לא מעט ביקורת על הרבה דברים שהם עושים-ולא, אני לא חושב שהציונים שלהם באמת. משקפים את הדעה האישית שלי על המשחקים שלהם ), אבל אני יודע להעריך משהו גם אם הוא לא בשבילי. אמיתי עכשיו? טייק לא משהו שלך. הם הצליחו. אם אתה לא רוצה/לא מסוגל לנסות אפילו, זה סבבה, אבל לזלזל בבנאדם ככה? פחות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2024, 18:02

אני לא מזלזל בכלל… אתה לא קורא את ההודעה שלי בטון הנכון.
הוא באמת הולך עם האמת שלו וזה מצליח לו, ועוד איזה מצליח! הבן אדם יצר ז׳אנר חדש לגמרי משלו, וכל משחק שלו מוכר הרבה יותר מזה שלפניו. אני מפוצץ הערכה לכשרון שלו, לעיצובים של המשחקים שלו, להשראות שלו…
גם למנשה קדישמן מצליח, אני פשוט לא מבין את ההחלטה לצייר רק כבשים :)
לטענתי, ההצלחה לא קשורה בכלל לעובדה שאין איזי מוד, ואני רק דיברתי על ההתעקשות שלו ״לצייר רק כבשים״ (ואגב, כן - אני יודע שקדישמן צייר ופיסל דברים אחרים זה סתם דוגמא ראשונה שחשבתי עליה כי זה משעשע אותי), והסיבות שהוא נותן הן כן ״עלאק-ארטיסטיות״ בעיניי. אפילו אם הוא לא מעוניין לעשות את זה - תן לצוות לעשות את המוד הזה והאיזונים שלו במקומך.
אני הייתי רוצה לראות מה היה קורה אם ינסה בכל זאת להנגיש קצת לשחקנים עם פחות זמן/סבלנות/קורדינציה, ואני אישית מתעקש, להפך ממנו וממך - שזה לא היה פוגע בשום צורה, ובדיוק להפך - שזה היה רק מוסיף, דרך עוד אולי עשרות מיליוני שחקנים פחדנים כמוני, שמתוכם כמה מיליונים מכובדים היו ממשיכים למצב רגיל עם ביחד דומה לגמרי (והרי במשחקים האלה זה ממש חוויה שונה) ומשם לעוד משחקים קודמים ועתידיים שלו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2024, 19:57

זהו, שאני לא מתחבר לתיאור של ''עאלק-ארטיסטיות''. לבנאדם יש חזון מאוד ברור. הוא הולך בדרך מסוימת, מצליח, נותן בראש, גורר עוד ועוד אנשים לכל משחק שלו. אבל אתה חושב שהוא אומן פלצן? איכשהו לא עושה לי רושם כזה. זו האומנות שלו. יכול להתחבר, יכול פחות להתחבר, הכל בסדר. אני לא חושב שהוא רוצה שעוד 10 מיליון יקנו את המשחק שלו, אם זה אומר שהוא צריך ללכת כ''כ חזק נגד החזון האומנותי שלו. בטח שלא כשהוא אשכרה מצליח בביקורות, במכירות ובאנגייג'מנט של השחקנים. אולי תכף תגיד שיוסיף קצת בלבוש מינימלי למשחק... זה בטח גם יזיז איזה מיליון עותקים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 24 יוני 2024, 20:23

אני גם לא ממש מבין את הטענה, נראה לי שסך הכל מיאזאקי חי את החלום שלו בצורה הכי טובה שאפשר לבקש ברמה המקצועית.
כאילו, ב2008 הבן אדם היה מעצב משחקים להשכרה בדרג הכי נמוך שיש ומישהו שאף אחד לא שמע עליו, שהצליח להשתלט איכשהו על פרויקט כושל ולהפוך אותו בלי שום אמצעים למעין פרוטוטייפ למשחק החלומות שלו - רק כי הוא או הפרויקט הכושל הזה לא עניינו אף אחד מספיק כדי בכלל לבדוק מה לעזאזל הוא עושה.
היום הוא הנשיא של החברה שלו, חברה שרק הולכת ומתעצמת לאחת הנחשבות בתעשייה מאז, הוא אישית אחד הבמאים הכי מוערכים בתעשייה, והוא עושה את זה תוך כדי שהוא (והוא ממש אומר את זה) עושה בגדול מה שבזין שלו בלי להקשיב לכמעט כל מה שאומרים או מבקשים ממנו.
ממשיך לעשות רק את המשחקים שבא לו לעשות ואיך שבא לו לעשות אותם, ואז רק ממשיך לקבל עוד ועוד הצלחה וגדילה במעמד שלו. דארק סולס לבדו כבר שם אותו במקום של קלאסיקה שיצרה תת ז'אנר וידברו עליה עוד שנים, אלדן רינג זה כבר פיק שמכניס אותו לרשימה מאוד מאוד מצומצמת של אנשים בתעשייה הזאת מבחינת הצלחה, ונכון לעכשיו אין סיבה להניח שזה עומד לעצור.
אז... קשה לי להאמין שגם אם הוא מאמין שהוא יכול למכור עוד 5 מיליון יחידות זה מה שמעניין אותו, בהתחשב בהצלחה שכן יש לו, אם זה אומר שהוא (לתפיסתו לכל הפחות, ואני מסכים עם זה אבל זה לא רלוונטי) צריך להתפשר על מה שהוא מייצר אפילו במידה מסוימת.

מה גם שאני לא מסכים ברמה העוד יותר עקרונית עם הטענה שלך. בוא נגיד שאחרי דימון סולס שגם ככה לא תוכנן להיות מצליח הוא היה מחליט לזנוח קצת את החזון שלו ולייצר משהו יותר גמיש כדי לרדוף אחרי ההצלחה - המשחק בהכרח היה הופך להיות הקלאסיקה שהוא הפך להיות? בהכרח הוא היה עובר דרך אותה שרשרת אירועים שהובילו אותו להיות הנשיא של החברה והבמאי של משחק כמו אלדן רינג? לא בטוח, בסוף קהילת הנישה הספציפית שהוא כיוון אליה בכל הכוח היא זאת שהרימה אותו למקום שאנחנו בכלל יכולים לדבר עליו.

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2024, 20:27

הוא חד משמעית אמן. הסיבה הזו בנושא הזה ספציפית - נשמעת לי פלצנית. אני יכול להעריך בן אדם על 99% מהדברים שהוא עושה ועדיין לבקר את ה-1% שלי אישית נשמע אדיוטי, זה ממש לא סותר ויש לי ביקורת כזו על כל אמן, כולל ואולי במיוחד כאלו שאני סופר מעריך. למשל מיאזאקי אחר, האנימטור האגדי היאו מיאזאקי - שסולד בטירוף מCGI ויש לו התבטאויות מאוד חריפות כנגד הטכנולוגיה. יכול להיות שאנשים מסכימים איתו ועובדה שהסרטים מצליחים וכו וכו, אבל לי זה נשמע אנטי מוגזם שניתן להתפשר בו. ההבדל הוא שבמשחק זה לא מצריך פשרה ביצירה שלו אלא רק מוד נוסף שלא באמת פוגע ביצירה שהוא מכוון אליה, ולכן זה עוד יותר מוגזם פה.

סטיק - תתייחס לחלק האחרון של הפסיקה הקודמת אם תרצה.
כן, אני לא חושב שאם היה ״מצב פחדנים״ בנוסף למצב הרגיל זה היה גורע במילימטר מהחזון שלו, מהקהילה או מההצלחה - בדיוק להפך.

Stick
Sage
הודעות: 5025
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 24 יוני 2024, 20:44

אז אני אחזיר אותך למשהו שאמרתי קודם - מבלי לשחק אתה כנראה לא מצליח להבין עד כמה הקושי (ובוא, הקושי המסוים. עשרות מליוני אנשים מסיימים את המשחקים שלו) הוא חלק משמעותי מעיצוב המשחק.

אם נרד קצת לרמה הטכנית וניתן דוגמה: ההבדל בין משחק כמו דארק סולס למשחק כמו DMC במערכת הקרב הא קודם כל איפה הדגש של העומק שלה. במשחק כמו DMC הדגש והעומק הוא ביכולות שלך, במשחק כמו דארק סולס סט היכולות שלך הוא מוגבל בצורה מאוד מכוונת. העומק נמצא בכלים של האויבים שלך, הכיף בקרבות לא נובע מהיכולת שלך לעשות 3 סוגי התקפה דומים ולנהל את מד הסטמינה, אלא ביכולת שלך ללמוד את האויב, את הקצב שלו, את התזמון שלו והקומבואים שלו. ואז להצליח "לרקוד" איתו בצורה כזו.
תמנע מעצמך את הדבר הזה - ואין פה באמת כלום במערכת הקרב.
כל החקירה במשחקים שלהם, מערכת הצ'קפוינט שלהם, ההתלהבות של אנשים מפתיחת קיצורי דרך ורגע ההבנה שעשית לופ שלם מסביב לעולם כדי לחזור לנקודת ההתחלה - הכל נשען על הקושי. אם לא תדע שאתה יכול למות בחדר הבא שתכנס אליו, אין שום עניין בחקירה. אין שום עניין בלעצור ולשאול את עצמך אם כדאי לך להמשיך לתוך המערה הזאת שנראה שתמצא בה משהו מגניב, כי אתה יודע שהצ'קפוינט היה מאוד רחוק ואתה כבר קצד במד החיים.
זה סתם על קצה המזלג, אין לי כוח לחפור עכשיו חצי שעה ולנתח את כל מה שהמשחק עושה, אבל אני באמת חושב שאתה צריך לשחק כדי להבין עד כמה זה משמעותי למשחק. ומעבר למה שאני חושב, זה מה שמיאזאקי חושב כי הו אומר את זה בראיונות. אולי הוא טועה לדעתך, אבל לא שיחקת באמת במשחקים שלו כמו שצריך כדי להבין מה הוא מנסה להגיד.
וגם אם מה שאמרתי נשמע לך משעמם ולא משהו שידבר אליך כשחקן, אין עם זה שום בעיה. השאלה היא האם המשחק יפגע מ"מוד פחדנים"? לדעתי התשובה היא כן. ואז השאלה השנייה היא האם המשחק היה מתקבל קולקטיבית פחות טוב אם אחוז מסוים ממי שמשחק בו היו משחקים במוד הזה שהוא ירייה ברגל לאיך שהמשחק שלהם מעוצב? שוב, לדעתי זה די מובן מאליו שכן.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7071
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2024, 20:45

אתה חושב שזה לא פוגע ביצירה שלו. אבל תכלס, זה בהחלט כן פוגע בה. לא סתם אין לו בכלל רמות קושי או משהו שקשור לזה בתפריטים. לא סתם הקווסטים מעוצבים בצורה שהם מעוצבים. לא סתם אין לוג/יומן קווסטים. לא סתם הדמויות מדברות בצורה שהן מדברות (אגב, כל הדברים האחרונים הם כאלה שאני לא ממש אוהב במשחקים שלהם, אבל מילא, אני השלמתי עם זה ומקסימום אני מחפש ברשת אם יש משהו שממש בא לי להבין - רק בסקירו זה היה אחרת וזרם הרבה יותר)..

שוב - שחק במחשב, חותם לך שיש מוד שהופך את המשחק לקל יותר בנקסוס מודז או משהו אם זה כ''כ מה שבא לך. או שפשוט תעבור הלאה :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 24450
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2024, 21:04

ניסיתם להסביר, אבל אני פשוט לא מצליח להשתכנע למה מוד קל יותר יפגע במילימטר. מי שישחק במוד הזה זה רק 95% גיימרים שחדשים לז׳אנר ופחדו להכנס בגלל שיש את ההילה הזו סביב המשחק שמפחידה אותם, אני די בטוח שאם אשחק בו ככה ואהנה - אני אנסה גם את המוד הרגיל וזה יפתח אותי למשחקים אחרים שלהם, ידרבן אותי להתמודד עם הקושי. אני ניסיתי לשחק בדימון סולס ואני יודע שזה סוג-של אבטיפוס אבל עדיין - רמת הקושי וההטרלות הקטנות היו עבורי תסכול יותר מהנאה בשלב מסוים עד שעשיתי רייג׳ קוויט ומחקתי את המשחק מיד מהקונסולה. אבל ממש רציתי להנות מהעיצובים, העולם, האווירה ועוד… אני בטוח לגמרי ואני באמת *יודע* שהייתי נהנה מזה, אבל זה לא מתאפשר לי, כי היוצר מתעקש על זה. זכותו כמובן. אבל לדעתי זה פספוס ענק, לא רק בשביל היוצר ועובדי החברה שהוא כרגע בראשה, שהיו מקבלים עוד מליוני מעריצים שהיו נחשפים ליצירות שלהם, אלא גם עבור אותם מיליונים שלא יהנו מזה. כי ברור לי שיש כאן משהו מדהים, פשוט לי אין לתת בחזרה את הזמן והסבלנות לגלות אותו.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4323
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 24 יוני 2024, 21:40



חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 10 אורחים